Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 18:43:32 GMT
Hij keek nog naar connor en knikte.'' Dan nemen we de lange weg maar.'' Sprak hij en keek naar zijn tassen.'' Ik heb zo straks boeien en kettingen gekocht op de markt, dus hun vastzetten zougeen probleem worden, al moeten we ze morgen dan maar weer knock out meppen om verder te vervoeren.'' sprak hij rustig.'' OF meesleuren aan de kettingen, dat kan ook.'' sprak hij rustig en haalde zijn schouders even op.'' haar vader was ook een sterke templar, ik heb hem vermoord met veel moeite.'' sprak hi rustig en keek naar Connor.'' Ik wist dat zij ook wel sterk zou zijn, maar een goede opwarming toch, en nu zijn ze toch ongewapend.'' sprak hij rustig en keek even naar de zon stand, terwijl hij verder keek.'' Laten we daar bij de rivier maar kamp etten. Die twee zijn nu nog knock out, met een urrtje zullen ze wel wakker worden, en krijgen we ze denk niet eens in de boeien.'' Sprak hij en reed door aan de riverie en steeg daar af, en haalde de kettingen en boeien eruit en haalde enrico al van het paard, waarna hij de boeien om deed en de ketting aan een boom legde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 19:52:14 GMT
Connor zuchtte even knikte even. "Is goed Ezio." Zei hij rustig, een beetje schaamteloos. Hij had hem natuurlijk nooit echt als mentor moeten zien door zijn opleiding van Achilles. "We slagen ze wel knock out, anders zijn ze misschien al dood voor we daar weer zijn." Zei hij rustig en reed kalm verder. "Kon je me niet even waarschuwen dan? Ik heb nog nooit zo een vrouw gezien.." Mompelde hij. Zelf was kendra er zonder schrammetje afgekomen, had die even geluk. Hij keek naar Ezio en knikte rustig. Hij zette aan de rivier de paarden ook rustig vast en maakte Kendra nu ook rustig vast aan de zelfde boom waar Ezio Enrico had aangebonden. En net op tijd eigenlijk, want Kendra kwam al weer bij, ze was niet zo lang knock out geweest. "Hmmm." Kreunde ze en opende haar ogen wat vaagjes. Waar was ze? Ze begon het zich nu allemaal een beetje te herinneren en schrok even. Ze kroop wat recht en zag Enrico naast zich nog bewusteloos en Ezio en Connor dan. "Vuile klootzakken." Mompelde ze nog wat zwakjes en had barstende hoofdpijn gekregen van die klap. Ze zuchtte en keek naar Enrico, ze kon niet veel bewegen al kroop ze toch iets naar hem toe en duwde met haar polsen wat tegen zijn hoofd. "Word wakker jij." Murmelde ze en keek naar zijn rug. Het zag er niet best uit. Ze bracht haar handen naar haar mond en scheurde een lap stof van haar kleding af. Ze nam het in haar handen en depte de rug van Enrico wat waar ze dan bij kon in ieder geval. Connor keek naar de twee en schudde zijn hoofd even. Hij verzorgde de wonden op zijn arm rustig en bekeek hoe diep hij was. Het was een flinke schram, en het zou ook een flink litteken worden waarschijnlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 20:03:16 GMT
'' Ik dacht jij hebt de verhalen ook wel gehoord connor, hoe ik haar vader afmaakte, en hoe hi nog smeekte om gered te worden omdat hij een dochter had.'' sprak hij luidop, omdat hij merkte dat Kendra inmiddels ook wel wakker aan het worden was, en die mocht ook wel weten wie haar vader had vermoord.'' Ik ben nu 3 jaar weg uit Italie, maar je leert het beste van onverwachte situaties Connor, geloof mij maar.'' Sprak hij en pakte wat dingetjes uit zijn tassen en maakte rustig een vuurtje om te gaan koken en keek even naar Kendra voor een moment.'' Jullie hebben vast al gegeten neem ik aan?'' vroeg hij rustig en keek even om naar hen, al concentreerde hij zich al snel weer op mijn voedsel, een haasje die hij op de markt har gekocht begon hij rustig te villen. Hij liet haar rustig doen bij Enrico, Enrico bleef nog buiten westen, en zijn hoofdwond bloedde ook nog een beetje waar ezio hem met de hookblade buiten westen had geslagen.'' Hoe zullen we dat vannacht doen Connor, omstebeurten op wacht staan? of redden ze het wel vannacht?'' sprak hij rustig en enrico kreunde nu, duidelijk dat die inmiddels ook een beetje aan het bijkomen was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 20:43:00 GMT
"Nee, die had ik dus niet." Sprak hij rustig en deed zijn kap even af. Hij zorgde dat de wond niet zou ontsteken en keek naar Ezio. Kendra luisterde met een half oor naar Ezio en keek dan even zijn richting op. "Als je me wilt laten janken zal je toch even iets anders moeten verzinnen. En je zult Hayhtam snel genoeg aan je broek hebben hangen als hij er achter komt dat ik er niet meer ben." Zei ze nog redelijk kalm en verzorgde Enrico zo goed ze kon en stelpte de wonden rustig. "En ja we hebben al gegeten." Zei ze weer rustig. Ze was eigenlijk totaal niet bang momenteel. Ze was vooral nieuwsgierig naar wat ze met hun gingen doen. Connor keek op naar Ezio toen hij wat vroeg en keek even naar de twee. "We doen wel om de beurt, ik vertrouw dat kind niet." Sprak hij rustig en Kendra keek op. "'Dat kind' heeft een naam Connor." Sprak ze omdat ze onderhand de namen wel kende. Ze keek naar Enrico toen die bij leek te komen en zuchtte even. Connor keek even naar haar en schudde zijn hoofd licht. "Was haar vader ook zo?" Vroeg die mompelend.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 21:08:17 GMT
Hij keek rustig naar Kendra en Enrico en knikte even voor een moment.'' Ach het komt wel goed.'' Sprak hij en ook Ezio deed nu langzam zijn kap af, en grijnsde even op de woorden van Kendra en stond op, en deed zijn hookblade uit naar haar. Slopen kon ze het toch niet.'' Moet je eens luisteren, mevrouwtje. Ik zou zeggen, laat Haytham maar komen. We moeten hem toch hebben, dus als hij nu komt of later, hij is van ons. IK ben een assassin met evenveel ervaring als hij, en hij heeft ons ook verraden. Dus ik moord hem met liefde.'' sprak hij rustig en liep nu terug naar het vuur en keek weer naar het pannetje wat hij erop had staan, met het vlees van de haas. hij snoof even en keek naar connor.'' Ik vind het prima, ik vertoruw beide niet, ik weet hoe verraderlijk mijn neefje lief kan zijn. sprak hij en zag de ogen van enrico weer openen die direct naar KEndr keek.'' Mmm.. Was het een droom?'' vroeg hij ook al barstte zijn kop helemaal uit elkaar. Ezio knikte even.'Jup haar vader was net zo, tot hij smeekte om zijn leven toen hij al bijna zo goed als dood was. '' sprak hij rustig en Enrico keek om naar kendra, tilde zijn arm op, en voelde de ketting rammelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 21:37:24 GMT
Kendra keek naar hem en schudde haar hoofd eventjes. "Juffrouw ten eerste." Zei ze rustig en hield haar hoofd wat schuin en glimlachte kleintjes naar hem. "Wat zit je nou te kletsen man. Wat boeit mij het nou dat je hem toch al moet hebben. Vertel anders je diepste geheimen maar aan me jeez." Murmelde ze en keek nu naar Enrico. "Nee, het is geen droom." Zei ze zacht tegen hem en streek even over zijn haar heen. Connor keek weer naar beide en zuchtte weer eventjes. "Jij eerst of ik eerst?" vroeg hij rustig aan Ezio en ging zelf even zitten nu. Kendra zuchtte toen het weer over haar vader ging. Ze keek nar Enrico toen die haar aankeek en streek met haar hand over zijn wang. "Rust toch maar even jij." Murmelde ze zacht tegen Enrico en kroop zo goed mogelijk tegen hem aan. Connor keek even naar het koppel en wist er eigenlijk niet wat over te denken. Hij was nooit verliefd geweest of ook maar iets anders wat in die richting uit ging.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 23:29:42 GMT
Ezio keek naar hun twee en zuchtte even.'' GA jij maar eerst, dan maak ik de nacht wel af, en vertrokken we in de ochtedn.'' sprak hij rustig en knikte even kort in hun richting.'' Liefde.. een mooi iets, maar zo slecht.'' sprak hij ustig en deed zijn hoofd even een andere knt op en haalde nu het konijn van het vuur af en pakte twee spitten.'' Hier.'' sprak hi en gaf er een aan Connor, en met zijn eigen prikte hij een stuk konijn uit de pan. Hij zei even niets meer op dit moment, want naar liefde kijken kon hij niet, en jep, daar had je een zwakte van Ezio te pakken, al kon je het niet van hem aflezen. Enrico schudde zijn hoofd en keek naar haar.'' nee, ik ga nu niet rusten.'' Sprak hij en keek naar hem.'' Ik wil geen moment nu van je missen, want morgen kan ik je misschien nooit meer zien.. Ze zullen een van ons doden, en de ander door laten leven.. Om de pijn te laten voelen..'' Sprak hij en slikte even.'' Ik rust niet..'' sprak hij enkel en keek haar aan.'' IK wil jou alleen maar voelen..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 12, 2014 23:48:38 GMT
Connor knikte rustig. "Als jij daarna de wacht houd kan ik nog wat rusten." Zei hij rustig tegen hem. Momenteel was hij nog niet zo moe, dus zou hij wel het eerste deel vn de wachte kunnen volhouden. Hij knikte even dankbaar naar Ezio en nam ook een stukje van het konijn uit de pan en at het rustig op. Hij keek zo af en toe naar de twee achter hen. Kendra luisterde naar Enrico en zuchtte zachtjes. Ze kroop zo goed mogelijk tegen hem aan en duwde haar gezicht zacht in zijn hals en gaf hem een kusje daar. "Voor eeuwig weet je nog." Zei ze zacht tegen hem en glimlachte voorzichtig, voelde wat onrust in haar onderbuik momenteel waardoor ze glimlachte en zijn geboeide handen zacht vast nam en die op haar buik legde en even knikte als teken dat het van hem was, dat er een nieuw leventje in haar groeide. Ze gaf een kusje op zijn lippen. "Ik hou van je." Zei ze nog even zachtjes. Connor negeerde alles even wat er achter zich gebeurde en dacht zelf even na over van alles, over Lee en zijn vader, over zijn volk..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 12, 2014 23:55:27 GMT
Ezio knikte.'' en dat ga ik zo ook doen, ik ben de jongste niet meer, en zo zegt mijn rug.'' Sprak hij kalm en wreef even pijnlijk over zijn rug.'' Er zit daar en flink litteken door die vader van haar, en die is nooit goed genezen, waardoor ik zo'n last heb van mijn urg.'' sprak hij rustig en at het stuk konijn op, waarna hij opstond en zijn slaapmatje van het paard haalde en uitrolde.'' Wek me maar rondom middernacht, dan wisselen we. Laten we tegen onsopkomst weer rijden.'' sprak hij rustig en keek kort naar Enrico en haar, en slikte even. Hij zou ze straks vrijlaten.. Hij kon dit niet aan zien, twee geliefdes.. Hij sloot zijn ogen en Enrico keek naar haar.'' Ik houd zoveel van jou meisje..'' sprak hij rustig en keek naar haar en voelde hoe ze zijn hand op haar buik legde, en glimlachte even voor een moment.''Wat er gebeurt, volg me, al is het de dood.. ik wil nergens meer zonder jou zijn, ik zal jou ook volgen. Jij en ik voor eeuwig..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 0:06:43 GMT
Connor keek naar Ezio en merkte wel al dat hij pijn aan zijn rug had en bevestigde het nu ook. "Zo oud ben je nog niet." Zei hij daarop ook rustig. "Zelfs Achilles kan nog op zijn benen blijven staan." Zei hij nu met een klein lachje en knikte. "Ik wek je wel als ik niet meer kan tegen middernacht." Zei hij rustig tegen hem en keek hem weer even aan en dan naar de twee. Kendra glimlachte kleintjes en bleef rustig bij hem zitten. "Ik zal je volgen lieverd." Zei ze zacht tegen hem en legde haar gezicht weer in zijn hals en sloot haar ogen even. Al hoopte ze natuurlijk wel dat ze het kind in haar buik een leven zou kunnen geven.. Ze zorgde dat ze helemaal tegen Enrico aanzat en slaakte een zuchtje. "We blijven samen." Zei ze zachtjes en streek over haar buik waar nu een kleintje in zou groeien. Ze opende haar ogen weer even en keek naar het water van de rivier dat rustig stroomde. Ze glimlachte kleintjes, ze zou ergens toch geen ander einde willen hebben dan nu bij hem te kunnen sterven morgen, of wanneer dan ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 0:15:06 GMT
Enrico keek naar beide en keek naar Connor voor een moment.'' We zullen het merken, we zullen het zien.'' Sprak hij rustig en keek naar haar terwijl hij rustig zijn geboeide armen een beetje om haar heen probeerde te leggen wat eigenlijk nog maar net lukte om het een beetje losjes te laten voelen. Connor zou hun straks wel uit elkaar schoppen, hij iwst het bijna zeker, maar voor nu was het fijn.'' Amore..'' Sprak hij kalm en fluisterend bij haar oor, en sabbelde er even een beetje aan, gaf er constant kusjes op en zoende hem gewoon zachtjes, omdat hij momenteel niet bij haar lippen kon. Hij keek niet eens meer naar Connor, maar wat hoopte hij ergens dat deze nacht nog lang ging duren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 0:26:21 GMT
Connor bleef rustig bij het vuur zitten en hield de twee af en toe in het oog. Het kon hem even niet schelen dat ze nu zo zaten, dat ze het lekker deden voor zolang ze nog konden. Kendra voelde zijn armen wat moeizaam om haar heen en glimlachte kleintjes bij het gefluister en wat hij allemaal deed nu bij haar oor. Ze wreef met haar wang zacht tegen zijn kaaklijn en duwde een kusje in zijn hals. Ze streek met geboeide handen iets over zijn borst heen en genoot van alles wat hij deed. "Ze zullen wel zien ja." Zei ze zacht en zuchtte even. Ze sloot haar ogen weer even rustig en legde har gezicht rustig wat in zijn hals. "Je bent mijn ventje." Murmelde ze nu ook zacht. Connor bleef er rustig bij zitten en keek naar de lucht. Zo kon hij wat zien wanneer het tegen middernacht aan was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 0:32:30 GMT
Enrico GEnoot van haar en wreef nu vast langz haar huepen en trok haar iets dichter toe hem, waardoor zijn geslscht even per ongeluk het hare raakte, maar hij hoopte dat ze dat niet erg vond. Hij wou haar zo graag nog een keer betreden voor ze uit elkaar gehaald werden morgen, en dan=t ws in alles ook een beetje te merken. Maar ze konden niet, door Connor ie op de loer lag, en dat wist hij ook. Hij slikte even en pakte haar kin even beet.'' Kom eens met die perzikzachte lipjes van je, mijn lief.'' Sprak hij zoet en drukte zijn lippen er zacht opm en zoende haar lustig, maar wel op zo'n manier dat het fijn was. Liefdevol voor haar, en zacht zoende hij haar dan ook verder. Hij wou bijna met zijn tond naar binnen glijden bij haar, maar hij wist dat ze dat zelf maar aan moest egven als ze dat wou.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 5:29:34 GMT
Kendra voelde hoe hij over haar heupen wreef en glimlachte ook eventjes. Ze voelde haar geslacht kort tegen het zijne, maar vond het totaal niet erg, het was toch per ongeluk en hij mocht haar nu wel overal hebben. Zelf wilde ze ook nog een keer hem in haar voelen voor ze de dood zouden vinden. Ze hoorde zijn woorden en glimlachte kleintjes. "Hmm." Glimlachte ze en begon hem zacht mee te zoenen, ook wat lustig maar toch ook lief, alsof het hun laatste keer was. Ze voelde hoe hij aarzelde om zijn tong met de hare te laten spelen waardoor ze haar mond nu wat opende en zelf initiatief nam door met haar tong, met de zijne te spelen. Ze wilde zo graag nog één keer verder aangezien ze daarstraks het niet mooi hadden kunnen afsluiten. Ze wist ook wel dat het neiet kon aangezien Connor hier was ten eerste al..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 9:32:01 GMT
Enrico zoende rustig met haar mee, en wist dat middernacht bijna zou naderen. Hij wist niet wat er zometeen zou gaan gebeuren als zijn oom op zou passen, maar hij verwachtte niet veel goeds. Toen hij haar tong voelde grijnsde hij lichte, en speelde hij ook rustig met de hare, terwijl ze kettingen opnieuw beginnen te rammelen maar hij reageerde er niet op. Connor zou waarschijnlijk wel denken, dat ze echt te rustig waren, als ze maar samen konden zijn. Enrico stopte nu rustig de zoen en keek haar in de ogen.'' Ik heb je echt lief, Kendra, en morgen zal niet onze laatste dag zijn, dat beloof ik je, wat ze ook met ons gaan doen, ik zal zorgen dat je blijft leven, en ik blijf bij je.. we bedenken wel iets, we zullen gewoon iets bedenken.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 17:43:33 GMT
Kendra bleef rustig op hem in gaan en streek zacht over zijn wang met haar hand en glimlachte even toen hij toch te doen na een tijdje stopte en keek ook in zijn ogen. Connor lette al niet echt meer op hun en keek naar de lucht om te zien hoelaat het ongeveer al was. Hij zou zo meteen Ezio maar wakker maken zodat ze konden wisselen. Kendra zuchtte. "Ik hoop dat het je lukt. We zijn nog veel te jong om te sterven." Zei ze zachtjes, en ze doelde natuurlijk ook op het jonge leventje in haar buik. Ze glimlachte even en legde haar gezicht in zijn hals. "Alles komt goed." Zei ze zachtjes. Connor stond nu op en liep naar Ezio toe om hem te wekken. "Het is middernacht." Sprak hij nu dan ook tegen hem om hem te wekken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 18:22:21 GMT
Enrico slikte even en knikte.'' Het gaat gewoon lukken, blijf positief.'' Sprak hij rustig en zag dat Ezio nu langzaam wakker werd, en even op keek naar connor.'' Oh ik lag net in zo'n Fijne droom.'' plaagde hij Connor even en lachte kort, waarna hij al snel in de benen stond en zich even uitrekte. Hij gaapte even diep, maar was al snel weer op de been.'' OH gewwldig, mijn rug doet nog meet pijn dan eerder. Geen hookblade trucjes meer voor mij.'' Sprak hij en lachte even voor een moment.'' Weltrusten Connor.'' Sprsk hij nog en keek naar Enrico en Kendra en liep naar hun toe.'' En jullie twee, ga maar eens snel uit elkaar.'' Sprak hij rustig en trok Kendra gewoon naar achteren, maar hoopte dat ze zelf al een beetje mee werkte omdat hij al ontzichtbaar voor Connor, een Knipoog nar haar deed. En Knipoog in zijn ogen betkende dat hij andere dingen van plan waren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 18:32:26 GMT
Kendra glimlachte lichtjes bij de woorden van Enrico en sloot haar ogen rustig. Ze keek even naar Connor die Ezio wakker maakte en slikte even. Ze dacht niet echt dat die nog zo aardig ging zijn eigenlijk. Connor lachte enkel even kort en schudde zijn hoofd. Hij ging rustig liggen toen Ezio op stond en knikte. "Weltrusten." Zei hij rustig en sloot zijn ogen. Kendra had de kleding van Enrico wat vastgenomen en keek op toen Ezio naar het toekwam en die woorden sprak. Ze leit Enrico zacht los toen ze naar achter werd getrokken en voelde daardoor ook even de druk van de boeien om haar polsen wat toch best pijn deed. Ze had de knipoog wel gezien, maar had echt geen idee wat hij ging doen. Ze werkte nu wel rustig mee en keek weer even naar Enrico.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 18:41:58 GMT
Ezio keek naar Connor en wachtte nu rustig tot die sliep en ging ook gewoon bij hun zitten, gewapend en al, al snoof hij gewoon even.'' Oke, kom beide even bij me zitten.'' en hij keek naar beide.'' Morgen gaan we verder naar Davenport, en dan zullen jullie in een van de cellen gestopt worden. '' Sprak hij rustig en keek naar hun beide.'' Ik wil jullie gaan helpen. Mijn woede is groot, vooral naar jou toe, Enrico, maar jou vader was mijn broer, en op het moment dat hij stierf hem ik beloofd dat ik jou zou beschermen met mijn leven.'' Sprak hij rustig en keek naar hem voor een moment en hij keek naar kendra weer.'' Werk morgen een beetje mee, maar wees wel normaal. Morgenavond haal ik jullie dan uit de cel. Ik kan jullie nu niet helpen, het losmaken van de boeien zou connor wekken.'' Sprak hij en sprak het op zo'n toon uit, dat het niet te horen zou zijn voor Connor, en alleen voor hen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 18:49:22 GMT
Connor lag na enkele tellen al in dromenland en hoorde dus ook niets van wat Ezio vertelde. Kendra keek naar Ezio toen hij weer begon te praten en was eigenlijk verwonderd over wat hij vertelde. Hij wilde helpen? Na hen eerst ontvoert te hebben en al dit eind weg gebracht te hebben, wilde hij hun helpen? Ze zei er niets over en keek even naar Enrico en dan weer naar Ezio, gaf een knik op zijn laatste woorden. Ze was blij dat ze morgen dan toch vrij zouden kunnen zijn terug, voor één dag opgesloten te zitten dan. Ze streek zacht door haar hren heen en keek weer naar Ezio. "Dank je." Zei ze daarom nu ook zacht en keek even naar Connor die vast aan het slapen was. Misschien waren ze niet allemaal zo slecht dan..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 18:55:35 GMT
Ezio keek naar hun en slilkte.'' Ik heb jullie dit einde meegesleurt, ik was boos, en Enrico weet hoe ik gericht ben op wraak.'' Sprak hij rustig en keek naar Enrico die knikte.'' Daar heef ie gelijk in.'' Sprak hij urstig ne Ezio slikte.'' En ik wil ook niet iets doen aan liefde, want jullie spelen dit niet, dan zie ik, ik ben zelf ook verliefd geweest.'' Sprak hij kalm en keek naar beide.'' Het enige wat jullie nog moeten doen, is kiezen wie van jullie twee mij Knock out slaat morgen, en het doet lijken alsof jullie de sleutels van mij gejat hebben.'' sprak hij en keek naar hun.'' Geniet nog even van elkaar.'' Sprak hij en Ezio ging nu rustig bij het vuur zitten.'' Hebben jullie het warm daar trouwens?'' vroeg hij nog even , en keek naar hun terwijl hij de kap weer op deed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 20:09:56 GMT
Kendra keek naar Ezio toen hij weer begon te praten en slikte eventjes. Ze keek even naar Enrico die het bevestigde wat Ezio zei waardoor ze toch even moest glimlachen en weer naar Enrico keek. Ze zouden toch samen kunnen zijn en hoefden geen afscheid te nemen van elkaar. Ezio had dan toch nog een warm hart. Ze keek naar Enrico en zuchtte. "Doe ik wel, meneer moet toch eerst zijn rug weer goed zien te krijgen." Murmelde ze en drukte haar vuist tegen de borst van Enrico. Ze kroop wer tegen Enrico aan toen hij zei dat ze nog even van elkaar mochten genieten en ze dook helemaal tegen hem aan voor als zijn warmte op te nemen tot ze ook echt helemaal knus tegen hem aanlag haast. Ze keek weer even naar Ezio en knikte op die vraag. Zij had het warm in ieder geval met Enrico zo dichtbij.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 20:23:09 GMT
Ezio Glimlachte kort toen ook Enrico knikte.'' GEniet maar dan, ik ga zo even een middernacht snack maken.'' Sprak hij kalm en liep even naar zijn paard toe en begon het vuur iets aan te wakkeren en daarna weer een beetje te koken. Enrico keek naar beide en glimlachte even.'' Oh KEndr, sla mijn oom niet te hard, wil je?'' sprak hij en lachte even waardoor Ezio hun kant op keek.'' Ik zorg wel voor de wond, dus slaan komt er niet bij.'' sprak hij rustig en keek naar hun voor een moment. Jullie moeten iets met die sleutels verzinnen, hoe jullie die hebben kunnen grijpen zodat ik buiten het spel blijf. En doe me een plezier, ga niet terug naar dat huisje, maar ga op zoek naar Paul revere in New york. Zeg dat je namens mij komt en een onderduikadres zoekt.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 20:34:46 GMT
Kendra keek naar Ezio en knikte even rustig naar hem. "Ik sla nooit hard, ik ben alleen gevaarlijk met messen en zwaarden." zei ze onschuldig, doelend op de wonde die ze bij Connor had veroorzaakt. Ze knikte weer even rustig. "We verzinnen wel wat." Zei ze daarop rustig en keek weer naar Ezio toen hij zei naar ene Paul Revere te gaan. "Komt goed." Zei ze rustig en sloot haar ogen nu even en kroop weer wat beter tegen Enrico aan en glimlachte eventjes. "Mijn kacheltje." Murmelde ze zacht tegen Enrico en legde haar koude handen even onder zijn kleding omdat dat toch een stuk warmer was dan de buiten lucht natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 10:21:17 GMT
Ezio zuchtte even voor een moment en knikte.'' Ik moet namelijk niet echt knock out zijn, reken er maar op dat als ik jullie kom bevrijden, nog geen tien minuten later assassinsnervan af zouden weten.'' sprak hij en stond weer op en liep weer naar hun toe voor een moment.'' Vlakbij jullie cellen is mijn huis, en dus mijn stallen. Pak daar twee paarden weg. Maar doe me alleen een plezier, en pak niet mijn zwrte hengst. ik ben nogal verslingerd aan hem.'' sprak hij rustig en keek hen aan.'' en pak ze zonder zadel enzovoort, daar hebben jullie geen tijd voor. sprak hij rustig en keek naar beide voor een moment.'' Pak mijn wapens dan maar af, ik heb voldoende wapens in mijn huis.'' sprak hij rustig en glimlachte even naar beide.'' laat de kracht van liefde jullie overwinnen.'' sprak hij nog en keek naar Connor.'' maar genoeg geklep, voor hij wakker word.'' sprak hij en keek even naar Connor. Hij had wel zacht gepraat met ze, maar wist niet zeker of connor het geroezemoes nou normaal zou vinden. Hij ging weer bij het vuur zitten, en keek even naar de maan. Enrico zuchtte even voor een moment en keek naar Kendra.'' Ik houd van je.'' sprak hij kalm, en besloot niet meer op zijn oom te reageren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 14, 2014 16:11:31 GMT
Kendra keek naar Ezi otoen die verder begon te praten en knikte zo af en toe dat ze het wel snapte, maar echt antwoorden deed ze niet meer. Ze zou wel zien welk paard ze dan zou pakken.. Wapens, ja dat was ze ook al van plan geweest. Ze bleef tegen Enrico aanzitten en keek ook even naar Connor en knikte weer. Connor had er niks van gemerkt en lag gewoon diep te slapen, dus Ezio zou al hard mogen schoppen om hem wakker te krijgen over enkele uren. Kendra verstopte zachtjes haar gezicht tegen Enrico aan en genoot van zijn lichaamswarmte. Ze glimlachte bij zijn woorden. "Ik hou ook van jou lief." Zei ze zacht tegen hem en streek zacht over zijn borst. Ondanks dat het niet hun laatste dag zou zijn, had ze nog steeds zin in dat wat ze nu niet konden doen eigenlijk, de boeien ten eerste al, en Ezio zat ook niet zo ver vandaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 10:43:27 GMT
Enrico keek nog even naar zijn oom voor een moment en streek zover het kon zacht over haar rug heen. Hij zei even niets, genoot gewoon even vn haar en keek zo af en toe eens naar zijn oom. Hij glimlachte nu even en duwde haar een beetje van zich af, al was dat meer omdat hij even wou bukken, en even een kusje op de kleding te geven waar haar buik zat. hij streek er even zacht over heen en duwde haar kleding een beetje omhoog en duwde nog een keer een kusje op haar buik neer. Daarna deed hij har kleding weer goed en streek langs haar wang. Alles zou goed komen, en de kusjes op haar buik, had Ezio wel gezien, en hij glimlachte even een beetje voor een moment, en stond nu op met een bord eten en zette dat bij hun neer.'' KIjk eens.'' sprak hij rustig.'' Anders komt morgenavond niet goed, want jullie krijgen waarschijnlijk nu geen eten meer straks. Misschien dat ik wat brood kan smokkelen, maar kan niets beloven.'' sprak hij kalm en klopte beide even op de schouder. En als er een klein wondertje in je buik groet, moet je nu gewoon even eten, anders heeft die geen power om verder te groeien.'' Sprak hij nog zacht, en keek naar beide. '' Ergens help ik nu een templar.'' sprak hij en lachte even.'' Laat me er geen spijt van krijgen jullie.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 15:31:14 GMT
Kendra keek naar Enrico en glimlachte eventjes. Ze liet zich wat van hem afduwen en voelde het kusje op haar buik op haar kleren en glimlachte weer. Ze voelde hoe hij er nu over streek en haar kleding wat omhoog duwde en er dan nog een kusje op gaf. Ze glimlachte nog steeds naar hem en gaf een kusje op zijn lippen. "Ik weet zeker dat het goed met hem of haar komt." zei ze nu ook zacht tegen Enrico en keek even op toen Ezio weer naar hen kwam met een bord eten en liet hem rustig uitpraten. Ze hoorde zijn woorden over als er een wondertje in haar buik groeide ze dus ook moest eten. Ze glimlachte even naar hem. "Dank je." Zei ze nu ook zacht tegen Ezio en keek kort naar Connor, die lag nog steeds te pitten en zou ook niet meer wakker worden tot hij werd gewekt. Ze nam een beetje van het eten en keek naar Enrico. "Eet ook wat lief." Zei ze nu ook zacht tegen hem en duwde een kusje in zijn nek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 15:45:09 GMT
Ezio keek nog even naar hen en slikte even.'' Ik wil jullie een kans bieden beide, maar moetn jullie beloven niet weg te gaan.'' Sprak hij rustig.'' Ik maak julli boeien los, en komen jullie lekker hier bij het vuur zitten, en vluchten jullie niet.'' sprak hij rustig en keek naar hen.'' Connor slaapt nog wel, die is nog te jong om net zoals mij van elk hard geluidje wakker te worden.'' sprak hij en lachte even kort en keek naar hen. Enrio knikte.'' Dat kunnen we denk wel beloven oom, ik bedoel u reikt ons al een hand toe, door een volledige ontsnapping voor morgen op het spel te zetten, toch meisje.'' sprak hij rustig en keek naar haar, hoopte dat zij er net zo over zou denken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 16:13:42 GMT
Ze keek naar Ezio en luisterde naar zijn woorden. Zij zou niet weglopen als Enrico niet ging, dus zou ze ook blijven. Morgen zouden ze dan toch ontsnappen met hulp van Ezio dan. Ze keek naar Enrico toen die ook wat zei en knikte instemmend, daar was ze het wel mee eens. Ze glimlachte eventjes. "Dat is beloofd dan." Zei ze zacht tegen hem. Ze zou wel blij zijn dat de boeien dan even af mochten, al zouden ze wel weer aanmoeten als Connor wakker werd waarschijnlijk, maar dat vond ze niet erg. Ze nam nog een beetje te eten en kroop weer wat van Enrico af zodat de boeien niet zo strak waren en dus makkelijker om los te maken. Ze had het toch best koud, ook al bood Enrico haar al vreselijk veel warmte natuurlijk, hij was echt warm..
|
|