Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 8:00:19 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek om zich heen, wou weten wat er gebeurde maar kreeg haar ogen niet open." Oh jullie willen die hoer hebben..." sprak haar oom en voelde hoe ze werd losgemaakt en richting de groep werd gegooid, plat op haar buik, waar het kindje in zat. Ze gilde weer van de pijn die ze voelde van het kindje rn slikte even."Hayden... ben jij daar... vroeg ze wat zwakjes en wou weer haar ene oog openen maar dat was te pijnlijk." Ik kan niet zien..." sprak ze en kreunde weer van de pijn, en begon beneden ook al te bloeden, haar lichaam wou het kindje afstoten. Daardoor begon ze weer te gillen en werd ze van onderen helemaal rood door nog meer bloed wat daar bij vrij kwam. Haar oom keek naar zijj mannen en knikte." Open vuur jongems.. als dat kind leeft moeten wij het hebben." Sprak hij en zijn mannen, die toch wel wat in de minderheid waren, begonnen te schieten, maar probeerde eerst ren baan te maken naar Elyssa.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 8:24:40 GMT
Hayden Christensen
Hij wilde graag naar daar lopen, zeker toen hij zag dat ze werd gegooid naar de mannen en sprong dan ook uit zijn wagen toen haar lippen bewogen. Ze zag er vreselijk uit. Hij slikte en begon langzaam en in shock te lopen naar haar tot hij uiteindelijk versnelde, tussen de mannen doordrong en Elyssa aan haar beide handen vastgreep en er weg trok. "E-Elyssa." Klonk hij moeizaam en keek naar haar. Wat hadden ze gedaan. Hij keek naar de agenten. "Ik breng haar naar het ziekenhuis." Sprak hij enkel nog. Hij probeerde haar in zijn armen te tillen en merkte dat ze begon te bloeden daar beneden. Oh nee.. Hij slikte en keek goed om zich heen of hij niet werd gevolgd door de mannen die haar vast hadden gehouden. Hij legde Elyssa in zijn wagen, stapte in en maakte aanstalte om te vertrekken.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 9, 2013 9:29:56 GMT
Elyssa Catadorra
Ze voelde armen om haar heen en slikte even.'' hayden?'' herhaalde ze nog een zeer zwakjes en gilde ook even, door dat hij haar pijn deed aan haar handen, aangezien haar nagels er natuurlijk allemaal uitgetrokken waren, en het bloeden, wat daar langzaam aan gestopt was, begon nu weer en de tranen liepen over haar wangen heen. Ze zag niets, en de wou zo graag weten wat er gebeurde.'' Hayden...'' sprak ze nog een keer, meer kon ze gewoon niet zeggen, alles deed haar pijn/ Ze merkte hoe ze opgetild werd, maar was zo slap als een vaatdoek momenteel.'' Haden.. ik zie niets...'' sprak ze nu zwak.'' Waar ben ik...'' sprak ze en slikte even, en wou haar hoofd optillen, om te kijken of hij het werkelijk was, degene die haar nu vast had, door zijn lippen te proeven, maar het lukte haar gewoon niet, haar ene nog goede oog zat dicht doordat haar ooglid zo beschadigd was. Ze hoopte dat ze ooit nog kon zien, want het laatste wat dat oog had gezien was marteling.. Lefde en dan marteling.. Ze slikte en kreunde even, doordat het kleine kindje eruit wou, en ze gilde weer even. De mannen richtte zich meer op de fbi agenten, al waren die wel meer op het punt om zich over te geven dan dat het anders was. Behalve haar oom. die wou liever sterven dan dat hij in de bajes kwam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 9:58:12 GMT
Brian Hij richten zijn geweer op 1 van de mmannen die bewoog " sta stil " sprak die tegen de man en zag hoenhayden het meisje weg trok en mee naar buiten nam. Zei was nu veilig maar kwaad was hij wel. Hoe had hayden zich er zo tussenndurven drukken. Het had verkeerd kunnen gaan en dan hadden hun de schuld gekregen. Hij hoorde dat er mensen de opdracht kregen mensen te arresteren. Zelf hield hIJ alleen mensen onder schot. Brian was er voor hey rijden voor hey onderzoeken bij auto sporen en om te dreigrn en onder schot te houden. Maar arresteren nee dat deed hij niet.
Jason doe ik thuis wel weer
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 12:23:51 GMT
Hayden Christensen
Het kon hem even niet schelen of Brian nu boos zou zijn of niet. Hij wilde Elyssa nu gewoon veilig hebben. Hij keek even naar haar toen ze wat zei. "In mijn auto Elyssa, ik breng je naar het ziekenhuis." Zei hij tegen haar en reed er snel vandoor na nog naar de mannen te hebben gekeken. Hij schoot richting het ziekenhuis, zo meteen door naar het spoed en tilde haar weer in zijn armen. Hij duwde een kusje op haar voorhoofd zodat ze wist dat hij het was en slikte even. Ze namen haar van hem over, maar hij ging wel gewoon mee. Hij vond het vreselijk hoe ze er bij lag.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 12:31:51 GMT
Elyssa Catadorra
ze kreunde en voelde de auto in beweginf komen en gilde even van het kindje dat haar echt pijn begon te doen."Ik houd hem niet meer!" Sprak ze en gilde weer terwijl ze flink begon te puffen en de rit een eeuwigheid leek te duren. Ze gilde even en voelde in het ziekenhuis een bed onder haar urg voelde. De dokter keek geschrokken naar haar." Wat is er met dit meisje gebeurt?" Sprak de dokter tegen hem en een ander liep snel met haar weg, eerst om het kindje te helpen." Maak een couveuse klaar en ren OK."Sprak de man en een van de dokters hield hayden nu ook tegen."Bent u de vader van het kindje? We gaan hrt bevrijden met ren keizersnee, een normale bevalling zal ze niet overleven door het vele bloedverlies." De mannen van federico gaven zich langzaam over inclusief zijn oom en legden hun wapens langzaam neer. Ze slikte met zijn allen, dit was duidelijk nirt echt een hele geslaagde missie." Wat jullie ook zullen doen.. Elyssa zal nooit vrij zijn.""
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 15:46:27 GMT
Brian Hij keek naar de mensen die zich overgaven en ingerekend werden. Zelf kreeg hij de opdracht achter hayden en het meisje te gaan. Zei moesten het meisje eerst spreken voordat Hayden met der ging praten. Niemand moest invloed op der hebben. En wat Hayden nu had gedaan was strafbaar geweest. Als de fbi had gebelt dan was er een helicopter gekomen en was ze nu allang in een top ziekenhuis geweest. Nu moest hij er maar achterkomen waar ze heen was, al zou dit naar het dichtbijzijnde ziekenhuis zijn. Hij rende naar een busje waar hij zich omklede. Hij stapte in een andere auto waar hij mee naar het ziekenhuis reed. Zijn eigen wagen haalde hij vanavond wel op, dan leverde hij deze wel af. Hij kwam bij het ziekenhuis uit waar hij rustig naar binnen aar de balie liep hij leunde met zijn arm op de bali tot er een vrouw naar he mtoe kwam " Goedeavond Special agent Brian o'Connor "S prak die en liet zijn pasje zien " Er is hier als het goed is net een vrouw binenn gebracht, zwaar toegetakeld. Ik wil graag de eerste zijn die met haar praat als ze bij is gekomen " sprak die en keek rustig naar de vrouw die daarop knikte en sprak dat hij moest wachten in de wachtkamer aangezien ze nu in het OK was. images.forum-auto.com/mesimages/432948/l_b126136a74d4f3d0e3a2d20d6dc979f8.jpg Kleertjes van Brian nu
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 15:57:32 GMT
Hayden Christensen
"Nog even.." Murmelde hij en slikte op haar woorden. Hij keek naar de dokter. "Haar nagels zijn eruit getrokken, haar lichaam wilt haar kind kwijt en ze is blind, of halfblind." Mompelde hij in lichte paniek en keek hem aan. Hij wilde achter haar aan gaan, maar hij werd tegen gehouden waardoor hij naar de dokter keek. Hij knikte. "Het is mijn zoon." Sprak hij daarom ook, zelfzeker. Hij had ja gezegd op dat hij de vader wou zijn, ook al was hij het niet echt. "Mag ik naar haar toe astublieft." Klonk hij nu haast smekend. Hij wilde nu even niet meer van haar zijde wijken. Hij hoorde de stem van Brian en snoof. Mooi niet. Hij ging bij zijn meisje zijn, of Brian er nou was of niet. Hij wist alleen dat hij diep vanbinnen toch ging koken als Brian er wel bij mocht en Hayden maar moest wachten. Dan kreeg Kaylen wel te horen dat Brian van de FBI was. Dan zou iedereen op de races het te weten komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 16:13:26 GMT
Elyssa Catadorra
ze werd een operatiekamer ingeduwt en de dokter schudde zijn hoofd." Het spijt me maar ze ia kritiek in haar toestand. We moeten u vragen in de wachtkamer te gaan zitten." Sprak de doktet en wees naar de wachtkamer. Het was sowieso verboden om andere vreemdr mensen binnen in de operatiekamer te laten." Of u kunt eventueel daar bij het raam kijken hoe het met haar gaat. Zodra uw zoon geboren is zult u die direct kunnen zien, in de couveuse, en afhankelijk van de grootte van het kindje, kunt u het misschien al vasthouden, en mag het als mevrouw ontslagen word uit het ziekenhuis, mee."sprak hij rustig en keek naar hem. "Als u mij excuseert."Sprak de man nog en liep de operatiekamer in, en begon te helpen met de keizersnee. Nog geen half uur later hoorde je gehuil van een pasgeboren jongetje, en een van de doktoren kwam naar buiten. "Gefeliciteerd, uw zoontje is geboren, hij is gezond en maakt het gord. Hij hoeft niet in de couveuze." Sprak de man en het kleine jongetje bleef een beetje huilen terwijl zijn hele gezichtje rood was gekleurd van het brullen. "Echter moeten wij u vriendin naar de intensive care brengen, en ze mag daar de eerste 24 uur geen bezoek ontvangen, ze is heel kritiek. ze heeft ontzettenn veel bloed verloren." Sprak de man en een slapende Elyssa met zuurstofmasker, en infuus werd de operatiekamer uit gereden, al zag ze er wel nu de wonden opgeknapt waren, een stuk beter uit." Morgen kunt u komen kijken hoe het met haar gaat."sprak de dokter en liep nu door nasr briam om precies hetzelfde woordje te doen dat ze naar de IC moest
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 17:29:41 GMT
Naam: Castiel '' Cas'' Marigonda Leeftijd: 35 Geslacht: man geschiedenis/karakter: Castiel is eigenlijk nooit echt de sociaalste geweest. Hij is vaak heel serieus, en veel grapjes snapt Cas ook niet, ook al zou hij er over moeten lachen. Hij heeft totaal geen people skills, en het is dus nog altijd een raadsel voor de ouders van Castiel, Of Cas zoals zijn vrienden ne bekenden hem noemen, Bij de FBI is gekomen. Zo slim in het dagelijkse leven is hij niet. Maar toch heeft hij de baan gekregen, en werkt hier alweer geruim tien jaar. Oh, een ding, Castiel is ook niet beroerd om een Kat te ondervragen... Uiterlijk: Rol: politie, FBI Speelt: Chantal Castiel De man liep rustig over de straten heen, want hij had nog geen rijbewijs, Castiel wist geen eens hoe een auto nou zou werken, het was te menselijk eigenlijk. Hij keek even naar wat mensen die hij voorbij liep maar keek ze enkel serieus aan, terwijl hij richting het ziekenhuis liep, waar hij heen gestuurd werd om zijn partner te ontmoeten, brian Oçonnor. Castiel kende hem nog niet, maar Castiel deed niet echt het veldwerk, omdat vele castiel nogal.. tja vreemd vonden. Hij liep het ziekenhuis in, en hield zijn badge omhoog, maar wel verkeerd alsof, waardoor de dokter even een beetje bevreemd keek, maar castiel er nog bij serieus bij bleef staan.'' Hi.'' sprak hij en keek hun aan.'' ik zoek naar Oçonnor.'' sprak hij en een zuster nam hem mee in de richting van de wachtkamer waar Brian zat en keek hem even aan voor een moment.'' Hi.'' zei hij nogmaals heel droog, stelde zich niet voor, helemaal niets, keek hem eigenlijk maar een beetje dom aan, terwijl hij naar de dokter keek die nu de kant van brian uit kwam om het nieuws te vertellen over Elyssa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 17:42:50 GMT
Brian Hij keek op toen de arts zijn kant uit kwam en hoorde dat hij sprak dat hij de eerste 24 uur er niet bij kon en knikte toen even " is begrijpelijk, ik wil wel de eerste zijn die als ze weer wakker is bij de ben. Ik moet met haar praten zonder dat mensen nog invloed op haar hebben nu. " Sprak die naar de arts " ik hoop dat u hier aan meewerkt "s prak die en keek even op naar hayden " Jij weet dat ik je kan arasteren voor je actie van net ? " vroeg die rustig en keek naar hem " Het is dat ik je zus mag dat ik je laat gaan, maar bij een ander wasje echt de pineut geweest. Ook tegen jou zeg ik het, ik moet morgen de eerste zijn die met haar praat. En als jij echt wilt dat ze veilig is dan laat je mi jook de eerste zijn. Ik moet alles van der weten, alles van wat ze nog zelf weet. Ik moet niet hebben dat er dingen gezecht worden die niet kloppen die zij als waarheid aanneemt "S prak die en keek om toen iemand tegen hem begon te praten en fronste even. Aan de kleding te zien moest het een collega van hem zijn. Hij kon zich alleen niet herineren wie. " Hallo, ik ben o'Connor en jij bent ? " vroeg die aan de man
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 17:54:57 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte. Nou, hij was wel al blij om te horen dat Brian er toch ook niet bij mocht. Hij knikte rustig en was aan het raam gaan staan en keek naar alles wat ze deden. Hij wilde haar nu gewoon in de gaten kunnen houden. Hij zag hoe de keizersnede gebeurde en kon het niet laten om kleintjes te glimlachen. Het was zijn zoon niet echt natuurlijk, maar hij voelde zich wel zo nu. Hij keek op toen de dokter naar buiten kwam en hem het nieuws vertelde. Hij knikte opgelucht en keek weer even door het raam. "Ik kom morgen dan wel even kijken hoe het met haar gaat." Zei hij rustig tegen de dokter. Hij keek naar hoe Elyssa werd voorbijgereden en zuchtte. Straks zat ze weer met die angst.. Hij wist het bijna zeker. Hij keek even om toen de man naar Brian liep en sloot zijn ogen even. Ze hadden nog niet eens een naam voor het jongetje... Hij wreef door zijn haren heen en zuchtte. Het was wel goed dat het jongetje niet in de couveuse hoefde. Toen hij klaagzang van Brian kreeg zuchtte hij geërgerd. "Ja, want met jullie geweertjes richtten hielp ook echt hoor." Sprak hij wat geërgerd. "Oh, ja hoor. Ik ga haar echt dingen in haar oor fluisteren wat ze allemaal moet zeggen te je. Het gaat al een wonder zijn als ze al iets gaat zeggen door de gebeurtenis van net. "Ze is net vaan haar klere verleden af en jij wilt alles terug omhoog gooien zodat ze zich weer onderdanig opsteld. Dan kan ik haar weer naar die inrichting sturen voor enkele maanden. "Eh die already." Murmelde hij, misschien net hoorbaar. "Don't even know what mysister sees in you." Mompelde hij er achterna in zijn moedertaal en keek weer even door het raam waar nu geen operatie meer bezig was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 18:02:51 GMT
Castiel + Elyssa
hij keek even naar de jongeman waar Brian tegen begon te praten en keek hem even aan.'' Waar zijn de kleren dan?'' vroeg hij heel serieus en droog tegen hem.'' Ik neem aan dat ze kleding aan moet.'' sprak hij rustig tegenover Hayden, hij was er bloedserieus over, en zijn blik bleef dan ook heel seriesu staan en keek naar Brian, en kort naar de vrouw, die leek wakker te worden. Elyssa. Ze begon direct te gillen door alles, en drie dokters renden de gangen over om Elyssa rustig te houden, doordat die flink in shock raakte. Normaal mens zou schrikken, Castiel bleef er heel droog en serieus naar te kijken, deed er niets op uit, en stelde zich ook gewoon nog voor aan hem.'' Hi. Ik ben Castiel. But friends call me Cas.'' sprak hij dan ook rustig en keek even naar een vrouw, die zich even afvroeg waarom haar kat nooit kon praten, en hij keek even naar Brian.'' moet de kat ondervraagd worden? doe ik met liefde.'' sprak hij enkel en je zou nu eigenlijk direct denken waarom Castiel ooit bij de FBI terecht zou komen. Elyssa raakte volledig in paniek, en wou van het bed afkomen en al.'' Breng haar naar een kamer, vlug! ze raakt helemaal in paniek!'' sprak een van de dokters, en doordat ze een mannen stem hoorde, zag je haar verstarren. Al die maanden van therapie waren nu direct eigenlijk inderdaad afgedaan..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 18:13:57 GMT
Brian O'Connor Hij keek naar hayden en streek even door zijn haar "ik kan het niet op mijn handen tellen hoevaak dat wel niet gebeurt hayden "s prak die tegen de jongen voor hem " Ook de FBI probeert zoveel mogelijk zonder geweerschoten op te lossen. We weten wat we doen Hayden. "Hij keek naar hem " die ondervraging moet er komen, en hoe eerder die gedaan is hoe eerder zij het kan verwerken. als ik der pas ondervraag nadat zij alles verwerkt heeft en ik moet dan alles boven halen is de pijn veel erger dan nu, en nee ik zeg nu niet dat dit niet erg is voor haar "S prak hij en stak een hand in zijn broekzak. Hij schudde even zijn hoofd toen Hayden in zijn moedertaal verder sprak. Onbeschofte mensen echt. " pas maar op jij, voordat joun daden gevolgen hebben voor het werk van je zus "S prak die. Nee als Kaylen ook zo bleek te zijn, dan was hij er echt gauw klaar mee. En hij had ook geen eens zin om het te ontdekken eigenlijk. Liever dan te stoppen en een andere monteur zoeken dan veel discussies met haar te moeten hebben " en nog even 1 ding, jij hebt zwijgplicht, namen gezichten informatie die jij vandaag allemaal gehoord en gezien hebt moet ji jvoor je houden. Niemand mag weten dat ik hier ben, niemand mag weten wat de opdracht van vandaag was. Niemand maar dan ook niemand mag iets weten Hayden " hij keek om naar Castiel en fronste even. Wat een raar figurr "katten ondervraag je neit want die praten niet "s prak die naar hem "buiten staat een zwarte nissan, wacht daar maar op mij ik kom er aan " sprak die tegen Castiel
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 18:24:21 GMT
Hayden Christensen
"Betrek mijn zus hier niet bij. Zij heeft hier niets mee te maken." Sprak hij dan ook meteen wat aanvallend. Hij moest zwijgen over zijn zus, zij had hier helemaal niets mee te maken. Hij schrok even op van Brian, zijn woorden half negerend, en Castiel ook gewoon negerend toen hij Elyssa hoorde gillen en zag panikeren. Hij slikte. Het was omzeep, hij kon haar na het ziekenhuis weer naar de inrichting sturen, dat wist hij nu al. "Ik denk dat dat ondervragen toch gaat mogen wachten. Ik heb het ook geprobeerd, ze ontwijkt je vragen enkel. En in de staat dat ze nu is is het ook niet best om haar meteen te ondervragen." Sprak hij en keek hem kort aan. Toen hij verder praatte over die zwijgplicht rolde hij met zijn ogen. "Sure, now shut." Sprak hij en maakte een gebaar met zijn hand dat hij stil moest zijn. "En nog iets. What the actual fuck." Sprak hij nu opeens tegen Castiel toen hij eerst begon over die kleren en de kat. "Succes met hem." Murmelde hij nog enkel voor hij van de twee wegliep en naar Elyssa bleef kijken. Het brak werkelijk zijn hart om haar zo te zien. "Thought that he would keep talking." Murmelde hij nog even tegen zichzelf waarna hij weer naar Elyssa keek en fronste. Kaylen zou haar werk niet verliezen, hoopte hij althans. Zij had een totaal ander karakter als hem.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 9, 2013 18:32:35 GMT
Naam: Sherlock Holmes Leeftijd: 37 Geslacht: Man geschiedenis/karakter: Hoe zou je Sherlock het beste kunnen beschrijven, vindingrijk? dynamisch? raadselachtig?. Sherlock is de meester van de aftrek, een consulting detective, de enige in de wereld aangezien hij de uitvinder van de baan is. Hij is briljant, een goede genie en dat weet hij maar al te goed. Hij kan namelijk zowat je hele levens verhaal naar boven halen door je alleen maar te observeren. Wees echter gewaarschuwd hij is niet een man die bekend staat met sociale vaardigheden, dus ja het komt voor dat je hem gegarandeerd met momenten beledigend gaat vinden, echter moet je het niet beledigend opvatten als hij je een idioot noemt want hij denkt praktisch dat iedereen dat is. Zijn brein werkt behoorlijk vlot, hij slaat informatie die voor hem nuttig is dan ook gauw op. Zonder werk zouden zijn hersenen ''rotten'' dus geef hem problemen die hij op kan lossen want Sherlock is snel verveeld en dat is niet goed voor de muren. De meest bizarre of onmogelijke problemen hoe beter ze zijn. Hij is een zelfbenoemde hoog functionerende sociopaat, dus geen psychopaat, doe je onderzoek. Zijn geschiedenis verhaal daar kan ik heel simpel over zijn. Hij heeft geen goede band met zijn ouders, een broer Mycroft die hem irriteert, hij was geboren in hartje London en dat is alles wat je krijgt te weten over deze man, dus vraag er ook verder niet na. Uiterlijk: Rol: Consulting Detective Speelt: Marloes Sherlock Holmes Sherlock zat in zijn stoel met zijn handen gevouwen onder zijn kin naar de klok te staren tot hij een pling van zijn smsje hoorde die naast hem op het tafeltje lag. Hij keek naar het berichtje en een klein glimlachje omving zijn lippen. Met de taxi ging hij naar het ziekenhuis heen want hij was niet in bezit van een eigen auto en dat wou hij ook niet, hij vond lopen of met de taxi gaan ook meer dan prima. Sherlock betaalde de chauffeur en liep toen richting het ziekenhuis gebouw, waar de mensen in het ziekenhuis zelfs al goed wisten wie hij was, omdat hij voor meerder zaken naar dit ziekenhuis moest komen. Hij liet zijn blik over het zooitje gaan en had van iedereen al vlot een profiel in zijn hoofd, het meisje die echter stond te gillen deden zijn hersenen niet veel goed. 'Oh shut up' zei hij dan ook tegen Elyssa en haar knock-out mept 'wat, jullie wouden haar rustig nu is ze rustig' zei droogjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 18:45:43 GMT
Castiel + elyssa
Cstiel merkte dat deze man voor hun niet bepaald degene was die echt antwoord gaf op zijn vraag, en dat was voor castiel ook niet erg, niet dat hij er iets op zou zeggen ofzo, helemaal niet. Hij zuchtte even voor een moment en zag een man binnen komen, waar Castiel even naar keek, en zag wat hij deed.'' Ja rustig is ze nu wel.'' sprak hij bevestigend, omdat elyssa nu inderdaad weer knock out op het bed lag op dit moment, maar de wond op haar oog, schoot wel weer open. Castiel keek er heel droog naar en liep daarna ook weg eigenlijk, omdat hij bij de auto moest wachten.'' nou dan zal ik daar maar wachten niet waar.'' sprak hij rustig en Castiel liep al richting de deur van het ziekenhuis, terwijl elysaa nog steeds bewusteloos op het bed lag, waar de dokters niet heel blij mee waren. Ze waren wel direct weer bezig met de wond op haar oog, en nu kwam ook het kleine jongetje de OK uit, die ze in het wiegje eerst even naar Hayden reden.'' Meneer, wij dachten, u wil vast uw zoontje wel even zien..'' sprak de man, en keek even naar het kleine slapende jongetje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 18:52:36 GMT
Brian Hij keek naar Hayden en schudde even " Als zei net zoon karakter heeft als jou ben ik er snel klaar mee Hayden " Hij keek op toen de deur open ging en keek op toen Sherlock binnen kwam, wat zei en toen het meisje bewusteloos sloeg. Hij keek kwaad naar Sherlock " ga Castiel achterna en ga bijden weet ik veel met de auto praten of zo, maar jullie komst heeft hier nou niet echt schot in gebracht " Sprak die wat kwaad naar de twee en keek toen weer naar Hayden waar de dokters zijn kind heen brachten " Kijk maar even naar je kind Hayden, neem maar afscheid want je gaat met mij mee " Hij keek naar hem " Jij gaat mee naar hwt hoofdkantoor waar jij ondervraagd gaat worden van wat je wee, en je komt vrij op het moment dat we met haar klaar zijn. Aangezien je ontzettend in de weg loopt, en wij ons werk niet normaal kunnen doen "S prak die en keek naar Hayden. Hij snapte dat de jongen gefrustreerd was, maar dat betekende niet dat je geen respect moest hebben naar mensen die alles er aan deden zodat iedereen veilig was " Als wij er niet waren geweest Hayden, was zei er waarschijnlijk niet meer geweest. Denk daar maar overna "S prak die en haalde de boeien en los van zijn broek
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 9, 2013 19:23:19 GMT
Sherlock Holmes
Sherlock trok lichtelijk zijn wenkrbauw op wanneer Brian denkt dat hij hem zo even kan commanderen door de ruimte te verlaten en Castiel achterna te gaan. 'En ik weet zeker dat jij wonderen verricht' zei hij sarcastisch 'oh hou toch je kop dicht, ik ben hier niet voor jou...Maar het hoofdburuau was weer is wanhopig, dus kwamen ze naar mij voor hulp, dus kennelijk verricht je niet al te beste werk' zei hij tegen Brian en even naar de bewusteloze Elyssa kijkt. Ja Sherlock moest doen wat hij vond dat op dit moment nodig vond. 'Maar ik denk dat het veilig is om te zeggen dat we allen kunnen vertrekken...Of had je het nog niet door, het slachtoffer heeft angst voor mannen, waarom oh ik denk dat je dat zelf wel in kunt vullen, wat betekent...Ja je hebt het, we hebben een agente nodig die haar de vragen kan stellen. Want ons zal ze geen woord vertellen' zei hij en met het hoofd bureau smste, ja hij was niet zo van het telefoneren.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 19:24:36 GMT
Hayden Christensen
Hij keek wat geschokt naar de man die zijn vriendin bewusteloos sloeg en werd er uit getrokken toen hij wat dokters hoorde praten en het jongetje zag. Hij moest toch ietsjes glimlachen. Het was niet van hem, maar het voelde wel zo. Enkel de glimlach en het moment verdwenen meteen weer op de woorden van Brian. Nou, hij wist in ieder geval zeker dat hij later geen één moment nog dicht bij Brian wilde blijven. Hij streek met zijn vinger hel voorzichtig over het wangetje van de slapende jongen. Hij slikte. Ze zouden geen woord uit hem krijgen, niet als hij werd gedwongen om te praten. Hij gaf het jongetje heel voorzichtig een kusje en keek dan naar Brian die zijn boeien los haalde. "Dat mag je vergeten. Ik ga mee, maar in mÃjn auto en zonder boeien." Sprak hij enkel tegen hem. "Ik loop in de weg omdat je niet wilt luisteren naar wat ik zeg. En ik weet wel dat jullie haar daar gered hebben, maar ik heb nog zo veel redenen om mijn vriendin te willen beschermen. Hij keek nog even naar het jongetje en zuchtte. "Ik zie je snel weer." Fluisterde hij het jongetje toe en keek naar Elyssa en zuchtte. Ze kon weer helemaal opnieuw beginnen.. Hij sloot zijn ogen en keek kort erna naar Brian. "En trouwens, mijn zus is zo niet. Ze weet wanneer ze moet stoppen." Sprak hij rustig en begon richting de uitgang te lopen met zijn handen in zijn zakken. No way dat hij Brian zich ook maar liet aanraken. Oké, hij had nu al een hekel aan die man die zijn vriendin had bewusteloos geslagen. "Ach man, hou toch je kop." Sprak die naar hem toe.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 19:37:14 GMT
Elyssa Catadorra
Terwijl Castiel naar buiten liep, Lek een paar tellen later ze weer bij tte komen, ditmaal wel degelijk rustiger.'' Hayden...'' Sprak ze zwakjes onder het zuurstofmasker vandaaan.'' Waar is hij..'' vroeg ze zwakjes aan sherlock in dit geval, omdat die het dichste bij stond. Ze kreunden even en wou overeind komen. maar het wou niet, door dat ze veel te zwak was. Ze had niet veel met mannen, en waarschijnlijk de enige waarmee ze zou praten was niet eens die vrouw, dat was Hayden..'' Waar is hij..'' vroeg ze zwak terwijl ze haar oog dat nog goed was probeerde te openen, maar het deed te zeer om die te openen, maar het deed veel te pijn. Ze hoorde nu zacht gehuil van achter haar weg komen, en een kleine glimlach verscheen op haar gezicht, maar ze bleef liggen en kreunde nog even, en voelde alle wonden gewoon bonken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 19:52:05 GMT
Brian Hij keek naar Sherlock " Hun zijn altijd wanhopig zo simpel is het " Sprak hij en keek naar Hayden en toen weer terug naar Sherlock " het probleem is dat we die niet hebben, altans nog geen die ondervragen, Allemaal zitten de achter de computer " Sprak die en keek naar Hayden " ik zal je maar op je woord vertrouwen, dat je niet vanplan bent om weg te rijden " Sprak die en hing de boeie terug en keek naar de artsen " ik stuur iemand langs die als ze wakker is met der zal praten, al weet ik niet of dat iemand van het buro zal zijn " sprak die en draaide zich om. Hij zou Siara wel vragen, hij moest wel. De FBI kende haar, hun wisten zijn geheim en dat kon. Even keek hij op zijn horloge, het was al laat hij moest terug. Even zuchtte hij " dat met je zus zal ik nog wel " bromde hij en liep terug richting de zwarte nissan. Maar na een paar stappen hoorde hij iemand praten en keek om en keek naar Hayden " zeg waar je heen gaat en dat je snel terug bent. Waarschijnlijk als je meewerkt kan je morgen weer naar de toe "S prak die en streek door zijn haar " Dan doen we morgen of overmogen samen dat verhoor " Sprak die en keek naar het meisje. arm kind dat het was. Even schudde hij zijn hoofd. Hij hield er niet van als hij niet ongestoord zijn werk kon doen omdat het hoofdgebouw weer eens had bedacht dat het niet snel genoeg ging. Hier was die zo klaar mee. Maar hij moest blij zijn dat hij hier terug was. Het was een pracht baan en hij was hier gelukkig.
Jason Hij zoende haar nog even en keek op de keukenklok " misschien word het tijd om te gaan slapen. ik maag nog even de garage in de gaten. Brian zal het wel weer laat hebben gemaakt " sprak die en tilde har van het aanrecht en gaf hsaar nog ee nkus " ik zie je zo op bed wel mijn lief "S prak die en streek nog even op de bank waarna hij naar de schuurliep naar de slaap plek van Brian. Hij keek naar het kastje naast het bed en zag er een papiertje op zijn kop liggen. Toen hij hem omdraaide zag hij een jongen vrouw, bruin/rood haar en een soort groen getinten ogen. Dit was niet Mia, wie was deze vrouw want ze was een stuk jonger dan Brian. Hij wist niet dat dit Sofia was, een jeugdliefde van Brian. de foto was ook al behoorlijk oud. waarom had hij deze vrouw hier liggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 19:57:28 GMT
Naam: Sofia Sartor Leeftijd: 28 Geslacht: Vrouw geschiedenis/karakter: Sofia is geboren op Rhodos, maar haar hele leven bijna zo goed als in Italie gewoond. Ze is een tijdje op vakantie geweest in Amerika, en tijdens die vanakntie had ze Brian ontmoet, als jong meisje. Daarna is zij weer terug gegeaan naar italie en zijn de twee elkaar uit het oog verloren. Ze is een lieve vvrouw, met zeker haar hart op een goede plek heeft. Heel goedgelovig, en dol op verhalen en op boeken. Ze rijd heel graag rond in haar zwarte mustang; Uiterlijk: Rol: Coureur Speelt: Chantal
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 20:18:38 GMT
Siara
Ze volgde zijn blik even na de zoen en knikte even. "Is goed." Zei ze rustig. Ze ontving zijn kusje nog even en begon al rustig te lopen. "Tot zo lieverd." Zei ze nog zacht met een glimlach en liep rustig richting hun kamer. Ze keek nog even de kamer in waar Kaylen sliep die echt al diep in dromenland lag. Ze slaakte een zuchtje, sloot de deur weer en liep rustig verder naar hun kamer. Ze kleedde zich rustig om in haar nachtkleding en ging rustig in bed liggen en wachtte nu rustig tot Jason hier ook was. Ze kroop al onder de lakens en keek naar het plafond, rustig wachtend.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 20:34:07 GMT
Sofia Sartor
Rustig reed ze de mustang uit de container op het vliegveld. Ze had hem meegeneomen vanuit italie deze kant op, want Sofia zonder haar mustang? dat was nu eenmaal een wonder. Ze slikte even en keek om zich heen, terwijl ze begon te rijden, het vliegveld af, met haar Italiaanse KEnteken. Het was goed tien jaar geweest voor Sofia hier voor het laatste was, en ook toen had ze nog dezelfde mustang als waar ze nu in reed. De avond was gevallen, en ze reed haar zwarte mustang langs het ziekenhuis, niet oplettend dat Brian zijn auto daar ston, nou ja, ze wist niet eens meer wat oor auto hij toen had, laat staan nu. Ze reed even door naar een steeg, waar ze een uitnodiging had gekregen om een race te doen, samen met een andere oude mustang. Maar de brief, die haar hier heen had gelokt was een val, en al snel werd sofia ingerekend, doordat ze niet meer weg kon. Ze slikte, voelde de boeien achter haar rug sluiten. Sofia was niet het type om tegen te werken, helemaal niet, maar ze zou zichzelf ook niet vrijgeven. Ze vertrok in een politieauto van de FBI, en werd naar hun kantoor gebrachtx, en haar Mustang ging de andere kant uit, richting de opslag voor in beslag genomen auto's. een rit van een kwartier bracht haar bij het grote kantoor en daar werd ze vrijwel direct in een overhoringscel gegooid, nog met de handboeien vast. Sofia had niet tegen gestribbelt, daar had ze simpelweg gewoon een veel te goed hart voor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 20:54:10 GMT
Jason een tijdje had hij naar de foto gekeken en was toen het huis weer ingegaan. Rustig was hij naar boven gelopen waar hij onder de douche stapte en even snel douche. Dat deed hij elke dag eigenlijk, aangezien hij elke dag wel met de auto's bezig was. Toen hij zich had afgedroogd en zich had omgekleed liep hij de slaapkamer in en ging op het randje van het bed zitten en legde zijn horloge en telefoon op het nachtkasje om toen te gaan liggen en keek even naar Siara " Ik hoop dat hem niks is overkomen " bekende hij. Brian voelde aan als zijn zoon, zijn broer en als zijn beste vriend. Geen wonder da hij zo beschermend over he mwas
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 21:05:04 GMT
Siara
Ze hoorde iemand de trappen opkomen en de douche lopen en glimlachte even. Ze sloot haar ogen af en toe en keek rustig op toen hij eindelijk in de slaapkamer was. Ze keek rustig naar hem toen hij nog even alles weglegde en dan naast haar kwam te liggen. Ze draaide zich naar hem toe en kroop wat naar hem toe en legde haar gezicht rustig in zijn nek. "Hij maakt het vast goed Jason, hij weet wat hij doet." Zei ze rustig en streek even over zijn borst. "Hij kan goed voor zichzelf zorgen, dat heb je daarstraks ook tegen Kaylen gezegd." Zei ze zacht en duwde een kusje in zijn hals. "Hij zal morgen ochtend wel uit de schuur komen. Hij is er altijd al geweest als hij op missie moest." Zei ze rustig en keek weer eventjes op naar hem en glimlachte licht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 9, 2013 21:14:41 GMT
Sherlock
Sherlock keek op van zijn telefoon wanneer het slachtoffer lijkt te zijn ontwaakt. 'Hij is net uit de deur gelopen, maar ik ben er zeker van dat hij weer terug komt' zei hij, waarbij de emotie in zijn gezicht niet echt veranderde, want het kon hem ook maar weinig schelen waar Hayden naar toe ging op dit moment en of hij terug ging komen. 'Weet je wat het betekent wanneer iemand wanhopig is, het laat zien dat ze de persoon in kwestie die de zaak heeft niet echt vertrouwen want als ze dat wel deden hadden ze ook geen reden om wanhopig te zijn, het zijn simpele feiten' zei hij enkel. 'Maar nogmaals, ze zal hoogstwaarschijnlijk eerder gaan praten met een vrouw erbij dan met een man. Ze heeft kennelijk een vertrouwingsband opgebouwt met de jongen waar ze net om vroeg, die zojuist de kamer is uitgelopen, dus ja tegen hem zou ze praten, maar niet met jullie erbij of met mij erbij' zei Sherlock en dan ook weggaat. Sherlock kwam wel weer terug als ze het hadden geregeld om een vrouw hier te krijgen, maar ach ze mochten het proberen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 21:22:02 GMT
Hij was niet weg _O-
Hayden Christensen
Hij wachtte nog even en keek naar Brian. "Waarom zou ik proberen te ontsnappen. Jullie vinden me toch wel." Sprak hij rustig en haalde zijn schouders op. Hij keek naar Elyssa toen hij haar stem zijn naam hoorde zeggen. Hij keek naar Brian toen die wat zei en knikte even rustig nu. Hij liep rustig richting Elyssa toe. "Elyssa." Zei hij daarom ook zacht. Hij zuchtte. "Ik zal snel terug zijn, ik beloof het. Morgen ben ik er weer." Zei hij zacht tegen haar en keek haar aan met een glimlach, ook al kon ze dat niet zien. Hij duwde een kus op haar voorhoofd. "Ga maar weer slapen, ik zal morgen weer bij je zijn. Ik moet nu even met de FBI mee, zeggen wat ik weet." Zei hij zacht en streek voorzichtig over haar arm. "Ik hou van je, ik zie je morgen." Zei hij zachtjes en glimlachte klein voor hij haar nog een kus op haar voorhoofd gaf en nu weer rustig recht stond. Voor hem was het enkel een opluchting dat die andere kerel was vertrokken. Hij praatte te veel, en hij vond het belachelijk irritant. Hij zuchtte en keek om naar de deuren om te vertrekken. "Je hebt trouwens een prachtige zoon op de wereld gezet." Zei hij nog even met een glimlach en streek nog even over haar wang. "Tot morgen." Sprak hij voor de zoveelste keer voor hij langzaam in beweging kwam
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 21:23:44 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even voor een moment en hoorde dat hij net weg was gegaan.'' Kan.. kan u hem ophalen..'' sprak ze en slikte even terwijl ze nog weer even kreunde van de pijn.'' IK wil hem zien en bij me hebben...'' sprak ze niet wetend dat sherlock al ondertussen lang en breed de kamer uit aan het lopen was. Ze slikte even en wou haar oog weer openen, wat nog steeds niet lukte door de pijn.'' Hayden..'' sprak ze weer zachtjes, en hoorde een kindje huilen. Ze wist niet of het haar kindje was.. was het er eigenlijk al uit? ze had er geen pijn meer, maar wel haar vingers en oog evenals haar borsten deden behoorlijk zeer. toen ze echter zijn stem hoorde kreunde ze even.'' hayden.. nee.. alsjeblieft, blijf bij me..'' sprak ze even.'' Alsjeblieft..'' sprak ze rustig.. doe dat morgen... ik wil niet weer zonder je zijn..'' sprak ze en een traan kwam onder haar oogleden vandaan. Ze voelde de kus, die gewoon ontzettend fijn aanvoelde, en ze zocht zijn hand met de hare, al wist ze dat het misschien pijn ging doen. '' hayden.. ik wil niet zonder je.. het was echt vreselijk.. ik dacht dat mijn oom anders was... anders dan mijn vader... Ik kan niets zien..'' sprak ze en slikte even.'' kan ik ooit nog zien.. ben ik blind..'' op zijn woorden over haar zoon glimlachte ze enkel een beetje..'' ja is ie mooi.. onze kleine jongen.. alsjeblieft blijf.. eerst een naam verzinnen.. Ik dacht aan Enzo.. betekent heerser...
Castiel
Hij was rustig bij de auto blijven wachten, eigenlijk niet losjes, maar stond er eerder nogal stijf, alsof hij een levend standbeeld was. Castiel bleef ook gewoon zo staan zoals hij nu stond, hij stond te wachten op Brian en eerder zou hij zich ook niet verroeren dan dat hij er was, en hij in de auto kon stapen. OH castiel genoot wel van de bijrijderstoel, mar zelf rijden, nee dat zou hij nooit doen. Echter als hij een kat voorbij ziet lopen, verroert hij zich toch en liep op de kat af, die verbaasd naar hem keek.'' vertel op kat, waarom verpest je de dag van dat oude vrouwtje.'' Sprak hij alsof hij een ''bad cop, good cop'' speletje wou spelen, echter ditmaal met een kat.'' wat is je naam?'' vroeg hij nu dan ook.
|
|