And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 22:08:35 GMT
Edward Kenway
Ze keek naar beide dames en luisterde naar Anne haar idee, maar keek ook naar Jessica. Hij wist niet of het wel het beste idee was om anne voor zijn zoon te laten zorgen, en hij dacht duidelijk even na, en draaide daardoor ijn hoofd even naar zijn voeten en keek toen eer omhoog, en daarna naar hun beide.'' Ik denk er over na. Ik weet namelijk niet of ik jou wil laten zorgen voor Haytham. Niet omdat ik niet denk dat jij een goede moeder bent, ik denk dat jij een hele goede moeder zult zijn voor Haytham, maar je weet dat je ook kwartoermeester gaat worden volgende week, en dan heb ik je nodig, en heb je misschien ook niet voldoende tijd voor Haytham.'' sprak hij en legde even een hand op haar shcouder en klopte even.'' maar wel leuk dat je al iets voor de jongen hebt gekost.'' sprak hij en keek naar Jessica.'' Jessica slaapt overigens nu bij mij in het zijkamertje, ik wil dat jij ook een beetje op haar let, Anne, ze draagt het kind van een oude vriend van me. Gaan jullie mee?'' sloot hij zijn woorden nu ook af, en liep zijn kajuit weer in, waardoor Haytham direct op keek.'' Papa! wat was er?'' sprak hij nu en Edward schudde zijn hoofd even.'' Niets, Haytham, neits om jou speciale dag te verpesten.'' sprak hij en ging zitten aan de tafel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 25, 2014 5:26:11 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar Anne toen ze zelf voorstelde om moeder te zijn en slikte even. Zelf had ze het ook best willen doen, maar ze had er zelf wel over nagedacht over haar werk op het schip, ook al moest ze binnenkort wel rust nemen voor de kleine. Ze keek naar Edward en bleef er voor de rest ook stil bij, het was nog steeds niet op haar gericht dus moest zij ook niets zeggen, dat was nog iets van het slavenleven dat er was ingebrand. Op dat van dat Anne wel op haar mocht letten keek ze wat verontwaardigd. "Ik kan wel voor mezelf zorgen hoor." Zei ze zacht tegen hem en liep wel gewoon mee naar de kajuit om Haytham zijn verjaardag te vieren. Ze keek even om naar Anne en glimlachte weer vriendelijk waarna ze de kajuit ook binnenliep en ook rustig ging zitten nu. Honger had ze nog steeds niet echt, maar ze moest wat eten voor de kleine die ze droeg. Nog 4 maandjes, dan kon ze het kindje eindelijk vastnemen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 15:49:01 GMT
Anne Bonny Ze hoorde hem spreken over dat hij het lief vond dat ze het had aangeboden maar dat het hem niet handig leek omdat ze ook kwartiermeester werd. Misschien wilde ze dat wel niet. Ze was liever een moeder voor Haytem dan dat ze kwartier meester werd. Ze hoorde hem ook spreken over dat Jessica in het zijkamertje bij hem sliep omdat ze een kindje droeg van een oude vriend van hem en of hij ook op haar wilde passen. Ze hoorde hoe Jessica al sprak dat ze best voor zich zelf kon zorgen. Al kreeg ze daarna een glimlach toegeworpen, dat ze voor zich zelf kon zorgen was dus niet de bedoeling geweest dat zei dat zou horen. Rustig liep ze achter de twee aan en bleef bij de deur van de kajuit staan toen de rest naar binnen was gegaan. Ze keek naar Haytem en voelde zich eigenlijk best wel iets rot dat Edward haar had afgewezen om de moeder te worden van haytem. Maar als hij het niet wilde dan kon ze hem moeilijk dwingen. Ze hoopte dan maar dat Edward voor Haytem een hele lieve moeder zou vinden
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 17:02:37 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar de dames en zuchtte even voor een moment. Ze bleven beide bijna stiil, en hij hield niet zo van stiltes.'" Wat is dit dames?'' vroeg hij ook direct.'' Ik heb het over de welzijn van haytham, en jullie slaan direct beide zo goed als dicht over het feit dat ik iemand voor hem zoek die op hem kan passen.'' Sprak hij en keek hen beide wat verontwaardigd aan. Hij zuchtte even en keek naar Haytham die nu aan de tafel ging zitten, en hij een kastje opende en een paar glazn op de tafel neerzette. Taart had hij niet, dat zou alleen maar over datum raken, zolang als ze nu al onderweg waren op de Jackdaw. '' We komen met 2 dagen aan in Kingston, zoals het nu staat, ik hoop dat jullie tegen die tijd jullie humeur wat opgevrolijkt hebben, want zo kan ik niet werken.'' sprak hij en stak zijn handen even omhoog, terwijl hij nogmaals een zucht slaakte, en nu even de rum pakte, en een andere fles met water waar hij voor hun een glas in schonk, en zelf een flinke teug van de fles rum nam, en die daarna ook op de tafel zette. Hij pakte ook een nieuwe fles, en keek naar Anne en Jessica.'' mochten jullie zo rum willen hebben.'' sprak hij en keek hem aan.'' We hebben het er later wel over. Vandaag is mijn jongen jarg, dus daar zijn we nu mee bezig.'' Sprak hij en wreef Haytham even door de haren, die zachtjes glimlachte, en naar hen keek.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 19, 2014 20:35:07 GMT
Jessica Malone
Natuurlijk was het wel de bedoeling geweest dat Anne het zou horen, waarom zou ze het anders in het bijzijn zeggen? Nee, achterlijk was ze niet. Als ze iets zou zeggen wat iemand niet mocht horen deed ze dat ook gewoon als die persoon er niet bij was. En die glimlach was gewoon vriendelijk bedoeld, niet achterdochtig.. Ze keek op toen Edward wat zei en schudde haar hoofd licht. "Ik heb gewoon wat last van de kleine die ik meedraag. Hij os zij is nogal actief de laatste tijd." Zei ze rustig en ging ook rustig aan de tafel zitten. "Ik heb geen slecht humeur." Lachte ze nu ook gewoon en keek naar hoe hij rum inschonk. Niet dat zij er van ging drinken, maar goed. Ze wilde niet dat het kind nu in gevaar zou komen als ze alcohol ging drinken. Ze glimlachte weer en keek weer naar Haytham. Ze hoopte dat Edward snel een goede moeder voor hem vond, maar dat moest vast wel lukken. En zolang dat zij nu rust moest houden kon zij ook wel zo af en toe met Haytham bezig zijn. Het duurde toch nog dik 4 maanden voor ze moest bevallen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 20:55:38 GMT
Anne bonny Ze keek edward even aan en rustig ging ze ook aan de tafel zitten en keek naar Haytem " Ik heb wat voor je " Sprak ze glimlagend tegen hem en schoof de ingepakte beer over de tafel naar hem toe "Ik hoop dat je het leuk vind "S prak ze glimlagend waarna ze een glaasje water pakte en er een klein slokje van nam. Ze zou hier niet al te lang blijven en dan zou ze weer terug gaan naar het dek. Ergens vond ze dat Edward Haytem moest laten kiezen, wie hij als moeder wilde en of hij dat eigenlijk wel wilde. ze streek een pluk haar uit haar gezicht en keek rustig naar het jongetje. Ze hoopte echt dat hij de beer leuk vond. Want ze was er ik weet niet hoelang mee bezig geweest. Ze had wel gezecht dat ze het gekocht had, maar niwet iedereen hoefde te weten dat zei hem gemaakt was. Dat maakte het naar haar idee bijzonderder omdat niemand het wist kon ook niemand er om vragen, en bleef de beer uniek
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 21:19:26 GMT
Edward & Haytham Kenway
Edward zuchtte even voor een moment en keek naar beide.'' Ach het komt allemaal wel goed.'' Sprak hij en ging nu in zijn stoel zitten en zuchtte even voor een moent, waarna hij net zo goed weer een lurk nam uit de fles rum en zichzelf even stil hield, terwijl hij zag hoe zijn zoontje begon te glunderen toen hij van Anne de Teddy beer in de handen kreeg. Hij glimlachte even voor een moment en keek naar haar.'' Ohh dankjewel!'' sprak hij stralend en keek haar even aan en drukte de beer direct helemaal plat en knuffelde Anne even rustig, en keek naar zijn vader.'' papa! papa kijk!'' sprak hij en Edward knikte even.'' Hij is mooi Haytham.'' Sprak hij rustig en nam weer een slok Rum, je merkte het direct dat hij rum op had, hij was rustiger, maar toch ook weer enorm prikelbaar eigenlijk. Edward keek even naar de dames en keek even naar ze.'' HEbben jullie trouwens nog ideetjes? ik wil was doen voor Adewale als hij ons gaat verlaten in Kingston.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 19, 2014 22:08:27 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar Anne die er geen woorden aan vuil maakte en zich meteen over Haytham over ontfermde. Ze glimlachte een beetje bij het zien van Haytham's gezicht toen hij het pakje opende. Het was mooi om te zien, en zodra ze aan land waren ging Jessica wel wat kopen voor hem. Ze kende zijn interesses maar al te goed na die maanden die ze hier was. Ze keek even naar Edward die aan de rum zat, maar liet hem even. Ze kende zijn gedrag nu ook maar al te goed, maar ze stoorde zich er niet aan. Hij wist dat hij nu bij har terecht kon als er wat was, en ze zou het wel merken als er iets was wat hij achter probeerde te houden. Bij zijn vraag dacht ze even na. "Hmm." Klonk ze dan ook en keek naar Haytham om op een ideetje te komen, maar zo direct wist ze eigenlijk niets. "Het kan zijn dat ik zo wel op een ideetje kom, maar nu kan ik niet echt wat bedenken." Sprak ze rustig en nam een slokje water en keek dan weer naar Haytham die zo blij was met de beer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 22:25:42 GMT
Anne bonn ze glimlachte even toen ze zag hoe blij Haythem met de beer was. Dat deed haar goed, al die weken toch niet voor niets. Ze knuffelde de jongen even terug " graag gedaan jongen veel plezier er mee " Sprak ze glimlagend tegen hem en nam rustig nog een slok water en keek even naar edward die nog een slok van zijn rum nam, en niet veel later vroeg hij over er ideen waren voor het vertrek van adewale. Ze hoorde hoe jessica er op reageerde dat ze nu even niets kon bedenken maar dat ze wel op een ideetje zou komen. Ze keek even naar edward en stond op " ik zal er overna denken maar ik moet nu terug naar mijn kajuit. Ik heb nog een aantal dingen die ik af moet maken "S prak ze tegen het 3tal. Ze was met een beer bezig die een kleine beer vast hield. Dit was voor jessica en haar kindje. Maar dat ging ze natuurlijk niet vertellen want dat was een verrassing. Ze keek ze even aan "Zodra ik wat weet voor het afscheid zal ik het laten weten " Sprak ze glimlagend tegen edward
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 19, 2014 23:52:42 GMT
Edward kenway Hij keek nar zijn zoon en naar de dames en toverde ort een glimlach op zijn gezicht die snel weer weg was.'' Zo snel al?'' vroeg hij dan ook rustig aan Anne, omdat ze nu alweer weg ging.'' ik dacht die blijft nog wel even. Het is mij zoons verjaardag tenslotte.'' sprak hij rustig, maar ze ging al weg, dus hij besloot er geen woorden meer aan vuil te maken en kek naar Jessica.'' Ik moet wat verzinnen voor de man vind ik zelf, aangezien dit de laatste twee dagen zijn dat hij hier in dienst is, en door onze laatste zoektocht zijn we niet heel veel rijker geworden.'' sprak hij rustig en schudde zijn hoofd even.'' en ik wil met mijn zoon naar het land. Zoals anne mij vaker heeft gezegd ik ben een betere vader als ik ergens langer dan een week kan zitten.'' sprak hij rustig en streek kort door zijn blonde haar en keek naar Haytham die een beetje aan het spelen was met de beer inmiddels.'' ik noem je Jessica, naar mijn zus.'' sprak hij en Edward schrok direct op. Dat was waar ook..'' Shit..'' riep hij nu ook en zette de fles op de tafel.'' Ik zou met twee weken in Havana zijn, en we zitten bij Kingston. godverdomme dat is nog goed een maan varen..'' sprak hij en sloeg met zijn hand op tafel. GEweldig was dit weer. dit is trouwens de Jackdaw! img2.wikia.nocookie.net/__cb20131118214535/assassinscreed/images/4/47/AC4_Jackdaw.pngwe hebben dus maar 1 kajuit, en das de grote van edward, die een zijkamertje heeft. Verder slaapt alle bemanning beneden in het ruim met stapelbedden, als iedereen hier rekening mee houd voortaan, zou dat fijn zijn anders ga ik me namelijk irriteren, aangezien ik weet hoe de jackdaw eruit ziet van binnen en buiten inmiddels, i am so sorry :}
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 20, 2014 6:16:59 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar Anne die zei dat ze nog wat moest doen en dat ze vertrok. Ze zei er niets over en glimlachte nog even naar haar toen ze vertrok, gewoon vriendelijk. Ze keek weer naar Edward toen hij weer wat vertelde en knikte even rustig. "Als je wat weet wat hij graag heeft. Kun je je daar op baseren." Sprak ze rustig tegen hem en leunde met haar elleboog op de tafel en legde haar hoofd in haar hand. Ze knikte ook even rustig op zijn woorden over op het land gaan met zijn zoon. Zelf keek ze ook weer naar Haytham toen hij verder speelde. Ze keek ook wat geschrokken op toen Edward riep en keek hem meteen aan. Ze stond voorzichtig op en keek hem aan en liep naar hem toe. Ze nam zijn arm kort vast en keek hem aan. "Wat is er?" Vroeg ze nu ook gewoon aan hem en keek hem zo goed mogelijk in de ogen aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 8:13:55 GMT
Anne Ze had nog wel iets gehoord van wat er gezecht was, aangezien ze og helemaal de kajuit van edward niet was uitgelopen terwijl jullie vinden van wel XD. Maar oke ik ben dus volgens jullie de kajuit uit. Rustig liep ze naar het onderste dek waar ze langs de mannen heen naar haar slaap plaats liep. Rustig opende ze haar kist en haalde de spullen er uit die ze nodig had om de beer voor jessica en der kindje verder te maken. Rustig legde ze de spullen op haar bed en begon rustig verder met de beer. Rustig floot ze een liedje terwijl ze de vulling in het lijfje propte entoen rustig begon met het hoofd van de grote beer. Als de grote beer af was zou ze pas beginnen met de kleine beer
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 11:21:28 GMT
Edward Kenway
Hij keek rustig naar Jessica en zuchtte even.'' Ik ben het schraal vergeten. Verdomme, ik ben het schraal vergeten!'' sprk hij duidelijk kwaad, en schoof in eenker met een hand beweging alle kaarten van de tafel, en keek even naar Haytham, die nu ook duidelijk verbaasd naar zijn vader keek..'haytham, ga maar even op het dek spelen.'' Sprak hij rustig en Haytham knikte maar, en nam de beer mee naar het dek, waar een aantal van de bemanning direct kkeken naar Haytham. Oh ze wisten dat ze de zoon van de kapitein beter niets konden doen, maar de bemanning was dronken, en zo gebeurde het dat ook drie mannen op Haytham afkwamen.'' Wat een mooi ding.'' Sprak en van hen en hij knikte.'' Hij is mooi he? van Anne gekregen.'"S prak hij best trots, al kwamen al snel daarna de tranen op de ogen te liggen, aangezien de beer werd afgepakt, en de mannen er vrolijk mee over gingen gooien.'' he geef terug!'' sprak hij en stak zijn handen uit, waarna een van hen grijnsend naar hem keek.'' Ben jij nou een Kenway? je bent lang niet zoals je vader jong.'' Sprak een van hen en trok de kop eraf, en gooide die in de zee. Haytham begon steeds meer tranen te kweken. Adewale had het allen niet gezien, anders had die ingegrepen, en edward zat daar natuurlijk in de kajuit met Jessica en hij zuchtte.'' ik zou mijn dochter op halen. De dochter van mijn andere Ex, Caroline.'' sprak hij rustig en keek naar haar..'' Verdomme. Echt. Dit was mijn laatste kans om haar te zien, om haar mee te nemen. Nu zullen Caroline haar ouders vast haar in de zorg opnemen en zie ik haar niet meer.'' Sprak hij en zette de fles rum aan zijn lippen, nam een slok en gooide de fles daarna tegen de muur aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 20, 2014 15:28:42 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar hoe hij Hay naar het dek stuurde en slikte even. Dat vond ze ten eerste al geen goed idee... Ze keek weer naar Edward en slikte toen hij zijn verhaal deed over zijn dochter die hij moest ophalen en anders niet meer kon zien. Ze keek hem aan en nam zijn arm even rustig vast."Hey." Sprak ze ook meteen en liet hem los toen hij dronk en de fles tegen de muur gooide. Als ze had geweten wat er onderhand gebeurde op het dek was ze flink uitgeschoten tegen die mannen, maar ze hoorde er niets van en focuste zich ook gewoon op Edward. "Je kunt toch een brief naar hen sturen, dat er iets gebeurd is en je nog een lange reis te gaan hebt." Sprak ze nu weer en nam zijn arm weer vast en keek hem aan. "Ze kunnen haar niet van je weg houden Edward. Het blijft jou dochter." Sprak ze nu ook rustig tegen hem en legde nu een hand op zijn wang. "Een brief, als dat niet helpt ga ik zelf persoonlijk naar die mensen toe." Sprak ze zacht en hield hem nog een beetje vast. Tja, ze wilde geen pissige Edward, ze kende hem onderhand wel. Die rum had hem ook geen goed gedaan momenteel, maar dat had hij zelf al opgeruimd door tegen de muur te gooien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 17:01:10 GMT
Edward Kenway
Ze pakte hem vast, en je kunt geen grotere fout maken dan Edward vast te pakken als hij boos was, en hij rukte zich ook direct los. Er kwamen maar enkele mensen echt aan hem en dat waren James kidd,Tessa, haytham, Jessica, Zijn dochter Jessica dan, en andere mensen die dicht bij hem stonden. Als hij in een andere bui was kon je het prima doen, maar nu zag je gewoon in zijn ogen dat de hel los gebarsten was.'' Blijf verdomme van me af, Jessica.'' Sprak hij nu dan ook.'' Nee dat heeft geen enkele nut. Jij weet niet hoe haar ouders zijn. Ik weet verdomme nog maar 7 jaar dat ze bestaat, en ze is al 16. Ik heb het dit keer zelf verpest. Ik had het allemaal ingeplant.'' sprak hij en zuchtte even. En dit keer heb ik haar voor de tweede keer laten zitten. Ik heb Caroline 16 jaar geleden al teleurgesteld, Tessa is vermoord, zij aan de pokken overleden.'' Sprak hij en snoof even.'' Ik ben een tikkende tijdbom. Iedereen die met mij omgaat en dicht in mijn hart komt gaat dood, of verdwijnt.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 20, 2014 17:25:39 GMT
Jessica Malone
Ze liet hem ook gewoon meteen los toen hij zich losrukte en slikte eventjes. Nee, natuurlijk wist ze niet hoe die ouders waren, hoe kon zij dat nou weten? Ze wilde alleen maar helpen hoor, maar ze bleef nu ook gewoon even stil aangezien ze geen mep wou krijgen ofzo. Dat kon ze er zelf nu ook niet echt bij hebben namelijk. Ze luisterde verder naar hem en vlocht haar eigen vinger nu maar even in elkaar en keek hem aan. Er zaten duidelijk nog stukken van haar slavenleven ingebrand bij haar, zoals ze nu eigenlijk niet eens meer durfde te praten. Maar ze zou niet meer naar haar slaven leven terug moeten, dat wist ze, althans dat hoopte ze. Op de laatste keek ze weer naar zijn gezicht en schudde haar hoofd licht. "Dat is niet waar." Sprak ze nu ook gewoon zacht. "Je hebt Haytham nog. En jij kan er niet aan doen dat ze overleed aan de pokken." Voegde ze er nog steeds zacht aan toe, aangezien ze haar stem niet echt meer durfde te verheffen. Ze bleef nu ook netjes van hem af en slikte eventjes, had telkens de neiging haar hoofd weer onderdanig naar beneden te buigen, maar kon zich toch net bedwingen. Ze was geen slaaf meer, die tijd was voorbij..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 17:26:33 GMT
Anne bonn Ze hoorde van alles boven en ze legde de spulln terug op haar bed. Al besloot ze om het toch maar in haar kist te doen anders was het straks weg. Ze legde alles inde kist die ze dan ook sloot. Rustig liep ze naar boven, aan de geluiden die ze hoorde was het echt niet leuk wat er gebeurde. Ze liep het trappetje op en opende de deur naar het dek waar ze de mannen bezig zag met de beer van Haythem en ze zag nog net hoe het hoofd in de zee belande " Geef die beer terug en blijf bij die jongen uit de buurt " Sprak ze kwaad naar de mannen die er stonden en ze liep naar het groepje toe en keek even naar Haythem en stak haar hand naar hem uit, als teken dat hij bij haar kon uithulen en bescherming kon zoeken. Ze keek de mannen boos aan " Zal ik jullie dierbare dingen eens in de zee gooien nadat ik het kapot heb gemaakt " Sprak ze boos tegen de mannen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 21:09:03 GMT
Edward Kenway
Hij snoof even.'' ja ik kan er wel wat aan doen. Ik ha eerder terug kunnen gaan. Ik had er voor hun kunnen zijn, ik had mijn belofte niet mogen breken. maar mijn eigen stupiditeit heeft mij er toe geleid. ik was te hongerig naar geld, en goud. '' sprak hij en leunde nu op het rampost en keek via het achterraam de zee op. Hij merkte wel dat ze onderdanig ging doen, niet hetgeen wat je nu bij Edward moest flikken. Nu moest je hem kalm zien te krijgen, en als je bleef staan en zahct praatte ging dat je niet lukken.'' Hij snoof even en keek naar de grond voor een moment.'' ga alsjeblieft even weg, Jessica, ga maar even met Haytham spelen ofzo, ik moet even alleen zijn.'' sprak hij rustig, al was dit iets wat je juist beter niet kon doen, Edward alleen laten in een bui als nu. Hij zou zichzelf zo dronken maken, dat je hem de hele avond niet aan zou kunenn spreken, hij zou vreemde hallucinaties krijgen, en de bevolking wist ook, dan vielen er van de bemanning een paar doden die hij aan zag voor de moordenaar van Tessa, degene die hij nog steeds zocht, en nog steeds wraak op zocht; Barthomelow Roberts...
Haytham Kenway
Hij keek naar de mannen en slikte even. hij kon niets maken tegenover drie van die grote mannen.'' geef hem terug!'' sprak hij rustig en keek hen aan.'' anders vertel ik het papa!'' sprak hij rustig en wou de beer, die nu hoofdloos was pakken, maar Anne kwam er al tussen zetten, en voor haar hadden de mannen wel degelijk respect omdat zij de toekomst Kwartiermeester was, en ze slikte even en gaven direct de hoofdloze beer terug aan Haytham die direct naar anne toe liep en een beetje tegen haar aandook. De mannen zeiden niets meer op haar woorden, maar rende , overigens niet bepaald recht, terug naar hun posten en hAytham keek ze even na, en naar de beer en slikte.'' het spijt me.'' sprak hij nu ook naar anne uit.'' het spijt me dat ik niet zo stoer ben als papa.'' sprak hij naar Anne uit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 21:17:35 GMT
Anne Ze keek naar de mannen en zag hoe ze gauw de beer terug gaven, ze sloeg haar arm om Haytham heen en keek naar de mannen die al slingerend weg rende. Ze had er zoon hekel aan als ze iets zei en ze kreeg geen antwoord. Ze keek de mannen na tot die echt verdwenen waren en hurtke voor Haytham neer " Je bent een hele stoere jongen, echt waar. Je bent alleen nog jong en je moet nog veel leren schat "s prak ze tegen de jongen en gaf he mzacht een kusje op zijn voorhoofd en keek even naar de beer " Wat zou je er van vinden als we samen zijn hoofd weer zouden maken. Dan mag jij de oogjes kiezen en de vulling er instoppen, en dan naai ik zijn oogjes er in en dan naai ik zijn kop weer op het lichaam " Sprak ze glimlagend tegen hem terwijl ze even een pluk rood haar terug achter haar oor streek " Kom de volgende keer gewoon naar mij als er wat is oke " Sprak ze glimlagend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 22:37:20 GMT
Haytham Kenway
Ze keek naar hem en glimlachte toen ze zei dat hij wel een stoere jongen was.'' dankjewel. ja papa en Adewale zijn druk bezig met mij te leren zwaardvechten. Maar adewale gaat helaas weg, hoorde ik van papa.'' Sprak hij rustig en keek nu nar de bruine man, tja een neger, als je het zo liever noemt, die nu met de kijker over de zee heen keek. Toen ze begon over dat ze hen samen konden maken, knikte hij direct.'' Ja!'' sprak hij direct enthousiast, en had zijn ogen kort gesloten bij het kusje. Hij mocht anne ook altijd al, al was Jessica ergen zijn favoriet, maar dat kwam ook een beetje door de naam misschien, natuurlijk heette zijn halfzus ook zo. Hij knikte op haar laatste woorden.'' Dat doe ik. Of ik ga naar Jessica. papa en zij moeten verliefd worden. Dan heb ik stiefmama die Jessica heet en zussie die ook zo heet.'' sprak hij en lachte even.'' Dat zou toch grappig zijn?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 22:44:31 GMT
Anne Ze luisterde rustig naar hem en glimalchte even " je gaat later net zo goed worden als je papa en Adewale. "Sprak ze tegen hem en glimlachte toen je zo entouhsiast reageerde op het samen opnieuw maken van je beer. Rustig stond ze weer op en luisterde naar hem hoe hij sprak dat hij ook wel naar jesicca wilde als er wat was, en dat hij wilde dat zij en edward verliefd werden. Want hij vond het grappig als zijn stiefmoeder en zijn halfzusje de zelfde naam zouden hebben. Ergens deed het haar best wel verdriet om te horen dat het jongetje waar ze van hield als bijna toch haar eigen kind, liever een andere vrouw met zijn vader zag en als stiefmoeder. Dat hij liever jessica met edward zag kon haar nog het minst schelen. maar dat hij liever Jessica als moeder had deed haar ergens toch best wel pijn. " ja dat zou grappig zijn "S prak ze met een zachte glimlach " maar ga maar niet naar Jessica toe als er weer wat gebeurd. ze zit ook met haar baby en te veel stres is niet goed voor haar "Sprak ze
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 22:53:06 GMT
Haytham Kenway
Ze had niet door dat hij haar kwetste, daar was hij gewoon nog te jong voor, maar Jessica was altijd al een beetje de favoriet van Haytham geweest, maar dat kwam ook meer doordat zijn vader haar gered had enzo, en dat vond hij super speciaal. Hij keek naar haar en naar de onthoofde beer in zijn handen en luisterde nog even naar haar en knikte even.'' oke, dan ga ik naar jou toe, of Adewale zolang hij er nog is. Of natuurlijk naar papa.'' Sprak hij rustig en hoorde vanuit hier wel de harde geluiden vanuit de kajuit.'' Hierna gaan we waarschijnlijk weer zussie Jessica opzoeken. Ga jij dan ook mee?'' vroeg hij rustig en keek naar haar.'' Zussie vind jou vast leuk, heel erg leuk. Jullie zijn bijna even oud.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 22:56:53 GMT
Anne Ze streek even door haar haar terwijl ze rustig naar hem luisterde " naar papa gaan is natuurlijk ook altijd goed "S prak ze glimlagend tegen hem en keek even om toen ze ook wat geluide hoorde, maar ze kon zo goed niet plaatste waarom het was en wat voor geluiden precies. Maar kijken wilde ze ook niet want ze wilde haythem niet alleen laten of mee naar dat harde geluid nemen. ze hoorde hem al gauw weer spreken over dat ze zijn zusje gingen zoeken en hi jvroeg of ze dan ook mee ging. Even keek hij haar aan " Ik denk dat ik beter hier kan blijven, er moet iemand een oog op het schip houden "S prak ze glimlagend en keek hem aan " Kom we gaan aan je beer bezig dan is die nog klaar voordat je moet gaan slapen "S prak ze glimlagend terwijl ze al richting de deur begon te lopen die zou leiden naar de stappelbedden van de mannen en haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 23:12:35 GMT
Haytham kenway
Hij glimlachte en keek hem aan tewijl hij even knikte.'' als het goed is gaat zussie toch mee op de jackdaw, dus dan kan je haar ook zien!'' sprak hij rustig en knikte daarna terwijl hij met de beer mee begon te lopen en Adewale nu naar beneden kwam en hem aan keek.'' haytham, heeft je vader je naar buiten gestuurd om te trainen?'' vroeg hij nu rustig en hij schudde zijn hoofd.'' nee ik mocht spelen en nare mannen trokken mijn beer kapot die anne voor mij gemaakt had, kijk!'' sprak hij en hij schudde zijn hoofd even.'' haytham, kun jij straks voor mij die mannen aanwijzen, je weet dat ze niet lief zijn. Haytham knikte en Adewale streek de jongen even door zijn haar.'' Goed zo. Sorry dat ik het niet gezien heb anne, anders had ik er wel wat aan gedaan.'' Sprak hij nog even ter excuus aan Anne.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 23:15:38 GMT
Anne Ze hoorde hem nog spreken over dat zijn zus ook wel aan boord zou komen en dat ze haar dan ook kon zien " ik zou haar graag ontmoeten "sprak ze glimlagend en opende de deur en hoorde toen Adewale spreken tegem Haytham. Rustig bleef ze bij de deur staan terwijl ze alles opving van het gesprek. Ze hoorde adewale spreken over dat Haytham hem de 3 mannen aan moest wijzen en al gauw begon de man tegen haar te spreken en toverde ze even een glimlach op haar gezicht " het is al goed, jij hebt hier ook je taken op het schip. " sprak ze glimlagend en keek even naar Haytham " kom je, misschien als we op tijd klaar zijn kan je dan je beer met hoofd aan Adewale laten zien als je wilt "s prak ze glimlagend tegen de jongen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 21, 2014 5:33:26 GMT
Jessica Malone
Ze luisterde naar hem en schudde haar hoofd weer eventjes. "Dat is elke piraat Edward. Ik ken veel meer mannen die zich er nog erger in laten meeslepen dan jou." Sprak ze nu weer wat luider. Ze moest zich toch groot houden nu, het had geen zin weer als een hondje te wachten tot haar wat werd opgedragen. Toen hij wat vroeg ketste ze die vraag meteen uit haar gedachten. "Nee." Sprak ze nu ook gewoon. "Ik ga nu niet weg. Jij kunt niet alleen zijn als je in zo'n bui bent, wie weet wat je de andere dan aandoet. Ik blijf mooi hier." Voegde ze er aan toe en liep weer naar hem toe. Ze ging voor hem staan en keek naar hem. Ze raakte hem niet meer aan, ze wilde nog steeds geen klap. "En tegen de pokken kan je niets doen." Sprak ze nu weer terug op zijn eerdere worden. "Vertel me het hele verhaal kom op." Sprak ze nu ook gewoon en moest zelf eventjes tegen iets leunen doordat de kleine weer moeilijk begon te doen aangezien die wel wat spanning voelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 21, 2014 12:09:12 GMT
Haytham Kenway
Hij keek naar adewale en naar haar en wachtte gewoon rustig tot de twee klaar waren, tot hij weer werd geroepen en hij knikte.'' Ja, ik kom al.'' Sprak hij rustig en ging nu ook via het luik naar beneden en keek even rond, want zo vaak was haytham hier beneden niet geweest, want hier mocht hij nooit alleen komen van zijn vader. Hij wachtte dan nu ook netjes op Anne en deed zijn handen even op zijn rug. Adewale knikte even naar Anne.'' Nou, veel plezier met de jongen, ik zal als ik aan lang ben ook nog even wat voor de jongen halen voor ik de Jackdaw verlaat. Ik heb gehoord van Edward dat jij mijn taken over gaat nemen, gefeliciteerd.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Je bent een prima opvolger, en ik weet zeker dat jij Edward net zo goed bij kan staan als ik, doordat jij ook vrij rustig kan zijn, en dat is alleen maar goed met zo'n Heethoofd als Edward.'' sprak hij rustig.'' Nou veel plezier met de jongen, ik houd je niet langer op.'' sprak hij waarna hij nu weer weg liep naar het bovendek, en het stuur overnam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 21, 2014 12:16:17 GMT
Edward Kenway
Ze nam de juiste besluiten, maar toen ze voor hem ging staan, draaide hij zich direct weg.'' wat ik ga doen is niet van jou zorg.'' sprak hij en pakte zijn pistool uit de houder, en keek er even naar voor een moment, streek erover en deed hem daarna terug.'' Als de hel mij komt halen kan het mij niet snel genoeg komen.'' Sprak hij nu brommend en keek haar aan.'' Ik ga jou ook verdomme niet mijn hele levensverhaal aan je kop hangen.'' sprak hij rustig en liep nu naar de deur.'' Vertrek, nu.'' spra hij kwaad.'' Ik wil even niemand om me heen hebben nu, ik wil alleen zijn.'' sprak hij opnieuw nu en keek haar aan.'' Dus wees niet eigenijs, en ga! maak je nuttig, haal de zeilen naar beneden ga iets anders doen, verzin wat leuks, maar ik moet nu alleen zijn. Ga weg, Jessica. ga nu alsjeblieft die deur uit.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 21, 2014 16:06:45 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar hem en snoof weer even toen hij zich wegdraaide van haar. "En de hel komt je niet zo snel halen Edward." Sprak ze rustig. Toen hij weer kwaad sprak zette ze haar emoties uit en schudde haar hoofd meteen weer. "Nee." Sprak ze nu kort tegen hem. "Ik blijf hier en daar zul je het maar mee moeten doen. Als je er niet mee eens bent heb je pech." Sprak ze nog steeds kalm en ging zitten op een stoel. "Ik weet wat je gaat doen als je nu alleen wordt gelaten en dat wil ik niet. Ik weet waarin je dan in staat bent." Sprak ze en bleef koppig zitten. Hij mocht doen wat hij wou, maar ze ging niet weg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 21, 2014 16:22:33 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en zuchtte even.'' BEn je eigenwijs aan het worden?'' sprak hij en snoof even terwijl hij nu zelf de deur open deed.'' Dan vertrek ik wel. Ik heb verdommem nu even alleen mezelf, en een goede fles rum nodig.'' Sprak hij en liep nu dan ook de kajuit uit, banjerde over het dek heen, waardoor sommige mannen die wat aan het luieren waren opschrokken van het duidelijk boze gezicht van Edward, en Hij opende dan ook het grotere luik naar beneden, en liep dan ook weer een andere trap af, het ruim in, waar hij een fles pakte en achterin ging zitten, en begon te drinken. Oh hij haatte zichzelf nu even, dat was duidelijk, maar met de rum, die hij momenteel ruim om zich heen had, en het heethoofdige karakter van Edward, kwam het momenteel niet helemaal goed. Ja als hij nuchter was kon je best met hem praten, maar enkele druppels rum, of wat voor drank van ook, maakte Edward een heel ander man.
|
|