And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Jan 9, 2014 14:57:42 GMT
Haytham Keek Kanta nog na, maar liep daarna zelf de Inn binnen en keek nog even kort om zich heen. Er waren niet veel redcoats rondom dit uur, dus kon hij mooi rustig vergaderen met de anderen. Hij zuchtte even en ging op een stoel zitten, en zag Church, Hickey, Pitcairn en Johnson in ieder geval al binnen komen, die bij hem begonnen te voegen. Nu was het dus nog wachten op Charles en op Amaro. Dan konden ze in ieder geval beginnen met de vergadering. Hij bestelde even een biertje, eveneens dat de anderen dat ook deden en hij keek hen aan.'' Alvast op ons succes en op de orde.'' sprak Haytham serieus en nam een slok terwijl hij het bier weer voor zich neer zette en even rondkeek. Het was echt rustig in de kroeg, op de barman na waren er echt maar 1 of twee mensen die aan de bar zaten, en wat normale burgers leken te zijn, zo op het eerste gezicht, en daar was Haytham meer als blij mee. Hij zuchtte even en stond nu rustig ook weer op van de tafel en schreef even snel een briefje waarmee hij naar buiten liep.'' Breng dit naar een spanjaard en een man. Moet niet moeilijk te herkennen zijn.''s prak hij rustig en de jongen knikte. Hij lipe weer naar binnen, en ging weer aan de tafel zitten bij de anderen. In het briefje stond;
met een uurtje bij de wright inn. zorg voor een koets en twee paarden. Haytham Kenway
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Jan 24, 2014 11:09:50 GMT
Amaro duwde de deur open, misschien iets te ruw. Ze was dan wel niet sterk, maar ze was zeker niet slap. Haar donkere ogen keken rond, blij dat het zo rustig was. toen ze Haytham zag zitten, liep ze er dan ook meteen op af om als wijze van groet een knik naar hem te geven. 'Dit was de plek om af te spreken?' gebaarde ze, ze hoopte nooit, maar dan ook nooit dat ze iets zou willen zeggen. Soms dacht ze erover na om haar tong af te knippen, dan kon ze nooit meer wat zeggen. Maar nu moest ze het doen met zich in te houden en niet te spreken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Jan 24, 2014 22:15:34 GMT
Haytham keek naar wie er binne kwam en knikte even naar haar.'' Ja je bent goed, Amaro, ga rustig zitten.'' sprak hij rustig en zag nu ook charles even later binnen komen die ook bij hen ging zitten.'' mooi we zijn ompleet.'' Sprak hij en stond op van zijn stoel.'' Jongens, ik heb er over na gedacht, maar we hebben vrouwen in ons midden nodig.'' sprak hij rustig en keek naar hun.'" vanavond gaan we het redden met het konvooi, maar als we ooit de vrijheid willen bereiken, en de orde willen scheppen, hebben we met mankracht niet genoeg.'' begon hij kalm en keek hun een voor een aan.'' Het is gebleken dat vrouwen betere leiders en verleiders zijn, en als we ons plan op George washington willen laten slagen, ja dan hebben we een vrouw in ons midden nodig.'' De woorden ''george washington'' sprak hijduicelijk een stuk zachter uit dawn de rest, maar ze zaten momenteel natuurlijk nog steeds in een openbare gelegenheid. Iedereen van de Templars wist inmiddels wel, dat als ze de Assassins wouden verslaan, als ze hun doel wouden bereiken, moest Washington gewoon dood. geen twijfel mogelijk.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Jan 31, 2014 21:18:52 GMT
Ze hoorde zijn woorden, werd er bijna door verleid om te zeggen dat ze een vrouw was. Maar ze hield wijselijk haar mond en knikte dan ook. 'en jij denkt dat Kanta die plek in kan nemen?' gebaarde ze vragend naar Haytham. Amaro was niet overtuigd dat Kanta ook maar iets kon namelijk. Ze had enkel bewezen dat ze voor problemen zorgde. Want waarom zou Haytham in zo'n stomme indiaan geloven? 'Waarom geloof je dat een indiaan ook maar kan helpen om dit tot een goed einde te brengen?' opnieuw een vraag die gebarend naar Haythem werden gemaakt.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 1, 2014 11:41:42 GMT
Haytham keek de groep rond na zijn toespraak, en iedereen luisterde, waardoor amaro haar vraag als een aangenaam iets kwam en hij schudde direct zijn hoofd.'' Nee ik geloof niet dat Kanta ooit maar lid van worden van ons. Vanavond zal ze bruikbaar lijken, maar morgen niet meer. Ik heb haar mooie verhaaltjes ingelfuisterd, maar e is te speels, en weet te weinig over de wereld van vandaag. Kunnen we niet geruiken in ons. Ze is handig misschien als spion bij de assassins, maar dan houd het ook op.'' sprak hij rustig en keek naar hun.'' Als het goed s zijn momenteel Crowley en Kanta bezig met een konvooi bij elkaar te halen, dus dat zit wel goed. Ik wil jullie straks even voorstellen aan een vriend van mij, Israel Putnam, sommige van ullie zullen die naam misschien wel eens uit het leger gehoord hebben.'' En inderdaad, Hickey En charles knikte, want die kende hem wel, aangezien hun ook in het leger hadden gezeten, of in Lee zijn geval, eigenlijk nog steeds zat. Hij zuchtte even en liep rondom de tafel heen.'' IK stel voor overigens dat we nu nog wat drinken, de plannen zijn doorgesproken. Ik en lee gaan via het dak, en de rest neemt zjn posities in op de grond zoals afgesproken. Amaro, zou jij even met mij mee willen lopen naar buiten, ik wil je nog even in prive spreken, als dat mogelijk is.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Feb 3, 2014 11:23:33 GMT
Opluchting, dat gekke kind was hij dus helemaal niet van plan om mee te nemen? Dat was goed om te weten. Ze knikte dan ook enkel, liet alles voor wat het verder was en luisterde verder naar Haytham. Toen vroeg hij of ze mee wilde lopen naar buiten, ze keek hem vragend aan. Knikte toen, waarom was het? Ze konden er nu niet opeens achter komen dat ze een vrouw was? Ze had niks gedaan wat het ook maar een beetje zou kunnen verklaren. Amaro deed zoals ze altijd deed, maar waarom wilde hij haar spreken? Met een rechte rug stond ze dan ook op, ze zou Haytham mee naar buiten volgen. Zoals gewoonlijk had ze haar gebaren die ze tegenover hem kon gebruiken om met hem te praten en dat was behoorlijk handig. Maar waarom hadden ze het over een vrouw en wilde hij nu met haar praten. Ze zou het snel genoeg weten, want Haytham wilde haar prive spreken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 3, 2014 11:36:22 GMT
Haytham lipe rustig naar buiten en wachtte tot Amaro hem zou volgen en hield buiten even halt en deed zijn handen rustig op zijn rug.'' Amaro.. Ik zit er al een aantal weken mee, zeg maar gersut sinds je bij ons bent gekomen in onze orde.'' sprak hij kalm en keek haar even voor een moment aan.'' Je claimt iemand te zijn die niet kan praten, en het met gebaren oplost.'' sprak hij rustig. '' Ik, en tevens ook lee hebben het idee dat je geen man bent, maar een vrouw.'' sprak hij ustig en keek haar aan.'' maar nu wil ik de waarheid van jou hebben, en geluiden van je horen. Niet alleen gebaren, maar laat ook je stem horen, want ook al kan je niet praten, je kan geluiden maken. Ik neem aan dat er niets mis is met je stembanden.'' sprak hij en deed zijn handen voor zijn lichaam.'' Want ik houd niet van liegende mensen, ik zie het als verraad, en dus als je vandaag zegt dat je een man bent, en het later blijkt dat je een vrouw bent, Amaro, dan zit je wel met een probleem. Ik wil dus graag eerlijk antwoord van jou.'' Hij wachtte nu rustig af, tot wat ze zou zeggen en keek haar aan.'' Nogmaals herhalend, vrouwen zijn gewoon welkom in onze orde.'' sloot hij zijn preek voor nu nog, en zijn serieuze blik keek haar recht in de ogen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Feb 3, 2014 12:33:10 GMT
Met haar donkere ogen keek ze hem vragend aan. Vanaf het begin dat ze hier is gekomen heeft hij zijn twijfels? Daar komt hij nu mee…. Ze dachten dus dat ze een vrouw was. Waaruit wilde ze dat blijken? Omdat ze niet praatte. Dan waren ze niet goed bezig, je kon namelijk niet altijd aan de buitenkant zien wat er mis was met iemands stembanden. Haar blik verharde, het zorgde ervoor dat Amaro haar handen omhoog deed en iets wilde gebaren. Maar schudde haar hoofd. Waar had zij dit aan te danken? Ze werkte mee, deed alles wat van haar verwacht werd. Dit zonder ook maar enige tegenstribbeling. Waarom moest ze dit zeggen? Wat had dit sowieso te maken met wat ze gingen doen. Ze was niet van plan om mensen te gaan verleiden en ze af te leiden door het meisje te zijn. Ze praatte nooit, hoe kon hij verwachten dat ze nog een stem had? Amaro praatte nog niet eens als ze alleen was. Hij had dus niet om de hoek kunnen staan en haar gehoord hebben. Zelfs toen ze vocht voor haar land, waar enkel jongens bij mochten, wist niemand dat ze een vrouw was. 'Ik doe niet mee aan dit stomme spelletje.' Gebaarde ze, al was dat natuurlijk nog steeds geen antwoord. Zelfs geen geluid, zoals gewoonlijk. 'Als je er echt zo mee had gezeten, had je het eerder kunnen vragen. Als ik iets verkeerds had gedaan, dan had ik je het recht gegeven om dit te kunnen vragen.' Haar ogen stonden vijandig, een blik die ze normaal gesproken had als ze naar mensen keek die tegen de templars waren. Ze was hier niet van gediend en dat was aan alles duidelijk. 'Maar als je het wil weten, ja ik ben een vrouw.' Met die gebaren draaide ze om, liep weg. Ze zou ver weg gaan en was niet van plan om nog terug te komen. Ze leefde al te lang als man en om nu nog terug te gaan, dat was moeilijk. Tevens omdat ze geen idee had hoe haar eigen stem klonk en misschien voornamelijk omdat ze bang was dat ze niet meer mocht vechten. Dat ze behandeld werd als een zwak iemand.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 3, 2014 13:45:09 GMT
Hij keek naar haar en keek naa haar gebaren. Hij zuchtte even voor een moment, en keek weg naar hoe ze weg liep en keek haar na.'' Als je nu weg wandelt Amaro, lost dat niets op. Weet goed dat ik lang heb na moeten denken om je dit überhaupt te vragen. Ik houd niet van falen.'' sprak hij haar achterna en keek naar haar.'' KOm terug naar de Inn, als je nog meedoet. Je bent welkom in ons team en dat zal je blijven. Die grondspositie is nog steeds van jou.'' Met die woorden sloot hij af, en ging weer in de richting van de Inn en liep naar binnen en knikte even naar Lee, en legde hem de situatie even vlug uit, en lee knikte even, maar ging terug naar de rest van de groep. Haytham zou haar niet achteraan gaan, op welke kosten dan ook, dat had simpelweg geen nut, vond hij dan. Als ze hun plannen ging rondbazuinen onder de assassins, ja dan had ze een probleem, dan was ze pas de verrader die Haytham liever niet zag. Hij ging aan de bar zitten en bestelde wat drinken en keek de kroeg over. Iets wat hij vaak deed, hij ging eigenlijk nooit bij de rest zitten, zo had hij beter overzicht.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Feb 13, 2014 13:52:53 GMT
Ze zei niks, liep weg, bleef lopen. Een geïrriteerde grom en een vuist die richting de dichtstbijzijnde boom raasde. Gekraark, haar botten waren het er niet mee eens. Nog een paar keer raasde haar vuisten tegen de boom aan. Ze zou niet teruggaan, ze zal weggaan en niet meer terugkomen bij hen. Haar armen trilde, ze zag het bloed op haar knokkels en zuchtte. Amaro wist dat ze hier nu weg moest, het eerste het beste paard wat ze zag, sprong ze op en galoppeerde weg. Ze zou zo ver mogelijk van deze plaats gaan als ze kon. Het liefst nog de zee over om vervolgens niet meer terug te komen.
(Zo, Amaro is niet meer)
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 20:28:56 GMT
Dat Amaro er vandoor ging was misschien nu een van Haytham zijn minste problemen, moest hij eerlijk zeggen, al zou hij haar gaan missen. Ze was de perfecte templar, man of vrouw, Haytham mocht hem haar, hij wist het nou niet heel exact meer, het duizelde Haytham toch ook wel in zijn hoofd. Hij schudde even zijn hoofd, hij mocht er nu niet an denken, sterker nog voor nu hadden ze tijd nodig. Hij zag Israel al en knikte even waarna hij rustig ging zitten. Haytham schraapte even zijn keel voor een moment.'' OPke, then we need to wait for two more people. the indian and the bastard. '' sprak hij rustig tegen de anderen, en hield de deur in de gaten, of Crowley niet binnen kwam, al kon het hem niet veel schelen als Crowley het hoorde ergens, hij wist het vast wel hoe mensen over hem dachten.
|
|