Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 13:56:43 GMT
Edinburgh, Schotland. Hier staat een huis voor stelletjes waarvan de ouders er absoluut niet mee eens zijn dat de relatie tussen hun kinderen is gekomen, en in dit huis proberen e de stelletjes uit elkaar te trekken, ze te scheiden, en eigenlijk tot ze elkaar haten, zodat de liefde word gesloopt. Overleefd jullie liefde het?
uitleg
je speelt een jongen/ Meisje die naar dit huis gaat, samen met je huidige vriend(in). Of je nu homo bent, lesbi of hetero, jou ouders willen jullie uit elkaar hebben. Jullie slapen allemaal op aparte slaapzalen, jongens en meisjes gescheiden. Of je speelt een dokter die hier werkt in dit huis, en probeert leugens te verspreiden over de andere van het stel, of je probeert met geweld het stelletje uit elkaar te trekken Knuffelen, zoenen, sex noem het maar op is verboden in dit huis... Je regelt ZELF je vriend/vriendin, tenzij je niemand kan regelen, dan kan je ook gewoon gekoppeld worden
wil je meedoen?
naam: geslacht: Leeftijd: Stelletje met: ..... van ...... Foto/uiterlijk; extra;
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 14:00:43 GMT
naam: Killian Jones geslacht: man Leeftijd: 23 Stelletje met: nog naamloos van Marloes Foto/uiterlijk; extra; x
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 14:15:57 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 14:55:32 GMT
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 30, 2014 15:39:51 GMT
naam: Emilia Holmes geslacht: female Leeftijd: 21 Stelletje met: Killian Jones Foto/uiterlijk; extra;
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 18:51:58 GMT
Dominic + brian Beide stonden ze nu voor het hjuis van dom.Zoon 2 weken geleden hadden ze beide tehoren gekregen van hun dames dat ze een paar weken op vakantie gingen op dek osten van hun ouders. Dat had ze allebei erg verbaast aangezien ze altijd het gevoel hadden gehad dat de ouders van hun meisje hun maar niks hadden gevonden. maar oke dit bleek dus niet zo te zijn, anders zouden hun toch niet hun vakantie betalen. Oke het was naar een groot huis met nog meer jeugd, maar de omgeving was mooi en daar ging het toch om. Dom leunde tegen zijn Dodge en keek naar Brian " ik ga zo Selene ophalen, zien we elkaar daar of ontmoeten we elkaar onderweg nog even om ergen wat te dirnken of zo " Sprak die rustig en keek naar Brian die tegen zijn blauwe Nissan Skyline stond. Brian hoorde de vraag die dom stelde en knikte even " ik vind het Prima, of Sofia moet er echt iets op tegen hebben. Maar ik heb nooit echt het idee gehad dat ze Selene niet zo mocht, en andersom dus als zei er geen probleem mee heeft kunnen we elkaar best onmoeten bij de stranhoek "s prak die. dat was de kroeg waar hun altijd kwamen. maar je kon er ook heerlijk eten. Dominic knikte even " laat me dat nog maar even weten dan. Dan ga ik nu die kant op "s prak die waarna hij brian even op zijn schouder klopte en de zwarte Dodge opende en instapte. Toen Dom de motor starte brulde die even luid en reed weg naar het huis van Selene waar hij voor stopte en uitstapte. Brian knikte even en keek hem na hoe hij weg reed. Zelf stapte brian ook in de auto en reed weg. Even bleef hij voor het huis van Sofia staan toen die er was maar al gauw kwam hij ook uit de auto en liep naar de voordeur. Hij en Dom hadden er al vaak genoeg over na gedacht waarom ze het idee hadden dat de ouders van hun Ladie's hun niks vonden. Het enige wat ze konden bedenken was iets voor Brian. Sofia was altijd netjes opgevoed, en Brian had een strafblad. Hij werkte in een garage, oke dat hadden ze hun verteld want ja FBi agenten hadden geld en hij had geen zin om een meisje te krijgen die op zijn geld aaste,. Dus zelfs Sofia wist dit nog niet. Bij Dominic vonden ze het aardig vreemd, hij en Selene hadden zoveel gemeen. Beide hadden ze een strafblad en hiedel zowat van alles hetzelfde
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 21:20:54 GMT
Sofia Sartor
Ze was rustig in haar kamer bezig met haar koffer in te pakken voor de vakantie die voor haar gepland stond. Ze had het niet verwacht, hoe vaak hadden haar ouders niet gezegd dat ze het uit moest maken met Brian, maar zij het nooit deed, omdat ze simpelweg gewoon teveel van hem hield. Ze glimlachte weer bij de gedachte en slikte even voor een moment toen ze door het raam Brian zag verschijnen en glimlachte, waarna ze naar beneden rende en de deur open deed.'' Brian!'' sprak ze vrolijk en gaf hem direct een knuffel, en duwde hem een kus op zijn lippen, terwijl ze glimlachte en hem aankeek. Haar vader keek al walgend vanuit de woonkamer toe, maar wist dat het niet lang meer duurde, voor zijn dochter werkelijk een vriend kon vinden die normaal was. Ja Sofia hield ook van Auto's maar moest uit hun buurt blijven, maar toch deed ze het niet, en daar ontmoette ze Brian, een geweldige tijd.
Selene Swann
Ze zat in haar eigen huisje, want Selene was al vrij jong uit het ouderlijk huis gegaan. Want Selene was geen vriendelijk schaap, nee misschien wel meer duivel dan dat ze vriendelijk was. Onoorspelbaar koppig, en nog meer slechte eigenschappen eigenlijk, die Selene meer dan eens in de problemen had geholpen. Ze grijnsde even terwijl ze verder zapte op haar TV, een tas inpakken had ze al gedaan, en haar leren pakjes zaten er alweer in. Ja want Selene weigerde iets aan te doen wat niet van leer was, vreemd genoeg. Het was iets van Selene zelf, moest ze eerlijk zeggen. Ze had Dom nog niet zien aankomen, dus ze zou straks wel wel zien, ze had Dom een huissleutel gegeven van haar appartementje. Selene had Dom ook al voorgesteld aan haar ouders, maar haar ouders waren niet al te blij met Dom, maar een reden, hij was te gelijk met Selene, en haar ouders waren christen, en ze wouden ook dat hun Selene met een netjes opgevoede christenen zou krijgen. Was niet gebeurt.
Killian Jones
Hij was momenteel aan het varen op de wateren bij Edinburgh. Ja Killian was altijd wel en mannetje geweest die zijn tweede liefde in het water vond, en dat was ook een beetje zijn passie. Hij woonde sinds een jaar in Edinburgh, daarvoor woonde hij altijd in Drogheda, in Ierland, daar waar hij ook zijn familie en vrienden had, maar zijn meisje, Emilia had hij hier leren kennen. Daarom was hij hier ook een beetje rond blijven hangen, want het liefste ging hij terug naar Dorgheda, of in ieder geval naar Ierland, maar hij zou het nog wel eens aan haar vragen, al wist hij dat haar ouders niet echt positief waren om hun relatie. Ze noemde hem een Moordenaar, omdat hij zijn ene hand kwijt was, en daar toevallig een haak zat. He, hij had gewoon een leven achter de rug, een leven waarin hij nou ja, niet het braafste jongetje was eigenlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 21:30:56 GMT
Brian Rustig liep hij naar het huis en zag hoe Mia de deur al open deed en op hem afgerend kwam. Hij glimlachte even en sloeg zijn armen om haar middel en gaf haar een zoen terug " heey schoonheid "S prak die glimlagend en keek je aan. Hij zag in de verte je vader staan en knikte even als groet naar hem. Hij zou ze straks wel even netjes groette, Brian had altijd netjes tegen haar ouders gedaan. " we onmoeten Dom en Selene sstraks in ons stamcafe, vind je dat ergdat we nog even een drankje doen. We zijn ruim optijd voor het vliegtuig " sprak die rustig terwijl hij je hand pakte en rustig met je terug nar de deur liep " Ik hoop nioet dat je de Nissan erg vind, De Honda heeft Dom gister uit elkaar gehaald omdat die gereapeerd moest worden "s prak die laggend.
Dominic Rustig pakte hij de sleutel van het huisje van Selene en sloot de deur af en liep naar haar appartement. Rustig opende hij nde deur waarna hij naar binnen liep. Hij hoorde de tv dus hoefde hij ook niet te gaan zoeken waar ze was. Rustig liep hij door en bleef even in de deuropening staan en grijnste even " Bad Woman van me "S prak die grijnzend en liep rustig verder naar der toe. Het zou echt een geweldige tijd worden dat wist hij zeker. Hij vond het alleen vreemd, Selene had niks meer met haar ouders maar toch kreeg ze zoon dure reis betaald voor haar en voor hem. ne edat snapte hij niet
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 21:47:33 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en glimlachte even.'' Je weet dat ik daar geen problemen mee heb.'' Sprak ze rustig en liep rustig met hem mee naar de deur, en haar vader sloot de woonkamerdeur nu al, duidelijk geïrriteerd om Brian, maar ach, met enkele weken zou hun dochter geen Brian meer willen zien, en dan kon ze een goede jongen ontmoeten. Ze liep rustig naar binnen en nam hem mee naar de keuken.'" Dan wil je nu zeker niets hebben?'' vroeg ze rustig en pakte zelf wel even een glas druivensap, straks zou ze wel iets anders drinken, maar ze was gewoon verslaafd aan druivensap.'' Ik heb Corona koud staan.'' Sprak ze met een lachje, want ze wist dat hij daar helemaal gek van was, evenals Dom trouwens, ze had het idee soms dat die jongens niets anders dronken dan dat.'' En die nissan is geen probleem, zolang het maar rijd, lief.'' sprak ze rustig en gaf hem nog even een kusje op zijn lippen, en keek hem toen aan, of hij nog wat te drinken wou. JA ze wou heel graag in de toekomst een kindje van deze man, en met hem trouwen.
Selene Swann
Ze keek op toen ze een stem hoorde en glimlachte.'' Ah Dom.'' sprak ze iets gevoelloos en stond op waarna ze rustig de armen om zijn nek heen sloeg, en helemaal tegen hem aan ging staan. Ze drukte haar lippen zacht op de zijne, en gaf hem even een iets wat uitdagende zoen en stopte die daarna, maar bleef wel zo staan.'' Moet je wat drinken hebben? we hebben toch nog genoeg tijd voor dat het vliegtuig überhaupt weg gaat.'' Sprak ze rustig en glimlachte kort maar bleef rustig bij hem staan, omdat ze nog geen antwoord van hem had gekregen, en dit stond wel prima, moest ze eerlijk bekennen, zo lekker tegen zijn bespierde borstkas aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 21:55:22 GMT
Brian Hij glimlachte even toen je sprak dat je er geen probleem mee had. Hij pakte even zijn mobiel en smstje dom dat ze over een uurtje bij het Cafe waren. Rustig stak hij zijn mobiel weer weg en zag de vader van Sofia de woonkamer deur dicht trekken en keek hem ene verbaast aan. Nee hij snapte dit echt niet. Als hij hier was dronk hij nooit, hij was altijd beleefd. Waarom hadden die ouders zoon haat aan hem. Nee hij zou het ze gewoon gaan vragen nu. Rustig liep hij mee de keuken in en hoorde je zeggen dat je nu zeker niks wilde. Hij glimlachtte even toen ze een glas druivensap pakte. Ja dat had hij ook thuis staan, puur voor haar alleen wat hij vond het niet te zuipen. Hij schudde even glimlagend zijn hoofd "ik moet nog rijden, en je weet ikrij niet met jou in de auto als ik wat op heb. Een glasCola is prima. "S prak die en keek even naar de woonkamer " Ik ga even gedag zeggen tegen je ouders "S prak die en gaf je een kus terug en liep naar de woonkamer waar hij Sofia haar ouders zag zitten " goedemiddag meneer en mevrouw Sartor " sprak hij glimlagend naar ze en keek ze aan " ik weet niet of dit klopt, en zo niet magu het me ook gerust zeggen. " sprak hi jen keek ze aan " Ik heb sinds ik met uw dochter wat heb, al het gevoel dat u mij niks vind " hij keek ze beide aan " Klopt dit gevoel " vroeg hij er achteraan
Dominic Hij keek je even aan toen je reageerde. " nou klinkt weer lekker vrolijk lief "S prak die glimlagend en legde zijn armen rond je middel en beantwoorde je zoen even. Nee van haar kon hij zo genieten. Zei kon hem geven wat die wilde. Met zijn hobby's, zijn problemen en zelfs in bed. Nee echt hij kon zich echt geen leven zonder haar bedenken. Hij voelde zijn telefoon gaan, dat moest haast Brian wel zijn. Brian zou alleen smsen als ze zouden komen. Hij hoorde na de zoen de vraag of hij wat wilde drinken en pakte even zijn mobiel en las het smsje van Brian " jah is goed, we moeten over een uurtje bij het Cafe zijn,. Dan zijn Brian en Sofia daar, dan rijden we gezamelijk naar het vliegveld. "S prak die rustig en stopte zijn telefoon weer weg " misschien is er nog wel tijd voor iets meer dan alleen drinken "S prak die grijnzend en gaf je een paar kleine kusjes in je nek
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 22:10:25 GMT
Sofia Sartor
Ze keek hem aan en glimlachte even voor een moment.'' Ja dat weet ik, maar je drinkt dat spul zo vaak, en nu moet het op, mijn ouders drinken het niet.'' Sprak ze lachend en knikte toen even.'' ik ben alvast boven oke?'' sprak ze kalm en schonk een glas cola in, waarna ze rustig naar boven ging en naar haar kamer liep, en daar het drinken op het tafeltje naast de bank neer ette en zelf nog even de laatste dingen in haar koffer deed, omdat ze niet wist hoe lang het kon duren. De vader van Sofia knikte direct.'' Ik mag je ook niet.'' Sprak hij direct.'' Wij hebben ons meisje netjes opgevoed, en dan komt ze met zo'n mannetje als jou aanzetten. Mijn vrouw zegt dat ik jou een kans moet geven, maar mijn dochter zal nooit een zegen van mi hebben op haar huwelijk.'' sprak de man en haar moeder zuchtte even.'" harold, doe even normaal tegen deze jongeman. Hij is niet de droomprins die we voor onze dochter willen hebben, maar Sofia is gek van hem.'' sprak ze rustig en haar vader liep al snel mopperend via de achterdeur naar de achtertuin.
Selene Swann
Ze keek naar hem en keek hem aan.'' je weet toch zo langzaam aan hoe ik ben? mmm?'' sprak ze en keek hem aan en grijnsde een klein beetje. Ze lachte toch even kort bij de kusjes in haar nek.'' Jij ongeduld...'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' We hebben een hele vakantie voor de boeg.'' sprak e rustig en keek hem aan.'' Daarin kunnen we alles doen wat we willen toch?'' sprak ze rustig en sprong een beetje op, en legde haar benen om zijn heupen heen en klemde zich vast.'' Maar alleen omdat jij het bent, dom..'' sprak ze en begon hem zachtjes te zoenen. Ja ze was gek van hem, en voor hem was ze al wat opener, want ze kon tegenover haar familie wel degelijk gevoelens tonen. En meer dan je zou denken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 22:16:14 GMT
Brian Hij had nog even gelaggen toen je zei dat het op moest " gooi in de diepvries dan halen we het er uit als we terug zijn nemen we het wel mee "S prak die rustig en had nog even geknikt naar haar toen ze sprak dat ze boven was. Hij had haar vader vreemd aangekeken door zijn reactie. Misschien kwam er hier verandering in als hij vertelde waar hij echt werkte. Hij hoorde de moeder spreken en streek door zijn haar " meneer " Sprak die tegen haar vader voordat hij naar buiten was " ik heb het beste met uw dochter voor, ik heb geen strafblad en een goede baan. Ik kan haar goed onderhouden en ze zal niks te kort komen bij mij. " sprak hij en hoopte dat hij dat nog had gehoord voordat hij de achterdeur dicht had getrokken en keek de moeder van Sofia even aan.
Dominic Hij keek je aan " ja ondertussen wel, en ik kan der wel mee leven "s prak die glimlagend. Hij grijnste even toen hij je hoorde spreken en keek je weer aan " ik durf te weden dat je het helemaal niet erg vind "s prak die grijnzend en hoorde je spreken over dat ze alle tijd op vakantie zouden hebben. " Ik weet het lief maar een snelle afscheidswip in dit huis moet kunnen toch "S prak die grijnzend en voelde je springen en legde zijn handen onder je kont om je om hoog te houden. Hij begon haar terug te zoenen en liep naar de wasmachine waar hij haar op zette en zette zijn handen naast haar lichaam neer op de wasmachine
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 22:26:50 GMT
Sofia Sartor
Haar moeder zuchtte en keek naar BRian.'' Ga maar naar Sofia, ne geniet nog even voor jullie gaan vliegen.'' Sprak ze en keek naar de achterdeur die in de woonkamer zat, en toen weer naar hem.'' Ik probeer nog wel even met hem te praten. Zoals ik zei, je bent geen droomprins, we hadden liever een Christenen naast haar gezien, om God niet teleur te stellen. Want als ze straks niet meer in god geloofd gaat ze naar de hel, en ik wil graag mijn dochter ook in het hiernamaals vast kunnen houden.'' sprak ze rustig.'' natuurlijk nog liever iemand die ook Jehova getuigen is.'' sprak ze rustig en liep nu door de achterdeur naar buiten, en liet Brian achter in de woonkamer.
Selene Swann
Ze glimlachte even en voelde de handen onder haar kont en hoe ze daarna op de wasmachine werd gezet. Ze grijnsde even en stopte de zoen even en trok zijn hemd uit, omdat ze gewoon zijn blote lichaam wou voelen, was een stuk fijner.'' Zo, zo ben je nog knapper.'srpak ze wat stoïcijns, en daarna begon ze hem rustig verder te zoenen, en wreef over zijn borst heen met haar handen en liet het hemd gewoon op de grond vallen, die pakte ze vanzelf wel weer op. Ze hield wel van sex op vreemde plekjes, dus dit vond ze ook helemaal niet erg hier op de wasmachine.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 22:32:29 GMT
brian Hij luisterde naar de vrouw en toen ze op stond en weg liep schudde hij ongelovig zijn hoofd. Wat een afschuwelijke ouders. Hij liep de woonkamer uit de trap op en liep Sofia der kamer in waar hij op de bank neer plofte "Je ouders mogen me niet, alleen omdat ik niet in die domme god van ze geloof "sprak die en keek je even aan " Het kan ze niet schelen wat iemand je te bieden heeft, nee hjoor als hun dochter maar niet in de hel terecht komt omdat ze haar rug naar god heeft gekeerd "S prak hij brommend en streek door zijn haar. Nee met het geloof had hij niks. Hij was er ook niet op tegen en vond het Priam dat Sofia datwas, maar zelf christen worden nee dat zag Brian niet zitten
Dominic Hij voelde hoe ze de zoen stopte en hoe ze zijn hemd uit deed. Bij haar woorden grijste hij even waarna hij haar helemaal ontdeed van haar leren pakje. Net als zijn hemd zouden ze die later wel oprapen. Hij zoende zachtjes haar hals richting haar borsten. Ze was zoon prachtvrouw daar kon hij niet om heen. Hij hield verdomd veel van haar en dat zou ook never nooit veranderen. Rustig streek hij met zijn hand over je boven been. Hij had niet voor niets de wasmachine uitgekozen. Op sex vlak was je een appart geval, en dit was een goede hoogte kreeg hij teminste ook geen last van zijn rug
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 22:42:03 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte even toen ze het verhaal van Brian hoorde, en stopte nu met haar koffer en ging op de bank zitten, en kroop een beetje tegen hem aan, en legde haar hoofd tegen zijn schouder.'' Daarom wil ik hier ook zo snel mogelijk weg. Ik ben blij dat we nu op vakantie gaan, dan ben ik van ze af. Het liefste brak ik ook al het contact met mijn ouders, maar ja, het zijn toch mijn ouders. Ik geloof niet in god, want als hij echt zo groots is, had hij me toch wel geholpen?'' vroeg ze kalm en keek hem aan.'' Ik wil niet meer net zoals klein meisje langs de deuren met mijn moder, omdat we zogenaamd God kwamen brenegn.'' IK wil gewoon jou, en een leventje samen later, zonder dat die god schijnbaar ons leven verpest. Gaan we maar lekker naar de hel, maar dan ben ik tenminste wel bij jou.'' sprak ze rustig en kroop een beetje op zijn schoot.
Selene Swann
Ze grijnsde even en liet hem rustig haar hele pakje uit doen, zodat ze enkel nog in een kanten BH zou zitten, en haar felrode stringetje. Ze grijnsde even voor een moment en zoende rustig mt hem mee. Zij hield ook vreselijk veel van hem, en zou hem ook voor geen miljoen meer kwijt willen. Niemand kwam nog aan haar Dom, en mensen die hem pijn deden hadden een groot probleem. Want Selene had een voorliefde b=voor haar twee magnums, haar twee schatjes, die ze maar al te graag gebruikte als iemand Dom pijn deed. Ze lachte even vooe een moment en voelde hoe zijn lippenvan haar hals naar haar borsten gingen en liet hem rustig doen, en keek hem een beetje uitdagend aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 22:55:36 GMT
naam: Misha Collins geslacht: man Leeftijd: 35 Stelletje met: x Foto/uiterlijk; extra; Hij is een dokter in het huis. Maar niet altijd de slimste. Tevens Eigenaar van het huis, en gelooft niet bepaald meer in liefde, dus heeft hij er geen probleem mee om die van anderen te slopen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 31, 2014 17:48:57 GMT
Brian Hij zag hoe ze stopte met haar koffer in pakken toen hij klaar was met spreken en dat ze zxijn kant uit kwam. Niet veel later kwam ze naast hem zitten e nsloeg hi jzijn arm om haar heen." Je weet dat je bij mij kan komen wonen lieverd waarom doe je dat dan niet "S prak di en keek naar je " je bent er oud genoeg voor ze mogen je hier niet houden tegen je zin in, dat weet je toch "S prak die en gaf je een kus op je voorhoofd . Hij glimlachte bij haar woorden en legde zijn handen op haar rug toen ze op zijn schoot was geklommen "W e moeten maar eens richting het Cafe gaan. Dom is dichter in de buurt, maar wij moeten dus nog een best eindje rijden sgat "Sprak die tegen haar
Dominic Zijn handen gleden over haar rug naar de sluiting van haar BH die hij rustig los maakte en de bandjes van haar kanten BH van haar schouders liet glijden. Hij maakte zijn eigen riem los terwijl hij je lippen weer op zocht. Hij maakte zijn knoop los en liet zijn broek rustig zakken, tegelijk liet hij ook zijn onderboek zakken. Zijn handen gleden over je buik naar je string die hij rustig uit trok. Rustig drukte hij je iets achter over, trok je kont over de rand heen. Anders ging het natuurlijk nooit passen want dan stond hij mijn zijn knieen tegen je wasmachine te bonken. Rustig kwam hij bij je naarbinnen, waarna hij zachtjes je hals weer begon te zoenen en heen en weer bewoog
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 18:06:10 GMT
Sofia Sartor
Ze keek hem aan en knikte even voor een moment.'' Ik weet het Brian, maar ik denk dat ik mijn ouders dan wel weer ga missen, ik weet het niet.'' sprak ze en zuchtte even voor een moment.'' maar ik wil er nu niet aan denken, ik wil focussen op onze aankomende vakantie, daar kunnen we samen zijn, zonder problemen.'' sporak ze rustig en gaf haar zachtjes een zoen.'' maar wel grappig eigenlijk, dat de ouders van Selene hetzelfde hotel hebben geboekt als de mijne niet waar?'' sprak ze rustig en lachte even voor ene moment.'' Alsof ze het afgesproken hebben. En ook nog dezelfde weken als ons.'' sprak ze rustig en glimlachte even voor een moment. Ze hoorde zijn woordne en lachte even.'' Nee ik wil eersyt nog even een kusje geven. Ze wachten maar.'' Srak ze en gaf hem plagerig een kus op zijn neus, en daarna op zijn lippen.'' Zo, en nu de laatste dingetjes in mijn tas, en dan kunnen we gaan.'' sprak ze en liep even naar de badkamer met haar toilettas en kwam daarna terug, en deed haar koffer dicht.'' Nou zullen we gaan sprak ze en begon de koffer te versjouwen die duidelijk wat zwaar was voor haar.
Selene Swann
Ze keek naar dominic, en grijnsde even terwijl ze voelde hoe hij al snel haar string uit deed.'' Zeg meneertje ongedudl.'' sprak ze plagerig, en keek haar aan..'' Maar wel mijn knappe mannetje.'' Sprak ze nog rustig en zoende met hem mee terwijl ze zachtjes kreunde en genoot van zijn bewegingen. een van haar hansen gleed een beetje naar beneden en masseerde kort zijn ballen, al wel niet lang want echt goed kon ze er niet bij, en liet haar handen weer over zijn borst glijden, en daarna over zijn rug. Ze kreunde rustig en genoot van hem, al wou ze dit echt niet iedere keer doen, ze wou niet het speeltje genoemd worden, al was het dan zo verdomd fijn om dit met hem te doen. Dom was ook degene die Selene had ontmaagd, maar pas nu de laatste keren deed het geen pijn meer. Nou ja, Selene was nooit echt bezig met pijn, dat negeerde ze voornamelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 31, 2014 18:17:26 GMT
Brian Hij luisterde naar haar " Je kan niet je hele leven hier blijven wonen Sofia, Ik heb de stap toch ook kunnen nemen. Oke in het begin miste ik ze ook, maar dat komt van zelf goed echt aar "s prak die en hoorde je spreken over dat de ouders van selen het zelfde hotel en piriode hadden geboekt en dat je dat wel erg grappig vond " ja het is leuk "sprak die, maar het had hem wel aan het denken gezet.Ze sprak dat ze nog een kusje wilde en na het kusje op zijn neus gaf hij haar een kus terug en liet haar los zodat je je spullen kon inpakken verder. Toen je klaar was stond hij op en zag je slepen met je fokker en lachtte even " kom geef hier " sprakdie glimlagend
Dominic Hij hoorde haar woorden en grijnste even en streek een pluk haar uit haar nek omdat het hem in zijn gezicht kriebelde. Hij bracht zijn lippen weer terug naar boven en bracht ze terug naar haar lippen. Hij voelde haar hand naar beneden glijden en even stokte zijn adem toen ze zijn ballen aanrakte. Al gauw kwam er ook een kreun over zijn lippen en begon wat sneller en dieper te stoten. Nee nooit zou hij jou zien als speeltje, en als er maar een kleine hint kwam dat je geen zin had zoyu hij ook nooit doordrijven.nee dit was iets wat je beide wilde
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 18:30:11 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte en keek hem aan.'' Ik weet het liefje, en ik beloof je, na deze vakantie sla ik mijn vleugels uit, en zorg je maar dat die plek bij jou in bed vrij is.'' sprak ze rustig en lachte even terwijl ze nog een beetje eigenwijs verder sleepte met haar ma.. fokker? nee toch koffer.. Ze keek naar hem en zuchtte even.'' Het gaat wel lukken Brian.'' sprak ze met een lachje en donderde al half van de trap af nu ze met haar koffer naar beneden ging, maar eenmaal beneden zette ze de koffer even neer.'' Ik ga even afscheide nemen van mijn ouders, en dan kom ik er aan.'' Sprak ze rustig en liep nu naar de woonkamer,en zo naar de achtertuin en knuffelde haar ouders even, haar vader was nu duidelijk goed gemutst en dat was ze niet gewend, en vond ze meer dan raar.
Selene Swann
Ze grijnsde even en kreunde zachtjes en zoende hem wild en uitdagend Ze grijnsde even en duwde hem zachtjes van haar af, zodat hij uit haar ging en lachte even voor een moment, en duwde hem gewoon op het parket op de grond, en grijnsde even.'' Nou luister je even naar mij dom..'' Sprak ze en lachte even terwijl ze nu hem weer in haar liet glijden en hem keihard en snel begon te berijden, gewoon omdat het kon, en hier genoot zij gewoon het meeste van. Ze sloeg haar zwarte haren even achterover en kreunde even net wat harder. Ze had toch vloerverwarming dus de vloer zou niet koud zijn, en ze had geen zin om naar haar slaapkamer te verhuizen, ook al zat die in de ruimte hiernaast.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 31, 2014 18:37:40 GMT
Brian Hij luisterde naar je woorden en glimlachte even " mmm dan zal ik maar gauw tegen mijn vrouw zeggen dat ze weg moet wezen " Sprak die laggend en zag hoefschuddend toe hoe ze sleepte met haar koffer, Benede naangekomen hoorde hij je woorden en knikte even "Dan zie ik je zo in de auto "sprak die en gaf je nog even snel een kus en keek je even naa, daarna pakte hij je fokker en liep er mee naar de auto waar hij hem op de achterbank legde, aangezien hij niet zoon grote kofferbak had, en zijn spullen lagen er al in. Rustig stapte hij in en starte de motor alvast waardoor de radio aanging en zijn cd zich verder afspeelde. Het was een Cd van Ed Sheeran, het nummer I See fire was net op en rustig trommelde hij met zijn vingers op het stuur.
Dominic Hij zoende haar teryg en voelde hoe ze hem van zich af dieuwde, Wilde ze stoppen, had hij haar pijn gedaan. Dit deed ze anders nooit. Hij voelde hoe hij op de grond gedieuwd werd. Oke erg vond hij dit niet, ze had toch vloer verwarming. Maar toen hij ging liggen betrok zijn gezicht toch even, handig vloerverwarming als je he mdan ook aanzat. " ik luister altijd naar je dat weet je " Sprak die grijnzend en zag hoe je op hem ging zitten en hem begon te bereiden. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij moest ook wat kreunen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 18:50:35 GMT
Sofia Sartor
ze gaf haar moeder en vader nog een laatste knuffel en liep nu de deur uit, naar de auto, en stapte naast Brian in, en keek hem aan.'' Mijn vader was wel in een hele goede bui dat ik nu met jou mee ging..'' sprak ze toch enigszins verbaasd.'' Heb jij een naam van dat hotel? ik ben nu toch wel benieuwd waarom wij er toevallig nou allebei heen gestuurd zijn...'' sprak ze en pakte haar telefoon en typte al de plaats in waar ze moesten zijn. Al snel kwam de naam ook in beeld.'' Oh wacht, ik heb het al.'' sprak ze rustig.'' VEni vidi Vici heette het ja.'' sprak ze rustig en keek naar de site, en scrolde een beetje door de site heen, maar op de site stond niets vreemd, alleen dat het een viersterren hotel was.'' Het lijkt niet rar, maar waarom is mijn vader zo vrolijk?'' vroeg ze zichzelf hardop af.
Selene Swann
Ze lachte even voor ene moment, en ging net even iets harder nog en lachte even voor ene moment, en kwam nu rustig klaar eigenlijk, en lachte even voor een moment, en zoende hem weer zachtjes, en moest nu alleen nog wachten tot hij klaar zou komen, want veel tijd om nog echt samen te zijn hadden ze ook niet, en dan moesten ze weg. Maar een ding wist ze wel, Dom was haar mannetje en niemand kreeg hem ooit van haar. Ze grijnsde even een beetje en verplaatste haar lippen en ging met haar tond over zijn oor heen, en sabbelde er zachtjes aan, en liet hem nu rustig eruit glijden en gng met haar vagina boven zijn gezicht hangen, gewoon omdat ze wou dat hij er even een beetje mee ging spelen, dan speelde zij zometeen ook nog een beetje met zijn geslacht, gewoon omdat het kon.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 31, 2014 19:01:18 GMT
Brian rustig bleef hij in de auto wachten. en had ondertussen de TomTom al ingesteld via hetCafe naar het vliegeveld en keek op toen Sofia binnen stapte en glimlchte even en fronste even toen je sprak dat je vader in een erg goede bui was. Rustig reed hij weg ' Misschien heeft hij een keer naar je moeder geluisterd "S prak hij terwijl hij rustig richting het cafe reed. Hij bleef naar je luisteren "Lieverd ik weet het niet, hij mag me niet dat heeft hij me duidelijk verteld " sprak hij terwijl hij het dorp uit reed, en de snelweg op ging. Hij gooide flink het gas er in. Hij hield niet van te laat komen.
DOminic Hij voelde hoe je niet veel later klaar kwam en zoende je door. Eem rilling ging door hem heen op het moment dat je met je tong over zijn oor ging en er aan sabbelde. Zijn haren gingen er overeind van staan. Hij voelde hoe je uit hem gleed maar je kwam naar boven en ging boven zijn gezicht hangen. Hij grijnste even en streek met zijn vingers over je benen en gaf je zacht een kus op je bovenbeen waarna hij steeds hoger kwam, en niet veel later kuste hij ook haar schaamlippen waarna hij er even met zijn tong door heen gleed
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 19:13:32 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en zuchtte even.'' Mijn vader luistert nooit naar mijn moeder, geloof me maar.'' sprak ze en zuchtte even.'' Maar laten we het er maar niet oer hebben, we hebben een vakantie voor de boeg. en we gaan het super gezellig hebben met zijn allen.'' sprak ze rustig en streek even voorzichtig over zijn been, al maar kort, omdat ze niet wilde dat hij afgeleid werd door haar van de weg.'' maar ik weet inderdaad dat hij je niet mag. Hij wou me koppelen aan een neef van mijnn oom, omdat die ook Jehova is. nou ik wil hem niet, ik wil jou, ji bent tenminste de man waar ik van houd.'' sprak ze rustig. Ze wist gewoon dat haar liefde voor Brian heel sterk was, en ze hoopte heel erg dat hij het ook zo voelde.
Selene Swann
Ze merte dat hij haar eerst over de benen aaide, maar toen hij eenmaal bij haar schaamlippen zat kreunde ze zachtjes, en liet hem maar even doen, ook al lag het natuurlijk nu nit in zo'n perfecte stand natuurlijk om dit te doen, maar hij wist wel wat ze fijn vond, en hij wist hem te raken, dus het zou wel goedkomen. Ze deed even genietend haar ogen dicht en pakte gewoon zijn hand, die ze erop legde, vingeren van hem vond ze nog een stuk fijner, moest ze eerlijk zeggen, al was dit uiteraard ook heel fijn. Ze kreunde zachtjes en draaide zich nu zo dat hij bezig kon b=met haar vagina, en zij zometeen zo voorover kon om met zijn penis te spelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 31, 2014 19:25:13 GMT
Emilia Holmes
Emilia kon niet beschrijven hoe blij ze was toen haar ouders haar vertelden dat ze een reis hadden geboekt voor Killian en haar en dat de ouders van Killian ook hadden mee betaald, hun woorden waren ook dat ze misschien niet geweldig waren geweest als het om hun relatie ging, maar dat was verkeerd. Het ging hun er vooral om dat hun dochter gelukkig was, dus dit hadden ze graag voor haar over, hetzelfde gelde voor Killians ouders. Natuurlijk geloofde Emilia het meteen, dat deze reis absoluut met alle goede bedoelingen was, dat ze het inderdaad een kans wouden geven. Vol enthousiasme ging ze dan ook naar de haven, waar ze Killians boot zag staan. 'Killian' riep ze en naar hem zwaaide, ten teken dat hij naar haar toe zou komen 'we gaan op reis' vervolgt ze vol enthousiasme omdat ze gewoon niet kon wachten om het te vertellen voor hij in de haven was, ze wist ook niet zeker of hij het gehoord had, maar ze sprak duidelijk en mensen die ook verderop de haven stonden keken haar ook verbaasd aan dat ze zo zat te roepen, maar dat maakte haar op dit moment helemaal niks uit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 19:43:02 GMT
Killian Jones
HIj was nog een beetje te ver om het goed te horen, maar hij hoorde wel het woord '' reis'' en daar hield het eigenlijk ook een beetje mee op. Hij legde zijn schip aan, en kwam van het dek af, en keek naar haar voor een moment.'' Nou waar ging dat geschreeuw allemaal over? de wind stond niet echt goed, ik kon je niet horen vanuit daar.'' Sprak hij en trok haar gewoon even in de armen, en glimlachte waarna hij haaar toch even los liet, maar dat kwam meer doordat hij haar beet pakte met de hand waar zijn haak aan zat, en zoals je wel begrijpt misschien waren er aardig wat mensen die zich daar al druk om begonnen te maken, omdat ze dachten dat hij haar ging vermoorden, Niet hetgeen wat hij ging doen, laat ik daar zeker van zijn. Nee Killian werd dan soms meer een piraat genoemd, hij zou haar nooit vermoorden. Daarvoor hield hij teveel van haar, en iedereen die met zijn vuile vingers aan haar zat, kreeg het van hem te verduren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 31, 2014 22:02:32 GMT
Emilia Holmes
Emilia sloeg haar armen om zijn middel heen en geeft hem eerst een kus, het kon haar weinig uitmaken hoe bang mensen wel niet waren dat Killian haar misschien wel aan zijn haak reigde, Emilia maakte zich daar niet druk om want ze wist dat Killian dat nooit zou doen dus hield ze haar armen ook gewoon om hem heen geslagen. 'We gaan op reis, op kosten van onze ouders' zei ze vrolijk en hem een folder liet zien van waar ze naar toe gingen, uiteraard in de folder werd het allemaal prachtig vertelt en werd er niet vertelt wat ze daar echt deden. 'Volgens mij zijn ze wat positiever over ons geworden' zei ze hem vrolijk, ja Emilia was zonder twijfel de positiefheid zelve en ze probeerde het ook altijd positief te bekijken. De ouders van Killian dachten overigens altijd dat Emilia een hippie was, omdat ze als veganist zijnde niks van dieren at of droeg, dus haar schoenen konden bijvoorbeeld nogal apart zijn en daarbij hield ze van wierrook en hield ze ook van de natuur en vond ze het echt niet erg om smerig te worden, als zij in de modder zou vallen zal ze eerder dubbel liggen van het lachen dan dat ze niet weet waar ze het zoeken moest.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 31, 2014 22:29:02 GMT
naam: Rhyme Hillyard geslacht: Vrouwelijk Leeftijd: 17 Stelletje met: Iemand? Foto/uiterlijk; extra; Iemand intresse? X3 De meeste weten hoe ze ongeveer is
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 1, 2014 18:56:46 GMT
naam: Reaver Fry geslacht: Man Leeftijd: 55 Stelletje met: Geen Foto/uiterlijk; extra; Dokter en Mede eigenaar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 19:48:34 GMT
Brian Hij hoorde je spreken dat je vader nooit naar je moeder luisterde "Dan zou ik ook niet weten waarom hij plots zo vrolijk was "S prak die terwijl hij rustig verder reed.Hij voelde hoe ze niet veel later met haar hand over zijn been streek en glimlachte even, kort keek hij naar haar maar wende al snel zijn blik terug naar de weg. nee hij reed veel te hard dan hier mocht, en zin in politie had die niet dus daarom moest hij goed opletten of hij ergens een agent zag staan. Ze vertelde een heel verhaal over aan welke man ze haar eigenlijk wilde koppelen, en dat je dat niet wilde want je hield van hem.; Even glimlachte hij en ging wat onderuit gezakt zitten. Hij liet zijn stoel iets naar achter gaan zodat hij nog wel fatsoendelijk gas kon geven en kon remmen.
Dominic Hij wist dat ze vingeren lekkerder vond, maar het lekkerst bewaarde je toch voor het laatst.Hij gleed langzaam met zijn vingers door je schaamlippen heen op zoek naar je ingang. Nog even plagerig gleed hij langs je clitoris waarna hij je bagina ingang vond en rustig glees hij er met twee vingers evven. Zijn andere hand lag op je been en hijn begon zijn vingers naar binnen en buiten te stotenm, teriwjl hij met zijn duim over je clit draaide
|
|