Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 16:18:32 GMT
Ezio Stond op en maakte de boeien los en keek naar hen.'' Kom er maar even bij zitten dan.'' Psrak hij rustig en maakte het van beide los, waarna enrico rustig op stond en een hand reikte om Kendra ook even overeind te helpen. Ezio bleefegienlijk Automatisch bij hun staan, toh een beetje oplettend, maar Enrico wist dat als zijn oom hun nu deze kans gaf, ze het niet moesten verpesten, want dan kon hij wel de boel afblazen, en hun werkelijk hun leven afnemen. Hij wist dat het vertrouwen en doen van Ezio ook een keertje ophield.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 20:27:56 GMT
Kendra wachtte rustig tot de boeien los waren en bleef nog even zitten en keek naar Enrico toen die zijn hand naar haar uitreikte. Ze gaf een dankbaar knikje en liet zich rustig recht helpen. Ze nam de arm van Enrico zachtjes vast en maakte totaal geen aanstalte om weg te lopen, waarom zou ze? Ze kroop onder de arm van Enrico en hield zijn arm dan ook weer vast. Ze wachtte rustg tot Enrico begon te lopen zodat zij kon volgen. Ze was namelijk niet zo'n leider, en als ze het al was dan kon ze toch wel goed taken verdelen. Maar dat was nu niet van toepassing natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 20:50:30 GMT
Ezio keek naar hen en glimlachte even en liep terug naar het vuur, en Enrico nam haar ook rustig mee die kant op en trok haar rustig op zijn schoot, op een boomstam die bij het vuur lag. Ezio keek even naar hun en lachte even.'' Hoe is die liefde van jullie ooit onstaan. Van een assasin kan ik het geloven, maar hoe vond jij Enrico, Kendra?'' sprak hij rustig en lachte even.'' Hoe kon een templar als jou iemand zoals hem überhaupt de kans geven om in jou hart te kruipen?'' sprak hij rustig en keek naar Kendra, vrij nieuwsgierig eigenlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 21:03:28 GMT
Kendra liet zich rustig meenemen naar het vuur en plofte op zijn schoot neer en leune een klein beetje tegen hem aan. Ze keek weer naar Ezio toen die wat vroeg en glimlachte kleintjes. Shit, hoe moest ze dit nu zeggen. "Nou, ik ontmoette hem in het café. En dacht eigenlijk Haytham wat dingen door te geven.." Mompelde ze zachtjes. "Maar toen ik met hem aan de praat raakte voelde ik me fijn en wilde ik al niet eens meer naar Haytham toestappen." Zei ze zacht en nam de hand van Enrico zacht vast en speelde met zijn vingers. "En van zodra Enrico me had weggestuurd toen hij ontdekte dat ik een templar was voelde ik ook werkelijk pijn die ik nooit eerder heb gevoeld, buiten de dood van mijn vader en moeder dan." Zei ze zacht en slikte even. "En ik ontmoette hem weer in de haven waar hij me redde toen ik in het water sukkelde met mijn lompe voeten." Zei ze wat beschaamd met een klein glimlachje. "En toen tja..." Zei ze zacht en keek naar Enrico met een glimlachje. "Toen gaf jij je assasin embleem op puh." Zei ze zacht en prikte hem in zijn borst. Ze merkte nu pas weer de verbanden rond haar hals en haar polsen op. Oh ja, ze had haar keel en haar polsen wat over gesneden toen Achilles enzo kwamen om Enrico te halen. "Ik heb er zeker geen spijt van dat ik met hem ben gaan praten." Zei ze nu ook zacht en vlocht haar vingers door die van Enrico. Ze verdraaide haar verhaal een beetje, maar ze wilde niet dat Enrico nu boos op haar werd. Niet nu ze werkelijk van hem hield, nu ze echt veel gevoelens voor hem had, en niet nu ze hun baby'tje droeg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 21:13:50 GMT
Ezio lusiterde naar haar verhaal en Enrico glimlachte even een beetje en streek door haar haren heen voor een moment en keek haar aan.'' Ons geweldig toch zielige liefdesverhaal hoe ik een verloren musje uit het water redde.'' Sprak hij rustig en ezio lachte even.'' Het zou allemaal zoveel makkelijker zijn als jullie beide bij de assassins aansloten.'' sprak hij rustig, maar ik zal en kan jullie niet dwingen.'' sprak Ezio rustig.'' Dan kan ik Achilles morgen hele andere verhalen brengen dan ik nu moet doen.'' Sprak hij kalm en keek naar hun beide voor een moment.'' ik hoop alleen dat connor daar lekker blijft slapen.'' Sprak hij rustig.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 21:21:56 GMT
Kendra keek naar Enrico ten die ook wat zei en glimlachte weer kleintjes. "Zo verloren was ik niet." Zei ze onschuldig tegen hem en gaf een kus op zijn wang waarna ze weer naar Ezio keek toen hij weer praatte. Zij assassin? Nee, dat zou ze nooit worden. Dat wilde ze niet eens worden, ze wou haar vader opvolgen. Ze leunde weer wat beter tegen Enrico aan en luisterde rustig verder naar Ezio. "Mijn leven draait al bijna de hele tijd om the templars, dus daar zal ik ook blijven." Zei ze nog zacht en voelde even aan de ketting aan haar hals en glimlachte weer klein. Ze keek even naar Connor, maar die sliep nog steeds diep, hij was inderdaad nog jong, en hij had zijn rust ook nodig natuurlijk. En zij kon best ook maar wat gaan rusten, ze was nog maar 18 namelijk en ze was gesloopt..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 21:36:31 GMT
Hij keek naar hun beide en knikte even.'' weet je wat jullie even beide deon, jullie gaan bij de kettingen liggen, en daar even jullie nachturst vinden jullie beiden. Julie moeten goed rusten, want morgen vroeg moet ik jullie ven knock out slaan, of jullie moeten het spelen.'' sprak hij rustig en keek naar hun beide voor een moment.'' Jullie moeten een beetje uitgereust zijn.'' sprak hij rustig en enrico knikte.'' Doen we oom.'' sprak hij rustig en keek naar Kendra.'' Kom je liefje, dan gaan we lekker slapen.'' sprak hij rustig en ezio stond op en pkte een wollen deken uit de zadeltas en gaf die aan hun.'' kijk, die is goed en lekker warm.'' sprak hij rustig en glimlachte even. HEt assassin logo stond erop maar dat maakte vast niet uit. En het maakt niet uit Kendra, ik denk namelijk dat ik doe alsof ik jullie achterna jaag, een aantal dagen bij jullie blijf, en dan jullie dood verklaar aan de hele assassin gemeenschap.'' sprak hij rustig.'' dan zijn jullie bijna weer veilig. Maar in die tijd moeten jullie geen contat zoeken met Haytham, of een van ons, behalve mij dan, omdat jullie eerst op mijn jawoord moeten wachten. Dan kun je haytham een lulverhaal ophangen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 22:58:39 GMT
Ze bleef tegen Enrico aanzitten terwijl ze af en toe toch al haar ogen sloot om toch wat te kunnen rusten. Ze keek echter weer op toen ze weer wat hoorde van Ezio en glimlachte flauwtjes. Dat kwam wel goed. Ze keek naar Enrico en knikte rustig. Ze stond op zodat Enrico ook weer recht kon staan en nam zijn hand zachtjes vast en nam ook het deken dankbaar aan. Ze hoorde weer zijn woorden aan over dat het niet uitmaakte en gaf rustig een knikje. "Bedankt dat je dit doet." Zei ze nu ook gewoon zacht tegen Ezio. Ezio was toch nog een beetje relevant, dat zou ze nooit zien in Connor waarschijnlijk. Die merkte niets van al hun plannen. Ze knikte op dat van haytham, dat moest dan maar. Wie weet was ze dan al weer enkele maande zwanger. Goh, zou Haytham graag aan zien komen zeg.. Ze hadden ook maar één kans gehad om morgen op te dagen, dus ze wist al niet of Haytham hen niet meteen zou afknallen omdat ze zich niet aan de afspraak hadden gehouden. Ze wachtte weer rustig tot Enrico zou lopen naar de boom met de kettingen zodat ze weer kon volgen, ze was namelijk te moe om er zelf heen te lopen als niet iemand haar meetrok. Noem haar maar een profiteur, dat was ze ook soms, vooral als ze moe was.
|
|