Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 19:05:14 GMT
Killian Jones
Hij keek naar zijn amnnen en naar haar voor een moment.'zo pittige tante. niet te veel draaien, houd gewoon dat roer recht. Net alsof je in een auto zit, alleen dit is groter, en heb je meer mannen voor nodig.'' Sprak hij rustig en wees naar een punt in de verte.'Daar ligt een bergtop, zou drie uur varen van hier moeten zijn. Houd dat als je oogpunt, en houd de punt van het schip daarop gericht. Denk alsof die punt van het schip in feite de neus is van je auto.'' sprak hij rustig.'' Ik ben beneden even, zo terug.'' Sprak hij en liep het bovendek af, en ging zijn kajuit in voor een moment, en haalde een verrekijker, en een kaart. Daarmee liep hij weer mee naar buiten en liep naar het bovendek.'' Oke, Letty, laat het roer even los, Smay, jij gaat even aan het roer, en ik zou graag willen dat jij even bij de kaart komt, dan gaan we kijken waar we heen gaan.'' sprak hij rustig en keek haar kort aan, terwijl zijn kameraad al naar het roer liep.'' We hebben namelijk behoorlijk wat eilanden in de buurt, en anderhalve dag op een schip is fijn, maar ik denk dat je ook wel wat wilt zien.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 19:13:42 GMT
Letty Ortiz Ze keek naar hem toen hij sprak dat ze pittige tante was " Ik ben opgegroeid met 4 broers "sprak ze rustig en luiterde naar toen hij sprsak over het sutren dat ze maar net moest doen. als ze het zo bekeek was dat wel zo. rustig keek ze naar de bergtom die Killian bedoelde en hij liep weg en kwam niet veel later terug. Ze liet het roer los toen er iemand anders kwam om hem over te nemen en rustig liep ze naar hem toe terwijl ze naar de kaart keek die hij bij zich had. " ik vind het allemaal Killian. Ik ben weer eens op een boot geweest en dat was het belangrijkste voor me "sprak ze glimlagend tegen hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 19:33:51 GMT
Killian Jones
Goh ze glimlachte naar hem, en waromvond hij dat nu een verrassing? hij wist het niet echt. Hij schudde even zijn hoofd voor een moment.'' Dan gaan we hierheen, piko Island.'' sprak hij en wees even naar een eiland.'' Is obgeveer een nacht varen, dus als we nu doorvaren, zijn we er morgenvroeg.'' sprak hij rustig.'' En als we dan daar tegen de avond weer weg varen, zijn we de derde dag er rondom 21.00 weer op het vaste land. Als de wind tenminste meezit.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Vanavond eten wij twee in mijn kajuit, als je dat tenminste wilt, de anderen eten altijd op het dek in de open lucht, en hebben dan spelletjes enzo, maar ik ben niet zo van hun spelletjes, zijn nogal vreemd.'' sprak hij kalm en keek haar aan.'' Dus tenzij jij je kelren uit wil doen, doe je er slim aan niet met hun spelletjes mee te doen.'' sprak hij rustig en lachte even voor een moment. hIj hoorde zijn telefoon gaan, die heel toepasselijk afiging met een pirates of the caribean deuntje. Hij pakte de telefoon met zijn goede hand, en deed zijn haak even omhoog dat ze even moest wachten en hij liep naar de rand van het bovendek en leunde daar tegen aan.'' MEt hook.'' nam hij ook rustig op, duidelijk dat hij zijn eigen naam eigenlijk zelfs nooit gebruken.'' je wilt er vijf?''' sprak hij en stak opnieuw even zijn haak op. Wacht even ik loop even naar beneden, ik ben op dit moment met de JEwel of the realm op de zee aan het varen.'' Sprak hij en keek even naar Letty.'' Even wat zaken afhandelen, neem het roer maar weer over als je wilt.'' sprak hij en liep naar de kajuit en handelde daar de vrouwen zaken af. dat de man zo vijf hoeren mee kon krijgen voor zijn feestje vanavond, en liep na goed 20 minuten weer langzaam de kajuit uit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 19:41:04 GMT
Letty Oritz Rustig luisterde ze naar hem en knikte goedkeurend " zowel het eiland als hjet eten lijkt me prima "sprak ze rustig en keek naar hem " Ik hou inderdaad liever mijn kleding aan " Sprak ze glimlagend tegen hem. Toen ze zijn telefoon hoorde. de man die op dat moment bij het roer stond liet hem los en zei nam hem over. Het zou ook allemaal wel en ze wilde niet eens weten over wat voor soort zaken het ging. dat ginghaar niks aan en waarschijnlijk zou ze zich er niet bepaald beter van gaan voelen. Het idee van net om tussen de werklui te eten met rare spelletjes en haar kleding misschien kwijt te raken. Nee echt niet dat ze daar aan mee ging doen. Misschien dat ze in zoon rare bui was als ze kats lam was. Maar letty dronk zich alleen kats lam als het ook echt gezellgi was en ze het eigenlijk niet echt door had door de gezelligheid
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 20:27:57 GMT
Killian Jones
Hij liep nu weer naar boven en keek naar haar voor een moment.'' Je voelt je dus al thuis aan het roer?'' sprak hij met een lach en keek haar even aan terwijl ze verder naar boven liep en rustig weer richting het roer en keek even naar haar voor een moment.'' JE doet het ook netjes, Letty. Je had mij bijna niet eens nodig zo te zien.'' sprak hij rustig en keek even met zijn verrekijker naar de berg voor een moment.'' VErplaats haar ietsjes naar rechts nu, dan vaar je someteen netjes langs het eiland. Fixeer je nu op de open zee. Vol zeil jongens!'' sprak hij rustig en al snel voelde je het schip iets sneller op gang komen nu.'' Ze gaat nu sneller, ze heeft alleen wat minder wending. PRecies hetgeen wat we nu nodig hebben.'' sprk hij rustig en keek haar aan, wou haar wat helpen waardoor hij per ongeluk zijn hnd op de hare legde en die elijk terug trok. Hoj schraapte enkel zijn keel even en grijnsde kort en legde zin haak er nu boven, zodat hij haar niet aan zou raken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 20:32:35 GMT
Letty Ze keek even om toen hij weer terug kwam en glimlachte binj zijn woorden " Het is net zo als rijden in een auto met een grote kont en een lange neus " sprak ze laggend en hoorde hem spreken dat ze langs de berg moest varen en dat ze de open zee moest volgen. Iets liet ze de boot naar rechts draaien en voelde hoe niet veel later de boot sneller ging. Ze keek hem aan toen ze zijn hand op de hare voelde al zag ze dat hij hem snel terug trok. Het was een vreemd gevoel wat door haar heen was gegaan en een rilling ging kort door haaar lichaam heen toen hij zijn haak op haar hand legde. Dit voelde erg onprettig aan maar ze besloot het niet te zeggen en hield haar blik gericht op het water
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 20:40:36 GMT
Killian Jones
Hij glimlachte en keek even naar haar. Het had zo goed gevoeld zijn hand op de hare.'' weet je wat, k heb een deal.'' Sprak hij kalm en keek naar haar.'' Je hoeft niets te betalen voor deze hele trip, als jij mij auto leert rijden.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Wat ik kan wel schepen varen, ik kan wel heel goed bier uit tieten weg zuigen en alles wat maar schunnig is, maar autorijden is iets wat ik niet kan. Jij leert het me, je krijgt deze trip voor free, en je hebt ook ook kennis over het varen.'' sprak hij rustig en keek haar even aan, en liet zijn haak weer terug glijden, en haalde die van het roer af.'' Zijwind!'' werd er geroepen en hij greep even het wiel vast.'' Half zeil!'' Sprak hij en hij hield moemnteel het roer behoorlijk goed tegen, dat hij niet doorhad dat zijn hand weer even op de hare lag.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 20:52:10 GMT
Letty ze luisterde naar hem een een grijns kwam op; haar gezicht toen ze de deal hoordeen keke hem grijnzend aan "dat is afgesproken "S prak ze glimlagend. Even wilde ze hem een dankbare knuffel geven. maar toen werd er geroepen dat er zijwind kwam en dat er half zeil moest, en eigenlijk voordat ze het wist greep hij het roer vast, waardoor ook haar hand. Weer dat rare gevoel ging door haar heen. Iets wat ze nog nooit hadgevoelt. ze voelde zich toch iets rood wordenj en draaide haar hoofd weg. Oke wat had dit te betekenen waarom voelde dit zo raar bij haar. Ze kon hem gister nog wel afschieten, en nu stonden ze samen hier en ging er een raar gevoel door haar heen zodra hij haar aanraakte. Nee ze moest hier niet voor vallen. dit zou allemaal maar toneelstuk zijn. Ze trok haar hand onder hem vandaan en ging aan de kant zodat hij er beter bij kon
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 21:02:22 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en slikte even. Hij voelde toch wel een beetje vreemde gevoelens, al had hij gisteren enkel het doel om meiden te vinden voor zijn bordeel. Hij slikte even. Hij mocht zich niet binden aan een meissie, dat had geen nut, en zou nooit werken, want eigenlijk had hij 7 liefjes al, want van elke meid hield hij toch wel een beetje, al was dat meer odat hun geld voor hem binen haalde. Hij keek even naar haar.'' Op de terugweg kan ik je wel met zijwinden om laten gaan, maar zoals je ziet gaat het vooral om concentratie, en om kracht.'' sprak hij rustig enf keek haar aan toen de wind weer even wat rustiger was.'' Oke vol zeil jongens, het lijkt klaar te zijn.'' Sprak hij en liet het roer weer los en keek naar haar.'' KOm maar Letty, jou beurt weer. Jij staat aan het roer vandaag.'' sprak hijal wou hij haar ook een beetje dichter bij haar hebben, en keek even naar een van de mannen beneden.'' Maikel, maa jij even het avond eten voor de mannen en ons klaar? dan kunnen we zo eten, want als de nacht valt zitten we weer met andere problemen.'' sprak hij rustig en hij knikte even waarna Hook weer naar haar keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 21:09:53 GMT
Letty Ze gaf hem de ruimte die hij nodig had om het schip goed onder controle te houden. Ze bleef rustig met haar armen gevouwen staan terwijl ze rustig naar het water keek ze hoorde hem weer praten over dat hij haar met zijwind opde terug weg wel zou leren en zo " Hey rustig aan jij ik leer jou ook maar 1 ding tegelijk zodra je in een auto stapt " sprak ze laggend tegen hem en hoorde dat zei weer kon en hij gaf iemand de opdracht om te gaan koken " Als je mij de spullen laat zien wil ik ook best wel koken hoor "S prak ze rustig en keek naar Killian terwijl ze haar handen in haar broekzak stak
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 21:15:13 GMT
Killian Jones
HIj keek naar haar en lachte even voor een moment.'' Maar dit kun je wel, dat weet ik zeker, maar dit was gewoon een stevige zijwind.'' Sprak hij en lachte even voor een moment.'' En jij gaat niet koken, je blijft lekker op het dek, je bent onze gast.'' sprak hij rustig en keek haar even aan voor een moment, en zijn ogen leken iets te twinkelen, al waren die nog wel zwaar opgemaakt met Eyeliner, maar hij vond dat fijn, dus ja liet hem lekker. Hij likte even en keek nu een andere kant op, omdat hij hele andere gevoelens begon te kweken voor haar. Ze was echt een leuke meid, en het valse in haar, sprak hem juist aan, en ze hield van varen, en dat was dan ook wel weer een pluspunt.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 21:23:16 GMT
Letty Ze keek naar hem " We zullen het zien "s prak ze laggend terwijl ze weer even naar het water keek. Ze hoorde hem spreken over dat ze de gast was " ja daarom juist "s prak ze en keek rustig naar hem " Ik vind koken leuk laat me koken oke "ze keek hem rustig aan. Jah letty kon kort uit de bocht komen engemeen zijn maar letty had ook zo har leive kanten. En als er geen rede was om gemeen en bot te doen dan deed ze dat ook niet, En die reden was er nu niet dus deed ze het ook niet " laat me koken oke dan kunnen je jongens rustig hier op het dek verder "ze keek hem aan " Ik zit nog 3 dagen met je op de boot ik krijg nog tijd zat om te varen "s prak ze glimlagend " en desnoots kom je helpen in de keuken "sprak ze glimlagend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 21:32:37 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment. Liever had hij haar hier, en hij zou haar bijna gewoon bij de heupen pakken, zijn hoofd op haar schouder, en lief voor haar zijn, hij wou haar niet van het dek hebben.. Hij slikte even en wou het al helemaal doen en gind al achter haar staan, maar daarna hield hij zichzelf tegen.'' Ga.. Ga maar lekker koken, loop maar met Maikel mee..'' sprak hij een beetje verward momenteel, en liep ook even een beetje weg.'' Kom daarna maar naar mijn kajuit, dan eten we wat.'' Sprak hij en liep naar beneden en ging zijn kajuit in, en storrte op zijn stoel achter het bureayu neer, en legde even zijn handen tegen zijn hoofd. Oh man, hij was het aan het verknallen, maar vreemd voelde hij zich ook. Morgen zou hij hier de hele dag zitten, ze vermaakte zich maar even, hij zou haast niet te zien zijn waarschijnlijk, want hij voelde zich verschrikkelijk. Er zat daar een dorpje, hij voerde wel een chick dronken, en zette zijn gedachten weer op zijn werk. Hoertjes verzamelen, en ze in zijn bordeel stoppen. Hij mocht niet echt verliefd worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 21:40:07 GMT
Letty Ze had een verandering in zijn houding gezien toen hij sprak dat ze maar lekker moest gaan kijken. Wat was er met hem aan de hand. had ze was verkeerds gezecht ? Ze keek hem na hoe hij weg liep en liep toen achter Maikel aan. Ook hemstuurde ze de keuken uit. Rustig begon ze te koken en na een klein half uurtje had ze een lekkere maaltijd bereid. ze riep Maikel om de borden voor de jongens tehalen en liep zelfs met de borden van haar en Killian naar zijn Kajuit. Ze draaide zich mket haar elleboog naar de duer waarmee ze hem open drukte. helemaal v ergeten te kloppen ofzo. Ze stapte naar binnen en zag hem zitten " is er wat ? " vroeg ze aanhem en zette de borden op de tafel die er stond en ze keek naar hem. Rustig kruisde ze haar armen voor haar borst terwijl ze naar hem keek. Ze wist niet wat het was maar ze hadal vaker gehoord dat als ze haar armen voor haar borst kruiste dat ze een best boze en arogante blik had. Deed ze niet met opzet n ze vergat er ook altijd rekening mee te houden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 21:46:41 GMT
Killian Jones
Hij stond op en gooide een wereldbol door de kamer heen toen het rustig was, en stortte weer op zijn stoel neer, en bleef zo even zitten, en merkte hoe later de duer open ging en keek naar haar voor een moment.'' Er is niets Letty, ik ben gewoon een beetje dom bezig met mezelf, en dat merk ik.'' sprak hij enkel een verder zou hij er niets over zeggen, ook nu stond zijn gezicht direct weer serieus en toonde hij geen emotie meer. Zijn blauwgrijze ogen staarde even naar het eten en hij stond op, en pakte een extra stoel.'' Ga lekker zitten, en eet wat, geloof me, ik red me wel, ik ben alleen nog wat moe van gisteren nadat je weg was.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 21:49:53 GMT
Letty Ze keek naar hem terwijl ze hem recht in zijn ogen aan keek. ze geloofde hem niet maar dat zou ze hem niet gaan vertellen. ze zag hoe hij er een stoel bij schoof en rustig ging ze op de stoel zitten en slooeg haar been over haar andere been en keek naar hem " Nou dat betekend dus voortaan wat minder bier en tieten en wat eerder naar bed lijkt mij " sprak ze rustig en keek naar hem "a ls je wilt leren rijden zal je minder moeten gaandrinken. Je komt niet aangeschoten in mijn auto's " sprak ze sirieus terwijl ze de vork pakte en wat aan haar vork prikte van haar eten en keek even naar hem terwijl ze rustig de vork met eten in haar mond stak
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 21:57:30 GMT
Killian Jones
Hij ging weer zzitten in zijn stoel en nam een hap van het eten en knikte even.'' Ik heb vandaag nog geen druppel gedonken.'sprak hij en een man kwam binnen met een pul bier en een corona.'' Ik zag het je drinken, ik heb het laten inslaan.'' sprak hij enkel onschuldig en nam zelf zijn bier aan en nam een slok. Ja hij en zonder bier, het was lastig, misschien had hij er wel een soort van verslaving aan, en straks was hij weer aangeschoten, en dat kon ze lachen. Hij keek naar hem toen hij weer vertrok en zuchtte even voor een moment.'' en zoveel drink ik niet, 3 4 biertjes op een dag.'' sprak hij enkel onschuldig. Ja hij dronk om meerdere redens, maar vanavond wist hij dat er zeker 8,9 biertjes in gingen om het gevoel te verzuipen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 22:00:35 GMT
Letty Ze kauwde rustig op haar eten en zag hem ook gaan zitten en dat hij begon met eten. ze keek op toen er niet veel later een man met bier en Corona binnen kwam.ze hoorde de verklaring van Killian en glimlachte toch even "Das aarig van je " sprak ze tegen hem. Ze hoorde hem spreken dat hij er maar 3 a 4 dronk op en dag en schudde haar hoofd " Als jij in mijn auto's wilt rijde, nou beter gezecht als je echt wilt gaan autorijden moet je niet meer drinken. Ik wil geen ongelukken en je hebt een fikse boete als ze je er op pakken " sprak ze rustig en kapte het flesje waar ze een slokje uit nam. Kijk zei zelf reed nu ook 3 dagen niet dus ze kon nu mooi nog wat drinken toch. janu kon het geen kwaad
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 22:08:48 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en knikte evn.'' Dna moet ik dus geen auto gaa rijden, bier is vast.'' sprak hij rustig en nam weer een slok van zijn bier. Hij dronk sneller dan normaal, en dat viel vast wel op, maar ij wou nu snel aangeschoten raken, dan was dat gevoel weg, en kon hij weer normaal doen na zijn idee. Hij nam weer een hap van zijn eten en keek naar zijn bier voor een moment en stond op voor een moment en liep naar de deur.'' Miaikel, kun jij wat voor me doen? even een tap zometeen bij mij afleveren?'' vroeg hij rustig aan hem waarna hij knikte en hij liep weer naar binnen toe en ging weer zitten. '' Eet smakelijk nog trouwens.'' sprak hij aangezien hij geen zin had om het gesprek over zijn drankgebruik nog verder te discussieren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 14, 2014 22:14:24 GMT
Letty Ze hoorde hem spreken over dat hij dan maar geen auto moest gaan rijden. Nee bij zoon gozer wilde ze niet zitten.ze zag aan hem dat het niet goed zat en toen hij vroeg om een tap stond ze op en pakte haar bord op. Ze zou wel alleen verder eten. " ik hoor wel als je van gedachte verandert " sprak ze net zo bot als toen in het café. Bij het roer net had ze een andere blik inzijn ogen gezien. En ze had zoon raar gevoel gehad. Nu begon het zelfs pijn te doen " eet smakelijk " sprak ze nog steeds wat norsig en liep met haar bord de kajuit uit. Het flesje liet ze rustig staan en ze smeet de deur achter zich dicht. Ze liep naar haar eigen kajuit waar z haar bord o de tafel smeet waardoor het eten er aan alle kante afrolde en ze plofte op een leeg bed. Gefrustreerd streeknzendoor haar haar heen. Wat was er nou met hem aan de hand. Net was het zo geweldig geweest en had ze zich zo goed gevoeld. Nu was alles bagger en voelde ze zich ook hardstikenslecht. e wilde aan land zzijn ze wilde racn dit kotengevoel er uit rijden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 14, 2014 22:28:10 GMT
Killian Jones
Ze vertrok, nee ze vertrok, oh wat vond hij het erg, momenteel niet echt. Hij slikte even voor een moment en pakte het vord eten wt hij ook tegen de muur aanschoot en een gordijn op zij trok waar een portret van zijn vader hing.'' Wou je dit pap? wou je dit?'' sprak hij enkel en gaf er een dreun op, en het schip was natuurlijk gehorig, dus ook beneden zou zijn woedeuitbarsting te horen zijn waarschijnlijk. Zijn vriendkwam binnen en keek naar hem.'' Hook,.. killian, jongen.'' sprak hij en Killian keek hem enkel kwaad an.'' Zout op Maikel.'' srpak hij en duwde hem gewoon de deur uit, maar niet zonder stoen en slagen, zijn haak had een lelijke hoofdwond bij hem veroorzaakt. hij snoof even en gooide een beeldje tegen de deur aan, en stortte nu weer op zijn stoel neer. Hij pakte zijn pul bier en gooide die achterover, ook al kwam zijn leren jas nu flink onder het bier te zitten. Nu had hij flinke afleiding nodig. Hij rende het dek op en keek om zich heen.'' leg daar aan, ik heb hoeren nodig.'' sprak hij en gooide het roer om, en legde in de haven aan, en hij was ook zo het schip af, en pakte het eerste de beste jonge meisje, en trok die een steeg in, waarna hij haar begon te verkrachten. Het meisje, amper 16 had totaal geen macht tegenover Hook, maar hij was duidelijk pissig, en wou zijn gevoelens weg werken. Hij kneep in haar borsten, en sleurde haar gewoon mee terug naar het schip, waar hij haar in zijn kajuit verder verkrachtte. De mannen keken allen raar op, ze wisten wat hij had, ze wisten wat hij deed, maar dat hij zo boos kon zijn, nee dat had geen voorzien, want over het algemeen was hij geen verkrachter. Het meisje gilde en stribbelde tegen, maar Hook was te kwaa, en dus dook hij zo bij haar naar binnen, en ontmaagde haar hevig. Het meisje huilde, maar daar had hij momenteel geen boodschap aan. Hij zoende haar ruw, en zat aan haar borsten. '' Dit is voor jou papa, dit wil je toch zo graag? elke vrouw is een hoer.. sprk hij grommend bijna, en dit meisje zou het niet overleven, zijn haak zat al vast in een van haar borsten, en daardoor gilde ze nog harder, en smeekte dat hij haar zou laten gaan. Maar hook was er even niet meer, of althans niet de lieve man die onder de huid zat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Jan 15, 2014 1:30:10 GMT
Killian Jones Hij lachte even voor een moment en keek naar haar toen e naar boven ging.'' Er gaat niets gebeuren.'' sprak hij en liet het grote roer los.'' Kom . kom erachter staan, en houd het schip recht.'' sprk hij rustig en keek naar zijn mannen.'' Half zeil jongens, vrouw aan het stuur, zeer gevaarlijk.'' sprak hij en de mannen moesten lachen maar lieten en haalden wel even een paar zeilen op, zodat er minder wind op zou staan, en het schip wat langzamer ging en hij keek naar haar. '' Kom, je kan het heel goed, pak het roer.'' sprak hij rustig en keek even naar zijn mannen die nu stopte met werken, omdat ze eiegnlijk op orders wachtte van of Killian of haar.'' Hook, weet je zeker dat het wil?'' sprak een van hun en hij hief zijn haak.'' Moet geen probleem zijn.'' sprak hij rustig en keek naar Letty.'' Ik weet dat je het kunt.'' David Nolan Hij keek naar hem en schraapte even zin keel.'' 15 kilo van beide. Bel me vanavond, ik wil eerst prijzen, en mijn dealer eter kennen om leveringen te doen.'' sprak hij en liet zijjn nummer rustig op zijn bureau liggen toen de meid weg was. Hij had er ook verafschuwend naar gekeken, misschien niet de beste iets, maar je moest de blik kennen, als je het wou weten wat hij precies bedoelde. Hij zuchtte even voor een moment en keek naar hem. Op het papiertje stond enkel zijn nummer, geen naam of wat dan ook, zijn naam was alleen voor mensen die dichtbij hem stonden.'' En het maakt niet uit van die meid, ik maak haar met liefde ook op dat transport.'' sprak hij rustig en schrijnsde even. Nou ja transport, hij zou een paar dagen later in de krant lezen dat ze dood was, en dat ze al verdachten hadden ingerekend.'' Ik hoor het vanavond van je, dan krijg je een adres waar het heen mag.'' sprak hij en liep nu gewoon weer weg, hij wist dat hij wel zou bellen als hij geld wou verdienen, hij had inmiddels al genoeg drugsdealers ingerekend. Damon Treaver Hij knikte even op zijn woorden en nam het papiertje vast en stak het in zijn zak. Als hij zijn leveringen vandaag had gedaan dan ging hij wel even bellen, hij had nog meer als genoeg te doen hier voor hij zich op andere zaken kon storten. Hij luisterde verder en knikte dan weer even. "Ik bel je nog wel." Zei hij rustig tegen hem en bleef even zitten toen David de deur al uit was. Rare gozer, en om eerlijk te zijn vertrouwde hij hem eigenlijk ook niet. En waarom die afkeur van vrouwen als hij in de vrouwenhandel zat? Nee, dat verhaal klopte niet bepaald. Hij streek door zijn haar heen en stond nu rustig op om uit het bureau te lopen. Zodra hij de dood van het meisje in de krant zou zien staan zou hij wel de link gaan leggen met die kerel. Hij was niet dom, als je hem zo noemde dan zat je mis. Nee, het zou even duren voor hij David zou vertrouwen en dat mocht hij weten ook. Hij keek de man na en liep dan naar de opslag waar zijn voorraden lagen om te kijken of hij genoeg van elk had, meer als genoeg zelfs. Hij maakte de prijs even op en stak dat papiertje dan ook weg in zijn zak bij het nummer van die man zodat hij het niet vergat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 9:45:46 GMT
David Nolan
Hij pakte zijn telefoon toen hij een stukje verderop was en belde even rustig een vriend van hem.'' Ik heb vijf dames nodig, en een loods.'' sprak hij rustignaar degene aan de andere kant van de lijn. HEt gesprek duurde even, maar toen hij het eenmaal geregeld had, stapte hij in een taxi, en reed hij al eigenlijk direct naar de haven, om de loods te controleren en de dames te ontvangen. Hij snoof even rustig en keek kort naar de haven toen hij de chauffeur had betaald, en liep naar de loods toe, en keek even naar de loods. HEt was perfect ingedeeld voor zijn plannen, al zou hij vanavond heel gelovig moeten doen met een van de dames, en dat ging moeilijk worden, dat wist hij, maar hij zou het zoveel mogelijk ontwijken, en de dames al in de container hebben. Ze zouden al drugs op hebben, dat wist hij dus die dames hoefde hij geen zorgen over te maken, dat kwam wel goed. hij snoof even en keek de loods rond, drugs stond er nog, niet veel, dat ws goed. Hij keek even naar de man die even zijn collega zou spelen vanavond, alles stond gewoon klaar, en daar hield hij van. Hij noteerde het adres voor hem nog even in een notitieblokje alles en maakte een koffer met geld klaar, zodat hij kon betalen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 13:13:34 GMT
Letty Ortiz ze streek door haar haar heen en hoorde niet veel later allemaal kabaal beneden. Het duurde ook nit lang of ze kwamen aan land en nog geen 5 minuten later was er allemaal geschreeuw beneden. Nee hier zou ze geen tel langer blijven. zeg rpeeg haar tas en liep naar boven en zag de mannenstaan " ik wil niet weten wat er aan de hand is " ze pakte het geld voor de 3 dagen en drukte het in Maikel zijn hand " geef dit aan die klootzak en zeg maar dat die echt niet meer hoeft te komen voor ook maar 1 autoles of wat dan ook " sprak ze tegen hem terwijl ze het meisje nu nog harder hoorde schreeuwen " En als hij echt jullie vriend was, dan ga je naar binnen en kalmeer je die ongelofelijke mafkees " sprak ze kwaad naar hun. Nee letty ging het niet eens proberen straks stond zij zo te schreeuwen van de pijn. Ze slingerde haar tas over haar schouder en liep van het schif af. Ze zou wel een taxi of wat naar huis nemen maar hier bleef ze geen tel llangern
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 15:11:11 GMT
Killian Jones
Maikel schork van Letty en liep nu weer naar binnen bij Killian terwijl het meisje eigenlijk ook al dood op de vloer lag, en hij weer in de stoel was gezakt, en nog half naakt was, maar dat kon hem niets schelen.'' Killian.'' sprak hij rustig en ging naast hem zitten.'' Killian wat is er met je jongen?'' sprak hij rustig en Killian keek naar hem.'' Ik hield van haar, ik weet het zeker.'' sprak hij enkel en slikte even.'' maar ik kan niet verliefd raken.'' sprak hij en stond weer op en dronk direct nog een biertje, en haar corna pakte hij ook gewoon en goot die erachter aan.'' laat me maar Maikel. Mijn leven is verpest, en dat zal het blijven.'' sprak hij enkel en trok zijn broek aan, en behoorlijk aangeschoten liep hij het eiland op waar ze aangelegd waren, en liep naar de kroeg, waar hij direct een pul bier bestelde, en die bijna direct in een keer achterover sloeg. Hij zag er niet uit, zijn haak zat nog onder het bloed, waardoor het rumoer groter was dan eerder. een belde al de politie, maar denk je werkelijk dat hem het kon schelen, nee helemaal niet eigenlijk. dan werd hij maar opgepakt, had hij geen last meer van die rot gevoelens, en zag hij haar niet meer. dan kon hij het vergeten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 15:26:58 GMT
Letty Ze was al te ver bij bij de boot vandaan om Killian er af te zien lopen. Maar hoe verder ze bij de boot vandaan ging hoe meer pijn het deed. Ze liep naar het busstation wat tegen over het cafe was waar Killian nu zat, al wist ze dat natuurlijk niet. ze keek op het bordje met de tijden die er stonden en zuchtte even./ Als ze nou niet omgelopen was omdat ze de weg niet wist had ze de bus naar de boot terug naar het vaste land gehaald. Ze plofte neer op het bankje wat er stond. Nu moest ze 20 minuten wachten.Ze haalde haar telefoon uit haar broekzak en plugde haar oortjes er in en stak die in haar oren waarna Lucifer van Nino ft kempi door haar oren galmde. Nee ze was echt kwaad, ze had hem nooit moeten vragen dat was dom geweest. Hij was nog steeds de zelfde gore klootzak als in het cafe en hij speelde alleen maar ee nstom spelletje om haar uiteindelijk vast ook in het bordeel te krijgen. Nee echt kwaad was ze en nooit dat ze hem meer hoefde te zien
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 15:35:16 GMT
Killian Jones
De politie was iets wat al snel verscheen, en er gierende sirenes bij het cafe zouden moeten aankomen. De politie stapte uit, en pakte Killian gewoon van zijn kruk af.'' Je word opgepakt wegens dronkenschap, en om het bloed op die haak.'' Sprak hij en de politie shcroefde ook gewoon de haak eraf, en sleepte hem gewoon mee, hij probeerde wel mee te lopen, maa hij was te dronken om nog normaal te lopen. Buiten vroegen hem de agenten het direct of hij emand had ermoord en hij knikte.'' En k heb een illegaal bordeel aan het vaste land.'' gaf hij direct toe, en de mannen wisten direct genoeg en gooiden hem in de auto, maar hij werkte gewoon mee. Maikel stond op afstand, maar die was meer op zoek naar Letty en hij ging naast haa zitten. voor je vertrekt.. Hij laat zich nu voor jou oppakken.'' sprak hij direct en de politiewagen reed ook weg.'' HIj zei dat hij verliefd was op jou, maar hij kan niet verliefd zij in zijn woorden, en dat is een lang verhaal. Laat mij je wat over Killian Jones, aka hook vertellen, Letty, voor je belsuit weg te gaan, terug naar het vaste land, en dit krijg je van mij en de mannen terug.'' Sprak hij en stak het geld weer naar haar terug.'' Maar geef ons even de tijd om het uit te leggen, en wij brnegen je vannacht nog terug naar het vaste land.'' sprak hij kalm en keek naar de politie wagens die nu wegreden, met Killian erin.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 15:44:41 GMT
David Nolan Hij pakte zijn telefoon toen hij een stukje verderop was en belde even rustig een vriend van hem.'' Ik heb vijf dames nodig, en een loods.'' sprak hij rustignaar degene aan de andere kant van de lijn. HEt gesprek duurde even, maar toen hij het eenmaal geregeld had, stapte hij in een taxi, en reed hij al eigenlijk direct naar de haven, om de loods te controleren en de dames te ontvangen. Hij snoof even rustig en keek kort naar de haven toen hij de chauffeur had betaald, en liep naar de loods toe, en keek even naar de loods. HEt was perfect ingedeeld voor zijn plannen, al zou hij vanavond heel gelovig moeten doen met een van de dames, en dat ging moeilijk worden, dat wist hij, maar hij zou het zoveel mogelijk ontwijken, en de dames al in de container hebben. Ze zouden al drugs op hebben, dat wist hij dus die dames hoefde hij geen zorgen over te maken, dat kwam wel goed. hij snoof even en keek de loods rond, drugs stond er nog, niet veel, dat ws goed. Hij keek even naar de man die even zijn collega zou spelen vanavond, alles stond gewoon klaar, en daar hield hij van. Hij noteerde het adres voor hem nog even in een notitieblokje alles en maakte een koffer met geld klaar, zodat hij kon betalen. Damon Treaver Hij was alles rustig aan het inpakken en toen hij alle leveringen had gedaan nam hij zin mobiel vast en toetste het nummer in. Hij zuchtte en liet hem overgaan en bracht hem naar zijn oor. Wachtte nu tot die man zou opnemen. Hij telde de kilo's nog even na en berekende de prijs nogmaals voor de zekerheid. Hij wilde natuurlijk geen geld mislopen. Al voelde hij nog steeds niet zo fijn aan, alsof die vent iets anders van plan was. En daar had hij niet bepaald zin in. Hij streek door zijn haar toen die weer in zijn ogen gingen hangen en wachtte rustig tot er werd opgenomen om de prijs door te zeggen en dan te zien waar hij moest zijn als die man het accepteerde. Hij ging zitten en keek even naar zijn werknemers die alweer druk bezig waren met het stoppen van verschillende soorten drugs in de meubels die ze hadden gekocht onlangs. Sommige drugs nam hij gewoon met flessen mee of met andere middelen, hij vond er telkens wel wat op. Cynthia McCoy Ze had nu onlangs toch al weer 3 klanten binnen geslagen en had ook weer haar geld verdiend voor vandaag. Ze wist dat ze normaal gezien nog vol met haar werk bezig was op dit uur, maar ze was echt te moe om ook nog maar één klant te ontvangen. Ze telde alles na en hield opzij wat ze aan Kilian moest geven van haar winst en stak haar deel rustig in haar zakken. Ze trok haar gewone kleding weer aan na zich grondig gedoucht te hebben en liep weer het bordeel uit zodat ze weer als gewoon tienermeisje werd gezien. Nou ja, jongvolwassene.. Ze liep rustig de straten over en keek rond, door de meeste mensen werd ze niet eens herkend als hoer, en daar was ze echt werkelijk blij mee. Al hoopte ze later toch misschien om uit dat wereldje te raken, ook al was ze er behoorlijk verslaafd aan geraakt nu ze dit werk had gekregen. Ze zou dus al haast geen dag zonder seks meer kunnen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 15:49:25 GMT
Letty Ze keek op toen ze politie hoorde en haar ogen werden groot toen ze zag wie het was. Ze had aldie tijd gelijk gehad. Hij was een ongelofelijke klootzak, echt nooit dat ze ooit nog iets van hem wilde hoorde, of iets van die mannen van hem want die zouden allemaal wel het zelfde zijn. ze keek opzij toen er iemand naast haar fging zitten en trok het oortje er uit toen ze maikel zag en fronste even toien hij begon te spreken over dat hij dit allemaal voor haar had gedaan en snoof even " ja tuurlijk en ik ben de kerstman " sprak ze spottend terwijl ze hem aan keek " Die man heeft geen hart, hij is hardstike onbeschofd en een klootzak van hier tot tokio "S prak ze en keek Maikel aan die sprak dat ze haar wat wilde vertellen voordat ze naarhet vaste land ging maar ze schudde haar hoofd zowel op dat voorstel als op het geld " geef hem dat geld maar aan hem moet bij elkaar genoeg zijn om die boot te betalen.Ik heb geen zin om hem voor de duer te hebben voor zijn geld " ze zag de bus aan komen en stond op en keek nog even naar Maikel en keek toen de politiewagen na en weer terug naar Maikel " Ik hoef hem nooit maar dan ook nooit meer te zien of te horen. Ik denk aan mijn eigen veiligheid. je hebt zelf gezien wat hij met dat meisje deed en ik wil niet zo eindigen "S prak ze waarna de bus tot stilstand kwam en ze nog even naar Maikel keek "ik wil niet verliefd zijn op zo iemand "s prak ze naarhem waarnaze de bus in stapte
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 16:00:51 GMT
David Nolan
Hij zat rustig in de loods en wachtte nun ook af tot hij telefoon kreeg. Toen hij dat kreeg nam hij rustig op.'' Zeg het eens.'' sprak hij nu ook om geen naam te zeggen, de naam David Nolan was een bekende huurmoordenaar, zelfs onder de dealers, dus die hield hij mooi geheim. Hij zuchtte even voor een moment en stond op waarna hij even een mannetje wenkte naar hem, die bij hem kwam op dit moment, en wachtte rustig tot hij iets terug zou zeggen, en stak ondertussen rustig een sigaretje op, want hij en niet roken was hetzelfde als dat hij geen klus had, hij werd er rustig van. en het leidde hem een beetje af, net zoals dat hij viool speelde en zijn beste vriend was een schedel. Ja hij was een behoorlijke sociopaat eigenlijk.. En nee, noem hem dus geen psychopaat, want dan moet je toch echt beter je huiswerk gaan doen.
Killian Jones
Maikel gaf het ook al snel op toen ze in de bus stapte, en liep weer terug naar het schip. Killian werd niet eens eerst doorgebracht naar het bureau, nee hij werd direct doorgebracht naar de gevangenis, en morgen zou hij naar de zwaarbewaakte gevangenis gaan, waar vanuit zijn vonnis bepaald moest worden. Killian slikte, maaar hij had nog weinig gevoel over in zijn hele lichaam, en dat zag je aan hem, want hij was smoor dronejn. En zo gebeurde het ook, hij werd direct in de cel gedumpt, waar hij direct in slaap viel, en de volgende dag zat hij al vroeg op de politieboot richting de sad, waar hij nog geen 2 uur later in de zwaarbewaakte gevangenis terecht kwam, eveneens met een dikke kater aan zijn kop, en nou deed het alleen maar zeerder, alles. zijn kleding werd ingewisseld voor een gevangenis pakje, en dus zou hij aan zijn ene kant ook nu niet langer een haak dragen, maar nu had hij daar een stompje zitten, van waar vroeger zijn hand hhad gezeten. Hij werd in zijn cel gegooid, en hij wist dat hij hier nu zou itten, maar misschien was het beter. Hier zou hij Letty nooit meer ien, en hij mocht in zijn werk niet verliefd raken. Dat mocht niet van zijn vader, en die leefde nog... Hij zou nooit een gezin kunnen hebben. Hij was zelf ook een zoon van een hoertje...
|
|