Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 21:24:47 GMT
Killian Jones
Hij keek naar haar en glimlachte even waarna hij haar kus rustig ontving en haar woorden aan hoorde en even grijnsde. Waarom is dat iets wat mij verbaasd. Mijn ouders denken dat jij een of andere hippie bent.'' sprak hij en keek de folder rustig door, waar inderdaad alles mooi verteld werd, tot in de details aan toe waardoor hij toch even zijn wenkbrauwen liften en even knikken.'' Seems like a very nice place.'' sprak hij rustig en gaf haar de folder terug.'Maar ik zoek een meisje die tenminste tegen een beetje buil kan.'' sprak hij en keek naar zijn schip voor een moment. Over twee uur waren hun de eerste bij dat huis, maar echt zin om zijn schip hier achter te laten had hij niet. Hij keek nog even op een kaart die hij uit zijn broekzak haalde en keek toen naar haar.'' Achter dat hotel loopt een lange brede rivier. Zullen we even met het schip die kant op, ik laat hem niet hier in de haven zitten, en zo te zien ligt er een haventje.''
Sofia Sartor
Ze gimlachte even en keek hem aan.'' Het word echt ee geweldige vakantie, met een gelukkig mannetje.'' Sporak ze rustig en wist dat ze onderin een ring had zitten, ze wou hem ten huwelijk gaan vragen, zodra ze daar waren. Ze wist dat de man dat eigenlijk zou moeten doen, maar eigenlijk hield ze niet zo van die standaard tradities. Dus besloot zij hem nu maar voor te zijn. Ze waren nu toch al goed anderhalf jaar met zijn twee, en daar was ze dolgelukkig mee. En nu wou ze gewoon voor eeuwig bij Brain zijn. natuurlijk wist ze niet wat de vakantie werkelijk in zou gaan houden, en of ze nog steeds van elkaar hielden na een paar weken daar.
Selene Swann
Ze keek naar hem en voelde zijn vingerd er nu bij en glimlachte even, terwijl ze zachtjes kreunde. HEt voelde geweldig hoe hij het deed, en ze glimlacht ook even en na een paar minuten duwde ze zachtjes zijn handen weer weg, want nu was het haar beurt, en zachtjes en bekwaam streek ze over zijn lichaam heen hier en daar een paar kusjes achterlatend, en gleed zo naar zijn geslacht beneden, en glimlachte even en gaf eerst een kusje op zijn balzakken, voor ze rustig haar mond om zijn penis sloot en rustig begon op en neer te gaan, terwijl ze met haar hand de rest deed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 17:02:30 GMT
Brian o'Connor + Dominic toretto Hij glimlachte even bij haar woorden en rustig reed hij de parkeerplaats van het Cafetje op en zag de auto van Dominic nog niet staan. dit liet hem wel even fronzen want hij wist dat Dominic op tijd was overal. Hij zette de auto stil en zette de motor uit en keek je even aan " Ik ga DOminic even bellen, hij is altijd eerder dan mij. Hij houd niet van te laat komen, enzo vroeg zijn wij nou ook weer niet " Sprak die en stapte uit de auto waarna hij zijn telefoon uit zijn broekzak viste. rustig ontgrendelde hij het scherm van zijn Iphone en zocht tussen de contacten naar het nummer van Dominic. nadat hij het nummer gevonden had drukte hij op de naam en kreeg een leuze menu. Rustig drukte hij op het groene hoorntje waarna de teleffoon over begon te gaan. Dominic grijnste terwijl hij haar hoorde kreunen waarna hij het tempo wat opvoerde. Hij voelde hoe ze na een paar minuten hem gewoon uit haar drukte. Opnieuw snapte hij er weer niks maar, maar toen hij haar zo bezig voelde werd het hem duidelijk wat ze van plan was en een grijns kwam op zijn gezicht terecht. een kreun onsnapte tussen zijn lippen toen hij haar bezig voelde. maar al gauw schrok hij op toen zijn telefoon ging. Ging met zijn blik naar de klok en vloekte even. fuck over 10 minuten hadden ze afgesproken en het was nog dik 20 minuten rijden. dit zou Brian wel zijn die belde waar ze bleven. Brian bleef tegen de auto geleund staan, waarom duurde het zo lang tot er opgenomen werd. Dit duurde nooit zo lang bij Dominic.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 3, 2014 21:34:36 GMT
naam: Joseph Hiddleston geslacht: male Leeftijd: 20 Stelletje met: Rhyme Hillyard van Ruka Foto/uiterlijk; extra; Emilia Holmes Emilia luistert naar wat Killian vertelt, ja ze weet echt wel dat zijn ouders haar een hippie vinden, ze hebben haar zelfs gevraagd of ze ook naar van die bijeenkomsten ging, een waterpijp rookte, wat ze overigens weleens heeft gedaan en nog meer waarvan je meteen hippie denkt, maar dat maakt haar nog geen hippie. Emilia was er ook ergens van overtuigd dat door deze reis de ouders van Killian dat wellicht ook inzagen net zoals die van haar inzagen dat Killian geen een of andere moordenaar was. 'Ik weet wat je ouders over mij denken, oh dat weet ik maar al te goed want ze hebben het me vaak genoeg op verschillende manieren duidelijk gemaakt, maar misschien zijn ze oprecht en willen ze ons een kans geven' zei ze met een glimlach, ja Emilia de positiefheid zelve. 'Oh ik ben er wel tegen bestendig' grijnst ze dan en hem nog een kus en knikt op zijn vraag om er met zijn schip naar toe te gaan 'ja leuk' zei ze hem vrolijk en hem bij zijn hand pakt. Ja Emilia hield ziels veel van Killian en ze kon eigenlijk een leven zonder hem niet indenken al waren ze nog maar net iets langer dan een jaar bij elkaar. -Joseph komt later-
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 10:19:10 GMT
Selene Swann+ Sofia Sartor
Selene gign rustig door met Dominic, tot ze de telefoon hoorde en rustig ophield met waar ze mee bezig was, en toch nog even op zijn lichaam bleef liggen.'' Wie is dat?'' vroeg ze zachtjes, en keek hem even aan met een vrij droge blik, al had ze het wel heel erg fijn gehad met Dom, moest ze eerlijk bekennen, en ze kon nog wel even door gaan, maar Hij had gevloekt, dus er was waarschijnlijk iets aan de hand. Ze stond op, en ging van hem af, waarna ze zich maar weer rustig begon aan te kleden, eerst haar string, en BH en daarna ging haar leren pakje er weer over heen, en keek ze even naar he, afwachtend wat er aan de hand was, zij had niet echt meer een besef van tijd momenteel. Sofia keek naar Brian en stapte nu ook voorzichtig uit en keek even naar de parkeerplaats.'' Hij is inderdaad laat.'' sprak ze kalm en knikte even.'' Bel hem inderdaad maar even, waarschijnlijk zijn ze de tijd vergeten.'' sprak ze kalm en streek haar rode haren even naar achteren.
Killian Jones
Hij luisterde naar haar en knikte even.'' Helaas is het o.'' sprak hij rustig en zuchtte even voor een moment.'' maar je zult wel gelijk hebben over het feit dat ze ons een kans willene geven, al ben ik momenteel niet degene die zegt dat ik het hele zaakje vertrouw, want dat doe ik dus niet.'' sprak ze rustig en keek haar aan. Ja hij vertrouwde het nog niet helemaal, maar goed, ze zouden het zien niet waar.'' Hij voelde hoe hij nog een kus van haar kreeg en beantwoordde die rustig en liep met heer terug zijn schip op, en haalde zelf even zijn loopplank naar binnen en ging rustig achter het roer staan, waarna het schip langzaam in beweging kwam. Het was al een oud dingkie, maar hij was trots op zijn schip, en het was niet iets wat hij snel op zou geven. Zelfs als Emilia zou willen dat hij zijn schip op gaf, zat ze aan het verkeerde adres. want het was toch zijn hobby, en zijn tweede liefde, evenals de wateren en de zee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 16:31:30 GMT
Dominic + Brian Hij hoorde je vraag wie het was en keek naar de klok " Ik denk Brain met de vraag waar we blijven ,aangezien we over 5 minuten daar zouden zijn "S prak die en rijkte uit naar de telefoon en pakte die en nam hem op " met dominic " sprak di. brian hoorde hoe Dominic opnam " Hey bro waar ben je " vroeg die. DOminic keek nog even Selene na " Sorry jongen het was iets te gezellig nog hier, ik ben er zo "S prak die. Brian knikte even maar dat kon dominic natuurlijk niet zien " Dan zie ik je straks "S prak die waarop hij ophinh en naar Sofia keek Ze komen er aan " sprak die rustig en stak zijn telefoon terug in zijn broekzak en keek naar haar " Kom we bestellen alvast wat " sprak die rustig. Dominic krabbelde overeind en zag dat je al helemaal aangekleed was. Rustig klede hijzich ook aan en gaf je even een kus op je wang " Nou waar zijn je spullen dan kunnen we vertrekke "S prak die rustig waarnsa hij de auto sleutels van het aanrecht pakken die hij daar had neer gelegd
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 10:50:02 GMT
Selene+ Sofia Selene Keek even naar hem en lachte even.'' Was onze pret toch niet helemaal goed ingepland mmm?'' sprak ze rustig en keek hem weer even gevoelloos als altijd aan, en drukte haar lippen nog even op de zijne , terwijl ze een beetje grijnsde.'' De koffer staat in mijn slaapkamer.'' sprak ze rustig en pakte hem rustig uit haar slaapkamer en keek naar Dom.'' Wat moet ik ook zonder een kerel zoals jou?'' sprak ze rustig en keek hem even aan,en gaf hem nog even een wat langere zoen, en streek over zijn borst heen en begon nu dan toch te lopen richting de uitgang. Haar hond was momenteel hier toch niet, die was bij haar ouders, al waren die niet echt blij met de pittbull, die eigenlijk alleen naar Selene en Dom luisterde, en over het algemeen, buiten hun nogal vals op iedereen was, en dus hadden haar ouders he ook opgesloten in haar oude slaapkamer, want anders beet het beest iedereen.'' Toch Dom, vind ik het jammer dat Bull niet mee kon.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Maar hij was waarschijnlijk toch te vals. Terwijl het een harstikke leuk beest is.'' Sofia keek rustig naar Brian terwijl hij aan het bellen was en glimlachte naar hem.'' Iets te gezellig? mmm dat klinkt bekend.'' Sprak ze rustig en keek even naar BRian.'' MEt jou is het ook altijd te gezellig, en dan kwam ik weer eens een avondje te laat thuis, en dan was mijn vader weer over de rode, weet je nog?'' sprak ze rustig en lachte even terwijl ze nu met hun richting binnen liep, en een arm om Brian heen sloeg. Ja weinig kon gebeuren voor er gebeuren om hun uit elkaar te krijgen als het aan haar lag. MEt een paar uur zouden ze vliegen, god man, ze had er echt zin in, moest ze eerlijk zeggen. De vakantie zou een aantal weken duren, en dan was ze alleen met Brian, en Dom en Selene dan, maar daar had ze geen enkel probleem mee, dat vond ze juist gezellig. Ze kon het goed met Dom vinden. Met Selene iets minder, maar dat kwam doordat eigenlijk Sofia iets te lief was, vergeleken met haar, en waar Selene zich op de schietbaan bevond, stond zij er nog meer dan 1 kilometer naast. naam: Samuel Adam Winchester geslacht: Man Leeftijd: 25 Stelletje met: nog onbekend van cindy Foto/uiterlijk; cdn.sheknows.com/filter/l/gallery/jared_padalecki_house_of_wax_red_carpet.jpgextra; Hij is homo, en zijn ouders zin zwaar gelovig. Dus waarom denk je dat ze hier anders zijjn? homo's zijn slecht volgens zijn ouders !
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 12:36:13 GMT
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 13:52:32 GMT
Darren Treaver
Hij was best enthousiast vandaag eigenlijk. Sam kwam naar hier en hij was daar heel blij mee. Hij had hem eergisteren laatst gesproken via Skype en vandaag ging hij Sam ophalen aan de luchthaven. Hij zag het weer als een vakantie, want dat was het meestal wel als hij Sam weer echt zag. Canada en Schotland lagen namelijk niet bepaald dicht bij elkaar. Hij stond dus ook al vrij vroeg aan de ingang van de luchthaven, om daar zijn vriend op te wachten. Zijn handen staken rustig in zijn zakken en keek naar de mensen die naar buiten liepen en naar binnen liepen. Hij wist niet bepaald wanneer Sam zou aankomen, want dat was ook niet bepaald duidelijk geweest voor hem, maar het zou niet al te lang meer moeten duren. Zijn ouders en die van Sam waren er zeker niet over eens dat ze een homo koppel waren, en dat wist hij ook wel zo'n beetje, maar tot nu toe dacht hij altijd dat zijn ouders er geen drama van maakte. Hij wist ook niet veel over dat huis in Edingburgh.. Hij liep rustig naar binnen en zou daar wachten tot hij Sam daar ergens zou spotten. Hij kon hem makkelijk herkennen tussen alle mensen, hij wist gewoon als hij er was of niet. Dus je kunt wel merken dat hij behoorlijk verliefd is geraakt op Sam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 14:49:52 GMT
Sam Winchester
De jongen was gisteravond al vrij vroeg in het vliegtuig gestapt, en daarom had hij ook de nachtvlucht. Dat vond hij wel fijn, moest hij eerlijk zeggen, slapen in het vliegtuig was altijd beter dan dat je al die 8 uren moest wakker blijven. Hij werd ook pas wakker toen de stewardess sprak dat iedereen wakker moest worden, en dat ze bijna gearriveerd waren op het vliegtuig van Edinburgh, en hij opende zijn ogen, schudde even een beetje met zijn hoofd, en Schraapte vrij automatisch zijn keel. Oh ja, dat was een tik van Sam, als hij wat aan het vertellen was maar ook anders. Zo dus ook nu hij langzaam wakker werd. Hij deed zijn riem vast zoals gevraagd, en de landing werd ingezet. Hij snoof even en even later kwam hij uit het vliegtuig, waarna hij enkel nog door de douane heen moest, en zijn koffer moest grijpen. Hij had nog even een kadootje mee gebracht uit Vancouver, en ook al was het een simpel hangemaakt beeldje, hij ond het een mooi gebaar. Hi liep rustig het vliegtuig op, en ook al stak hij overduidelijk boven iedereen uit, met zijn 1,93 was hij moeilijk te missen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 15:28:19 GMT
Darren Treaver
Hij streek met zijn hand even door zijn haar heen en had zijn handen in zijn zakken gestoken terwijl hij stond te wachten op Sam. Hij had af en toe zijn blik gezet op het bord dat er hing wanneer de vliegtuigen zouden aankomen en er nieuwe zouden vertrekken. Het vliegtuig dat uit Canada was vertrokken zou nu hier moeten aangekomen zijn volgens het bord, en als het goed was zou Sam daar op moeten zitten. Darren keek naar de mensen die door de douane heen kwamen en beet wat op zijn lip. Hij glimlachte kleintjes toen hij hem in het oog kreeg en begon rustig die richting uit te lopen. Hij zelf was 1,81. Dus er zat wel een 12 cm verschil tussen hun in, maar of hij dat nou erg vond, nou nee, niet bepaald. En zo erg viel het nou ook niet eens op vond hij zelf eigenlijk. Hij liep rustig dichter naar de uitgang toe en wachtte daar rustig tot Sam voorbij liep. Hij was blij hem te zien, dat kon je wel merken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 15:49:53 GMT
Sam Winchester
Hij zag hem niet direct, maar dat kwam doordat er heel veel koppen stonden te wachten op hun familie en vrienden. Toen hij hem zag verscheen er een brede smile op zijn gezicht en liep hij naar hem toe en knuffelde hem even rustig.'' Heey Darren..'' sprak hij rustig, maar met zijn toch wel iets zware mannelijke stem, en drukte hem daarna rustig een kus op zijn lippen en mensen keken hun even vies aan, maar denk je dat hem dat enigszins kon schelen? nou nee niet echt.'' Hoe is ie met mijn kleine opdonder.'' Sprak hij plagend en streek even door de haren van Darren heen met een glimlach. Hij bedoelde het nooit echt vervelend, Sam was nu eenmaal uit de kluiten gewassen groot, maar daar kon hij zelf ook weinig aan doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 15:59:44 GMT
Darren Treaver
Hij glimlachte toen Sam hem in het oog kreeg en liep ook rustig zijn kant verder uit. Hij ontving zijn knuffel met alle plezier en glimlachte even wat breder. "Hey Sam." Zei hij met een lachje en ontving zijn kus ook rustig. Het kon hem ook weinig schelen wat mensen van hen dachten, ze deden maar lekker, hij was gelukkig met Sam en daar konden ze niks aan veranderen. "Het gaat geweldig, en ik ben nog steeds niet klein, jij bent gewoon groot." Zei hij met een lachje en liet Sam gewoon even doen. Hij wist dat het een grapje was, hij vond het ook totaal niet erg. In vergelijking was het toch een redelijk verschil, maar dat kon hem nou niet bepaald veel schelen. "Hoe was je vlucht?" Vroeg hij nu ook rustig aan hem en stak één hand terug in zijn broek zak en begon een beetje te lopen richting de uitgang. Zo meteen moest hij nog even langs zijn eigen huis om dan verder te gaan richting waar ze heen moesten. "Ik ben blij je weer in het echt te kunnen zine." Sprak hij met een grijnsje en keek hem weer even aan, waardoor hij toch ietsjes omhoog moest kijken, maar erg stoorde hij zich er niet aan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 16:17:01 GMT
Sam Winchester
Hij glimlachte even voor een moment, en schraapte weer even zijn keel.'' Ik ben gewoon een rues.'' Sprak hij rustig en sloeg rustig een hand om hem heem , terwijl hij met de andere hand zijn trolley achterna sleepte. Kon hem het schelen hoe andere mensen er over dachten, hij was dit en mensen moesten het maar handelen.'' Ik ben ook Blij jou weer te kunnen zien, Darren. Vancouver lijkt zo ver weg als je hier bnet, maar gelukkig, want nu ben ik bij jou.'' sprak hij rustig en glimlachte even en hield de arm rustig om hem heen.'' IK houd heel veel van Je daren, en nu gaan we lekker eens samen in een hotel zitten, zonder jou ouders die me altijd vuil aan kijken.'' sprak hij rustig, en drukte onder het lopen even een kus op zijn slaap.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 18:17:59 GMT
Darren Treaver
Hij lachte zachtjes en keek hem even aan. "Dat ben je inderdaad." Zei hij wat onschuldig en keek naar hem op met een glimlach. Hij voelde de arm om hem heen waardoor hij automatisch wat dichter bij hem liep en rustig verder liep met hem. "Vancouver lijkt niet ver weg, het is ver weg." zei hij zacht en streek met zijn hand even over de zijne die om hem heen lag. "En ik hou ook van jou Sam. We moeten wel even langs mijn huis, mijn koffer staat daar nog " zei hij zacht tegen hem. "Dus je zult mijn ouders nog even moeten verdragen." Zei hij met een lachje en sloeg zelf nu ook een arm om hem heen. Bij de kus op zijn slaap sloot hij zijn ogen even genietend en drukte een kusje in zijn hals, omdat hij daar momenteel het beste aankon. Hij liep rustig naar buiten en keek naar zijn auto. "Leg je trolley maar even in de koffer." Zei hij nu rustig tegen hem en streek kort over zijn rug waarna hij hem rustig los liet voor even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 18:32:25 GMT
Sam Winchester
Hij lachte even en voelde het kusje in zijn nek geplaatst worden wat gewoon heel fijn was. Hij glimlachte even een beetje en keek hem aan.'' Het is 8 uur vliegen.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Oke, het is ver, en ik beloof je dat ik binnenkort eens ga kijken of ik deze kant op kan komen om te wonen, in plaats van 8 uur vliegen, maar een uurtje weg maximaal met de auto.'' sprak hij kalm en zag zijn auto al snel staan en knikte even.'' een paar minuten kan ik ze wel verdragen hoor. Ik hoef ze nu geen weken meer te verdragen.'' sprak hij en lachte even terwijl hij kort zijn lange lokken aan de kant streek en zijn koffer in de kofferbak deed,ne even naar Darren keek.'' mm wat ben ik blij e weer niet eens achter een cam te bewonderen.'' Sprak hij en drukte zijn lippen even zacht op de zijne voor een wat langere zoen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 19:23:23 GMT
Darren Treaver
Hij lachte zelf ook even toen hij toch bevestigde dat het ver was. "Ik wil ook wel richting Canada gaan wonen hoor, al denk ik dat je al snel mijn ouders aan je broek hebt hangen." Zei hij zacht tegen hem en lachte weer even zacht. "Misschien nog een uurtje dat je ze moet verdragen, maximaal." Zei hij met een lachje en keek naar hoe hij zijn koffer in de auto gooide en dan weer even naar hem kwam. "Hmm, ben ik ook blij om." Zei hij rustig en leunde wat tegen de auto aan toen hij hem een langere zoen gaf. Hij ging er rustig op in en legde een hand in zijn nek terwijl hij wat over zijn borst streek. Na enkele minuten stopte hij de zoen toch zacht en gaf nog een kusje op zijn kin. "Kom op, hoe langer we treuzelen hoe lastiger ze worden." Zei hij zacht en streek nog even zacht over zijn borst waarna hij rustig het portier opende om in de auto te stappen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 21:57:56 GMT
Sam Winchester
Hij keek hem rustig een en knikte even toen hij de zoen stopte.'' mm, ze kunnen zich ook wel voorstellen dat ik even een tijdje wil samen zijn met mijn liefste mannetje op de wereld?'' sprak hij rustig en voelde zijn handen over zijn brost gaan wat gewoon perfect voelde.'' Ik heb natuurlijk al meer dan een maand niet die perfecte lippen gevoelt van jou.'' sprak hij kalm en liep nu naar de andere kant van de auto nadat hij de kofferbak gesloten had, en stapte rustig in. Hij zette de stoel zoals altijd naar achteren heen, omdat hij simpelweg zijn benen niet kwijt kon anders. Echt het was makkelijk zo lang te zijn als hij, maar soms had hij er ook een verschrikkelijke hekel aan.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 5, 2014 23:53:12 GMT
Emilia Holmes
Emilia luistert naar hoe Killian haar woorden beantwoord en knikt dan even. 'Het is ook volkomen begrijpelijk dat je het niet helemaal vertrouwt, maar ik zie het gewoon heel positief in' zei ze met een big smile op haar gezicht. 'Ach misschien zit ik er ook wel naast, maar waar het om gaat is dat niemand ons uit elkaar haalt, zelfs onze ouders niet' zei ze hem. Ze loopt dan met hem het schip op en ondanks dat ze vrij weinig wist over boten, buiten de dingen wat ze heeft onthouden van wat Killian haar had vertelt, vond ze het toch wel leuk om bij de railing van het schip te staan en naar het water te kijken of naar de vogels te luisteren die over het water vlogen. Dus ja ze weet hoe gepassioneert hij is over zijn schip en over de zee. Maar dat is ook een van de dingen wat ze leuk vind aan hem, een man die weet wat hij wil, met een doel voor ogen. Ze vind het zo verkeerd als je elkaar ook probeert te veranderen in een relatie dat hoort gewoon niet. Emilia loopt dan ook naar het roer heen en slaat daar haar armen om Kilian heen 'mag ik is achter het roer staan' vroeg ze hem ineens glimlachend.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 6:15:35 GMT
Sam Winchester Hij keek hem rustig een en knikte even toen hij de zoen stopte.'' mm, ze kunnen zich ook wel voorstellen dat ik even een tijdje wil samen zijn met mijn liefste mannetje op de wereld?'' sprak hij rustig en voelde zijn handen over zijn brost gaan wat gewoon perfect voelde.'' Ik heb natuurlijk al meer dan een maand niet die perfecte lippen gevoelt van jou.'' sprak hij kalm en liep nu naar de andere kant van de auto nadat hij de kofferbak gesloten had, en stapte rustig in. Hij zette de stoel zoals altijd naar achteren heen, omdat hij simpelweg zijn benen niet kwijt kon anders. Echt het was makkelijk zo lang te zijn als hij, maar soms had hij er ook een verschrikkelijke hekel aan. Darren Treaver Hij luisterde naar zijn woorden en glimlachte een beetje over zijn woorden. Wat hield hij toch van hem. Hij stapte rustig in en keek naar Sam die de stoel achteruit zette en lachte zachtjes. "Maar het is inderdaad iets langer dan een maand geleden dat we elkaar nog hebben gezien." Zei hij zachtjes en startte de auto rustig. De reden dat zijn ouders hen uit elkaar wouden was vooral omdat Sam een schande leek en niet goed genoeg zou zijn voor Darren. Hij was ook altijd 'perfect' geweest voor zijn ouders, alleen niet als hij zijn eigen kleding wou aandoen, dan was hij niet perfect meer. Hij begon rustig te rijden en legde een hand op zijn bovenbeen. "We hebben nog 2 uur voor we bij dat hotel moeten zijn. Maar mijn ouders laten ons met rust als je daar bent, zeiden ze. We zien wel of ze het ook waar maken." Zei hij zacht en keek even naar hem en reed rustig verder. Hij woonde hier niet zo ver vandaan, en was er binnen 10 minuutjes ook al. Zijn ouders stonden buiten te wachten en hadden een neutrale blik momenteel. Nou, geen vuile blik was toch goed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 12:07:51 GMT
Killian Jones
Rustig leidee hij het schip de haven uit, en richting de rivier die ze moesten hebben om uiteindelijk bij dat huis uit te komen. Hij hield Emilia zo af en toe in de gaten, en grijnsde dan ook een beetje. Ja hij hield echt van haar, en wist dat ook niemand hun ooit bij elkaar weg haalde. Toen ze naar het bovendek kwam en hem beetpakte, keek hij even naar haar, maar lette op op het water, wat hier een beetje onstuimig was. Hij knikte vene op haar vraag.'' Moet je wel even wachten liefje, eerst even deze bocht nemen.'' Sprak hij rustig en zette het schip de juiste rivier in, en liet het roe dan langzaam los, en pakte haar hand zachtjes beet, die hij vervolgens op het grote roer legde. Hij kon natuurlijk niet beiden beet pakken, zijn ene hand miste, en met een haak iemand hand beetpakken, dat gaat een beetje heel erg moeilijk.
Sam Winchester
Hij keek naar Darren en glimlachte onder de rit de hele tijd, en legde zijn eigen hand zachtjes op de zijne. Ja zijn ouders waren zeer streng gelovig, en homo's waren heemaal taboe, dus in datzelfde huis zou hij ook eens aan meisjes worden blootgesteld ant dat was simpel afgesproken. En als dat niet lukte, tja, dan werd Sam simpelweg verbannen uit zijn familie, want het was een schande in hun ogen, mannen die met elkaar zoende. Ja Sam had zijn eigen huisje, zijn eigen dingetjes, maar de wekelijkse visitie van zijn ouders kon hij dan wel vergeten. Hij luisterde rustig naar de woorden van Darren en knikte even.'' Dat is in ieder geval inderdaad al iets positiever, al zou ik het echt wel fijner vinden ls jou ouders het accepteren, dat ik nu je vriend ben.'' sprak hij rustig, en toen ze stopte gaf hij hem nog even kleine kus, en kek naar zijn ouders. HEt zag er inderdaad beter uit, hij hoefde ook echt niet direct knuffels en kusjes, om het zo maar even te zeggen, van zijn ouders, maar een acceptatie zou wel fijn zijn. Want hij zou Darren gelukkig gaan maken, en dat voelde zijn hele hart.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 14:56:31 GMT
Darren Treaver
Hij keek naar Sam en glimlachte weer eventjes naar hem. "Ze moeten het wel accepteren vroeg of laat, of ze het nu willen of niet." Zei hij zacht en keek naar zijn ouders die er stonden. Hij ontving de kus van Sam met alle plezier en stapte nu rustig uit. Zijn vader keek naar Sam en deed duidelijk moeite om neutraal te blijven kijken. "Goedemorgen Samuel." Sprak hij vrij zakelijk en keek hem aan. Darren zuchtte, het was beter als niks. "We blijven hier nog 2 uurtjes en dan vertrekken we naar dat hotel." zei Darren nu ook op vrijj normale toon, als zijn ouders zo deden, tja..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 15:38:09 GMT
Sam Winchester
Hij glimlachte even een beetje.'' Daarom, want ik ben niet van plan van jou zijde te gaan.'' sprak hij rustig en ging nu in de richting van zijn ouders, waarvan zijn vader hem dirrect met zijn volle voornaam aan sprak. Hij had al zo vaak gezegd dat ze wel Sam mochten zeggen, maar hij ging het nu niet herhalen, ze wisten het wel, en misschien zou het in de toekomst wel komen.'' Goedemorgen.'' sprak hij rustig en knikte even vriendelijk naar hen.'' HEt is trowuens nog ver weg, maar ik wil jullie alvast uitnodigen voor de kerst, in Vancouver. Mijn ouders hadden het erover dat ze een kerstdiner amen wouden doen dit jaar.'' sprak hij rustig, al wist hij niet dat dit zonder sam zou zijn, en ook zonder Darren. Maar zijn ouders hadden al contact gehad met de ouders van Darren, en die wisten ook dat het veel eerder was dan kerst, maar om het succes te vieren, en daarna uit elkaar te gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 16:09:13 GMT
Darren Treaver
Hij nam de hand van Sam zacht vast, maar ook daar deden zijn ouders nu niets op uit. Ze konden nog lekker genieten tot ze in dat huis zouden komen en uit elkaar gedreven werden. Darren streek even door zijn haar en zijn ouders knikte op de woorden van Sam. "We zullen er wel aanwezig zijn, we hebbe het adres." Zei zijn vader rustig. "Wij zijn in de keuken als je ons nodig hebt Darren." Zei zijn moeder nu en zijn ouders liepen de keuken in. "Waarom ook niet." Zei hij zacht en keek naar Sam. "Kom." Zei hij nu ook zacht tegen Sam en trok hem rustig richting zijn kamer en liet daar zijn hand weer even los. Zijn koffer stond er al klaar, maar anders waren ze daar veel te vroeg en dat wilde hij niet bepaald.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 16:16:33 GMT
Sam Winchester
Hij glimlachte en voelde de hand van Darren in de zinne, wat hij zeer prettig vod. De ouders reageeerde er niet op, zouden ze hem dan eindelijk accepteren? Gelukkig, dan konden ze eindelijk een beetje samen verder. Hij liep rustig met Darren mee naar zijn kamer en toen hij hem los liet grijnsde hij even.'' mmm Mijn lekker ding..'' Sprak hij als eerste en schraapte even zijn keel waarna hij hem rustig tegen zich aantrok en hem in zijn armen tilde en naar zijn bed mee nam en ging zitten met hem op zijn schoot, en glimlachte even.'' We kunnen nu heerlijk samen zin, de komende weken.'' sprak hij rustig en duwde zijn lippen zacht op de zijne.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 16:25:29 GMT
Darren Treaver
Hij glimlachte toen hij die woorden zei en sloeg zijn armen om Sam's nek heen. Hij was het gewend dat hij zo af en toe zijn keel schraapte, het was wel grappig soms. Maar hij stoorde zich er totaal niet aan. Hij werd opgetild waardoor hij zich toch wat strakker vast hield aan Sam zodat hij zeker niet zou vallen. Sam liep naar zijn bed toe waar hij ging zitten en Darren zo dus op zijn schoot kwam te zitten. Hij glimlachte zelf ook even nu en keek hem in de ogen aan. Nu ook was Sam wat groter als hem, maar hij was het al lang gewend nu. "Inderdaad." Zei hij zacht op zijn woorden. "Ik kijk er al naar uit." Zei hij zacht en begon hem dan zacht mee te zoenen en sloot zijn ogen rustig. Hij legde één hand nu rustig op zijn borst neer terwijl de andere op zijn heup rustte. Hij was blij Sam weer terug te zien en dat ze eens enkele weken weg konden van hun ouders. Hij glimlachte even bij die gedachte en beet even wat speels en uitdagend op Sam's lip. "Hmm, ik ben blij met jou." Fluisterde hij nu even met een grijnsje tegen zijn lippen aan en zoende dan weer even rustig verder met hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 18:01:31 GMT
Sam Winchester
Hij keek naar hem en glimlachte even terwijl hij rustig met de zoen mee ging. HEt bijten vond hij fijn, en dat liet hij ook wel merken. Hij zoende rustig door, en verplaatste zijn lippen even naar zijn nek, en zoende hem daar even, en daarna ging hij naar zijn oor, en sabbelde even zahct aan zijn oorlel, voor hij de zoen helemaal stopte.'' Dit worden de beste weken van ons leven, we gaan genieten met zijn twee..'' sprak hij en schraapte opnieuw zijn keel even, terwijl hij hem in de ogen bleef kijken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 18:27:59 GMT
Darren Treaver
Hij glimlachte weer eventjes tussen de zoen door en streek met zijn vingers wat over zijn borst heen terwijl hij zijn hand zachtjes onder zijn shirt schoof. Hij genoot rustig van zijn handelingen toen hij de zoen stopte en naar zijn nek ging om uiteindelijk aan zijn oorlel te sabbelen. Hij liet een genietend geluidje horen en opende zij ogen weer even rustig toen hij weer begon te praten. "Dat worden ze inderdaad." Zei hij zacht tegen hem en duwde hem nu rustig neer op het bed en keek hem in de ogen aan. "ik heb al behoorlijk van je genoten hoor vandaag." Zei hij met een glimlachje en drukte een zacht kusje op zijn lippen terwijl hij met zijn hand onder zijn shirt over zijn borst streek, hij vond het fjn om zijn naakte huid te voelen gewoon. Hij bedoelde er niet bepaald iets mee. "We hebben nu ook nog even tijd voor ons tweeën, zolang mijn ouders niet naar boven komen. Dan trekken ze me waarschijnlijk weer van jou af." Zei hij met een lachje en sloot zijn ogen weer even waarna hij zijn hoofd op Sam's borst legde. "Ik hou van je Sam." Zei hij nu ook zacht en hield zij ogen even vredig gesloten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 21:21:54 GMT
Sam Winchester
Hij glimalchte en liet zijn hand rustig onder zijn shirt glijden. Hij schraapte even zjj keel en ging iets verzitten alsof hij het heel ongemakkelijk vond, maar dat vond hij absoluut niet, hij vond het fijn dat hij zo deed.'' Vandaag is al geweldig, maar ik weet zeker dat morgen nog geweldiger zal gaan worden, als we in dat hotel zijn.'' sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment.'' Nu moeten we nog voorzichtig doen, maar dan niet meer, en ik hoop dat ik dan ook eindelijk eens een intiem moment met je mag en kan beleven.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Want ik houd ook heel veel van jou, Darren, en het maakt mij niet uit wat de rest van de wereld van ons denkt.'' Hij streek met zijn hand over zijn rug heen en gaf hem nog zacht een kusje. Ze moesten met een goed 20 minuten wel gaan, het lag niet midden in de stad, maar wel degelijk erbuiten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 21:31:23 GMT
Darren Treaver
Hij glimlachte kleintjes en hield zijn ogen even rustig gesloten. Dat hij ging verzitten reageerde hij eigenlijk niet echt op, zou niet weten waarom dat zou moeten. Hij deed toch niets verkeerd en hij wist onderhand zijn grenzen wel. "Ik denk het ook. Dat we ten eerste in de zelfde kamer kunnen slapen. Hier kreeg jij mijn kamer en moest ik bij mijn ouders in de kamer. Dat is niet prettig meer." Zei hij nu ook gewoon rustig en keek even naar hem op. Toen hij weer wat zei lachte hij zachtjes. "Je mag wel, maar dat kunnen is wat anders." Zei hij met een glimlachje en bleef nog even zo op hem liggen. "Hmm, we zullen stil aan maar eens vertrekken. Wil je nog wat drinken of eten voor we weggaan?" Vroeg hij nu ook zacht aan hem en haalde zijn hand onder zijn shirt uit om weer wat recht te komen en hem in de ogen te kijken. Hij ontving zijn kusje nog even en wachtte nu rustig op antwoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 23:38:00 GMT
Sam Winchester
Hij glimlachte rustig en streek over zijn lichaam.'' Dat voelt haast een droom, Darren.'' sprak hij rustig en lachte even.'' Nu hopen dat de anderen die in het hotel zijn een beetje aardig zijn.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Misschien kunnen we dan nog wat vrienden maken.'' Sprak hij rustig en streek zacht langs zijn gezicht en knikte even op zijn woorden.'' Ja laten we dat maar doen. Beter te vroeg als t laat vind ik dan.'' Sprak hij rustig en glimlachte even. Het liefste zou Sam hem gewoon meetillen naar beneden, en zo naar de auto, maar dat leek nu niet echt te kunnen. Hij glimlachte even en schraapte opnieuw zijn keel en zette Darren nu neer op het bed en keek hem aan.'' Darren.. Er brand mij alleen wel een vraag, die ik jou wil stellen.. In schotland is het pas legaal, en in Canada was het al legaal.. sprak hij en haalde uit zijn bruine stoffen jasje een doosje te voorschijn, en zakte door zin knieen.'' Darren, ik wil mijn leven graag met jou delen.. Wil je met me trouwen?'' vroeg hij rustig en opende nu het doosje, waar een gouden ring in zat, met hun namen erin gegraveerd, en de datum waarop hun de relatie kregen.
|
|