years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 5:54:28 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar hem en knikte. "Ja, ik ben eigenwijs aan het worden omdat ik weet dat jij gaat zuipen." Sprak ze tegen hem en stond zelf nu ook op om gewoon achter hem aan te gaan toen hij het dek op liep. Ze liep koppig achter hem aan en liep ook naar beneden. Hij raakt niet zomaar van haar af, zeker nu niet. Ze zag hem naar het ruim lopen en liep er weer vlotjes achteraan. Ze zag hoe hij een fles pakte en ergens achterin ging zitten. Ze snoof en liep gewoon op hem af en sloeg de fles uit zijn handen. "Drank helpt niet Edward. Denk nu eens verdomme na voor je iets doet in plaats van je meteen lam te zuipen! Wat moet Haytham hier wel niet van denken?! Wees nu eens een voorbeeld voor die jongen verdomme!" Sprak ze hem nu streng toe. "En nu ga je terug naar je kajuit en zorgt dat je nuchter wordt. Het is nog steeds de verjaardag van Haytham, en ik heb daarnet nog met tranen in zijn ogen gezien door jou klote bemanning die ook niet van de drank af kan blijven." Sprak ze nog steeds streng, oh nee, ze liet het er niet zomaar bij zitten. En als hij nog kwader werd was dat haar probleem dan maar.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 22, 2014 9:22:05 GMT
Edward Kenway
Toen ze de drankfles uit zijn handen aloeg stond hij op en keek naar aan." VERDOMME!" Riep hij kwaad en nu haalde hij wel uit en wou haar een klap verkopen, maar die was doordat hij niet helemaal helder was, mis gegaan." Bemoei je met je eigen zaken. Wat ik met Haytham doe is mijn zorg en jij hoort jr daar verdomme niet mee te bemoeien. Die jongen word er hard door." Sprak hij kwaad en raapte de fles van de grond en nam er weer een paar slokken van." Ga weg, mate, vreselijke Shitbird. Aye?" Sprak hij nu ook gewoon tegen haar."Of zal ik je aan de kraal leggen? Wil je weer terug in je oude leven? Ik kan het regelen. Ik ben een volwassen man en jij bemoeit je niet met mij. Ik ben vrij. Nothing is true, everything is permitted. " sprak hij zijn eigen qoute na en keek haar aan."en laat me nu verdomme met rust, of ik gooi je weer die zee in waar ik je vond!" Sprak hij en hij meende het wel ondanks hij flink op zijn benen stond te wiegen. Maar ze had zijn woede niveau nu ook behoorlijk hoog geschopt, wn hij pakte nu dan ook eem mes uit zijn riem." Ga weg anders verbouw ik je. Dan stuur ik je terug waar je vandaan komt, de mooie blauwe zee."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 10:58:03 GMT
Jessica Malone
Ze slikte eventjes en zag dat hij uithaalde, maar haar gelukkig miste. Ze wachtte tot hij was uitgepraat en bij elk woord werd ze vanbinnen eigenlijk banger en banger van waar hij toe in staat was. Waarom was elke man zo? Eerst lief doen en al en dan weer zo tot de grond gelijk maken. Bij de gedachten aan haar slavenleven trokken de rillingen door haar lichaam. Nee, dat wilde ze niet, niet meer. Frank had haar er uit gehaald, en dat wilde ze zo houden. Ze slikte en knikte nu toch maar. "Best, ik zie je vanavond dan wel weer misschien." Sprak ze weer kalmer en begon langzaam achteruit te lopen. Waarom was ze hier ook gebleven? Natuurlijk had ze weer niets om te zeggen hier. Misschien bleef iedereen haar lekker als slaaf aanzien, als hoertje. Ze zuchtte en halverwege het ruim stopte ze weer en ging in een hoekje zitten. Ze bleef wel wat naar hem kijken, maar ze zei niets meer, ze wilde niet door zijn toedoen het enige wat ze nog van Frank had verliezen. Ze wreef zacht over haar buik toen de kleine zich weer leek te verzetten en zuchtte zachtjes. Ze fluisterde heel zacht een liedje, zodat hij het niet zou horen, of ze toch hoopte dat hij het niet zou horen. Ze wilde hem niet nog bozer. "Och Frank, waarom moesten we toch naar Port Royal." Fluisterde ze heel stilletjes. "Het heeft niemand goed gedaan." Fluisterde ze op dezelfde toon en keek weer naar Edward.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 11:10:21 GMT
Edward kenway
ze vertrok, en dat was ook direct misschien het slimste, maar misschien ook niet. Hij dronk de rumfles leeg, waarna hij nu op stond, stomdronken, en je zag het aan hem. Hij begon te lopen, nou ja te lopen, hij zwabberde alle kanten inmiddels uit, en viel nog geen 200 meter later ook weer op de grond, en bleef even liggen, alsof hij dood was, maar het duurde even, voor Edward ook weer overeind begon te komen, en zo voorbij haar liep. De woede leek weg te zijn, en dat was ook zo, alleen het had plaats gemaakt voor heel iets anders.. Hij trok zijn mes, en klom de trap op, ook weliswaar niet helemaal zonder succes, met in de ene hand het mes, en in de andere de rumfles. Hij liep het dek op en keek rond.'' Ik krijg je wel Roberts!'' riep hij Randomly. Ja je raad het al, hij was door de drank en alles erom heen flink gaan hallucineren. Hij liep dan ook op een bemanningslid af, die haast verbaasd bleef staan, en Edward stak het mes zo door zijn lichaam.'' Ik heb je Roberts!'' sprak hij erbij, enkel door de hoed die de man had gedragen, die bijna precies op die van Roberts leek, had Edward hem gepakt, waardoor andere piraten op het schip direct hun hoed afgooide.'' Kenway is weer gek geworden !'' werd er gesproken, en edward donderde net zo hard weer op het dek, waar hij even bleef liggen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 11:31:03 GMT
Jessica Malone
Ze was rustig blijven zitten in de hoek en wachtte tot Edward in beweging kwam. Ze keek op toen hij al slingerend heen en weer begon te sukkelen richting het dek en op een veilige afstand volgde ze hem dan ook een beetje en zag hem zijn mes pakken en iemand van de bemanning neerstak. Ze wachtte ook gewoon tot hij neerviel en liep naar hem toe. Ze schopte zijn mes en de fles uit zijn handen en greep hem aan zijn armen vast om hem mee te slepen naar zijn kajuit. Met alle moeite schopte ze de deur open en trok hem het bed op. "idioot." Murmelde ze uitgeput en haar gezicht betrok in pijn waardoor ze op een stoel ging zitten. "Shht, shht kleine." Fluisterde ze pijnlijk tegen haar buik en wreef er zacht over. Ze keek dan weer naar Edward. "Dat gebeurd dus altijd als je drinkt." Mompelde ze en sloot de deur van de kajuit met moeite. Ze zou zo wel even slapen, ze was al uitgeput nu...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 11:38:09 GMT
Edward Kenway
Hij kreunde even voor een moment toen hij voelde hoe hij meegetrokken werd.'' Roberts!'' riep hij nog dronken, maar je merkte wel dat het niet echt meer roepen was, maar dat hij meer aan het doezelen was inmiddels.'' Blijf.. Blijf van me af, Roberts..'' Sprak hij enkel, en keek niet op of af, en toen hij het bed eenmaal onder zich voelde, keken zijn dronken ogen om zich heen en zagen Jessica zitten.'' JE krijgt me niet nogmaals Roberts, je blijft van mijn bemanning af.. Dit is mjn land, dit is mijn land en ik ben de koning...'' Sprak hij en snoof even, al waren de laatste woorden meer gdmompel en waren zijn ogen gericht op Jessica, terwijl hij dich omdraaide, en een van zijn zwaarden trok, en die met vrij grote snelheid in de richting van Jessica stuurde, maar hij zou missen, want ze zat op een aardige afstand. Het zwaard kletterde dan ook op de grond, en je hoorde direct zacht gesnurk van een Edward die in slaap geflikkerd was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 12:04:56 GMT
Jessica Malone
Ze bleef gewoon zitten nu bij al zijn woorden. Hij zou zo toch wel in slaap vallen wist ze. Toen hij haar aanzag als die man zuchte ze weer en wachtte gewoon rustig. Toen hij het zwaard mis gooide was ze ook wel wat gelukkig dat hij had gemist. Als hij nuchter zou zijn erna, had hij zich dan schuldig gevoeld over haar dood? Bij zijn gesnurk te horen krabbelde ze uit de stoel en liep moeizaam naar hem toe. Ze legde de lakens over hem heen en ging even naast hem op het bed zitten. "Je vind vast wel een goede moeder. En wie weet een nieuwe vriendin." Fluisterde ze en wreef even over zijn wang en drukte er dan een kus op. Hij sliep nu toch dus kon niet veel doen. Ze stond weer op en dacht even na of ze hem zo zou laten liggen. Nee, dat was niet handig om zijn kleding zo aan te houden, dat was niet gezond. Ze deed het laken weer wat van hem af en begon zijn kleding uit te doen tot zijn blote borst en ondergoed. Ze deed dan het laken weer over hem heen en hing al zijn kleren nu rustig op. Als hij kwaad ging zijn zou het haar niet meer kunnen schelen eigenlijk, dan was het maar zo.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 12:20:09 GMT
Edward kenway
Hij voelde werkelijk niets wat ze deed, gaf zo af en toe eens een kreuntje, maar dat was het dan ook weer. Zijn tattoos die over zijn lichaam zaten, tekende toch wel zijn leven, van op zijn linker arm een kroon, en op de rechter zat een foto van Caroline. op zijn linkervoorborst een doodskop, van zijn leven als piraat, en iedere tattoo vertelde weer zijn verhaal. Dat was belangrijk voor Edward, zijn lichaam was zijn dagboek. Hij zuchtte even, en bij de kus leek hij toch maar even weer wakker te worden, maar het was schijn, hij sliep gewoon rustig door, en draaide zich om toen zij hem van zijn kleding had ontdaan. Ja Edward verlangde wel weer naar de wamte naast hem in zijn bed, maar hij wou tessa daar, en niemand anders. Of zijn zoontje, of Caroline, maar het zou nog lang kunnen duren voor hij een nieuw iemand in zijn hart zou toe laten. Want edward was flink beschadigd, kunnen we gerust zeggen. Zijn vrienden had hij verloren, niet wetend dat er 2 nog van leefde namelijk Thatch, aka Blackbeard en Mary Read, alleen beide ook hun wegen in waren geslagen na Nassau. Charles Vane, had hij vermoord toen Roberts hem op dat godvergeten eiland had achtergelaten en Vane doorsloeg, en nog wel anderen die Edward nooit meer terug zou zien. Hij zuchtte even en liet een grommetje horen in zijn slaap, maar sliep verder ook gewoon door, terwijl hij in een droom verzakte waar hij tessa weer zag. maar ditmaal was het geen nachtmerrie, het waarschuwde hem. HEt was vreemd voor Edward, heel vreemd. Maar hij had wel vaker vreemde dromen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 13:51:16 GMT
Jessica Malone
Ze had zijn tatoeages wel gezien maar had er neit echt veel op gelet verder, als hij zijn verhaal wilde vertellen moest hij het zelf maar doen, daarvoor ging ze niet zijn lichaam bestuderen. Het enige wat haar verhaal lang genoeg vertelde was het brandmerk op haar rug, en ze waren er met inkt over heen gegaan zodat die er altijd zou blijven zitten en de littekens niet genazen. Dus dat was iets wat ze voor eeuwig mee moest dragen in haar leven. Ook zij verlangde naar de warmte in haar bed als ze gaat slapen, of aan iemand die eens een lief woordje in haar oor fluisterde, met het zeggen dat die van haar hield. Maar ze wilde trouw blijven aan Frank, ook al had ze genoeg dromen gehad met zijn stem die in haar hoofd galmde dat ze gewoon verder moest gaan met haar leven. Ze sliep ook heel slecht na de dood van Frank, en werd heel vaak gillend en bezweet wakker na een droom over hem, waarna ze vaak in tranen uitbarstte. Ze zuchtte zacht en keek even naar Edward die zich omdraaide en glimlachte wat flauwtjes. Noem het een geluk bij een ongeluk dat hij haar hier aan boord had gehaald. Een dag langer in zee en ze was dood geweest, maar hier vreesde ze ook wel voor haar leven, zeker als Edward in zo'n bui was. Ze moest gewoon zorgen dat hij niet zo veel aan de drank kwam.. Haar ogen sloten ook een beetje van uitputting, ze zag later wel weer hoe het met Edward was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 14:07:49 GMT
Edward Kenway
Hij zou nu niet eerder wakker worden van de volgende dag, en dat gebeurde ook niet. Toen de zon weer door de grote ramen van de kajuit schenen, keek hij op, en kreunde direct terwijl hij aan zijn hoofd voelde.'' OH god.. '' sprak hij rustig en wreef even pijnlijk over zijn voorhoofd.'' Wat een hoofdpijn...'' Sprak hij, duidelijk dat hij een kater had, en keek even naar zichzelf. Hij was uitgekleed, iemand had hem dus op zijn bed neergelegd, wat als laatste kon hij zich het ruim herinneren waar hij rum at te drinken, en daar hield het mee op. Hij kwam kreunend overeind, en trok direct zijn kleding aan, en pakte de wapens van hem, die hij weer netjes in de halters deed, en even voor het raam ging staan en even pufte. Het was weer een nieuwe dag, maar die hoofdpijn was niet te harden. Toch zou hij er niet over klagen, en gewoon verder werken. Hij dacht even ort aan de droom van vannacht, van Tessa, dat hij minder moest drinken, en zijn kop eronder moest gooien, en niet langer wraak willen voor haar.. Maar als Wraak niet hetgeen was wat ze wou, wat wou ze dan? dat hij verder ging, iets wat Edward niet snel zou lukken?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 14:19:55 GMT
Jessica Malone
Zelf was ze ook niet meer wakker geworden en had zich dus ook niet begeven naar haar kajuit ze was gewoon op de stoel in de hoek van de kamer in slaap gevallen en was hele tijd zowat bij hem gebleven dus. En zoals altijd, net nadat Edward was opgestaan, werd ze gillend en bezweet wakker van een nachtmerrie. Dit keer over haar slavenleven weer, dat ze weer zweepslagen had gekregen en bijna overboord was gegooid door de bemanning, niet op het schip van Frank of Edward, neen, toen ze een klein meisje was op haar eerste reis als slaaf.. Haar ogen schoten dus ook meteen paniekerig open en keken wild om zich heen. Ze zag enkel Edward die zich aankleedde en kalmeerde dus ook langzaam weer, er was niet ergs. Niemand deelde haar nog klappen uit.. Ze hijgde nog even zachtjes uit en sloot haar ogen weer even pijnlijk. Niet normaal hoeveel pijn haar buik weer deed, waarom kon die kleine niet stil blijven? Ze wist natuurlijk niet dat het er twee waren. Ze had wel gemerkt dat ze wat dikker was dan een gewone vrouw op haar 5 maand, maar daar zocht ze gewoon niets achter. Ze opende langzaam haar ogen weer een beetje en wreef over haar buik. Ze keek weer even naar Edward en slikte. "Morgen." Sprak ze nu ook zachtjes en probeerde langzaam overeind te komen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 14:42:36 GMT
Edward kenway
Hij slikte en keek nu pas om en zag haar toen zitten.'' Goedeorgen.'' Sprak hij vrij rustig.'' Ben jij degene die me gisteren heeft neergelegd?'' vroeg hij tamelijk rustig en liep nu rustig terug naar het bed en ging weer even zitten terwijl hij beide handen even over zijn gezicht wreef. Hij sprak wat slomer dan normaal, mede door de hoofdpijn, en reageerde nauwelijks op dat ze gilde, of dat ze bezweet was, meer om het feit dat Edward haar niet meer angst aan wou brengen dan ze had, waarschijnlijk had hij gisteravond genoeg vreemde dingen gedaan, waarvan ze misschien wel vreesde van haar eigen leven.'' Oh mijn kop..'' sprak hij nu ook randomly, terwijl hij even naar het raam keek.'' Blijf even zitten, JEsscia. Is misschien beter, volgens mij doet die buik van je weer flink zeer.'' sprak hij en wees er even naar, en pakte een fles die naast het bed sond, waar geen rum in zat, nee gewoon water, en waar hij even een paar slokken uit nam en daarna naar haar uitstak.'' Hier drink even wat.'' sprak hij ook kalmpjes, duidelijk dat je nu Edward wel weer even gewoon kon hebben, en niet over zijn dochter moest beginnen als je weer heibel in de tent wou hebben.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 14:51:32 GMT
Jessica Malone
Ze keek naar Edward die nu wel weer wat normaler leek, en nuchter waar ze wel behoorlijk blij mee was. Bij zijn vraag knikte ze langzaam. "Ik hoop dat het je niet erg vind dat ik je ook gewoon heb uitgekleed, het is tamelijk ongezond om in je kleren te blijven liggen." Sprak ze nu ook gewoon zacht en bleef nu ook gewoon zitten, haar buik deed inderdaad vreselijk veel zeer. "Je, ik denk niet dat het zo'n makkelijk kindje word later." Zei ze nu ook met een klein lachje en sloot haar ogen weer kort. Ze was zijn woorden van gisteren weer even vergeten, hij zou het toch niet echt menen, of toch niet in nuchtere toestand. Althans dat hoopte ze. Ze keek weer even naar hem toen hij een fles nam, maar zag dat er water in zat, dus deed ze er ook niets op uit. Ze nam rustg de fles aan en knikte dankbaar waarna ze er ook wat van dronk. Ze zou zich nu ook gewoon stil houden over het voorval van gisteren, ze wilde niet weer zo'n dreigementen naar haar hoofd hebben.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 15:12:26 GMT
Edward kenway
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment, terwijl hij nu weer op stond.'' nee hoor, geen probleem, zeker niet vanwege mijn Wapens, zie je. ik heb ze liever heel dan dat ik straks in Kingston nog meer Reales kwijt ben.'' Sprak hij rustig en zuchtte even voor een moment. Nee Edward was wel kapitein maar meer voor zijn eigen coelen en gewin. Hij gaf wel aan dat hij veel van zijn crew en quartermaster hield, en alle voor zich over had, maar je moest Edward goed kennen om erdoor heen te drukken dat zijn persoonlijk gewin over het algemeen beter was en groter was dan zijn liefde voor de rest van zijn Crew. Zo ook voor Jessica eigenlijk, dus zij zou nooit echt veel horen over zijn verleden. Dat gaf schade aan zijn reputatie, en daarvoor, je raad het al, zijn persoonlijk gewin. Mensen mochten niet te veel weten, maar de jacht, die ze tussendoor maakte op de piraat; Barthomelow roberts, had hij prima gedekt door nu Adewale af te zetten, en daarna door te varen naar Port Royal om zijn dochter te halen. Hij zuchtte even voor een moment en keek haar aan.'' Ik moet nadat we Adewale hebben afgezet met haast naar Port royal toe. We gaan dag en nacht zeilen. Weinig slaap in de nachten.'' vertelde hij haar nu ook.'' en ik Kingston moet ik een brief eruit doen, zodat ze het misschien zal gebruiken. De wind is namelijk niet echt prima op die vaar route die we moeten nemen die richting uit.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 15:36:30 GMT
Jessica Malone
Ze zette de fles water neer na nog een slok te hebben gedronken en luisterde rustig naar hem en gaf een knik op zijn eerste woorden. Dat was al mooi dan. Ze wist dat ze nooit helemaal bij Edward door zou dringen, en vond het ook vreselijk jammer aangezien ze altijd goed wilde doen voor iedereen die ook goed deed voor haar. Maar soms leek het gewoon niet te willen en kreeg ze nog hardere steken in de rug terug. Ze hoorde zijn laatste woorden nog even waardoor ze weer knikte. "Is goed Edward." Sprak ze nu ook zacht. Ze zat er over te denken misschien toch maar aan land te blijven wonen, om haar kind op te voeden, maar ze zou het water te erg missen, ze zou Frank te erg missen. Dus ze moest wel op het water blijven, op het schip. Ze sloeg haar blik even naar de grond neer. Ze wilde zo graag helpen met alles om iedereen gelukkig te maken, maar het lukte haar nooit. Ze mocht zich niet bemoeien met het leven van Edward, en dat wist ze ook, maar ze wilde zo graag iets betekenen voor hem, voor iemand.. Dat ze niet meteen vergeten werd als ze wegviel en dat iemand haar zou blijven herinneren. Dat als zij eens in een dip zat dat iemand haar troostte en haar er doorheen hielp zoals zij al die jaren bij anderen had gedaan. De slaven op het schip van Frank had zij altijd haar brood en water gegeven om hen goed te voeden, en zelf maar meer en meer uit te mergelen en ze had er nooit wat voor gevraagd. Maar niemand had haar toen gezegd om het eten zelf bij te houden zodat zij ook wat gezond bleef, of had ook maar gesteund als er weer wat was gebeurd met haar. Misschien was ze te lief voor mensen. Ze had nu wel een deel van haar verhaal aan Edward verteld, en hij een klein stukje van het zijne, maar ze zou nooit alles te weten komen als zij alles zou zeggen tegen hem. Ze streek zacht door haar haar heen en wreef een traan weg die over haar wang was gegleden door alle gedachten er aan. Misschien als het kind er was gaf dat haar hoop, maar ze zag het elke dag minder en minder zitten om nog verder te gaan voor iedereen. Ze durfde zich ook niet voor te stellen als een moeder voor Haytham, en Anne had dat wel gedurfd. Weer veegde ze een traan weg en probeerde weer langzaam op te staan, wat uiteindelijk ook lukte op knikkende knieën. "Ik ga maar weer even liggen denk ik." Fluisterde ze nu ook met een krop in haar keel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 22, 2014 15:54:38 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en zuchtte even, pakte nu een stuk brood, en nam er een hap van, waarna hij rustig weer naar het raam liep, en buiten de lideren van de mannen aanhoorde. De rust die de zee meebracht was heerlijk, vond Edward dan, maar nog iemand in zijn hart toelaten, en zijn hele verhaal vertellen, dat was iets wat Edward liever later deed. als ze oud en grijs waren, mocht hij überhaupt ooit zijn leven nog verhooien aan een meid. Ja hij noemde het vergooien, want hij had ze beide verloren. Hij keek naar Jessica die vertelde dat ze even ging liggen, en hoorde de emotie erbij.'' Wat is er mis Jessica?'' vroeg hij nu ook. '' Doe ik iets mis?'' vroeg hij er maar achteraan, ja edward hoorde wel degelijk altijd graag anderen hun mening, al zou je dat misschien niet direct verwachten met een man zoals hem. Hij zuchtte even voor een moment, en hoopte dat de toekomst iets anders zou brengen.'' Zal ik even met je mee lopen?'' vroeg hij nu oo zorgzaam, maar dat kwam meer doordat hij gisteren waarschijnlijk behoorlijk nare dingen had gedaan, na zijn idee, en daarom was hij even hulpzaam. en hee, hij ag Jessica wel als een vriend van hem, maar of het wederzijds was, wist hij niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 22, 2014 16:14:08 GMT
Jessica Malone
Ze bleef op knikkende knieën staan en wilde zich al wat begeven naar het zijkamertje van de kajuit toen hij har vroeg wat er mis was en of hij iets verkeerds had gedaan. Ze schudde haar hoofd lichtjes. "Het is niets Edward. Het heeft zeker niets met jou te maken." Sprak ze zacht met een voorzichtig glimlachje,al was dat wel een beetje zo. "Ik denk weer te veel over vroeger als mijn slavenleven, en ik mis Frank gewoon." Zei ze nu ook vrij eerlijk tegen hem met een flauwe glimlach al stond er duidelijk pijn en verdriet in haar ogen momenteel. De zwangerschap maakte haar ook heel emotioneel de laatste tijd, ze dacht amper nog aan de goede dingen en begon steeds aan de slechte te denken. Bij zijn vraag of hij even zou meelopen glimlachte ze weer flauwtjes. "Dat zou fijn zijn." sprak ze nu ook rustig en vriendelijk tegen hem, wel nog met de brok emoties die vast zat. En zij zag hem ook wel meer als vriend dan als haar kapitein, maar het was ook de enige vriend die ze ooit werkelijk gehad heeft..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 22, 2014 16:39:22 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en knikte even.'" Dat slavenleven ligt nu achter je, Jessica, en ik beloof je er nooit weer in terug te trekken. Ga anders eens een keer met Adéwalé praten.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Het klinkt misschien dom, en dat is het misschien ook wel dat ik dat zo op breng, maar adéwalé is ook slaaf geweest vanaf het eerste uur dat hij kon ademen.'' Sprak hij kalm en keek haar aan.'' Misschien helpt dat je steun te krijgen op het eerste gedeelte, want je ziet waar hij nu staat. als Kwartiermeester op de jackdaw. Dus ik weet zeker, Jessica, dat jij het ook kan maken in deze wereld.'' sprak hij rustig en toemoedigend,ne keek haar aan.'' leun maar op mij, als je wilt.'' sprak hij kalmpjes, duidelijk dat hij zonder drank eigenlijk een hele goede vent was die je goed kon hebben.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 22, 2014 16:59:23 GMT
Jessica Malone
Hij begon over dat hij beloofde dat ze nooit meer in het slavenleven terecht zou komen, en daar was ze hem verschrikkelijk dankbaar voor nu hij dat zei. Ze knikte op zijn woorden over Adéwalé, misschien moest ze dat eens doen. Ze glimlachte zwakjes. "Ik ben ook best ver gekomen sinds ik uit het slaven leven ben." Zei ze met een kleine flauwe glimlach. Hij sprak haar bemoedigend toe, wat haar zeer goed liet voelen eigenlijk vanbinnen. Het was fijn te weten dat hij toch wat om haar gaf. Ze leunde voorzichtig wat tegen hem aan tijdens het stappen en voor houvast moest ze hem ook wat vast grijpen met één arm om niet te vallen. Ze zwangerschap putte haar echt uit en dat was nu meer dan duidelijk geworden. Het tegen hem aanleunen voelde veel te goed, het mocht niet goed aan voelen. Althans niet op die manier, maar vriendschappelijk voelde veel anders dus dat was het al zeker niet. "Dank je." Sprak ze nu ook gewoon zacht tegen hem en bleef wat voorzichtig tegen hem aanleunen om naar de zijkamer te lopen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 22, 2014 18:11:39 GMT
Edward kenway
Hij knikte even voor een moment en keek naar haar terwijl hij haar ondersteunend richting de zijkaer voelde. Hij had geen gevoelens voor haar, of althans niet op die manier hoe zij het nu waarschijnlijk voelde, dus het zou moeten groeien, als er al wat was vanaf edward zijn kant. Hij knikte enkel kort op haar bendankje en zette haar rustig op het bed neer in het zijkamertje.'' Nou. Daar ben je dan. Zal ik anders even wat mannen vragen of ze even wat eten voor je klaarmaken?'' sprak hij kalm en ging nu bij de deuropening staan, ook klaar om zo weer weg te lopen, want hij moest zo ook echt aan het werk, ook al kon hij zichzelf wel neerschieten, zoals zijn kop momenteel bonkte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 22, 2014 18:34:30 GMT
Jessica Malone
Oh ze wist dat ze niet hoefde te hopen op een relatie met Edward, ze wist het maar al te goed. Hij had vaak genoeg gezegd dat hij geen andere vrouw meer wou in zijn leven na Tessa. Ze liet zich rustig neerzetten en hoorde zijn vraag waardoor ze even later toch haar buik ook van honger voelde rammelen. "Dat zou heel fijn zijn Edward. Dank je." Sprak ze weer zacht tegen hem en glimlachte kort en flauw. Ze zag hoe hij weer aan de deuropening ging staan om zo te vertrekken, maar ze ging hem niet tegen houden momenteel, daar was ze nu niet toe in staat. Ze zou hem wel zien als de pijn was verminderd, of als hij even zijn kajuit binnenstapte, al sliep ze dan vast. Morgen sowieso. Dus ze zag wel weer. Ze merkte wel dat hij vreselijke hoofdpijn had waardoor ze ook even in een tasje zocht naar het zakje met kruiden. Ze reikte het dan een beetje naar hem uit. "Het zou wat moeten helpen tegen de hoofdpijn. Zo kun je ook niet blijven rondlopen." Sprak ze rustig tegen hem en hield het zakje rustig uitgestoken. "Moet je in wat water laten weken en de blaadjes er dan uithalen en opdrinken." Sprak ze er ook rustig bij.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 23, 2014 22:23:45 GMT
Anne Bonny Gister had ze met Haythem de beer opnieuw gemaakt, en toen ze door had gerekegen dat het eigenlijk al erg laat was en ze had allemaal wel gehoord van de bemanning wat er boven was gebeurd had ze maar besloten dat Haythem maar bij haar moest slapen vanacht. Ze zou dan de dag erna wel horen wat Edward er van had gevonden. Toen ze vanmorgen wakker werd had ze glimlagend naar Haythem gekeken die lag te slapen naast hara met zijn beer met nieuwe hoofd. Even streek ze zacht over de jongen zijn hoofd waarna ze uit bed stapte en zich aan klede. De rest van de bemanning was of allemaal aal weg, of sliepen nog. Ze keek nog even naar Haythem en liep toen rustig het dek op waar ze rustig naar de keuken liep. ze maakte even een gezellig praatje met de kok en kreeg toen het bord met Haythem zijn eten er op, nadat ze verteld had dat hij bij haar had geslapen dus dat het niet nodig was om dit naar de kajuit van Edward te brengen. Ze bedankte de kok en rustig liep ze met het bord voor HJaythem het dek weer op
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 9:51:00 GMT
Edward Kenway
Hij keek naar haar en knikte even voor een moment.'' Dan ga ik even wat te eten halen voor je.'' sprak hij rustig en wou al weglopen toen ze met wat aan kwam zetten, en hij schudde zijn hoofd.'' Nee, dat hoeft niet. Deze hoofdpijn moet mij weer herineeren hoe stom ik was gsteren, zoals iedere keer.'' Sprak hij enkel.'' Ik ga even die dingetjes doen, tot zo Jessica.'' Sprak hij kalm en liep nu ook rustig weg, en ging het dek op, en keek naar wat mannen, die hij vroeg haar even een ontbijtje te brengen en ze knikte dan ook, terwijl hij nu het bovendek op ging, en even nar Adéwalé keek, die achter het roer stond, en het nu aan hem overliet. Hij glimlachte zwakjes naar hem.'' Goedemorgen.'' Sprak hij rustig en hij knikte even.'" Goedemorgen Kapitein Kenway.'' sprak Adéwalé alleen maar rustig aangezien hij natuurlijk ook nog niet vergeten was wat er gisteren gebruikt was.'' Oke mannen, laten we dat zeil pakken, zodat we vanavond misschien nog in Kingston zijn !'' sprak hij rustig en de mannen begonnen direct te werken, terwijl hij zag dat er nu een van zijn bemanning naar de kajuit liep, om Jessica een bordje te brengen met eten.
Haytham Kenway
De jongen had zich gisteren vermaakt, toch was hij wat bang nu beneden deks te moeten gaan slapen, omdat hij dat nooit mocht van zijn vader, het was daar gevaarlijk, had hij gezegd, zeker als zijn bemanning drank op had. hij sliep dan ook nauwelijks, en ook al zag zij hem lief slapen, hij sliep helemaal niet, laten we zeggen dat Haytham over de hele nacht nog geen uurtje slaap had gehad, zo bang als hij was, maar het niet durfde toe te geven, dat hij naar de Kajuit wou, in zijn eigen bedje, zijn veilige bedje waar hij zich wel fijn voelde, en toen zij weg ging bij hem, sprong hij direct overeind, en liep het bovendek over, niet wetend dat zij gewoon voor hem naar de keuken was, en rende hij angstig naar de kajuit, en dook daar direct zijn eigen bedje in, en voelde zich daar direct al een stuk fijner. Dat zij over zijn hoofd had gestreken, daar was hij zelfs van Geschrokken en dat had ze moeten voelen. Maar nu hij hier lag, en zich wel degelijk veilig voelde, viel hij nu wel gewoon in slaap.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 24, 2014 14:25:22 GMT
Anne Bonny Ze had wel gemerkt dat hij wat geschrokken gerageerd had toen ze hem zchtjes over zijn hoofd had gestreken. Maar ze had de link niet gelijk gelecht dat dit kwam omdat hij gewoon wakker was en hij bang was. Rustig liep ze terug naar haar bed en zag dat die weg was. Even zuchtte ze en liep toen terug om hoog naar de kajuit van Edward en liep zachtjes naar binnen en zag Haytam liggen. Ze zette zachtjes het bord op de tafel en liep zachtjes de kajuti weer uit. Rustig li8ep ze naar de rand van het schip waar ze haar armen op de reling legde en rustig naar het water keek. Ze genoot van de wind die met haar haren speelde, en het geluid dat het water maakte. Waaron had Haytham niet gewoon eerlijk gezecht dat hij daar eigenlijk niet wilde slapen. Dat hij gewoon in zijn bed wilde slapen. Even streek ze over haar gezicht en friemelde wat aan haar vingers.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 24, 2014 21:29:39 GMT
Jessica Malone
Ze glimlachte nog even naar Edward en stak de kruiden weer terug in het tasje. "Is goed Edward. Bedankt nog, voor alles." Sprak ze nu ook nog even tegen hem en zag hoe hij de kajuit nu uitliep en merkte niet veel later Haytham naar binnen rennen, en kort daarna Anne die een bord eten voor de jongen neerzette. Hmm, Haytham leek totaal niet uitgerust en was dan ook snel in slaap gevallen blijkbaar. Ze zag Anne weer vertrekken en merkte hoe ook niet veel later haar eten werd gebracht. Ze bedankte de man rustig en at er een beetje van, nam zelf wat kruiden tegen de pijn en kwam heel langzaam weer overeind. Ze zou zo meteen wel gaan slapen, ze wilde nog even bij Haytham kijken. Ze zag vanaf hier al goed genoeg dat hij amper een oog had dicht gedaan vannacht en zuchtte zachtjes. Ze streek met haar vingertoppen over zijn voorhoofd en glimlachte een beetje. "Welterusten Hay." Sprak ze nu ook gewoon, ondanks dat hij al sliep en schuifelde dan weer terug naar de zijkamer van de kajuit. Ze liet de deur wel gewoon open, moest er iets gebeuren dat ze zo wakker kon worden. Ze ging rustig liggen op het bed en legde een hand even op haar buik en zuchtte. Zou nog eens een geweldige bevalling worden als de zwangerschap zelf al zo zwaar was.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 24, 2014 22:14:36 GMT
Haytham Kenway
Hij voelde weingi van de dingen die Jessica bij hem deed, en hoorde Zelfs Anne niet meer, en sliep rustig door xD
Edward Kenway
Hij stond bij zijn roer en keek even om zich heen, naar de bemanning alles op het schip. Hij dacht na over Haytham, over zijn Jackdaw, en vooral; de toekomst. Hoe ging het nou binnnekort verder, en hoe ging hij ervoor zorgen dat iedereen een fijn thuis had. Want hij stond er nogal om bekend inmiddels dat hij een kapitein was, die om zijn eigen gewin veel gaf. al hun reizen tot nu toe, misschien waen het sprookjes geweest, maar ook deze res weer, hij wist niet wat het ging worden. Zelfs de aanstelling van zijn Kwartoermeester twijfelde Edward momenteel over, Anne zou het goed oen, maar ze leek haar niveau enorm af te zwakken de afgelopen tijd naar een braaf huismoedertje, en dan was Jessica weer geschikt, en anne voor de zorg van zijn zoon. Maar dat zou ook maar voor kort zijn als die met haar baby zat moest hij weer een andere aanstellen. De bemanning zong ondertussen de wel bekende liederen die wel vaker op hun schip werken gezongen. Zo nu Lowlands Away. Hij neuriede zachtjes mee met de melodie voor een moment en sloot nu zijn ogen. Hij genoot terwijl de woorden over het dek van de Jackdaw klonken; I dreamed a dream the other night Lowlands, lowlands away me John My love she came, dressed all in white Lowlands away
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 25, 2014 6:23:37 GMT
Jessica Malone
Ze sloot haar ogen langzaam een beetje en bleef rustig op de rand van haar bed liggen eigenlijk. Haytham had vast doodsangsten uitgestaan benedendeks. Maar zij kon er nu niet veel meer aan doen, en ze wilde de jongen nu niet storen in zijn slaap. Ze doezelde langzaam weg in een rustige slaap en wreef zacht over haar buik in haar slaap. Ze draaide zich rustig om en na een tiental minuten schoot ze al weer schreeuwend wakker. Ze hijgde meteen weer uit en keek naar Haytham, hopelijk werd hij er niet wakker van en sliep hij gewoon verder.. Ze wilde de jongen zijn rust niet verstoren. Straks kon ze wel even weer met Edward praten, ze wilde het gewoon even over Haytham hebben.
|
|