Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 17:27:41 GMT
Makial
Hij slaakte even een zucht en voelde zich toch wel blij worden dat ze mee ging.'' Ik neem geen afscheid. Want dan kom ik niet weg.'' sprak hij rustig en keek naar haar terwijl hij even knikte.'' ik weet niet wat ik ben, tenminste niet voor de andere helft wat mij zo naar mordor trekt.'' sprak hij rustig en keek naar haar terwijl hij toch knikte.'' Kom laten we gaan dan, in de richting van Mirkwood.'' Sprak hij en wendde zijn blik nu af, terwijl hij alvast begon te rijden met het zwarte paard, wat onrustig onder hem zat te dribbelen. Het grote paard hinnikte ook even wat, en schudde zijn hoofd een beetje, voor het wat ondeduldige drafpasjes gingmaken, en daarna weer ging stappen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 16, 2013 18:40:32 GMT
Nova:
Dan niet, dacht ze in haar hoofd. Al was het netjes geweest, niet enkel voor hem, maar ook voor haar. Ze had dan geen echte familie meer, althans, niet dat ze wist. Maar even een gedagje was netjes geweest, haar blauwe ogen keken naar hem, terwijl ze haar paard omdraaide om achter hem aan te gaan. Het paard deed vreemd, maar ze besloot er niks van te zeggen. Sowieso was het meisje niet altijd even spraakzaam. Maar toch was ze geïnteresseerd in Makial, wat was er nu precies met hem? "Mijn ouders heb ik ook nooit gekend." Zei ze met een glimlach, hoopte dat hij dan snapte dat hij niet de enige is met hier en daar wat problemen. Haar ouders waren als het goed is gewoon elfen, maar omdat ze deze als baby kwijt was geraakt, wist ze het niet. Niemand sprak ooit over hun dood, terwijl zij er altijd zoveel van wilde weten. "Wat maakt jou anders dan andere?" Vroeg ze hem, dan had ze het nog niet zozeer over zijn ogen, maar meer over hoe hij dacht. Dat hij moorden had gepleegd en ze hoopte dat hij haar daar iets meer over kon vertellen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 20:13:07 GMT
Makial
Hij keek naar haar en zuchte even voor een moment.'' ik mijn echte ouders ook niet. Mijn moeder heeft mij ooit als vondeling neergelegd bij mijn huidige pleegouders, die mij hebben opgevoed.'' sprak hij en zuchtte even waarna hij even zijn ogen sloot voor een moment, en ze daarna weer open deed en naar de lucht keek.'' wat mij anders maakt,Nova, is dat ik niet weet wat ik ben. half elf, maar wat was mijn vader.. het moet toch iets zijn wat die evil kant bij mij heeft gemaakt, en waarom orcs voor mij neeruigen..'' sprak hij en lachte even.'' Ja serieus, het is gebeurt, een week geleden, vielen een stel orcs mij aan, tot ze mijn ogen zagen, toen bogen ze neer, en boden ze tienduizend keer hun excuus aan en dat ik ze niet moest doden.. ze wisten niet hoe snel ze weg moesten wezen..''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 17, 2013 12:56:37 GMT
nova:
Ze knikte, hij wist wat zijn moeder was en ergens had ze het idee dat zij gewoon een elf was. Simpelweg omdat hij er ergens als een elf uit zag. Ze keek voor zich uit, streelde door haar donkere haren heen om vervolgens naar hem te kijken. Hij bevestigde dat hij half elf was, maar dat hij niet wist wat zijn vader was. Hij vertelde een verhaal over dat orcs voor hem neer bogen en een kleine glimlach kwam op haar lippen. "Dan heb ik geluk dat ik met jou reis." Zei ze dan hem dan ook. Maar het deed haar wel denken, hoe kwam het dat ze dat deden? "Laat die kant niet winnen." Het klonk ergens wat smekend, maar wat als hij werkelijk alles liet gaan? Het toeliet wat hij wilde, dan bleef het niet bij die vijftien dode mensen. Het was al een opluchting dat hij niet degene kon zijn die haar ouders had gedood. Dat was ook nog steeds een raadsel, ze wilde haar niet vertellen hoe haar ouders waren gestorven. Hielden strak hun mond, alsof ze bang waren dat zij hen achterna zou gaan als ze dat wel deden. "Wil je weten wat je bent? Of wil je van de donkere kant af?" Ze was benieuwd, het kon namelijk alle twee zijn. Wat als hij wilde weten wat hij zou kunnen? Dat als hij het wist, hij helemaal gek zou worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 19:36:43 GMT
Makial
Hij keek naar haar en lachte.'' ik weet niet of je daar blij mee moet zijn, ze buigen voor me en noemen mij hun leider. Maar ze gaan altijd weg als ik vraag om een hobbeldobbel. Het is dikke onzin, maar ze sluiten altijd af, met ja mijn koning. En dat vind ik raar. Mijn vader was toch geen orc? dan zou ik een stuk lelijker zijn geloof ik.'' sprak hij aangezien hij wel wist hoe lelijk orcs waren. Hij snapte het nog altijd niet hoe elfen zich zo hebben laten verleiden door het duister. Want nu waren ze gewoon afzichtelijk. Ze had het over dat zijn andere kant niet mocht winnen en hij slikte.'' Dat is het liefste wat ik wil, maar ik weet dat het niet altijd zal werken. Ik wil die duistere krachten weg hebben eigenlijk.'' sprak hij kalm en keek rustig om haar om terwijl hij zijn paard ook vooruit zette in stap, anders kwamen ze nooit in Mirkwood. '' Zoals ik al zei, het liefste beide. Als ik weet wat ik ben, kan ik het misschien tegen houden of controleren.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 7:00:49 GMT
Silvana Zenker
Ze lag nog op het bed in haar huisje toen de zon op haar gezicht scheen en haar wekte. Ze zuchtte en stond wat vermoeid op om dan naar een spiegeltje te trekken en haar haar begon te doorkammen zodat het er weer mooi uitzag. Ze kleedde zich rustig aan en keek naar buiten, naar de mensen over de straten. Het was weer eens lekker druk. Misschien moest ze maar eens buiten Minas Tirith ergens heen gaan.. Dat kon een idee zijn. Haar broer trok er ook geregeld uit, geen idee waar naartoe. Maar goed. Ze streek door haar lange blond-bruine haren heen en trok rustig wat kleding aan waarna ze een gewaad om haar schouders hing en rustig naar buiten liep. De koning van Minas Tirith kende ze niet, hoefde ook niet naar haar weten. Ze woonde hier nou ook niet zo lang. Ze kende niets van haar ouders, haar vader misschien een klein beetje, maar hun moeder niet. Alleen Jonathan bleek haar even gezien te hebben bij Silvana's geboorte. Maar hij wist er ook niet veel meer van. Ze liep rustig richting de stallen waar ze haar witte merrie uit de stallen haalde. Nou ja wit, ze hd een bruine vlek op haar kont waardoor haar staart ook bruin was, had bruine benen en een bruin snipje op haar lip, maar voor de rest was ze wit... Ze zadelde het dier op en reed er rustig mee richting de poorten om naar buiten te rijden. De wereld wat verkennen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 7:35:04 GMT
Naam: Berilac Proudneck of Tuckborough leeftijd: 87 Ras/ soort: Hobbit/ Halfling Foto/uiterlijk: Woonachtend in welke stad? : Minas Tirith Extra: als een van de weinige hobbits woont hij buiten The shire. Hij houd niet echt van de rust die de shire met zich mee brengt, al word hij regelmatig aangekeken. Tja, of hij nou echt weg is gegaan voor de rust, of omdat hij gewoon een beetje gek is.. tja, wie zal het weten..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 7:46:55 GMT
Silvana Zenker
Ze reed rustig MinasTirtih uit in een drafje en keek wat rond. Ze zag wel waar ze uitkwam. Ze kende de verhalen over de elfen, over hobbits en dwergen. Ze zag zichzelf gewoon als mens, kon niet zien dat ze zelf van een elf afstamde eigenlijk. Ze reed rustig verder met haar merrie en had gezocrgd dat ze haar wapens ook mee had. Twee dolken, een zwaard en haar boog met enkele pijlen. Die staken in haar zadeltas, behalve de boog die hing om haar schouder heen. Ze glimlachte even. Ze was blij weer even uit die stad te zijn en gewoon weer even wat vrij te zijn. Ze sprong aan in een galop en glimlachte weer klein.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 7:58:32 GMT
Berilac Proudneck of Tuckborough
De kleine hobbit zat op zijn bruine pony en reed door de bossen heen. Hij keek een beetje om hem heen, en hoorde hoeven in de verte, maar maakte zich geen zorgen, tot hij rustig even zijn pony liet grazen.'' Nou dat heb je wel verdient he.'' sprak hij rustig en klopte de pony even op de hals. Hij steeg af terwijl hij om zich heen keek, en hij even schrok toen hij zag dat het recht op hetm af kwam, en zijn gezicht even een beetje geschrokken ging staan.'' Duiken!'' riep hij en begon te springen, opzij, omdat het paard, en het meisje wel heel snel naderde.'' Misty, duiken, straks rijd het je onder!'' Sprak de kleine Hobbit en keek naar zijn pony die zich niet druk maakte en gewoon bleef grzen.'' Misty, toe nou, het is gevaarlijk!'' sprak hij en bleef elf op de grond staan, maar ook al was het allang duidelijk dat ze nog te ver weg was, en hem nooit onder zou rijden, Berilac bleef op de grond liggen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 8:04:10 GMT
Silvana Zenker
Ze reed rustig verder en trok de merrie weer in draf toen ze wat hoorde en zag een pony staan grazen en een hobbit op de grond. Als ze goed keek dan. Ja, het was een hobbit. Ze stapte er rustig heen met haar paard en keek vanaf enkele meters toe naar de hobbit op de grond. "Waar ben je zo bang voor?" Vroeg ze en keek naar hem terwijl ze haar paard nu ook maar een beetje liet grazen. "Lijkt of je een spook hebt gezien." Zei ze en deed rustig de kap van haar hoofd en keek naar de hobbit. "Een heel erg eng spook als je zo op de grond blijft liggen." Zei ze weer rustig en bleef bij haar paard kijken naar de hobbit en de pony.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 18, 2013 8:14:32 GMT
Nova:
Ze wist zelf ook wel dat er wat goed mis was, maar ze was niet van plan om dat deel de overhand te laten nemen. Ze zou hem hem helpen namelijk, wat er ook aan de hand bleek te zijn, op een stomme manier voelde ze zich tot hem aangetrokken en ze had geen idee of dat in positieve of negatieve zin was. Ze bleef dan okk voor zich uit staren. Luisterde naar zijn woorden, was zijn vader ewn orc? "Je ziet half elfen die enkel het uiterlijk hebben van een mens, andere zijn weer zo goed als gewone mensen. Ik weet dan ook niet of het mogelijk is dat een orc en een elf werkelijk iets samen 'doen'." Zoals bij de meeste elfen was dat namelijk niet iets wat je zomaar deed, het was iets speciaals. Maar ze wist niet of orcs dat tegen hun zin deden. Het kon allemaal natuurlijk. Hij wilde er vanaf en daar was ze blij om, met hoop en geloof kwam je al ver. "Het gaat ons wel lukken." Glimlachte ze flauw, geloofde erin dat hij nog gered kon worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 8:24:44 GMT
Toen hij een stem hoorde, kwam hij weer overeind en veegde zijn broek even ene beetje af.'' Nou u kwam zo snle aan, en als je zo snel aankomt, moet je natuurlijk bukken zodat je niet overreden kan worden. Helaas had ik nogal een domme pony die besloot dat gras belangrijker was, en dat is natuurlijk niet oke. Want als je onderreden word, word je natuurlijk niet heel erg blij, snap je wel?'' sprak hij terwijl zijn handen nu bij het praten flapperde en alle kanten op gingen, maar dat was ook niet iets wt hij direct kon stoppen. Misschien wou hij ook wel niet eens stoppen.'' en nee ik heb gen spook gezien, ik hoorde het hoevengekletter van jou paard, en spoken bestaan niet eens, oh nee. Oh wat ben ik toch aan het ratelen, ik ben Berilac Proudneck of Tuckborough. maar noem mij maar Berilac, dat doen iedereen, oh ja.''
Maliak
Hij luisterde naar Nova terwijl hij even zuchtte.'' Ik weet het even niet Nova, maar we zullen het merken.'' sprak hij rustig. HIj voelde zich niet echt aangetrokken tot haar, op geen een manier. Oke ze was gezellig gezelschap, maar zijn hele lijf zei gewoon dat hij geen vrienden kon en mocht maken, hoe je ook was, en dat voelde toch wel degelijk vreemd eigenlijk. Hij slikte even voor een moment, en keek naar de zon. HEt zzou met een paar uur al donker worden, vandaag zouden ze Mirkwood zeker niet bereiken, dat was een ding wat zeker was, het was zeker goed 3 dagen rijden namelijk vanuit Minas Tirith.'' Het gaat met een paar uur donker worden. Wat zeg je, gewoon kijken hoever we komen, of toch nog 1 keertje comfortabelheid van thuis, en morgen vroeg met zonsopgang vertrekken we. We komen toch niet in Mirkwood vandaag, dat is zeker nog 3 dagen rijden vanuit Minas tirith, want vol tempo kunnen we toch niet constant doen, dat is ook niet goed voor de paarden.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 18, 2013 8:46:25 GMT
Nova:
Ze hield zich even stil, liet haar ogen enkele tellen sluiten en vroeg zich af wat ze nu eigenlijk aan het doen was. Was ze niet te ver gegaan? Dat ze hem wilde helpen, misschien had hij gelijk gebad. Was dit een gevecht die ze niet moest leveren, wat had ervoor gezorgd dat ze zo graag eilde helpen? Dat ze nu pas zijn woorden in zich op nam. Ze wist het niet en ze zou nu ook niet van zijn zijde gaan, ze had gezegd mee te gaan en dat ging ze nu ook doen. Ze had er dan ook geen spijt van, maar ze vond het ten alle tijden vreemd. Ze hoorde nu de vraag, of ze nu nog terug naar huis gingen en ze schudde in eerste instantie haar hoofd. Onderweg kocht ze wel wat meer pijlen en ze had twee zwaarden bij, dus ze kon zichzelf verdedigen. Water zouden ze wel even onderweg voor moeten stoppen, maar ze wist dat zoiets wel goed moest komen. "Ik hoef niet zozeer terug." Gaf ze dan ook eerlijk toe. "Ik vind het niet erg om te kijken hoe ver we komen, maar als jij terug wil, dan sta ik daar achter. Dan kunnen we dat dan ook doen." Ze glimlachte naar hem, ze vond het zijn keus. Ze kwamen er namelijk nooit in een dag.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 8:46:27 GMT
Silvana Zenker
Ze trok een wenkbrauw op bij het geratel van de kleine hobbit en hield haar hoofd wat schuin. Ze schudde haar hoofd lichtjes. "Ik overrijd niemand, evenals mijn paard dat ook niet doet.." Zei ze rustig tegen hem. "En als je bukt, dan heb je toch meer risico geraakt te worden als je dan overreden word. Je kunt ook gewoon wegrennen." Sprak ze en keek hem rustig aan en sprong nu van haar paard af en klopte het dier zacht op de hals. Ze liet hem rustig uitratelen wat uiteindelijk op zijn naam resulteerde. "Oké, Berilac.. Ik ben Silvana." Zei ze rustig tegen hem. "Ik heb nog niet veel hobbits gezien die zo ver weg van huis zijn." Sprak ze nu en keek wat naa beneden, omdat de hobbit natuurlijk kleiner was dan haar..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 9:06:43 GMT
Maliak
Hij dacht even na, en knikte toen.'' laten we dan maar vooruit gaan. Als ik morgen vertrek, dan weet ik nu al dat ik niet weg ga komen.'' Sprak hij en begon zijn paard vooruit te laten stappen, in de richting van waar ze heen moesten. Hij snoof even en keek naar haar voor ene moment, een zeldzame glimlach lag even op zijn lippen maar die was oo al snel weerverdwenen.'' Het is fijn dat er iemand mee gaat, Nova. Iemand bij mij hebben is misschien wel het makkelijkste, voor ik daadwerkelijk flip.'' sprak hij en knikte even waarna hij naar de bossen keek, en nadacht over de reis. Hij zou lang zijn, maar ook niet zo lang weer, doordat hij iemand mee had om mee te praten, en iemand om hem te ondersteunen. Maar de donkerste dag moest nog komen, en dan zou zelfs Nova hem niet kalmeren. Maar die dag, die kon nog wel even duren.
Hij keek naar haar en knikte even.'' Maar alsnog, het kan heel gevaarlijk zijn.'' sprak hij toch iets wat eigenwijs en keek naar haar, terwijl ze zich voorstelde. Zijn handen namen alweer een houding aan, en dat gaf alweer aan dat hij weer wou ratelen, maar het bleef toch nog even stiil, maar daarna barstte de onweer toch los bij hem.'' Oh leuk je te ontmoeten Silvana. ja hobbit komen niet veel in deze streken, ze blijven liever allemaal dicht bij de Shire. Maar ik, oh nee, ik heb geen zin om altijd thuis te zijn, oh nee. Mensen vonden mij ook niet zo leuk geloof ik, noemde me een rust verstoorder, en he, ik ben geen rust verstoorder, zeg het zelf.'' sprak hij rustig en keek naar zijn kleine bruine pony die even brieste.'' Want ik ben toch echt een keurige heer, en ik kan heel goed ook normaal zijn, want ik ben toch ook normaal net zoals alle andere hobbits.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 9:15:14 GMT
Silvana Zenker
Ze keek naar de hobbit toen die toch zei dat het gevaarlijk kon zijn en moest zachtjes lachen. Ze keek naar zijn handen, en nu wist ze wel dat hij zo meteen weer zou beginnen ratelen, al bleef het even uit, maar kwam het toch al snel weer op gang. Ze luisterde naar wat hij zei en moest af en toe eens goed nadenken over wat hij zei omdat het zo een geratel was. Ze was ergens wel blij dat hij stopte en streek door haar haren heen. Ze aaide har merrie die even haar hoofd schudde en brieste. "Je praat meer dan anders hobbits." Lachte ze en kroop weer rustig in het zadel van haar merrie. "Woon je nu ook in Minas Tirith dan?" Vroeg ze rustig. "Ik heb je hier nog nooit gezien namelijk. Niet dat ik hier lang woon, maar toch." Zei ze rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 9:28:52 GMT
Hij keek naar haar en luisterde rustig, en hield zijn handen gevouwen, zodat hij met veel hand gebaren natuurlijk, zometeen weer kon gaan praten.'' Ik meer praten dan andere Hobbits? ik weet het niet hoor, ik bedoel pedegrin Toek is ook een kletskous, vooral als het gaat om ontbijten, oh j, die is altijd dol op ontbijten. en Caril Underhill, die vertelt de hele dag door verhalen aan iedereen, die ze allemaal uit de duim zuigt. Ik vertel geen smoesjes, maar ik betwijfel sterk of ik meer praat dan de andere hobbits.'' Hij zag hoe ze weer opstapte. Hij keek er niet raar van op, omdat meerdere altijd opstapte als hij aan het praten was, was hij dan echt zo vervelend? zo gek? Berilac vond zelf van niet, maar he, hij was ook even wat anders ingesteld. Hij knikte nog even op haar vraag.'' oh ja, ik woon daar in een gezellig huisje. Niet zo gezellig als een Hobbit hol, en ook niet de ruimte van een hobbit hol, maar het kan meegaan. het is niet verschrikkelijk ofzo. Wist je dat Minas Tirith de waakzame witte toren betekent? oh ja, die feitjes weet ik inmiddels allemaal. NEt zoals toen ik nog een jonge hobbit was dat de oorlog bijna het leven van alle mensen heeft gekost. Dat Sauron bijn het mensenvolk wou uitroeien. Gelukkig is hij daar niet in geslaagd niet waar?'' sprak hij terwijl zijn handen werkelijk alle kanten op gingen, en hij omhoog keek om haar aan te kijken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 9:52:52 GMT
Silvana Zenker
Ze keek naar hem en streek weer door haar haren. "Nou, ik ben nog niet zoveel hobbits tegen gekomen, dus wie weet." Zei ze rustig tegen hem en bleef rustig op haar merrie zitten en streek door haar manen heen. Het dier brieste en graasde rustig verder terwijl Silvana naar de hobbit bleef luisteren. Hij praatte echt veel.. Ze lachte zachtjes toen hij weer begon te ratelen over minas tirith en schudde haar hoofd weer lichtjes. "Je praat echt veel." Lachte ze zachtjes. "Inderdaad, gelukkig is Sauron daar niet in geslaagd. Anders was ik er waarschijnlijk niet geweest." Zei ze rustig, er nog steeds vanuit gaand dat ze een mens was, alhoewel zeiden haar elfen trekjes wat anders, maar daar lette ze niet op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 10:02:55 GMT
Hij keek haar in de ogen en knikte even.'' veel hobbits verkiezen toch de veiligheid van hun hobbit hol.'' sprak hij nog even, want veel had hij daar niet over te vertellen, dat was niet interessant genoeg meer, dus sprak hij daar heel kort over. Want hij was zijn eigen knusse hobbit hol uitgejaagd, en hier heen gestuurd.'' Ik praat helemaal niet veel. Veel hobbits doen het veel erger dan ik.'' dat was natuurlijk niet waar, maar hij was graag aan het woord, dus in zijn idee praatte de andere hobbits veel te veel tegen hem. Zij praatte niet vee;, en dat vond hij dan ook wel weer.'' Maar Sauron schijnt volgens de legende wel een zoon te hebben gehad, en die zoon schijnt hem later op te volgen, dus misschien zijn we het hele probleem wel niet kiwjt. Oke de ring is vernietigd door een mede hobbit, mar dan nog schijnt hij de macht te willen hebben. Ik heb het ook maar gelezen, want ik ben dol op feitjes en weetjes, maar ik geloof er wel in. Geloof jij er in Silvana? geloof hjij erin dat Sauron of een van zijn afgezanten terug zou keren als de meester van het duister?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 10:09:12 GMT
Silvana Zenker
Ze keek naar hem en glimlachte weer eventjes. Vreemde hobbit. Hij praatte wel veel. Hij had het alleen niet door. Ze luisterde nog even rustig naar hem door en viel eigenlijk alweer half in slaap. Ze wilde niet gemeen of interesseloos overkomen dus luisterde ze maar verder naar hem tot hij haar een vraag stelde. "Geen idee, wie weet. We zullen wel zien." Zei ze zacht tegen hem en trok haar paard nu rustig omhoog zodat ze stopte met eten. "Ik zet zo meteen mijn reis wel verder. Kom je eventjes mee of blijf je hier?" Vroeg ze rustig en wachtte op antwoord voor ze verder begon te lopen.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 18, 2013 15:14:18 GMT
Elladan
Er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht door de woorden die zijn broer uitsprak. 'Wat zou er ook van ons moeten worden als we te lang van elkaar gescheiden zouden zijn' grapt hij en dan verder luistert naar de woorden die daarop volgen, waarop Elladan eerst even niet naar zijn broer keek om zijn woorden te overwegen. 'Ik zal gaan en staan waar ik wil, niemand vertelt me dat ik in Rivendel zou moeten blijven als ik niet mee zou gaan met onze vader en onze zus Arwen, dat is mijn keuze en iedereen kan dat maar beter accepteren want van gedachten veranderen doe ik niet' zei hij tegen zijn broertje en hem daarbij nu wel aankijkt. Nee Elladan maakte wel zijn eigen keuzes, als hij ergens heen wou buiten Rivendel dan deed hij dat en of zijn broer en zus Serena met hem mee wouden dat was dan aan hun, al hoopte hij wel dat zijn broertje hem altijd wel zou volgen ongeacht wat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 8:00:27 GMT
Elrohir
Hij luisterde naar zijn broer terwijl hij ook hun zus bekeek die verderop stond, al negeerde hij die momenteel eem beetje, aangeziem hij en Elladan gewoon in een serieus gesprek waren op dit moment." Maar jij kiest dus voor mortality?" Vroeg hij dus nu ook rustig en knikte even." Je weet dat ik je zal volgen, Elladan." Sprak hij nog en legde zijn hand op de schouder van zijn broer, die hij ook altijd als zijn oudere broer zag, ook al scheelde ze maar een paar minuten." Je bent echt mijn grote broer, Elladan, en ik weet dat je gelijk hebt." Sprak hij en draaide zich toch even een beetje bij waarna hij even naar hun zus zwaaide, maar zich daarna toch weer even op Elladan richtte.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 19, 2013 8:13:47 GMT
Serena
Ze slikte even en keek weer rond of ze haar broers zag, maar dat bleef nog even uit tot ze merkte dat iemand naar haar zwaaide. Ze zwaaide een beetje terug en glimlachte even. Haar grote broers, ze was wel blij. Maar ze hoopte dat ze haar hier niet alleen zouden laten. Haar vader en zus zouden gaan. Ze zag wel hoe en wat, wie weet kwam alles wel in orde. Zij zou toch hier blijven in ieder geval, ze wilde hier niet weg. En daar was ze ook nog te jong voor vond zij zelf.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 19, 2013 8:23:40 GMT
Nova:
Zag ze hem nu glimlachen vanui haar ooghoek? Ze wist het niet, het was al weg toen ze naar hem keek. Hij vertelde dat hij blij was dat ze mee ging en knikte dan ook. Het meisje liet het paard achter hem aan gaan, volgde zijn voorbeeld en ze wist dat deze reis nog lang ging duren. "Ik ben blij dat je hulp waardeer. Daarbij, je gaat niet flippen. Je bent bij me en blijft dat ook." Ze had het over zijn goede kant, al klonk het ergens wel een beetje vreemd. Ze bedoelde er niks mee, ze hoopte enkel dat hij niet door de slechte kant over werd genomen. Ze had het gevoel dat zij dan de eerste zou zijn die niet meer zou leven. "Je bent sterk, je hebt het al zo lang volgehouden. Je gaat niet opeens flippen." Ze glimlachte, ze vroeg zich af waarom ze hem niet echt eerder had aangesproken. Natuurlijk had ze hem wel eens zie lopen namelijk. Dit had ze ook niet als eerste gesprek kunnen voorzken. Normaal waren ze saai, maar dit was meteen een heftig verhaal. "Hoe oud ben je eigenlijk?" Als klein meisje had ze haar verleden weggedrongen. Wist dus niet of ze hem had gezien, of hij groot of klein was en of ze met hem heeft gespeeld.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 8:59:25 GMT
Hij keek naar haar en knikte.'' oh ik weet het niet.'' sprak hij rustig toen ze vroeg of hij mee ging.'' Ik word altijd als lastig gezien door andere hobbits, wilt u mij echt wel mee hebben?'' sprak hij rustig en keek naar haar terwijl hij op zijn pony steeg, die direct haar hoofd omhog deed. Hij wou wel mee, dat was wel duidelijk, aangezien hij in een behoorlijk rap tempo op de pony was gestapt.
Makial
Zijn blik ging even over de bomen heen, en hij luisterde naar nova.'' Ik weet het niet Nova, de laatste maand lijkt het sterker dan voor heen. Het lijkt mij langzaam te controleren, zeker als de nacht valt.'' sprak hij rustig en slikte even.'' en ik sta niet voor mezelf in als het gebeurt, en dat heb ik je ook gezegd.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Ik heb het inderdaad lang volgehouden, maar houd er wel rekening mee, 15 moorden in een maand, allemaal dezelfde symptonen. Magie, en wurging, maar niet met een riem of wat dan ook. Ik weet niet hoe ik het deed, maar ik leek wel een schaduw.. Als ik het heb onderzocht, leek ik op.. op een Necromancer.. Maar Necromancers zijn mannen die vanuit de dood onze wereld in komen.. Daar kan ik toch niet vanaf stammen, of wel?'' vroeg hij rustig aan haar. Ze vroeg om zijn leeftijd en hijknikte even.'' Ik ben 200 jaar momenteel. Afstammend van een mens ben ik dus sowieso niet, maar dat had ik al kunnen voorzien met mijn ogen.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 19, 2013 11:10:15 GMT
Nova:
Zeker als de nacht valt? Dat klonk haar niet fijn in de oren, maar ze had hier zelf voor gekozen. Hij stond niet voor zichzelf in als dat gebeurde? Ze fronste hierdoor. Ze vond het een zwak excuus, alsof hij zichzelf mocht laten gaan als iets tegenwerkte. "Dus dat is je excuus voor je daden?" Vroeg ze hem dan ook rustig, al kon je in haar stem horen dat ze het niet eens was met wat hij tegen haar had gezegd. "Dat wil niet zeggen dat je jezelf zomaar mag laten gaan en mensen mag doden. Vergeet niet dat je nog steeds een eigen wil hebt." Haar blauwe ogen keken voor enkele tellen naar hem, maar ze keek toen voor zich. Necromancer? Ze had geen idee of het kon. "Geen idee, er zijn meer dingen die onmogelijk lijken. Maar toch zijn er vreemde dingen." Hij vertelde haar dat hij tweehonderd jaar was en ze keek naar hem. Dat hij afstamde van een mens was inderdaad al lang geleden duidelijk. Maar was hij dan was? Ze had op dit moment nog geen idee. Daar was ze dan ook nog vrij jong voor, want ze was nog niet zo lang volwassen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 19, 2013 22:03:07 GMT
Makial
Hij keek naar haar en zuchtte even.'' het is geen excuus, want dat zou wel heel slap zijn. Maar ik kan mij niet controleren, tenzij iemand geen angst toont, dan kom ik op een vreemde manier iedere keer weer tot mijzelf.'' sprak hij rustig en keek naar haar tewijl hij nu zijn blik weer vooruit ette, en even naar de stand van de zon keek.'' we moeten zo een kamp opzetten, even iets van een slaapplek creeren, voordat de nacht viel.'' sprak hij even tussendoor, voor hij haar laatste woorden nog even aan hoorde.'' Niets is onmogelijk, alles heeft een reden.'' Knikte hij even en schraapte even zijn keel. Hij had echt een hekel aan zijn stem die nog altijd Demonisch was. Ook dat was een verschijnsel van afgelopen maand, daarvoor had hij zeker wel zwaar gepraat altijd, maar nu was het gewoon eng voor de meeste.'' Hoe oud ben jij Nova?'' vroeg hij nu ook maar direct, al kwam het er strenger uit dan zijn bedoeling was eigenlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 20, 2013 6:20:59 GMT
Silvana Zenker
Ze keek naar de hobbit die wat vertelde en ze glimlachte. "Natuurlijk wil ik je mee. Met twee is het toch leuker als alleen niet?" Vroeg ze rustig aan hem en begon rustig te stappen, verwachtend dat hij wel mee zou komen met haar aangezien hij al op de pony zat. "Kom maar, dan maken we een wandelingetje." Zei ze met een glimlach tegen de hobbit en aaide haar merrie over haar hals die zacht brieste en haar hoofd schudde.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 20, 2013 8:52:36 GMT
Nova:
Natuurlijk wist ze misschien ook wel dat hij het niet als excuus bedoelde, maar het klonk zo. Ze knikte dan ook, maakte in gedachte een notitie. Geen angst tonen? Lag aan wat hij deed, als hij enkel zijn rook kunstje deed, dan moest het wel lukken. Maar als hij werkelijk een mes op haar keel ging zetten was het een heel ander verhaal. Hij zei dat alles een rede had, maar zelf dacht ze van niet. Waarom waren haar ouders anders dood? Dat had vast geen reden. Enkel dat ze snel volwassen moest worden, natuurlijk werd ze opgevangen door de zus van haar moeder, maar dat had nooit geholpen. Toen vroeg hij naar haar leeftijd en haar blauwe ogen keken nu dan ook naar hem in plaats van voor zich uit. "125." Was haar korte antwoord, door de meeste werd ze namelijk als 'pas volwassen' gezien. Maar zijzelf vond dat ze altijd al volwassen genoeg zijn. Hij had het over een kamp opzetten en ze knikte dan ook. "Een kamp opzetten is inderdaad slim." Ze merkte dat het iets kouder werd en dat ze daar ook eigenlijk niet op gekleed was. Maar ze liet het niet merken, ze had namelijk voldoende kleding aan. Al was alles behoorlijk dun, ze dacht ook dat ze wel al thuis was geweest.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 20, 2013 22:00:47 GMT
Maliak
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment. Ze bleef eerst stil en erg vond hij het ook niet, het was niet niets om met hem te reizen, hij was gewoon een eikel eigenlijk, al was dat hem al heel lang duidelijk. Hij was een eikel.'' dat is een mooie leeftijd.'' sprak hij toen ze haar leeftijd zei.'' Nog in de bloei van je leven. Je hebt nog heel wat jaren voor je, Nova, onthoud dat altijd.'' sprak hij rustig en keek weet voor zich uit en zocht om zich heen naar een open stukje.'' Daar is een open stukje, laten we daar ons kamp maar op gaan zetten dn.'' stelde hij voor en steeg daar af. hij keek even naar de bomen en toen weer naar haar.'' Hoe goed ben jij in bomen klimmen? het lijks mij slim dat jij je plekje daar in de bomen maakt. Voor je eigen veiligheid.''
|
|