Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 21:45:46 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar ehm en lachte even voor een moment en keek hem aan.'' Dan ben je maar eens wat minder netjes opgevoed, ik heb geen polio volgens mij.'' Sprak ze rustig en keek naar hem terwijl hij verder reed.'' Dus jij vind de cheeseburgers bij ons niet te vreten?'' sprak ze maar even, het kon haar werkelijk niets schelen, ze stond er achter de bar, en zo verdiende ze haar geld, en daar was het klaar mee. Ze keek naar de weg en toen weer naar Brian, ze wist niet goed wat ze moest vertellen, al moest ze vanavond wel een heel verhaal verklaren waarom ze niet met haar vriendinnen was. Want werkelijk, haar oma was zo erg om hun op te bellen om te vragen of ze daar was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 21:49:02 GMT
brian Hij hoorde wat je zei " Geloof me iets wat er ingestampt is , is er moeilijk 1 2 3 uit te schoppej " sprak die en keek even naar je en rustig keek hij weer naar de weg en lachte even toen je sprak dat hij het neit te vreten vond " julie Tuna is ook iet te vreten "S prak die rustig en lachte even terwijl hij een ander dorpje in reed en stopte voor een klein restarauntje " Nou hier is het "S prak die rustig waanra hij de motor uit zette en rustig uit stapte en de deur weer idcht deed. Nee hier was het nooit druk aangezien je het moest kunnen vinden ,het lag best wel afgelegen namelijk
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 22:00:13 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en lachte even.'Klopt, kijk naar mij.'' sprak ze en streek even een zwarte pluk van haar haar uit haar gezicht en keek rustig naar hem toen hij zei dat hun tonijn ook niet te vreten was.'' warom bestel je dan iedere morgen een broodje met tonijn en zonder korst? als je het toch niet lekker vind?'' sprak ze en lachte even en zag hoe ze nu het restaurantje naderde en keek ernaar. '' Ziet er gezellig uit, ben benieuwd. sprak ze en stapte nu zelf uit, en sloeg de deur dicht, en wachtte nu tot brian ook uit de auto zou komen zodat ze samen er naar binnen konden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 22:12:35 GMT
brian Hij had nog even naar je gekeken toen je sprak dat hij maar naar jou moest kijken. Doelend over de opvoeding en had even gelachen toen je vroeg waarom hij dan elke morgen dan bij hun Tuna kwam eten "Denk daar maar eens over na " had hij enkel nog gesproken. Toen je de auto uit was deed hij hem op slot en rustig liep gij naar de deur toe. Hij wilde hem voor je openhouding, maar in een preek had hij ook geen zin dus rustig liep gij door naar zoon kereltje en vroeg om een tafel voor 2. De plaats werd gewezen en rusrtig ging hij zitten en al gauw kwamen er twee kaarten op tafel te liggen " bestel wat je lekker vind kijk niet naar de prijs zou ik zeggen " sprak die glimlagend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 22:18:42 GMT
Ruby adams
Ze keek naar hem en lachte even en merkte dat hij nou de deur niet meer open hield voor haar, en dat kon ze ergens wel waarderen. Over het algemeen viel Ruby sowieso meer op het bad boy type, dan op de brave nelisjes, dus ze was heel benieuwd hoe dit uit zou pakken mer Brian. Hij had gesproken dat ze dsar eens ver na moest denken, en had even het idee dat Brian haar wel zag zitten, en daardoor slikte ze even, want op dit moment, kon zij er nog geen enkele mening over egevn, tot nu toe vond ze hem meer een grote afknapper dan een meevaller, en iemand waarmee zij wel een relatie mee kon hebben. Ze ging rustig zitten en keek naar de kaart.'' Oh moet je vooral zeggen, dan ga ik het juist doen.'' sprak ze met een grijns en keek over de kaart heen, en zag hoe de ober een kaars aan stak, alsof ze op een date waren. Oke dat was het ook een beetje, maar zo voelde het dus nog absoluut niet voor Ruby.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 22:24:35 GMT
Brian Hij opende rustig de kaart en lachte even " je mag van mij op de prijs letten hoor "sprak die rustig en keek je even aan "Al zal het niet nodig zijn " sprak die rustig en had eigenlijk helemaal geen oog voor dat kaarsje. nee brian was veel maar totaal niet romantisch. Zovee lvriendinnen had hij nou ook weer niet gehad. Rustig bestelde hij voor zich zelf een glas cola, nee hij dronk geen bier als er nog iemand naast hem zat inde auto. En een Spagetti cabonara. Rustig keek hij Ruby aan en de ober bleef ook wachtten tot zei zou zeggen wat ze wilde. Brian ging iets verzitten omdat zijn portemonee in zijn kont prikte en dat voelde niet al te best. Ja hij bleef daar altijd eten om meer te weten te komen over Ruby. Niet in negatieve zin maar hoe ze was, en waar hij rekening mee moest h9ouden. Als het niks werd tussen hun zou hij er ook niet wakker van liggen zo simpel was dat
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 22:40:01 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en lachte even voor een moment en hoorde wat hij bestelde.'' Ik wil graag een rood wijntje, een zoete, niet een droge, en daarbij graag een lasagne di forno.'' sprak ze rustig en de man knikte even en nam haar kaart rustig over en liep daarna weg.'' Gek op die soort lasagne, is met spinazie..'' sprak ze rustig en streek haar haren nu rustig naar achteren en kek naar haar.'' IK ben niet zo'n vleeseter, maar dat komt meer omdat ik vaak de hele middag in die hamburger lucht hang, en dat hangt me echt zo langzaam aan de neus uit.'' vertelde ze rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 16:39:53 GMT
Brian Hij hoorde dat ze een wijntje bestelde " Goede keus "S prak die rustig en knikte even dankbaar naar de ober toen hij terug kwam met het drinken. Hij hoorde je spreken over de pasta die je gekozen had en waarom " Das ook helemaal niet zo gek "S prak die laggend " Ik heb een tijdje geleden in een snackbar gewerkt, echt niet dat k nog eten uit de frituurpan wil sinds dien " Sprak die rustig en nam een slok van zijn cola en keek even naar je " Maar hoe ben je bij je oma terecht gekomen, of wil je daar niet over praten " Sprak die rustig tegen je en zette het glas terug
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 16:52:19 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en knikte even.'' Nou ik kan dat nog wel, dus een frietje gaat er zo af en toe wel in.'' sprak ze rustig en keek hem kalmpjes aan. Hij stelde haar een vrag en ze zuchtte even voor een moment.'' mijn moder is lang geleden gestorven, toen ik nog een meisje van 1 jaar was, en mijn vader is eigenlijk altijd onbekend gebleven, en ik heb ook niet de idealen om hem te zoeken. Hij heeft mij achter gelaten, en dat heeft hij vast met een reden gedaan.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' EN jou ouders?'' vroeg ze nu ook direct. Tja als hij nieuwsgierig was, mocht zij ook nieuwsgierig zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 20:22:53 GMT
Brian Rustig luisterde hij naar haar " jah ik nu ook wel weer, maar die tijd dat ik daar werke. nee toen deed je mij daar geen plezier mee " sprak die glimlagend. Hij hoorde haar spreken over haar ouders en hoode kort daarna de vraag of hoe het bij hem zat " Wat rot voor je "S prak hij eerlijk en haalde even zijn schouders op " mijn vader kan ik me niet eens meer herineren. Niet hoe die lachte of schreeuwde of wat dan ook. Mijn moeder was een schat van een mens. Alleen heb ik geen contact meer met der sinds k bij Dominic woon "S prak die en streek even door zijn haar. " Ik ben bij der weg gegaan toen ik 18 werd. Ze voelde zich verlaten. En mijn hele jeugd hadden wij veel ruzie. Ze vond dat ik te veel met mijn auto's bezig was. Dus echt een leuke relatie met mijn moeder had ik ook niet "Sprak die en keek je aan " Ik ben dominic meer als mijn broer en vader gaan zien, e, dat bevalt me prima "S prak ide glimlagend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 20:52:38 GMT
Ruby Adams
Ze zuchtte evn voor ene moment en luisterde naar zijn verhaal.'' Niets rot voor me, ik heb het zo beleefd, en ik heb er nooit pijn van gehad.'' Sprak ze direct op zijn woorden en luisterde daarna naar wat hij vertelde.'' Mm dat is inderdaad ook binder.'' sprak ze maar glimlachte toch even op zijn laatste woorden.'' Dat is dan wel wer positief, en nu word ik heel nieuwsgierig naar deze dominic.'' ze lachte even voor ene moment en keek toe oe de ober nu hun drankjes op de tafel neerzette en knikte even naar de man toen hij de hare had neergezet, en keek weer naar Brian oor een moment.'' Dus.. Jij werkt bij de FBI.. is dat nou een betje leuk werk, of is dat echt dat saaie kantoorwerk wa je altijdin d ie politie series ziet?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 21:08:29 GMT
brian Hij luisterde rutig naar je en hoorde je vragen naar Dominic " Dominic is mijn beste vriend. We hebben samen een garage bij de boerderij waar jij ook al ben geweest. We wonen daar. Puur omdat het werk zo dicht bij huis is. " Rustig nam die nog een slok drinken " Door hem ben ik echt in de race wereld terecht gekomen. Nou eigenlijk ook door een opdracht van de FBI "S prak die en leunde wat achterover " Dom leerde mij alles en maakte mij de racer die ik nu ben " Sprak die rustig en hoorde je vraag over de FBI. Hier prate hij niet graag in het open baar eigenlijk over. Niet iedereen hoefde dat te horen " Ik heb meer veltwerk. Tuurljk zit ik ook op kiantoor, overhoringen vergaderingen en informtie aanhoren voor het veld werk "S prak die rustig maar wel wat zachter tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 21:23:55 GMT
Ruby Adams
Ze luisterde naar het verhaal over dominic en glimlachte een beetje terwijl hij vertelde en knikte ook even voor een moment.'' Das wel fijn.'' sprak ze rustig en dacht even na.'' Wacht eens even, racete diegene soms tegen jou toen mijn Ferrari afgepakt werd?'' sprak ze rustig en wees even naar hem en glimlachte en luisterde verder naar zijn verhaal en glimlachte even.'' Dat lijkt mij echt gaaf.'' sprak ze eerlijk en streek even door haar haren heen en keek hem aan.'' mijn werk in niet echt bepaald interessant.'' sprak ze en uchtte even.'' al wou ik wel dat Rian eens niet langs kwam, ik word gek van zijn eeuwige geflirt.'' sprak ze rustig en zuchtte even.'' Daarom heb ik ook zo'n gruwelijke hekel aan flirten, door hem, en ik ben er nogal snel aangebrand door, maar dat heb je gisteren vast gemerkt.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 21:39:25 GMT
Brian Hij glimlachte even " ja ik ben echt blij met he mals vriend "S prak die rustig en zag hoe een ober hun eten kwam brengen en hij knikte dankbaar naar de man en keek toen weer naaer je toen je de vraag stelde en knikte even " Jah dat was dom " sprak die glimlagend " Doen we geregeldf hier in de stad, we moeten toch wat te doen hebben "S prak die rustig en keek even naar zijn spagetie en hoorde je toen weer spreken over het baantje en glimlachte even " ik heb er hard voor moeten werken hoor. En veel geluk gehad dat ik er nog zit "Sprak die laggend. Doelend op een paar flinke schorsingen die hij had gehad. Hij hoorde je vertellen over hoe het kwam dat je zoon hekel aan he tgeflird had " ik zou zeggen druk hem een keer die aarbijentaart van hem in zijn gezichgt misschien leert hij ht af "s prak die rustig en prikte toen met zijn vork in zij neten " eetsmakelijk "s prak die tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 21:51:52 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en luisterde rustig en glimlachte even voor een moment.'' Oh ik vond het geweldig om even mee te doen. Nou ja tot ik mijn auto kwijt raakte dan. Maar ja ik had geen opgevoerde auto natuurlijk.'' sprak ze rustig en keek naar de ober en het eten. het rook verrukkelijk, nu moest het nog maar goed smaken. Ze luisterde verder en lachte even om zijn laatste woorden.'' oh geloof me dat ik dat het liefste deed, maar ik kan het niet maken met al die gasten om me heen, want ik ben tenslotte wel degene die het beeld is van de Dinner, en dat moet ik zo houden.'' sprak ze rustig en knikte daarna even en begon rustig te eten nu.'' Eet smakelijk Brian.'' sprak e rustig, en een kleine sprankel was te ontdekken in haar ogen. Oke hij was leuker dan ze had gedacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 21:55:53 GMT
Brian Rustig luisterde hij naar haar " Maak je over die auto geen zorgen oke, ik zal kijken wa mijn baas kan doen voor je "S prak die rustig en stopte een hap spagettie in zijn mond waar hij rustig op kauwde. Ja het smaakte altijd heerlijk hier. maar dat was zijn mening haar mening kon altijd anders zijn. Rustig luisterde hij naar haar over dat zij het beeld was dus zich wel meost gedragen " wie zecht dat het daar moet, doe het buiten "S prak die rusitg en nam nog een slok cola " Of regel drugs leg het in zijn huis, schakel de politie er over in en dan komen wij hem voor je halen ben je ook van hem af "S prak die laggend. Zo had hij ooit een plaats gekregen in een race team om de hoge pief op te pakken die er achter zat " Ensmaakt het " vroeg die rustig aan je terwijl hij weer wateten om zijn vork draaide
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 23:31:34 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment, en keek hem aan.'' Over mijn auto maak ik me ook geen zorgen, ik spaar wel weer een aantal jaren, en koop dan die evo waar ik al jaren op aas.'' sprak ze en lachte even voor een moment en nam een hap van haar eten, wat ze direct heerlijk vond, en even sloot ze haar ogen, al was dat meer genieten. Ze keek hem aan en hoorde zijn woorden.'' nee ik ga niet illegaal doen, straks krijg ik jou nog op mijn dak.'' sprak ze en lachte evn.'" Dat is iets wat ik niet wil hoor.'' sprak ze rustig en glilachte even terwijl ze hem aan keek. Brian was echt leuker dan ze had verwacht, en bij hem hoefde ze niet zo vreselijk arrogant te zijn, ze kon haarzelf zijn, en dat was toch wel fijn. Hij vroeg of het smaakte en ze knikte even overtuigend.'' Het is Heerlijk Brian. Dit was zeker een hele goede keuze, k heb in tijden niet zulk lekker voedsel gehad. Maar ja jij kan erover meepraten, je hebt de kookkunsten van mijn Granny geproefd. En dan vraagt ze mij of ik de zaak over wil nemen later.. Weet je wat ik direct zei? nee Granny, ik wil niet mijn hele leven in een zaak als dit werken. Ik wil wat van mijn leven maken.'' sprak ze rustig en schudde toen haar hoofd.'' maar tot nu toe is er nog niet veel van gekomen. Geen geld, en ik moet mijn Granny huur betalen voor de kamer, eten en alles er om heen. Ik heb dus nooit zoveel over, . Ik wil een keer op Reis, naar Rio, daar Carnaval vieren en dan aan het strand liggen.. OF naar Australie.. Lekker met de auto door de woestijnen heen, en kangaroes spotten.. Ja dat lijkt me zo mooi..'' Sprak ze en at weer rustig verder.
|
|