Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 23:02:34 GMT
Christopher Eccleston
Hij voelde zijn telefoon gaan en las het smsje. Hij was compleet gevoelloos nu en schreef wat terug al ging dat niet zonder typfouten en rare woorden. #hhdnks Liiiisssaaa... *ddnn38) Ik hield toch 777%9 niet van jjjjjj Iuouuu Jou,,,,,(@*($)Dd ChrisssiiiiiiieeennioHEuiuhunO Hij verzond het in alleen in zijn sms was al te lezen dat hij momenteel niet echt meer helder was, wnt als hij het normaal zou zeggen zou het heel erg zakelijk zijn. Hij gooide de telefoon bijna aan de kant en stond op, waarna hij vrijwel direct begon over te geven over de woonkamer vloer en de butler hem naar boven begon te helpen bijna, want hij had echt teveel gehad. Morgen als hij weer helder was, zou het huis er waarschijnlijk sowieso minder netjes eruit gaan zien waarschijnlijk, want er stonden best wel veel foto's van hun relatie van hun samen en van haar overal en nergens door het huis.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 23:06:47 GMT
Lisa Ze was moe, dat was ook niet zo raar aangezien het inmiddels 11 uur in de avond was. ze wilde slapen. ze voelde haar mobiel gaan en pakte hem en las het smsje, nou lezen dat kon je het niet noemen wat ze werd er geen stee weizer van. Ze keek naar de lucht wat duiden op dat het niet droog zou blijven. Misschien moest ze toch maar naar chris aangezien dat en in de buurt was en daar voelde ze zich teminste nog veilig. Ze stond op en begon naar zijn huis te sloffen. ze was er nog nooit binnen geweest en wist niks van het portret en die foto's. Na een paar minuten gelopen te hebben begon het te storten en 15 minuten laten kwam ze drijf nat bij Chris zijn huis aan. Ze drukte op de deurbel en sloeg haar goede arm om zich heen tegen de kou. Ze hoopte dat ze hier nog terecht kon. Morgen zag ze wel weer verder
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 23:11:04 GMT
Christopher Eccleston
Hij lag op zijn bed, en was nu al weggevallen toen Lisa aanbelde dus het was ook zijn butler die open deed, en haar herkende van de vele foto's.'' Ach madame kom toh binnen.. De heer Eclleston ligt al op bed, die kwam dronken thuis vanavond, vast een wild feestje gehad.'' sprak de man rustig en ging opzij. '' ik moet nog even wat in de woonkamer opruimen, maar zal ik u alvast wat droge kleding geven van de heer zijn moeder? een handdoek misschien? of geeft u de voorkeur aaan een warme douche?'' sprak hij en boven hoorde je even later toch weer gejodel van een dronken Chris, en daarna een deur die open ging, en je zag hem vanuit hier, ja het was een open overloop, dronken naar zijn badkamer struinen, zingend en jodelend, chris was duidelijk momenteel even niet de chris van het bordeel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 23:15:23 GMT
Lisa Ze keek op toen er iemand open deed duidelijk niet Chris, en ze vond het al helemaal vreemd dat hij haar herkende want zij had die man werkleikwaar nog nooooit gezien. Ze luisterde naar hem en stapte naar binnen " ja wild feeste " Sprak ze wat afwezig duidelijk nog steeds verbaast dat die man wist wie ze was. Hij sprak iets over dat hij nog wat op moest ruimen in de woonkamer en of hij haar wat kon brengen of dat ze even wilde douche " mijn arm zit net in het gips. Ik mag morgen pas weer een douche nemen met een plastic zak er om heen. Maar droge kleding en een handoek zou fijn zijn " Sprak ze glimlagend en keek op toen ze wat hoorde en niet vee later Chris zingend en jodelend naar de badkamer zag lopen. ze streek even een kletsnatte pluk haar uit haar gezicht en toen vielen haar de foto's en het portret pas op. ze liep langzaam wat dichter naar de foto's waarvan ze er 1 optilde en er naar keek " Praat die vaak over mij " vroeg ze aan de butler
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 23:21:01 GMT
Christopher zijn butler xD
Hij keek naar haar en opende een kast waar allemaal kleding in lag en haalde er een broek en een shirt uit, en een handdoek.'' Ik zal u zometeen wel even een kamer geven.'' sprak hij rustig en hij knikte op haar vraag.'' ja hij praat regelmatig over u, over hoeveel spijt hij heeft dat hij jou zoveel pijn heeft moetenlaten doen, en daarom hij jou er niet uit trok toen zijn vader overleed.'' sprak hij rustig.'' hij houd heel erg veel van u, en dat hij momenteel dronken is.'' sprak hij en onderbrak even zijn zin en wees naar boven.'' Dat is iets nieuws voor mij, want de heer Eccleston is eigenlijk nooit dronken.'' sprak hij en keek naar het geschilderde portret.'' Het portret is ook licht beschadigd, aangezien zijn vader het had willen slopen, want hij vond het niet gezond dat zijn zoon verliefd was op een hoer, zoals hij u noemde, maar Christopher bleef erin geloven, en probeerde u op elke manier te vergeten, zoals hij mij meerdere malen vertelde, maar contant kwam hij terug bij u, en ging het weer mis.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 23:27:11 GMT
Lisa ze keek naar de foto terwijl ze luisterde naar debutler. ze pakte rustig de spullen aan en zette de foto weer terug waarna ze de handoek om haar haar bond. Ze hoorde de man zeggen dat hij wel een kamer zou uitzoeken " ik slaap wel bij Chris "Sprak ze tegen hem en luisterde verder naar de butler terwijl ze naar het portret keek. ze keek naar de butler toen hij verder sprak " Mijn vertrouwen in hem ging kapot na een jaar toen hij me voor hem liet werken " ze slikte even " sinds dien durf ik niet meer te geloven dat hij echt van mi j houd, alleen van mij "Ze keek de man even aan " hij zecht tegen elk meisje dat het zijn prinsesje is, zijn engeltje. " ze zuchtte even " En elke keer als ik hem bijna weer vertrouw, bijna geloof dat hij echt van mij houd. oet die weer wat waardoor ik het vertrouwen weer kwijt ben. "ze keek naar de foto's van haar "alles wat ik tot nu toe heb gezien is dat jaar dat ik nog niet voor hem hoefde te werken. De afgelopen 2 jaar heb ik moeten werken voor hem, niks leuks meer doen. " Ze legde de foto die ze net vast had op zijn kop op de tafel waar hij op stod
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 28, 2014 23:33:38 GMT
Christopher zijn butler
Hij keek naar haar en knikte even.'' Dat zijn de twee jaar waarin hij u het hardste probeerde te vergeten. De leerschool waar meneer door heen ging, en nu lijkt hij haast hartleoos, omdat hij enkel kan dromen van een mooi meisje aan zijn zijde, hij heeft de hoop altijd al opgegeven.'' sprak hij rustig en keek naar chris die nu weer naar ijn kamer liep, en daar met kleding en al weer in slaap flikkerde. Zijn butler zuchtte even.'' Hij heeft het moeilijk met meerdere factoren. Hij leerde u kennen, zijn moeder, ook een hoer, wou dat hij ontsnapte met jou, maar zijn vader negeerde dsat, en heeft mevrouw zo erg mishandeld, dat ze aan haar verwondingen overleden is, en dat weet meneer nog steeds niet. U was in zijn leven, en een mentale instorting maakte zijn vader gebruik van, en hij palmde jou verder in. Maar hij wist het, zijn leven zou drastig veranderen.. ZIjn vader wou hem de pooier laten zijn die hij altijd was. Zijn twee zusjes zijn bij de geboorte al afgemaakt. Zijn vader vond vrouwen hoeren, en dat is er bij hem ingeprent, hij is bang voor zijn vader, ook al is die inmiddels al 3 maanden dood.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 28, 2014 23:39:31 GMT
Lisa Ze luisterde naar de butler "hij is inderdaad de afgelopen 2 jaar zwaar veranderd. "ze keek terug naar de foto's waarna ze een ander op zijn kop legde. " zo vaak beloofde hij me samen daar weg te gaan. Dat ik alles gepakt had en hij sprak op het laatste moment dat het toch niet kon. " Ze keek naar de foto's en er rolde een traan over haar wang " ik heb alles voor hem op gegeven en wat heb ik er voor terug gekreken "ze keek de Butler aan "Een leven als hoer in de handen van een pooier. Wat misschien allemaal begonnen is als echte liefde. Is bij Chris niet meer zo aanwezig als toen "Ze veegde de traan van haar wang en zag chris terug lopen naar zijn kamer " Vind u het erg als ik me om ga kleden en ga slapen " sprak ze en keke hem aan " Het is al laat, ik krijg het best koud en morgen moet ik vroeg nog een project naar een vriednin sturen "S prak ze tegen de butler
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
My life
Jan 29, 2014 7:30:12 GMT
via mobile
Post by Kendra on Jan 29, 2014 7:30:12 GMT
Cynthia McCoy
ze liep rustig naar haar kamer toe en ontving nog een sms met het adres van de villa. Thnx, tot morgen xx stuurde ze rustig naar hem terug en maakte zich klaar voor bed. Ze kleedde zich om in haar slaapkledij en ging rustig in haar bed liggen nadat ze de pc had opgestart. Dan hoefde ze morgen niet te wachten op dat trage ding. Ze zag wel dat Lisa van Chris hield, dus zou Cynthia ook niet lang aan zijn lip hangen en met andere mannen bezig zijn dan hem. Dat ging ze proberen dan om haar vriendin geen pijn te doen, anders voelde ze zich zo schuldig. Ze zuchtte en viel rustig in slaap na een tijdje er over na te denken. Alles kwam wel goed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 9:20:44 GMT
Christopher Eccleston
Zijn butler knikte even op haar woorden.'' maar ik kan u vertellen, meneer houd van u.'' sprak hij rustig.'' en ik ben geen pooier, noch dat ik er verder nies mee te maken wil hebben, dus dat aknu van mij aannemen.'' sprak hij kalm en knikte op haar woorden.'' Maar natuurlijk mevrouw. De kamer van de heer Ecclestone is de trap op, en direct rechts, n mocht u toch een eigen kamer willen hebben, kunt u zo de gang doorlopem, en dan de laatste deur links. Ik wens u een fijne nacht mevrouw.'' sprak hij rustig en boog nog even netjes voor haar en liep toen naar de woonkamer, terwijl chris boven al helemaal lag te slapen. Zijn schoenen niet eens uit, zijn stropdas nog steeds strak om zijn nek, en alles op zich nog netjes. Hij lag ook niet onder de dekens, nee hij was goed dronlken, en zou niet eerder dan morgenvroeg weer wakker worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
My life
Jan 29, 2014 12:10:28 GMT
via mobile
Post by Enrico Ezio on Jan 29, 2014 12:10:28 GMT
Leonietje hier
lisa ze luisterde naar de butler en toen hij weg liep liep zij ook omjoog naar de alaapkamet van chris. Ze zag hem op bed lihgen rn schudde even haar hoofd. Mafkees die het was. Nadat ze zich zelf wat had opgefrist en om had gekleed liep ze naar zijn bed waar ze zachtjes hem negon uit te keden.hij zou nog stikken in die stropdas als hij niey oppaste. MET Mpeite trok ze de dekensbonder hem vandaan die ze over hem heen legde en zelf schoof ze ook tegen hem aan om het warm te krijgen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
My life
Jan 29, 2014 12:29:07 GMT
via mobile
Post by Enrico Ezio on Jan 29, 2014 12:29:07 GMT
Christopher Eccleston
Hij had niets meer door en toen hij de volgende ochtend pas wakker werd en keek opzij en voelde zijn hoofd bonken, maar lisa lag naast hem. Had hij alles gedroomd van gisteren? Nee want haar gips was er wel gewoon om.. hij slikte even en duwde een kus op haar voorhoofd om haar niet te wekken, want ze sliep zo lief. Hij glimlachte en keek naar de foto op zijn nachtkastje, hoe gelukkig hun daar waren en dat wou hij nooit meer vergeten. Hij bleef nog wel even liggen en sloeg zijn arm voorzichtig om haar heen en probeerde haar gewoon een beetje warm te houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 13:23:20 GMT
Lisa Ze was in slaap gevallen toen ze het niet meer zo heel koud had. haar kleding had ze in de badkamer over Chris zijn bad gehangen zodat ze konden drogen. Ze was van plan om gelijk als ze wakker werd het project te mailen naar Cynthia. Daarna wilde ze toch een poging gaan doen om te douchen. Helemaal opgewarmd was ze nog niet helemaal naar haar idee. Door de pijnstilling sliep ze goed. Ze merkte hier door ook niet dat Christopher wakker was geworden, voelde de kus niet op haar voorhoofd. Ze had vanacht gelukkig niet over gister gedroomd, anders had ze echt niet zoon rustige nacht als nu gehad. Toen hij zijn arm om haar heen sloog mompelde ze lichtjes wat onverstaanbaars en draaide zich op haar zei. Niet om van hem weg te draaien maar ja niemand ligt stil in bed
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 13:43:46 GMT
Christopher Ecclestone
Hij keek naar haar en glimlachte, merkte dat ze niet wakker werd. Ze sloot even haar ogen en keek hem aan.'' Ik houd van je lisa.. Laat niemand wijs maken dat het niet zo is..'' sprak hij fluisterend, en zijn bonkende hoofd, was iets waar hij stomweg niets aan kon doen, maar als ze zou vertrekken zou hij weer aan de zuip schieten, als zij werkelijk hem wou verlaten. Hij zou het liefste zijn bordeel willen verkopen, maar hij wist niet aan wie.. Hij wist het gewoon niet, hij geloofde er gewoon nog steeds hard in dat zijn vader hier nog ronddolde, en hem ieder moment van de dag nog achtervolgde. Natuurlijk was het onzin maar hij geloofde er toch in. Ook nu voelde het raar, was hij wat bangig, misschien moest hij ook maar gewoon verhuizen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 13:52:17 GMT
Lisa Olsson Na een klein half uurtje werd ze langzaam wakker. ze rekte zich even uit, nou ze widle dat doen maar al gauw voelde ze een steek door haar arm en kreunde even. Oke dit bed lag heel anders, ze opende haar ogen en keek naar een muur die ze nog nooit had gezien. Even was ze vergeten dat ze bij Chris was. Maar haar Laptop lag nog wel in het bordeel. dus daar zou ze heen moeten om het op te halen. Net als een groot gedeelte van haar andere spullen, nou eigenlijk gewoon alles. Ze draaide zich langzaam op haar rug en sloot haar ogen even tegen de pijn die haar arm weer deed. de pijnstilling was uitgewerkt. Ze keek op zei toen ze in haar oog hoeken iets zag en zag Chris liggen.. owja dat klopte ze was vanacht hier heen gekomen. ze glimlachte even kleintjes naar hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 14:06:05 GMT
Christopher Ecclestone
Hij zag dat ze wakker werd, net toen hij ergens weer een beetje wegdommelde. Hij glimlachte even en streek zacht langs haar haar.'' Goedemorgen meisje..'' Begon hij rustig en keek haar aan voor een moment.'' Het spijt me van mijn Sms gisteravond..'' sprak hij en keek haar aan.'' Het was niet mijn bedoeling.. maar ik houd zoveel van je, en ik wil je gewoon in mijn leven.'' sprak hij rustig en slikte even, negeerde zijn dreunende hoofd momenteel en keek naar haar voor een moment.'' wil je een pijnstiller voor je arm?'' vroeg hij rustig en keek naar haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 14:32:45 GMT
Brian Hij hoorde dat hij maar wat moest doen en dat hij maar origneel moest zijn en even lachte hij. Rustig opende hij de koelkast, oke er stond niet echt veel in maar dat kwam ze waren hier bijna nooit. Hij pakte een pak sap uit de deur en een fles cola en keek even aar de datum waarna hi jde spa weg gooide " het word Cola " Sprak die rustig en pakte een glas uit de kast en schonk rustig de cola voor je in waarna hij het glas bij je neer zette op het aanrecht en toen de fles terug zette in de koelkast. " Kom dan gaan we naar de woonkamer dat is een stuk prettiger dan hier " sprak die rustig waanra hij naar de woonkmer liep en rustig in een hoek van de 8 persoon hoekbank ging zitten. Ondnaks dat hier bijna nooit iemand was was het huis wel mooi ingericht Ruby Adams
Ze keek naar hem en knikte.'' Ik vind het prima.'' Sprak ze rustig en pakte het glas op, oh gelukkig hij was niet zo'n gentleman dat hij het gewoon voor haar mee nam, dat scheelde dan weer. Ze liep hem achterna naar de woonkamer en keek een beetje rond en ging zitten op de bank. Niet direct naast hem, ze wou wel eens zien hoe hij reageerde. Ze keek naar het raam en lachte even.'' Oke, je bent gelukkig geen Gentleman door alles voor me open te houden, mijn glas overal naar toe te drgane, en weet ik veel wat.'' sprak ze toch ergens iets arrogant, maar he, echt een lieverdje was Ruby niet. Ze werd niet voor niets '' The Wolff'' Genoemt. Moeilijk grijpbaar, maar toch in uiterlijk zo aantrekkelijk als de pest, tenminste zo zeiden de meeste.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 14:42:33 GMT
Brian Hij legde zijn benen op de poef die nog voor hem stond en hoorde je praten over dat hij helemaal niet zoon Gentlemen was en lachtte even " je hebt volgens mij zelf handen gekreken dus het lijkt me dat je zelf dingen open kan maken en mee kan nemen "S prak die rustig en keek even naar je waarna hij even door zijn haar streek en wat onderuit gezakt ging zitten " en waqt denk je ? " vroeg die rustig tegen je " Zal je je een beetje vermaken hier " Sprak die rustig en stond op waarna hij een onderzetter onder de tafel vandaan pakte en op de tafel gooide. Nee zuinig was hij wel met zijn spullen en vieze kringen o pde tafel had hij geen zin in
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 14:50:32 GMT
Ruby Adams
Ze keek naar hem en lachte even voor een moment en keek hem aan.'' Of ik me zal vermaken, dat zullen we nog wel zien, je hebt me nameloijk nog niet echt overtuigd over of jij niet een vreemde kerel bent.'' Sprak ze ne nam een slok van haar drinken en zette die nu aan de kant op de onderetter en zuchtte even.'' Maar ik vermaak me wel.'' sprak ze en lachte even.'' maar of ik blijf is een tweede.'' sprak ze en lachte even voor ene moment en keek naar het raam, naar buiten waar het al aardig donker aan het worden, dus ze zou hem snel elezne op haar manier, maar momenteel zou ze liever weg wezen eigenlijk en miste ze haar oma ergens.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 14:58:44 GMT
Brian Hij keek rustig naar je " Oke w8 " Hij pakte de pennign uit zijn broekzak en gooide die nar je toe " Ik werk bij de FBI denk jij nog steeds dat ik een rare kerel ben "S prak die rustig en legde zijn benen weer terug op de poef en keek naar je dat je nog niet wist of je bleef " je kan hier gewoon blijven. Ik slaap hier toch weinig dus dan heb je het nier 's avonds voor je alleen. Overdag ben ik hier wel aanwezig "S prak die rustig tegen je waarna hij even wat ging verzitten
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 15:02:25 GMT
Cynthia McCoy
Ze werd vroeg in de ochtend wakker en zat al helemaal aangekleed en opgemaakt klaar aan haar laptop om de mail te ontvangen als Lisa hem stuurde. Anders konze die vast wel een andere keer aan de leerkracht afgeven, met de uitleg waarom het nog niet af was. Ze bekeek haar bladeren even rustig om te kijken op foutjes, dat had ze al een stuk of 3x gedaan, maar je wist maar nooit he. Ze draaide wat rondjes op haar bureaustoel en keek naar buiten. Leek mooi weer te worden, schijn bedriegt echter vaak. Deze middag moest ze dan naar de villa van Chris gaan, dat moest wel lukken waarschijnlijk. Normaal gezien had ze wel even vrij in de middag, al wist ze niet hoe lang het ging duren bij Chris natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 15:06:56 GMT
Ruby Adams
Ze ving de penning en gooide die daarna ook snel weer terug.'' Gatver.'' sprak ze en sotn nu uit zichzelf al op.'' even geen politie meer voor mij de komende dagen, dus ook jij niet.'' sprak ze en liet de cola ook gewoon staan.'' ik zoek wel ergens anders om te slapen, anders heb ik nog het idee dat ik in een gevangenis zit, nee daar bedank ik voor.'' Sprak ze en liep nu ook gewoon weg.'' Mij zie je niet meer Brian, tot ziens, en succes bij de homo's van een FBI.'' sprak ze en liep nu weg.'' en oh, steek die Ferrari van me maar in je eigen reet. Ik zoek wel wat anders, en die vriend van je, die andere racer, bedankt dus voor me in de val lokken want dat deed je daar zeker?'' sprak ze en bleef nog even stil staan.'' met zijn twee iedereen in de val lokken, sportief hoor.'' sprak ze en snoof, en liep nu echt verder naar buiten,
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 15:18:09 GMT
Brian Hij ving rustig zijn Penny weer en stond op toen jij ook op stond. Hij luisterde rustig naar je en toen je bij de deur kwam en je helemaal uitgepraat was pakte hij je pols en trok je terug en keek je aan " oke stop met conclusis trekken "S prak die en stak zijn penning terug. " Dominic en ik waren op dat moment zelf op de vlucht voor de politie. Denk jij dat ik als agent bij de FBI mag straatracen ? " hij liet je arm los " Als ze mij pakken ben ik mijn baan kwijt, en ja die zet ik op het spel om te doen waar ik van hou. Racen "S prak die en leunde met zijn schouder tegen de deur post "De reden dat ik jou mijn huis aan bied is omdat ik er niet over kon je zo te zien lopen. Ik ben geen flirt en geen Gentleman " hij keek naar je " ik woon verdorie met een kerel in huis kom op zeg " sprak die laggend " en van ons twee ben ik nog wel de vrouw " Sprak die glimlagend " buiten mijn werk uren om ben ik niet special agent o'Connor. Nee dan ben ik gewoon Brian de straat racer en werk i kveel in een garage " Hij keek je aan " ik ga je hier niet houden, dat recht heb ik ook niet. "S prak die rustig "maar geloof mij ik ben niet zoals wat jij nu de het afgelopen uur al van mij denkt "s prak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 15:29:18 GMT
Ruby Adams
Ze luisterde naar Brian en snoof even voor ene moment toen hij haar pols beetpakte, en keek hem met een vuile blik aan, maar liet hem uit praten.'' Je woont wel met een kerel samen, maar je probeert het nu wel goed te maken.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' en ik vertrouw geen politie mannetjes, op het werk of niet aan het werk.'' sprak ze en trok zich los.'' Tot ziens Brian, en als je me wilt spreken ooit, kom maar naar de diner hier in het dorp.'' sprak ze en liep nu naar buiten en liep gewoon door de wegen en de straten richting de diner en liep naar binnen waar ze haar oma haar excuus aanbood en naar haar kamer liep. Ze waren nu gesloten, dus morgen zou ze hem pa weer spreken.Ze ging zitten op haar kamer en kleedde zich om en ging op bed lighgen waar ze al snel in slaap viel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 20:15:30 GMT
Brian Hij zuchte even toen ze klaar was met spreken en weg liep. Morgen zou hij er wel langs gaan. Toen ze uit het zicht was liep hij terug naar binnen om alles op te ruimen. Daarna sloot hij alles af en liep naar buiten waar hij in zijn auto stapte en naar de Villa reed. De auto van Dom was er niet maar die was zeker nog ff snel boodschappen doen. Er was hier een winkel die 24/7 open was en dom maakte daar graag gebruikt van. Rustig liep hij naar binnen nadat hij de auto in de garage had gezet. Hij liep naar boven waar hij onder zijn douche stapte. Jah hetwaseen erg luxe huis, Hij en dom hadden een eigen grote kamer met grote badkamer, een douche een een grot badhadden ze beide. Ook hadden ze beide een inloopkast. brian had deze halverwege dichtgemaakt met een plaat, achter die plaat hingen de kleding van zijn werk. Voor als er ooit eens een meisje bleef slapen die hij het liever niet vertelde. Rustig douche hij en toen hij klaar was liet hij zich op zijn waterbedvallen. Hij vouwde zijn handen onder zijn hoofden viel al gauw in slaap
Dom Rustig was hij de winkel in gelopeb, hij hield van deze winkel. Hij was altijd open dus hij kon er altijd heen wanneer het hem uit kwam. Rustig liep hij de winkel in waarna hij een mandje pakte en rustig verder liep. Hij pakte het blaadje wat hij had gemaakt met wat echt nodig was. Als er onderweg wat langs kwam wat in de abieding was of wat hij of Brian lekker vond belande dat ook in het mandje. Nee echt 3 koelkqasten en 2 groete diepvriezen stonden er thuis, en er werd altijd wel voor gezorgt dat die vol waren. Rustig liep hij verder terwijl hij soms wat in het mandje stopte
Lisa ze hoorde hoe Chris begon te spreken en glimlachte even. " Je laatste sms heb ik niet eens kunnen ontcijveren "S prak ze tegen hem en glimlachte bij zijn woorden " Ik hou ok van jou Chris "S prak ze tegen hem en knikte even op zijn vraag of ze een pijnstiller wilde " graag "s prak ze tegen hem en keek op de klok " Ik moet echt zo langs het bordeel spullen halen, anders kan ik Cynthia niet op tijd het verslag sturen en krijgt ze een probleem door mij en dat wil ik ook niet "S prak ze eerlijk tegen hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 21:45:08 GMT
Ruby Adams
Ze zuchtte even voor ene moment toen ze de volgende morgen angzaam wakker werd. Ze snoof even voor een moment, en kwam nu overeind in haar relatief kleine slaapkamertje en liep nu rustig in haar kleding de zaak in. Ze wren nog dicht, maar om 8.00 vanmorgen zouden ze open gaan. Ze kleedde zich om en ddeed de zaak open zoals elke mogen en nam plaats achter de bar. Ze was duidelijk moe, maar daar liet ze haar werk niet vanaf hangen. Ze had slecht geslapen door een nachtmerrie, maar had verder ook om de twee uren wakker gelegen. Ze schonk de koffie in voor de eerste klanten deze morgen en liep daarna met het bord naar buiten, waar altijd het dagmenu op stond, en op de andere kant de naam van de dinner. Ze liep weer naar binnen en nam weer plaats achter de bar, en begon wat glazen schoon te maken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 21:53:40 GMT
Sara Gather
Ze kwam rustig aan bij de winkel en keek even rond. Nou, lekker druk weer. Het viel eigenlijk nog mee, maar Sara had ht sowieso al niet bepaald op mensen. Alleen op haar team bij de races, en de mensen die daar in de buurt waren meestal. En op haar werk natuurlijk, dan moest ze wel wilde ze al die mannen verdragen die aan haar lichaam kwamen. Ze liep rustg verder de winkel in, pakte een mandje en langs alle rekken liep om te zien wat ze nodig had. Ze wist wel zo ongeveer wat ze nodig had, een lijstje had ze niet nodig. Anders vergat ze toch de helft van wat er op stond, en meestal had ze gewoon geen zin dingen op te schrijven. Ze haalde wat spulletjes bij elkaar en dacht even na, keek weer langs alle rekken. Ze wist het even niet meer. Misschien moest ze toch maar eens lijstjes maken om niets te vergeten. Ze haalde haar schouders even op en liep verder, tot ze tegen iemand aanknalde. Ze deed enkele stappen achteruit om niet te vallen en keek dan op naar de man die voor haar stond. "Kun je niet uitkijken waar je loopt?" Sprak ze nu ook meteen tegen hem. Ze had hem wel eerder gezien op een van de races, maar dacht je nou echt dat dat haar afschrikte?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 22:06:34 GMT
Brian Toen hij de volgende morgen wakker werd rekte hij zich rustig uit. Hij keek op de kalender, had hij weer. Vanmiddag moest hij op kantoor zijn. Hij zou dan wel in de stad ontbijten, kwam goed ui tdan kon die nog even langs ruby. Rustig stond hij op en liep naar de badkamer waar hij zich rustig waste en zich zelf schoor. Rustig liep hij naar de kledingkast waar hij zijn werk kleding aan trok en daarna liep hij naar beneden. Hi jschoot in zijn nette schoenen en deed zijn stropdas nog even goed. op zijn gemakje pakte hij zijn nette jasje van de kapstop die hij over zijn schouder werp en naar de auto liep. Niet zijn nissan dit keer, nee een Subaru Impreza WRX STI dit keer. Rustig reed hij weg bij de villa naar het dorp waar hij zijn auto parkeerde voor de luncroom waar Ruby werkte. Rustig stapte hij uit en liep naar binnen waar hij op zijn gemakje aan een tafletje ging zitten
Dominic Hij was bijna klaar en was opweg richting de kassa toen plots iemand tegen hem aanliep. Hij bleef staan, en keek verbaast op toen hem meisje tegen hem sprak dat hij op moest passen. " pardon jij liep tegen mij op "S prak die en keek naar haar, hij had haar wel eens op races gezien. Maar buiten de baan tja trok hij zich weinig van die mensen aan. Op de baan waren het vijanden van elkaar. Maar buiten de baan was dat niet nodig. Altans dat vond hij, hij kende wel anders van sommie en dat vond hij jammer. Rustig legde hij het laatste in zijn mandje en keek naar je " gaat het " vroeg hij dan toch maar even
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 22:15:23 GMT
Sara Gather
Ze keek naar hem op zijn woorden. "Jij komt zomaar random uit het niets opduiken." Sprak ze en maakte er een handgebaar bij omdat ze niet uit haar woorden kon komen voor even. "Wat heb je onder die kleren zitten man, Staal?" Mompelde ze omdat het toch hard aan was gekomen, aangezien ze toch snel stappend tegen hem op was gebotst. Hij vroeg of het ging en ze knikte rustig. "Ja het gaat wel." Zei ze nu ook gewoon en streek door haar haren heen. "Dominic, toch?" Vroeg ze nu ook gewoon, nou ja, ze vroeg het niet echt. Het was eerder een bevestiging voor zichzelf omdat ze sowieso gelijk had. Ze had zijn naam wel vaker horen vallen op races, dus vond je het gek dat ze zijn naam kende?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 22:20:55 GMT
Ruby Adams
Ze deed in feite hetzelfde als iedere morgen, en toen ze brian binnen zag komen, kwam gelukkig haar oma ook al binnen.'' Oma, kan jij even die kerel doen?'' vroeg ze direct en ze knikte even waardoor haar oma nu naar de tafel van Brian liep om te vragen wat hij wou eten en drinken.'' Goedemorgen meneer.'' Sprak haar oma dan ook netjes en keek hem aan.'' welkom bij Granny's Dinner, wat wenst u vandaag?'' vroeg haar oma rustig en Ruby schonk hem even een duidelijk vernietigende blik op dit moment en snoof even terwijl ze zelf even een andere klant hielp, en vervolgens koffie begon te zetten achter de bar.
|
|