Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 16:18:02 GMT
Letty ze zat in de bus en niet veel later stapte ze weer op de boot naar het vaste land. Maar de hele weg bleef ze toch denken aan wat Maikel zei. Lag het echt niet allemaal zoals het leek. Ergens wilde ze het nu wel echt weten. Toen ze op het vaste land kwam besloot ze ook gelijk naar de gevangenis te gaan. aangezien ze toch best beniewd was naar zijn reden van zijn gedrag. ze kwam bij de gevangenis en vertelde waar ze voor kwam. ze werd helemaal onderzocht of ze spullen bij had en werd niet veel later aan een tafel geplaatst waar ze rustig bleef zitten. Killian werd gehaald zeiden ze. Haar gezicht was nors en ze tromelde met haar vingers op de tafel. ze keek wat naar de mensen die er allemaal zaten. Allemaal huilende vrouwen bij een man. Nee ze kon echt niet begrijpen dat sommige dat nou deden
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 16:24:33 GMT
Damon Treaver
Hij wachtte tot er werd opgenomen en dat was al snel gebeurd. Hij grijnsde licht. Hij noemde zijn prijs voor beide producten en wachtte dan op zijn reactie. "Inclusief leveringskosten." Zei hij daar dan ook rustig bij en liep wat door de opslag heen en keek naar hoe zijn mannen werkten. Het was nog steeds niet pluis, maar hij zag wel wat er zou gebeuren, al zou het misschien te laat zijn als hij eindelijk wist wie hij nou eigenlijk was. Want die naam kwam hem zeker bekend voor en het was dus ook best dat hij het geheim hield. Hij wachtte rustig op een reactie en tikte met zijn vingers weer wat op de tafel met drugs die er stond. "Dus, wat zeg je er van?" Vroeg hij nu ook rustig. Het was niet geweldig duur, het was een goede prijs vond hij zo, voor die prijs verkocht hij het altijd.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 16:29:56 GMT
Killian Jones
Toen er verteld dat er bezoek was zuchtte hi even. Vast zijn vader, die zweerde dat hij hem eruit haalde. Hij liep met de agent mee, die maar een boei aan een hand kon doen, want aan de andere zat natuurlijk geen hand, en liep gewoon mee, naar de bezoekersruimtes. Hij schrok toen hij zag wie er in het kamertje zat, maar hij werd daar wel losgelaten en hij keek naar haar.'' je hoefde me niet meer te zien..'' sprak hij enkel en zei verder niets meer tegen haar.'' En dat leek mij ook het beste.'' sprak hij enkel en voelde zijn hoofd flink dreunen. Hij ging zitten, en legde zijn hand en het stompje op de tafel neer. hij keek zelf ook serieus, al was er pijn in zijn blik te ontdekken als je goed keek. Pijn die bedoeld was voor haar. om haar.
David Nolan
Hij hoorde de prijs aan de andere kant en zijn metgezel knikte al, dat het te doen was en hij knikte dan ook, ook al zag hij dat natuurlijk niet..'' Giede prijs, en goede voorwaarden.'' sprak hij rustig. Misschien dat je dan vaker bij me mag leveren.'' sprak hij rustig en stond nu even op van de kist waar hij op zat.'' Ga naar het noorden van de haven, en vraag daar naar Mckennitt.'' sprak hij rustig en keek naar het raam. '' Ze zullen weten wie je bedoeld.'' sprak hij rustig.'' Ik handel graag zaken af met u, als u daar geen problemen mee hebt. Ik heb u gesproken en wil dus ook het geleverd krijgen van degene waar ik het van heb ggehad, snappie? een beetje vertrouwelijk houden allemaal.'' sprak hij rustig en wachtte op zijn antwoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 16:40:24 GMT
Letty ze keek op toen Killian op de stoel ging zitten tegen over haar en hoorde hem praten en fronste even. Ze wilde eigenlijk opstaan en weglopen. Als hij zo ging doen had ze er echt geen zin in om hier nog langer te zitten. Maar toen ze eigenlijk wilde opstaan hield iets haar tegen waardoor ze toch bleef zitten en even keek ze naar haar handen voordat ze weer naar hem keek. Ze haalde even diep adem. Dit was niet hoe zij was, wat was er met haar gebeurd. Waarom bracht di eikel haar hoofd zo van slag. " Ik wilde alleen maar even weten wat dat nou gister was. <Miakel wilde het me vertellen "S prak ze en keek hem aan " maar ik wilde het van jou zelf horen "S prak ze terwijl ze naar hem keek " en na dat verhaal zie ik wel weer verder "S prak ze rustig en ging wat onderuit gezakt zitten
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 16:45:31 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en snoof even.'' Ik begon gevoelens voor jou te kweken.'' sprak hij en sloot zijn ogen. Het was nu of nooit.'' en ik mag niet verliefd worden. Ik ben de zoon van een pooier en een hoer, en heb een bordeel overgeneomen hier indeze staat van mijn vader. Ik moet hoeren leveren, en geen liefde kennen voor ze, ik mag niet verliefd worden.'' sprak hij en schudde zijn hoofd.'' Maar ik werd wel verliefd.. Ik voelde meer voor jou dan ik zou mogen. En ik flipte gisteren.. Omdat ik die gevoelens moet en zal verdringen, mijn vader leeft nog, en ik zal nooit dit leven uit kunnen zolang hij leeft.'sprak hij kort mar krachtig, meer hoefde ze eigenlijk niet te weten. En ik ben niet van plan mijn vader weer te gaan verwijten. De vorige keer heeft het mijn hand gekost, en mijn toenmalige vriendin.'' sprak hij rustig en hield zijn ogen gesloten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 16:52:16 GMT
Letty Ze luisterde naar hem en gemengde gevoels kwamen. Het maakte haar blij toen hij sprak dat hij verliefd op haar was maar de rest brak haar hart weer. ze stond op van de stoel waar ze haar jack van af trok en keek hem aan " Mijn vader was een zwaar crimineel en mijn moeder is dood " ze keek hem aan terwijl ze met haar armen op de stoel leunde " Ik ben tegen zijn zin in met auto's gaan werken, en ik ben een meisje " Ze trok haar shirt omhoog waar een groot litteken zat. " Dat liep ik op maar ik gaf niet op en ik ben mijn hart achterna gegaan. Ik ben gevlucht voor mijn vader om te kunnen doen wat ik wilode "s prak ze "E n ja ik weet dat is niet het zelfde als een hand maar jij bent een man. En als het klopt wat jijzecht, dat je echt verliefd op me bent. Nou dan kan je het gauw opgeven en het vergeten. Want ik hoef niemand die maar blijft doen wat zijn vader zecht en niet blijft vechten om er it te komen " sprak ze waarna ze haar jack goed aantrok en hem dicht riste en bij de tafel weg liep
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 16:57:48 GMT
Killian Jones
Hij luisterde naaar haar en luisterde naar haar.'' Letty, ik wil niet weer een meisje de dood laten vinden omdat ze van me houd en ik van haar.'' sprakhj enkel en keek haar aan.'' Vluchten heeft geen zin, ik ben gevlucht, ik be de zee opgevlucht met haar, en naar Europa gevaren, met mijn schip, maar hij vond me na 2 jaar. Sleepte mij en het ship mee terug naar Amerika. Hij sloot mijn vriendi o in di kamer waar hij zou slapen.'' sprak ij en keek aar aan.'Die kamers heb ik pere laten verbouwen,,want ij ond daar de dood, vlak voor min neus, en i wou nie nasmaak niet langer. En k wil dat jij oud word, met een man die van je houd, en niet iemand waarmee je de kans loopt om vermoord te raken.'' sprak hij en keek naar haar.'Dus misschien is het ok het beste om elkaar niet meeer te zien.'Sprak hij, maar onbewut rolde er toch een traan over zijn wang, hij ha het geen eens door, maar hij duwde haar steeds veder an zichaf, hij probeerde steeds meer zijn gevoelens van zich af t drukken, dat zij hem ging haten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 17:08:54 GMT
Letty Ze stopte met lopen toen hij begon te praten en draaide zich met een ruk om " denk je dat het mij ene ruk kan schelen of er iemand is die me danwilt vermoorden ? " ze keek hem aan "zie ik er uit als iemand die zich daar iets van aan trekt, zie ik er uit als een watje " Sprak ze terwij lze naar hem keek en ze greep de stoel vast waarna haar knokels al snel wit werden terwijl ze naar hem keek " Ik breng dagelijks door tussen kerels die me het liefst dood zien. Zowel om mijn auto's als dat ze eens een race kunnen winnen " sprak ze en liet de stoel weer los " ik ben een vechter, maar ik heb als klein kind al de instelling gehad niet te gaan vechten voor iets wat onmogelijk is. Op het schip gister wilde ik er voor vechten. Maar nu ik zie hoe je echt bent, dat je niet eens opdurft tegen je vader. Niet opdurft te komen voor je eigen rechten en je eigen leven. Dat je verdomd niet recht in je vaders gezicht durft te zeggen hoe het zit. Met risico dan maar voor je leven of wie dan ook zijn leven "s prak ze en keek hem aan " Ik heb mijn vader verteld dat ik niet wilde zijn zoals hem. Dat ik wilde racen. hij achepteerd het niet, maar hij laat me wel met rust. Hij heeft ingezien dat hij me niet van gedachte kan veranderen. Al heb ik daar stevig voor in mijn schoenen moeten staan en behoorlijk wat klappen voor moeten incaseren maar hetr was het waard " Ze zag de traan en haalde even diep adem en keek naar hem " kom voor je zelf op, geef dat bordeel op en vertel je vader dat je dit niet wilt je bent volwassen " Sprak ze en liet de stoel los
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 17:18:09 GMT
Killian Jones
HIj zuchtte even voor een moment en voelde nu de traan en veegde die direct weg. Ze had hem al gezien, maar pech dan. Hij slikte even en knikte.'' Ik wil voor hem staan, en het liefste die haak van me in zijn borst duwen.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Ik haat mijn vader, en houd van me moeder.'' sprak hij en draaide zich om.'' maar momenteel zit ik niet echt in de positie iets te zeggen tegen hem.'' sprak hij kalm en keek naar haar voor een moment en streek door zijn haren heen en zijn grijsblauwe ogen keken weer serieus naar haar.'' De tien minuten zijnn om.'' sprak een agent nu ook en kwam weer bij hun binnen.'' Als ik iets voor je beteken, haal me hier uit, dan zorg ik ervoor dat mijn vader ons niet langer zal storen.'' sprak hij rustig , en de agenten hoorden zijn woorden wel, maar die namen het niet direct op als een bedreiging, het kon vele manieren hebben volgens hun, en zijn ene hand werd weer geboeid. En zo werd hij lanzaam meegenomen in de richting van zijn cel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 17:36:04 GMT
Letty Ze keek naar hem en hoorde de agent niet veel later zeggen dat de10 minuten om waren " Ik kan je hier niet uit halen. Mijn laatste geld ging uit naar joun bootreis. Ik ben mijn huis ookal kwijt "sprak ze en keek hem na hoe hij weer naar de cel werd gebracht en streek even door haar haar. Hoe graag ze ook wilde ze kon niks. ze wist geen contacten het te doen. Ja Dominic en brian en die zouden het nog voor haar doen ook. maar als hun gepakt werden zaten ze 25 jaar vast in lompoc en dat widle ze ze niet aandoen. Ze had de verhalen gehoord van Dominic en dat gunde ze niemand. Ze liep het kamertje uit terug naar buiten waar ze even zuchtte en even een sprintje meost trekken om de bus te halen. In de bus legde ze haar hoofd tegen het raam van de bus en keek wat naar buiten. als ze het nummer van Maikel nou had gehad had ze hem gebelt of hij het kon doen. Maar die hadze niet dus dat ging niet
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 17:57:22 GMT
Killian Jones
Hij slikte even en zag haar vertrekken en nam weer plaats in zijn cel. Hij wist wel dat Maikel contact met haar zou gaan proberen te zoeken, of hij zou in ieder geval iedere dag in zijn haven zijn om de botenverhuur te regelen en zijn geliefde grote schip in orde te houden. Zo nu ook was de hele crew in de haven bezig met het grote schip schoon te maken van de rommel, en het bloed wat er nog op het dek lag. Maikel spoorde hen een beetje aan, en zocht ondertussen uit waar Killian in de cellen zat, en toen hij dat had gevonden zuchtte hij even. De zwaarbeveiligste gevangenis in deze omgeving dus, en hij zou na de rechtzaak over geplaatst worden naar een waar hij waarschijnlijk nooit meer weg kwam. En er was geen borg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 18:09:43 GMT
Letty Bij de haven in de buurt stapte ze uit. Haar auto stond er nog. Rustig liep ze de haven op richting haar auto en zag de boot liggen en de jongens er bezig op zijn om ales weer schoon te maken. even zuchtte ze en slingerde ze de tas weer over haar schouder. Rustig liep ze naar de auto waar ze haar tas dumpte en rustig de achterbak van slot haalde. Op haar gemakje gooide ze de tas achterin en drukte de achterbak weer dicht. Nee ze zou Killian gaan vergeten en zich gaan richten op het racen. Misschien kon ze beter daar maar een vriendje vandaan halen. dan hadden ze teminste het zelfde leven. ze trok de auto deur open en leunde er nog even met haar armen op kijken naard het schip voordat ze in de auto sdtapte en de deur dicht trok
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 18:17:37 GMT
Killian Jones
Zijn vrienden maakten het schip af en Maikel zuchtte terwijl ze wegliepen en onbewust eigenlijk voor de auto van Letty gingen staan, haar niet zien zittend.'' We moeten Killian eruit halen jongens.'' sprak Maikel rustig. Hij heeft de rechtzaak met enkele dagen, en als hij niet wint gaat hij naar Lompoc, en ik heb er verhalen over gehoord dat dat niet echt de plek is waar je wilt zitten.'' sprak hij rustig tegen de anderen.'' En ik weet zeker dat Killian liever voortvluchtig is, dan daar te zitten. HEt leven op de zee heeft hem toch altijd meer besproken dan het vaste land en ik wil hem volgen.'' De rest knikte al snel.'' Ik ga vanavond kijken of ik hem vrij kan krijgen. Ik was met pensioen als meester inbreker, maar nu kan ik niet anders.'' sprak hij en draaide zich weg. '' Zorg dat vanavond het schip klaar ligt zodat Killian erop kan, en ze kunnen vluchten. In tussentijd probeer ik at meisje nog te vinden waar hij wel overduidelijk van over de top is, en misschien dat zij ook mee kan, en wil. Al heeft Killian dat bijna wel verpest ben ik bang.'' sprak hij rustig.'' Tot vanavond jongens.'' sprak hij rustig en draaide zich weg, nog steeds haar niet opmerkend, en liep er van door, en trok zijn capuchon over zijn hoofd heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 18:24:33 GMT
Letty Ze keek op toen er iemand voor haar auto ging staan enzag wie het was. Ze opende de deur zodat ze mee kon luisteren en hoorde Maikel allemaal spreken. Toen die weg liep stapte ze uit " Maikel !! " riep ze naar hem en leunde tegen de auto aan " ik ben bij hem geweest " ze streek door haar haar " hij zei dat als ik echt om hem gaf, ik hem er ui tmoest halen " Ze stak haar handen in haar broekzak " ik ken 2 jongens die het zo zouden doen met gevaar voor eigen leven. Maardie wil ik niet vragenaangezien ze beide gezocht worden " ze keek hem aan " ik hoopte dat jij het zou willen doen. Ik heb hem gfezecht dat hij zijn bek open moest trekken tegen zijn vader. dat die voor zich zelf op moest komen en door moest zetten " Ze keek Maikel aan " Hij heeft het verpest ja. Zolang hij niet tegen zijn vader in gaat wil ik niks met hem te maken hebben. En dat heb ik hem ook verteld "S prak ze eerlijk tegen hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 18:33:29 GMT
Killian Jones
Maikel keek om toen hij zijn stem hoorde.'' Ah je was hier al.'' Sprak hij en hoorde haar woorden aan en knikte even toen ze helemaal klaar was.'' ik ga hem er tegen de schemering uithalen, ik ken mijn trucjes, en ben nog nooit betrapt.'' Sprak hij rustig en keek haar aan, en legde even een hand op haar schouder.'' Je hebt gelijk. Want Killian is een goede man, al laat hij het vaak genoeg zien dat hij tegelijk een watje is.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Als je van hem houd, wacht je vanavond op het schip, en ik zorg wel dat hij tegen zijn vade in gaat, al weet ik niet of zijn vader nog leeft, als Killian tegen hem in gaat.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' JE bent een leuke meid, maar ik zal de laatste dingen regelen. Jou rest alleen maar om hem vanavond in zijn kajuit dan te verrassen'. HEb jij je zin en hij zijn zin.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 18:44:55 GMT
Letty Ze luisterde naar hem toen hij begon te praten " het maakt mij niet uit of die man daarna nog leeft. Het gaat mij er om dat hij laat zien dat hij volwassen is en dat als hij wat wilt hij er ook voor gaat " Ze keek hem aan " Ik wil niet de gene zijn die nu alles opgeeft namelijk en iets met hem begint dat hij niet vecht en ik over 5 jaar op straat staat en niksmeer heb "S prak ze tegen hem en leunde rustig tegen de auto aan. " Ik zal hier wachten' sprak ze tegen maikel " Alleen zal ik niet met hem vluchten, ik heb mijn auto's hier, mijn vrienden en vijanden hier. Ik heb mijn races en mijn reputatie hier " Sprak ze tegen maikel "E n mijn auto's kan en zal ik voor niemand opgeven. Want daar heb ik mijn hele leven voor gevochten " sprak zse tegen hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 19:14:19 GMT
MAikel
Hij keek naar haar en knikte even voor een moment toen ze uitgesproken was.'' Laat je kop dan niet gek maken, maar als Killian iets eenmaal heeft, en dat is vrijheid is hij een behoorlijke zeebonk.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Maar ik weet zeker dat hij de zee voor je op wilt geven, maar de vraag is dan, wil jij leven met een voortvluchtige?'' sprak hij rustig en keek haar aan, en daarna naar de stand van de zon.'' Ik kan alleen niet te lang nog blijven hangen, als de schemering valt moet ik binnen zijn. De diensten wisselen tussen 6 en 7 en alleen dan zijn de voorpoorten open en kan ik makkelijk binnen komen, anders is Hook waarschijnlijk verloren. Of nou ja, dan zien we hem niet terug voor hij een oude sok is, en waarschijnlijk achter een rollator loopt.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 19:22:47 GMT
Letty ze luisterde naar hem " ik leef wel met meer voortvluchtige geen zorgen i can handle it " sprak ze glimlagend " ga maar ik zie jullie wel verscheinen " sprak ze en ze sloot de auto weer waarna ze hem op slot draaide en haar tas uit de kofferbak pakte. ze sloot de auto af en keek Maikel nog even aan en liep toen naar de boot. Ze klom aan boord en smeet haar tas terug in de kamer war zij net ook was geweest. Nou net gister inmiddels. Rustig trok ze de kleding uit die ze nu aan had, nog steeds de vieze olievlekken. Rustig pakte ze een schone spijkerbroek die ze aantrok en een naveltruitje met een schoon jack er overheen. Nee letty had vaak stoere maar toch wel iets vrouwelijke kleding. Ja ze was en bleef toch een vrouw. Rustig liep ze naar de kajuit van Killian waar al niks meer te zien was van het hele voorval
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 19:46:32 GMT
Killian Jones
Maikel knikte even en trok de Capuchon weer over zijn hoofd, en vertrok met zijn motor en stopte de motor vlakbij de gevangenis. Hij klom een stuk tegen de gevangenismuur op, waar nu zoals hij wist nemand ztond, en klom over de muur. Hij sloeg een agent moeiteloos bewusteloos, verstopte het lichaam, waarna hij zijn nek nog omdraaide en vertrok in kleding naar binnen. Hij liep rustig door, en liep door het cellencomplex tot hij bij die van Killian kwam en keek hem even aan en opeden de cel.'' meekomen.'' sprak hij iets zwaarder, en na een paar uur, het was inmiddels al donker, had hij hem eruit, met veel moeite en stapte op de motor. Het was ook net op tijd eigenlijk, de politie vond net het lijk van de agent, maa hun waren al buiten.'' Oke, achterop bij een agent voelt wel raar.'' sprak hij en Maikel lachte even.'' en nu gaan we op visite bij je pa. Ik heb je vriendin wat beloofd.'' Sprak hij en hij knikte even.'' Ik g mijn vader vermoorden..'' sprak hij enkel bewust, en hij kreeg een haak aangerijkt.'' Ik denk dat je die dan wilt.'' sprak hij en Killian lachte even en schroefde de haak erop. Hij slikte even toen ze bij zijn vaders huis stond en stapte af, waarna hij naar binnen liep, en naar zijn vader keek.'' Ah Killian..'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Hoe staan de zaken ervoor in het bordeel?'' sprak hij en keek naar de kleding, maar dacht niet direct dat het gevangeniskleding was eigenlijk.'' Ik breek vrij vader.'' sprak hij en zijn vader lachte. een Ruzie ontstond er, met de woorden dat killian altijd al een slappeling en een watje warren, en dat hij beter bij zijn moeder kon leven, en nog een aantal dingen, maar het eindigde, met de haak van Killian in zijn borst geboord, en man dat voelde extreem goed.. Zijn vader viel dood, neer, en hij liep naar zijjn oude slaapkamer, en kleedde zich daar om, in zijn leren jas weer, met de kraag omhoog, en haalde uit de kelder ziijn moeder, die hem omhelsde, en hij omhelsde haar.'' Je gaat mee moeder, je gaat een beter leven krijgen'' sprak hij rustig en streek haar langs haar wang, en knuffelde haar weer. Niet veel later zag zijn moeder achter het stuur van de zwarte Rolls royce die voor de deur stond, die geblindeerde ramen had, en reden ze naar de haven. Hij stapte uit op de kade en rende zijn eigen schip op, en hielp daarna zijn moeder erop.'' kom mam, naar mijn kajuit, daar ben jij ook veilig.''sprak hij en zijn moeder liep al direct de kajuit in en keek even naar Letty, en schrok duidelijk.'' Oh jeej,.'' sprak ze met haar zoete stem en keek naar haar, zijn moeder was duidelijk al wel een stuk ouder, en door haar blonde haar wat naar grijs neigde, was het toch wel wat raar.'' Vaar als de wind, we gaan de zee op.'' sprak hij en keek naar het roer.'' Morgen komen we terug, ik moet iemand zien.'' sprak hij en wou naar boven lopen, maar werd tegengehouden door Maikel.'' Ik regel het roer, ga naar je kajuit, er wacht daar iemand op je.'' Sprak hij en Killian liep naar zijn kajuit en deed de deur open, maar kon niet geloven wie hij daar zag op zijn moeder na.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 19:57:19 GMT
Letty Ze had een lange tijd rustig op de stoel gezeten maar het durde na een lange tijd toch eigenlijk best wel lang. ze was opgestaan en was wat rond gaan kijken. na een tijdje had ze een boek gevonden en had die gepakt. Het was toch tijdverdrijf. Rustig was ze op zijn stoel gaan zitten en was in het boek begonnen te lezen. Eigenlijk was het een best intressant boek over de scheepvaart. Ze schrok op toen de deur open ging maar fronste toch even toen er een vrouw in de deuropening stond. Oke ze was veel te oud voor een hoertje van hem. En als ze eens goed naar haar keek leek het zijn moeder wel ze klapte het boek dicht en glimlachte even lichtjes naar de vrouw. Eigenlijk niet zo goed wetend wat ze moest doen. Ze hoorde stemmen op het dek en niet veel later verscheen Killian in de deuropening. Opnieuw kwam er een glimlach op haar gezicht al was deze veel groter dan naar zijn moeder en bleef deze ook veel langer. al bleef ze wel bij de stoel staan met haar handen op het boek
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 20:05:42 GMT
Killian Jones
Hij liep dichterbij en slikte even voor een moment. Zijn haak zat nog onder het bloed, maar dat kwam meer doordat die de borst van zijn vader had doorboort zo straks.'' Letty..'' Sprak hij nu duidelijk anders dan dat hij het eerder heeft gezegd. Zijn moeder glimlachte en keek naar hem.'' ik laat jullie wel even alleen.'' Sprak ze rustig en drukte haar zoon even een kus op de wang, en verliet de kajuit.'' mam.. Neem de linkerkamer maar oop het benedendek.'' sprak hij rustig en ze knikte.'' maak je geen zogrne om mij killian, je hebt zonuist heel veel meiden een dienst bewezen.'' sprak ze rustig en verdween nu echt en Killian leip dichterbij haar.'' Letty..'' Sorry, voor zo straks..'' sprak hij enkel en keek haar aan en keek naar haar en het boek. Hij grijnsde even en keek naar het gordijn wat nog dichtgeschoven stond.'Hij zou straks dat portret in de zee gooien, pas dan was hij volledig vrij.'' Ikke.. Mijn vader hij is, tja..'' sprak hij en stak zijn haak omhoog, die nogal bloederig was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 20:26:14 GMT
letty Ze liet haar blik vallen op de haak wat onder het bloed at. Ze hoopte zo dat dat van zijn vader was en dat hij ook echt dood was. Ze hoorde hoe hij haar naam sprak, het was anders dan de vorige keren. even glimlachte ze toen zijn moeder hem een kus op zijn wang gaf en ze keek haar na toen ze de kamer uit liep. Wat ze had gesproken was juist. Veel meiden waren nu vrij en konden aan een toekomst gaan werken. Toen de moeder de kamer uit was zag ze dat Killian haar kant uit liep en tegen haar begon te spreken. Al liet ze hem niet uitspreken. Ze sloeg haar armen om zijn nek en drukte zacht haar lippen op de zeine. Oke niet nadenken over wat er zou kunnen gebeuren maar ze had er zoon drang naar. En ergens was ze bang dat als ze straks zou zeggen ze de auto's niet in kon ruilen voor het eeuwige water dat hij zou vertrekken zonder haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 20:35:00 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en glimlachte even maar wat er toen kwam had hij niet verwacht, en zoende daarom niet in directe zin terug. Hij schrok duidelijk even, maar ging er al snell op in en sloeg zacht zijn armen om haar heen. Hij glimlachte even voor een moment en legde zijn hand om haar hep neer, en de andere hand met de haak legde hij enkel se stomp op haar heup neer zodat de haak haar huid niet zou raken, want die zat natuurlijk helemaal onder het bloed en hij wou haar niet vies maken. Hij zoende haar rustig en liefdevol doorm was niet hard in zijn zoen, en ook niet ruw zoals hij wel tegen zijn hoeren zou zijn. Dit was voor hem een genietende zoen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 20:36:53 GMT
Killian Jones Toen er verteld dat er bezoek was zuchtte hi even. Vast zijn vader, die zweerde dat hij hem eruit haalde. Hij liep met de agent mee, die maar een boei aan een hand kon doen, want aan de andere zat natuurlijk geen hand, en liep gewoon mee, naar de bezoekersruimtes. Hij schrok toen hij zag wie er in het kamertje zat, maar hij werd daar wel losgelaten en hij keek naar haar.'' je hoefde me niet meer te zien..'' sprak hij enkel en zei verder niets meer tegen haar.'' En dat leek mij ook het beste.'' sprak hij enkel en voelde zijn hoofd flink dreunen. Hij ging zitten, en legde zijn hand en het stompje op de tafel neer. hij keek zelf ook serieus, al was er pijn in zijn blik te ontdekken als je goed keek. Pijn die bedoeld was voor haar. om haar. David Nolan Hij hoorde de prijs aan de andere kant en zijn metgezel knikte al, dat het te doen was en hij knikte dan ook, ook al zag hij dat natuurlijk niet..'' Giede prijs, en goede voorwaarden.'' sprak hij rustig. Misschien dat je dan vaker bij me mag leveren.'' sprak hij rustig en stond nu even op van de kist waar hij op zat.'' Ga naar het noorden van de haven, en vraag daar naar Mckennitt.'' sprak hij rustig en keek naar het raam. '' Ze zullen weten wie je bedoeld.'' sprak hij rustig.'' Ik handel graag zaken af met u, als u daar geen problemen mee hebt. Ik heb u gesproken en wil dus ook het geleverd krijgen van degene waar ik het van heb ggehad, snappie? een beetje vertrouwelijk houden allemaal.'' sprak hij rustig en wachtte op zijn antwoord. Damon treaver Hij luisterde naar wat er werd gezegd aan de andere kant van de lijn en grijnsde lichtjes. Mooi. "Met alle plezier." Murmelde hij op zijn eerste woorden dat hij misschien vaker bij hem mocht leveren. Hij schreef even rustig op wat hem gezegd werd, gewoon voor de zekerheid dat hij de nam neit zou vergeten. "Is goed." Zei hij rustig tegen hem en liet hm zijn woorden afmaken waar hij toch ergens een luchtje aan voelde zitten. Nou ja. "Ik zal er alleen zijn, geen zorgen." Zei hij nu ook rustig tegen hem. Hij stak de lading drugs al in zijn eigen wagen, het was gek om met zo'n grote bestelwagen 30 kilo te vervoeren, het koste ten eerste al meer benzine en dat was al duur genoeg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 20:43:42 GMT
Letty Ze voelde dat hij schrok en er eerst niet op in ging. Net toen ze wilde stoppen en hem wilde verontschuldigen en weg gaan zoende hij toch mee. ze voelde een hand op haar heup en glimlachte even lichtjes. Het was geen ruwe zoen zoalsze eigenlijk achter hem verwacht had. nee het was een liefdevolle zoen endat maakte haar gelukkig. Egrens diep van binnen hootpe zewel dat hij haar nooit zou zien als zijn persoonlijke hoer, want nee dat was ze echt niet. Na een tijdje stopte ze en keek hem glimlagend aan. Het was geweldig geweest en even wist ze geen worod uit te brengen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 21:03:30 GMT
David Nolan
Hij snoof even voor ene moment en hing op waarna hij naar zijn ollega keek.'' Oke zorg dat die vrouwen in die container zitten, en zorg ervoor dat het hiet echt als een vrouwen handelscentrum eruit ziet.'' sprak hij en hij knikte waarna er een stuk of 20 Aziatische vrouwen binnen waarvan hij een aantal aan kettingen an elkaar klikte zonder gevoel voor ze of hij keek er niet eens naar om en hij een container dumpte ze vol. Daar zou hij in ieder geval niet meer kunnen, het leek hier werkelijk op vrouwen handel. En de vrouwen jantken stuk voor stuk, dus dat was wel fijn eigenlijk. Hij lachte even en liep naar buiten waar hij weer een sigaretje op stak, en ging perse een beetje op de weg staan waar je naar deze loodsen reed, zodat hij hem zo zag staan eventueel.
KIllian JOnes
Hij zoende rustig met haar mee en toen ze stopte keek hij in haar ogen voo een moment. Oh ja, voor haar zou hij al die hoeren in de wereld opgeven, echt wel.. Hoe ver ze ook wou gaan iedere dag, hij vond haar leuk.. Hij streek nu zacht met zijn duim langs haar wang, en slikte even.'' Ik vind je erg leuk, Letty, En ik zou jou nooit durven vergelijken met een van de hoeren. Jij bent geen hoer, en zal je ook nooit worden als je dat niet wilt.'' Sprak hij rustig.'' Mijn vader is dood, en zal oons niet achterna komen.. Wil jij met mij leven..'' Sorak hij rustg en slikte even. De boot was duidelijk inmiddels op open water, en dat moest sowieso vannacht wel, maar dat kwam wel goed wist hij. Als zij op het land wou leven vond hij het prima, dan zou hij morgen de hoeren vertellen dat ze vrij waren, allemaal stuk voor stuk niet meer van hem.. Dat e het bordeel mochten hebben als opvang voor hun, en hij zou leven hier, op zijn schip waar hij altijd leefde en op zijn eigen jacht.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 21:09:02 GMT
Damon treaver
Hij stapte in zijn wagen na afgelegd te hebben en zette zijn gps toch maar even op de haven, gewoon om zeker te weten dat hij nergens verkeerd zou rijden. Hij begon rustig zijn gps te volgen naar waar die hem overal heen stuurde en reed uiteindelijk de haven in naar het Noorden, naar de loodsen zoals gezegd. Hij zag al iemand in de verte staan aan de weg en reed daar dan ook heen, zette de gps uit, de motor uit en stapte dan rustig uit de wagen en keek naar David. "Het is een geluk dat je hier op de weg staat, anders had ik het nog niet eens gevonden." Mompelde hij tegen David en leunde nu rustig tegen zijn wagen aan en keek naar hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 15, 2014 21:14:48 GMT
Letty Ze keek hem rustig aan en hield haar armen om zijn nek, wel iets losser dan tijdens de zoen. Ze glimlachte bij zijn woorden. " ik vind jou ook erg leuk Killian "s prak ze glimlaend tegen hem. Ze hoorde hem spreken dat ze nooit een hoer zou worden en hoorde de vraag of ze met hem wilde leven " ik wil met je leven Killian maar niet hoer op het water " ze slikte even " ik kan niet leven zonder mijn auto's het gene waar ik mijn hele leven alvoor heb gevochten "S prak ze eerlijk tegen hem. ze hoopte zo dat hij danalsnog bij haar bleef en dit niet de reden was dat hij weg ging bij haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 15, 2014 21:27:05 GMT
David Nolan
Hij keek op toen hij een stem hoorde en lachte ven voor een moment.'' Zo moeilijk zijn de loodsen niet te vinden.'' Sprak hij rustig en achter hem schenen de lichten vanuit de loods. Hij glimlachte even.'' loop maar alvast daar naar binnen, ik rook hem even op en dan kom ik bij je.'' sprak hij rustig en keek even naar het water en hoorde de angstige kreetjes van de vrouwen weer en grijnste even, het zat zo goed in elkaar momenteel daar kon je nooit niet in trappen. Hij zuchtte even voor een moment en gooide zijn sigaret verder in het water en liep nu ook gewoon naar binnen.
Killian Jones
Hij luisterde naar haar en slikte even. Het water was alles voor hem, dat was zijn leven, en het vaste land had hij een hekel aan, maar dat liet hij niet direct merken. Zij zij nog dat hij zijn wegen moest volgen, zijn liefde moest zoeken, en dat was de zee, het water. Hij slikte even en knikte even voor een moment.'' Dat snap ik.'' Sprak hij rustig.'' Maar laat mij ook gewoon mijn werk doen met de botenverhuur en de familiefeestjes op mijn schip. Dan zet jij je auto's in de loods neer hier in de haven die in in bezit heb. Dan heb jij je leven en ik mijn leven met mijn schepen en boten, en jij je leven met je auto's. Al ben ik soms enkele dagen weg.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Maaar dan mag je mee.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik wil jou leven niet afnemen, maar ook niet afscheid nemen van mijn tweede liefde, het water en de zeeen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 15, 2014 23:03:50 GMT
Damon Treaver
Hij zuchtte even en schudde zijn hoofd. "Veel te veel loodsen." Sprak hij enkel en knikte op zijn woorden, al was hij behoorlijk op zijn hoede, hij vertrouwde het niet, ook al hoorde hij de vrouwen angstige kreten slaken, kon hem toch geen reet schelen. Hij stak zijn handen in zijn zakken en keek om toen ook David naar binnen liep. Hij zelf had ook altijd twee wapens bij voor zichzelf te kunnen verdedigen, hij was natuurlijk ook wapenhandelaar, waarom zou hij dangeen wapens bij zich hebben?
|
|