Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 18:12:38 GMT
in een land hier ver vandaan, leven pony's net zoals wij in een dorpje, met hun gezinnetje, of met hun vrienden, en noem het maar op. Het land lijkt vredig, maar ook hier bedriegt waarschijnlijk de schijn. heb jij een happy ending?
Uitleg:
Je speelt een pony in Equistria. je creert je eigen pony met de volgende site: generalzoi.deviantart.com/art/Pony-Creator-Full-Version-254295904
of : ( indien je stopdassen enz wilt, kun je beter deze gebruiken) generalzoi.deviantart.com/art/Pony-Creator-v3-397808116
Hiermee ga je het avontuur beleven in deze RPG! Je leeft in het dorp, je leeft in het bos, of wat dan ook. Jou de keuze!
Wil je meedoen?
Even dit invullen:
Naam: geslacht; Leeftijd: foto; extra
veel plezier in equistria!
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 18:16:02 GMT
Naam: Mocca King geslacht; hengst Leeftijd: 6 foto; extra; x
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 1, 2014 18:29:17 GMT
Naam: Castiel geslacht; hengst Leeftijd: 8 foto; extra
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 19:03:17 GMT
Naam: Sweeney Todd geslacht; hengst Leeftijd; 9 foto; extra; x
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 19:19:54 GMT
Mocca King
De vrij grote hengst liep momenteel door het dorpje heen, en glimlachte terwijl hij verder liep. De meeste namen wat afstand van hem, al was dat uit angst, en niet omdat ze hem niet aardig vonden. Hij grijnsde een beetje en liep naar een kraampje waar hij een appel kocht, maar hij kreeg die appel met fikse korting mee, doordat de mensen simpelweg bang voor hem waren. Nee hij was de burgemeester van dit stadje, maar bepaald lief was hij niet. al lachte de kleine kinderen hem wel uit om zijn fez op zijn hoofd.
Sweeney Todd
Hij liep door de bossen heen. Verbannen uit zijn plaats, of nou ja aangehouden op valse beschuldiging, was hij zijn liefje kwijt geraakt. Hin moest nu zijn weg terug vinden naar het dorp, om wraak te nemen op de man die zijn liefje had afgepakt, en hem 3 jaar in verdoemenis had laten zetten. Zijn cutie mark gaf het alleemaal al aan. Hij was een hartenbreker, maar niet voor zijn eigen meisje, zijn Lucy waar hij hoopte nu heen te gaan, die hij hoopte weer te zien. Ja sweeney had gehoopt nu weer thuis te kunnen komen met vrouw en kind, maar die droom, de dagdroom leek momenteel niet hetgeen waar hij terecht zou komen. De wandeling duurde namelijk al dagen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 1, 2014 20:07:34 GMT
Castiel
Castiel liep door het dorpje heen waar hij de burgermeester van het dorpje al zag lopen die een appel kocht bij het daar bedoelde kraampje, Castiel wist trouwens niet echt wat er zo speciaal was aan het zijn burgermeester, sterker nog hij wist geen eens wat het precies was of nou ja wat het in houd maar dat was naar zijn horen volgens hem hetzelfde. 'Hey Castiel coole jas heb je aan' riep er een randomly naar hem toe, waarop Castiel zich naar hem keerde en van zijn jas naar de andere pony keek. 'Nee het is eigenlijk best warm' zei hij droogjes en de andere pony toch even zijn ogen ten hemel sloeg. Castiel wist niet waarom die reactie terwijl hij juist heel eerlijk antwoord erop gaf, de trenchcoat die hij droeg was gewoon niet koud. Hij liep verder en ging vervolgens wat dichterbij Mocca King staan. 'Hallo Mocca' zei hij eigenlijk vrij wel onverwachts.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 7:57:44 GMT
Even dit invullen: Naam: Tris geslacht; Merrie Leeftijd: 1 jaar foto; extra: Mamme kwijt vanaf 4 maand, pappie nooit gekend en dwalend door bossen ^-^ (Ik kan met Chrome dus niet meer selecteren en met mijn muis op het sleepbalkje scrollen -.-)
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 10:26:47 GMT
Naam: Snow White geslacht; merrie Leeftijd: 2 foto; extra; Moeder overleden, vader vermoord, en zij is door haar stiefmoeder uit haar eigen huis verjaagd M0cca King HIj liep oor, en net toen hij van plan was om zich om te keren en richting het gemeentehuis te gaan, werd hij plots aangesproken door een andere pony en hij keek om.'' Ten eerste, niemand noemt me bij die naam, en ten tweede, echt respect heb je ook niet geleerd.'' sprak hij tegen Castiel en snoof even een beetje.'' Als je me excuseert.'' sprak hij ook rustig en begon nu gewoon door te lopen, en lachte even een beetje omdat mensen aan de kant gingen, en keek rustig naar het gemeentehuis wat naderde. Hij had niet langer zin om zich onder het gewone volk te bevinden, zeker die sukkel van net die totaal geen manieren leek te kennen, daar had hij nu al genoeg van. Snow White Het nog relatief kleine merrietje rende door het bos heen. Ze was een prinses, maar niet langer meer, en werd opgejaagd, tot nu, ze in het bos was. Ze slikte even, en zakte nu door haar hoefjes heen en begon zachtjes te huilen. Haar vader was nog geen 2 uur dood, en haar stiefmoeder, die zo veel belovend leek, had haar weggejaagd uit haar eigen kasteel, haar eigen paleis. Omdat zij zogenaamd in de weg stond. Waaarvoor snapte ze niet. Nee ze was niet blij dat zij haar vroeger gered had, want die redding die zij vroeger had gedaan, haar redden van een kudde wilde buffels, leek nu niets meer te betekenen. Ze was nog maar een klein veulentje geweest toen ze bij haar moeders sterfbed had gestaan, ze was nog maar een jaar toen ze werd gered, en haar vader haar stiefmoeder trouwde.. Het leek zo mooi, maar helaas, dat was het niet..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 10:39:23 GMT
Tris
Het jonge merrietje stapte wat somber verder door de bossen. Ze was al enkele maanden opzoek naar een teken van leven ergens, gewoon van andere pony's. Een dorpje, een huisje, het maakte niet echt uit. Iets.. Ze had gisteren nogal gerend van een roedel wolven waardoor ze nu zo moe was en haar vacht helemaal beklit van de zweetplekken. Ze was vandaag net 1 jaar geworden, dat betekende voor haar enkel dat ze haar moeder al 8 maanden moest missen. Haar vader heeft ze nooit gekend, die had haar moeder in de steek gelaten toen ze zwanger bleek te zijn. Ze zuchtte even bij de gedachte en begon wat sneller te lopen, voor er weer een dreiging vormde om haar heen. Tris keek even goed rond en hoorde wat verderop zacht gehuil. Ze keek meteen die richting uit en rende er op af. Misschien toch een andere pony? Misschien was ze nu niet meer alleen! En ja hoor, daar was een andere pony zacht aan het huilen. Ze liep rustig op de andere pony af. "Is er iets?" Vroeg ze dan ook zachtjes en wat nieuwsgierig aan haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 11:08:10 GMT
Snow White
Ze keek op toen ze een stem hoorde, maar bleef op de grond liggen en haar tranen bleven lopen.'' Mijn nieuwe mama jaagde me weg.. mijn papa..'' sprak ze en slikte even terwijl de tranen verder over haar wangen begonnen te lopen en ze legde haar hoeven nu weer in een kring en liet haar hoofdje weer zakken op de grond. Ze was alleen, ze voelde zch alleen. Ze mocht niet meer naar huis van haar, en echt leuk was het niet. Ze wou graag naar huid, ze wou naar haar vader toe.. ze wou hem zien begraven worden, maar dat ging allemaal niet meer lukken. Ze slikte even voor een moment.''Ik wil naar huis...'' sprak ze nu ook, maar wist dat dat niet ging.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 12:18:29 GMT
Tris Ze keek naar de andere pony en luisterde naar haar woorden. Ze ging bij haar neerzitten en wachtte tot ze even niets meer zei. "Ik weet hoe je je voelt." Zei ze zachtjes tegen haar nu en keek een beetje rond. "Ik ben ook alleen. Oké, ik heb geen nieuwe mama gehad. Maar ik ben mijn mama en papa ook kwijt." Zei ze nu weer zacht en keek naar het merrietje. Ze was duidelijk iets ouder als Tris was, maar dat maakte niet bepaald veel uit. "Ik zou ook willen dat jij naar huis kon.." Zei ze nu ook op haar laatste woorden. "Niemand wilt alleen zijn.." Sprak ze en stond weer even recht. Veel kon ze niet bepaald doen voor haar. "Hoe heet je?" Vroeg ze nu ook zacht. Naam: Golden Sky Geslacht: merrie Leeftijd: 9 jaar Foto: Extra: x
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 12:50:48 GMT
Naam: The doctor geslacht; hengst Leeftijd: 9 foto; extra; x Snow white Ze slikte en keek naar het ponietje dat nog jonger dan haar was, dat was duidelijk. Ze streek haar traantes een beetje weg, en keek nar haar.'' Ik ben Prinses Snow... Al weet ik nu niet meer of ik nog wel een prinses ben..'' sprak ze en slikte even voor een moment en keek naar haar.'' Wie ben jij?'' vroeg ze ook direct. Haar kroontje was wat scheef komen te zitten door het rennen en haar tranen die er nog steeds een beetje uit liepen, en zwarte vlekken veroorzaakte op haar witte vacht onder haar ogen.'' Ik wou dat jij dan ook mee mocht naar mijn huis, je kan toch niet alleen leven..'' sprak ze haast zorgzaam, maar dat was ze altijd al een beetje. Maar een leven nemen om een ander te redden, dat was iets wat haar nooit gelukt was in het verleden. Ze moest goed zijn, want goedheid was het allerbeste.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 13:12:33 GMT
Tris
Ze zag hoe ze haar traantes wegstreek en keek nu gewoon rustig naar haar. "Aangenaam Prinses Snow.." Zei ze ook meteen vriendelijk tegen haar en glimlachte even toen ze haar vraag hoorde. "Ik ben Tris." Zei ze vriendelijk tegen haar en zette het kroontje van Snow nu rustig recht. Op haar laatste woorden zuchtte ze zachtjes. "Ik leef al 8 maand alleen nu. Mijn mama werd vermoord, mijn papa heb ik nooit gekend. Die heeft mijn mama in de steek gelaten toen ik er aan kwam." Zei ze zacht tegen haar en keek haar weer aan. "Maar nu zijn we niet meer alleen toch? Ik ben nu bij jou, en jij bent nu bij mij." Zei ze nu ook gewoon zacht tegen haar en keek haar rustig aan.
Golden Sky
De merrie was even het bos in gegaan, gewoon om een beetje te ontsnappen van het drukke dorp, zeker nu de burgemeester even buiten het gemeentehuis was gekomen blijkbaar, en daar had ze geen zin in. Ze stapte rustig wat rond, verder het bos in. Ze kende alles hier wel een beetje, ze was hier opgegroeid met haar moeder en vader en ze was hier ook gewoon blijven wonen. Ze had vroeger in een huisje in het bos gewoond, en dat huisje ston er nog steeds, ingericht en al. Daar trok ze zich altijd terug als het nodig was. Ook nu liep ze die richting uit, om even tot rust te komen. Het liefst trok ze weer in het huisje in, maar dan was ze te ver weg van het werk in het dorp.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 2, 2014 14:10:10 GMT
Castiel
Castiel trok zijn hoofd even schuin en probeerde na te denken met wat Mocca King nou precies bedoelde, maar hij kwam er niet echt op, het was niet zo dat hij dom was maar er waren dingen waarvan Cas gewoon niet gehoord had of het gewoonweg raar vond en daarbij sowieso niet echt wat begreep van emoties van anderen. 'Waarom niet? Het is toch je naam of heb je die veranderd, want dan zal ik je zo noemen' zei hij over de naam van Mocca King, ja want als hij Cas vertelt dat zijn naam eigenlijk Flipper is, ja dan moet Castiel hem wel zo noemen he. 'Ik begrijp het niet wat is respect' vroeg hij dan zijn volgende vraag, waarop hij wat aan de kant moest gaan omdat Mocca begon te lopen of Flipper of hoe hij ook heet, Castiel wist het iniedergeval nu even niet meer. Cas bleef echter staan waar hij stond maar keek hem wel na, Cas vond het ergens toch wel een vreemd paard.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 2, 2014 15:24:04 GMT
Naam: Sherlock Holmes geslacht; hengst Leeftijd: 7 foto; extra
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 15:31:58 GMT
Mocca King Hij had de woorden van Castiel genegeerd, mooi niet dat hij dat ging vertellen tegen hem, want hij had niets te vertellen aan hem. Hij snoof terwijl hij nu het gemeentehuis in liep, naar boven ging en in zijn kantoor aan de slag ging met dringende zaken die gergeeld moesten worden, en keek zo af en toe uit over de stad. Hij snoof even terwijl hij een aangifte door keek, waar hij niet blij mee werd, en daarom gooide hij die weg. Hij zou aan mishandeling hebben gedaan bij iemand zijn zoon. Nou nee. Ondanks hij hard was, had hij toch een zwakte voor kleine pony's en kleine paardjes. Vooral veulens. Snow White Ze keek naar haar en schudde haar hoofje.'' Nee noem me maar snow.. '' sprak ze rustig.'' ik weet niet eens meer of ik nog wel een prinsesje ben..'' sprak ze rustig en begon een beetje te stappen met haar hoofdje naar beneden gebogen.'' Ik moet hier snel weg, want straks komt mama haar jager en ben ik er niet meer.'' sprak ze zachtjes en begon nu zachtjes te draven. Of tris haar zou volgen Lette ze niet op, want ze wa eigenlijk nog heel erg bang. Mincy Het kleine piepjonge veulentje liep langs de randen van het stadje.'' mama?'' sprak ze rustig en keek om zich heen.'' mama!'' sprak ze nu en een traantje kwam uit haar ooghoekje, maar ze wist niet waar haar moeder was. NIemand die er liep leek haar ook te willen helpen, en daar baalde ze al helemaal van.'' MAMA!"" sprak ze nu weer alleen nu wat harder en rende naar het meerte toe, en keek om zich heen, maar daar zakte ze ook zachtjes door haar beentjes en keek om zich heen.'' Mama.. mma waar ben je nou.. IK heb zo dorst..'' Naam: Mincy geslacht; merrie Leeftijd: 0,5 maand foto; extra; haar moeder is ze kwijtgeraakt, en nu zoekt ze wanhopig naar haar moeder, maar word steeds zwakker, omdat ze natuurlijk nog steeds melk nodig heeft.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Equistria
Feb 2, 2014 16:37:37 GMT
via mobile
Post by Kendra on Feb 2, 2014 16:37:37 GMT
Tris
Het merrietje keek naar Snow en zuchtte zachtjes. "Ik zal wel met je meekomen." Zei ze nu ook zacht en begon achter Snow aan te draven. "Anders zijn we weer alleen." Zei ze zacht en draafde verder, ze volgde Snow gewoon, ze was gewoon blij om iemand te vinden eindelijk. "Waar wil je heen gaan dan?" Vroeg ze nu ook zachtjes en bleef achter haar aan draven. Waar ze ook geen zou gaan, ze zou wel volgen. Ze wilde niet meer alleen zijn.
Golden Sky
De palomino merrie draafde rustig door tot het huisje in de bossen, tot ze het geroep van een veulentje hoorde die om haar moeder vroeg. Vreemd.. ze liep er naar toe en zag nog net het veulen naar het meer lopen en daar door haar beentjes zakken. "Ben je je mama kwijt?" Vroeg ze dan ook zacht terwijl ze langzaam dichterbij kwam. "Ik wil je wel wat te drinken geven." Zei ze nu ook zacht. "En dan samen je mama zoeken." Stelde ze het veulen voor. Ze keek op een afstandje naar haar, ze wou haar niet bang maken natuurlijk.. "Ik ben Sky, hoe heet jij?" Vroeg ze aan haar en wachtte een beetje af.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 18:50:31 GMT
Snow White
Ze merkte dat het ponietje haar begon te volgen en erg vond ze het niet. Ze dacht even na over haar vraag maar maakte dan een niet wetend geluid.'' Dat weet ik niet. Misschien ga ik wel in dat leuke dorpje wonen dat verderop is. Ik weet het niet..'' sprak ze rustig en keek haar aan en stopte nu weer nu ze alweer een aardig eindje veder zijn. Ze had wel vleugeltjes, maar ze kon er nog niet goed mee vliegen, dat zou ze leren, maar dat was helaas voor haar vader nu niet meer mogelijk om het haar te leren.
Mincy
Ze keek naar de merrie die haar naderen en schoot weer overeind, en kroop een beetje angstig achteruit.'' Waar is mijn mama... ik wil melk van mama..'' sprak ze en slikte even voor een moment en trilde een beetje terwijl ze naar haar keek en nu stil bleef staan.'' Ik ben Mincy..'' sprak ze nog wat angstig.'' Weet jij soms waar mijn mama is...'' sprak ze en keek haar aan, met haar grote ogen, en slikte even een beetje. Haar hele huidje was zwart bijna, en de strik die ze altijd van haar moeder in haar haren had gekregen was ook niet heel erg schoon meer. Ze was duidelijk al langer dan vandaag zonder haar moeder.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 21:12:15 GMT
Naam: Wonderfull Pride geslacht; Merrie Leeftijd: 5 foto; extra Ze is de moeder van Mincy, ze is haar uit het oog verloren tijdens het vluchten Wonderful pride de merrie galopeerde door de bossen, soms hard hinikkend en dan stond ze weer even stil. Ze was 2 weken geleden haar veulen verloren, er kwamen mensen en ze hadden moeten vluchten. maar ze was haar kleine meis uit het zicht verloren en toen had ze haar ook niet meer terug kunnen vinden. Ze was doods bang dat haar kleine meid in de handen van 1 van die mensen was gevallen en dat ze haar nooit meer terug zou zien. maar ergens was er nog een sprankje hoop dat ze haar meisje terug kon vinden. Opnieuw stopte ze met galoperen en hinikte even hard over het terein. Op nieuw bleef ze even staan en galopeerde toen weer door toen ze geen reactie kreeg.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 21:43:00 GMT
Mincy
Ze keek naar de merrie die haar naderen en schoot weer overeind, en kroop een beetje angstig achteruit.'' Waar is mijn mama... ik wil melk van mama..'' sprak ze en slikte even voor een moment en trilde een beetje terwijl ze naar haar keek en nu stil bleef staan.'' Ik ben Mincy..'' sprak ze nog wat angstig.'' Weet jij soms waar mijn mama is...'' sprak ze en keek haar aan, met haar grote ogen, en slikte even een beetje. Haar hele huidje was zwart bijna, en de strik die ze altijd van haar moeder in haar haren had gekregen was ook niet heel erg schoon meer. Ze was duidelijk al langer dan vandaag zonder haar moeder.
Tris
Ze keek naar Snow en trippelde wat achter haar aan. Toen ze begon over een dorpje hield ze haar hoofd wat schuin. "Ik wist niet eens dat er een dorpje was in de buurt." Zei ze nu ook zacht tegen Snow en stopte ook even rustig toen zij stopte. Ze zuchtte even zachtjes. "Mag ik bij jou blijven tot we dan misschien aan dat dorpje zijn? Ik ben blij dat ik eindelijk een andere pony vind in het bos.." Zei ze nu ook eerlijk tegen haar en keek haar aan. Ze bleef bij haar staan en keek even om zich heen. "Zouden we hier even veilig zijn denk je?" Vroeg ze nu ook zacht aan haar, al kon Snow daar waarschijnlijk ook niet echt een antwoord op geven. Maar daar dacht Tris natuurlijk nog niet aan.
Golden Sky
Ze keek naar het veulentje en schudde lichtjes haar hoofd bij haar vraag of ze wist waar haar mama was. "Ik wil je wel helpen zoeken naar je mama als je dat wilt Mincy." Zei ze rustig tegen haar en bleef staan waar ze stond. Ze was nog jong, dat zag ze zo, en waarschijnlijk ook al een tijdje van haar moeder gescheiden aangezien ze er zo slecht uitzag. "Wil je samen met mij jou mama zoeken?" Vroeg ze nu ook aan het veulentje. Als ze niet wilde ging ze ook niet dringen, daar bereikte ze ook niks mee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 21:55:39 GMT
Mincy
Ze keek naar haar en knikte toch een beetje.'' Ja..'' sprak ze rustig en liep iets dichterbij, maar hoorde een hinnik in de verte waardoor haar oortjes die kant op schoten.'' daar is mama!'' sprak ze en keek haar een.'" MAMA!'' riep ze weer een keer hardop, en riep dat nog een keer, en wou een galopje nemen, en deze merrie achter laten, maar na enkele galloppassen zakte ze door haar beentjes heen, doordat ze gewoon geen energie had om überhaupt nog te lopen, en ze huilde zachtjes.'' Nu zal ik nooit bij mama komen..'' sprak ze al verdrietig, omdat haar beentjes het niet meer leken te willen, en ze keek ook naar de merrie die bij haar was gekomen.
Snow White
Ze keek naar het andere merrietje en knikte even.'' JA hoor, je mag best met mij mee.'' Sprak ze rustig en keek even naar de bomen, moest zelf ook kijken hoe ze er moest komen, ze wist het zelf ook niet helemaal goed. Ze keek naar haar en hoorde de vraag en brieste even voor ene moment.'' ik weet het niet Tris.. Ik weet niet of ik ooit veilig zou zijn voor de jager van mama..'' sprak ze rustig en keek naar haar. Ja ze zou haar nog mama noemen, en dat zou waarschijnlijk nog niet heel erg veranderen doordat ze zo jong was. Maar het kwam wel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 22:12:51 GMT
Wonderful Pride In de verte hoorde ze een zacht gehinnik. Dat was haar kleine meisje. Maar het gehinnik was te kort geweest om precies te weten waar het vandaan was gekomen, en het had zo verweg geklonken. Ze begon te galoperen de richting op waar het geluid vandaan was gekomen " Mincy "hinikte ze hard en galopeerde stevig door. Ze wilde haar meisje terug zien. ze waren nu al 2 weken gescheiden en ze miste haar kleine meisje. Ze had alleen haar dochtertje nog, aangezien haar man andere dingen belangrijker had gevonden en bij hun was weg gegaan. In het begin was ze er kapot van geweest maar ze moest sterk zijn voor hun dochtertje, en dat had haar sterk en zelfverzekerd gemaakt
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 22:25:55 GMT
Golden Sky
De merrie keek naar het veulen en hoorde kort erna ook het geroep van een andere pony, niet zo heel ver van hun weg eigenlijk. Ze draaide har oortjes naar het veulen toe toen ze door haar benen zakte na wat galoppassen en draafde naar haar toe. "Blijf maar om je mama roepen, ze is in e buurt." Zei ze nu ook zacht tegen haar. Ze wilde Mincy niet alleen laten nu, ze vond het een te groot risico om te nemen. "Blijf roepen Mincy, mama is dichtbij." Zei ze weer zachtjes tegen het veulen en keek rond, ze zweerde dat ze hoefpassen hoorde in het bos, en het kwam recht op hun af.
Tris
Ze keek naar Snow en gaf een knikje. "Dank je." Zei ze nu ook gewoon vriendelijk tegen Snow en keek weer een beetje rond. "Je zult wel veilig zijn van die jager als we dat dorp vinden denk ik. Jou mama is niet echt lief." Zei ze nu ook gewoon zacht tegen haar en keek ook even naar de bomen en zuchtte, waar moesten ze nu heen?Als er een dorp in de buurt was zou iemand het wel horen toch als ze zou roepen? Ze zou het niet proberen, stel dat die jager kwam..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 22:34:21 GMT
Mincy
Ze slikte even en voelde hoe haar voorbeentjes zeer deden door de val en ze hoorde nu haar naam weer in de verte, en ze slikte even.'' MAMA!'' riep ze nu ne twijfelde geen moment toen ook Golden sky het tegen haar zei.'' MAMA!'' riep ze nu nog een keer keihard en keek naar de verte waar ze nu toch zelf ook hoeven hoorde en ze kwam nu langzaam en trillend overeind, en begon nu zachtjes te stappen.'' MAMA!'' riep ze nu nog een keer en hoopte dat ze het nu wel had gehoord, anders was er niet veel hoop meer waarschijnlijk.. Dan was dat niet haar mama geweest.. Zou het haar papa zijn? nee die was altijd veel te druk met zijn appels. Al waren die wel lekker.. het eerste vaste voedsel wat ze ooit had gehad deze twee weken, een appel.
Snow White
Ze keek naar haar en knikte even.'' Nee ze leek heel lief toen ze met mijn papa trouwde. Maar toen papa dood ging leek ze ineens minder aardig, en moest ik direct weg.. Ze vond ook dat ik geen goede koningin zou zijn.'' sprak ze rustig en keek naar haar, en begon nu te lopen weer.'' Kom laten we maar lopen, ik wil niet dat de jager mij vind.'' sprak ze zachtjes en hoorde allemaal geluiden in de verte, een roep om een mama, maar ze negeerde het verder.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 22:40:31 GMT
Wonderful Pride opnieuw hoorde ze Mincy roepen en versnelde nog even. Het duurde niet lang of hij kwam bij reen meertje uit waar ze haarf meisje op haar benen trilend zag staan met een andere merrie er bij . ze stopte slippend bij haar meisje en de merrie en legde zachtjes haar hals over het lichaam van haar kleintje en knuffelde haar zo even voorzichtig "Wat was ik bang jou kwijt te zijn "s prak ze tegen haar dochter en keek even op naar de merrie die bij haar dochter stond " Dankjewel dat je op haar heb willen letten " sprak ze naar de merrie toe waarna ze Mincy schoon begon te likken
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 22:52:19 GMT
Tris
Ze keek naar Snow en knikte eventjes. "Dat snap ik. Het is niet leuk natuurlijk." Zei ze zacht tegen haar en begon wat rond te lopen en keek weer naar haar op toen ze weer wat zei over doorlopen. Ze gaf een knik ter bevestiging en keek haar rustig aan. Ze hoorde ook de geluiden in de verte en keek naar Snow. "Misschien weten die waar dat dorpje is? Zullen we daar eens gaan kijken?" Vroeg ze dan ook zacht aan haar en keek haar rustig aan. Ze was jong, maar ze had lang genoeg alleen geleefd om toch haar plan een beetje te trekken. Ze was niet zo sterk, en was wel zwak, maar ze overleefde het tenminste. Nipt, maar ze overleefde.
Golden Sky
Ze keek naar het veulen toen die deed zoals ze had gezegd en hoorde inderdaad weer het gegaloppeer dichterbij komen en zag niet veel later een merrie uit de bossen zag komen die slippend tot stilstand kwam bij Mincy. Ze keek naar beide en moest wat glimlachen. Een geluk dat Mincy dan toch haar moeder terug had gevonden. "Graag gedaan, ze zag er zo zwakjes uit, dus nam ik het risico niet haar alleen te laten." Zei ze nu ook rustig tegen de merrie en keek naar Mincy. Nou, danzou zij zo meteen haar weg verder zetten naar het huisje in het bos, daar waar ze nu al lang had kunnen geweest zijn. Maar goed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 23:02:49 GMT
Snow white
Ze keek naar haar en knikte even voor een moment.'' Ik denk dat ze het wel weten, maar ik weet het ook wel.'' sprak ze zelfverzekerd en keek haaa aan.'' ik heb deze weg vaker gedaan!'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment. Ze loog wel een klein beetje, want ze had deze route nog nooit genomen, maar ze wist wel precies welke kant het dorp op zou zijn. Ze durfde ook niet goed meerdere pony's aan te gaan spreken, want ze was bang dat iedereen haar wat zou aandoen, aangezien de koningin, haar stiefmoeder inmiddels bezig was met posters door het koninkrijk op te hangen.
Mincy
Toen ze haar moeder zag naderen keek ze heel blij en keek haar aan.'' Mama!'' sprak ze blij en knuffelde een beetje terug, en begon toen ook direct bij haar te drinken, en vrij gulzig, omdat ze hartstikke dorst had nu, die appel was echt niet genoeg geweest, en dit smaakte toch echt wel een stuk beter. Gras hoefde ze nog niets van te weten, echt niet. Dat was echt behoorlijk vies. Ze keek nu even later naar de andere merrie en keek naar haar.'' Blijf me nog even wat langer met mij en mama?'' sprak ze rustig en keek haar aan, terwijl uit haar mondje nog bij het praten melk spetters uit haar mond vlogen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 2, 2014 23:06:15 GMT
Wonderful Pride Ze luisterde naar de merrie terwijl ze voelde hoe Mincy gulzig begon te drinken." Erg bedankt "S prak ze tegen de merrie " Ik ben haar zoon 2 weken geleden uit het oog verloren, ik heb overal gezocht maar ik was ondertussen al bang dat ze dood was " Bekende ze waarna ze haar dochter weer wat begon te wassen. Het duurde ook niet lang of ze hoorde de vraag van Mincy of de merie nog wat langer bij hun bleef, maar ze zag ook hoe daarbij melk uit haar mond spetterde " mincy wat heb ik je nou gezecht, niet praten met je mond vol " Sprak ze tegen haar dochter
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 23:18:50 GMT
Tris
Ze slikte even bij haar woorden. "Oké.." Zei ze dan ook zachtjes tegen haar, ze was er niet echt gerust in, maar ze zou wel volgen. Ze wilde niet weer alleen zijn. Ze liep weer achter Snow aan en negeerde nu ook de geluiden in de verte, het leek er al gekalmeerd te zijn onderhand, dus veel zin om er nu nog achter te zoeken hd het toch al niet meer. Ze zuchtte en liep weer mee. "Ik vertrouw op je." Zei ze nu ook gewoon rustig tegen Snow.
Golden Sky
Ze glimlachte even en knikte. "Ik zou ook bang zijn geweest in dat geval." Zei ze rustig tegen haar en keek naar Mincy die gulzig bij de merrie begon te drinken nu. Ze moest zachtes lachen bij de vraag van Mincy. "Als je mama dat niet erg vind." Zei ze rustig tegen het veulen en keek dan naar de merrie. "Ik ben trouwens Golden Sky, noem me maar gewoon Sky." Zei ze rustig tegen haar en glimlachte weer even naar beide.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 3, 2014 12:17:18 GMT
Naam: Melody Agona Leeftijd: 5 Geslacht: Merrie Extra: X
|
|