years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
My life
Jan 23, 2014 15:46:30 GMT
via mobile
Post by Kendra on Jan 23, 2014 15:46:30 GMT
Damon Treaver
Hij slikte en keek weer naar David toen hij nu op hem afkwam en liet zich wegdraaien van het meisje. Hij slikte en kroop meteen dicht in zijn armen toen hij die om hem heen sloeg. "Mijn zwakte." Zei hij zacht tegen hem en begon hem zacht mee te zoenen. Hij legde zijn hand weer op zijn heup en liet hem de zoen rustig stoppen. Hij zuchtte op zijn woorden. "Ja oké, maar het blijft maar een kind.." zei hij zachtjes. Nee, hij kon het echt niet aanzien hoe een kind mishandeld of gepijnigd werd, dus wat David net bij dat meisje had gedaan kon hij niet echt tegen. Hij keek op toen Mycroft binnenkwam met zijn vrouw en liet David zachtjes los. Hij zei even niets meer en ruimde zijn eigen dingen wat op om niet te zien hoe David de keel van het meisje overhaalde. Het arme kind... Hij slikte en legde zijn laptop weg en alle spuiten ook weer zodat alles van hem netjes achter bleef. Hij streek door zijn haar heen zodat het weer goed lag en zuchtte even. Hij keek op toen Mycroft zijn vrouw en kind er weer bij haalde en glimlachte even. Hij voelde de arm van David, of ja, sherlock om zich heen en glimlachte weer even naar hem waarna hij naar het kindje keek. Oh ja, hij had zeker een zwak voor kinderen, ze waren zo onschuldig soms.. hij sloeg zijn arm ook even om David heen en gaf hem een kus op de wang. Hij keek weer naar het kleine meisje met een glimlach. "Ze is prachtig." Zei hij ook rustig. Niet prachtig als meisje natuurlijk, maar als gewoon kind was ze beeldschoon.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 23, 2014 16:01:59 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en nar zijn kleine nichtje en charissa liet de kleine meid even los, die niet echt bang ingesteld was.'' Toe maar, ga maar even kennis maken met oom Sherlock en je andere oom.'' sprak ze rustig en het meisje liep rustig op hun af, en Mycroft liep ook even naar Damon toe.'' Wij hebben ons nog niet heel officieel aan elkaar voorgesteld, maar ik ben Mycroft. Mycroft Holmes.'' sprak hij rustig en stak zijn hand even uit, en David liet hem even los omdat zijn kleine nichtje zijn handjes omhoog stak. Hij keek even naar Charissa, maar die knikte dus tilde David het kleine meisje rustig op, die met grote ogen naar hem keek, en naar Damon. David nam een klein glimlachje.'' ze houd zeker veel van in de zandbak spelen?'vroeg hij direct. Ze heeft namelijk diverse zandsporen onder haar nagels zitten, ze heeft lichtblond haar, maar ana de pigmenten te zien word het een stuk donkerder, en heeft ze kans om ook zwart uit te vallen. Jij denkt dat ze de ogen van haar vader heeft, echter dat is niet zo, want genetisch gezien lijken haar ogen op geen een van jullie.'' Sprak hij enkel en keek naar hen en Charissa stond duidelijk een beetje perplex van wat sherlock allemaal aan het uitkramen was over haar en hun dochter.''Oh en jij bent een succesvol vrouw. JE hebt altijd vroeger beveligingssytemen gehackt en was daar goed in echter toen je opgepakt werd door de politie heb je je strafblad laten schoonvegen, en ben je Mycroft een paar jaar geleden tegengekomen. Je raakte verliefd, en daar is nu dit kindje van gekomen, wat eigenlijk niet de bedoeling was, want jullie waren beide van plan te emigreren en ergens jullie zaakje op te gaan zetten. Duistere zaken.'' sprak hij rustig en de vrouw keek nar hem en toen naar Mycroft.'' hoe in godsnaam weet hij dat?'' vroeg ze aan zowel Damon als aan zijn broer eigenlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 23, 2014 16:19:56 GMT
Damon treaver
Hij glimlachte weer eventjes naar het kleine meisje en keek naar heo ze tot bij hen kwam. Hij keek rustig op naar Mycroft toen die ook op hem afliep en knikte eventjes. "Damon Treaver." Sprak hij rustig toen hij zijn hand even had geschud. Zijn naam was vrij bekend eigenlijk, zijn vader was altijd gezocht geweest sinds Damon was geboren. Hij had zijn vader dus nooit echt gekend, hij was altijd op de vlucht. De Fbi had hem toch kunnen vinden, en nu zat hij levenslang vast. Maar hij zou wel ontsnappen wist hij, sowieso.. Hij voelde hoe hij even los werd gelaten, maar erg vond hij het niet. Hij hield zijn arm toch wel om David heen. Hij keek even naar David toen hij dingen begon op te sommen over het meisje en over de vrouw van Mycroft waardoor hij zachtjes lachte. Hij liet hem helemaal uit ratelen tot de vrouw wat vroeg en hij naar haar keek. "Hij is gewoon slim en let op details." Zei hij met een glimlachje en gaf David een kus op zijn wang en keek dan weer naar het kleine meisje met een glimlachje. Hij slaakte een zucht en streek weer even door zijn haar. "Kom op, we moeten zo meteen maar maken dat we weg zijn." Fluisterde hij nog even bij zijn oor en keek hem dan aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 23, 2014 16:49:51 GMT
David Nolan
Hij keek naar de kleine en lachte even voor een moment. Mycroft keek even naar hen nog en knikte toen.'' Buiten heb ik mijn auto staan, ik weet niet waar jullie heen wouden gaan, maar volg ons maar, ik heb een hutje buiten de stad, prima om daar eerst onder de duiken. Baker street word zwaar bewaakt.'' sprak hij rustig en David knikte even, zette de kleine meid weer op de grond die dat niet zo leuk vond, maar liep daarna toch terug naar haar moeder en die tilde haar wel weer op.'' Hij is nu al verslingerd aan zijn oom.'' sprak ze rustig en David knikte.'' Het is ook een leuk meijse.'' Sprak hij rustig en keek nu toch naar Damon.'' Nou Damon zullen we maar vertrekken dan, ik kan haar lezen, en dat is wel weer beter.'' Sprak hij rustig en keek naar Damon, Ja het was duidelijk dat David er ergens wel van baalde dat hij Damon niet zo goed kon lezen als hij anderen wel kon doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 23, 2014 16:58:01 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar hem en keek dan weer naar Mycroft toen die begon te praten en gaf rustig een knikje zoals David en keek naar de kleine meid die weer op de grond gezet werd. Hij lachte zachtjes toen het meisje met tegenzin weer naar haar moeder liep en keek dan weer naar David die er duidelijk wat mee leek te zitten dat hij hem niet zo goed kon lezen. Hij zuchtte zachtjes en streek langs zijn wang en gaf hem een kusje. "Hey, Vroeg of laat ken je me toch vanbinnen en vanbuiten." Zei hij zacht tegen hem en gaf hem nog eventjes een lieve kus en keek weer in zijn ogen. "Binnenkort kun je mij even goed lezen als de rest." Zei hij zacht tegen hem en liet hem weer wat los nu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 23, 2014 23:43:28 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en zuchtte even.'' Je bent de eerste, Damon, weet je hoe frustrerend dat is?'' sprak hij met iets een grijnsje en keek naar zijn broer.'' Hoe gaan we het doen?'' vroeg hij ook even aan iedereen, al wsit hij het zelf al helemaal, Mycroft was erbij, en dat vroeg hij het, vreemd genoeg was hij dan socialer dan normaal. Mycroft stopte en keek naar hem.'' in ieder geval niet hier blijven rond hangen.'' sprak Mycroft droog en David zuchtte even voor een moment.'" nee dat lijkt mij het logische antwoord Mycroft, dankjewel.'' sprak hij enkel en keek even gefrustreerd naar Daom, en draaide zijn ogen even. '' Damon jij betere ideeen? want Mycroft kan even niet serieus doen.'' sprak hij rustig en Charissa lachte enkel even, die vond het wel grappig dat gekibbel tussen de twee broers. Mycroft keek naar Damon.'' Ja joh, vraag je vriend maar.'' sprak hij rustig.''Sinds wanneer trek jij je eigen plan niet meer Sherlock? of zal ik je David noemen, want volgens mij het je tegenwoordig zo.'' Sprak hij rustig en David zucchte.'' Noem me hoe je wil, Mycroft, ik luister naar beide, al kennen de meetse mensen mij inderdaad nog als Sherlock, Eigenlijk ben jij de enige Damon, die mij kent als David. en mijn dode opdrachtgever.'' Sprak hij met een grijnsje.'' maar mijn idee was dat jullie met zijn drie voorop gaan, ik en damon jullie volgen op een onopvallende manier, en we elkaar zien bij het hutje van jou, op de hei.'' sprak hij rustig en Mycroft knikte.'' tuurlijk, tuurlijk moet hij het weer afkraken.. Damon, irriteer jij je nou echt niet aan zijn acties? hij kraakt altijd alles af.'' sprak Mycroft tegen Damon.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 24, 2014 5:56:15 GMT
Damon Treaver
"Voor alles is een eerste keer." Lachte hij zacht en streek even over zijn rug heen en gaf een kus op zijn wang. Hij liet zijn hand ook gewoon zacht strelend op de rug van David liggen. Hij hoorde het antwoord van Mycroft op de vraag van David en moest zachtjes lachen door die twee hun gekibbel. "Wat ga ik betere ideeën hebben?" Vroeg hij rustig en keek dan weer naar Mycroft en schudde zijn hoofd lichtjes. "David is makkelijker als Sherlock, en ik heb je zo de hele tijd al genoemd, dus waarom zou ik veranderen." Zei hij zacht tegen hem en keek hem rustig aan en dan naar Mycroft toen die tegen hem sprak over David's woorden en glimlachte. "Ik irriteer me er ook aan soms hoor. Maar af en toe kan het me echt niet schelen. Ik ben er mee verliefd op geworden." Zei hij rustig en haalde zijn schouders even op en keek dan weer naar David en glimlachte even. "Nou ja, latenwe maar vertrekken." Zei hij rustig en keek weer even naar Mycroft maar hield zij, ha,d nog steeds wat op Davids rug. Hij vond het gewoon prettig om hem aan te kunnen raken en bij hem te kunnen zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 24, 2014 21:44:48 GMT
David Nolan
Hij zuchtte even voor ene moment en keek naar Damon en toen weer naar Mycroft.'' Kom.'' sprak hij nu ook en begon te lopen. Het kleine meisje keek toch wel bevreemd naar Sherlock en Mycroft, maar dat kwam meer omdat ze zo ontzettend veel op elkaar leken, als twee druppels water zelfs.'' David sloeg geen arm om Daom heen nu, nu konden ze wel even normaal lopen toch, zonder constant klef te doen? nee David moest nog veel leren over relaties, en echt een ultieme geweldige coole relatie met hem, tja dan moest je heel goed je best doen, want hij was uiteraard niet zo vreselijk sociaal opgesteld. Hij liep ook nu naar de auto van Damon, en stapte erin waarna hij niets zei en rustig afwachtte. Mycroft ging met zijn meisje en kind in zijn eigen auto zitten, en wachtte even met rijden tot ook hun klaar waren om te vertrekken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 25, 2014 5:45:40 GMT
Damon Treaver
Hij stak zijn handen rustig in zijn zakken en knikte even naar David. Hij liep rustig achter hem aan met zijn handen in zijn zakken gestoken en zijn haar viel even voor zijn oog, maar hij had geen zin dat weg te strijken momenteel. Hij stopte even nog wat in de koffer en stapte zelf dan ook rustig in en startte de motor rustig, wachtte nu rustig af tot Mycroft zou beginnen rijden zodat hij kon volgen. Hij zei ook even niets, wat viel er te zeggen momenteel? Hij streek zijn haar nu toch even iets opzij en wreef in zijn ogen. Hij was nog steeds moe, maar hij wist goed wakker te blijven. Hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar David en dan weer naar voor. Hij zou wel zien hoe deze relatie vorderde, al wist hij dat hij soms sterk zijn best zou moeten doen om zijn wens in die relatie ook te laten uitkomen wist hij nu al. Hij had zelf al gezegd dat hij niet zo een relatie mens was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
My life
Jan 25, 2014 10:20:12 GMT
via mobile
Post by Enrico Ezio on Jan 25, 2014 10:20:12 GMT
David Nolan
De stilte was eigenlijk aangenaam en had hij totaal geen problemen mee. HIJ Schraapte even zijn keel en keek om Ich heen toen de auto in beweging kwam. Loeiende sirenes waren er in de verte al te horen waardoor Mycroft duidelijk gas begon te geven en de mobiel van David over ging. Hij haalde even een wenkbrauw op en nam op en zette hem op speaker. "Mycroft, sirenes." Sprak David heel droog." Ik weet het sherlock, ik brn volgens mij niet heel overtuigend geweest, geloof ik, vlucht richting het bos kwartier, een cafe aan de rand van het bos, zodra je die politie kwijt bent. Ik zie jullie daar." Sprak myxroft en david zuchtte even."Typisch jou Mycroft,altijd de idioot. Is dat meisje van jou ook zo'n idioot? Heb nu al medelijdem met je dochter dan word dat zeker ook een vreselijke idioot. " Sprak hije en er werd direct opgehangen mu, en hii keek naar Damon."Heb ik iets verkeerds gezegd soms?" Vroeg hij heel droog aan Damon.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
My life
Jan 25, 2014 17:21:51 GMT
via mobile
Post by Kendra on Jan 25, 2014 17:21:51 GMT
Damon Treaver
Hij begon rustig achter Mycroft aan te rijden en gaf ook gas toen hij de sirenes hoorde. Hij had de wagen een beetje omgebouwd dus zo meteen kon hij snel wegkomen. Hij hoorde de woorden van David aan en zuchtte even toen er werd afgelegd. "Niet echt." Zei hij rustig tegen hem en haalde een heel controlebord uit in plaats van de radio. "Hou je vast." Zei hij rustig tegen hem en begon wat knopjes om te draaien en in te drukken. De wagen kreeg een spoiler, bumpers, geblindeerde ruiten en de motor begon anders te klinken. Hij sloeg een straatje in, weg van Mycroft en de politie. Hij grijnsde, dit was gewoon leuk om weer eens te doen. Zijn gewone alledaagse wagen was nu een luxueuze Racewagen geworden. Technologie.. geweldig.. hij reed zigzaggend over tussen en door om de politie af te schudden. Oké, hij speelde met zijn en David's leven, maar he, hij vond dit leuk. Zo meteen moest hij maar koers zetten naar de plek waar Mycroft het over had, als hij van de politie af raakte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 25, 2014 18:07:33 GMT
David Nolan
Hij zag hoe de auto veraderde en lachte evn.'' het lijkt net alsof ik in een of ander fout jaren 80 programma ben beland. Met die pratende auto, hoe heet ie ook alweer, geen idee..'' sprak hij rustig en dacht even na'' oh ja Kitt, heette dat ding.'' sprak hij even later.'' Geeen verrassingen meer, Damon, ik heb gen zin om meer gefrusteerd te raken, omdat ik jou niet kan lezen.'' sprak hij nu tamelijk gefrusteerd, omdat hij ook dit niet had gelezen bij hem, en dit vond hij wel heel erg apart. Te apart, en daarmee kon je bij hem echt van verkeerde huizen komen, want dan vond hij het niet leuk meer als alles voor hem te vreemd en te anders was, en hij er helemaal niets van kon vinden in zijn eigen gedachten en geheugen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 25, 2014 18:29:12 GMT
Damon Treaver
Hij zuchtte zachtjes op zijn woorden toen hij zei over dat gefrustreerd zijn. "Sorry David." Mompelde hij enkel zachtjes en keek weer voor zich uit. Kon hij toch amper aan doen dat David hem niet kon lezen? Hij was al zo open voor alles bij hem. Hij hoopte alleen dat het hun relatie niet zou verpesten. "Ik zal proberen nog opener te zijn naar jou toe zodat je het misschien wel kan.." Zuchtte hij nu zacht en keek even naar hem vanuit zijn ooghoeken. Hij begon rustiger te rijden toen de politie weg was en zette zich even opzij. Hij stopte de wagen even en keek naar David. Ze waren toch dichtbij hun bestemming, dus hadden ze wel even tijd. "Ik weet ook niet hoe het komt dat je me niet kan lezen, ik doe echt mijn best om jou alles te laten weten." Zei hij zacht tegen hem en streek met zijn vingers langs zijn wang. "Als je mijn huid eens ziet zul je vast wel wat over mijn verleden kunnen vertellen." Zei hij nu ook rustig en gaf hem een kus op de wang. "We zullen nu maar verder gaan." Hij zuchtte even en begon weer rustig te rijden, een langzaam tempo dit keer, hij had geen haast meer en hij wilde niet tegen een boom knallen ofzo.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 25, 2014 19:23:02 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even voor een moment en zuchtte daarna en keek hem aan.'' Ik heb wel wat gelezen, maar niet veel, en daar baal ik van.'' sprak hij rustig en streek door zijn zwarte krullen heen voor een moment en voelde zijn aanraking waardoor hij zijn ogen gesloten had. hij deed er niets op uit, door zijn frustratie die hij momenteel voelde, en wou de vingers ook eigenlijk weg slaan, met zijn hand, maar dat gebeurde al niet, maar op de kus keek hij hem enkel gefrustreerd aan, maar verder ook niet, en begonn hij op zijn benen te trommelen met zijn vingers. Hij zei niets meer, deed weinig meer, op het trommelen na dan en keek recht door de voorruit.'' Bored.'' Sprak hij zo nu en dan eens, maa dat was het ook. Echt rustig was David momenteel dus helemaal niet, en dat kwam door de frustratie in zijn lijf.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 25, 2014 19:37:32 GMT
Damon Treaver
Hij beet wat op de binnenkant van zijn wang toen hij echt niet veel op zijn aanraking en kus uitdeed, buiten de gefrustreerde blik die hij dan kreeg.. Misschien was David ook wel gewoon zo en moest hij zich niet zo druk maken over hen. Misschien was dit wel normaal voor David. Hij voelde zich enkel schuldig momenteel. Hij kneep hard in zijn stuur en voelde zijn hart in zijn keel kloppen haast en voelde zijn lip wat trillen waardoor hij harder beet op zijn lip nu. Hij kwam nu aan bij hun bestemming en stapte rustig uit nu en leunde tegen de wagen aan. Hij liep te hard van stapel momenteel. Daarstraks had het wel nog als een sprookje aangevoeld toen David zo lief terugdeed, maar nu leek het of hij echt niets goed meer kon doen op dit moment, hoe lief hij ook deed tegen hem nu. Hij streek zijn haar weer voor zijn oog weg en keek rond, wachtte tot Mycroft en zijn gezin hier zouden zijn. Hij wilde David nu ook niet te veel meer aanraken of wat dan ook, aangezien hij zelf nu wel even had gemerkt dat hij er niet bepaald rustiger op werd. Hij maakte zich gewoon veel te druk momenteel en dat kon je ook goed aan zijn houding en stemming afleiden momenteel
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 1:17:21 GMT
David Nolan
Hij zuchtte even voor een moment, en zei niets meer tot de auto stil stond, en stapte uit, waarna hij een vrouw in het zicht kreeg, en zijn favoriete hobby weer ging uitvoeren, jep hij las de vrouw helemaal, die hem hoorde praten en op hem af kwam.'' Wat zei je allemaal?'' sprak ze en hij keek enkel naar haar.'' Ik sprak niet anders dan de warheid. Je hebt vroeger in de prostitutie gezeten, waar je een dochter uit hebt gekregen, en nu inmiddels na 6 jaar heel gelukkig bent met de pooier die jou altijd als hoer gebruikte.'' sprak hij en David kreeg een klap in zijn gezicht, maar daar bleef het ook bij. Ja David had er een neus voor, en nu keek hij ook aardig verontwaardigd.'' Wat deed ik nu weer fout?'' vroeg hij dan ook.'' De waarheid vertellen is toch goed, of heb ik het nu mis?'' vroeg hij enkel en keek toen weer rustig naar Damon en liep om de auto heen en ging naast hem staan. Hij was wel duidelijk weer wat beter gemutst nu hij de vrouw zijn dingetjes had gelezen, en hij sloeg nu zelf rustig een arm om hem heen eigenlijk.'' Hoop wel dat mijn viool mee komt, en mijn schedel.'' sprak hij rustig.'' Al weet ik niet wat de politie gaat denken over het hoofd in mijn koelkast. mmm...'' sprak hij alsof het heel normaal was dat er een hoofd in een koelkast stond.'' Ik bedoel, ik moest het toch ergens kwijt, en op de tafel ging het zo rotten.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 8:53:26 GMT
Damon Treaver
Hij bleef rustig tegen de wagen aanstaan en keek even om toen hij begon over een vrouw verderop. Hij schudde zijn hoofd lichtjes, daar ging hij weer. Hij wachtte tot alles was gezegd en keek toch even om toen David een klap in zijn gezicht kreeg. Hij glimlachte even en keek dan weer voor zich uit. Hij hoorde zijn vraag en zuchtte. "Mensen vinden het misschien niet leuk dat je in één tel weet hoe het met hun verleden zat en dat ze het misschien proberen te vergeten." Zei hij rustig tegen hem een keek rustig naar Damon toen hij naast hem ging staan. Hij leek er beter gezind uit te zien, dus dat was wel iets goeds. Hij voelde hoe hij zijn arm om hem heen sloeg en sloot zijn ogen even rustig. Hij opende ze weer toen hij begon over een hoofd in zijn koelkast. "Wat doet een hoofd in je koelkast?" Vroeg hij dus ook rustig en trok een wenkbrauw op. "En waarom een hoofd?" Vroeg hij er dan ook achterna. Hij gleed met zijn vingers even door zijn haar en wachtte tot Mycroft hier was. Hij zat er wat over na te denken of hij nou wel of niet zijn shirt uitdeed. Aan de ene kant was het ongepast, aan de andere kant had hij het snikheet en wilde hij zijn verleden wel delen.. Hij schudde zijn hoofd eventjes, hij deed het een andere keer wel. Hij keek weer naar David en wachtte eigenlijk rustig op antwoord, een hoofd, hoe kom je er op.. Door de arm om hem heen kroop hij wel iets dichter, maar niet echt tegen hem aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
My life
Jan 26, 2014 9:28:31 GMT
via mobile
Post by Enrico Ezio on Jan 26, 2014 9:28:31 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en zuchtte even." Niemand snapt iets van dat hoofd in de koelkast. Ik had ruzie met iemand en heb zijn hoofd afgenomen. Echter wist ik het nirt te verbergem dus heb ik het in mijn korlkast gezet zodat hrt minder snel verrot." Sprak hij rustig. " en mijn harpoen had eens weer een keer goed werk gedaan." Hij sprak het echt uit alsof het niets was, een hoofd in de koelkast. In zijn ogen was het ook niet echt heel spectaculair en ook vrij normaal. Maar goed, David was ook niet de normaalste persoon. Hij merkte dat hij niet tegen hem aan ging staan, en dus deed David het zelf, want als je hem wat beter gemutst zou tegen komen dan was hij ook wat kleffer dan anders. Hij zuchtte even voor een moment en keek hem aam."doe dat shirt lekker uit." Sprak hij heel random. Hij kon hem wel een beetje lezen, dat merkte je wel maar dat Damon niet helemaal open tot zijn blik en brein was, dat vond hij voornamelijk frusterend. Mycroft was er nog altijd niet, simpelweg omdat die de politie nog niet kwijt was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 9:43:29 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar hem toen hij begon uit te leggen over het hoofd in zijn koelkast en glimlachte even. "Ik hoop dat als ik ruzie met je heb, niet in je koelkast beland." Lachte hij zachtjes en keek hem rustig aan. Hij was inderdaad niet de normaalste, maar toch was hij zeer aantrekkelijk door zijn karakter en zijn uiterlijk ook natuurlijk. Hij voelde dat hij tegen hem aan ging staan en glimlachte eventjes naar hem. Hij bleef rustig staan en hoorde uiteindelijk zijn opmerking waardoor hij even opkeek. "Je kunt me wel lezen, maar niet goed dus." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte weer eventjes. Hij deed rustig zijn shirt uit en dumpte die even in de wagen terug waarna hij weer bij David ging staan. Op zijn rug had hij één groot litteken dat zijn ruggengraat helemaal volgde. Op zijn borst was nog een vaag litteken te zien van zijn linkerschouder naar zijn rechterheup, maar die was al goed vervaagd. Zijn verleden was niet zo prettig geweest. Zijn vader moest net als hem altijd dingen op iemand testen wat hij had uitgevonden en hij was daar het slachtoffer van geworden om een leeftijd van 9-10 jaar. Zijn vader had dan nog geen spuiten om in te brengen om te testen, nee hij moest grote sneden maken om ook maar ergens te komen met zijn tests. Damon deed het nu gelukkig wel met spuiten, hij had het niet zo op mensen opensnijden, al was het wel leuk soms om te doen. In zijn rug werden vaak allemaal stoffen in gegooid om te zien hoe hij reageerde er op, en vaak heeft dat bijna zijn dood betekend. Vanaf dat moment had hij gezworen dingen te testen op een minder pijnlijke manier. Hij sloeg zelf zijn arm nu ook om David heen en legde zijn hoofd wat tegen zijn schouder aan. Was Mycroft nou echt zo traag met die politie dat hij hier nog steeds niet was?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 10:13:49 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even.'' blij dan maar aardig.'' Sprak hij even droog, een liet hem daarna los. Hij kon er niets aan doen, maar zijn ogen schoten over zijn lichaam, en begon nu heel wat geschiedenis van hem op te mompelen, van ieder litteken dat hij opmerkte, en het gemompel begon toch verder in praten, en noemde hij werkelijk elk feitje, tot in detail aan toe, misschien niet het slimste, maar he, hij kon er niets aan doen, hij moest het opnoemen. Maar duidelijk raakte hij daar wel goed gemutst van, en keek hij daarna voor zijn doen ook weer aardig vrolijk en voelde hoe hij niet veel later weer tegen hem aan staan. Hij sloeg weer zacht die arm om hem heen. Hij deed zelf niets uit, zijn zwarte jasje en Blauwe bloes waren niet de schoonste meer door de marteling die hij zo straks had uitgevoerd, maar dat kon hem echt werkelijk niet schelen eigenlijk. Hij snoof even voor een moment, en zag nu ook Mycroft eindelijk naderen, die uitstapte en naar hen keek.'' Ik ben net op het nippertje ontsnapt.'' sprak hij direct tegen hen en David knikte.'' je was altijd de sloomste, zelfs ik was met mijn taxi sneller.'' sprak hij droog en mycroft grijnsde even en keek naar Damon voor een moment.'' Zullen we gaan ? of willen jullie eerst even wat eten hier, mijn traktatie.'' sprak Mycrft rustig en keek hen aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 10:34:37 GMT
Damon Treaver
Hij glimlachte eventjes en liet hem rustig mompelen en praten over zijn verleden. Hij luisterde rustig en merkte dat alles wat hij zei wel klopte. David leek er vrolijk van te worden en hij had zijn verleden toch vrij goed kunnen verwerken, dus veel kon het hem niet echt meer schelen. Hij voelde zijn arm weer om hem heen en bleef zo nu rustig staan. "Ben je nou weer blij?" Vroeg hij nu ook rustig aan hem met een glimlachje en keek hem rustig aan. Dat hij niets uit deed kon hem niet schelen, iedereen zijn eigen keuze toch? Hij keek op toen Mycroft eindelijk aankwam en grijnsde nu lichtjes. "Wij zijn ze al een halfuur geleden kwijt geraakt." Zei hij rustig tegen hem. Bij de vraag keek hij toch vrij rustig naar David. "Wat wil jij?" Vroeg hij dan ook rustig en bleef wat tegen hem aanstaan. Het kon hem eigenlijk werkelijk niet schelen dat hij in zijn blote borst stond, als hij een vrouw was geweest had hij er wel mee gezeten waarschijnlijk. Mannen hadden nou niet bepaald veel te verstoppen. Hij streek weer met zijn hand wat haar uit zijn ogen en wachtte weer rustig op antwoord van David. Zelf had hij niet veel honger en wilde hij zo snel mogelijk vertrekken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 10:54:01 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even kort waarna hij knikte.'' ik ben weer goed gemutst ja.'' sprak hij en drukte gewoon even een kus op zijn lippen, ook al stond mycroft er nu bij, hij kende geen normen eigenlijk, en tja, dit was natuurlijk niet zo netjes in gezelschap. Hij zoende ook gewoon even door, en Mycroft draaide zich even om naar de auto, die kon niet echt wennen aan dat zijn tweelingbroer daadwerkelijk homo was. HIj haalde zijn lippen er weer rustig af, en keek toen naar Mycroft, en naar David.'' We kunnen wel even wat gaan eten, onze lunch is zo straks ook ruw verstoord, door meneer daar.'' sprak hij en grijnsde even naar Mycroft.'' Heey, geef mij niet de schuld van het vernielen van je prive leven. Je vernielde zo vaak die van mij.'' sprk mycroft rustig.'' Ja ik heb inderdaad 3 meiden bij de weg gejaagd door ze de waarheid te vertellen.'' sprak hij asof dat heel normaal was, en nu stapte Charissa en de kleine meid ook uit, die diirect op David en Damon af ging.'' Echt, straks ziet mijn kleine meid jou nog als haar vader.'' sprak Mycroft lachend, en het kleine meisje stak haar handjes weer uit, waardoor David haar optilde en naar Damon keek.'' Oh Damon, ik weet dat ik waarschijnlijk geen geweldige vader ben, maa ik wil wel een kindje adopteren in de toekomst.'' vertelde hij ook direct uit het niets, en keek naar het meisje, wat met een glimlach naar Damon keek.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 11:37:17 GMT
Damon treaver
Hij glimlachte op zijn woorden en voelde zijn lippen op de zijne waardoor hij even glimlachte en rustig meezoende met hem, zich totaal niets aantrekkend van Mycroft eigenlijk. Hij vond dat dit wel moest kunnen. Hij legde zijn hand even op zijn hand en bleef rustig meezoenen tot hij stopte. Hij opende nu ook zijn ogen weer rustig en glimlachte even. Ja, dit maakte zijn dag wel weer goed. Hij knikte even op de woorden van het eten, het was wel waar dat ze hun lunch niet hadden kunnen voortzetten. Hij liet de twee broers doorpraten en lachte zachtjes. Hij keek naar Charissa en hun dochter die uitstapten en hoe Elyssa meteen naar David en hem toeliep. Hij lachte zachtjes op de woorden van Mycroft. "Dat zou vrij erg zijn. Al denk ik wel dat ze dat aanvoelt." Zei hij rustig tegen hem en stak zijn handen weer in zijn zakken. Hij keek naar David die het kind optilde en hoorde zijn woorden over een kind adopteren. "In de toekomst, als we een beetje verlost zijn van al die shit." Zei hij rustig tegen hem en hoorde zijn telefoon afgaan. Hij zuchtte even en nam op. "Met Damon." Zei hij rustig. Het was een bestelling van een vaste klant . Hij schreef rustig wat op een papiertje en legde dan af. Hij stuurde snel een sms naar iemand van zijn werknemers van wat ze moesten leveren, hoeveel, welk adres en de prijs. Het bedrag werd op zijn rekening gestort zodra het was afgehandeld. Hij streek door zijn haar en stak zijn telefoon weer weg. Hij keek dan naar Elyssa en glimlachte eventjes. "Maar dus, eerst eten dan?" Vroeg hij nog even rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 12:22:26 GMT
David Nolan
Hij keek naar het meisje en toen naar hem. Elysaa keek naar beide mannen, en stak ook een handje uit naar Damon, duidelijk dat het kindje totaal niet bang ingesteld was, en ook aardig pienter leek te zijn. Mycroft kwam wel even dichterbij en keek naar het meisje die op haar beurt ook naar hem keek.'' Tata.'' sprak ze rustig tegen hem, en herhaalde dat nog een keertje. David Glimlachte en gaf het meisje even over aan Mycroft, maar daar leek het meijse het niet zo mee eens te zijn, dat ze nu weer bij haar vader moest zijn. David knikte even nog op de woorden van Damon.'' laten we dat maar eens gaan doen.'' Sprak hij kalm en liep richting het cafe, terwijl hij toch soms even om keek ofhij wel gevolgd werd, al Deed Charissa en Mycroft dat al wel, hij vond het nog belangrijker dat Damon hem volgde eigenlijk.'' maar Damon, welke Shit zouden we van verlost moeten zijn? Ik bedoel wij beide kunnen niet snel van onze baan afstappen.'' Sprak hij rustig en Mycroft keek even naar beide.'' over dat leven gesproken, toen ik zo straks op het bureau was om jullie vrij te verklaren, had de politie al een inval op Baker street gedaan. Ze zeiden dat er een hoofd in de koelkast stond? Mjn god Sherlock, wat moet een hoofd in de koelkast?'' vroeg hij even verbaasd, en David kon een klein grijnsje niet weglaten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 12:38:41 GMT
Damon treaver
Hij keek naar het meisje en nm haar handje even vast in zijn twee vingers. Het was wel schattig. Hij glimlachte eventjes en liet haar handje nu ook weer rustig los toen David haar terug aan Mycroft gaf. Hij keek weer naar David die wat zei en begon hem rustig als laatste te volgen. Bij zijn vraag keek hij rustig op en haalde zijn schouders lichtjes op. "Ik denk niet dat wij gewoon doodleuk in zo'n adoptiehuis binnen kunnen wandelen, wat papieren tekenen en ophoepelen David. De politie zoekt ons nog steeds en het zal wel op het nieuws te zien zijn denk ik zo." Zei hij rustig tegen hem en liep rustig verder. "Dan kan je even goed een draagmoeder zoeken, het is illegaal, maar hé, we zijn toch al illegaal bezig." Zei hij rustig tegen hem en keek hem ook gewoon rustig aan. "En dan heb je tenminste iemands dna in dat kind. Ik zie het namelijk niet zitten om met een gekleurd kind rond te lopen." Zo probeerde hij het nog netjes te houden althans. Hij hoorde nu Mycroft en moest zacht lachen. "Hij had ruzie met iemand.." Zei hij rustig en lachte weer zachtjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 13:19:27 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en glimlachte even.'' jij niet, ik niet, maar Mycroft wel.'' sprak hij rustig en keek naar zijn broertje die zich omdraaide.'' Sherlock..'' sprak hij waarschuwend en keek hem aan.'' Dacht het niet dat ik dat ga fixen. Regel maar een hoertje. Laat die gewoon zonder condoom haar werk doen, ook al geniet je er niet van. Ponp haar vol, houd haar 9 maanden onder durk, laat haar een kind droppen, en dood haar, precies zoals je gewend bent.'' sprak hij rustig en keek naar beide.'' Dat hutje heeft een kelder, die op slot kan. Prima plek om dat kind geboren te laten worden, en haar af te slachten.'' sprak hij rustig en zei het zachtjes zodat alleen hij en Damon en charissa het zouden kunnen horen, want deze woorden waren natuurlijk allemaal niet echt bestemd voor het normale oog, en oren. David Knikte en keek naar Damon.'' Dat is geen verkeerd plan.'' Sprak hij rustig en keek naar Damon.'' Wat dacht je van twee hoertjes, Damon? ik wil niet die narigheid doorstaan, en jij wil ook geen vrouw op je. Lijkt me een eerlijke deal als we allebei een poging wagen bij zo'n vieze hoer, of nou ja, een vrouw is al niet echt mijn ding..'' sprak hij kalm en keek naar hem.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 13:33:40 GMT
Damon Treaver
Hij lachte op de woorden van David en Mycroft die weer tegen elkaar begonnen. Tweelingen, was hij blij dat hij er geen had. Uiteindelijk kwam het op het zelfde neer dat een vrouw werd volgepropt met één van hun tweeën hun sperma. Al was het laatste wat minder eigenlijk. "Ik kan ook gewoon sperma afnemen en het in die vrouw droppen zonder dat we dat moeten doorstaan." Zei hij rustig tegen David en haalde zijn schouders wat op. "Anders zitten we misschien met 2 kinderen, en dat is misschien net iets te veel om mee te beginnen." Voegde hij er aan toe en keek hem weer aan. "Maar als jij het zo wilt doen op jou manier is het ook goed David." Zei hij rustig tegen hem en stak zijn handen weer in zijn zakken, al was het idee walgelijk voor hem. Een vrouw die op hem zat en naakt was bij hem, op zijn naakte lichaam.. Musschien met een blinddoek en een prop in zijn mond en als hij werd vastgebonden zou het lukken, anders kon hij zich niet bedwingen de vrouw van zich af te slaan..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 14:35:16 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Wat ben je ook slim.'' sprak hij tamelijk sarcastisch tegen Damon, al was het niet zo bedoeld eigenijk, want David had daar simpelweg gewoon niet aan gedacht.'' Nee we volgen jou idee, want ik hoef niet zo'n vies wijf naakt op me te hebben zitten, en te proberen me te bevredigen want dat lukt haar toch niet. Niet verkeerd bedoeld naar jou toe, charissa.'' sprak hij rustig en ze schudde haar hoofd even.'' nee natuurlijk niet, maar wat als ik nou draagmoeder voor jullie ben?'' stelde ze wel voor en Mycroft keek naar haar.'' Liefje..'' sprak hij rustig en ze schudde haar hoofd.'' Een kind heeft het recht op een moeder, en hoe ga je zo'n kind uitleggen dat zijn of haar moeder vermoord is? Ik weet dat ik nooit mama voor het kind zal spelen, maar dan nog. Je hebt dan wel de moeder in de buurt en niet een probleem als het kind vraagt waarom hij of zij twee papa's heeft in plaats van een mama en een papa zoals elk kind.'' Sprak ze rustig en David knikte even en keek naar Damon.'' Wat vind jij van haar voorstel?'' vroeg hij rustig en Mycroft keek naar hun allemaal momenteel, en liep al even naar een tafeltje toe, met zijn dochtertje, want hij vond dat dit iets tussen hen was. Hij Zou charissa toch nooit ergens uit kunnen krijgen als ze eenmaal een belofte deed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 26, 2014 14:58:40 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar hem en glimlachte eventjes. "Ik weet dat ik slim ben." Zei hij rustig tegen hem met een glimlachje en trok zich neits aan van zijn sarcastische toon.. Hij keek naar Charissa toen hij wat vertelde en knikte eventjes naar haar en dan weer naar David toen hij zei dat het wel een goed idee zou zijn. Hij knikte rustig. "Ik vind het ook wel een goed idee." Zei hij rustig tegen hem en keek even naar Charissa. "Al denk ik niet dat Mycroft het zo leuk vind." Zei hij rustig en keek even naar hem toen hij was gaan zitten aan het tafeltje. "En dan moeten we nog beslissen wiens Sperma het word." Zei hij er ook nog achter en keek weer naar David. Hij vond het wel een goed idee en had er ook zeker geen last van om het te doen. Moest hij gewoon wat sperma bij haar in spuiten, dat was niet zo moeilijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 26, 2014 15:48:15 GMT
David Nolan
Hij keek naar Charissa en die haalde haar schouders op.'' Het blijf mijn keuze als ik het kindje voor jullie wil dragen niet waar?'' sprak ze rustig en keek naar hun.'' Hij heeft niet te beslissen over mijn lijf. Het enige vraag ik aan jullie te beloven, Ik mag het kindje wel blijven zien. Niet dat als het geboren is jullie wegvluchten, en wij jullie nooit meer zien. Laten we gaan samen werken, als een grote familie.'' sprak ze rustig en keek naar hun David knikte even, dat was toch we iets wat ze konden beloven? en om hun nu te vermoorden daar had hij ook geen trek meer in.'' Mijn grote zwakte is altijd familie geweest, en daardoor zeg ik ja. Deze beslissing laat ik echter bij Damon liggen.'' sprak hij kalm en hoorde zijn laatste woorden nog.'' een beslissing voor een andere keer.'' sprak hij rustig en ging nu ook naar de tafel en ging tegenover zijn broer en de kleine zitten, en Charissa keek nog even naar Damon, al hoefde ze niet direct een antwoord te hebben eigenlijk.
|
|