Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 21:32:00 GMT
Brian Hij had sherlock nog even zwijgend nagekeken. Nee hij en Sherlock en vrienden worden, dan moest er een wonder gebeuren. Toen Hayden klaar was bij elyssa liep hij naar de auto. Hij had niet eens gehoord dat elyssa nog wat tegen hayden had gezecht. hayden had gelijk hem vinden deden ze toch wel. Hij hoorde zijn mobiel gaan en haalde hem uit zijn zak en zag dat het het buro was. Hij zuchte even en nam op. " met o'Connor "S prak die en luisterde " ik kom er op en heb Castiel bij me, net als iemand die het meisje kent die nu in het ziekenhuis licht " sprak die en liep het ziekenhuis helemaal uit en zag Castiel bijde auto staan. Hij zei gedag en hingop. Fijn hij moest iemand verhoren en kon dan gaan. Iemant anders moest Hayden dan maar verhoren. " kom Hayden ik heb nog maar tedoen vandaag " Riep hij over zijn schouder naar de jongen en keek even hoofdschuddend naar Castiel " oppschieten anders ga ik zondder je naar huis "S prak die en opende de autodeur van ze zwartte nissan. Hij leunde er tegen aan enbleef wachten op hayden
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 21:39:55 GMT
Hayden Christensen
Hij slikte toen ze wilde dat hij bleef. "ik kan niet liefje. Ik moet gaan, ik ben er morgen echt. Ik beloof het. Ik moet dit even doen, daarna blijf ik bij je. Ik wil niet dat mijn zus haar werk kwijt raakt door mij. En ik wil jou je rust gunnen." Zei hij zacht en slikte, hoorde Brian roepen. Hij moest echt gaan. "Je zult nog wel zien, ik weet het zeker." Glimlachte hij. "En ik vind Enzo een geweldige naam." zei hij nog rustig, duwde een wat langere kus op haar voorhoofd en liet haar met moeite weer los toen ze zijn hand had vastgenomen. "Slaapwel lieverd, ik ben er in gedachten." Hij kon echt enkel de aanrakingen van Elyssa en Kaylen hebben, de rest wilde hij niet. Hij liep nu langzaam weg bij haar en liep het laatste stukje wat sneller en keek naar Brian, knikte nu even en liep naar zijn Lamborghini.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 21:50:43 GMT
Elyssa Catadorra
ze luisterde naar hem.'' Hayden.. nee blijf hier..'' sprak ze enkel en de tranen begonnen te lopen. Dat hij het eens was met de naam kon haar niet eens meer schelen, ze wou hayden, en daarmee basta, waardoor ze haar benen naast het bed begon te gooien en wankelend en voelend op stond.'' Hayden, neee!'' sprak ze en slikte alleen maar. Ze wou haar mannetje, waar hij ook heen ging, zij ging mee. Ze verliet de kamer, weliswaar blind.'' HAYDEN!'' schreeuwde ze hem nog achterna en zakte door haar benen heen doordat ze nog zo zwak was, het bloed infuus achter haar aan slepend.'' HAYDEN!!'' riep ze nog een keertje en ze voelde nu hoe twee dokters haar begonnen te hlepen, en ze wou tegen stribbelen, terwijl de tranen onder haar oogleden vandaan rolden.'' Hayden..'' sprak e nog een keer achtjes, en de doktoren brachten haar terug naar haar bed, terwijl ze toch tegen probeerde te stribbelen. Hij was weg, en ze voelde zich verschrikkelijk. Ze wou rusten, maar dan met hem.. met hem aan haar zijde. Ze voelde het bed weer onder haar, en ze bleef huilen. waarschijnlijk sliep ze niet tot dat hij terug was bij haar.
Castiel
Hij keek naar de kat, die hem wat dommig aan zat te kijken.'' Zeg ik had hem bijna!'' sprak hij en kwam overeind.'' nou kat, zorg goed voor je bvrouwtje, en de volgende keer dan krijg ik je wel!'' sprak hij tegen de vuurrode kat en wees erna alsof de kat heel stout was geweest en liep toen naar de auto heen, en keek hem aan.'' mmm.. Gelukkig meerijderstoel.'' Sprak Castiel at droogjes, want achterin werd hij zo buitengesloten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 21:58:16 GMT
Briam HJij keek even naar hayden en gaf hem het adres " er zal daar iemand zijn die met je gaat praten "Sprak die en stapte in. Toen Castiel in was gestapt starte hij de auto en reed weg. Op het buro stapte hij uit en liep naar boven. Hij had hier zo geen zin in he. Nu moest hij er njog 1 uithoren. Hij greep boven de map over de persoon uit de handen van 1 van de mensen en liep zijn ogen over de map glijden. Niks bijzonders sto0nd er op. Er was dus noig helemaal niet met haar gepraat. Hij drutke de deur open " nou ik hoop dat je meewerkt want ik ben er helemaal klaar mee voor vandaag " bromde hij en ging op de tafel zitten in plaats van op de stoel er achter en sloeg de map open " Zo te zien ben je opgepakt voor straatracen "S prak die. Wie kon dit nou weer zijn. Hij keek op van de map en hij liet hem langzaam zakken toen hij zag wie het was "Wat doe jij hier ? " sprak die en keek je aan en legde de map naast hem neer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 22:04:39 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en na een eeuwigheid kwam er iemand binnen zetten. Ze keek niet direct op, tot diegene voor haar stond, toen pas kreeg ze grote ogen en keek hem aan.'' Brian? brian ben jij dat?'' vroeg ze en slikte even voor een moment.'' ik ben vanuit italie hier heen gevlogen voor een race, maar raakte in de val, de val van jullie, die zorgvuldig opgezet was, om de leider van een Italiaanse straatrace bende op te pakken. Gelukt dus..'' Sprak ze en slikte even waarna ze weer weg keek. Ze sprak ook gewoon de waarheid, en keek hem nu weer eveen aan. Ze was er gewoon van overtuigd dat dit Brian wa, al zou die niet weten dat zij inmiddels ook verlsingerd was aan het racen nog waarschijnlijk, en dat ze zelfs haar eigen team had. allemaal met mustangs overigens, maar allen verdomd snel..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 22:08:40 GMT
Hayden Christensen
Hij had nog enkel geknikt naar Brian. Hoe sneller hij mee zou werken hoe sneller hij weer naar Elyssa zou kunnen en hun zoontje. Hij schoot achter Brian aan naar het bureau en parkeerde zijn wagen rustig waarna hij naar binnen liep en werd begeleid naar een verhoorkamer. Hij antwoordde op elke vraag die hem werd gesteld, alles wat hij wist vertelde hij ook gewoon. Hij wilde snel weer naar zijn Elyssa toe. Hij slikte, het duurde hem te lang. Hij wilde naar har toe. Hij antwoordde nog steeds op de vragen, over haar familie, de tradities, over de inrichting. Echt alles. Ze lieten hem na een uur of 3 pas gaan. Hij rende naar buiten meteen. Hij mocht eerder terug naar haar toe, hij mocht nu weer naar Elyssa. Zijn Elyssa. morgen kwam wel een verhoor met Elyssa, maar dat kon hem niet schelen. Hij mocht nu eindelijk weer naar haar toe. Het had niet tot morgen hoeven wachten! Hij scheurde er meteen vandoor met zijn lambo, de hond nog steeds in de wagen eigenlijk, maar die had haar water en brokken gehad. Evenals zijn honden thuis die ook nog alles hadden. Hij liep het ziekenhuis binnen en liep meteen naar Elyssa's kamer toe. "Elyssa." Sprak hij meteen weer. "Ik mocht weer weg, ik ben weer bij je." Fluisterde hij zacht en ging naast haar bed op een stoel zitten. Hij was moe, vreselijk moe en mocht hier ook blijven slapen bij haar, daar was hij dankbaar om.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 22:11:55 GMT
Brian Hij keek haar ongelovig aan. Hij had die val opgezet ja. Maar als hij had geweten dat zei het was dan had hi jdit laten mislukken " Jij bent in mijn val getraps " hij streek door zijn haar heen en schudde zijn hoofd " waarom uitgerekend hier ? Je weet hoe ze hier tege nstraatracen zijn "S prak die en streek over zijn gezicht "Je hebt dus niet geracet he nu net ? " sprak die en keek hem aan " zo niet kan je vrijkomen. ze mogen je niet oppakken omdat ze denken dat je gaat racen " Sprak die en schudde ongelovig zijn hoofd " Sofia toch "S prak die en een glimlach kwam op zijn gezicht " Altijd gehoopt je nog eens te treffen, maar niet hier op mijn werk in deze omstandigheden "S prak ide eerlijk
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 22:26:42 GMT
Elyssa Catadorra
Het was war, ze had niet weer geslapen, alleen maar gehuild, en nog eens gehuild toen hij weg was. Tone ze na meer als drie uur zijn stem weer hoorde, wou ze opspringen, maar dat lukte niet, o zwak was ze gewoon. ze liet nog een traan, maar die was meer van geluk en ze ozhct zijn sterke handen weer, al moest ze nog steeds voorzichtig doen uiteraard, ze had geen nagels mee.'' Hayden.. je bent er..'' sprak ze en slikte even. Hun zoontje stond ook in de kamer, al was die aan het slapen momenteel.'' Kom alsjebliedt bij meliggen, toe..'' sprak ze en slikte even.'' Ik wil me niet meer alleen voelen.. ik wil geen pijn meer.. ik wil alleen jou..'' sprak ze en slikte eeven voor een moemnt.'' Ik wil dit niet meer..'' sprak ze en slikte even.'' Het was verschrikkelijk liefje.. ik was zo bang.. ik had zoveel spijt dat ik niet naar je had geluisterd..'' sprak ze en begon weer een beetje te snikken.
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en glimlachte.'' Nou je had me, het was te mooi op waar te zijn eigenlijk.'' sprak ze en keek hem even aan voor een moment terwijl ze een hand door haar rode haren heen haalde en even zuchtte.'' nee ik heb niet geracet, alleen aan de start gestaan, met mijn flink opgevoerde mustang die ze nu in beslag genomen hebben.'' sprak hij rustig en streek nogmaals een rode pluk van haar haar opzij, die haar gewoon verschrikkelijk veel aan het irriteren was.'' Brian toch.'' plaagde ze hem terug en keek hem aan, al kon ze haar handen natuurlijk nog niet bewegen, doordat die nog geboeid waren. Ze knikte.'' ik wou jou ook altijd nog zien, en daarom was ik ook in Amerika, ik dacht, misschien kan ik je verrassen op een van de races. HEt racen is hier een stuk spannender dan in Italie weet je. Mijn groep verlaat de anderen een beetje te vaak. Ook al rijden we met mustangs!''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 22:31:40 GMT
Brian "Hij luisterde naar haar en liep naar der toe om der handen los te maken uit de boeien " ik heb niet stilgezeten hoor toen jij weer bent vertrokken " Sprak die rustig en leunde terug tegen de tafel aan " Ik werk hier, omdat ik eigenlijk mijn beste vriend moet oppakken en hier moet afleveren " hij keek naar haar maar dat is nog niet gelukt maar ik blijf me bewijzen door dus zulke vallen te zetten en dus wel mensen op te pakken dus hier komen racen, alleen zijn ze nu te vroeg geweest. Dus ze mogen jou en je auto niet vast houden. Jij hebt niks gedaan, en auto's opvoeren is niet verboden " Sprak die rustig en keek naar je " Misschien was ik wel gestopt met Racen, dan had je me niet kunnen vinden "Sprak die en keek naar je " wat was dan je plan geweest ? " Vroeg die rustig aan haar
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 22:35:51 GMT
Hayden Christensen
Hij veegde haar tranen voorzichtig weg en slikte even. Hij legde een hand op haar arm en glimlachte een beetje. "Natuurlijk ben ik er weer. Ik zei toch dat ik terug kwam?" Fluisterde hij zacht. Een ander leeg bed werd nu de kamer ingerold en naast het hare geplaatst. Hij knikte even naar de verpleger en keek dan weer naar haar toen ze vroeg om bij haar te gaan liggen. Hij keek even nuaar hun zoontje en glimlachte weer even. Hij kroop op het lege bed dat tegen het hare aanstond en kroop heel voorzichtig tegen haar aan om haar geen pijn te doen. "Ik weet het, rustig maar." Zei hij zacht toen ze zei dat het verschrikkelijk was geweest en ze bang was. "Ik voel me schuldig dat ik je alleen heb laten gaan Elyssa. Ik had met je mee moeten gaan." Zei hij zacht en zuchtte. "Je ben er gelukkig nog wel, je bent nu bij mij. Je bent veilig." Zei hij zacht en streek weer even door haar zwarte haren. "Niet huilen, ik ben er." Zei hij weer zacht en duwde een kusje op haar wang en een kleintje op haar neus.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 22:39:08 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en voelde hoe haar handen los werden gamaakt en draaide even haar polsen voor ze haar handen goed deed en hem aan keek.'' Ja dat is ook geen makkelijke taak lijkt me.'' sprak ze en keek hem aan.'' Die vallen zijn wel goed opgezet, maar inderdaad, ik racete nog niet, anders had ik hier echt niet gezeten, ook al heb ik nog zo'n goed hart.'' sprak ze rustig en stond even op en liep dichterbij hem, oals vroeger keek ze hem in de ogen.'' Dan had ik nog mijn wegen wel gevonden, je weet hoe ik ben, brian.'' sprak ze geheimzinnig en glimlachte even naar hem.'' Genoeg mensen die jou of je schuilnaam voor onder het racen kennen waarschijnlijk. Even tracken, nog wat andere dingetjes, he dat lukt het wel hoor, kereltje.'' sprak ze en wou hem eigenlijk weer knuffelen, en kussen, maar ze durfde het niet goed, moest ze eerlijk toegeven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 22:42:48 GMT
brian Hij keek en luisterde naar haar " Geloof mij ik ben moeilijk te vinden hoor. In de racewereld ben ik niet brian o'Connor "Sprak die laggend en stree keven door je haar " Ik ga even praten dan ben je hier zo uit met je auto. Ik weet een slaapplek voor je, dan zoeken we morgen wat beters "S prak die en glimlachte even naar je waarna hij de kamer uit liep en rustig met iemand ging praten " 10 minuten laten kwam hij terug en gooide je sleutel naar je " Je auto is al voor het gebouw gesleept. Hij staat naast een blauwe nissan Skyline kan niet missen "s prak die " Ik kleed me even om en dan kom ik ook naar de auto's. Je bent weer eenvrij vrouw nou " sprak die laggend en liep de kamer uit richting de kleedkamers waar zxijn spijkerbroek, gympen en zwarte shirt hing. Rustig trok hij het pak uit en zijn andere kleding weer aan. Hij trok het bruine leren jack wat hij ooit van Jason had gekregen aan en liep de kleedkamer rustig weer uit richting de auto's
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 22:52:39 GMT
Elyssa Catadorra
Ze hoorde zijn stem en dat stelde haar zeker wel gerust, vooral zijn kusjes, alles. Ze slikte even voor een moment en keek hem aan.'' IK was bang niet meer te leven.. ik was bang dat de marteling mijn laatste moment op deze wereld was..'' sprak ze en slikte even waarna ze tegen zijn sterke lichaam aan kroop en haar hoofd tegen zijn borst legde. haar vingers deden gelukkig niet veel pijn meer, en dat was wel beter eigenlijk. Ze wou haar ogen opende, wat een ministukje lukte nu, en echt op een kiertje keek ze naar het wiegje, naar de kleine bab die erin lag.'' wil je.. wil je hem voor me pakken..'' sprak ze tegen hem, over hun zoontje.'' onze kleine Enzo..'' ze probeerde zelf al ietsjes overeind te gaan zitten, en dat lukte haar wel, al wel iets wankel. ze wou door het kiertje gewoon hun kleine even zien...
Sofia Sartor
Ze keek naar Brin en glimlachte.'' Alsof ik dat niet wist.'' sprak ze even en duwde hem even. Ze voelde hoe hij door haar haar streek, en ze wou net aanstalten maken om haar lippen gewoon weer even op de zijne te duwen, toen hij ineens heel iets anders van plan was, en daar was ze toch wel wat teleurgesteld over eigenlijk. Ze wachtte rustig tot hij terug kwam en glimlachte even naar hem. Ze ving haar autosleutels, en liep zelf al rustig naar beneden, en zag inderdaad haar mustang voor het gebwouw staan en glimlachte even.'' Dag tweede schatje.'' sprsk ze over de auto en keek even of Brian kwam en toen ze hem zag, liep ze nu toch dichterbij.'' toch wil ik je nog even wat geven, nu je off duty bent..'' sprak ze en pakte hem gewoon even beet, voor een lieve kus. Ja sofia Hield nog steeds van hem, en baalde door de omstandigheden van toen dat zij weg had moeten gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 22:59:37 GMT
Brian rustig kwam hij na een tijdje het gebouw uit gelopen richting sofia de mustang en de nissan. Hij zag dat ze hem tegemoed kwam lopen. Hij hoorde haar spreken over dat ze hem wat wilde geven nu hij Off Duty was, hij dacht eerder aan een knal voor zijn hoofd wegens de val. Maar de lippen die ze op de zijne zette verraste hem. Of het automatischme was of gewoon eenzaamheid hij zoende terug. Of die psijt zou krijgen wist die ook nog niet, daar zou die ook wel achter komen. Dit was de eerste zoen die hij weer gaf na Mia haar dood. Oke jason had wel eens een kus ahter op zijn kale hoofd gekregen, maar meer uit echte broeder liefde dan als verliefdheid. Hij haalde na een tijdje zijn lippen weer van de jouwe en keek je aa " w-we gaan naar je slaap plek "S prak die nog half verward. Dit had hij echt niet verwacht. " rij mij maar achterna "S prak die terwijl hij de blauwe Nissan Skyline opende en instapte. Hij starte de motorten en reed naar jason toen hij had gezien dat jij ook zover was. Daar aangekomen stapte hij uit en liep de schuuir in waar hi jzag at jason de slaapplek al in orde had gemaakt. Ook zag hij dat de foto van Sofia omgedraaid was en keek er even naar. Hij had die na jaren terug gevonden tussen vakantie foto's. Meer had er niet achter gezeten. Hij pakte hem en stak hem in zijn broekzak. Zij kon wel op het bed slapen. Er stond een auto in de garage daar zou hij wel van op de achterbank gaan liggen. Rustig wacchte hij tot je binnen was
Jason Na een tijdje hoorde hij Brian thuis komen, al hoorde hij nog een auto. Hij zou wel een racer van de straat hebben geplukt die bijna was gepakt door de politie zoals wel vaker. Hij glimlachte even en gaf Siara een kus op haar voorhoofd "S laa lekker mijn lief "s prak die glimlagend tegen haar, waarna hij zijn armen om haar heen sloeg en rustig in slaap viel
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 23:29:17 GMT
Sofia Sartor
Ze stapte in haar mustang na de kus die ze heel erg fijn had gevonden van hem. het liet haar even aan vroeger denken, toen ze elkaar nog beter kende, en het voelde gewoom geweldig het nog weer even te hebben gedaan met hem.Ze starte de auto en reed hrm ahterna naar het huis terwijl ze alles behoorlijk goed in de gaten hielsd, ze had geen zin in dat iemand hun achtervolgde die ze liever niet in de buurt hadden. Ze parkeerde de auto en liep naar binnen en keek naar het bed. Ze streek even door haar haren en keek naar hem." Kom je bij me liggen? Net zoals vroeger?" Vroeg ze ook kalm en keek naar brian." Dat zou ik heel fijn vinden." Sprak ze en dacht aan die keer. Hij hsd haar maagdelijkheid toen afgenomen, en ze was het nooit vergeten. Het was altijd zo fijn, en te merken dat zij toen een miskraam had, 9 maanden later. Geen twijfel had ze erover gehad dat het zijn kindje was. Maar ze had hem het nooit verteld, en ook nu wist ze niet goed hoe ze erop moest reageren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 23:34:21 GMT
Brian Jij keek naar haar toen ze vroeg of hij bij haar kwam slapen. Was dat wel zoon goed idee ? Ze was jaren uit zijn leven geweest. Hij had trouw gezworen aan een ander. Ondertussen was hij gevoelens gaan krijgen voor kaylen maar nu ook weer voor haat. Met een zucht schudde hij zijn hhoofd. " vanavond niet het spijt me " sprak die en keek naar je " ga jij maar op het bed in slaap wel op de achterbank " doelend op de aauto die in de garage stond. Hij liep naar het bed waar hij de trainingsbroek van pakte waar hij altijd in sliep. Hij liep er mee naar de kraan die hij aai draaide en zijn shirt uit trok. Met de handboek die er lAG waste hij de vieze plekken van zijn gezicht armen en zijn lijf. Morgen ochtend zou hij wel douche hij wilde niet dat het hvele huis wakker weed. Hij gooide het zzwarte shirt op de motorkap van de auto " je kan je wel opfrissen nog als je wilt " sprak die even waarna hij ziin schoenen uit begon te doen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 3:37:59 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en streek over haar wang met zijn vingertoppen. "Zo snel zou ik je niet laten gaan. Je hebt nog een mooi leven dat je tegemoet gaat komen." Zei hij zachtjes en glimlachte voorzichtig en duwde weer een kusje op haar voorhoofd. Hij zag dat ze haar oog iets geopend kreeg en bij de vraag of hij Enzo even wilde pakken, knikte hij en stond rustig op van het bed. Hij liep naar het wiegje en tilde Enzo er hel voorzichtig uit om hem dan naar haar toe te dragen en weer bij haar op bed ging zitten. "Onze lieve Enzo*" Glimlachte hij en zag dat het kleine jongetje zijn oogjes een beetje opende en een beetje gaapte. *die zin klinkt zo grappig :} Enzo, onze :}
Siara
Ze hoorde nu ook rustig twee wagens aankomen en keek rustig naar Jason toen hij nog wat zei. "Welterusten." Fluisterde ze nog even n sloot haar ogen vrij rustig waarna ze rustig in slaap viel. Kaylen was even wakker geworden door twee auto's te horen waardoor ze even op stond en keek waar het vandaan kwam. Oh, Brian was terug. Samen met een vrouw... ze wist niet of ze daar blij mee moest zijn. Ze zuchtte en ging weer liggen, ze zag morgen ochtend wel. Het duurde niet lang voor ook zij weer in slaap viel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 6:02:50 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en schudde haar hoofd.'' Ik vind het prima als je niet bij me slaapt, maar je gaat niet je bed op offeren voor mij, omdat je mij toevalig vanavond weer ontmoet hebt. Geef mij maar een deken, daar heb ik voldoende aan, en jij gaat lekker in je eigen bedje liggen. Ik slaap wele even in mijn auto.'' Sprak ze en keek hem serieus aan. Nee dit kon ze gewoon niet aannemen, daar was ze veel te goed voor.'' Ga jij maar lekker in dit bed liggen, ik ga mezelf even omkleden en dan ga ik lekker in mijn auto liggen. Ik ga jou niet in je auto laten slapen omdat je toevallig geen bed extra hebt Brian, dan vind ik niet eerlijk.''
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte een beetje, al zag hij hem bijna niet. Ze vond de kus heel erg fijn, al wou ze die liever weer op haar lippen voelen, maar dat zei ze niet tegen hem. Ze was er te bang voor om dat tegen hem te zeggen, moest ze eerlijk zeggen. Ze slikte even en pakte het kindje van hem over terwijl ze rustig slikte en even weer glimlachte.'' IK van van je..'' sprak ze en keek naar Hayden.'' Hij is zo lief... Ik had nooit verwacht zo blij te zijn met een kindje.. Hij zal een goede toekomst tegenmoet gaan met ons als ouders..'' sprak ze rustig en streek even over het wangetje van het jongetje. Gelukkig leek het jongetje nu al veel op zijn moeder, en daar was Elyssa ook wel heel erg blij mee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 6:15:32 GMT
Brian Hij luisterde naar haar terwijl hij zijn spijkerbroek voor zijn trainingsbroek om ruilde en schudde even zijn hoofd " het is goed dat bed licht voorngeen meter. Het isbdst de logeerkamer al bezet is anders had je daar heen gekund maar een vrouw laat je niet in een auto slapen " sprak die en trok een deken van een plank en een extra kussen. Deze had hij meestal in de auto liggen alsndie een klus had en hij wist niet wanneer die terug kwam " ga nou maar liggen en slapen OK red me wel " sprak dienvlimlagend en liep naar de auto in de garagrbyoe. Ze waren nog bezig het dak tebreparen dusndie had er niet eens opgezeten. Maar hij sstond toch binnen dusbdsn had je geen dak nog nodig. Hij gooide het kussen en de deken naar binnen en plukte even een pluisje van zzijn borst. " slaap lekker Sofia " sprak die en klom de wagen in waarna hij op de achterbank ging loggen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 6:21:07 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte zelf ook even en legde het kindje in haar armen. "Ik hou ook van jou Elyssa." Fluisterde hij en streek even over haar wang en keek dan weer naar hun zoontje. "Hij zal inderdaad een mooie toekomst tegemoet gaan. En ik zal jou en hem beschermen met mijn leven." Zei hij zacht en duwe zacht zijn lippen even op de hare voor een zacht lief kusje. "Ik ga zo meteen wel slapen lieverd, het is voor ons beide een zware dag geweest." Zei hij zacht tegen haar en keek nog even naar hun zoontje. "Ik ben blij dat ik zijn papa mag zijn." Fluisterde hij nog even en keek even glimlachend naar Elyssa, ook al kon ze het misschien niet zien
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 6:34:16 GMT
Sofia Sartor
Ze schudde haar hoofd.'' het is jou bed.'' Sprak ze eigenwijs, en haalde een deken uit haar kofferbak en opende ook eigenwijs haar bijrijderskant, en duwde de stoel naar achteren heen.'' Jou bed, niet het mijne.'' sprak ze rustig en stapte zelf ook in. Dan bleef het bed maar onbeslapen, maar dat kon haar niets schelen. Ze ging niet in een bed van een ander liggen, dat vond ze niet kunnen. Ze ging liggen, en zo viel ze toch langzaam weg in de stoel, terwijl een kleine glimlach haar gezicht begon te sieren toen ze eenmaal in haar droom verzeild raakte. een droom over haar en brian.. Het voelde geweldig.. Ze slikte even in haar slaap, maar zou nu niet meer wakker worden tot de volgende ochtend waarschijnlijk.
Elyssa Catadorra
Ze keek nar het kleine jongetje dat zijn oogjes weer moe sloot en tegen zijn moeder aan begon te nestelen. Ze glimlachte en keek naar Hayden, al zag ze hem bijna niet en ontving zijn kusje met veel liefde, en wou hem doorzetten, maar hij stopte hem al en slikte.'' Kom eerst eens hier..'' sprak ze en zocht met het kleine kiertje zijn lippen weer op en begon hem rustig te zoenen, alleen nu el langer en hield ze haar lippen ook rustig op de zijne voor een welgemeende kus en glimlachte even voor een moment toen ze ze weer los liet.'' Als jij mij even wil helpen met onze kleine jongen, dan kruip ik lekker tegen je aan, mijn lieve sterke maan..'' sprak ze rustig en slikte even. Ze zou ook alleen eht kunnen praten mey Hayden, als Brian morgen zou komen, zou ze niet tegen hem praten, daar was ze veeel te bang voor. Het was een wonder dat ze tegen sherlock gepraat had, maar dat was meer omdat zij hem niet zag, maar wel een aanwezigheid voelde van iemand.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 6:40:02 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte en keek rustig naar het kleine jongetje dat weer in slaap leek te vallen en keek dan naar Elyssa toen ze wat zei. Hij kwam wat dichter bij haar en voelde hoe haar lippen op de zijne werden geplaatst voor een lange zoen. Hij ging er rustig in mee terwijl zijn hart weer sneller begon te kloppen. Hij zoende zacht verder en keek haar aan toen ze de zoen stopte en glimlachte ook even. hij legde zijn hoofd zachtjes tegen die van haar om nog een kus op der voorhoofd te geven en nam dan voorzichtig het jongetje weer vast. Hij legde hem weer in zijn wiegje en ging dan naast haar liggen in het bed en trok haar ietsjes tegen zich aan. "Slaapwel Elyssa." Zei hij zacht
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 7:00:31 GMT
Elyssa Catadorra
Ze zuchtte even voor een moment en keek naar haar terwijl ze even haar oog weer sloot omdat die nog wek pijn deed, ondanks hij iets open kon. Ze voelde zijn sterke armen weer om zich heen en kreunde ven, door haar borsten, die tegen hem aan kwamen.'' Lief, mijn borsten..'' sprak ze en kroop toch iets van hem af.'' Het doet pijn.'' sprak ze een beetje teleur gestels.'' Ze hebben in mijn borsten zitten snijden..'' sprak ze en opende de ziekenhuis pyjama een beetje zdat hij het kon zien, waar de sneeën allemaal gehecht waren, die in haaar borsten zaten, en alle littekens die daar al om heen zaten goed zichtbaar werden. Ze schaamde zich niet meer voor haar lichaam voor hem. '' Ik hoop dat ik snel mijn nagels terug heb..'' sprak ze zuchtend, aangezien het niet al te makkelijk was om de pyjama überhaupt open te krijgen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 7:05:29 GMT
Hayden Christensen
Hij liet haar rustig los toen ze iets terug trok en keek naar haar borsten toen ze liet zien dat er sneetjes op zaten. hij zuchtte. "OSrry, ik wil je geen pijn doen." Zei hij zacht en legde zijn arm heel los om haar heen nu zodat hij haar geen pijn kon doen en gaf nogeven een kusje op haar lippen. "Ik hoop ook voor jou dat je ze snel terug heb meisje." Zei hij zacht. Ondanks dat zij zich niet schaamde voor haar lichaam nu aan hem te laten zien, kon ze nog lang wachten tot hij dat ooit ging doen. Daar was hij nog niet goed in, een deel van hem laten zien. Ja, hij liep heel erg soms zonder shirt rond, maar daar bleef het ook bij. Hij deed haar pyjama weer een beetje dicht omdat hij niet langer haar borsten hoefde te zien nu en keek naar haar. "Alles komt wel goed." Fluisterde hij
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 7:17:09 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikt even voor een moment en voelde hoe hij weer nar pyjama dicht deed en slikte even voor ene moment.'' Ik houd van je..'' sprak ze en voelde nu dat ze gewoon moe was, en viel eignlijk zonder nog wat te zeggen in slaap, vrij automatisch eigenlijk doordat alles van vandaag haar vresleijk zwak hadden gemaakt, en ze voelde zich nu eindelijk veilig, hier midden in zijn armen. Ze begon te dromen over hoe Enzo opgroeide en hoe ze samen met zijn drie door het park heen wandelde. Daarnaast liep er nog een kleiner meisje mee, die Hayden de bloemen liet zien in de weide, en ze waren gelukkig..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 7:49:05 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte nog even en streek over haar rug toen ze in slaap viel. "Ik ook van jou." Fluisterde hij nog even en viel dan ook rustig in een diepe slaap terwijl hij zijn arm voorzichtig om haar heen hield. Hij hield van zijn meisje, zijn liefje. En natuurlijk hun zoontje. Hij dacht echter in zijn dromen na hoe haar te beschermen, hoe hij dat ging doen. Hij viel dieper in slaap en het werd al snel weer droomloos.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 8:09:18 GMT
Elyssa Catadorra
De fijne droom waarin ze lag veranderde na een tijdej in een nacht merrie, waardoor ze ets begon te zweten, en iets te woelen. De nachtmerries, die Elyssa al goed 10 jaar niet meer had, kwamen weer langzaam terug, en ze kreunde dan ook even terwijl ze nu wakker schrok, en haar oog per ongeluk per open deed, waardoor ze ene kort gilletje slaakte en haar oog direct dicht gooide, omdat de wond weer open brak, en dat deed vreselijk veel pijn. Ze slikte even, en voelde het bloed weer over haar gezicht gutsen, en ze trilde een beetje, helemaal doordat er nog geen dokter kwam.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 8:44:06 GMT
Hayden
Hij schrok zelf ook wakker toen ze een gilletje slaakte en zag de wonde op haar ooglid. Hij slikte en sprong van het bed af. Riep meteen voor een dokter die al snel de wonde begon te verzorgen. Hij zuchtte en keek naar Elyssa. "Wat is er meisje?" Fluisterde hij en streek over haar haren heen. "Had je een nare droom?" Vroeg hij voorzichtig aan haar en gaf haar een kusje op haar wang.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 9:07:48 GMT
Brian Hij had even laggend zijn hoofd geschut maar had weinig zin om nu weer de auto uit te klimmen en op zijn bed te gaan liggen. Hij ging even goed liggen en sloot zijn ogen. Al gauw vertrok hij en kwam in een diepe skaap terecht. Hij was Bekaf. Dat was hij vaker als hij tot zo lAat had moeten werken. Het was ook aan hem te merken dat die moe was. Hij begon zijn gedlt dan te verliezen en werd schagerijnig. Normaal sliep die altijd tot laat. Maar van morgen was hij om 8 uur al wakker. Hij staarde naar hey plafond van de ggarage enntrok het deken wat terug recht over zijn borst heen.
Jason Hij was zoals elke morgen om 7 uur al wakker. Hij had zich aangekleed en was naar de keuken gelopen. HIJ hield van gezamenlijk eten. Dus ook het ontbit. Hij verzamelde de spullen om met 5mensenbte kunnen gaan ontbijten. Er was altijd genoeg in huis voor als Brian weer een iemsndbhsd meegenomen. Nu had die er zelfs 2 en hij zou wel horen wie die andere van gister avond was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 10:30:04 GMT
Elyssa Catadorra
Ze knikte en voelde hoe haar oog al snel weer verzorgd werd." Ik droomde weer over gisteren.. dat het nog een keer ging gebeuren en dat jij en Enzo ook gemarteld werden..." sprak ze en sliktr even waarna ze rustig bleef liggen en de man even knikte."Je oog heeft veel rust nodig." Sprak de dokter en de kleine man begon te huilen en Elyssa slikte." Kan.. kan ik de kleine borstvoeding geven.."Vroeg ze de dokter en knikte."Dat kan aangezien de tepel onbeschadigd is gebleven. Echter zal uw partner er wel ten alle tijden bij moeten zijn zolang het oog heelt. Of een van ons uiteraard. " sprak de dokter en ze knikte even." Ja is goed.." sprak ze en de dokter zette haar bed een beetje overeind en gaf haar de kleine jongen, waarna Elyssa zelf weer met moeite een borst ontblootte die hrt jongetje voorzichtig beet pakte en aan begon te sabbelen. Ze glimlachte om wat ze voelde en slikte." Hoe ziet hij eruit, Hayden?" Vroeg ze hem nu rustig.
Sofia Sartor
Ze sliep zelf ook de volledige nacht door en was in de ochtend net iets later wakker dan Brian maar kwam wel direct haar auto uit. Ze rekte zich even uit, terwijl ze met een stralende lach de garage rond keek. Wat voelde het goed terug te zijn, beter dan ze had verwacht eigenlijk. Ze slikte even en ging op de motorkap van haar mustang weer even zitten en wachtte meer op dr tijd dat Brian op stond, zooals ze vroeger ook altijd deed. Ze ging toen ook altijd pas weg als hij eruit ging.
|
|