Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 22:26:23 GMT
Brian Rustig keek hij op de kaart en keek op toen er een vrouw aan kwam lopen en glimlachte even naar haar " Goedemorgen " sprak hij rustig terug " Een bak koffie en Tuna on white. No crust " sprak die rustig tegen de vrpuw. Nee Brian wist niet wat het was, hij hield van witbrood en kon er ook goed over, maar zodra hij ook de korsten at dan raakte hij me toch een partij verstopt. Hij zag Ruby achter de bar staan die hem een nijdige blik gunde en rustig keek haar weer naar de auto vrouw " u bent haar oma is het niet "S prak hij glimlagend tegen de vrouw
Dominic Hij hoorde haar spreken en glimlachte even nee ik heb geen staal " sprak ide glimlachend en knikte even toen je de vraag stelde " klopt dat ben ik "s prak die rustig tegen haar " Ik herken joun gezicht wel, a, moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe je heet "s prak hij eerlijk tegen haar terwijl hij het mandje even neer zette op de grond.nee dominci had gewoon weinig zin het masndje vast te hounde
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 22:34:38 GMT
Sara Gather
Ze keek naar hem toen hij zei dat hij geen staal had. "Nou het voelt wel zo." Sprak ze daarop ook gewoon en hield haar mandje gewoon rustig vast. Toen hij bevestigde wat ze had gezegd grijnsde ze even, en die werd wat groter toen hij daarna nog wat zei. "Voor jou een vraag, voor mij een weet." Zei ze rustig. "Wie zegt dat ik wil dat jij mijn naam weet hmm?" Vroeg ze nu ook aan hem en grijnsde weer lichtelijk. Ze zag dat hij zijn mandje neerzette en trok een wenkbrauw op. "Serieus?" Vroeg ze dan ook en keek naar het mandje op de grond en dan weer naar hem. Was het zo een zwaar mandje? En als dat het geval zou zijn zou hij het makkelijk moeten kunnen tillen met die spieren van hem, aangezien hij beweerde dat het geen staal was, dan moesten het wel spieren zijn. "Je hebt dit;' Ze porde in zijn arm en wees dan naar het mandje. 'En je draagt niet dat?" Vroeg ze nu ook gewoon aan hem, vrij droogjes maar wel met een glimlachje rond haar lippen.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 22:38:49 GMT
Ruby Adams
Ze zuchtte en schonk even koffie in voor een klant die nabij Brian aan een tafeltje zat, en haar oma schreef even de bestelling op een papiertje, en gaf die direct aan Ruby mee.'' Red wil je dit eve klaarmaken voor deze jongeman?'' vroeg ze even en ze knikte even, omdat ze natuurlijk vriendelijk moest blijven, en hier geen poppenkast op kon zetten.'' Granny, kan ik je zo even spreken?'' sprak ze en haar oma knikte even.'' Tuurlijk meisje, ik kom zo wel even bij je.'' Sprak ze kalm en knikte nu pas even op de vraag van Brian.'' Zoals je hoorde klopt dat inderdaad. Ik ben haar oma, al noemt ze me altijd Granny.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 22:48:44 GMT
Brian Rustig luisterde hij naar de twee en hoorde hoe de vrouw weer tegen hem sprak "Er zijn nog best wat gelijkenissen tussen u en uw kleindochter "S prak hij rustig en voelde zijn telefoon gaan en zag het nummer die er op stond en keek de vrouw aan "S orry die moet ik even opnemen " verontschuldigde hi jzich en nam rustig op " O'Connor S prak die rustig waarna er allemaal geschreeuw aan de andere kant van de lijn was duidelijk te horen voor iedereen die ongeveer 1 tot 2 meter van hem af was " Stasiak rustig " Probeerde hij de man te sussen, maar de man bleef schreeuwen " ik ben er zo geef me 2 uurtjes oke. Ik ontbijt even, en dan kom ik er aan " sprak die rustig tegen de man die iets bleek te kalmeren " Als ik er ben neem ik het van je over "S prak die waarna hij op hinh. Fijn had hij weer, 2 straatracers voor Braga, en hij moest er natuurlijk mee praten omdat Stasiak geen verstand er van had. Fijn kon die 3 uur eerder beginnen
Dominic hij keek naar haar toen je sprak over je naam " je hoeft het niet te vertellen hoor, ik kom er van zelf wel achter " Sprak die rustig tegen haar en hoorde je bezig over het mandje en voelde je prikken inzijn arm en lagde even " Ik heb een schouder blessure "S prak die als verklaring " wat overbelasting maar ook zulke kleine dingen ga je dan voelen "s prak hij tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 22:54:18 GMT
Ruby Adams
Haar oma vertrok alweer bij de man en Ruby keek naar haar.'' Granny, ik ga die kerel niet bedienen. '' sorak ze direct en zuchtte even voor een moment.'' Dat is dus die kerel waarmee ik gisteren heb opgeschoten, en hij is een FBI agent,verkeerd volk dus.'' sprak ze rustig en ze knikte.'Ruby je serveert hem mooi, niet aanstellen. Ik hoorde het van je auto, en als hij hem heeft afgenomen, dan is dat zo.'' sprak ze rustig en ze zuchtte terwijl ze met zijn bestelling het keukentje uit liep en het voor hem neer zette en hem aan keek.'' eet ze.'' sprak ze tegen hem, zo min mogelijk laten merken dat ze niet bepaald blij met hem was, en ze liep weer terug naar de bar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 22:59:23 GMT
Brian Hij had zijn telefoon weer weg gestoken en zag hoe Ruby zijn kant uit kwam, het eten op tafel zetten eet ze sprak en toen weer weg liep. "Dankje" sprak hij nog Even keek hij haar na waarna hij even in zijn koffie roerde hem op pakte er even in blies en toen een slok nam. Even keek hij naar buiten waarna hij rustig een hap van het broodje nam en er op kauwde. Rustig opende hij de krant die hij mee hadgenomen van thuis en begon op zijn gemakje wat te lezen. Ondertussen nam hij soms een hap van zijn broodje, en daarna een slok van zijn koffie. soms keek hij even naar buiten en richtte daarna zijn blik weer op de krant
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 23:00:42 GMT
Sara Gather
Ze grijnsde. "Dat hoop je." Sprak ze met een lachje op zijn eerste woorden. Hoe ging hij zo makkelijk haar naam te weten komen? Ze had niet zo een moeilijke naam natuurlijk, maar alleen haar vrienden wisten die momenteel, en maar en paar van de races wisten die. Daar bleef het ook bij. Hij sprak over een schouder blessure en prikte in zijn andere arm. "Aan beide een schouder blessure dan? Hoe kom je trouwens aan een schouder blessure?" vroeg ze ook gewoon aan hem en keek hem aan. Ze keek even naar buiten toen ze politiewagens zag stoppen voor de winkel. "Fuck." Sprak ze dan ook direct. Ze zette haar kap op en keek naar Dom. "Ik denk dat ik maar eens moet gaan, voor ik weer in de cel beland." Zei ze nu ook gewoon zacht en volgde de politie met haar ogen een beetje, terwijl ze nog even bij Dom bleef staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 23:02:58 GMT
Dominic Hij hoorde je spreken dat hij dat hoopte" Geloof mij ik heb zo nmijn bronnen " sprak die rustig en hoorde je verder gaan over zijn blessure en schudde zijn hoofd " nee aan 1 maar "S prak die rustig en hoorde je de vraag stellen hoe het kwam " te veel getraind volgens de arts "S prak die rustig en zag niet veel later ook een politie auto aan komen rijden en fronste even voor je reactie " Oke wat heb jij gedaan dat je zo bang bent voor de poltie "S prak die rustig tegen je en volgde de auto ook rustig met zijn ogen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 23:12:04 GMT
Sara Gather
Ze keek naar hem. "natuurlijk heb je zo je bronnen, bijna iedereen kent je." Zei ze nu ook rustig tegen hem en keek hem rustig aan. "Nou waarom draag je die met je andere arm dan niet?" Vroeg ze nu ook vrij droog aan hem. "Als het toch maar aan één schouder is. En te veel getraind? Je zou het niet zeggen." Sprak ze even droog doelend op zijn spieren. Bij de vraag over waarom ze zo bang was voor de politie. "Ik ben niet bang, ik heb gewoon geen zin in de gevangenis te zitten. En ik heb een klein beetje het politiekantoor in de fik gestoken." Zei ze onschuldig en keek hem ook zo aan. "En daarbij hun oh zo mooie auto's vernield, evenals alle documenten, zo spijtig." Zei ze zacht en zag enkele agenten de winkel binnen komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 23:12:21 GMT
Ruby Adams
GElukkig hij besteedde geen aandacht meer aan haar, en las zijn krant. Mooi. Ze ging rustig met haar werk, en liep o af en toe eens naar de keuken, en begon nu de taarten houder te vullen met verse taart, die zij en haar oma altijd maakte. Alleen eigenlijk de beroemde hamburgers van Granny, zoals ze hier al bekend waren, kwamen niet vers, nee die haalde ze gewoon uit de diepvries, dus heel veel anders dan andere hamburgers waren ze niet. Ze zuchtte even en een vaste klant kwam binnen, haar ex, maar altijd degene die met haar zat te flirten en haar terug wou.'' Heey Red!'' sprak hij dan ook en keek haar aan.'' Wil mijn wolfie eens een lekker bakkie koffie maken he?'' sprak hij en ze zuchtte. Oh wat zou ze die kerel een mep verkopen. Ze schonk zijn koffie in, en keek hem aan.'" en dan wil je zeker weer aardbeientaart?'' sprak ze tegen hem en hij knikte.'' Ja want aardbeientaart is zo..'' Sprak hij maar Ruby onderbrak hem al.'" Ja aardbeientaart is zo zoet als mij, houd toch je bek Rian.'' Sprak ze tegen hem en liep gewoon weg, maar het flirten hield niet op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 17:16:17 GMT
Dominic Toretto Hij lachte even " Aan 1 bron in het speicaal heb ik hier genoeg aan hoor "s prak die glimlagend en hoorde de vraag waarom hij het mandje dan niet met zijn andere arm droeg " Oke wat maakt het uit of ik mijn mandje vast heb of op de grond zet "Sprak die laggend en hoorde haar spreken over het in de fik zetten van het buro en de auto's. Oke hier baalde hij wel van, aangezien er nog een auto vban hem en Brian op het Bureau hadden gestaan die nog opgehaald moesten worden. die was hij nu ook kwijt. " Ik zou zeggen niet langer praten maar weg wezen dan he " sprak die waarna hij het mandje weer op pakte en rustig naar de kassa liep.
Brian o'Connor Terwijl hij de krant aan het lezen was hield die jou natuurlijk ook wel iets in de gaten. het duujrde ook niet lang of er kwam een jongen op je af gelopen. jullie leken elkaar te kennen maar echt blij met zijn komst leek je niet. Hij dronk zijn koffie op en luisterde wat naar de woorden die jullie spraken. Nadat hij zijn koffie op had at hijzijn broodje op en rustig vouwde hij de krant weer dubbel die hij op tafel legde. Hij pakte het bordje en de mok en liep rustig daama naar de bar waar hij ze op zette en pakjte zijn portomonee. Rustig legde hij het bedrag op de bar "S praakte goed Ruby "S prak die glimlagend " misschien tot vanavond en anders tot morgen ochtend "S prak die rustig tegen haar waarna hij zijn portomonee weer weg stak en nog even naar de jongen keek
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 17:25:58 GMT
Sara Gather
"Ik ben benieuwd Dominic." Zei ze met een grijnsje en luisterde naar zijn woorden over het mandje. "Dat maakt veel uit, zelfs ik hou hem vast." Zei ze nu ook doelend op haar mandje dat ze vast hield in haar ene hand. "Laat je je tch niet belachelijk maken door een vrouw?" Grijnsde ze weer en knikte kort op zijn laatste woorden en liep zelf ook naar de kassa. "Ach, ze halen mijn wagen toch nooit in." Murmelde ze ook gewoon en liep naar de kassa, liet daar alles scannen en deed het dan in een zak. Ze keek nog even naar Dom en stak één hand in haar zak. Toen de politie langs haar liep, hield zij zich even rustig, alsof er niets was en zij iemand anders bleek te zijn. En ze hadden niet bepaald iets door, mooi. Enkel haar auto werden wielklemmen opgezet en vloekte binnesmonds. "Hoe the fuck ga ik nou thuis raken." Mompelde ze ook gewoon in zichzelf. Gereedschap om die wielklemmen los te krijgen had ze niet mee, en ze zouden zo meteen komen om hem op te halen om op te slaan. "Verdomme." Gromde ze zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 17:32:36 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en grijnsde even naar Brian voor een moment en bracht het bordje en de mok weg naar de keuken. Ze keek hem nog steeds vuil aan momenteel en pakte het geld en legde het wisselgeld voor hem neet op de bar.'' vanavod ben ik vrij, en vergeet het dat je me morgenvroeg ziet. Ik wil niets met je te maken hebben, Brian, is dat nog niet duidelijk?'' sprak hij rustig en ze keek even naar de andere jongen aan de bar, die nu van de aardbeientaart aan het eten was.'' Vergeet het jongen, ik heb haar geproefd, en zoet is ze niet. Niet zoals deze taart, maar wel zo mooi als een parel.'' sprak hij en Ruby snoof, en liep nu weg.'' Granny, vergeet het, zo werk ik dus echt niet, ik ga die keuke in, ga jij maar achter de bar staan met al die eikels!'' sprak ze haast kwaad, en haar oma keek haar aan.'' Ruby alsjeblieft, wees rustig.. '' sprak ze en Ruby snoof even.'' Daarom was ik gisteren weg gegaan, jij snapt me dus helemaal niet!'' sprak ze kwaad, en liep nu door naar achteren. Granny liep naar achter debar en keek nog even naar Brian.'' Heb je soms iets verkeerds gedaan?'' vroeg ze even aangezien ze hem had zien helpen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 18:20:07 GMT
Brian Hij hoorde haar woorden over dat ze vanavond vrij was " rustig maar ik kom hier niet voor jou hoor ben daar maar niet bang voor " Sprak die tegen haar en keek naar de jongen die tegen hem begon te spreken. " Oke ik weer niet waar je het over hebt maar ik hoef der niet " Sprak die rustig en keek nog even ruby na en wilde weg lopen toen hij de oma hoorde vragen of hij soms iets verkeerd had gedaan " ik zei alleen maar misschien tot vanavond en andwers tot morgen ochtend " Sprak die '" Ik moet ook ergens eten weet u, en ik en mijn huisgenoot kunnen nou niet als de beste koken "s prak die rustig en keek op zijn horloge " maar ik moet er van door, mijn baas word er niet erg vorlijk van als ik te laat kom "S prak ie even waarna hij rustig naar de deur toe liep
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 18:57:15 GMT
Ruby Adams
Ze zuchtte even voor een momeent en liep nu weer de zaak in nu hij weer weg was.'' Ik moet even naar buiten.'' Sprak ze rutig en liep de zaak uit, en begon zichzelf over de straten te bewegen. Ze zuchtte even, zag haar oa haar nog na kijken, maar ze zou wel terug komen, ze was nu alleen een beetje in een best bui. Twee mannen op een ochtend kon ze niet echt hebben. Al had Brian wel wat, moest ze eerlijk toegeve, maar ze had haar oma beloof nooit met een agent, een FBI agent, een CIA agent of wat dan ook maar van de iverheid was, te daten en daarom deed ze het ook niet, en ontweek ze die mensen ook. Dus had Brain lekker pech, al wou ze hem best wel eens op een afsprakje meenemen, moest ze eerlijk zeggen, maar dat liet ze van geen kanten merken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 19:01:21 GMT
Brian Rustig liep hij naar de auto waar hij in stapte. Hij starte3 de motor en gaf gas waarna hi jde straat uit reed. Nou ruby deed hij geen moeite meer voor; Het was van af het eerste moment niet de bedoeling geweest als flirt. Hij voelde zich schuldig omdat zij opgepakt was en haar auto kwijt was. Rustig reed hij naar het hoofd kantoor waar hij de auto parkeerde en rustig uitstapte. Hij was nog niet binnne of staciak kwam al op hem af en begon al gelijk om hem te fitten. Brian pikte dit niet meer langer en gaf de man een bloedneus, waardoor hij voor vandaag kon vertrekken en wel te horen zou krijgen wat hij voor straf kreeg. Hij keek even naar de bloedvlekken op zijn jasja waarna hij weer naar beneden banjerde terug naar de auto waar hij het jasje op de bijrijders stoel gooide en de motor starte. Nou dan moest hij maar op zoek naar een andere opvulling van de dag
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 19:05:12 GMT
Ruby Adams
Ze slikte even voor ene moment en draaide zich nu om, en begon naar het bureau te lopen. Ze zou hem wel vragen, ze moest wel. Ze slikte even en zag hem in de verte het bureau uit lopen en hij ging zijn auto in. Ships, hij ging weg. Ze rende al even de kant op, maar verwachtte niet dat hij haar zag, of dat hij haar überhaupt aan zou spreken. Ze slikte even voor een moment en stopte maar met rennen en keek naar het bureau, ging maar op een bankje zitten, wachtend tot hij misschien terug zou komen, of haar op zou merken, tja want wat moest ze anders?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 19:07:59 GMT
brian Toen hij in de spiegel keek zag hij ruby zjn kant op rennen, altans of het zijn kant op was wist hij niet maar zijn richting in elk geval wel. Hij zette de motor weer uit toen ze gestopt was met rennen en toen er geen auto langs hem reed opende hij de deur. Hij keek even naar zijn overhemd waar ook iets bloed op was gekomen maar bestede daar verder geen aandacht aan. Oke wat deed zei hier, ze wilde niks van hem weten maar ze stond nu toch hier. Hij drukte de auto deur dicht en begon naar haar toe te lopen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 19:15:27 GMT
Ruby Adams
Ze slaakte even een zucht, en was ergens blij toen hij naar haar toe kwam en kwam overeind, en kwam naar hem toe, het vuile in haar blik was er toch nog een beetje, maar toch niet zo bedoeld momenteel.'' Uhmm, ik dacht ik kom even langs. allereerst mijn excuus.'' sprak ze en keek hem aan.'' mijn Granny heeft me altijd verboden met agenten en alles wat maar met de overheid te maken heeft, te daten of mee om te gaan, en ik ben daar een beetje in doorgeschoten.. Zou je., vanavond met mij ergens uit eten wil? niet bij de Dinner, wil geen boze Granny..'' sprak ze en voelde haar momenteel niet zo steiv in haar schoenen staan, maar ze probeerde nog zo stoer mogelijk over te komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 19:19:55 GMT
Brian Hij bleef voor haar stil staan en stak zijn handen in zijn broekzakken terwijl hij naar haar luisterde "Je excuses zijn aanvaard " Sprak die glimlagend tegen haar en fronste even toen je sprak dat je oma niet wilde dat je met iemand van de overheid date " Oke waarom wil je oma dat niet dan ? Je werkt niet voor niet bij de politie, fbi of CIA. Mensen vertrouwen je als je daar werk. " Sprak die en keek naar je en hoorde de vraag of hij vanavond met je ergens wilde gaan eten en glimlachte ven kleintje " Lijkt me gezellig " Sprak die glimlagend " Al zal ik me toch eerst thuis moeten gaan douche en die vlekken er uit moeten gaan halen " sprak die doelend op de bloedvlekjes op zijn overhemd
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 19:28:50 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en was blij dat hij ja zei en glimlachte ook even kleintjes.'' ik weet het niet wat ze er tegen heeft. ik denk dat het.. oh nee laat maar.'' sprak ze en slikte even. Nee haar oma had een illegale shotgun onder de balie liggen in het cafe, beter dat ze dat niet zei, vooral niet tegen hem.'' Het is niets.'' Sprak ze daarop even voor een moment en schudde haar hoofd, waarna ze haar handen in haar zij zetten.'' Prima, ik moet nog even een paar uurtjes werken, wat dacht je van een uurtje of 4 op de hoek van Grannys dinner?'' stelde ze aan hem vor en een klein glimlachje bedekte toch haar gezicht momenteel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 19:31:54 GMT
Brian Hij keek naar je en zag in je ogen dat je het wel wist " Ik zal je nu alvast vertellen van welk soort mensen ik niet houd " sprak die rustig en keek je aan " Mensen die liegen of dingen achter houden " sprak die en hoorde je spreken over 4 uur op de hoek bij je oma's eetkot en knikte even " Ik zie je dan " Sprak die waarna hij terug naar de auto liep. Hij moest liegen voor zijn werk maar dat betekende niet dat hij het graag deed. Hij opende de deur weer en stapte in waarna hij de deur dicht trok en de motor starte
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 19:41:12 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en zuchtte even.'' Ik wil mijn granny niet verlinken.'' sprak ze hem nog achterna en liep nu terug naar de dinner en ging naar binnen en keek even naar e klanten die er nu zaten.'' GRanny ik ga vanavond uit, dus ik ben laat terug.'' sprak ze enkel tegen haar en werkte nog een paar uurtjes, vol koffie inschenken, taart uitdelen en noem het maar op, en liep nasar haar kamer en kleedde zich even om in een blauwe spijkerbroek, een kort zwart topje, waar haar navel nog te zien was, dus ook de piericng die het daar soierde, en deed haar leren jasje weer aan. Ze liep naar de spiegel, en besloot morgen maar eens naar de kapper te gaan, haar rode plukken werden noga ontzichtbaar en dat vond ze zonde. e glimlachte en liep de zaak uit, en ging naar de hoek van de straat en wachtte rustig tot brian zou verschijnen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 19:46:52 GMT
Brian Hij had haar niet meer gehoord en was weg gereden. Thuis had hij gedouichte en een spijkerbroek en een schoon overhemd aan. Rustig deed hij zijn horloge terug om en liet een briefje voor Dominic achter dat hij niet thuis was. Rustig stapte hij in zijn eigen nissan waarma hij naar de stad reed. In de verte zag hij Ruby al staan en hij parkeerde rustig op een lege parkeerplaats. Hij stapte uit drukte de deur dicht en pakte zijn jack van de achterbna. Nou eigenlijk dom zijn oude jack maar dom was er uit gegroeid. Rustig trok hij hem aan terwijl hij naar ruby liep " En bedacht waar je heen wilde ? " vroeg die rustig aan je
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 19:56:24 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hoe brian bij haar kwam en lachte even voor een moment, en kek naar hem terwijl ze haar hoofd schudde.'' Ik dacht ik laat me wel verrassen door jou, ik ken de concurrentie in dit stadje niet perfect, en het kn me ook weinig schelen, niet van plan die zaak van mijn Granny over te nemen.'' sprak ze rustig en keek hem aan voor een moment. Zij was nu degene die hem een compliment wou geven, maar deed het niet, vond ze een beetje raar aangezien ze gisteren nog had gezegd dat hij een flirt was, en wou het zelf ook niet lijken, maar god wat zag hij er vandaag goed uit.. Vooral zijn ogen, die spraken verhalen voor haar, en ze hield wel van mannen met blauwe ogen..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 20:00:48 GMT
Brian Hij hoorde je sprekendat hij maar moest kiezen en streek even door zijn haar "Mmm dan word het niks hier in de stad, dan moeten we een stukje rijden "Sprak die en keek je aan " maar er zit een goede italiaan daar. altans ik vind hem goed "sprak die glimlagend en keek naar je " lijkt het je wat, of durf je niet bij een FBI agent in de auto te stappen " Sprak die rustig naar je en ritste zijn jack even dicht omdat de wind die op was komen zetten toch eigenlijk nog best wel frisjes was. " geloof me hier in het dorp is weinig goeds te eten " Sprak die rusitg, echt niet dat hij ging zeggen dat hij alleen bij je oma kwam eten en drinken om njou te zien. Het was echt niet te ete ngeweest
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 20:55:51 GMT
Ruby Adams
Ze keek hem aan en knikte even voor een moment.'' ik vind een italiaan helemaal prima, Brian.'' sprak ze rustig en keek naar hem en lachte even.'' Zolang je me geen handboeien om doet zodra ik in de auto zit, durf ik het best hoor.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' ik bedoel, ik heb geen problemen met je.'' sprak ze en had er iets spijt van dat zojuist gezegd te hebben. Ze slikte even voor een moment.'' oke dat vergeet eje direct.'' sprak ze een beetje vuil tegen hem, meer automatisch en keek hem aan.'' Weinig goeds inderdaad, alleen de spareribs en de cheeseburgers van mijn Granny, die zijn populair.'' sprak ze en zuchtte even een beetje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 21:08:42 GMT
brian Hij hoorde je opnmerking over de italiaan en glimlachte even " Mooi dan gaan we daar heen " sprak die rustig en fronste even bij je actie over de handboeie en hoe je het op wilde lossen en dat je daarna best wel fel reageerde "wow wow rustig, ik ben off duty ja, ik heb ze niet eens bij me nu oka " sprak die rustig en hoorde je spreken over de spareribs en de cheesburgers " Ik denk dat iedereen ze daar goed vind omdat de rest zo bagger is " sprak die rustig waarna hij naar de auto liep en de deur voor je opende " Nou hup stap in "S prak die laggend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 21:21:31 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en glimlachte kort en stapte in de auto.'' Wat zei ik nou trouwens over het gentleman zijn?'' sprak ze en lahte nu toch even, ze was duidelijk ook minder gestrest als gisteren, en daardoor minder fel en wt losser. Al kon ze wel zo weer worden, en was ze niet zo lief. Ze keek naar hem en lachte even.'' Ik denk het, want ik vind de cheeseburgers van mijn Granny nou echt niet super, ze komen gewoon uit de diepvries.'' sprak ze en lachte nog even en sloeg zelf de deur dicht, want he, ze had geen polio, en kon prima zelf handelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 21:37:37 GMT
brian Hij luisterde naar je en lachte even " Sorry ik ben gewoon netjes opgevoed kan ik ook niks aan doen " Sprak die rustig waarna hij om de auto heen liepen en rustig instapte. Hij hoorde je spreken over dat het uit de diepvries kwam " ook de zelfgemaakte hamburgers smaken hier in de stad niet " Sprak die rusig waarna hij de motor starte en even de radio wat zachter draaide. Rustig draaide hij de weg op en reed weg de stad uit. Hij trommelde rustig met zijn vingers op de rand van het stuur op de ritme van de muziek
|
|