Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 14:47:23 GMT
Snow White
Ze keek naar haar en knikte even en begon rustig te stappen. Ze brieste even en schudde haar manen een beetje, maar haar lage zwarte staart die wat over de grond aan het slepen was, kwam vol bladeren en troep te zitten, en zijzelf bleef ook niet bepaalt wit meer, of althans haar beentjes niet meer. Ze zuchtte even, ze wou heel graag naar huis toe, maar het kon niet meer. Ze slikte even en een traantje rolde toch nog over haar hoofd heen, omdat ze weer aan thuis dacht. Ze zei niets tegen Tris verder. Die zou het waarschijnlijk toch niet begrijpen, hoe erg zij haar thuis nu al miste.
Mincy
HEt kleine veulentje keek om naar haar moeder en slikte de melk even door.'' Sorry mama.'' sprak ze zachtjes en merkte dat ze al iets schoner werd, al zat de strik in haar haar helemaal niet netjes, zeg maar gerust rommelig. Ze keek van haar moeder naar de merrie en knikte.'' mag toch wel mama?'' vroeg ze rustig en keek naar haar terwijl een ondeugende blik in haar ogen hing.'' En wanneer gaan we naar papa in de appelgaard? ik heb van de week een appel geproefd, was niet zo lekker, en dat wil ik tegen papa zeggen, dat appels niet leuker zijn en beter dan mama en ik.'' sprak ze rustig en keek naar haar.'' Of zijn appels liever dan mij? is daarom papa daar gebleven ?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 16:55:09 GMT
Wonderful pride ze luisterde naar de merrie en haar dochter en plukte wat aan het strikje in de manen van haar dochter zodat die weer goed zaten " ik ben Wonderful Pride maar pride is voldoende "S prak ze rustig tegen de merrie en knitke even " ik vind het goed " sprak ze vriendelijk en hoorde de de vraag van haar dochter wanneer ze weer naar haar vader gingen, die vraag deed haar even haar oren in haar nek leggen. Nee ze was nog altijd boos op hem dat hij hun had verlaten voor zijn stomme appels. " papa is niet helemaal, goed in zijn hoofd, papa vind zijn appels belangrijker dan zijn dochter " sprak ze tegen haar meisje en legde haar hals om haar heen " Daarom is papa ook bij ons weg gegaan. Omdat papa liever bij zijn appels was dan bij ons " sprak ze zachtjes tegen haar kleine meisje
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 17:28:31 GMT
Golden Sky
Ze keek naar het veulentje en dan weer naar Pride toen ze haar naam zei. "Aangenaam." Zei ze nu ook rustig tegen haar en keek weer naar het veulen toen het over appels ging en over haar vader blijkbaar. Ze trok een bevreemd gezicht. "Daar laat je je gezin toch niet voor vallen?" Sprak ze dan ook meteen zacht tegen beide en schudde haar hoofd lichtjes. Zij zou dat nooit doen ten eerste al, dat was gewoon erg. Appels leefden niet eens, het was eten... Hoe kun je nou eten verkiezen boven je familie? Nou ja, er waren inderdaad pony's die gek in hun hoofd waren. Dit was er zeker één van.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 17:37:54 GMT
Mincy + The doctor
Mincy keek naar haar en zuchtte even.'' Maar papa was wel een beetje gek.'' sprak ze rustig en in de verte stond hij, met een mandje appels in zijn mond, en nu langzaam dichterbij aan het lopen was. Mincy keek naar beide en merkte hem op.'' mama, daar is papa..'' sprak ze rustig en keek naar haar, twijfelde nu op ze wel naar hem toe mocht rennen, want haar moeder leek hem niet veel aardig te vinden. Maar Mincy was gewoon ook nog te jong om dat te begrijpen, en keek naar haar vader die nu toch langzaam dichterbij kwam. Ja haar vader was toch wel een beetje mal met die fez op zijn hoofd, en die bowtie om zijn nek, maar dat vond ze juist leuk..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 18:24:04 GMT
Wonderful pride Ze luisterde naar sky " hij liet ons dus echt zitten voort zijn appels " Sprak die tegen haar en zag hem in de verte aankomen lopen en hoorde hoe Mincy sprak of ze naar hem toe mocht. ze zuchtte even. Ze wist dat ze haar dochter niet bij der vader weg kon houden hoe graag ze dat soms wel wilde doen. " ga maar meisje " Sprak ze en hief haar hoofd van het lichaam van haar dochter zodat ze kon gaan. Haar ogen bleven gericht op de hengst en haar oren stonde nnou niet op zijn vriendelijkst
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Equistria
Feb 3, 2014 20:16:09 GMT
via mobile
Post by Kendra on Feb 3, 2014 20:16:09 GMT
Golden Sky
"Het zijn maar appels.." zei ze nu ook gewoon rustig en zuchtte even zachtjes. Als haar vriend dat later moest flikken zou ze haar kind niet eens meer in de buurt laten komen van zijn of haar vader. Ze keek naar de hengst net het mandje appels en keek naar Pride en Mincy. Dus dat was hij? Hij zag ze vreemd uit. Ze zei er niets over en keek weer naar Mincy toen ze graag naar daar wilde rennen blijkbaar. Ze keek weer naar Pride en zuchtte. "Sommige zijn toch echt vreemd " zei ze nu ook zacht en keek weer naar de hengst.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 21:13:52 GMT
Mincy + The doctor
Ze keek naar haar moeder en slikte even, maar twijfelend draafde ze toch naar haar vader en keek naar hem voor een moment. Hij keek naaar haar en lachte evn voor en moment.'' Goededag mijn meisje.'' sprak hij rustig en drukte zijn neus even tegen het hare toen hij kort het mandje neer had gezet.'' Ga maar naar mama, ik kom er zo aan.'' sprak hij kalm en pakte het mandje, en Mincy rende weer terug naar haar moeder en keek naar haar terwijl the doctor nu dochterbij liep en het mandje bij haar neer zette.'' Ik dacht dit is gewoon even een kleingiheidje voor jou en onze dochter.'' Ik dacht dat het wel plezant zou zijn o even wat langs te brengen in plaats dat ik uren in die appeltuin rond bracht.'' Oh ja ik dacht dat het wel eens goed kon zijn om jullie weer eens op te zoeken, en bla die bla die bla!'' sprak hij en hij hield zijn rechter voorhoef geen moment stil, zo druk was hij met zijn verhaal aan het vertellen, en zette die met een stamp neer. Een brede glimlach sierde zijn gezicht.'' oh en ik ben the doctor.'' Sprak hij even tegen de andere merrie die erbij stond.'' Geloof me als je eenmaal met mij op reis gaat komen de raarste dingen in je leven, zelfs zo iets geks als liefde, en een kind. Maar ik ben altijd een beetje de lone ranger geweest, dus wat voor vader zou ik zijn, geen goede in ieder geval.'' Sprak hij en weer leek zijn ene hoef niet stil te kunnen zijn tijdens het praten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 21:23:28 GMT
Wonderful Pride ze zag hoe Mincy na een best korte tijd al weer terug kwam draven en dat hij achter haar aan kwam. Hier had ze zo geen zin in en ze gelegd ook gelijk haar oren plat in nek toen hij voor hun kwam staan. Ze beet even naar hem en hield haar hoofd wat om hoog toen hij het mandje neer zette " rot toch op met je appels "S prak ze naar hem " Je kan maar beter weg rotten in je boomgaard dat is beter voor iedereen "S prak ze en keek naar haar dochter " We gaan " sprak ze tegen haar dochter die ze even ee nzetje de andere kant op gaf en hoorde zijn laatste woorden "Dat was ook mijn domste fout die ik heb begaan, een kind te willen met jou. Ze had een betere vader kunnen krijgen en die gun ik haar ook "Snoof ze nog naar hem en liep toen bij hem weg
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Equistria
Feb 3, 2014 21:56:07 GMT
via mobile
Post by Kendra on Feb 3, 2014 21:56:07 GMT
Golden Sky
de merrie keek naar het veulen dat naar de hengst liep en al snel terugkwam, met de hengst volgend. Het zag er inderdaad geen vader figuur uit, en dat vond ze erg voor Mincy en Pride eigenlijk. Ze keek naar de hengst toen die zich voorstelde als the Doctor. Vreemde naam.. "Sky." Zei ze dan ook rustig en luisterde met een half oor naar wat hij zei. "Oké dan." Klonk ze om toch maar iets te zeggen op hem en keek dan naar Pride toen die er niks van moest weten. Ze keek naar hoe ze het veulen van de hengst wegduwde, maar zelf bleef Sky even staan. Ze wist niet wat te doen, dus ja... Pride volgen leek haar wel het handigste..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 22:03:58 GMT
Mincy + The Doctor
Mincy voelde hoe ze al snel werd weg geduwd en schudde haar hoofdje.'' nee ik wil bij apap blijven, mama en papa weer samen zijn..'' sprak ze en keek haar moder aan. Zij vond haar papa wel geweldig, in de tijd dat ze nog echt heel klein was, en hij nog niet voor zijn appels koos vertelde hij haar verhalen over een ver verleden, waar hij dan zogenaamd was geweest. Kon natuurlijk niet maar zijn verhalen waren geweldig.'' papa, mij verhaaltje vertellen..'' sprak ze en keek naar beide. The doctor keek naar beide merries en zuchtte even.'' Kijk, Pride, het spijt me dat ik voor mijn appels koos, maar laat mij tenminste mijn dochter dat verhaal vertellen.'' sprak hij rustig.'' Het liefste zou ik mijn excuus aan bieden, aangezien mijn appelgaard is afgebrand, en dit de laatste appels zijn. Ik had niet zo eigenwijs moeten zijn, en wij mijn dochter en jou moeten blijven toen jullie weg wouden bij die appelgaard van mij.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 3, 2014 22:07:52 GMT
Wonderful Pride ze hoorde hoe Mincy sprak dat ze ook bij har verder wilde blijven en ergens deed dit veel pijn bij haar. nee nooit meer zou ze teeug gaan naar die arogante zak. ze hoorde hem spreken dat zijn appelboomgaard was afgebrand " dus je verlaat ons voor die stomme appels en komt terug met hangende pootjes op het moment dat je appels er niet meer zijn " Sprak ze kwaad snuivend naar hem en zette een stap bij haar dochter weg " Mincy is nog niet oud genoeg om te begrijpen wat je ons hebt aangedaan. maar ik vergeef je dit nooit. En nooit dat ik nog bij jou terug al komen "S prak ze naar hem en keek naar haar dochter " je kunt niet bij papa of mama zijn, Je zal moeten kiezen sgat "S prak e naar haar dochter en keek The docter met haar oren in haar nek plat aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 22:17:38 GMT
Golden Sky
Ze keek naar Mincy toen die weer bij The Doctor kwam en hield zich er wat buiten door een stapje naar acheren te zetten, ze had hier niet veel te zoeken eigenlijk, dit waren totaal haar zaken niet. Ze keek naar Mincy dat blijkbaar wou dat haar ouders weer samen kwamen, maar aan Pride te zien zag ze dat totaal niet zitten waarschijnlijk. Ze keek naar het gezin en slikte. Ze vond het nu zeker erg voor Mincy, soms kon je toch niet kiezen wie van je ouders? Ze moest sowieso al bij Pride blijven voor melk, dus echt veel keus had ze nou ook niet bepaald. Ze hield zich stil en keek van Pride, naar The Doctor en dan weer naar Mincy, het arme meisje. Ze was nog zo jong.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 22:22:32 GMT
Mincy en The doctor
Mincy keek naar haar moeder, en de traantjes schoten in haar kleine oogjes.'' maar ik wil niet kiezen..'' sprak ze en begon zachtjes te huilen.'' Jij bent mijn mama, en hij is mijn papa, ik kan niet kiezen mama... sprak ze en keek naar beide, en The doctor zuchtte even voor een moment en keek naar haar.'' Pride, hoe durf je haar te laten kizen in godsnaam, zij is nog net een half jaar oud, denk je echt dat ze begrijpt wat er tussen ons is, ze is nog te jong.'' sprak hij rustig en slikte even en keek naar hun voor een moment. Zijn hoef bleef ook nu niet op de plek als hij praatte en keek naar hun meisje, en liep rustig naar haar toe, om haar te troosten, ook al stond hij nu dicht bij Pride dat kon haar niet schelen. Hij keek naar Sky, zij was geen moeder, maar zou het waarschijnlijk wel begrijpen toch?
|
|