Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 11:57:36 GMT
Rafe Rustig stond hij aan dek en keek naar de wal. De laatste dingen werden aan boord gehaald voordat ze zouden vertrekken. Een 2 maand durdende reis om spullen op te halen voor nieuwe wapens. Ze zouden daar 1 dag aan wal blijven en rond de nacht weer vertrekken. Zelf zou hij aan boord blijven. Sins zijn verloofde was vermoord had hij geen stap meer gezet op land, hij had er geen reden meer toe. Hij haalde even zijn pet van zijn hoofd en streek even door zijn donkerblonde haar heen. Ja om Rafe kon je niet heen. Vergeleken met alle andere van deze tijd wqas hij een reus, Hier was hij vroeger ookaltijd mee gepest maar nu had het wel zijn voordelen. Veel mensen waren bang voor hem en dat was handig in zijn ogen. Maar nee als je Rafe kende wist je dat hij een goed hart had en nooit met opzet mensen kwaad zou doen. Hij zag hoe de laatste dingen aan boord gehaalt werden en de laatste bemaningsleden afscheid namen van hun vriendin/vrouw/ familie. Even draaide hij zijn hoofd weg. Elke keer voelde hij zich er weer rot over. Zei stond er niet meer. Zijn lieve caroline zou hij nooit meer zien. Hij geloofde niet in een leven na de dood. Dus als hij overleed zouden ze alsnog nooit samenzijn tot zijn spijt. De laatste mannen gingen aan dek en de loopplank werd binnen gehald en hij voelde en zag hoe het schip langzaam wegvoer van de kade. Hij bleef even bij de reling staan en draade zich daarna om naar de mannen " Over 2 maanden zijn we hier weer terug. Over een maand meren we aan bij onze eindbestemming, onderweg meren we verschillende keren aan om onze voorraad bij te vullen. We zullen op onze eindbestemming aankomen en daar tegen de nacht weer vertrekken.Ik hoop dat ik over 2 maanden julie allemaal gezond en wel van de loopplank kan zien gaan, en dat we een goede 2 maanden met elkaar te gemoed gaan "S prak die. iedereen was hier bekend dus iedereen wist hiuer ook de regels van dit schip
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 13:10:39 GMT
James Kidd
Ze liep misschien als een van de laatste het schip op, maar dat kon haar niet schelen. Gekleed in haar mannen kleding zoals altijd, zou niemand haar ooit ontdekken wie ze werkelijk was. Ze glimlachte even voor een moment, en keek naar hoe de mannen hun vrouw en anderen nog uitzwaaden, maar zij zwaaide niet, want er stond toch niemand. Zou er niet meer zijn, want mary Read was dood, zei ze altijd. Ze lachte even voor een moment, en liep naar het bovendek. Ze was gepromoveerd tot kwartiermeester van dit schip, dus ze zou nog meer met Rafe te maken hebben dan ze misschien wou. maar het kon haar niet schelen, hij wist niet wie ze werkelijk was, en dat maakte alles een stuk gemakkelijker. Ze liep even naar hem toe en glimlachte even.'' Goede Speech zoals altijd.'' sprak ze rustig, en je hoorde werkelijk gewoon een man praten, er was niets vrouwelijks in haar stem te horen, ze was er uiteraard perfect in getraind.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 15:45:47 GMT
Rafe McCawley Hij keek om toen hij een stem hoorde spreken dat het eengoede speech was. Hij keek weer naar de kade, naar de plek waar Caroline altijd had gestaan. Even streek hij over zijn gezicht.Hierna draaide hij de kant van James weer uit en keek hem even aan. Hij knikte even naar hem als een teken van dank en liep toen bij hem weg. Hij stak zijn handen in zijn zakken en liep naar zijn eigen hut. Ja elke reis was het vertrek en de aankomst het moeilijkst voor hem. Hij kwam voor korte momenten ook nooit aan land, nou zelf voor de lange momenten niet. Hij had er niks meer te zoeken dus waarom zou hij dan nog van ziojn schip af komen. Rustig opende hij de deur van zijn hut en liet hem open staan. Dit was een teken dat je gewoon binnen mocht komen als er wat was of als je hem nodig had. Hij deed zijn pet af en hing die op de leuning van zijn stoel waar hij zelf rustig op ging zitten.Hij keek wat naar het grote portret van Caroline aan de muur en zuchtte even. " ik mis je mijn liefste " fluisterde hij zacht naar het schilderij
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 16:01:25 GMT
James Kidd
HEt liefste zou ze zo af en toe haar identiteit aan Rafe laten wetenw, dat er een vrouw aan boord was, maar het leek haar niet slim, vrouwen waren niet welkom, aan boord van een marine schip, dus hield ze haar mond. Maar ze had wel het een en ander opgevangen over zijn verloofde, waardoor ze zich toch een beetje verantwoordelijk voelde als kwartiermeester op het schip, maar goed, dan zou zezichzelf waarschijnlijk langzaam aan verraden. Want ze had al goed een maand toch een oogje op Rafe, moest ze eerlijk zeggen. Maar dat was iets wat terzijde gehouden moest worden. Zij was James kidd nu, niet meer Mary read, en daar mest ze het mee doen. Ze glimlachte even en zorgde dat het schip in goede banen geleid was, zodat als straks Rafe naar buiten kwam, hij in feite niet veel meer hoefde te doen, al moest hij de koers zelf bepalen, dat waren haar taken natuurlijk niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 16:16:20 GMT
Rafe Hij bleef nog even naar het schilderij kijken. Zijn mooie verloofde met haar prachtige glimlach. Hij streek even door zijn haar en zuchtte even. Eigenlijk moest hij dat schilderij er uit halen. Dit grote schilderij zorgde er voor een groot gedeelte voor dat hij haar niet kon vergeten. maar misschien wilde hij dat wel niet. Hij had de afgelopen 2 jaar nooit meer lief gehad, hij had het zich zelf verboden. Maar Rafe was niet zo als de meeste kapiteinen. Vrouwen waren bij hem aan boord wel toegestaan. Hij wilde hier verandering in brengen. Hij had van sommige vrouwen de gedrevemheid gezien om ook eerlijk behandeld te worden en hij had hier respect van. ALleen als hij voor deze keuze uitkwam wist hij niet hoe dat af zou lopen. Daarom hield hij dit ook voor zich. Hij stond na een tijdje weer op en zette zijn pet weer op zijn hoofd. Op zijn gemakje liep hij terug het dek op en trok de deur achter zich dicht. Hij keek even om zich heen en liep naar de reling waar door degolven een klein beetje water in zijn gezicht kwam wat hij even met de rug van zijn hand er weer af haalde.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 16:53:04 GMT
James Kidd
Ze uchtte even en liep nu naar het roer toe, terwijl ze haar hand erover heen liet gaan, en rustig wachtte tot Rafe zou komen en hun koers zou komen bepalen. Ze glimlachte een beetje toen ze hem zag komen uit de kajuit, maar die glimlach deed ze direct weer weg. Oke, het was een leuke man om te zien, maar zij was ook een man nu, ze zou nooit meer terug naar Mary Read, tenzij het echt niet anders kon. Ze gaf het stuur over aan de stuurman en ging rustig naar beneden, en liep naar Rafe toe.'' Kapitein.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Welke koers moeten we aanhouden?'' vroeg ze kalm en keek hem aan, terwijl ze ook even over de zee heen keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 16:56:54 GMT
Rafe Hij leunde met zijn bovenarmen op de railing en keek op toen hij een stem hoorde en keek hem even aan " Ik loop wel even naar de stuurman "Sprak die waarna hij terug zjn kajuit in liep om de kaart te pakken waarna hij rustig naar boven liep naar de stuurman. Rustig babbelde hij even met hem over de koers die ze aan zouden houden en wat de rest van de planning was over deze reis. Hij babbelde daanra wat over koetjes en kalfjes waarna hij weer naar beneden liep, de kaart in zijn kajuit legde en hij weer naar het dek kwam " Ik hoop dat het de komende tijd een beetje fijn weer isop zee "s prak die tegen James toen die daar bij weer kwam staan " Dat is voor iedereen het prettigst hier op het schip " Sprak die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 18:28:41 GMT
James kidd
Ze knikte even en keek hem even na, terwijl hij naar de stuurman door liep. Handig, zij moest dat straks overnemen, en moest hij dubbel informeren, maar goed, het maakte ook niet uit. Hij zag hem weer terug komen en luisterde rustig naar hem.'' Dat hoop ik ook. Geen storm, al ziet het er momenteel niet naar uit dat het de komende dagen gaat stormen, het is momenteel veel te warm.'' Sprak hij rustig en knikte even.'' Dit is waarschijnlijk de laatste toch die wij samen doen.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Een kapersschip van de marine heeft om mijn diensten gevraagd, en dan kan ik promoveren.'' sprak ze rustig tegen hem, en slikte even voor een moment.'' Ik heb nu een jaar bij u gedient, een fijne tijd, maar ik kan dit offer ergens niet afslaan.'' Sprak ze eerlijk en lachte eve.'' al heb ik het Als Kwartooermeester onder jou ook altijd naar mijn zin gehad.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 18:40:21 GMT
Rafe Hij luisterde rustig naar haar " Tot het vanaacht plots afkoeld dan hebben we een grote storm te pakken " sprak die tegen haar en luisterde verder naar haar over dat hij hier weg zou gaan over 2 maanden. Hij streek even over zijn gezicht " ik snap het. Ik zou het ook niet af kunnen staan denk ik "S prak die eerlijk tegen haar " maar erg jammer vind ik het wel " Sprak die tegen haar " jaq een fijne tijd hebben we gehad dit jaar, en het zal lastig worden zoon goed iemand als jou te vinden "s prak die tegen je en keek naar je " Hij kan trouwens je straks de route doorgeven "Sprak hij doelend op de stuurman. " ik zal zo alvast maar gaan nadenken wie je over 2 maanden dan maar moet gaan vervangen. Aangezien ik niet gedacht had dat het helaas al zo snel zou gaan " bekende hij eerlijk en bleef op de leuning hangen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 18:58:53 GMT
James Kidd
Ze keek naar hem en schraapte even een beetje haar keel, en luisterde naar hem.'' Ik weet ook nog niet of ik het wil. Ja het kapersleven verdient meer dan dit leven, maar de koningin is bezig met een vredes gedrag, en als die getekent is, is het over met de kapers.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dus ik weet niet wat ik doe, maar ik wou het alvast doorgeven dat de kans erin zit dat ik dit schip ga verlaten. Maar het verdrag is in proces, dus er is een grote kans dat als we terug gaan naar Port Royal, en we daar aanleggen, dat de hele situatie al over is, en ik ga niet illegaal kapen, ik heb nooit echt iets gezien in het piraten leven. Ja missschien de spanning, die mis ik bij de marine soms wel, als ik eerlijk ben.'' sprak ze rustig en luisterde verder. ze zuchtte even voor een moment.'' ik had het ook niet verwacht, ik kreeg het aanbod vandaag. Ze willen namelijk een piraten schip neer halen wat The Jackdaw heet, of iets dergelijks.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 19:08:35 GMT
Rafe Hij hoorde haar spreken " Ik zal het allemaal zien James oke "S prak die tegen hem " maar ik kan beter dan iemand achter de hand hebben voor als jij wel weg gaat, dat ik dan niet in 1 keer zonder iemand zit " Sprak die tegen hem en haalde even de pet van zijn hoofd. Hierna streek hij rustig door zijn haar en keek over het water heen. " ik weet over welk schip je het hebt " Sprak die tegen hem en keek weer even naar het water. Als je goed keek zag je soms een vis net bij het wateroppervlakte zwemmen. Even keek hij naar de vissen en keek toen weer even kort naar jou. Je mocht dan wel een man zijn, maar je was wel 1 van de enige die hij vertrouwde op het schip. Je was als een broer voor hem geworden. En nou zou je waarschijnlijk weg gaan en dan had hij eigenlijk helemaal niemand meer. aangezien hij niemand meer zo dicht toelaate om nog echt vrienden te worden. verder dan collega's kwam het bij de meesten niet meer
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 20:42:11 GMT
James Kidd
Ze zuchtte even en keek hem aan.'' Daar heb je ook wel gelijk in. Ja Mary was hem zelf ook ontzettend gaan vertrouwen, hij was ook als een soort broer voor haar, en stiekem diep van binnen wel een beetje meer, maar ze kon zichzelf niet bloot stellen. Tenminste, wat zou hij zeggen als hij weet dat hij al die tijd met een dame heeft samen gewerkt? Zou hij boos worden? Verbaasd? ze wist het niet en daarom wou ze het ook niet echt uit gaan proberen.'' Weet je, als ik ooit mijn eigen schip zou hebben, en mijn eigen vloot, als het zo ver nmocht komen, zou ik ook gewoon vrouwen in dienst nemen. Ik vind dat je het niet over zwakkere seksen mag hebben.'' sprak ze rustig, kijkend hoe hij erop reageerde.'' mijn zusje, Mary wou heel graag bij de Marine, maar mocht niet omdat ze een vrouw was. Hoe denk jij erover? zouden vrouwen echt ongeluk brengen?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 20:48:06 GMT
Rafe Hij luisterde naar je hoe je over vrouwen op ee nschip begon te praten en keek even om zich heen en keek naar je " Ik heb hier 1 vrouw aan booord gehoud, mijn huidige verloofde " hij keek naar je " maar dit schip is niet helemaal van mij. Het blijft een vloot van de marine. En hun kwamen er achter en ze is verbannen van dit schip. Ik heb gezien wat vrouwen kunnnen, ik heb er meer gewledig overweg kunnen gaan met een zwaart. Maar ik zou mijn baan verliezen als ik ook ooit nog maar 1 vrouw op mijn schip zou toelaten "S prak die tegen haar " Ik ben niks zonder mijn vloot, ik ben geen man voor op het land. Ik heb dus een keuze toen moeten maken. En die keuze was dus geen vrouwen meer op mijn schip. Maar zodra er ooit maar weer vrouwen op een schip mogen komen, zijn ze hier van harte welkom " Sprak die eerlijk
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:04:11 GMT
James Kidd
oke en de eerste woorden sloegen direct bij haar in als een bom. Hij was dus verloofd. Ze slikte even en keek duidelijk even van hem weg, naar het water naar de vissen die er zwommen.'' Nee zo denk ik er dus ook over.'' sprak ze rustig en keek weer naaar voren en toen weer naar hem.'' IK ben ook meer van het water dan het land, het land heeft mij teveel herinneringen achter gelaten, en dus ben ik liever op de zee, de enige plek waar ik nog vrij kan zijn, en mijn leven kan leiden.'' sprak ze en keek naar hem en glimlachte even zwakjes nu naar hem, de eerste woorden waren bij haar toch ingeslagen als een bom, waardoor haar dekmantel ietsjes ingezakt was, maar nog niet opvallend genoeg was, o te zeggen er zit je iets dwars, of volgens mij ben je niet helemaak hoe je je voor doet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:10:05 GMT
Rafe Hij zei tegen iedereen dat hij verloofd was. Dit eigenlik om vrouwen op afstand te houden maar ja dan kon je niet tegen ze mannen zeggen dat je niet verloofd was. Hij speelde wat zijn ring en even hield hij zijn ogen dicht. even ging het moment door zijn hoofd dat hij haar haar ring had gegeven. Hij had er harde voor gespaard om de ring te kopen die zij zo mooi had gevonde. Hij opende zijn ogen weer en keek hem even aan. Misschien was dit wel de eerste waar hij echt eerlijk tegen moest zijn " Caroline is 2 jaar geleden vermoord, nadat ze op het land moest blijven heb ik een schip latenzinken. Uit wraak hebben ze haar vermoord " Sprak die zacht en keek naar het water terwijl hij de ring wat om zijn vinger heen en weer draaide " ik heb al 2 jaar geen stap op het land gezet. Ik heb er geen reden meer toe. "s prak die eerlijk. Het voelde eens goed om dit te kunnen delen met iemand.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:22:41 GMT
james Kidd
HIj keek naar hem en slikte even toen hij zei dat ze vermoord was, en wou een arm om hem heen slaan, meer die vrouwelijke kant in haar, maar deed het niet ze kon niet opvallen, al was het soms echt moeilijk voor haar. Ze keek hem aan en gaf hem in plaats daarvan een stevige hand op zijn schouder.'' Dat spijt me heel erg voor je. Ik weet wat het is, mijn vrouw is vermoord, net na het huwelijk.'' sprak ze rustig, ze had het natuurlijk over haar man, maar ze moest het nu omdraaien uiteraard. '' Maar ik snap je volledig. Het liefste ben ik ook altijd op het water, op het schip. Kom laten we even naar de kajuit gaan, de mannen hoeven niet alles mee te krijgen.'' sprak ze rustig en keek hem aan. Ooit zou ze zich wel onthullen, als de tijd daar was, maar nu moest het niet. Ze droeg twee ringen, de vrouwenring, haar eigen ring uiteraard, en die van haar oude man aan een andere vinger.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:32:22 GMT
Rafe Hij luisterde naar je en voelde even je hand op zijn schouder. Hij hoorde je spreken over dat joun vrouw was vermoord nadat jullie getrouwd waren. Kort daarna sprak je dat ze wel naar zijn kajuit konden gaan dat niet iedereen dit allemaal hoefde te horen. Hij knikte alleen even kort en draaide zich om en liep rustig naar zijn kajuit waar hij op de stoel ging zitten en even naar het grotr schilderij keek. Hij deed zijn ring van zijn vinger en legde die op de tafel voor zich en streek even door zijn haar, nadat hij zijn pet af had gehaald. Hij leunde met zijn ellebogen op de tafel en zijn hoofd in zijn handen. Hij miste haar verschrikkelijk maar lief hebben nee dat nooit meer. Oke het voelde fijn dat James hem begreep.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 21:49:37 GMT
James Kidd
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment. er klopte al snel iemand op de deur die naar binnen kwam.'' Het spijt mij, kapitein, Kwartiermeester, maar verderop lit een piraten schip aan anker. het lijkt verlaten, wat wilt u doen?'' vroeg de man en ze knikte even.'' we zullen in overleg gaan.'' sprak ze rustig en de man knikte en vertrok.'' laat mij maar.'' sprak ze en deed nu haar blouse een beetje los, waardoor er een kelien tattoo tevoorschijn kwam, en haar borsten iets zichtbaar werd. ze had niet veel, maar nu door het blousje werd het zichtbaar, en ze haalde de rode band uit haar haren, waardoor haar haren langs haar gezicht vielen, en ze even glimlachte.'' Je krijgt uitleg, nu eerst dit. en jmes, die heb je op bed gelegd, die voelde zich niet lekker ofzo, verzin iets.'' sprak ze met nog steeds dezelfde stem die ze ook als James gebruikte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 21:55:15 GMT
Rafe Hij keek op toen er iemand binnen kwam met het nieuws over een verlaten piratenschip. Nou altans wat verlaten leek. Hij hoorde hoe James sprak dat ze dit wel zouden overleggen. Hierdoor liep de man weg en hoorde James spreken dat hij dit wel zou oplossen. Hij fronste. Waarom deed hij zijn blouse los en er kwam een soort vorming van borsten zichtbaar. Je haalde de rode doek uit je haar en je haar viel naar beneden. Hij hoorde je spreken over dat je uitleg zou krijgen en dat hij maar wat moest bedenken voor james. Oke wat was dit. Je was helemaal geen man zoals je je al een dik jaar voor deed. Je loog al een dik jaar tegen hem terwijl het voor hem voelde alsof je zijn broer was. Verward streek hij over zijn gezicht en kon geen woord uitbrengen. Nee nu was het verwarring en straks zou het een combinatie van dat en woede zij nals ze terug kwam
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 22:23:48 GMT
Mary Read
Ze liep het dek op, mannen keken naar haar en zij keek even naar hen en glimlachte evn een beetje. God man, eerst had ze nooit aandacht, en nu een hele hoop. Ze enterde het schip ook gewoon, en zag maar twee piraten, die direct op haar af gingen, en naar haar boezem keken. MEt een slag stak ze de twee dood, en ging terug naar hun chip en glimlachte even een beetje, waarna ze het kruit liet ontploffen en even snoof, en terug liep naar de kajuit, en daar haar blouse weer dicht deed, en de rode doek weer in haar haren deed.'' Bijna verlaten. Twee piraten, meer niet.'' sprak ze rustig en snoof even voor een moment.'' Oke, jij wilt vast uitleg, want je denkt nu ook vast, zij heet geen James.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 22:29:53 GMT
Rafe Hij was op de stoel blijven zitten en kon het niet plaatsen. maar de verwarring had inmidels plaats gemaakt voor woede en verraad. Hij voelde zich verradde door je. Hij had alles met je gedeeld. Hij vertrouwde je voor meer dan 100 %. Hij kreeg helemaal niks mee van wat daar buite gebeurde en streek door zijn haar. Het duurde een tijdje tot je binnen kwam en je hoorde spreken over dat het bijna verlaten was en dat er maar 2 piraten waren geweest. Kort daarna sprak je dat hij vast uitleg wilde want ja James zou je wel niet heten. Hij stond op en keek je aan " Verdwijn uit mijn ogen !!. Je bent geen kwartiermeester meer van dit schip. Bij de eerst volgende haven verlaat jij onmiddelijk dit schip "s prak die kwaad naar haar. Nee dit was totaal niet omdat ze een vrouw was. maar omdat ze al ddik een jaar loog over wie ze was. Hij had hem nee haar gezien als zijn broer. En nu flikte ze hem dit. Nee dat kon die op dit moment echt niet hebben. Hij had zijn pet van zijn hoofd gehaald en streek gefrustreerd door zijn haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 22:50:30 GMT
Mary Read
Ze keek hem aan, terwijl ze nu weer precies zoals James Kidd eruit zag, en keek hem even aan.'' Laat me het tenminste even uitlegggen.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dan snap je misschien waarom jij altijd James Kidd zag, de zoon van de beruchte piraat William Kidd, in plaats van de dochter, Mary Read, die de naam van haar moeder draagt, en nog steeds een dochter is van de wel befame William kidd.'' sprak ze rustig.'' Ik heb nooit tegen je gelogen, alleen dingen verdraaid. Mijn man is vermoord na ons huwelijk. De marine kende altijd al James kidd. Ik werd opgevoed als een jongen, mijn moeder wou dat.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Ik heb je altijd gerespecteerd, maar dit wa iets wat ik voor mezelf moest houden.'' sprak ze en liep nu rustig weg, en keek nog een keer om.'' Je had het misschien niet begrepen, als je mij als Mary Read had gezien als eerste. Mij niet gerespecteerd zoals ik ben. en bedacht dat ik een vrouw was als zovelen. Zo ben ik niet, Rafe, onthoud dat. Ik ben gewoon een vrouw, geboren in een verkeerd lichaam.'' met die woorden liep ze zijn kajuit uit, en de beanning keek haar even aan.'' Heey, waar is dat lekkere stuk gebleven?'' vroeg een van hen en ze schudde haar hoofd.'' Ik denk echt dat jullie spoken zien.'' sprak ze enekl en ging bij de reling staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 24, 2014 22:56:33 GMT
Rafe Hij hoorde haar spreken over dat hij hhaar et teminste uit moest leggen. Hij bromde wat maar liet haar uit praten. Hij zag hoe ze na die woorden weg liep en liep haar achterna het dek op. Ze wilde het uitleggen dan moest ze hem ook de kans geven nog te reageren. Hij kwam achter haar staan. " Je hebt het afgelopen jaar altijd tegen mij gelogen !! Dingen spreken die niet zijn zoals de waarheid is liegen "s prak die tegen haar " Geloof mij, als ik je al vrouw had gezien dan was je nooit zodicht bij mij gekomen. Ik heb je verdomd gezien als mijn broer ja. Ik vertrouwde je alles toe. Geen enkele vrouw is het zelfde net als dat geen enkele man hetzelfde is. Zo behandel ik dus ook niemand aangezien dat ook niet kan. " Hij keek naar hem, haar nou op dit moment weer hem " Je had van af dag 1 gewoon de waarheid moeten zeggen. Je had me toen moeten zeggen hoe het met je zat. Je had me die dag dit verhaaltje moeten vertellen. In dit vak, en vooral op dit schip is eerlijkheids het belangrijkst. Je moet je bemaning kunnen vertrouwen. EN helemaal je kwartiermeester en je offichiers "sprak hij naar hem en streek over zijn hoofd aangezien hij zijn pet was vergeten in zijn kajuit. EN het kon hem ook helemaal niet schelen dat iedereen alles kon horen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 24, 2014 23:03:11 GMT
James Kidd/ Mary Read
Ze keek naar hem en zuchtte even en keek naar de rest van de bemanning.'' Houd mijn geheim tussen ons, alsjeblieft.'' Sprk ze rustig en keek hem aan.'' ik snap dat je boos bent, maar ik wou afscheid nemen van haar, en James zijn.'' sprak ze wel zachter zodat alleen hij het on horen. Niet iedereen hoefde te weten dat zij in feite Mary Read was.'' Ik ben James, en niet iemand anders. Zij in mij is overleden, en komt alleen naar buiten voor noodgevallen.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Ik wou je James kidd laten kennen, niet Mary Read. Ik ben niet haar, ik ben hem, en dat zal ik blijven, tot het einde van mijn tijden. maar ik zal gaan. Ik zal gaan als je dat wilt, en ik snap dat je mij nu niet meer kunt vertrouwen.'' sprak ze rustig en keek hem aan. Je bent de eerste die ik het vertel, zo uit mijn mond, en ik laat het je zien. Nooit meer dat ik sat ga doen.'' sprak ze en liep nu naar het benedendek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 16:07:19 GMT
Rafe Hij hoorde je spreken over dat dit geheim tussen hun twee moest blijven " Ik ben niet iemand die geheimen verraad " Sprak die en hoorde haar verder spreken. " Als je James was geweest had je die belachelijke actie van net nooit gedaan, dan hoor je ook mary niet te zijn in nood gevallen. Je kan nioet van twee walletjes eten. Niet door james aan werk komen en dingen op lossen met mary "S prak die tegen hem en zag hem weg lopen. Hij keek hem even na en liep toen terug naar zijn kajuit waar hij zijn deur dicht smeet en naar de ring keek die op de tafel lag. Hij bleef voor het schilderij staan en streek even door zijn haar " Waarom moet ik altijd verraden worden door de mensen die ik vertrouw. "S prak die zachtjes tegen het schilderij met zijn vrouw er op en zuchtte even. Hij had nooit bedacht verrade te worden door hem. Hij liep teug naar de tafel waar hij op een stoel ging zitten, en rustig de ring pakte en die terug om zijn vinger schoof
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 16:52:31 GMT
James kidd/MAry read
Ze zuchtte even terwijl ze naar haar eigen kajuit liep en daar op de stoel ging zitten. Het deed haar ergens weinig, maar aan de andere kant heel veel. Rafe was een vriend voor haar geworden, en zij had zelfs gevoelens voor hem gekweekt, al sprak ze die niet uit, want ze was james Kidd en niemand anders. Ze stond na een goede tien minuten weer op en liep weer het dek op, om de boel te regelen zoals ze altijd deed, al stonden haar emoties toch wat anders dan de mannen haar normaal kende, of nou ja hem.'" Wat kijk je?'' sprak ze ook een beetje vals naar een voor ze naar het bovendek liep, en rustig naar de stuurman keek, die aan het stuur stond.'' Wilt u het weer over nemen Kwartiermeester?'' sprak hij even tegen haar en ze schudde haar hoofd.'' bedankt voor het aanbod, maar nee, ik sta wel even prima.'' sprak ze en hij vroeg direct of het wel met haar ging.'' Ay. Natuurlijk gaat het met mij, het gaat altijd met mij.'' sprak ze rustig en ging even naar de achterkant van het schip en keek over het water heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 16:59:56 GMT
Rafe McCawley Hij bleef een tijdje op de stoel zitten. Nee gevoelens voor James had hij niet, want hij was geen homo natuurlijk. En hij had mary te kort gezien of echt gevoelens te kweken. Maar hij had er ook niet echt oog voor gehad omdat die zo kwaad was, en als hij eerlijk was was hij nog steeds kwaad. Hij voelde zich echt verraden door zijn beste vriend. En hij moest nu nog 3 dagen hem op het schiep zien, aangezien ze dan pas bij het eerste de beste vaste land kwamen. Ze ging er daar echt af, hij hoefde hem nou haar nou het boeid ook niet nooit meer te zien. Hij speelde nog wat met zijn ring en stond toen weer op waarna hij zijn pet weer op zette. Rustig liep hij naar de deur die hij opende en het dek op liep naar de voorkant van het schip. Hij leunde met zijn armen op de reling en keek naar het water. Hij streek even over zijn gezicht en keek wat naar de vogels die laag over het wateroppervlak vlogen om visjes te vangen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 17:09:20 GMT
James Kidd
Hij keek rustig naar de wnd.'' kom op jongens, half zeil, het kan sneller, gooi het volle zeil erin!'' sprak ze nu.." Ay?'' sprak ze en de mannen gingen al direct aan het werk, en nu zag ze Rafe ook staan verderop. Ja normaal zou hij de bevelen geven, maar goed. Ze wist niet haar plek meer goed momenteel, al was hij niet op het bovendek, en nu stuurde ze ook de man achter het roer weg, en ging er zelf staan, terwijl ze zich nu op de zee richtte om haar aandacht nog op andere dingen te richten. Ze keek naar het water, en de schepen die er momenteel vaarde, en voornamelijk naar de vlaggen. Verderop zag ze een bekend schip en glimlachte even.'' Queens anne's Revenge op 8 uur!'' sprak ze rustig en de mannen sloegen op hol, want the Queens Anne's Revenge was van Blackbeard, een van de beruchte piraten op de zee. Maar ze wist als hij haar zag dat hij niets zou doen, en het hele schip niet, zeg gerust dat die twee haar kende. Maar ze vaarde er al om heen, om het te ontwijken.'' Ay mates, wat zijn jullie een stel watjes!''riep ze ook nu gewoon, ze negeerde Rafe nu zoveel mogelijk, en deed haar werk gewoon.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 17:18:08 GMT
Rafe McCawley Hij bleef rustig staan en merkte niet veel later dat het zeil veranderd werd en dat ze sneller gingen varen. Hij had hier geen opdracht van gegeven en aangezien hij James net van de functie als Kwartiermeester had gehaald mocht die geen bevelen meer geven. Hij keek om en zag hoe james de stuurman weg stuurde en er zelf ging staan. Eerst had hij hem verraden en nu had hij geen respect meer voor de keuzes die rafe had gemaakt. Want zo was het nou eenmaal. Hij had de keuze gemaakt hem van functie af te halen, dan moest je ook het fatsoen hebben die keuze te achepteren en je niet meer zo te gedragen. Hij zag in de verte een schip naderen en zag zijn bemaning al weg vluchtte. Het kon hem ook niet schelen als het schip met hem ten onder zou gaan. Dan was hij hier ook verlost, en hoefde hij niet nog jaren met de pijn te lopen van het verlies van zijn verloofde. En aangezien er door het hoofd van de mariene vrouwen waren verboden op de schepen, en hij nooit meer aan land zou komen zou hij ook nooit meer een vrouw treffen. Ja of er moesten nog meer van die mafkezen als james tussen ziten
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 18:16:57 GMT
James Kidd
door dat alles zo snel was bevlogen was zehet eigenlijk helemaal vergeten, anders had hij hier echt niet gestaan, en waarschijnlijk beneden gezeten, Omdat ze dan eigenlijk geen ene aanvulling meer had op de rest, ze was niet het matroosje zoals de meeste. Ze schraapte even haar keel, waarna ze rustig koers zette om dat schip maar te ontwijken. Al werd de kijker al op hun gericht, en zag je haar glimlachen, duidelijk dat ze elkaar kende. Het grote schip begon ook te varen, en vaarde al snel naast hun, waardoor ze even haar keel schraapte en de mannen aardig angstig begonnen te worden.'' Heey kidd, een marine schip onder je kont?'' Sprak Blackbeard ook rustig nu, en de mannen keken naar haar.'' Ay.'' sprak ze rustig,'' Alleen geen kapitein Thatch.'' sprak ze hem bij zijn echte naam uit.'' Oh nee, wie is dat dan?'' vroeg hij rustig en ze keek niet naar Rafe, puur om hem te beschermen.'' IS niet anwezig, halen we nog op.'' Sprak ze direct en hij schudde zijn hoofd.'' Niet zo liegen, Kidd, ik weet wanneer je niet de waarheid verteld, ik weet hoe je onder Rackman was.'' Sprak hij en ze lachte even een beetje schamper.'' Je bent gewoon kapitein. KOm laten we weer eens wat gaan plunderen, Nassau is mooi deze tijd van het jaar.'' sprak hij rustig en direct gingen alle gezichten naar Rafe, en een deel van de gezichten naar haar toe. Tj wat moest ze zeggen nu.
|
|