Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 4, 2014 18:30:28 GMT
Nova:
Natuurlijk, zij zat weer opgescheept met een kwaadaardig geval. Ze keek naar haar schouder toen ze zijn hand voelde en daarna weer naar hem. Hij was thuis met zijn legioen? Ze wilde hem niet weg halen van thuis, ze wilde juist dat hij naar huis ging. Dit was niet eens een huis te noemen. Heersen? Ze zuchtte, ze moest hier weg gaan. Moest niet proberen om hem te laten luisteren naar haar. Hij leek het nog leuk te vinden ook, als ze weg zou gaan, zou hij ook over haar heersen? Of ze zou zijn koningin zijn, of ze ging dood? Was dat een keuze te noemen! Ze keek rond, de orcs… Ze slikte dan ook, waarom had ze zich met de jongen bemoeid. Ze bleef staan, keek hem na. "Als je werkelijk zo machtig bent, kun je me hier vast ook levend uit krijgen?" Een zucht, ze wilde geen slechte dingen doen. Wilde geen kinderen pijn doen, zoals zij zoveel pijn had gehad toen ze haar ouders verloor. Dat gebeurde er namelijk met oorlog. Was hij al zo duister dat hij haar niet eens levend weg zou laten gaan? Moest ze gewoon kiezen voor haar leven en zichzelf bij hem aansluiten?
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 7, 2014 19:52:03 GMT
Rumplestiltskin
'Don't be frightened dearie, it's just me' zei hij vrij geamuseerd door de reactie die hij in eerste sestantie kreeg van Allatar. Rumplestiltskin gaat er dan bij zitten en leund wat zijwaarts terwijl hij Allatar aankeek met een klein grijnsje op zijn gezicht. 'I didn't come here however to be part of this little wizard group, cause I can make this darkness go away just as easy as you can do the most simple spell right..But remember all magic comes with a price' herrinnerde hij Allatar er nog even aan dat niks bij hem voor niks ging en voor dit konden ze ook maar beter met een goede deal komen anders ging het simpelweg niet door, en zo gauw de deal is gemaakt konden hun zichzelf er ook maar beter aan houden want Rumple is niet geamuseerd als je een deal breekt.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 10, 2014 10:21:23 GMT
Makial
Hij keek naar haar en lache enkel en keek haar aan.'' Wie zegt dat ik je er levend uit wil hebben, als ik je hier levend in wil houden? mmm?'' sprak hij enkel en keek naar haar/'' Ik ben thuis, en dit kan ook jou thuis worden. Samen zullen we heersen over Middle earth.. Ze zullen lijden voor de pijn die ze ons hebben aangedaan. Als die mensen.. al die Hobbits.. HEt einde van hun tijdperk loopt af.. MIjn grootvader spreekt tegen mij..'' sprak hij enkel demonisch en keek haar aan.'' Laatste kans NOva.. word je mijn koningin, of ga je op de vlucht, en ga je samenleven met die mieren.. Die mieren die met enkele dagen vermoord worden.. VEr kom je niet, want mijn Orcs zullen achter je aan jagen, en je in een van die kooien stoppen.'' sprak hij en wees naar de kooien die verderop hingen en stuk voor stuk skeletten in zaten.'' Mijn orcs verlangen wel naar vers vlees.''
Allatar
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Ik hoef de duisternis niet op te laten houden. Nou ja natuurlijk wel, maar niet op de manieren van jou.'' sprak hij rustig en keek naar de jongen die eerder naar haar had gekeken, Waarom voelde ze zich zo aangetrokken tot hem, om met hem te prten? Ze slikte even voor een moment, en zag nu ook haar broer aankomen in zijn blauwe gewaad en knikte even naar hem.'' Pallando.'' sprak ze rustig tegen hem en glimlachte even. Ze konden elkaar nu geen knuffel geven, door de rest dat hier rond liepen, maar haar blik keek nu kort weer naar Rumple, omdat hij zijn gebruikelijke dingen weer zei.'' Ik weet dat je een deal wil sluiten, maar ik ben ook nog steeds een tovenaar.'' sprak ze rustig. Jij bent de sterkste tovenaaar, dat besef ik me wel, maar misschien moeten we eerst uitzoeken wat deze duisternis veroorzaakt. Maar laten we eerst wachten op Galadriel en Gandalf.'' sprak ze nog en keek naar beide voor een moment. Haar ogen gingn duidelijk steeds naar de jongen, waarom wist ze niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 10, 2014 21:24:26 GMT
Jonathan Zenker
Hij bleef naar de tovenaars kijken af en toe maar wist dat het niet zo netjeswas om dat te blijven doen, al zag hij vaak genoeg dat zij ook naar hem zat te kijken af en toe. Hij glimlachte even vriendelijk naar haar en gaf een knikje naar beide waarna hij toch rustig maar verder liep. Hier blijven staan en naar een tovenaars blijven staren was ook niet dat. Hij wilde wel een praatje gaan maken met haar, maar hij dacht wel dat zij momenteel te druk bezig was met echte belangrijke zaken. Hij streek door zijn korte haren heen en liep rustig de trappen af om toch maar dichtbij hun te komen, maar hij zou niet storen. Hij was wel zo netjes opgevoed om zich niet te bemoeien met van alles en nog wat.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 12, 2014 19:17:34 GMT
Rumplestiltskin
'Well ofcourse everyone is free to make a choice dearie, just make sure it's the right one' zei hij tegen Allatar en haar blik naar de jongen zag gaan die op zijn beurt ook weer terug naar haar keek 'am I spotting here the beginning of tuuueee wove' zei hij het true love op een manier alsof hij er echt ontroerd door zou zijn. Hij luisterde verder naar Allatar en slaakt daarbij even een zucht. 'Well it is quite obvious it isn't a bad weather forcast, so I'm pretty sure this is done by dark magic, well it isn't Sauron cause..Well he's death, so I think I can figure out at some point who's behind this all' zei hij haar ter informatie 'but yes let's sit here and waist our time' vervolgde hij.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 13, 2014 12:24:00 GMT
Nova:
"Dan maakt de keuze die ik maak niks meer uit." Zei ze enkel. Als ze dood zou gaan, dan zou ze liever met liefde doodgaan als dat ze zichzelf in liet palmen door de duistere kant. Natuurlijk trok het haar, de spanning iets wat ze niet kende. Maar ze ging er niet aan toegeven. Mensen die slechte dingen deden, waren uiteindelijk ook gewoon slecht. Ik ga me niet verlagen. Zei ze rustig, haar heldere ogen keken naar hem. Haar stem helder, ergens wist ze dat als haar einde kwam, deze toch wel hier zou zijn. Dus waarom moest ze bang zijn? Ze kon er niks aan doen. "Je hebt enkel twee keuzes genoemd, maar er zijn meer keuzes." Ze keek om zich heen, naar de orcs en een zucht kwam tussen haar lippen door. "Als ik inderdaad gevangen word, dan maakt het niet meer uit of ik vlucht." Ze wist dat ze de orcs niet te snel af kon zijn. Ze waren met veel meer. "Ik geef me over." Zei ze rustig, nu was ze nog sterk en kon ze nog wel een paar dagen overleven. Ze zou liever ontsnappen wanneer de orcs dat niet in de gaten hadden. Ze voelde een ruwe arm op haar schouders en een ruk zorgde ervoor dat ze haast uit balans raakte, ze voelde hoe ze mee werd gesleurd en wat hij vertelde, gebeurde inderdaad. Ze werd in een kooi gestopt en daar zat ze dan, haar lange zwarte haren hingen over haar schouders heen. Was dit wat hij wilde? Mensen die hem probeerde te helpen in kooien? Ze hield haar lippen op elkaar, zou niks tegen hem zeggen in deze kooi.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 10:31:13 GMT
Allatar
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Ik ben een van de blauwe tovenaars, ik mag geen liefde hebben.'' sprak ze en zag nu de andere twee ook naderen, waardoor ze al begon te lopen.'' KOm laten we gaan.'' stelde ze voor en liep nu de trap op naar boven, richting de ruimte waar ze samen zouden komen. Straks na het gesprek wou ze wel even praten met de jongen, dat leek haar fijn, dus hoopte ze ook dat ze hem dan terug zou vinden. Ze zuchtte en liep de ruimte in en ging rustig zitten naast haar broer, de andere blauwe tovenaar, en wachtte rustig af tot iedereen er was. Ze had er nu al geen zin meer in, door de duisternis die heel Rivendell bedekte, maar ze moesten wel, en dit was dan ook direct het belngrijkste punt op de agenda.
Makial
Hij keek naar haar en lachte.'' Weet dat je nog tijd hebt om na te denken. morgen mogen mijn orcs je hebben.'' sprak hij nog tegen haar en een zwarte rook liet hem wegdoemen, dol guldur in. Hij keek kort om zich heen, maar vloog daarna naar de kooi en liet ihczelf zien, nou ja, hij liet zichzelf in een vlmbare versie zien, met al het rook om zich heen.'' JE had de kans om te heersen..'' sprak hij enkel, en je zag zijn hoofd zo af en toe nog schokken, alsof hij zich tegen iets aan het verzetten was in zijn lichaam, duidelijk dat de lieve zorgzame, en toch wat angstige makial daar nog degelijk zat.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 14, 2014 12:46:32 GMT
Nova:
Ze had tijd om na te denken, anders liet hij haar werkelijk over aan de orcs? Wilde hij nu dat ze heerste, of dat ze dood ging? Ze had geen idee, misschien maakte het haar ook niet uit. Hij was slecht en ze moest hem niet, ze wilde het niet. Haar blauwe ogen sloten zich voor enkele tellen en vervolgens keek ze op. Ze had een kans om te heersen? Ze keek naar de vreemde vorm, die ergens wat weg moest hebben van Makial. Waarom zou ze willen heersen? Waarom dacht hij dat ze dat zo graag wilde. Natuurlijk was het moeilijk om een aanbod van zoveel macht af te slaan. Maar ze was niet van plan om zich over te geven aan duistere dingen. Om zichzelf niet meer te zijn. Ze schudde dan ook haar hoofd, in deze kooi zou ze niet praten, dan moest hij haar er eerst maar uit halen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 13:02:32 GMT
Makial
Hij nam zijn vorm wat meer aan waardoor hij in zijn menselijke vorm op de grond voor de kooi stond, maar zijn ogen waren vurig. Opnieuw die tik, de tik met zijn hoofd die naar links ging, alsof er iets zat wat los wou breken maar niet lukte. Hij grijnsde.'' Je lieve Makial is weg. Ik ben geboren in hem.'' sprak een duistere stem.'' Ik ontwaakte alleen in de nacht, maar hij gaf zich gisteren wel heel makkelijk over toen ik dreigde om jou te vermoorden.'' sprak hij enkel en la het even. maar hij geeft het toe, moorden voelt goed..'' Sprak hij enkel en lachte even.'' Je zult wel anders gaan denken, net zoals hem.'' Sprka hi waarna hij weer verdween het kasteel in. Duidelijk dat de necromancer helemaal een andere kant in het was, een soort jekyll and hyde zeg maar.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 14, 2014 13:12:42 GMT
Nova:
Ze trok haar benen tegen zich aan en legde haar hoofd op haar knieën. Ze merkte de tik op, maar het maakte niks uit. Morgen was alles over en hoefde ze niet meer bang te zijn dat haar iets zou overkomen. Ze ontsprong de dans, al voordat deze begonnen was. Ze trok een vies gezicht toen hij vertelde dat hij geboren was in Makial en dat deze weg was. Ze zuchtte, niet nadenken. Ze probeerde zichzelf over te halen om niet teveel te denken. Hij ontwaakte enkel in de nacht? Dan mocht hij nu wel weggaan. Een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht, hij had bedreigd om haar te vermoorden? Daarom was Makial nu weg. Wat moest dat betekenen, wat een domme actie! Ze drukte haar kaken op elkaar en sloeg haar ogen neer, ze wilde niks horen van wat hij zei. Niks weten van wat hij deed. Weer zei hij iets, zij zou anders gaan denken? Net zoals hem… Waarom wilde hij dat zo graag. Er waren genoeg meiden die dat vast graag zouden willen. Maar zij niet, ze wilde zichzelf niet hoeven overgeven. Daarbij kon zij geen magie en had het dus geen effect dat ze zogenaamd zou gaan heersen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 14:38:55 GMT
Makial
Je zag het duister over de wereld langzaam licht worden, terwijl hij even kreunde.'' Je hebt het beloofd.. sprak een zwakkere demonische stem nu in hem, terwijl er rook uit de ogen kwam, en daarna een lach te horen was.'' Wat lief.. Hij probeert je te beschermen, door mij nu weer weg te jagen..'' sprak de zwaardere stem weer, en zijn hoofd begon gewoon te schudden, doordat het duister was over Dol guldur, had zijn duistere kant gewoon veel meer macht, al trok hij nu de kooi open, terwijl die daarna losliet, en op de grond kletterde, zodat ze kon vluchten als ze wou.'' Vlucht..'' sprak de zwakkere stem weer.'' Vlucht nov.. Vlucht voor mij nu het kan...'' sprak de zwakkere stem, die duidelijk een beetje de controle weer over porbeerde te nemen. Hij wou haar niet dood hebben, maar zijn andere kant wel.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 14, 2014 15:16:08 GMT
Nova:
Ze hoorde de woorden, keek verbaasd op en sloeg haar slanke vingers om de kooi heen. Keek naar hem, wat gebeurde er? Ze snapte het niet helemaal en toen hoorde ze de stem. Hij probeerde haar te beschermen? Nova sprong uit de kooi toen hij op de grond viel en ging op haar knieën bij hem zitten. Een hand wilde op zijn huid leggen, al had ze geen idee of dat wel kon. "Nee, ik blijf bij je. Ik laat je niet alleen." Zei ze zacht, fluisterde het haast. Haar blauwe ogen keken bezorgd naar hem. "Je hoeft hem niet toe te laten, je bent sterk." Opnieuw zei ze de woorden in een zachte toon. Hoopte dat dit er ergens voor zorgen dat zijn 'andere' kant het niet hoorde. Natuurlijk was ze niet dom en wist ze dat het niet het geval was. "Ik ben niet bang voor jou." Iedereen had iemand nodig, ook hij. Ze wilde niet iemand hulpeloos achter laten. Maar als hij werkelijk wilde dat ze weg ging, dan moest ze gaan. Ze keek hem aan, hoopte dat ze ergens niet weg hoefde. Maar als hij het wilde, dan zou ze naar hem luisteren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 10:05:38 GMT
Makial
Hij slikte even en de donkere lucht boven Dol guldur werd alleen maar groter momenteel, en hij kreunde even en de rode ogen keken naar haar, duidelijk dat nu de andere kant was, en hij legde kort zijn hand op haar schouder.'' Dit kun je dit keer niet winnen nova, ik ik..'' sprak hij en haalde zijn hand weer van haar schouder af, en legde die op zijn hoofd en zakte door zijn knieen.'' Ga weg.. de nacht is van jou.. laat mij mijn lichaam hebben!'' spra hij hardop, het kon hem niets schelen.'' Moord haar.. Moord haar..'' Sprak een stem weer in zijn hoofd en hij schudde zijn hoofd.'' Ik vermoord haar niet.. Ik vermoord haar niet.. Ze ze is een vriendin van mij..'' Sprak hij hardop, maar zijn handen bleven op zijn hoofd gedrukt.'Alsjeblieft Nova.. Rijd naar Mirkwood.. Waarschuw ze voor de tiran die hier nu zit, of steek een zwaard nu door mijn hart heen..'' sprak hij en keek haar aan.'' Ik.. Ik.. kan dit niet lang volhouden..''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 15, 2014 12:18:35 GMT
Nova:
Ze keek naar hem, haar blauwe ogen keken naar die van hem. Rood.. Dat was geen goed teken. Haar blik werd triest, maar verbaasd keek ze toen ze een hand op haar schouder voelde. Ze kon dit niet winnen, was dat het? Maar ze kon hem niet in de steek laten, het ging hier niet om winnen. Het ging hier om een persoon die hulp nodig had. Ze slikte, zei nog niks. Ze had medelijden met hem, hij was sterker als dat hij dacht. ''Moord haar.. Moord haar..'' Ze slikte, dat was dus wat hij wilde? De andere kant wilde haar dood hebben. Maar de woorden die daarna uitgesproken werden, zorgde ervoor dat Nova waterige ogen kreeg. De pijn waar zij voor zorgde, dat was niet wat ze wilde. Ze keek naar hem, ze moest naar Mirkwood rijden? Ze knikte, terwijl ze op wilde staan om weg te gaan. Maar ze zakte weer door haar benen, sloeg haar armen om hem heen. "Blijf vechten Makial, Je bent sterker als hem." Zei ze zacht en ze liet hem los, stond nu geheel op en rende naar de uitgang. Sprong op haar paard en reed richting Mirkwood. Ze moest hulp hebben, er moest toch iets zijn wat ze hieraan konden doen? "Ik heb hulp nodig!" Riep ze hard, toen ze aan was gekomen bij Mirkwood. Hoopte dat ze toegelaten werd, dat er iemand was die haar wilde horen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 12:59:32 GMT
Naam: Thranduil leeftijd: 1000+ Ras/ soort: elf Foto/uiterlijk: Woonachtend in welke stad? : Mirkwood Extra: Elfenkoning van Mirkwood. Hij leeft l behoorlijk lang, is de vader van de welbekende legolas, en heeft zelfs de val van Erebor nog meegemaakt, wat zijn leeftijd wel benadrukt. Thranduil Momenteel zat hij op de troon in zijn veilige huis, en keek rustig om zich heen. Toen hij hoorde dat er iemand stond te schreeuwen voor hulp voor zijn deuren, twijfelde hij niet, hij bleef zitten.'' Breng haar naar binnen, en als ze gekalmeerd is kan ze naar mij toekomen.'' sprak hij rustig en zijn wachters liepen direct door de poorten naar buiten en keken naar har.'' Kalmeer dan zal onze koning u ontangen.'' sprk een van de wachters en liep naar de poorten, ze zou pas binnen komen als ze rustig was, en daarna begeleid worden naar Thranduil, die momenteel gewoon normaal op zijn troon zat.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 15, 2014 13:18:31 GMT
Nova:
Ze sprong van haar paard af toen er iemand door de poorten liep. Ze wilde meteen haar mond open doen, maar er werd gezegd dat ze kalm moest zijn. Dit zorgde voor een zucht. "Roepen heeft niks met kalm zijn te maken. ik ben kalm." Het was duidelijk dat ze niet helemaal kalm was, de woorden waren namelijk snel uitgesproken. Maar wat was dit voor een moment om kalm te zijn, er was gevaar. Een zucht, ze gingen blijkbaar werkelijk niet open doen. Fijn was dat, was dit hoe je met gasten om ging. Ze streelde het paard over de hals, die met zijn grote ogen naar haar keek. Ze werd ongeduldig en werkte alles, behalve op haar rust. Maar ze hield haar mond, anders was ze natuurlijk niet kalm genoeg als ze weer iets ging zeggen. "We leiden U naar de koning." Een opgeluchte zucht, terwijl ze de wachters volgde naar de koning. Ze knielde, al was ze niet helemaal goed opgevoed, ze had nog wel zoveel inzicht dat ze voor iemand moest knielen. Haar blauwe ogen richtte ze naar de grond, moest ze nu eigenlijk wachten totdat hij het woord gaf dat ze omhoog moest? Ze wist het eigenlijk niet en slikte dan ook. "Er komt duisternis." Zei ze zacht en nu toch opstond en naar hem keek. ''Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.'' Dat was wat hij had gezegd, woorden die ze niet kende, maar ze echode door haar hoofd heen. "Ik weet niet wat het betekend." Ze was nog niet van plan om meteen te zeggen wat er was. Makial mocht niet sterven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 14:59:04 GMT
Thranduil
Hij keek naar haar voor een moment en keek naar haar toen ze bij hem kwam en knikte even.'' Sta op.'' Sprak hij enkel en stond zelf ook op van zijn troon, en zijn blonde haren vielen ook direct weer langs zijn gezicht. Hij luisterde naar haar en draaide zich om.'' Alsjeblieft, maak mijn hallen niet vuil met de woorden van Sauron.'' sprak hij enkel en keek weer naar haar.'' Het is maar goed dat je niet weet wat ze betekenen. Ze betekenen niet veel goeds.'' Sprak hij droog en draaide zich weer bij en keek naar haar.'' Maar wij vechten niet mee. Dus als je komt voor alliantie, mede elf, dan komen wij niet.'' sprak hij rustig en keek naar de zijkant van de hal, en toen weer naar haar.'' Waar kom je vandaan, mijn beste elf?'' sprak hij rustig en keek haar an.'' Je komt niet uit rivendel, noch uit de bossen van Mirkwood, maar waar kom je wel vandaan?'' vroeg hij rustig en keek haar weer aan.'' Vertel mij eens je naam?'' vroeg hij ook rustig en bleef overeind staan. en wachtte af tot er wat gezegd werd.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 15, 2014 18:26:55 GMT
Sauron... Ze wilde haar mond open doen. Hij had gezegd de kleinzoon van hem te zijn. "Dus je gaat me niet vertellen wat ze betekenen? Hij heeft het tegen mij gezegd." Ze keek naar de man, ze dacht niet dat hij van plan was om er iets over te zeggen. Wat was er dan zo erg aan die woorden? Toen zei hij dat ze niet mee gingen vechten, hadden ze wel een keus? Ze had het idee alsof ze niet veel keus hadden. "Komen de orcs niet hier naartoe dan? Waarom zou hij dit gebied sparen van de ondergang..." Hij vroeg waar ze vandaan kwam. Natuurlijk wis ze waar ze was opgegroeid, maar ze twijfelde of ze er werkelijk vandaan kwam. "Ik ben opgegroeid in Minas Tirith, al weet ik niet of ik daar oorspronkelijk vandaan kom." Vertelde ze eerlijk, waarom vertelde ze hem het zo. Ze kwam er gewoon vandaan.. Maar haar ouders waren weg toen ze klein waren. Misschien hadden ze haar zelfs daar achter gelaten? Ze wist er niks van en niemand wilde haar ook wat vertellen. Alsof het een schande was. "Mijn naam is Nova, ik ben hier niet om te vragen mee te vechten. Enkel om te vragen of er een mogelijkheid is om een kwade persoonlijkheid bij iemand weg te krijgen." Zei ze toen toch maar. Maar wist niet of ze haar eigenlijk wel wilde helpen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 18:41:18 GMT
Thranduil
'' One ring to rule them all, one ring to bind them. One ring to find them all and in the darkness bind them.'' PSrak hij enkel direct.'' MEt die woorden ga ik mijn hallen niet langer vuil maken.'' sprak hij rustig.'De oorlog is voorbij, en de duisternis ligt al jaren op Mirkwood, en ik ga me er niet langer mee bemoeien.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Wij zijn veilig binnen onze muren, niemand heeft er ooit door heen gebroken dus ik ga ook niet langer er tegen vechten. Wij zijn veilig, al duizenden jaren.'' sprak hij en keek haar aan.'' De stad van de mens. Weesje dus, neem ik aan? Dezelfde plek waar een van onze elfen haar schandelijke kind heen had gebracht. Ze zei sex te hebben gehad met de zooon van Sauron.'' Sprak hij duidelijk verafschuwend.'' sprak hij enel en keek naar haar bij haar vraag.'' De mogelijkheid is er, maar de persoon moet zelf willen.'' sprak hij enkel.'' maar ik ga er niet mee helpen.'' Sprak hij en liep terug naar zijn troon en ging zitten op zijn stoel.'' Want er ligt niets voor mij in om mijn muren te verlaten. En als je slim bent blijf jij ook binnen deze muren en geniet van de vrijheid va mijn volk.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 18, 2014 19:00:16 GMT
Nova:
One ring? Ze dacht na, maar vroeg er verder niks over. Hij leek al teveel te hebben verteld en ze was daar blij mee. Ze wist wat het betekende, al kon ze er nog vrij weinig mee. Hij had het over een oorlog die voorbij was, maar ze vroeg zich af of Makial niet met een nieuwe oorlog ging beginnen. Ze slikte, een weesje. Het leek minachtend te zijn. Toen had hij het over iemand die blijkbaar sex had gehad met een zoon van Sauron en ook haar kind daar naartoe gebracht had. "Toevallig nog iemand die daar zijn kind naartoe heeft gebracht?" Deze vraag wuifde ze echter snel weg, door er meteen een andere achteraan te stellen. Het zou wel niet en ergens wist ze dat ook wel. Ze zal nooit weten wat er met haar ouders gebeurt was. "Wat als die kleinzoon nu een vreemde demonische kant heeft… Deze heel graag wil tegenhouden, maar het hem niet lukt?" Ze keek hem vragend aan. "Kan het dan gevaarlijk worden?" Ze slikte, had niet het gevoel alsof ze hier verder mee zou komen. Hij zei dat ze hier mocht blijven, maar ze schudde haar hoofd. "Hij heeft hulp nodig, hij wil dit niet." Zei ze zacht. Als hij werkelijk niet mee ging, dan moest ze andere gaan zoeken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 19:10:43 GMT
Jonathan Zenker
Hij had zich rustig op een bankje neergezet toen er bij de tovenaars twee andere bijvoegden en ergens heen gingen. Hij hield zich er nu rustig bij en zou wachtte ntot ze terug zouden komn, gewoon om die ene even te spreken. Nou ja, tegen dan kon hij al lang wat aan het doen zijn, hij zou niet weten wat ze zouden bespreken nu, dus wist ook niet hoelang het duurde. Hij sloot zijn ogen even en dommelde wat in om hier even tot rust te komen. Hij dacht na over zijn zus, hoe het nu met haar ging en aan zijn moeder, of hij die nog terug zou zien. Al wist hij niet dat die hier ook in Rivendell woonde natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 21:05:29 GMT
Thranduil
Hij keek naar haar en hoorde haar eerste vraag waardoor hij overeind ging, maar ze werkte slim, door er direct een tweede vraag achter aan te stellen.'' Ken jij dit bastaardkind soms?'' vroeg hij nu aan haar en ging vlak voor haar neus staan nu.'' Want als dat zo is, ben jij vast ook verduisterd door zin zwarte ziel. Hij kan niet geholpen worden. HEt enige wat helpt is hem te doden, en als hij werkelijk de persoon is waarover wij spreken, kan niemand dat. elfs de machtigste tovenaar niet.'' Sprak hij enkel.'' Neem dit van mij aan, kind. Degene die hem kan helpen is de enige sterke kracht die alles overheerst.'' sprak hij enkel.'' Liefde. Echte liefde overwint zelfs de zwaarste demon.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 18, 2014 21:12:29 GMT
Nova:
Bastaardkind? Ze bleef staan, de man vlak voor haar en ze slikte. Of hij hem kende, nauwelijks. Pas een enkele dag en hoe was dat afgelopen? Niet goed, het had namelijk voor dit alles gezorgd. "Hij heeft er niet om gevraagd, hij is geen bastaardkind. Hij is een elf." Zei ze rustig. "Ik heb met hem gepraat." beaamde ze dan toch, was niet van plan om te liegen. Nu zei hij dat het enige is wat hielp, hem doden. Niemand kon hem doden? Ze fronste, liefde kon hem helpen, echte liefde… Natuurlijk, ze wilde met haar ogen rollen. Het woord zorgde al voor dat ze haast wilde zuchtte. Waar ging ze op dit moment liefde voor die jongen halen? Wie zou er op hem kunnen vallen. Daarbij… Hij kwam al van een duistere tovenaar, al had ze geen idee of dat iets met liefde te maken had. "Ik dacht dat jullie sterk genoeg waren? Hier gaat dus niks gebeuren?" Vroeg ze hem rustig, ze was niet van plan om Makial te doden. Maar waar kon ze liefde vandaan halen? Een zucht, terwijl ze haar ogen sloot. Hoe kon ze dit oplossen?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 11:13:21 GMT
Thranduil
Hij luisterde naar haar.'' Hij is geen Elf. Hij is nooit een van ons geweest. Hij heeft niet eens de middelen om te zeggen dat hij een elf is.'' sprak hij enkel wat kwader en serieuzer en keek enkel naar haar en schudde zijn hoofd.'' Wj blijven hier binnen. Wij hebben ons altijd afzijdig gehouden van iedere oorlog, onze muren boden genoeg tegenstand.'' sprak hij enkel en liep weer naar zijn troon en ging zitten.'' Vind liefde voor die kerel, of iets waar hij zwak bij is. Maar de Demon in hem zou je toch nooit kunnen stoppen.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 27, 2014 21:57:49 GMT
Nova:
Ze zuchtte, was deze man werkelijk zo eenzijdig? "Hij is een elf, u vertelde me net dat hij een kind is van een van de vrouwen van hier? Hoe durft u hem geen elf te noemen." Ze keek hem strak aan. Was niet van plan om over zich heen te laten lopen enkel omdat die man ouder was. Wat nieuwe gewoontes mochten er dan best wel ingestampt worden. "Ik snap dat u het niet wilt aanvaarden, maar hij is dus voor een groot deel uw soort." Ze knikte. "Dankuwel voor uw tijd, hopelijk dat ik u nog eens zie." Dat laatste zei ze enkel omdat ze hoopte dat ze inderdaad ook deze oorlog zouden overleven en ook dat zij het zelf zou overleven. Ze liep naar buiten, sloeg haar handen voor haar gezicht. Nee, ze ging niet huilen, maar moest bedenken wat ze nu kon gaan doen. Wat moest ze doen om dit te stoppen? Waar haalde ze liefde vandaan… Langzaam liep ze naar de poort, deze voor haar open werd gedaan en ze ging op haar paard zitten. Ze galoppeerde nog niet terug, ze had een goed idee nodig voordat ze terug zou gaan naar Makial.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 27, 2014 22:06:53 GMT
Thranduil
Hij keek naar haar en zuchtte.'' Hij zal nooit een elf van ons zijn, misschien zou hij in Rivendel geaccepteerd worden, maar niet onder mijn soort.'' sprak hij rustig en knikte toen ze wou vertrekken.'' weet dat je binnen deze muren veilig bent. Je bent hier welkom.'' sprak hij enkel nog waarna hij haar nog na had gekeken, maar toen weer op zijn troon ging zitten. Nee hij was te koppig, te naïef misschien, om te zien dat ze het alleen niet aan kon. Maar thranduil had gewoon problemen met vertrouwen van mensen en dat was misschien niet het geen wat haar nu ging helpen en ook hem niet. Hij kende Makial niet, hij kende niet de jongeman die onder de donkere huid zat en alles voor iedereen over had. Buiten ging het regenen, de regendruppels waren goed te horen voor hem. Hij wist dat het spoedig zou gaan onweren, maar hij merkte wel als ze terug kwam. Hij bleef rustig zitten en keek vanaf boven naar beneden waar zijn volk momenteel aan het feesten was.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 31, 2014 18:35:40 GMT
Ze voelde de regen, keek met een zucht even naar de lucht. Ze kon niks doen, het enige wat ze kon doen, dat was om terug te gaan en zichzelf dood te laten gaan. Maar had ze dan wat ze wilde? Haar blauwe ogen zochten naar wat ze het beste kon doen, maar ze wist het niet. Ze zat vast en met een zucht spoorde ze het paard aan om te lopen. Haar donkere haren werden nog donkerder. Hoe kon hij denkden dat ze dit alleen kon? Nova had een tijdje gelopen, totdat het begon te onweren. Een flits, het paard schrok en haar lichaam klapte hard op de grond. Zo bleef ze zonder adem liggen. De hoeven van het paard hoorde ze wegrennen. Ze was vies, moe en wist dat ze beter terug kon gaan naar de stad. Het was tien minuten terug, al wilde ze het niet. Een zucht, waarna ze met moeite op haar benen ging staan. Strompelde terug, aangekomen bij de poort voelde ze haar benen bijna niet meer. Haar lichaam was koud en ze wist dat ze teveel van zichzelf had gevraagd. Maar ze moest terug, als het niet meer regende, dan zou ze weggaan. "Ik heb een nieuw paard nodig." Probeerde ze zichzelf groot te houden. Maar in plaats daarvan zakte ze door een been. Het zorgde ervoor dat ze bijna op de grond lag. Maar ze kon zichzelf nog tegenhouden.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 1, 2014 11:57:20 GMT
Thranduil
Hij hoorde na een goed half uur de stem van zijn mannen weer, en nu liep hij wel naar de poorten en keek naar haar voor een moment.'' Dwaasheid is nooit goed gekomen.'' Sprak hij rustig en keek naar zijn mannen.'' Breng haar naar binnen en verzorg haar been, meer kunnen we niet voor haar betekenen.'' sprak hij rustig en hoorde haar vraag over een paard.'' paarden zijn in mijn deel schaars, en wij rijden voornamelijk op Elanden.'' sprak hij kalm en keek haar aan terwijl hij al naar binnen liep, zijn mannen zouden haar wonden wel helen en haar verzorgen, daar had hij geen tijd voor. Hij keek even naar zijn zoon die er stond en toen naar Kanta, en hij zuchtte even.'' ik zal je straks mijn twee krijgers meegeven zodra je weer vertrekt. mijn zoon, Prins Legolas, en Tauriel. Daar zul je het mee moeten doen.'' sprak hij rustig en keek naar haar nog, voor hij weg liep.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 5, 2014 21:55:36 GMT
Dwaasheid? Ze zuchtte, het had niks met dwaasheid te maken, maar met het feit dat zij tenminste wel iemand wilde helpen. Dat was van hem niet te zeggen, met een boze blik keek ze dan ook naar de man. Ze reden op elanden? Weer iets heel handigs. Haar blauwe ogen zochten naar de dieren. Ze moest hier weg zien te komen en moest Makial helpen. "Ik heb geen krijgers nodig. Vooral niet twee, een is meer als voldoende." Zei ze rustig, het mocht niet lijken of ze kwam om te vechten. Want dat was namelijk niet zo, iets wat ze ook niet wilde. Ze wilde gewoon dat hij weer zichzelf kon zijn. Ze werd meegenomen, waar ze haar verzorgde. Waarom was het zo moeilijk om iemand te helpen? Waarom kon hij geen hulp aanvaarden? Ze snapte het ergens natuurlijk ook wel, hij had een vreemde andere kant. Maar ze kon deze moeilijk overwinnen. Ze kreeg andere kleding aan en na even uitgerust te zijn, ging het al een stuk beter. Ze werd naar een rustige kamer begeleid en daar ging ze op een stoel zitten. Een half uurtje, daarna moest ze echt naar hem toe gaan. Maar alles leek zo moeilijk en ze kon er maar slecht tegen dat ze straks half dood en ziek bij hem aan zou komen.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 12:12:17 GMT
Thranduil
Hij liep terug naar zijn troon, en zag hoe zijn mannen haar begonnen te verzorgen, iets wat alleen maar positief was, dacht hij dan. Hij zuchtte even en keek naar zijn zoon.'' Legolas, pas jij zometeen op ons volk, ik wil wel eens weten waarom ze zo miept.'' sprak hij rustig en liep nu toch ook weer weg, en ging nar e deuren, waar hijvloot, en zijn eland, met een flink gewei aan kwam zetten. Hij streek het beeste even over zijn kop, maar wachtte nu enkel tot Nova zou komen. Als Thranduil mee ging, had ze misschien niet de handigste, maar hij wou meer weten over haar gemiep, en of de vijand werkelijk terug was gekeerd.
|
|