Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 15, 2014 19:33:09 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar haar en vond het fijn hoe ze hielp en knikte toen even.'' Zelf.'' sprak ze en ging het zelf netjes proberen, en het jurkje wou gemakkelijk, het waren de schoenen waar ze nog wat meer moeite mee had, overduidelijk. Ze keek dan ook naar haar en slikte even voor een moment.'' Wil je me even helpen, sara?'' vroeg ze daarom ook rustig en stak de schoentjes uit, die ze niet aankreeg. De schoentjes waren ook wat te groot voor haar, maar dat was niet erg, ze zou er wel in groeien, en dat niet alleen, het was beter dan dat ze doorliep op haar blote voetjes. Het jurkje was niet wat ze gewend was, als Roma had je vaak de meest uit een lopende jurken aan, met verschillende kleuren, rinkelende belletjes, en ga maar door. Dan was dit echt heel simpel. Haar haren begonnen ook langzaam weer te krullen en hingen over haar schouders heen.
Edward Kenway
Hij keek naar de mannen die al afdropen en hij deed de pistolen alweer langzaam weg.'' oke dat was makkelijk..'' mompelde hij meer voor zichzelf en keek nu naar de jongen die eerder aangevallen was, en knikte even.'' Fransman he?'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Hopelijk geef je mij niet de schuld van vroegere oorlogen.'' sprak hij en snoof even en keek om zich heen voor een moment, en daarn weer naar hem.'' Ik ben Edward Kenway.'' sprak hij rustig en streek even door zijn blonde haren heen voor een klein moment, waarna hij netjes zijn handen uit stak en hem aan keek. Ja het was duidelijk dat hij op sommige momenten wel serieus kon zijn, misschien iets wat te serieus. Oppervlakkig met alles, en geen humor tenzij het nodig was, dat was de nieuwe Edward eigenlijk meer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 15, 2014 19:50:31 GMT
Sara Gather
Ze knikte toen ze zei dat ze het zelfde wilde doen en glimlachte een beetje toen ze haar bezig zag. Toen ze toch vroeg met haar schoentjes te helpen knikte ze en nam de schoentjes rustig vast. "Ga maar even zitten." Zei ze zacht tegen haar en opende de schoentjes rustig waarna ze de voeten van Orlaith er rustig inschoof en ze vastmaakte. "Zo, nu bezeer je je voetjes niet zo snel meer meisje." Sprak ze liefjes en keek haar glimlachend aan. "Kom maar mee, dan gaan we nu je ouders zoeken." Zei ze zacht tegen het meisje en stond nu zelf weer rustig op en stak haar hand uit om de hare vast te nemen om te vertekken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 15, 2014 20:04:47 GMT
Orlaith O'donoghue
Ze ging rustig zitten en werkte rustig mee met dat ze haar schoentjes aan deed. Het was toch raar, deze schoenen waren dicht, en haar moeder gaf haar altijd sandaaljtes, omdat die vond dat ze mooie voeten had.'' heb ik geen mooie voetjes?'' vroeg ze dan ook aan haar, beetje verbaasd.'' mama zei dat als de dichte schoentjes draagt, je geen mooie voetjes hebt, en ik had die wel, zei mama.'' sprak ze rustig en keek haar aan voor een moment, terwijl ze een beetje glimlachte naar haar, en nu rustig op stond en haar hand vast pakte en een beetje begon te lopen.'' Zal mama blij zijn om me te zien?'' sprak ze en keek omhoog naar Sara.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 15, 2014 20:15:45 GMT
Sara Gather
Ze keek weer naar haar en glimlachte een beetje. "Je hebt wel mooie voetjes Orlaith. maar ik heb geen sandaaltjes, en op je blote voetjes kun je niet blijven rondlopen, dan doe je jezelf pijn." Zei hij zacht tegen haar en duwde een kusje op haar voorhoofd. "Je hebt hele mooie voetjes, maar er is weinig keus momenteel." Zei ze zachtjes en nam haar handje rustig vast toen ze die gaf en begon rustig te lopen. "Mama zal heel blij zijn jou te zien meisje, dat weet ik zeker." Sprak ze met een glimlach en keek rustig even naar beneden met een glimlach.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 15, 2014 21:14:18 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze luisterde naar haar en knikte even en volede de kus op haar voorhoofd, en een kleine glimlach kwam weer rondom haar lippen te liggen. Deze glimlach kwam weer sinds tijden echt, want het meisje was niet de enthousiaste meer, ze was beschadigd, en had eigenlijk al zo goed als volwassen moeten worden eigenlijk. Terwijl ze dat niet kon.'' gaan we dan nu mama zoeken? man vertelde over marktplein over drie nachtjes slapen.'' sprak ze en keek haar aan.'' Dan zou hij kijken of mama nog leefde, hij zou ook helpen zoeken..'' sprak ze en keek haar aan.'' Misschien herkent meneer mij nog wel..'' sorak ze en keek haar aan.'' Ik wil naar mama.'' sprak ze nu en de glimlach vertrok weer, en ze zag vanuit het raam een groep soldaten langs komen, duidelijk engelse soldaten. een par tranen begonnen weer uit haar ogen te lopen en ze keek haar aan.'' Ik mis mama zo.. mama toe..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 15, 2014 22:01:12 GMT
Sara Gather
Ze zuchtte zachtjes toen ze weer begon te praten en streek met haar vingers over haar haar heen en keek weer naar Orlaith. "We gaan nu mama zoeken ja." Zei ze zacht tegen haar en glimlachte weer evenjes. Ze begon rustig naar buiten te lopen terwijl ze haar handje vasthield en keek ook even rond. Toen ze de Engelse soldaten ook zag, en merkte hoe Orlaith er op reageerde slikte ze even. Ze tilde haar in haar armen en legde haar hoofdje rustig tegen haar aan. "Rustig maar meisje, ik breng je naar je mama toe." Zei ze zacht tegen haar en streek weer over haar haar heen terwijl ze nu verder naar buiten liep. Hopelijk zou haar moeder het toch ergens hebben overleefd, ze wist dat het meisje er kapot van zou zijn als ze het zou beseffen dat ze dood was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 15, 2014 22:21:24 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar Sara en slikte even en begon zachtjes te huilen. Ze wou naar haar mama, en straks zou haar naam opgenoemd worden tussen de doden, die ze hadden gevonden. '' Ik wil naar mama toe.. '' sprak ze en kroop nu helemaal huilend bijna tegen Sara aan, ze was er helemaal kapot van momenteel, en zou ontzettend blij als ze weer in de armen zou rennen van haar moeder, maar dat moment zou nooit meer komen. Ze zou alleen zijn. Alleen van haar familie dan. Dat Elijah het overleefd had, dacht ze niet eens aan, want Orlaith had niet veel herinneringen meer aan de reis, daar was ze dan ook nog maar 3.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 15, 2014 22:31:48 GMT
Sara Gather
"Ik weet dat je naar je mama toe wilt. En ik zal je naar haar brengen." Zei ze zacht tegen haar en hield haar nog steeds rustig vast in haar armen. Ze wist dat het meisje geen ouders meer had nu, en dat ze er nu al helemaal kapot van was. "Maar als we je mama niet zouden vinden, wat ga je dan doen meisje?" Vroeg ze nu ook zachtjes en streek over haar rug. "Blijf je dan bij mij?" vroeg ze wat voorzichtig en begon rustig naar het marktplein te lopen, gewoon de soldaten wat achterna. Ze wist wel dat het meisje liever bij haar mama zou zijn, maar ze kon haar neit opeens weer tot leven wekken. Het minste wat ze kon doen was voor Orlaith zorgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 15, 2014 22:51:01 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment en keek haar aan.'' Ik ga mama dan zoeken.. in aus... aus..'' sprak ze en slikte even.'' Zoiets.. daar ging mama en papa heen..'' sprak ze en slikte even voor een moment. Ze vroeg of ze dan bij haar bleef, maar daar wist ze geen antwoord op. Ze was lief, maar niet haar mama.. Ze gaf ook geen antwoord, en trillens liepen de tranen over haar wangen, terwijl de officier van het leger hen aan keek en een lijst op noemde, waar al snel de namen Gabriel en Niamh O'Donoghue werden genoemd. Ze verstond het niet door haar tranen, maar de achternaam kwam maar 2x voor in de hele lijst die hij opnoemde van de lijken die ze in het massagraf vonden, en die makkelijk te herkennen waren.'' Tevens hebben wij baby's gevonden in hetzelfde graf, eentje heel herkenbaar, in de handen van een vrouw. De baby was uitgedroogd, en duidelijk al dood. Dit verhaal ontroert ons, en we hopen dat er nog nakomelingen van de vrouw zijn, die nog in leven waren. De naam van deze vrouw was Niamh O'Donoghue.'' Nu hoorde Orlaith het wel, en had niet door dat het een lisjt was met doden.'' Mama! dat is Mama!'' riep ze diret en diverse mensen keken haar kant nu op, en Orlaith wou naar de officier heen lopen.'' waar is mama! ikke naar mama, hij noemde mama!'' klonk ze nu blij, totala niet doorhebbend dat het absoluut dus geen goed nieuws was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 6:11:49 GMT
Sara Gather
Ze luisterde rustig naar wat er allemaal gezegd werd van de officier en hoorde geen antwoord van Orlaith. Ze hoopte op goed nieuws voor het meisje... Ze luisterde naar wie er allemaal opgenoemd waren en hoorde ook de namen van haar eigen ouders voorbijkomen wat haar ook wel pijn deed. Ze zuchtte toen hij vertelde dat er ook baby's in het graf waren gevonden en moest meteen denken aan Orlaith's zwangere moeder, en dat werd bevestigd door Orlaith toen ze riep dat dat haar mama was. "Orlaith, meisje. Je mama is er niet meer, ze zal nu voor heel lang slapen. Als jij later ook heel lang gaat slapen zul je je mama weer zien." Zei ze zacht en streek over haar rug. "Je kunt niet terug naar mama toe.. ze zal niets meer zeggen, ze zal niets meer horen of zien." Zei ze zacht tegen haar en keek haar aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 9:30:59 GMT
Orlaith O'Donoghue
ze keek naar haar en slikte even. " Mama slapen? Maar dan word ze wakker! Iedereen word wakker na slaap." Ze begreep er duidelijk helemaal niets van en de man keek even aangezien er een aantal lijken aangevoerd werden." Een aantal hebben we deze kant opgebracht, puur voor de overlevenden. Puur om nakomelingen afscheid te kunnen laten nemen. " sprak de man en haar moeder zette ze ook al gauw neer. Ze was naakt, en in haar handen lag de baby, die echt geklemd zat, dat zag je nu direct. De laatste emotie van haar was nog goed op haar gezicht te lezen vreemd genoeg, boosheid, verdriet, je zag het gewoon. " daar is mama!" Sprak ze nu ook en wou er heen." Mama dekentje,mama heeft het vast koud!" Ze snapte er duidelijk geen snars van en mensen keken medelevend naar Sara en Orlaith, maar dat was ook puur omdat het meisje geen besef kon opleveren. Haar moeder was kaal, iets wat al heel snel was gebeurt toen ze in ravensbruck was voor een kort moment, en echt kort, want toen haar baby dood was, werd die in haar handen gedrukt, en zo werd ze op transport gezet weer naar Auschwitz.En daar direct de gaskamers in, echter hadden ze het beide kunnen overleven, als de geallieerden een dag eerder waren geweest. Je zag nu duidelijk dat de baby langer dood was dan haar zelf.. maar dat ze dr baby nooit op had gegeven en zelfs nog een zwangerschaps buikje had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 9:56:13 GMT
Sara Gather
"Niet iedereen word na slapen wakker meisje." Zei ze zacht tegen haar en streek zacht over haar haar en liep langzaam naar het lichaam van haar moeder toe met Orlaith nog in haar armen en keek naar haar. "Mama word niet meer wakker Orlaith. En broertje ook niet." Zei ze zacht aangezien ze aan het baby'tje wel zag dat het een jongetje geweest was. Ze keek weer naar haar en streek weer over haar rug. Ze schudde haar hoofd lichtjes en keek weer naar Orlaith. "Ze kan niet meer voor je zorgen." Zei ze zacht en slikte even. Ze vond het erg dat het kindje niet kon beseffen dat haar moeder dood was. Ze keek even op en zag ook haar ouders liggen wat verderop. Ze slikte en keek er niet te lang naar, ze wilde het niet zien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 10:05:41 GMT
Orlaith O'Donoghue
ze keek naar het lichaam van haar moeder en knikte even voor een moment. " mama word wel wakker, ze speelt altijd spelletje met mij."sprak ze en keek naar het lichaam en voelde er nu aan. Steenkoud natuurlijk." Mama heeft het koud, ze moet dekentje.." sprak ze en keek naar haar moeder." Mama zo wel wakker worden. Ik hoef niet meer te werken, en zussie komt vast ook, gaan we samen weer met paardje reizen , toch mama. Met paardje voor de kar. Naar Oma toe. Ja we gaan toch naar oma toe, mama." Sprak ze tegen het lijk en de officier kwam nu naar Sara toe." Is dit toevallig familie van jou?" Vroeg hij voorzichtig en Orlaith bleef maar door ratelen tegen het lijk over van alles en nog wat en gaf het nu zelfs een knuffel en een kus. Nee zelfs nu wou ze het beseffen, ze kon het niet beseffen. Ze was gewoon nog te jong. Ze snapte niet goed dat haar moeder dood was, al vond ze het wat vreemd dat ze zo koud was, en keek nu om zich heen en vond een soort van gordijn die ze over haar moeder heen legde."zo nu kan mama het wat warmer krijgen." Sprak ze daar ook veel te vrolijk bij." En dan mama wel ophouden met grapje hoor, het is niet zo leuk meer." Begon ze nu al.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 10:31:22 GMT
Sara Gather
Ze keek naar het meisje en schudde haar hoofd. Waarom besefte ze het nou niet gewoon? Ze keek naar de officier toen die naar haar toe kwam en schudde haar hoofd even. "Nee, maar wel van haar." Zei ze zacht en keek naar het meisje dat tegen het lijk zat te praten. Ze zuchtte. "Orlaith, je mama maakt geen grapje. Ze word niet meer wakker. Je mag zoveel praten als je wilt, ze hoort je niet meer. Mama word echt niet meer wakker." Zei ze zacht tegen het meisje en schudde haar hoofd weer even. Ze nam Orlaith weer in haar armen en keek naar haar. "Het spijt me Orlaith, maar er kan niets meer aan gedaan worden."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 10:46:41 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze voelde hoe de armen van sara zich weer om haar heen sloten en keek naar hasr moeder." Nee, straks komt papa met misty, en dan gaan we verder reizen. Misty heel mooi paard." Sprak ze rustig en knikte even en herinnerde zich weer de dag van hun arrestatie. Mensen die naar hen schreeuwden dat ze vuile zigeuners waren, duitsers die het paard neerhaalde en hun arresteerde en ze slikte even." Nee." Sprak ze ook plotseling."Misty is er niet meer door gemene man, zei papa." Sprak ze en keek naar de lucht."papa zei dat misty nu daar op de wolkjes leefde, en dat ze daar rond rende als een vrolijk paardje. Papa zei dat ik ook ooit op wolkje rond rende." Sprak ze duidelijk dat ze nu venoeg hints gaf dat Sara haar makkelijker uit kon leggen dat haar moeder ook dood was, net zoals het paard." Gaat mama ook naar wolkje? Als ik later groot ben? Mama word nu vvast wel wakker, mama zou mij nog leren paardje rijden, en met mij prinsessen jurk maken. "
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 11:03:24 GMT
Sara Gather
Ze keek naar het meisje en zuchtte weer. Toen ze begon te vertellen over het paardje keek ze meteen weer naar Orlaith. "Mama is op wolkje nu, samen met Misty. Ze is niet meer hier, maar op mooie wolkjes en kijkt naar jou." Zei ze zacht tegen haar en streek over haar wang. "Mama en papa, samen met broertje en Misy op de wolkjes." Zei ze zacht tegen haar en keek haar weer aan. "Mama word dus niet meer wakker, en zal je ook niet meer kunnen leren paardjes rijden." Zei ze zacht en knuffelde haar een beetje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 11:23:03 GMT
Orlaith O'Donoghue
ze luisterde naar haar en de vrolijke glimlach die zonet nog op hssr gezichtje had gezeten, verdween nu en ze keek haar aan, terwijl hasr ogen water werden." Maar.. maar mama zei dat ze bleef.. ze ging alleen douchen.. " sprak ze en de officier nam eveb wat afstand nu, puur doordat het meisje nu het besef kreeg dat hrt meisje er iets van begon te snappen." Ik wil ook naar wolkje.." sprak ze en nu begonnen de tranen los te barsten en begon ze keihard te huilen tegen Sara aan." Ik wil dasr heen.. ik wil mijn mama." Sprak ze huilend en de officier dekte even haar moeder helemaal af zodat ze even niet meer zichtbaar was, en er kwamen wat meer mensen dichterbij, duidelijk mensen die haat hadden tegen zigeuners, dus ook tegen Orlaith." Mooi dat je moeder dood is, vuil zigeunerkind." Sprak een vrouw keihard voor ze weg liep omdat er een officier bij stond, al hoorde die deze woorden niet vallen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 11:35:25 GMT
Sara Gather
Ze streek over de rug van Orlaith en trok haar zacht tegen zich aan toen ze begon te huilen en het nu toch snapte. "Je kunt nog niet naar mama toe. Als je ouder bent wel." Zei ze zacht en knuffelde het meisje rustig. ze hoorde de woorden van een vrouw waardoor ze meteen omdraaide. "Wat maakt het nou uit dat ze een zigeuner is? Ze is net zoveel mens als jij bent, als ik ben. Ik zal jou familie eens neerknallen en dan lekker zeggen 'Mooi voor je dat jij de enige van je familie bent.'" Siste ze de vrouw toe. "Ik ben een kind van een Jood, maakt mij dat anders? Zij is dan een kind van een zigeuner, maar ze ziet er nog steeds hetzelfde uit als een normaal mens!" Siste ze weer naar alle mensen nu en keek weern aar Orlaith. "Kom meisje." Zei ze nu ook gewoon zacht tegen haar en wrong zich terug door de menigte toe, de vrouw een harde duw met haar schouder gevend toen ze haar voorbij liep.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 12:48:21 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar haar en bleef rustig huilen.'' maar waarom mama? waarom niet iemand anders..'' sprak ze en hoorde de woorden van de vrouw wel hoor, maar ze was zo diep in haar verdriet gezonken, dat ze er bijna niet eens meer op reageerde. De vrouw keek haar vuil aan en snoof even.'' Een vuile jood en een Zigeunerkind, wat wil je nog meer, helaas is Hitler er niet meer, anders gingen jullie twee heerlijk douchen, en dat verdienen jullie!'' sprak de vrouw haar achteraan en lachte enkel naar hen, mamar Orlaith wist niet wat de vrouw bezielde, zij dacht enkel aan haar papa en mama die ze nu kwijt was, voor eeuwig.'' Ik wil naar mama..'' sprak ze huilend tegen sara en dook helemaal tegen haar aan, en pakte haar ook helemaal beet, ze was er helemaal kapot van.'' ik wil niet mama op wolkje zien, en in de nacht als sterretje, ik wil mama hier.. Ik wou dat ik kon toveren...'' sprak ze e slikte even. Natuurlijk kende de meeste de vloek van de Roma wel, de zigeuners waar Orlaith van af stamde, maar dat was iet echt een vloek, dat werd met pijltjes gedaan waar gif aan zat, en onopvallend afgeschoten. niet echt een vloek dus, als je het zo bekeek. Maar sindsdien stal niemand meer van de Roma, dus dat was dan wel weer makkelijk,
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 13:15:21 GMT
Sara Gather
Ze moest zachtjes lachen. "Ik ben nooit naar de douches gegaan. Ik was perfect." Zei ze zacht tegen de vrouw en glimlachte uitdagend en gemeen naar haar. Ze liep nu weer op de vrouw af en ging voor haar staan. "Ik heb Hitler persoonlijk ontmoet, hij wist dat ik een Joodse afkomst had, en ik sta hier nog steeds." Zei ze zacht. Ze kon aan de vrouw wel zien dat zij niet Duits was. Ze glimlachte weer even. "kijk nou eens. Ze zegt iets over Joden en zigeuners." Zei ze nu zacht en glimlachte. "Je moeder en vader moeten vast trots zijn dat je zo een afkeer naar hun hebt." Zei ze met een glimlach en keek dan naar Orlaith. "Nou ja, wij gaan maar. Wij gaan douchen." Zei ze vrolijk tegen de vrouw en duwde haar weer weg en begon te lopen richting haar huisje wat ze er van had kunnen maken. "Rustig maar meisje. Er zijn vele mama's en papa's van kindjes nu op de wolkjes. En mama wilt vast niet dat jij nu al naar de wolkjes gaat, je bent nog jong." Zei ze zachtjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 13:28:21 GMT
Orlaith O'Donoghue
De vrouw lachte even.'' en dat moet ik geloven, jood?'' sprak ze nog steeds grof, en haar groepje verzamelde zich een beetje, die hadden hun eigen idee van een reiniging nu er zoveel joden zigeuners enzovoort in hun stad kwamen te wonen. Orlaith kroop helemaal tegen haar aan, en slikte even voor een moment, terwijl de tranen begonnen te lopen , nog harder en sneller dan zonet, nu het stiller was en ze nog verder van haar verwijderd was, of althans haar lichaam, waar momenteel meerdere foto;s van gemaakt werden, en in kranten zouden komen, door dat iedereen het zo pakkend vond dat zij gestorven was, met het dode kindje nog in haar handen, en het nooit meer losgelaten leek te hebben. Het was ook zo, vreemd genoeg had zij op nauwer nood de gaskamer overleef, toen het al stil was, maar was gestorven in het massagraf, doordat ze gewoon stikte onder de rest van de lijken, waardoor ze het kindje nog vaster had geklemd. Ze had de woorden; '' Ik houd van je Orlaith'' nog als laatste zwakjes gesproken, maar de duitsers hadden het niet gehoord of wat dan ook. Ze had dus nog kunnen leven als ze bovenop lag. Dan had ze misschien nog geleefd. Orlaith slikte even en keek naar Sara nu omhoog.'' Maar hoe is mama dan naar wolkje gegaan?'' vroeg ze nu ook verdrietig, ze wou het nu weten.'' mama Zei dat ze nog lang niet naar wolkje ging...''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 13:48:02 GMT
Sara Gather
"Ja dat moet je geloven mop. Je mag trots zijn op jezelf." Had ze nog rustig geklonken en liep verder door naar haar eigen thuis. Ze keek naar het kindje toen ze harder begon te huilen en slaakte een zucht. Ze vond het werkelijk erg voor haar, maar ze kon niet veel voor haar doen. Toen ze weer zachtjes begon te praten keek ze ook weer naar haar en streek over haar haar heen. "Iedereen die naar de douche is gegaan zijn naar wolkjes gegaan Orlaith. Ook zusje en papa waarschijnlijk." Zei ze zach tegen haar en streek over haar haar. "Ik wil voor je zorgen Orlaith." Zei ze zacht tegen haar en keek haar aan. "Ik wil jou grote zus wel even zijn." Zei ze zacht
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 13:57:39 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar haar met de tranen die over haar wangen liepen en herinneringen uit het concentratiekamp kwamen weer terug, en ze slikte even. Zij was dus ook bijna naar de wolkjes gegaan? als ze aannam om te douchen toen de mannen daar nogal in paniek leken te raken? ze zag de duitsers alweer, die allemaal in paniek raakte omdat de andere soldaten eraan kwamen, en ineens iedereen binnen moest blijven, en ze in een cel met 150 man overdag zat, en iedere dag ging er een cel leeg. Die dag dat ze bevrijd waren, stond zij net in die ruimte, en rook al vreemde lucht.. Wat was die vreemde lucht in die kamer dan? voor die aardige man hem open trok? en iedereen gillend naar uiten bijna rende? Zij had de paniek niet kunnen begrijpen, maar veel mannen uit dat leger vonden haar schattig. Ze was ook het enige kind toen in die kamer, en allemaal oudere mannen en vrouwen om haar heen. Ze keek nu naar haar en was stil, de tranen liepen nog wel over haar wangen, en zo begon ze te vertellen..'' Dan.. Dan was ik ook bijna naar wolkje gegaan..'' begon ze snikkend en keek haar aan.'' Het stonk in douche, en alle mensen die er stonden gilden heel hard.. '' sprak ze verdrietig en keek haar aan.'' Kreeg geen lucht bijna meer tot deur open ging. Mijn borstje doet nog steeds beetje au..'' sprak ze en wreef over haar borst heen. Ja daar was ze flink geschopt en geslagen door al die mensen, omdat die in paniek naar de uitgang rende, en zij alleen nog bleef staan, maar er daarna uit werd gehaald door een soldaat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 14:09:51 GMT
Sara Gather
Ze keek naar haar toen ze begon te denken en kwam nu bij haar huisje aan. Ze ging er rustig nar binnen en gng rustig zitten met Orlaith op haar schoot. Ze wreef af en toe de tranen van haar wangen en keek naar het meisje dat nog aan het snikken was. Toen ze begon te vertellen keek ze haar weer aan en slikte weer even. Ze liet haar uitpraten en legde haar weer zachttegen zich aan. "Rustig maar meisje, je bent nu hier bij mij. Je mag nog niet naar wolkje gaan, je bent nog te jong." Fluisterde ze zachtjes en glimlachte voorzichtig. Ze keek even naar haar borst toen ze zei dat het nog steeds een beetje pijn deed en zag ook wel wat blauwe plekken zitten nu. "Het komt wel goed. Als je later oud bent mag je naar e wolkjes. En dan ga ik je weer naar mama brengen." Zei ze zacht en duwde een kusje op haar voorhoofd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 14:16:52 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment, en kroop ookeen beetje tegen haar aaan, terwijl de tranen nu toch langzaam aan stopte, en ze weer omhoog keek.'' Ik wil niet dat jij mijn zzus bent..'' sprak ze en keek haar aan.'' mag ik je mama noemen?'' vroeg ze nu ook voorzichtig, duidelijk dat ze het fijner zou vinden als ze dan weer een soort van mama had. Natuurlijk wou ze liever haar echte moeder, zoals ieder kind dat wou, maar ze was toch net wat anders opgevoed, en familie en vrienden waren belangrijk voor een Roma. Gezelligheid en vertrouwen. Ze keek naar haar en keek haar momenteel ook een beetje hoopvol aan, of ze haar dan mama mocht noemen, dat ou fijn zijn, dan had ze weer een mama.. en een lieve ook, want orlaith mocht haar graag, al zou Orlaith nooit volledig ontsnappen uit het zigeuner leven, dat was echt haar ding.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 14:30:52 GMT
Sara Gather
Ze keek naar haar en knuffelde haar een beetje. Toen ze wat zei en dan wat vroeg glimlachte ze eventjes. "Ja, je mag me mama noemen als je dat wilt Orlaith." Zei ze zacht tegen haar en duwde een kus op haar hoofdje. Ze glimlachte wat voorzichtig naar haar en knuffelde haar weer liefjes. "ik vind het zeker niet erg als je me mama zou noemen." Zei ze weer zacht en glimlachte weer eventjes lief naar haar. Ze was blij dat het meisje dan toch bij haar zou blijven en dat zij er voor zou zorgen. Ze hield Orlaith in een omhelzing en legde haar gezicht even in haar haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 14:51:34 GMT
Orlaith O'Donoghue
Ze slikte even en keek naar haar en voelde hoe de tranen nu langzaam stopte, en ze hoorde haaar moeder in haar hoofd, dat ze nooit te lang mocht treuren, want daar was ze veel te mooi voor, en ze zou later een prachtige man trouwen. Ze glimlachte nu een beetje waterig en knuffelde har terug.'' Heb jij een kar en paardje?'' vroeg ze nu ook, want ze was gewend om te reizen, als een echte zigeuner, en ze keek haar dan ook aan.'' Misschien kunnen we naar Istanbul, centjes halen bij Opa.'' sprak ze rustig en keek haar aan. Haar oma zou niet meer leven, hetzelfde verhaal als haar ouders, alleen haar oma woonde in Frankrijk, haar opa in hun oorspong stad istanbul. Maar natuurlijk was haar opa van vaders kant, haar oma van moederskant.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 16, 2014 15:54:04 GMT
Altaïr Dubois
Altaïr luisterde naar de woorden van Edward en ja dat had hij net ook zeg maar aangegeven dat het makkelijk ging, maar afijn laten we daar maar niet te lang over door hameren, want dat is uiteraard nergens voor nodig. Hij luistert verder en trekt even lichtjes zijn wenkbrauw op, nee Altaïr begreep niet waarom hij Edward de schuld zou moeten geven van voorgaande oorlogen, ja hij weet dat de Britten en de Fransen elkaar niet echt zo liggen, maar het was niet zo dat Edward daar in zijn uppie voor had gezorgd of er misschien uberhaupt aan had meegedaan, nee een persoon de schuld geven van een oorlog is best stom, want er zijn altijd meer schuld. 'Ik ben een Fransman ja, en geen zorgen ik zal je niet de schuld geven van vroegere oorlogen' zei hij en de hand van Edward vast pakt om zichzelf ook voor te stellen 'Altaïr Dubois' zei hij zijn eigen naam.
Elijah Mikaelson
Elijah werkte verder aan zijn boomhut en had een oud kleed gevonden die hij gebruikte als een soort van gordijn, uiteraard had hij de deur in de boomhut vrij ruim gemaakt want de teil moest er natuurlijk wel doorheen passen. Zo gauw alles af is, tenminste de basis, want de echte gezelligheid in het hutje was er uiteraard nog niet. Ondanks dat het hutje niet met het beste hout was gedaan, was het een best ruime hut voor een persoon en kijk Elijah is maar een persoon. Elijah gaat dan via het trapje, nou ja planken die hij in de boom had zitten naar beneden heen en was ook naar de marktplein te gaan om eigenlijk aan te horen wat hij al wist, maar hij kon altijd hopen. Wanneer hij de namen hoort werd het nog is bevestigd. 'Ik zie niet in waarom dit een lachwekkende situatie zou zijn' zei hij tegen de jonge man van een jaartje of zeventien die het duidelijk amusant vond. 'Ze zouden het eigenlijk moeten voortzetten' zei de jongen. 'Is that because your father said so...Probeer ook eens een eigen gedachten hebben, wie zou het zeggen verras je jezelf nog weleens' zei hij kalm en de jongen dan naar hem uithaalt wat Elijah tegen houd en hem volop de kaak stompt 'please do not touch me' zei hij en weg loopt.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 16, 2014 18:35:26 GMT
Sara Gather
Ze keek naar het meisje en schudde haar hoofd een beetje. "Ik heb geen paard en kar meisje. Mijn paardje loopt nu ook op de wolkjes" Zei ze zacht tegen haar en streek over haar wang. "Dus we kunnen niet naar Istanbul." Sprak ze wat spijtig en keek haar wat treurig aan. "Ik had je er graag heen gebracht, maar ik heb geen paard of kar meer." Zei ze zacht. Ook haar paard was doodgegaan door de mannen die haar in dat kamp hadden gedrukt. Dat verrekte kamp.. Ze zuchtte en keek even uithet raampje waarna ze weer naar Orlaith keek. "Maar zodra ik een paardje kan kopen gaan we datdoen." Zei ze nu weer zacht en glimlachte voorzichtig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 16, 2014 19:36:37 GMT
Edward kenway
Hij schudde zijn hand vrij stevig en hoorde zijn woorden even aan en knikte daarna.'' Aangenaam Altair.'' sprak hij rustig en keek hem aan voor een moment.'' Zin in eenkoud biertje?'' stelde hij nu voor, hij had zijn geld nog niet uitgegeven, zijn onger was er wel. toch nauwelijks eigenlijk, want hij had geleerd zijn honger te verbergen, en hij had van een vrowu al een stuk brood gehad, die dacht dat hij een van de geallieerde was. Ergens was hij dat ook, weliswaar op een andere manier.'' Dus vertel eens Altair.'' begon hij rustig.'' een joodse achtergrond?'' vroeg hij kalm, duidelijk zonder afgrijzen.'' Dan heb je vast verschrikkelijke dingen gezien.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Heb een pogign gedaan jullie eruit te helpen, maar mijn eigen onnozelheid en een biertje, maakte mij minder helder, en die kut duitsers schieten je dan zo uit de lucht.'' sprak hij en snoof even voor een moment, duidelijk dat hij echt niet over duitsers kon. Hij had respect voor iedereen, op een ding na en dat waren duitsers.
Orlaith O'Donooghue
Ze slikte even en liet aar hoofdje een beetje zakken, maar dat was meer omdat ze zich hier nu al niet thuis voelde in dit huis, ze was altijd gewend op de weg te zitten, een week ergens te zitten en dan weer verder te trekken. Geen vaste standplaats, dat was haar leven altijd en dat was ze gewend. Ze slikte even voor een moment en keek even naar het raam.'' Mag ik naar buiten?'' vroeg ze ook, aangezien ze het hiet overduidelijk niet heel erg fijn vond, en liever in de buitenlucht was. Ze haalde even een keer diep adem en keek door het raam naar de wolken in de lucht die door de zwarte rook nog hier en daar een beetje moeilijk te zien was, en liep naar het raam, en keek naar boven en deed een luchtkusje de lucht in.
|
|