Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 27, 2014 17:25:42 GMT
Lisa Olsson Ze keek naar hem en luisterde naar hem. Ja de tijd kon ze zich nog herineren. Al hoe meer ze er aan dacht hoe meer ze zijn loverboy praktijken er in zag. Elke dag stond hij op school te wachten tot ze uit was, en kreeg ze altijd mooie dingen van hem. Ze kreeg alle aandacht van hem en ze voelde zich bijzonder bij hem. Maar toen hij het er na een 3 kwart jaar over had dat hij schulden kreeg omdat hij haar steeds mooie dingen wilde geven voelde hij zich ergens best wel schuldig.ze is toen voor hem als hoer gaan werken om hem dat geld terug te verdienen. maar door haar leeftijd mocht ze nog niet als hoer werken dus werd ze paaldanseres en stripster. Maar ze heeft nooit een poging gedaan om te vluchten voor hem omdat ze heel veel van hem hield. " ik weet dat je moet "S prak ze zuchtend en keek op toen er iemand naar je toe kwam die sprak dat het nieuwe meisje er was en naar hem had gevraagd. Even zuchtte ze. Juist nu ze hem weer even voor zich zelf had, even een gesprek met hem aan kon gaan, kwam er weer zoon hoer die hem nodig had. " ga maar, ik moet nog werken anders heb je straks boze klanten en dat wil je ook niet "S prak ze tegen hem en gaf hem zacht een kus op zijn wang.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 27, 2014 17:43:53 GMT
Christopher Eccleston
Hij luisterde rustig naar haar en slikte even voor een moment.'' Ik zie je straks weer meisje, kom staks maar even naar mijn kantoortje, dan zijn we even samen, en help ik je wel met je schoolwerk.'' Sprak hij zachtjes en wreef even over haar schouder, en voelde de kus op zijn wang, al drukte hij die terug op haar lippen, en maakte hem even wat langer, dan gewoon een normaal kusje, en haalde ze er daarna rustig vanaf.'' Ik houd van je, Lisa.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'en boze klanten maken niet uit als het om jou gaat. Ze wachten maar.'' sprak hij kalm en knikte toen even nar zijn collega.'' Zeg haar maar dat ik er zo aan kom.'' Sprak hij nog even en keek naar de paal.'' Tot straks mijn engeltje.'' sprak hij zacht en knuffelde haar even voor een moment, en keek haar nog even aan voor hij rustig weg liep en naar de bar liep.'' Wie is de gelukkige?'' sprak hij rustig aangezien er drie meiden bij de deur stonden, en twee waren al bij hem in dienst, dus kon het niet anders dan de derde zijn.'' Ben jij het soms schatje?'' sprak hij kalm tegen Cynthia en keek haar aan, ging niet direct haar aanraken, hij ging eens kijken hoe zij zich introduceerde aan hem.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 27, 2014 17:58:43 GMT
Cynthia McCoy
Ze wachtte rustig en zag de man terugkomen met de woorden dat Chris zo meteen zou komen. Ze wachtte netjes af en keek op toen ze een stem hoorde die ze via de telefoon ook gehoord had. Ze keek naar de man voor haar nu en knikte even op zijn vraag en liep wat naar hem toe en sloeg haar armen schaamteloos om zijn nek heen en hield haar hoofd wat schuin. "Het bordeel waar ik werkte gingde deuren sluiten, dus sta ik wat op straat. Dus hoopte ik dat jij hier wel werk had voor een meisje meer?" Vroeg ze onschuldig en wat zwoel terwijl ze hem ook gewoon zo aankeek. "Ik ben Cynthia." Zei ze er rustig na dan ook nog met een glimlachje tegen hem. Ze liet haar armen weer uit zijn nek glijden en liet die weer langs haar zij vallen. "Maagd ben ik jammer genoeg niet meer." Zei ze ook rustig en schaamteloos. "Maar mij hoef je niet vol drugs te proppen als je wilt dat ik luister." Ze hield haar hoofd weer wat schuin en glimlachte weer kleintjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 27, 2014 18:05:46 GMT
Lisa Ze had zijn lippen op de hare gevoeld en had hem even terug gezoend en glimlachte even toen hij sprak dat hij haar wel wilde helpen met het huiswerk " ik red me wel Chris maar toch bedankt "S prak ze glimlagend tegen hem en keek hem even na. Ze kon van af hier niet zien wie het meisje was. Ze zag alleen twee armen om zijn nek geslagen worden en dat gaf haar een steek door der borst. ze draaide zich om en liep naar het hoekje waar de lege paal stond. Ondertussen waren de kerels die er zaten allemaalal goed chagerijnig en ze lep naar de paal. De muziek begon te draaien en rustig begon zij wat in de paal te dansen. Ze had Chris tegen moeten houden voordat hij deze baan aan had genomen. maar door haar gedachte aan Chris en niet aan de paal waar ze aan hing greep ze ergens boven in de paal mis en viel naar beneden. ze probeerde izch op te vbangen wat ook erkeerd ging en een lelijke krak was te horen in haar pols en in haar bovenarm. Ze kneep haar kiezen op elkaar tegen de pijn om niet te gaan schreeuwen en zag al snel iemand roepen dat Chris er bij gehaald moest worden, aangezien je hier niet graag een ambulance voor de deur had staan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 27, 2014 18:16:04 GMT
Christopher Eccleston
Hij keek naar haar en lachte even voor een moment.'' Nou Cynthia, je eerste indruk is goed.'' Sprak hij rustig en lachte even voor een moment.'' Ik ben Christopher, maar Iedereen noemt me hier Chris.'' Sprak hij rustig en legde zijn ene hand even op haar kont, en kneep er zachtjes in, gewoon omdat hij die macht had, en dat kon. En als ze hier al niet tegen kon, tja dan zat je hier gewoon aan het verkeerde adres. Hij glimlachte zachtjes nog en zag dat er weer iemand naar hun toe kwam, met het bericht dat Lisa uit de paal was geflikkerd, en hij schrok duidelijk, niet totaal gevoelloos. Hij liet Cynthia los en keek naar de ruimte.'" Cynthia, ik kan het helaas niet nu voortzetten, sorry. Kun je morgen avond, ik moet nu echt even die kant op... maak even een afspraak met Bert hier, en dan gaan we even verder.'' Sprak hij en liep nu ook linea direct bij haar weg in de richting van Lisa en bukte bij haar neer.'' Oh meisje..'' sprak hij rustig en keek naar haar arm.'' KOm, kun je lopen, of moet ik je even tillen?'' sprak hij rustig en ging naast haar zitten, en verlengde alvast wat EHBO, maar veel zou hij ook niet kunnen doen voor haar, en zouden ze naar het ziekenhuis moeten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 27, 2014 19:32:32 GMT
Cynthia McCoy
Ze keek naar hem en glimlachte eventjes. Ze liet zijn hand rustig toe en glimlachte weer toen hij haar zacht een kneep in haar kont gaf. "Nou, ik ben blij dat de eerste indruk we goed is." Zei ze met een glimlach tegen hem en keek even op toen er werd gezegd dat ene Lisa uit de paal was gevallen. Ze keek even bevreemd op. Lisa? Nou ja ,er waren zoveel Lisa's, het was vast niet haar Lisa. Die zag ze hier echt niet werken namelijk. Daar leek ze te lief voor. Ze knikte even op zijn woorden en keek naar waar hij heen ging waardoor ze wat verbaasd zag wie er was gevallen. Ze liep gewoon dichterbij en slikte toen ze toch haar Lisa zag zitten. "Lisa!" Zei ze dan ook meteen wat geschrokken en keek naar haar arm. Ze ging gewoon aan de andere kant van Lisa zitten en gaf haar een knuffel, deed ze altijd als ze Lisa zag, dus waarom nu niet? Zeker nu ze die arm zag. Dat moest vast veel pijn doen. "Zussie toch.." Zei ze dan ook zacht tegen haar en keek haar bezorgd aan. Het was vreemd haar hier tegen te komen, maar ze dacht er werkelijk niet eens over na. Enkel die arm was nu belangrijk dat die goed verzorgd werd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 27, 2014 19:39:09 GMT
Lisa Olsson Ze keek op toen ze wat hoorde. Haar goede arm had ze op haar gebrokebn arm liggen. Ze probeerde hem zo te houden dat haar arm geen zeer deed. Ze Zag Christopher aankomen en die naast haar neer knielde. Hij vroeg wat of ze kon lopen of dat hij haar moest dragen. Of ze kon lopen wist ze niet maar ze moest er niet aan denken nu gedragen te worde naangezien haar arm al zoveel pijn deed. Ze knikte even " Ik kan wel lopen " Sprak ze zachtjes tegen hem en keek op toen ze een andere stem hoorde en zag dat het Cynthia was. Wat deed die hier, was zei dat meisje net die haar Chris zoon knuffel gaf terwijl ze hem helemaal niet kende. Oke dat deed elk meisje hier maar toch deed het pijn te bedenken dat Cynthia dat gedaan had. Toen ze een knuffel van Cynthia kreeg kromp ze toch even smen door de pijn die dat mee bracht met haar arm. Ze wilde naar het ziekenhuis want deze pijn was niet te vedragen. En het idee dat ze nu 6 weken minimaal niet kon werken gaf haar ook geen goed gevoel
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 27, 2014 19:50:34 GMT
Christopher Eccleston
Hij keek rustig naar Lisa en slikte even.'' Kom maar meisje..'' Sprak hij kalm en keek haar aan.'' We gaan naar het ziekenhuis, maar dan moet je wel even in mijn auto stappen.'' Sprak hij rustig en keek even naar zijn collega die een EHBO koffer bracht, en hij keek even naar Cynthia.'' neem even afstand.'' sprak hij rustig en serieus, terwijl hij haar arm rustig begon te spalken.'' Meisje, dit kan even pijn doen.'' sprak hij rustig.'' Ik ga even je arm in orde maken, dan kunnen ze in het ziekenhuis er verder naar kijken.'' sprak hij en glimlachte even.'' MIjn engeltje..'' Sprak hij rustig tegen haar enz cuhtte even.'' Je komt vanavond lekker met mij mee naar huis, zolang je arm niet geheeld is, verwen ik je lekker, en hoef je je geen zorgen te maken over geld, mijn meisje..'' srpak hij en streek even over haar haren heen, en begon nu haar arm in een spalk en een mitella en knikte even.'' KOm maar rustig overeind Lisa.'' sprak hij kalm en keek naar de klanten en zijn meisjes.'' Meiden, verwen de mannen even extra, op het huis'' sprak hij rustig.'' Pijpen op het huis, de rest niet.'' sprak hij rustig en de meiden knikte, en mannen namen dat maar al te graag aan, waardoor ze het ongeval al vergaten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 27, 2014 20:04:29 GMT
Cynthia McCoy
Ze keek wat verontwaardigd naar Chris." Nou sorry hoor dat ik er ook voor mijn beste vriendin wil zijn." Sprak ze nog enkel tegen hem, kon haar even niet schelen moest het in een verkeerd keelgat schieten bij hem. "Sorry." Mompelde ze enkel nog zacht naar Lisa toen ze pijn leek te hebben door haar knuffel. Was het wel zo slim hier nu te komen werken nu ze wist dat Lisa hier ook werkte? En dat ze duidelijk een oogje op Chris had? Vast niet. "Ik zie je morgen misschien wel Lisa." Zei ze dan ook enkel tegen haar. Chris had er toch geen boodschap aan dat zij er nog was blijkbaar. Ze wilde alleen maar bij haar vriendin zijn, als dat al niet meer mocht.. Ze zuchtte even en draaide zich dan maar rustig om om naar huis terug te gaan. Ze zou morgen avond dan nog wel even binnen springen hier, als Chris haar dan nog wou. Als ze zelf nog zin had om naar hier te komen. Ze stak haar handen in haar zakken, keek nog even om nar Chris en Lisa en liep dan maar weer verder. Dan deden ze maar lekker. Ze schudde het maar even van zich af en liep stug door naar huis. Ze zag wel of Lisa morgen op school zou zijn of niet, al zou ze haar niet aanspreken over dat bordeel dan. Zeker niet op school.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 27, 2014 20:11:29 GMT
Lisa Olsson Ze voelde hoe Chris bezig ging met haar arm te spalken. En ja pijn deed het zeker. Ze hoorde dat ze wel bij Chris terecht kon en schudde haar hoofd " is niet nodig ik vermaak me wel 6 weken boven " Sprak ze rustig en keek op toen Cynthia weer begin te praten. Langzaam stond ze op toen Chris klaar was en stond nog even iets wankel op haar benen. Waarom ging Cynthia nou weg, Ze waren toch beste vriendinnen en nu juist nu ze haar zo hard nodig had ging ze weg. Ze keek Cynthia na en zuchtte even lichtjes. misschien was ze wel gewoon geschrokken om haar hier aan te treffen. Ze had eigenlijk altijd tegen Cynthia gezecht dat ze in een winkel werkte 's avonds. Misschien was Cynthia nu wel gewoon boos omdat ze altijd gelogen had en ze zag hoe ze de deur uit liep en keek naar Chris " laat Cynthia mijn plaats in nemen die 6 weken dat ik er uit lig. vaste klanten had ik toch niet. Dus dan kan zei daar mijn plaats nemen " sprak ze terwijl ze haaar blik van de deur los trok en toen weer naar Chris keek
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 27, 2014 20:36:44 GMT
Christopher Eccleston
Hij keek naar haar en naar Cynthia die al sneller weg was dan hij bedoeld had.'' Is ze altijd zo?'' vroeg hij kalm en keek haar aan.'' Ik vraag enkel of ze even afstand wil doen, zodat ik ruimte had om je arm te verbinden.'' Hij keek aardig verontwaardigd en keek hem nog even na en haalde even zijn schouders op.'' Vreemd.'' sprak hij rustig en sloot nu zijn ogen even waarna hij naar de deur keek en even knikte.'' Ze had mij al een hele goede indruk gegeven dus ik was sowieso van plan haar aan te nemen, maar als ze een temprament heeft, en een kort lontje zoals nu, dan gaat het hem niet worden. maar jij, meisie, je gaat gewoon met mij mee nar mijn villa en laat je even die 6 weken lekker vertroetelen, even helemaal weg van dit bordeel, om je rust te vinden. Dit hier is werk, en werk is hetgeen wat je nu even achter moet laten.'' Hij keek nu even naar de deur en sloeg nu voorzichtig een arm om haar heen.'' Kom maar, dan gaan we, want ik ben geen ster in verbinden.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 27, 2014 20:49:23 GMT
Cynthia McCoy
Oh ja, ze had soms wel een kort lontje, zeker als het over haar beste vriendin ging en ze meteen dacht dat ze zelf wat fout had gedaan, dan was ze snel weg. Maar ze was wel een schat als je haar beter leerde kennen. Ze was nu ook inderdaad een beetje geschrokken van Lisa daar in dat bordeel te zien, dat had ze namelijk echt nooit verwacht. Boos was ze niet, zelf had ze ook nooit wat gezegd over haar hoerenleven.. Ze zuchtte en streek weer door haar haren heen. Ze zou morgen wel terugkomen om te zien of Chris haar nog wou. Kom je morgen naar school denk je? Voor die opdracht? xx Cyn Stuurde ze nu toch even via sms naar Lisa. Ze had geen zin om terug te lopen nu ze bijna weer thuis was. Anders vraag ik de leerkracht wel de opdracht te verzetten tot je beter bent. xxStuurde ze er kort achter na ook even. Ze zocht ook meteen weer het nummer van Chris op en zuchtte. Ben er morgenavond wel eventjes, als je me dan nog wilt tenminste. Nogal snel op de trainen getrapt als het om Lisa gaat x Stuurde ze ook vrij eerlijk naar hem toe. Ze wilde hoe dan ook toch die baan hebben...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 27, 2014 20:54:04 GMT
Lisa Olsson Ze voelde hoe Chris haar ondersteunde en door die mutella viel de pijn in haar arm ook nu wel iets mee. Ze knikte even toen hij vroeg of ze altijd een kort lontje had " als het om mij gaat wel "S prak ze eerlijk en liep langzaam met Chris mee naar zijn auto. na een paar stappen voelde ze haar telefoon gaan maar die zou ze zo wel pakken als ze in de auto zat. Ze hoorde cvhris spreken over dat ze het werk nu moest laten rusten en ze gewoon mee naar zijn huis moest gaan tot ze weer beter was " Straks met het gips zal het allemaal wel beter gaan Chris dan is dat echt allemaal niet nodig "S prak ze en liep met Chris de deur door waarbij ze stopte bij zijn BMW. Ze moest wachten tot hi jde deuren van slot had gedaan en haar in de auto had geholpen. Dan zou ze de smsjes lezen en beantwoorden die ze binnen had gehad. Al had ze onderweg de mobiel van Chris ook over horen gaan kort na die van haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 27, 2014 21:04:59 GMT
Christopher Eccleston
Hij voelde zijn telefoon gaan, maar reageerde er niet op ju, eerst haar in die auto hebben. Hij snoof even voor een moment, en deed de deur open en hielp haar er rustig en voorzichtig in, en deed de deur dicht waarna hij zelf ook ging zitten en even zijn telefoon pakte en die ook direct in de handsfree set zette en direct haar belde.'' Ik bel haar even hoor, niet alleen zakelijk gezien maar ook voor jou.'' sprak hij rustig.'' Hoe is jullie band? zijn jullie familie? vriendinnen?'' sprak hij nog even en hoorde de telefoon over gaan dus hij zou zometeen wel antwoord krijgen en anders kwam dat later wel. Hij startte de auto rustig en reed rustig weg, totaal niet snel want hij wou haar niet te veel pijn bezorgen, en het was nog zeker een kwartiertje rijden naar het ziekenhuis.'' maar een ding wel Lisa, vannacht blijf je bij mij. Je hoeft niet bij mij in bed te liggen, maar krijgt lekker even je eigen slaapkamertje.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 28, 2014 5:29:06 GMT
Cynthia McCoy
Ze liep rustig naar de bank toe waar ze neer plofte en haar ogen rustig sloot voor een moment. Ze had 2 klanten gehad vandaag, op drukke dagen had ze er wel meer na elkaar meestal. Dus dit was echt een rotdag voor haar geweest in het bordeel. Ze begon een beetje in te dommelen tot ze haar mobiel hoorde afgaan. Ze keek er rustig op en zag wie belde. Ze zuchtte en nam rustig op en zette hem op luidspreker waarna ze die op haar borst legde. "Met Cynthia." Zei ze ook rustig via de telefoon. Ze sloot haar ogen weer eventjes. "Zeg het maar Chris." Zei ze nu ook rustig en hoorde dat ze in de auto zaten, dus dan was hij nog onderweg met Lisa naar het ziekenhuis. Ze keek toch even rond in haar huis en wachtte rustig op een antwoord van hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 13:28:49 GMT
Lisa Olsson ze voelde hoe hij haar voorzichtig in de auto hield en zag dat hij daarna zelf ook ging zitten. Ze had haar mobiel uit haar zak gevist en las de smsjes van Cynthia. " heey, ik weet niet of ik morgen naar school kom. Ik mail je vanavond mijn stukje wel dan kan je die laten zien dat we het in elk geval af hebben xx "S tuurde ze terug en keek op toen chris begon te praten " Ze is mijn beste vriendin " Sprak ze tegen Chris. Ze ovelde hoe hij begon te rijden en keek naar buiten. Ze hoorde dat hij ging bellen en zweeg daarom ook. Niet veel later hoorde ze de stem van Cynthia die door de telefoon sprak. Ze keek naar buiten terwijl het de huizen rustig voorbij kwamen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 13:55:26 GMT
Christopher Eccleston
Hij keek naar haar en glimlachte even en wreef zacht over haar been heen.'' Das mooi dat je een beste vriendin hebt.'' Sprak hij nog even voor er opgenomen werd en hij rustig begon te rijden.'' Goedenavond Cynthia.'' sprak hij rustig.'' ik ben hier, en Lisa ook, ik vond het wel shit dat je zo snel weg was..'' sprak hij rustig en keek goed naar de weg.'' Een kort lotje is niet zo best meisie.'' sprak hij kalm en reed rustig over de drempels en alles heen, omdat Lisa er natuurlijk ook in zat, en hij keek zo af en toe eens opzij om Lisa een beetje in de gaten te houden, een twinkeling die in zijn ogen hing. Hij keek rustig weer naar Lisa, als ze wou praten mocht dat natuurlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 28, 2014 15:25:31 GMT
Cynthia McCoy
Ze wachtte tot hij praatte en zuchtte even. "Ik weet het, maar ik ben nogal snel op mijn tenen getrapt als het om Lisa gaat. Ze is zoals mijn zus, sn dan heb ik het niet zo graag dat iemand iets zegt zoals 'neem afstand'. Al vaak genoeg gebeurd op school ook." Zei ze rustig. "Trouwens Lisa, je moet niet denken dat ik boos ben omdat je het me nooit verteld hebt. Ik heb het ook nooit verteld over dat ik.. nou ja.. een hoer ben." Zei ze nu ook rustig. "Ik geef de opdracht dan wel af als je die even opstuurt via mail." Voegde ze er aan toe en keek naar het plafond. "Maar dat is ook alleen echt bij Lisa." Ging ze verder op dat korte lontje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 20:29:15 GMT
Lisa ze hoorde hoe Cynthia tegen haar sprak over de telefoon " Het is al goed Cynthia "S pra kze glimlagend " Ik mail je vanavond de spulletjes en dan zie ik je sne lweer "S prak ze rustig en ging wat anderss zitten omdat haar arm toch wel pijn begon te doen. Dat ziekenhuis mocht naar haar idee best wel opschieten " zijn we er asl bijna Chris ? " vroeg ze aangezien de pijn echt onverdragelijk werd en sloot haar ogen even tegen de pijn. Oke het helpt natuurlijk niet om je ogen dicht te doen dat de pijn dan weg is. Dus ik snap ook niet waarom iedereen het dan ook doet. Maar omdeze reactie wat langer te maken type ik dit zinloze stukje er ook maar eventjes bij want anders werd deze reactie zo kort Brian Hij keek nog evebn naar het meisje en stapte uit de auto liep naar haar iant waar hij haar deur opende " oke dan doen we het anders. Jij gaqat alvast naar binnen, ik ga even wat regelen met mijn hukis genoo ten dan kom ik weer terug oke ? "S prak die rustig tegen haar waarbij hij op de aut odeur leunde " ik kan het moeilijk maken dat hij vanavond thuis komt en er plots een mooi meisje in de woonkamer zit " Sprak die laggend en keek naar je " maar zullen we dat zo doen ? A ls ik dan terug ben wil ik best met je op zoek naar werk " sprak die rustig Dominic Na een tijdje bij de Villa bezig te zijn geweest kwam hij er achter dat er nog boodschappen gedaan moesten worden. Rustig stapte hij in de auto waarmee hij naar de stad reed om boodschappen te doen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 21:26:07 GMT
Christopher Eccleston
Hij keek even naar lisa en toen weer naar de weg.'' We zijn er bijna Lisa.'' Sprak hij rustig tegen haar en snoof even terwijl hij inderdaad verderop het ziekenhuis al zag.'' Cynthia, kun je morgenmiddag even op mijn villa komen? gewoon even praten, even drankje doen, dat soort dingen.'' sprak hij kalm en stopte de auto nu bij het ziekenhuis.'" sms me zometeen maar met je antwoord, denk er even over na, dan ga ik nu met Lisa het ziekenhuis binnen, want die arm ziet er gewoon lelijk uyit.'' sprak hij rustig en schraapte even zijn keel voor een moment en pakte de telefoon al een beetje.'' Spreek je zometeen over de SMS wel, Cytnhia, sorry dat ik het zo afkap, maar Lisa heeft heel veel pijn, en dat zie ik gewoon.'' sprak hij rustig.'' Je bent wel een schatje om te zien, en de baan heb je bijna 75% ben daar maar zeker van.'' sprak hij alvast.'' Spreek je later Cynthia, schatje.'' Sprak hij rustig, al was dat schatje meer van zijn werk, en schoot het er nu ook gewoon uit. Hij hing de telefoon rustig op en keek naar lisa en streek over haar been.'' Nou laten we maar gaan.'' sprak hij rustig en stapte uit, waarna hij naar haar kant liep en haar rustig uit de auto hielp.
Ruby Adams
Ze keek naar Brian en knikte even boor een moment.'' Hoezo een mooi meisje zeg je bent toch niet met mij aan het flirten?'' sprak ze even en lachte even.'' Want daar ben ik niet echt van gedient.'' sprak ze direct en wou duidelijk direct opspringen om weg te gaan bij hem eigenlijk, door zijn woorden, maar ieder persoon moest een kans hebben om zich uit te leggen dus ook hij vond ze. Al wou ze nu al liever ergens anders een hutje zoeken of wist zij veel wat. Want op dat punt stond ze.'' nee ik ga wel weer bij mijn oma werken.'' sprak ze rustig en snoof even.'' En die slaapplek laat ook maar zitten, ik ga terug naar huis.'' sprak ze en deed de deur al open, waarna ze nu eigenlijk al weg wou stappen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 21:35:53 GMT
Brian Hij keek naar je toen je begon te spreken en fronste even toen je zo uitviel " hey how rustig maar hoow "S prak die en liet de auto deur los en keek je aan " Geen zorgen ik ben niet met je aan het flirten " sprak die rustig en stakl zijn handen in zijn broekzak en keek naar je " k ben een gezonde jongen. Ik mag toch best zeggen dat je er niet verkeerd uit ziet, maar dan hoef ik toch niet meteen te flirten "S prak hij tegen je en streke door zijn haar " ik ga je niet dwingen hier te blijven maar ik zou het wel gezellig vinden, en ik weet zeker dat Dominic er ook niks op tegen heeft "S prak die rustig en leunde met zijn heup tegen de zeikant van de motorkap aan terwijl hij naar haar keek " Als ik tegen Dominic, mijn beste vriend zeg. Dat hij een leuke jongen is ben ik toch ook niet gelijk homo. " sprak die terwijl hij naar je keek
Lisa Ze had haar hoofd tegen het raam gelegd en hoorde wat Chris allemaal tegen Chyntia sprak. Het maakte haar zo jaloers en het deedhaar zoveel pijn. Het deed haar erger pijn omdat dit tegen haar beste vriendin was. Ze voelde na een tijdje de auto stoppen en hoorde hoe hij het gesoprek af sloot en opende langzaam haar ogen en zag hoe hij uitstpate. Hij opende de deur bij haar en ze klom vooraichtig uit de auto en bleef even wat wankel staan. Door de pijn was ze een beetje weg gezakt en nu ze moest gaan stan draaide alles een beetje. Ze voelde zich plots misselijk worden van de pijn, kromp samen en gaf over op de parkeerplaats
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 28, 2014 21:50:18 GMT
Sara Gather
Ze was in de ochtend weer even haar werk gaan doen. Ze werkte niet echt in een bordeel, maar op zichzelf waardoor ze ook al het geld voor zichzelf kon houden en niets aan haar pooier hoefde, want die had ze gewoon weg niet. Ze had nooit klachten gehad over haar beurten, en vaak zag ze meerdere mannen wel eens terugkomen, dus ze zou toch een goede indruk hebben achtergelaten bij die venten. Ze had zich weer helemaal opgefrist en merkte toen ze thuis kwam nog dat ze was vergeten naar de winkel te gaan. Slim Sara, slim. Meestal ging ze meteen achter haar werk naar de winkel en dat was ze nu dus vergeten. Ze was te lui om nu even te voet te gaan, het was niet ver nochtans. Ze liep naar haar rode dodge viper en stapte rustig in toen ze hem had ontgrendeld. Ze zuchtte even zacht en begon rustig te rijden. Ze moest altijd zorgen dat ze zich goed gedroeg hier op de weg, ook al had ze soms echt zin om gewoon door de straten te crossen als op de races. Maar dat kon momenteel niet natuurlijk.
Cynthia McCoy
Ze glimlachte even bij het horen van Lisa. "Is goed meis, beterschap, hou van je." Zei ze tegen Lisa en luisterde dan rustig naar wat Chris nog te zeggen had over morgen middag. Dat kon wel even, ze moest wel een bijles mislopen dan, maar dat haalde ze nog wel gewoon in. Ze wachtte tot hij wat uitgepraat. "Is goed Chris, zorg goed voor haar." Zei ze nog rustig tegen hem en zuchtte even. Ze sms'te rustig dat het goed was en dat ze wel afkwam morgen middag, ze had niets belangrijks te doen, dus kon het wel even. Ze sloot haar ogen weer en zuchtte. Nu kon ze wel even rusten, ze moest er morgen maar vroeg uit en ze moest dan nog het deel van Lisa's opdracht afprinten en bij het hare voegen zodat ze het kon afgeven aan de leerkracht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 21:57:06 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment en keek hem aan terwijl ze uit de auto op stond en hem aankeek, en even grijnsde.'' Dat zeggen ze allemaal.'' sprak ze een beetje pissed eigenlijk, al had ze gewoon geen zin in dit soort woorden.'' Nee je bent geen homho, maar misschien wel een Loverboy die mij op deze manier probeert te verleiden. En alle mannen vinden het gezellig als ik blijf, maar als ik niet met ze naar bed ga sta ik met een goed 2 uurtjes weer buiten.'' sprak ze rustig en sloeg haar handen over elkaar en nam een beetje een arrogante houding aan. Nee Ruby was altijd nog maagd, en dat hield ze liever zo, want haar lichaam was voor die speciale iemand, en met deze jongen was ze alweer helemaal klaar mee.
Christopher Eccleston
Hij zuchtte even en wou haar ondersteunen, maar doordat ze begon over te geven moest hij zelf opok even wegkijken op dit moment en schraapte even zijn keel voor en moment, omdat hij daar dus echt absoluut niet over kon. Hij voelde zijn telefoon gaan, maar negeerde die nog even.'' He meisje toch.'' Sprak hij rustig en wreef over haar rug.''Kun je zelf lopen, of moet ik even een rolstoel van binnen halen?'' vroeg hij rustig en bleef over haar rug wrijven om maar niet naar de kots te kijken die nu op de vloer lag. Hij keek naar het ziekenhuis of er misschien een arts kwam, maar die kwam nog niet. Hij pakte even toch snel zijn telefoon en smste haar het adres van zijn villa en sloot af met twee xx.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 22:07:13 GMT
Brian hij keek je fronzend aan toen je sprak over loverboy en als ze geen sex wilde je binnen 2 uur weer buiten stond " geen zorgen i kzet mijn baan niet zo graag op het spel, En kom op ik ben niet knap genoeg voor een loverboy "s prak die grijnzend en keek naar je " ik hoef geen sex met je heb ik helemaal geen behoefte aan " sprak die rustig en keek naar je " kom even mee naar binnen dan krijg je wat drinken, je mag het zelf inschenken als je me niet vertrouwt "s prak die rustig " En dan zien we wel verder oke. Ik heb echt geen slechte bedoelingen met je. " rustig keek hij naar je en stak beide handen in zijn broekzak. In 1 van zijn broekzakken voelde hij ook zijn penning zitten van de FBi. Nee Brian loverboy dat nooit. Daar was die ook veel te lief voor.
Lisa Olsson Ze kwam langzaam weer overeind en hoorde zijn woorden " het gaat wel " sprak ze zachtjes " Ik ga wel alleen, dan kan jij het nu gelijk met Cynthia af handleen "S prak ze en begon langzaam richting het ziekenhuis te lopen. Nee het deed haar echt pijn. Bij elke meid deed het pijn, maar nu hij het zelfs bij haar beste vriendin deed, nee dat kon ze niet. ze zou het ze beide ook nooit vergeven als ze er ooit achter zou komen dat ze achter haar rug om wat zouden krijgen, Oke ze zou het ze ook nooit vergeven als ze het haar eerlijk zouden vertellen. met haar goede arm ondersteunde ze haar gebroken arm terwij lze half schuifelend naar de deur van het ziekenhuis ging
,
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 22:20:07 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar Brian en zuchtte even.'' Ik al je dan maar vertrouwen op die blauwe ogen van je. Maar al ik iets van drugs of weet ik veel wat merk, dan ben je nog niet jarig.'' sprak ze rustig en streek even door haar haren heen en streek een van de rode plukken naar achteren. Ze begon rustig te lopen richting zijn huis, in haar toch best sexy gekleedde kleding, al bracht het leren jasje wat ze erover heen had, toch wel het meeste bedekking. Ze keek even naar boven naar de lucht, ze hoopte maar dat hij niets zou doen, anders had ze wel een mes in haar zak van haar leren broek.
Christopher Eccleston
Hij keek naar lisa en schudde zijn hoofd.'' nee meisje, ik ga met je mee.'' Sprak hij kalm en keek haar aan..'' Ik hoef nu niets met haar af te handelen, ik heb nooit wat met haar te afhandelen gehad, maar nu wel wat met jou. Jij gaat na het gipsen met mij mee naar huis, en je slaapt lekker vannacht in een comfortabeler bed dan in het bordeel.'' sprak hij kalm en keek haar aan. Hij begon haar zachtjes en voorzichtig te ondersteunen.'' Ik houd van je, Lisa, dat weet je toch.'' sprak hij rustig en glimlachte even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 22:26:37 GMT
Brian Hij keek naar je en lachtte even "zoals ik al zei Ruby ga ik mijn baan niet op het spel zetten voor drugs of loverboy praktijken "S prak die rustig en drukte de auto deur dicht en keek naar je hoe je bi jde auto weg liep richting zijn huis. Ja je was een prachtmeid. Rustig liep gij achter je aan en kwam bij de boerderij aan en opende de rustig de deur voor haar en liet haar eerst binnen waarna hij de deur achter haar sloot. " Doe alsof je thuis bent "S prak die rustig en hing zijn jack op en keek je aan " Wat wil je drinken ? " vroeg die rustig aan haar terwijl hij al richting de keuken begon te lopen.
Lisa ze strompelde verder richtin g het ziekenhuis en luisterde maar half naar hem " Ik slaap vanacht gewoon in mijn eigen bed Chris en ik ga morgen gewoon weer aan het werk. Om sex te hebben heb je aan 1 arm genoeg. aangezien je toch bij de meeste mannen onderdanig moet zijn "Sprak ze en kwam bij de dueren van het ziekenhuis waar een arts haar opmerkte en met een rolstoel aan kwam waar hi jhaar in hielp. Even keek ze nog naar Chris toen hij sprak dat ze van haar hield en dat ze dat toch wel wist " nee chris dat weet ik niet, aangezien je precies het zelfde tegen mij zecht als tegen die anderw ijven van je. zelfs tegen Cynthia. Verdomd mijn beste vriendin Chris " Ze keek hem nog even aan waarna ze het ziekenhuis in werd gerold naar een kamer waar ze gegipst zou worden. Chris mocht hier gewoon bij zijn als hij widle
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 22:36:36 GMT
Ruby Adams
Ze liep achter hem aan en keek binnen even rond en keek hem aan toen hij een vraag stelde en liep gewoon met hem mee richting de keuken en snoof even.'' wees origineel en doe maar wat.'' Sprak ze wat achterdochtig, want momenteel vertrouwde ze Brian dus echt nog niet, doordat hij zo straks al over diverse dingen had gesproken. Nee ze kon echt even een vuil kreng zijn als ze het niet vertrouwde, en oplettend, al was ze normaal op zich wel een lief meisje, ze had het alleen niet zo op de meeste annen en liefde was ook iets wat hard to get was, als het om haar ging. Zij hield haar jasje gewoon aan, maar dat kwam omdat het ook gewoon meer deel was van haar outfit, en deed hem enkel open waardoor haar blote slanke buik tevoorschijn kwam.
Christopher Eccleston
Haar woorden deden hem pijn en hij slikte even voor een moment. Hij zou zich zometeen helemaal klem zuipen, waarom was het altijd zij die hem pijn deed, als hij weer in haar hart probeerde te komen. Je zag aan hem dat hij pijn had van de woorden die ze sptak.'' Ik moet het zeggen teen mijn hoeren.. Ik heb niets met hen enkel met jou.'' sprak hij maar zag hoe ze de kamer in ging en stuurde haar een SMSje. Meisje ik houd echt van je, heel veel, maar als je me niet geloofd zal ik je laten gaan. Je hoeft niet meer op het bordeel te komen als je dat niet wilt, je bent vrij, maar dat ben je altijd al geweest. xx en veel liefs, Chris. stuurde hij naar haar mobiel en liep het ziekenhuis nu uit, en in de auto begonnen de tranen pas te lopen en racete hij gewoon weg, veel te hard natuurlijk en voor een cafe stopte hij en bestelde direct 3 whisky, die hij achterover sloeg achter elkaar, zodat hij direct de pijn minder had. Hij slikte en bestelde nog 2 iertjes en ging ergens zitten, en zo was hij al gauw helemaal lam gelegd, en zou hij zometeen ook nog gewoon in zijn auto stappen naar huis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 22:44:33 GMT
Brian Hij hoorde dat hij maar wat moest doen en dat hij maar origneel moest zijn en even lachte hij. Rustig opende hij de koelkast, oke er stond niet echt veel in maar dat kwam ze waren hier bijna nooit. Hij pakte een pak sap uit de deur en een fles cola en keek even aar de datum waarna hi jde spa weg gooide " het word Cola " Sprak die rustig en pakte een glas uit de kast en schonk rustig de cola voor je in waarna hij het glas bij je neer zette op het aanrecht en toen de fles terug zette in de koelkast. " Kom dan gaan we naar de woonkamer dat is een stuk prettiger dan hier " sprak die rustig waanra hij naar de woonkmer liep en rustig in een hoek van de 8 persoon hoekbank ging zitten. Ondnaks dat hier bijna nooit iemand was was het huis wel mooi ingericht
Lisa Ze had de blik in zijn ogen niet meer gezien aangezien ze al naar binnen gerold was. Ze kreeg het smsje binnen toen ze bezig waren met gipsen. zde had gezien dat hij niet achter hu naan gekomen was dus het zou vast een smsje zijn dat hij buiten op haar wachtte. Na een half uurtje waren ze klaar met alles zetten en gipsen en mocht ze weer naar buiten.Al kreeg ze nog wel pijnstilling mee. ze liep naar buiten en pakte haar mobiel uit haar zak en opende het smsje. dit was totaal niet wat ze verwacht had. Hij maakte het dus gewoon uit. ze keek de parkeerplaats rond en zag zijn auto ook niet meer staan. Hij was dus zonder haar vertrokken. Hij bewees zo alleen maar dat alles fake was wat hij had gezecht. Even slikte ze en een traan rolde over haar wang. dit werd een lange wandeling terug. En ze had geen besef waar ze nu moest slapen. Nee terug naasr Chris ging ze niet. Hij liet haar gewoon stikken nu. En zin om naar Cynthia te gaan had ze nu ook niet. dat werd ergens slapen in een steeg dan maar. ze zuchte even en begon terug richting de binnen stad te lopen. Dit zou toch nog een wandeling van een dik uur zijn
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 22:49:48 GMT
Christopher Eccleston
Na ene uurtje liep hij weer de bar uit, dronken en wel stapte hij in de auto, en reed hij naar de villa, maar dat ging niet helemaal recht over de weg, en had hij mazzel geen politie ergens te zien. Hij lachte enkel toen hij de auto parkeerde op zijn terrein en een paaltjehad geraakt, en hij ging nu naar binnen. In de hal had hij een groot portret hangen van hem en Lisa, het portret wat van hun geschilderd was toen ze net een jar samen waren. Het portret wat tevens zijn laatste herinnering aan haar was. Want dat portret.. een week later nadat het af was, moest hij haar in het bordeel stoppen, maar Lisa had altijd een plekje in zij hart gehouden, Hij liep naar de woonkamer, en stortte op de bank, liet zijn butler nog een whisky halen, het kon hem niet meer schelen als hij in coma zou raken op dit moment, laten we zeggen dat hij al behoorlijk ver heen was, en als hij nog maar 2 whiskies op zou drinken, nou dan was hij dicht tegen coma zuipen aan ja.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 22:55:55 GMT
Lisa Ze slofte terug naar de binnenstad terwijl ze bezig was met een smsje naar Chris Ja Chris je bewijst echt dat alles wat je zecht dat je dat meent. Je laat me verdomd daar achter. Denk maar niet dat ik terug naar het bordeel of uberhaupt naar jou kom. Ik zie wel waar ik slaap vanacht. Genoeg droge plekken in een steef of onder een boom. Geef mijn spullen maar aan Cynthia dan komen die wel terecht bij mij. En geef haar mijn kamer maar. Ik had je noot moeten geloven Chris. Ik had al die tijd gewoon moeten inzien welk spelletje je speelde. Ik had niet moeten geloven dat wij een toekomst hadden. Trouwen en kinderen, nee ik had dat nooit moeten geloven. Het spijt me, ik heb met plezier en veel liefde die 3 jaar voor je gewerkt. Maar ik wil gewoon niet langer meer geloven in dit spelletje. Er zal heus snel een ander meisje op je pad komen wat net zo veel van jou houd als ik dat doe. maar waar jij ook heel veel van houd. Het gaat je goed chris. Owja, me gips mag er over 7 weken af. Maar dat maakt jou toch nog weinig uit. xx lisa het meisje wat je nooit zal vergeten Tranen liepen over haar wangen en ze plofte neer op een abnkje naast de weg
|
|