Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 22:09:24 GMT
ruby Adams
Ze keek naar hem en zuchtte even.'' Voor wie zie je me aan? voor sinterklaas?'' sprak ze rustig en keek hem aan. ''Ik heb nauwelijks geld. Die Ferrari heb ik drie jaar geleden gekocht na lang heel lang sparen, en mijn granny er het laatste geld zelf nog bij had gedaan.'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.'' En een slaapplaats zou wel fijn zijn.'' Zuchtte ze even.'' Dan ga ik morgen wel weer op zoek naar een baantje, ik moet toch iets doen om mijn auto terug te krijgen.'' sprak ze en keek hem aan.'' MIjn dag begon zo lekker, eindelijk vrijheid en toen dat.'' sprak ze en schudde even haar hoofd terwijl ze met haar laars over de grond heen wreef.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 22:09:35 GMT
Damon Treaver
Hij liet alles rustig in het busje zetten wat er besteld was en zuchtte. Hij leverde het morgen wel af. Hij betaalde zijn mensen rustig en sloot dan alles af, ook om zeker te weten dat er geen verstekelingen in zijn drugsvoorraad zat. Anders maakte hij er totaal geen winst meer op. Hij liep rustig weer weg van de opslag en liep met zijn handen in zijn zakken rustig terug naar zijn huisje. Hij had geld genoeg, maar hij had liever een gewoon huis dan een villa of wat dan ook, dat viel minder op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 22:18:24 GMT
Brian Rustig luisterde hij naar je en hij opende de deur voor je toen je sprak dat een slaapplaats wel fijn zou zijn. " nou stap in, en maak je over die ferarri geen zorgen. regel ik wel voor je "s prak die glimlagend en rustig starte hij de motor weer die hij in de tussentijd even had uitgezet. Hij wachte rustig tot je ingestapt was "A ls je handig bent met auto's weet ik wel een baan voor je "sprak die rustig tegen je en keek je afwachtendaan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 22:36:25 GMT
David Nolan
Na een tijdje doelloos te hebben gezeten stond hij op en liep hij in de richting van zijn bed en deed zijn blauwe bagjas weer uit en hing die over de kapstok, en ging liggen. Hij zuchtte even voor een moment en deed de dekens over zich heen. Veel zin om te slapen had hi niet, moest hij eerlijk zeggen, maar goed, hij moest wel. hij zuchtte nog even en sloeg de dekens over hem heen en viel rustig weg in een rustige slaap momenteel, al dacht hij ook tijdens zijn dromen, alleen maar aan werk werk, en nog eens werk.
Ruby Adams
Ze twijfelde even voor een moment en stapte toch enigszins twijfelend in. Hij begon over dat hij eventueel iets wist, maaar ze schudde haar hoofd.'' nee ik ben niet handig op mechanisch gebied. Maar ik ben goed in koffie scheneken en taart snijden!'' sprak ze, en besefde even twee seconden later dat ze daar niet ver mee kwam.'' oke dat klonk stommig, en nee daar kom ik niet ver mee.'' sprak ze nu weer een beetje bot en sloeg de deur dicht. Ze zei even niets meer tegen Brian , ze wist niet wat ze moest zeggen en keek naar haar roodgelakte nagels, nou ja echt netjes gelakt waren ze niet meer. er zat genoeg prut onder inmiddels van allerlei zaken. Ze had vandaag het tuintje gedaan voor de zaak, voor dat haar oma met de aministratie aan kwam zetten en zij weg was gegaan. Je kon dus wel raden dat het tuintje nog niet netjes was.
Killian Jones
Hij merkte na een tijdje een gedaante op tussen de boten en keek even naar de dames. Excuseer mij dames.'' sprak hij en liep zijn jacht af, waaarna hij rustig over de kade liep en al snel merkte wie het was.'' Zie je iets wat je bevalt?'' sprak hij kalm en keek naar haaar en liep dichterbij.'' Zie je wel dat ik niet zo raar ben. Ik houd alleen van feesten.'' sprak hij rustig, doelend op de muziek die hier te horen was. Hij deed zijn handen op zijn rug en keek naar haar vanuit zijn ooghoeken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 22:48:39 GMT
Brian Toen je zat reed die weg en keek je even aan terwijl hij naar je luisterde en zich weer focuste op de weg " daar ga je het bij ons ook niet ver mee schoppen " Sprak die laggend en keek rustig naar de weg " ik ben trouwens brian, de man die net met me was die rare kale is Dominic "S prak die rustig tegen je EN HIJ REED RUSTIG DOOR. hIJ ZOU HAAR NAAR DE BOERderij brengen. " ik heb een mkonteur nodig en ee nschoonmaker "s prak die rustig " maar geen zorgen voor schoonmaker ga ik je echt niet vragen "Sprak hij rustig
Letty Ortiz Ze had hem niet eensaan horen komen lopen en schrok op uit haar gedachte waarna ze omkeek en hem aankeek " je hebt mooie boten er tussen zitten " Sprak ze rustig en hoorde zijn andere opmerking over dat hij lalleen maar van feesten hield " ik denk dat ik niet graag bij die feestjes van jou ben "s prak die rustig terwijl ze weer naar de boten keek " verhuren deed je ze toch " vroeg ze rustig aan hem daarvoor was ze hier gekomen om een bootje te huren
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 13, 2014 22:49:29 GMT
Damon Treaver
Hij zat rustig tv te kijken toen hij thuis was aangekomen, had zich al snel omgekleed in een hemdje en een joggingsbroek om dan zo op de bank neer te ploffen met een biertje in de hand. Hij keek rustig naar de tv, verwisselde de zenders soms omdat het niet zo boeiend was eigenlijk wat er op was momenteel. Hij liet het dan maar op één of andere documentaire staan wat hem eigenlijk ook niet veel boeide, maar het was het beste wat er op was nu. Hij sloot zo af en toe zijn ogen maar dat was nooit lang, moe was hij totaal niet, het was vooral om na te denken hoe en wat morgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 23:03:59 GMT
Ruby adams
Hij keek naar hem en streek weer even door haar haren heen voor een moment en hoorde dat ze daar niet ver mee kwam en lachte even.'' Nee waar kom ik wel ver daarmee, ja bij mijn oma.'' sprak ze en snoof even.'' maar daar heb ik vanmorgen ontslag genomen.'' sprak ze rustig en snoof even voor een moment, en hoorde zijn naam.'' Ruby, maar iedereen noemt me Red.'' sprak ze rustig en keek hem kort an met haar bruine ogen, maar daarna weer opij. Ze voelde nu pas hoe zeer haar voeten eigenlijk deden van de laarzen, maar probeerde dat zoveel mogelijk te negeren.
Killian Jones
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment.'' Dankje, boten zijn een soort van hobby van me.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' DIt zijn feestjes die in j1 keer in de week heb, he en man moet ook gezelschap hebben, en vrouwen zien mij nooit zitten, dus ik regel mijn behoeftes zo.'' sprak hij droogjes en haalde zijn schouders even op, en knikte daarna.'' Ja ik verhhuur deze jachten altijd, maar de zaken gaan deze weken nogal slecht, niemand schijnt ze meer te willen huren, ze zin allemaal bang voor me sinds er een lijk gevonden is in een van de boten. Niet door mij vermoord, geen angst, die was daar gedumpt maar mensen geloven dat ik het heb gedaan.'' sprak hij rustig en kalm en sloeg nu zijn handen op de rug. Hij kon ook een hele andere houding aan nemen en dat was nu duidelijk.
David Nolan
Hij sliep momenteel rustig door, droomde over zijn laatste klus, alleen ging die nu finaal mis, waardoor hij weer wakker weer wakker werd en rustig weer overeind ging zitten, naar de woonkamer liep en een liedje op zijn viool speelde, om zich te kalmeren en iets te doen te hebben.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 23:08:40 GMT
Brian Hij luisterde naar haar " aangenaam "s prak die glimlagenden parkeerde bij de boerderij. Rustig oende hij de deur en stapte uit en leundemet zijnarmen op het dak " en denk je dat je het hier red vanacht "s prak die rustig terwijl hij naar je bleef kijken. Als hij je zo over je oma hoorde moest dat echt geen fijne tijd zijn geweest. Al kon hi jzich dat echt niet voorstellen. Oma's waren toch altijd hele leuke mensen. Waaro, had hij er dan zoon rottijd ehad. wat had jij voor oma
Letty Ortiz Ze luisterde naar hem "denk je dat een vrouw daar ook niet som behoefde aan heeft " sprak ze rustig " maar dan organizeer ik toch ook geen malotte feestjes omdat niemand me ziet staan en ik toch wel aan me behoefte wil komen "Sprak ze tegen hem en keek weer naar de boten en luisterde naar hem " Ik wil er wel 1 huren. Van af morgen voor 3 daagjes "S prak ze terwijl ze naar de boten bleef kijken " Enige probleem is ik kan niet varen " sprak ze laggend "Daar moet ik dus nog even wat voor vinden " sprak ze rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 23:20:34 GMT
Ruby adams
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment en keek naar hem. Ik red het vast wel, maar waar ga jij heen dan?'' vroeg ze direct, omdat ze het een beetje vreemd vond eigenlijk als ze hier alleen sliep. Dan sliep ze echt liever ergens in de bossen buiten de stad, daar voelde ze zich ook fijn, en voelde ze zich thuis.'' Ik kan toch niet hier alleen slapen, ik bedoel,, dit is vat uw huis, en nee dat kan ik niet aan nemen..'' sprak ze enkel en bleef staan waar ze stond.'' Dan ga ik wel naar het hutje in de bossen.''' sprak ze en dat was ook precies hetgeen waar haar tweede bijnaam vandaan kwam. The wolf. Omdat ze veel van haar tijd in de bossen rond bracht, en daar een soort van tweede thuis had.
Killian Jones
Hij keek naar haar voor een moment.'' ach het is een beetje van vader op zoon overgekomen weet je we;.'' sprak hij rustig en keek naar haar voor een moment. hij zwaaide een beetje met zijn haak, maar dat was niet verkeerd bedoelt ofzo, al had hij vannacht nog iemand die hij moest vermoorden.'' maar dit zijn voor mij geen maloote feestjes, dit is normaal. En bier en tieten zijn gewoon geweldig.'' sprak ze en lachte even voor een moment en knikte even.'' dat is prima.'' sprak hij en keek naar de jachten.'' duur goedkoop of middel. ik heb namelijk in de loods daarachter hele luxe jachten liggen.'' sprak hij rustig en wees met zijn haak naar de loods.'' Ik wil wel met je meegaan, ik ben dan wel je persoonlijke kapitein.'' sprak hij rustig.'' ik ben een behoorlijke zeebonk, dus van mij geen problemen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 23:23:55 GMT
Letty rustig luisterde ze naar hem en schudde laggend haar hoofd"ja voor mij maloote feestjes dus. Aan tieten vind ik niks, en van teveel Corona ga ik me niet goevoelen "s prak ze laggend en luisterde weer rustig naar hem toen hij sprak over de boten en draaide zich naar hem toe en spreide haar armen wijd"Zie ik er uit alsof ik iemand ben die een dure jacht kan huren "Sprak ze laggend terwijl ze naar hem keek " Zoalng die maar niet zinkt en ik er droog kan slape ben ik tevreden "sprak ze rustig en luisterde naar hem toe hij sprak over dat hij wel mee wilde als kapoteit en keek naar hem " als je die rare wijven en je feestjes maar hioer aan wallaat "S prakze rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 23:34:16 GMT
Killian Hook
Hij keek even naar zijn schepen en lachte even op haar woorden die ze daarna sprak.'' Loop even mee.'' sprak hij en liep de kade af, en ging een andere kade weer op, waar een groot zeilschip lag, en hij keek naar haar voor een moment.'' Wat als ik wat mannen inhuur op mij kosten, jij betaald mij de huur van een sloep voor drie dagen, en we nemen dit schatje weer eens mee uit varen?'' sprak hij rustig en liep de looplank even op.'' Jij beslist waar we heen varen.'' sprak hij kalm en liep het schip op en keek nar haar.'' Kom op, wat zeg je.'' sprak hij over het schip en grijnsde even voor een moment, en keek haar aan, en sloeg zijn amen over elkaar heen.'' want als ik jou zo hoor kan je alleen maar een roeiboot betalen, dus dit is een deal.''sprak hij enkel en lachte even voor een moment, en een kleine grijns stond op zijn gezicht.'' en ja ik laat de meiden lekker thuis.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 23:37:44 GMT
Letty ze glimlachte even en stak haar handen terug in haar jack en liep rustig met hem mee. ze keek wat naar de boten die er lagen. Ja soms zou ze willen dat ze miljoenen had dat had ze zo geweten welke ze gehuurd had. Toen ze bij een groot zeilschip aan kwamen keek ze hem aan en hoorde hem spreken over de deal die hij wilde maken en even knikte ze " lijkt me een goed plan "Sprak ze glimlagend en keek even naar de boot " Mijn auto's zijn niet gratis. Dus alles wat is verdien gaat naar mijn huis en mijn auto's "ze keek hem even aan. Al kon ze binen kort haar huis niet meer betalen. Voor die tijd wilde ze toch nog voor de laatste keer gevaren hebben voordat zestraks in haar auto's moest leven. maar nee dat zou ze niet aan hem vertellen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 23:46:19 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en keek naar haar.'' Oke, dan zie ik je morgen rondom een uurtje of twee.'' sprak hij en liep van het schip af.'' Dit schip stamt nog uit 1700, dus weet dat je op een historisch schip vaart. een piratenschip overigens, mijn voorouders waren piraten.'' sorak hij rustig.'' tot morgen, uhhmm Letty was het toch?'' vroeg hij rustig en keek haar nog even aan.'' Hoe dan ook, tot morgen.'' Sprak hij en liep terug naar zijn eigen jacht en ging erop.'' Nou dames, kom allemaal even binnen, en nog even feesten, ik moet zometeen nog dingetjes regelen.'' sprak hij rustig en na een goed drie uurtjes waar het uiteindelijk nog op uit liep, was het afgelopen, maar binnen tien mineten had hij ook zijn mannen bij elkaar dus dat was dan ook klaar. Hij keek even nar zijn jacht, wat momenteel niet heel erg netjes was, en hij zlelf was ook niet echt meer bepaald helder, en dook dus ook zo op bed, en sliep zo tot een uurtje of 1 in de middag toen hij ineens wakker schoot, en overeind ging, en naar het schip jumtpe. de mannen waren al druk bezig met alle te laden.'' Hook! geen probleem, wij wisten dat je vast een ruig feestje had gehad, je klonk niet helemaal helder.'' sprak een van hem en hij knikte.'' bedankt jongens, dan g ik even een asprine halen.''s prak hij en om precies 14,00 stond hij op het dek, bij het roer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 13, 2014 23:50:01 GMT
Letty Ze luisterde naar hem en keek hem aan "weeet je dat verbaast me nou niks"s prak ze glimlagend en knikete ven " is goed en ja het was letty "sprak ze rustig. Toen hij van de jacht liep liep zij terug naar de auto waar zij instapte en naar huis reed. Morgen zou ze 3 dagen op een bood zitten met een man die ze niet eenskende. Thuis begon ze rustig wat spullen in te pakken en na wat te eten dook ze ook het bed in. De volgende morgen werd ze wakker waarna ze rustig douchete en zich aanklede. e pakte om half 2 haar tas smeet die in de auto en kwam om 2 uur de haven opgereden waar ze de auto parkeerde. ze stapte rustig uit pakte haar tas uit de auto en rustig liep ze naar de boot en zag Killian al bij het roer staan "ik mis alleen je vogel nog " sprak ze laggend tegen hem en rustig stopte ze met lopen toen ze bij de boot was
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 13, 2014 23:58:44 GMT
Killian Jones
Hij lachte even toen hij haar zag staan en keek naar haar.'' Helaas de vogel is oveleden.'' sprak hij en keek naar haar terwijl hij even zijn leren jas goed aan deed, en de kraag weer even overeind zette. Hij was duidelijk nog niet heel erg lang wakker, het feestje was een beetje uit de hand gelopen gisteravond, en dat was een beetje aan hem te zien.'' En mevrouw controleer het schip maar, enkel mannen die keihard werken, en geen vrouw op het schip.'' sprak hiij rustig en liep achter het roer vandaan, en liep naar het beneden dek voor een moment.'' Loop sowieso maar mee, dn breng ik je even naar je hut.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Dat is het enige wat verbouwd is aan dit schip, de oude cellen zijn verandery is Kajuiten, wij verhuren dit ook wel eens aan fmiliefeestjes, en dan verkleden wij ons werkelijk als piraat.'' sprak hij kalm en lachte even voor een moment. Momenteel had hij nog niet eens zijn haak op zijn hand, dus je zag nu helemaal geen hand aan die kant, duidelijk dat hij die gewoon kwitj was dus.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 0:02:13 GMT
Letty Ze lachte even en rustig liep ze het schip op en keek even om zich heen. Het was echt mooi. "ik geloof je "S prak ze glimlagend tegen hem en volgde de stappen die hij nam en knikte even toen hij sprak dat ze eveb mee moest lopen naar haar hut. Dat was wel fijn ze zouden appart slapen, altans daar ging zevan uit. ze luisterde rustig naar hem en moest toch even laggen " mmm dat lijkt me nou ook nog wel eens leuk om te zien "sprak ze glimlagend terwijl ze nog even rond hetschip keek. "ik vindhem werkleikwaar prachtig echt waar "s prak ze glimlagend naar hem terwijl ze hem volgde
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 0:23:57 GMT
Killian Jones
Hij keek even naar een van de mannen.'' Hook, de mast is een beetje verrot.'' sprak hij en hij knikte.'' Komt wel goed, volgende week gaat ze even het water uit, en dan krijgt ze volledig onderhoudsbeurt weer.'' sprak hij en hij knikte.'' Ja het is ook niet zo dat hij instort van vandaag op morgen, maar ik dacht ik meld het even.'' sprak hij rustig en en Killian knikte even.'' Geen probleem.'' sprak hij nog en liep naar benden. De treden kraakte wat, maar het was een oud schip dus mocht dat ook nog wel. Hij zuchtte even en liep door naar achteren en opende een deur waar zes bedden in stonden.'' Je heb alleen geluk, je mag een kamer voor 6 personen alleen delen.'' sprak hij. Met je eigen zelf en je ego.'' Sprak hij plagend.'' Dus ego 1 kan daar liggen, ego 2 kan daar liggen.'' sprak hij en lachte even.'' OKe daar kun je hoop ik tegen.'' sprak hij en lachte even en sloeg haar even met het stompje tegen haar schouder.'' Ik ga even mijn eigen tas pakken, en mijn haak, en dan kom ik terug, en gaan we uitvaren. 15 minuten, en dan op het dek matroos.'' sprak hij alsof hij een werkelijke kapitein was, en ging naar boven, het schip af, en haalde zijn tas op, en schroefde zijn haak weer op zijn stompje en liep terug naar het schip, en liep zijn eigen kajuit even in onder het bovendek. Hij miste nu toch wel een vrouw in dit kamertje, normaal nam hij altijd twee hoertjes mee ook op familiefeesten, maar die bleven altijd netjes hier, en nu was er niemand.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 14, 2014 6:18:48 GMT
Damon Treaver
Hij keek even rond in zijn woonkamer en slaakte een zucht. Verveling, wat irritant. Hij sloot zijn ogen weer rustig en viel nu toch in slaap, puur omdat hij vroeg op moest voor die lading te leveren. Wat er morgen gebeurde zag hij dan wel weer. Hij viel na een kwartier in slaap op de bank, de tv stond nog aan en het lege flesje bier lag nu naast de bank. Zodra hij wakker werd zou hij douchen, aankleden en meteen vertrekken naar zijn bestelling trekken en weer wat geld op te halen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 10:39:27 GMT
David Nolan
Het was nu na een tijdje weer ochtend, en daardoor trok hij weer een net pak aan, zijn stoffen jas, en zijn sjaal om zijn nek. Hij zou vandaag naar dat adresgaan, en doen alsof hij drugs wou bestellen, puur omdat hij die kerel nodig had, hem in moest palemn, en bats, neerknallen zodra hij het meeste vertrouwd werd. Voor deze klus kreeg hij een goed paar miljoen, dus wat geld riskeren kon hij gemakkelijk. Hij had genoeg geld, en toch leek hij een beetje op de normale man. Nog iets om onder de politieradars te blijven De chinees was inmiddels opgedoekt, de baas opgemaakt voor de moord op de man van gisteren. Natuurlijk was hij onschuldig, maar alles wees naar hem. Hij glimlachte even en liep nu zelf dichterbij de loods en sprak een mannetje aan, om de baas van dit alles te spreken. Hij zou direct kijken of hij er was, dus stond David ook rustig te wachten, hopend dat hij nu ook daadwerkelijk Damon voor zijn neus zou krijgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 14, 2014 16:17:13 GMT
Damon Treaver
Vanaf 5 uur in de ochtend was hij al weer wakker en was hij al weer bezig met zijn eerste bestellingen klaar te zetten. hij streek door zijn haar om het weer goed te leggen en deed nog wat zaken om alles bij te houden aan wie en wat hij had verkocht om de prijzen ten eerste goed hoogte houden ook. Hij hoorde een onbekende stem waardoor hij toch even keek en zag dat die man van gisteren in het Chinese restaurant, en de man waar hij mee praatte nu op hem afkwam en zei dat die man de baas wou spreken. Nou dan.. Hij liep rustig naar buiten, naar de man toe en ging voor hem staan. "Kan ik wat voor je doen?" Vroeg hij dan ook rustig en stak zijn handen in zijn zakken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 16:53:16 GMT
Letty Ortiz Rustig liep ze achter hem aan en lachtte even toen ze de kamer binnen kwamen en keek hem glimlachendm aan " nou gelukkig maar, ik was al bang dat me myself and I op de grond moesten slapen omdat er maar 1 bed was " sprak ze laggend Ze knikte even toen hij sprak of ze er wel tegen kon " Ik kam veel hebben geloof mij "s prak ze glimlagend en voelde niet veel later het stomte tegen joun arm komen. Het was even een raar idee maar dat was het ook wel. Ze keek hem even aan toen hij sprak dat ze over 15 minuten aan dek moest zijn. Toen hij weg liep schoof ze de tas onder het bed en liep al naar boven waar ze rustig met haar armen leunend op de reling leunde en naar het water keek. Ze vroeg zich af wat er de komende 3 dagen zou gaan gebeuren
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 17:40:01 GMT
David Nolan
Hij keek naar iwe er naar buiten komt en keek hem aan. Jep dit was degene die zijn doelwit was, mooi. Hij keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Goedemorgen.'' sprak hij rustig en keek naar hem.'' IK wou eigenlijk even wat dingen bespreken, ik heb wat handel nodig, maar dat doe ik liever niet zo open en bloot op straat, kunnen we het ergens in prive bespreken?'' sprak hij rustig en keek naar hem. Hij had het wapen al wel bij zch, aan de binnenkant van zijn stoffen jas, waar je die nu niet zou zien zitten, en zijn hele uiterlijk stond serieus en strak, een zakelijke blik, dat was duidelijk, en hij hield over het algemeen ook alles zakelijk.
Killian Jones
Hij liep rustig weer het dek op en keek naar Letty voor een moment en glimlachte kort, waarna hij zijn eigen deur alweer snel en automatisch dicht deed, al was dat omdat hij dat altijd deed, als er hoeren in de kajuit zaten, al zaten die er nu natuurlijk niet, zoals beloofd. Hij liep naar haar toe en knikte.'' Nou ben je klaar om te vertrekken?'' voreg hij kalm en keek naar zijn mannen.'' Haal de loopplank op, hijs het anker en laat de zeilen zakken!'' sprak hij direct en iedereen ging ook aan het werk.'' laten we gaan.'' sprak hij ook direct en lachte even waarna hij het bovendek op liep en naat Letty keek.'' Nou zeg het eens waar wil je heen?'' sprak hij rustig en keek haar aan, waarna het schip in beweging kwam, en hij het rustig de haven uit begeleidde tot op het meer.'' Gooi de volle zeilen erin, we gaan de zee op!'' sprak hij rustig tegen zijn mannen en keek nu naar Letty.'' Kom eens naar boven?'' sprak hij rustig en klopte op het roer.'' Rijd dat je leert varen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 14, 2014 18:00:22 GMT
Damon Treaver
Hij streek even door zijn haar en liet hem rustig uitspreken en keek even rond om te zien of niemand anders meeluisterde. Hij knikte uiteindelijk op zijn laatste woorden en liep rustig wegen wenkte hem als teken dat hij moest volgen. Hij zou wel even naar zijn bureau gaan naast zijn opslag en tussen de andere loodsen. Hij kon wel degelijk herkennen wie een agent was en wie niet, en dat had hij bij hem niet, al was er iets anders eigenaardigs aan hem. Hij hield even een andere man tegen en fluisterde wat in zijn oor die knikte en dan weer rustig verder liep. Hij keek even om naar David en opende nu de deur van zijn bureau." Hier kunnen we in privé spreken." Zei hij rustig tegen hem en wachtte tot hij naar binnen ging
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 18:05:38 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en knikte even voor een moment en liep daarna met hem mee, HIj keek even naar zijn liepen voor een moment, en probeerde de woorden mee te krijgen, maar dat wou niet helemaal, dus daar had hij dan pech mee. Toch ontdekte hij al veel schuilplaatsen van de drugs op, ja de politie zou blij zijn als ze zo'n iemand als hij in hun team zouden hebben, maar hij liep aan de andere kant van de weg en daar zou hij ook blijven lopen. Hij liep mee naar binnen en keek kort kort, nam de details in hem op en glimlachte even een beetje.'' Mooi, dan kunnen we direct ter zaken komen.'' sprak hij rustig'' Want waarvoor ik kom is niet iets om van de daken mee te schreeuwen.'' sprak hij kalm en keek hem aan, wachtte nu toch echt tot die deur dicht zat voor hij zou gaan beginnen met praten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 14, 2014 18:15:52 GMT
Damon Treaver
Hij wachtte tot hij binnen was en sloot dan de rustig even. "Ga toch zitten." Zei hij rustig tegen hem doelend op de stoel die er stond en hij ging achter zijn bureau zitten. "Waar wilde je me over spreken." Vroeg hij rustig en bleef rustig zitten, zijn handen gevouwen op het bureau. "Als het toch zo geheim moet moet het wel iets groots zijn." Zei hij nu ook rustig en keek hem kalm aan terwijl hij zijn haar even opzij streek odmat het voor zijn rechteroog kwam te hangen en omdat hij hem dan beter kon aankijken. Hij was wel benieuwd wat hij dan zo belangrijk wilde zeggen dat het echt in privé moest.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 18:23:13 GMT
David Nolan
Hij schraapte even zijn keel voor een moment.'' IK zit in de vrouwenhandel.'' Sprak hij rustig en ging zitten. En die vrouwen de ik vervoer zijn vaak niet al te blij als ik ze in heb gepalmd en dat ze dan een container in moeten. Nu heb ik daarvoor diverse dealers voor jou gehad die mij drugs leverde zodat ze er haast giechelend ingingen, maar mijn vorige dealer is neergeknald een paar weken geleden, en ik heb bijna weer een container vol die op op het schip moet laden, en de meiden moeten er in natuurlijk, en zonder drugs inladen, dat is geen beginnen aan.'' sprak hij rustig, dus vraag aan jou, heb jij goede XTC of LSD voor me. Grote partijen, voor ene leuk prijsje, die binnen drie dagen af kunt leveren.'' sprak hij rustig, en keek even rond voor een moment. Oke hij was homo, en hij wist het van zichzelf, maar daardoor kon hij ook vreselijk koud en ongeïnteresseerd over dames praten nu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 18:24:15 GMT
Letty Ortiz Ze hoorde de vraag of ze er klaar voor was om te vertrekken en ze knikte even "altijd " sprak ze glimlagend. ze hoorde hoe hij orders riep tegen de mannen die nog aan boord waren en ze voelde hoe de boot in beweging kwam. Het liefst zou ze hier op wonen. der auto's mee en oiveral ter wereld gaan racen. Ze hoorde de vraag over waar ze naartoe wilde. " ik zou zeggen vaar 1.5 dagen de ene kant op en dan 1.5 dagen weer terug " sprak ze tegen hem en keek even naar hem waarna ze weer rustig naar het water keek wat tegen de boot op klotste. Ze hoorde hem spreken dat ze naar boven moest komen en ze ging rechtop staan en liep naar boven en keek hem aan toen hij sprak dat hij haar zou leren vare n " Wil je ongelukken ? "S prak ze laggend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 14, 2014 18:32:42 GMT
Damon Treaver
Hij luisterde rustig naar hem toen hij begon te vertellen en knikte zo af en toe even. Vrouwenhandel, een van de dingen die hij nooit van zijn leven zou doen, gewoon omdat hij niet geïnteresseerd was in vrouwen. Hij luisterde rustig verder en merkte ook wel dat hij geen goed woordje wist te zeggen over vrouwen eigenlijk, nou zo klonk hij althans. "Dat heb ik wel ja." Zei hij nu ook rustig. "Zeg me de hoeveelheid en het adres waar ik het moet afleveren." Zei hij rustig tegen hem en pakte een papierte en een pen om wat op te schrijven. "Prijs valt overeen te komen, hangt er van af hoeveel je er voor kwijt wilt, en dan zie ik wel of ik het goed vind of de prijs toch omhoog jaag." Zei hij rustig tegen hem en keek hem weer rustig aan. Er kwam een vrouw het bureau binnen en hij rolde met zijn ogen. "Damon, waarom krijg ik nooit eens jou aandacht." Murmelde ze meteen. een meid die altijd verliefd op hem was geweest, perfect. "Omdat jij hier neit werkt ten eerste als, en ik niet voel wat jij voor mij voelt en sout nu op want ik ben met zaken bezig." Sprak hij en duwde haar eigenhandig het bureau uit, rot kind. "Soory voor dat." Sprak hij dan ook emteen verontschuldigend.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 18:40:43 GMT
Killian Jones
Hij lachte even voor een moment en keek naar haar toen e naar boven ging.'' Er gaat niets gebeuren.'' sprak hij en liet het grote roer los.'' Kom . kom erachter staan, en houd het schip recht.'' sprk hij rustig en keek naar zijn mannen.'' Half zeil jongens, vrouw aan het stuur, zeer gevaarlijk.'' sprak hij en de mannen moesten lachen maar lieten en haalden wel even een paar zeilen op, zodat er minder wind op zou staan, en het schip wat langzamer ging en hij keek naar haar. '' Kom, je kan het heel goed, pak het roer.'' sprak hij rustig en keek even naar zijn mannen die nu stopte met werken, omdat ze eiegnlijk op orders wachtte van of Killian of haar.'' Hook, weet je zeker dat het wil?'' sprak een van hun en hij hief zijn haak.'' Moet geen probleem zijn.'' sprak hij rustig en keek naar Letty.'' Ik weet dat je het kunt.''
David Nolan
Hij keek naar hem en schraapte even zin keel.'' 15 kilo van beide. Bel me vanavond, ik wil eerst prijzen, en mijn dealer eter kennen om leveringen te doen.'' sprak hij en liet zijjn nummer rustig op zijn bureau liggen toen de meid weg was. Hij had er ook verafschuwend naar gekeken, misschien niet de beste iets, maar je moest de blik kennen, als je het wou weten wat hij precies bedoelde. Hij zuchtte even voor een moment en keek naar hem. Op het papiertje stond enkel zijn nummer, geen naam of wat dan ook, zijn naam was alleen voor mensen die dichtbij hem stonden.'' En het maakt niet uit van die meid, ik maak haar met liefde ook op dat transport.'' sprak hij rustig en schrijnsde even. Nou ja transport, hij zou een paar dagen later in de krant lezen dat ze dood was, en dat ze al verdachten hadden ingerekend.'' Ik hoor het vanavond van je, dan krijg je een adres waar het heen mag.'' sprak hij en liep nu gewoon weer weg, hij wist dat hij wel zou bellen als hij geld wou verdienen, hij had inmiddels al genoeg drugsdealers ingerekend.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 18:47:04 GMT
Letty Ortiz Ze keek hem aan en stapte toen toch maar achter het roer ging staan. Ze hoorde de opmerking van de mannen wel en de laatste opmerking die ze maakte liet haar toch even omdraaien. Nee daar was ze niet van gediend " jongens ik ben misschien niet handig met een schip. is ook niet raar aangezien ik voor het eerst zelf aan het roer sta. maar ik durf te wedden dat zodra ik in de auto zit ik jullie er allemaal er uit rij " sprak ze en keek ze even aan waarna zezich weer omdraaide en Killian even aan keek toen hij sprak dat hij zeker wist dat het haar zou lukken. ze knikte even licht en pakte het roer rustig vast en liep een beetje te klungelen omdat ze het gewoon nog nooit eerder had gedaan
|
|