Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 18:26:31 GMT
Rafe McCawley Hij zag hoe het schip hun kant uit kwam en haalde even de pet van zijn hoofd om door zijn haar te strijken. Hij zag hoe het andere schip naast zijn schip kwam varen en hoorde kapitein spreken en hoorde hoe james terug sprak. die bleken elkaar dus te kennen, en of hij er zo blij mee was dat wist hij nog niet. Hij luisterde afwezig wat naar het gesprek en schudde even zijn hoofd. Het ging op het laats over het plunderen van Nassau. Rustig zette hij zijn pet weer op en keek om naar James. Als hij dit nou mee speelde dan was hij ook gelijk van hem af en dan konden ze ook rustig verder " Gaat u maar met ze mee kapitein, ik vaar wel met de mannen verder. U had het er al over dat u toch van dit schip af wilde en weer wilde gaan plunderen na deze toch. Dit is u kans "S prak hij tegen james en keek naar hem
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 18:45:28 GMT
James Kidd
Ze keek naar hem en zuchtte even. Oke Rafe kon even niet dommer zijn dan nu. Goed idee mee te spelen, maar niet bij hem in de buurt. Blackbeard, aka Edward Thatch begon dan ook te lachen.'' Zo kidd, je hebt je bemanning totaal niet onder de duim.'' Sprak hij rustig en sprong nu ook gewoon via het touw op hun dek, waardoor de mannen achteruit schoten, en hij op Rafe afliep, en Ze even waarschuwend naar hem keek. Ze lie het roer los, dat over werd genomen, en nu het bovendek afliep, en thatch even grijnsde.'' Wij leren onze mannen respect aan met zweepslagen en ophangingen voor enkele dagen aan het zeil.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' Volgens mij ben jij ook degene die straf verdient.'' Sprak hij rustig en Ze zuchtte even.'' Thatch, alsjeblieft, hij is mijn kwartiermeester, hij was net de mannen aan het inspecteren of ze hun werk wel goed aan het doen waren.'' sprak ze rustig en hij draaide zich even naar haar toe.'' Kidd houd je mannen dan onder de duim, zelfs hem.'' sprak hij en lachte even en kwam dichterbij haar oor.'' ook al ben je een vrouw.'' sprak hij zacht, en lachte weer even.'' je hebt geluk met hem als kapitein mannetje, bij mij hing je al in die mast daar.'' sprak hij rustig en bleef even staan.'' maar jij blijft hier maar, jij hebt je mannen nu te commanderen, en ik zie je wel een keer op Salt lake.'' sprak hij rustig.'' oh en als je Edward ziet, doe hem de groetjes. Heb hem al in maanden niet gezien.'' sprak hij en verliet het schip nu weer, waarna hij weg vaarde, en zij naar Rafe keek.'' Slim, heel silm om zo te doen, wees blij dat ik hem ken.'" Was het laatste wat ze sissend tegen hem zei en langs hem heen liep, nu weer naar beneden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 18:58:52 GMT
Rafe McCawley Rustig bleef hij bij de rand van het schip staan en keek wat naar het water. Hij hoorde wel hoe de man begon te spreken dat hij respect moest hebben voor de kapitein en als dit bij hem aan boord was gebeurd dan had hij al lang aan de mast gehangen of zweepslagen gehad. Rustig keek hij naar de man. Eigenlijk was die man wel dom, aangezien de kleding die rafe aan had de kleding van de kapitein was. Hij hoorde hoe hij sprak dat hij geluk moest hebben met hem als kapitein en eigenlijk wilde hij toen in de lag schieten. Een kapitein die dan loog tegen zijn eigen bemanning. Hij zag hoe de man vertrok en hoorde hoe james wat sisend tegen hem zei " ik dacht dat dit wel een mooie kans voor je was om van dit schip te gaan en te gaan kapen " Sprak die rustig tegen hem en keek hem aan " En dan had ik je niet nog 2 dagen hoeven te zien "S prak hij er rustig achter aan en draaide zich weer om naar het water
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 19:27:54 GMT
James Kidd
Op zijn woorden draaide hij zich om en zuchtte even.'' Kijk het kan me niets schelen wat je van me vind, maar je had me niet angenoemn als je wist wie ik werkelijk was. Werkelijk niemand heeft er moeilijk over gedaan. Thatch weet wie ik werkelijk ben, Edward weet wie ik werkelijk ben. Ja ik heb een geschiedenis bij piraten. Maar dat wist jij ook, want dat is bekend bij de Marine dat ik veel piraten ken. Daarom namen ze me ook wat makkelijker aan. Kom op, we zijn lang vrienden geweest, en nu ineens omdat je ontdekt wie ik werkelijk ben heb je een hekel aan me. Ik blijf James kidd. Mary read is nooit geboren. Mijn moeder kleedde me al vanaf 7 maanden in jongenskleding.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' mazzel dat ik weinig borstgroei heb.'' Sprak ze en lachte even.'' Maar god, aan wie sta ik het te vertellen, het heeft toch geen nut, Ay?'' sprak ze kalm en liep een stukje nu weg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 19:34:48 GMT
Rafe Hij draaide zich weer rustig om toen James begon te praten en schuddee even zijn hoofd " Zoals ik al heb gezecht had ik je echt aangenomen, want ik heb niks tegen vrouwen op een schip. Als ze maar gewoon doen wat ze moeten doen en niet moeilijk gaan doen als ze vieze handen krijgen " Sprak hij tehen haar " Ik ben alleen zo kwaad omdat je gewoon al een dik jaar tegen me aan het liegen bent. Ik voel me verraden door mijn eigen broer ja "S prak die en keek naar hem " Het boeid mij helemaal niks dat je piraten kent en wat dan ook, en dat je wilt gaan kapen boeit me ook echt niet " Sprak die en keek even naar de ring om zijn vinger en draaide er even wat mee heen en weer en keek toen terug naar james. " ik heb geen hekel aan de persoon die je bent, ik heb gewoon een hekel aan leugenaars en dat is wat je bent eigenlijk. " Hij keek naar hem " ze hadden me mijn hele schip plus mijn eigen leven af mogen nemen net " Hij keek naar hem. " me verloofde verloren, bedrogen door mijn beste vriend " Hij keek naar hem " Laatste 2 dierbare die ik dus had. Weet niet of er meer redenen zijn om te leve ndan voor je dierbaren. Ik heb berijkt wat ik wilde hier op dit schip " Sprak die rustig
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 19:41:28 GMT
James Kidd
Ze keek naar hem en luisterde rustig naar hem, terwijl hij zijn woord deed.'' Ik ben een leugenaar? ik ken niet anders. Laten we het daar op houden, ik ben niet zo van andere woorden.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' Heey, ik weet dat ik je misschien afschrik, door je verloofde. Dat je weet dat ik een jeweetwel ben.'' Sprak ze en kek even rond.'' kunnen we anders even in je kajuit praten? je weet hoe de mannen doen over een vrouw.'' sprak ze eerst even en keek hem aan.'' Want jou bedriegen was nooit echt mijn planning. Maar ik doe dit om dezelfde rede dat jij nog steeds die ring draagt. Pijn. Ik mis Rackman. '' sprak ze rustig en kek hem aan.'' maar voor ik nu echt dieper ga, kunnen we beter of beneden of in je kajuit praten. Ik wil je alles vertellen, maar dan moet dat in prive, niet met allemaal nieuwsgierige oren en blikken erbij.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 19:51:10 GMT
Rafe Hij luisterde naar haar toen je sprak dat je niet anders kon dan hier over te liegen, en dat je dit deed om de zelfde reden waarom hij zijn ring nog droeg. Ze sprak dat ze dit in zijn kajuit wilde bespreken en knikte alleen even waarna hij langs haar heen liep naar zijn kanjuit waar hij naar binnen liep en op een stoel ging zitten, Hij deed zijn pety af en legde die op de tafel met zijn ring er op en streek even door zijn haar. Ze had gesproken dat ze hem echt niet wilde bedriegen. Nee dat had hij ook nog wel begrepen, maar hij had het wel gedaan en dat had hem best wel gekwetst. bepaalde emotie's die hij niet mocht laten zien, Pijn,verrad en gekwetst. Net als liefde dat was ook een emotie die hij niet mocht laten zien. Kijk en met alleen de echte mannen, om het zo dan maar even te noemen hier aan boord was het allemaal niet zo moeilijk. Aangezien dat colegga's waren en verder niks
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 20:19:57 GMT
James Kidd
Ze liep met hem mee en ging rustig naar binnen en sloot de deur.'' Kijk ik sraag mijn hele leven al mannen kleding, en gebruik Mary read alleen maar voor alss ik gevaar voel.'' sprak ze rustig en keek hem aaan.'' Als het niet anders kan. Rackamn heb ik ontmoet toen ik in zijn crw zat. een piratencrew notabene.'' sprak ze rustig en zuchtte even. Ik raakte in verwachting van hem, we trouwde, en hij overleed vlak na ons trouwen. Ik heb het kind nog geworpen in een Jamaicaanse gevangenis, waar het van me af genomen is. edward heeft mij daar vandaan gered. Dus ja die ken ik ook heel goed, en ik weet dat zijn Jackdaw behoorlijk gezocht is.'' sprak ze rustig en zuchtte even voor een moment.'' maar ter pijn, en geen zin in aandacht van andere mannne, ben ik, ondanks mijn belofte aan Rackman dat ik voortaan Mary read zou zijn, ben ik weer James Kidd geworden. Geen aandacht van andere mannen weet je wel.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Want je gaat me niet wijs maken dat jij die ring nog voor de sier draagt, Ay? Je houd van haar, en hebt geen zin om door de mannen meegevraagd te worden naar de kroeg, op vrouwenjacht. geen zin om de vrouwen achter je aan te krijgen , omdat je haar mist, en haar niet wilt vergeten. '' sprak ze rustig.'' heb ik gelijk of niet, Ay? ?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 20:48:57 GMT
Rafe Hij zag hoe je binnen kwam en hoe je de deur dicht deed. En gelijk begon je al te praten. Hij ging wat onderuit gezakt zitten terwijl hij naar je luisterde. Hij streek door zijn haar terwijl hij naar je luisterde. Hij hoorde je spreken dat je ondanks je belofte aan je overleden man. Hij hoorde je vragen naar de reden dat hij zijn trauwring nog droeg en keek even naar je " ik kreeg wat met Caroline toen ik 12 was zij was 10 " Sprak die en keek even naar het schilderij. " Ze was rijk schatrijk ,maar dat waren wij ook. Dus mijn ouders waren alleen maar blij " Hij glimlachte even kleintjes. en streek even over zijn gezicht " Ik was 18 en heb toen besloten het land in te ruilen voor het water. Tuurlijk had ze het daar moeilijk mee, ze was 16 ik was haar eerste sirieuse vriendje. Maar van af toen stond ze me altijd uit te zwaaien, Ze heeft me zien opgroeien van matroos tot kapitein van dit schip mijn eigen schip "sprak die enj toch waser iets van trots op zijn gezicht tezien. Het heeft me 3 jaar gekost om me hier naar toe te werken. ik was 23, zei 21 toen ik haar ten huwelijk vroeg. Alles was geregeld en ik zou aan mijn laatste toch beginnen. dan zou 5 dagen na die toch de bruilofd zijn. Ik zou stoppen voor haar met mijn baan, ik had dit allemaal opgegeven voor haar. EN alles was al bijna rond. Onderweg op de terugweg, ik hoefde nog 2 dagen tot we terug aan land waren. We lieten een schip zinken. Ik zou niet eens meer weten van wie het was maarhet waren piraten. 2 dagen later kwam ik terug. Ze stond altijd op 1 vaste plek en dit keer ze was er niet. Ik dacht eerst dat ze bezig was met de voorbereidingen en dat ze daardoor te laat was. " Hij slikte even " Ik ben naar haar huis gegaan waar ik te horen kreeg dat ze vermoord was. Vermoord door piraten van dat schip. Ik heb toen de fout gemaakt om niet alle lijken in het water te controleren. Er blijken overlevende te zijn. Waarschijnlijk opgepikt door een schip in de buurt. " Hij streek even door zijn haar en zweeg even kort en keek toen naar de ring die op zijn pet lag " Ze was mijn eerste liefde, mijn enige reden waarom ik nog aan land kwam. Ik ben niet bang om vrouwen achter me aan te krijgen, niemand wil een man van de zee. Niemand wil thuis maar wachten met de vraag of ik wel thuis zou komen " Sprak die en ging weer wat rechter op zitten. " Haar vergeten dat zal ik nooit kunnen "sprak hij met een kort knikje naar het grote schilderij " Dat schilderij is een week voordat ze overleed gemaakt "s prak hij glimlagend en keek even naar het schilderij " bij haar kist heb ik haar de belofte gedaan, hou vast te houden aan waar mijn hard licht. Bij het water, op mijn schip "S prak die even " Ik heb haar beloofd trouw te blijven om deze fout nooit meer te hoeven maken " Sprak die zacht
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 21:02:36 GMT
James Kidd
Ze luisterde naar zijn verhaal en leunde een beetje tegen een paal aan terwijl ze met haar handen over elkaar naar hem luisterde en zo af en toe even knikte dat ze het begreep. Ze zei niets tot zijn verhaal uit was en dacht duidelijk even na.'" En is het wraak wat je wil, Ay? met detaisl kn ik je veel vertellen, als je haar wilt wreken.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Kijk Rafe, je verhaal raakt me.'' Sprak ze rustig en zuchtte even.'' Mijn man werd alleen niet door Piraten vermoord, maar door de marine, en toch zit ik erbij. Om ook wraak te nemen denk ik. Ik hoef die man niet onder ogen te komen die hem heeft vermoord, had een litteken over zijn linkeroog. Maar ik had geen wapens, en tja, dat veroorzaakte deze jaap hier ook.'' Sprak ze over zijn litteken over haar wang heen. Ze zuchtte even voor een moment en richtte haar blik naar beneden.'' ik weet ook niet goed wat ik nu moet melden, Rafe.'' Sprak ze rustig.'' Ik begin over wraak, omdat dat het logische is in mijn gedachten, misschien ben ik toch nog altijd beter geschikt als Piraat als bij de marine.'' Sprak ze en lachte even.'' Net zoals mijn beste vriendin Anne Bonn. Het zou me niets verbazen al die meid nog steeds aan boord van de Jackdaw is.'' Sprak ze en schudde haar hoofd.'' maar terzijde, ik dwaal momenteel af.'' sprak ze en schudde haar hoofd even en keek naar hem.'' Kijk het spijt me dat ik me niet gedragen heb zoals ik ben, maar ik hoop dat je het begrijpt. Net zo goed dat ik jou begrijp. We hebben bijna hetzelfde meegemaakt, alleen in een andere trand, en ik had maar drie jaar met Rackman.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 21:16:50 GMT
Rafe Hij hoorde je spreken over wraak en schudde zijn hoofd " Tuurlijk heb ik er lang mee rond gelopen, en heb ik het graag gewild "S prak die eerlijk. " Maar ik wist dat het niet rieel was, ik wist niks meer over dat schip. En niemand heeft gezien door wie ze vermoord is. Mensen die haar gevonden hebben, hebben gewalgd van haar lichaam. Niemand mocht meer inde kist kijken. "S prak die en keek naar de tafel en hoorde je spreken dat jehem begreep en dat je hoopte dat hij jou ook begreep en dat ze bijna het zelfde hadden mee gemaakt. Hij knikte even traag en keek weer naar de ring die op de tafel lag. Even streek hij over zijn gezicht en nu hij dit allemaal gesproken had en hij alles weer voor zich had gezien, moest hij eigenlijk best zijn best doen niet te gaan huilen. maar dat zou hij pas gaan doen als hij weg was hier. En dan wist hij ook niet hoelang hij zou huilen. De laatste keer had hij toch zoon 5 uur gehuild en was toch 1 uur later pas zijn kajuit uit gekomen. Toen wist hij pas zeker zijn gezicht weer normaal was
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 19, 2014 22:07:35 GMT
James Kidd
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Dat is dan minder.'' spra ze rustig en keek naar hem.'' En oh je mag huilen hoor, ik merk aan je dat je het probeert in te houden.'' Sprak ze rustig, en keek hem aan.'' Ik hoop gewoon dat we op dezelfde voet verder kunnen samen. OOk al is er nu schade opgelopen. Ik houd ervan om voor je te werken, Rafe, en ik denk dat het wel goed is als je iemand op het schip hebt die je kan vertrouwen en waar je zo af en toee eens je hart bij kunt luchten. Want die zogenaamde middagdutjes van jou, daar trap ik nu niet meer in oke? je was te horen op het bovendek, al ben ik de enige die er waarschijnlijk op heeft gelet.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' maar nu aan jou de vraag, wie wil je op het schip zien, mary Read of James kidd? jou de keuze, jij bent de kapitein.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 19, 2014 22:21:07 GMT
Rafe Hij streek door zijn haar en hoorde je spreken dat hij wel mocht huilen en even schudde hij zijn hoofd " als man huil je maar bij 2 personen "S prak die en naar je " En dat is bij je moeder en je vriendin " Sprak die tegen je en hoorde je verder spreken over dat je hoopte dat ze gewoon verder konden hoe het altijd was, ondanks de schade die het opgelopen had. Hij luisterde rustig naar wat je nog meer sprak. Over dat je het fijn vond om voor hem te werken. en dat je de middagdutjes van hem nu niet meer geloofde en even glimlachte hij licht " Je bent de enige die daar oor voor heeft, vrouwen hebben zo iets. "s prak die eigenlijk voordat het er uit was. en hoorde je spreken over dat hij mocht kiezen wie hij op het schip wilde. Je zal het als mary echt niet slechter gaan doen dan dat je het als James zal doen. Zodra het bekend word dat ik een vrouw op mijn schip heb ben ik het kwijt, en ik denk niet dat mijn mannen je met rust laten " Sprak die en keek je aan " aan jou de keus "Sprak die
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 0:01:12 GMT
James kidd
Ze keek hem aan en knitke even voor een moment.'' Ay. Maar ik ben ook je vriendin. Op een andere manier dan. Tenminste als ik dat nog mag wezen.'' Sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.'' En opkropen is niet goed, even als et te verbergen. De mannen zijn niet de slimste, ay, maar vroeg of laat breek je en zullen ze wat door gaan hebben.'' Sprak ze rustig en keek hem aan voor een moment.'' En dat terwijl ik 80% van de tijd een man ben.'' sprak ze grappend, en knikte even voor een moment.'' Dan moet je het met James Kidd doen, maar twijfel niet als je Mary Read een keer nodig hebt, zolang de bemanning het maar niet weet.'' sprak ze rustig en knikte even.'" ik zal de zeilen op hoog gaan hijzen, kapitein.''s prak ze nu, aangezien het ter binnen schoot dat ze eoigenlijk geen kwartiermeester meer was.'' en pardon voor mijn onrespectvolle gedrag zo straks, ik was mijn positie vergeten.'' sprak ze rustig en glimlachte kort naar hem, waarna ze rustig weg liep, maar toen stopte.'' En oh, weet een ding, je kent ze beide, James kidd en Mary Read. James kidd is enkel een alias, evenals Mary read dat is. Ik speel geen rol, ik speel alleen een ander geslacht.'' sprak ze en liep nu helemaal naar buiten, en liep het dek op, terwijl ze langzaam de mast op klom om het zeil naar beneden te halen, zodat ze sbekheid konden maken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 8:08:31 GMT
Rafe Hij luisterde naar haar toen je sprak dat je ook zijn vriendin was, maar dan op een andere manier. Maar je was nog niet zijn vriendin op de manier die hij bedoelde. Al vroeg je daar na ook gelijk of hij dat nog wel mocht. Kort daanra begon je te spreken over dat opkroppen niet goed voor hem was, en dat mannen niet de slimste waren. Vroeg of laat zou hij breken en dat dan zijn bemanning wat door zouden hebben. Hij glimlachte kleintjes toen je sprak dat je 80% man was. Je sprak dat hij het dan maar met James moest doen en dat als hij Mary nodig had hij het maar moest zeggen. " Denk niet dat dat nodig zal zijn " Sprak die tegen haar, over het feit dat hij moest aangeven wanneer hij mary nodig had. Hij hoorde hem kort daarna spreken over dat hij de zeilen omhoog geen hijzen en hij verontschuldigde zich voor zijn onrespecte volle gedrag net op het dek. Even knikte hij dat het al goed was en keek weer even naar het schilderij aan de muur en keek toen weer naar James " Het is al goed, geef de mannen maar de opdracht het te doen. aangezien ik toch mijn kwartiermeester nodig heb "Sprak hij maar hij zag dat hij de kajuit al uit was en wist niet of hij het nog gehoord had. Zo niet zou hij het snel genoeg wel merken. Zo niet zou hij het straks nog wel even melden. Hij streek over zijn gezicht en niet veel later kwamen de tranen ook. Hij stond op en ging op zijn bed zitten en toen begonnen de tranen te lopen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 15:24:31 GMT
James Kidd
Ze had het wel gehoord dat ze het niet meer hoefde te doen, toch klom ze even naar boven om even over de zee heen te kijken, en dan kon ze net zo goed het zeil los halen, vond ze zelf. Ze was niet lui gebouwd. Ze haalde het zeil los, en klom verder naar boven terwijl ze nu vanuit het kraaiennest even over de zee in keek en even en zucht slaakte. mannen keken naar boven, naar haar, maar ze lette er niet op, het kon haar weinig schelen verder. Ze was James Kidd, niet Mary Read tenzij het opgevangen as door een aantal,maar ze ging er niet vanuit. Ze klom na een tijdje weer naar beneden en ging richting het roer, en de mannen keken naar nog steeds aan.'' Waar kijken jullie naar? hup aan het werk!'' sprak ze en de mannen vlogen direct alle kanten op. De meeste waren bang, al kwam dat door haar gesprek met thatch eigenlijk meer. Ze hoorde beneden Rafe wel, maar besloot hem met rust te laten. Zij was hier nu even nodig, en alleen zo konden de mannen het weglaten. Al waren de mannen nu angst voor haar aan het kweken en dat was ook niet goed. Want menig matroos was bang voor vrienden en kennissen van Thatch, aka Blackbeard, want degene die Blackbeard respecteerde, brachten vaak meer schade aan dan je lief had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 21:07:02 GMT
Rafe McCawley Het duurde 3 uur voordat hij zo moe was geworden van het huilen dat hij in slaap was gevallen. En zoals hij al had verwacht droomde hij ook over wat hij James allemaal gezecht had. Steeds op nieuw en op nieuw kwam de droom weer overnieuw, en hij werd er ook maar niet wakker uit. Maar hoe vaker hij de droom kreeg hoe vager zei werd. Haar stem werd zachter, haar lichaam werd vager en haar glimlach verdween ook langzaam. Wat was dit, waarom verdween ze langzaam uit zijn dromen. Op het laatst droomde hij alles precies het zelfde. Maar waar zij was geweest was het nu leeg. Hij schrok wakker en streek over zijn gezicht die kletsnat was van het zweet. Zijn ademhaling ging als een gek en hij kiek evem om zich heen. Het schilderij hing er nog en zijn ring lag ook nog op zijn pet op de tafel. Waarom verdween ze langzaam uit zijn dromen, nu hij er het iemand over gepraat had. Was ze boos omdat hij gezworen had nooit de waarheid te vertellen. was ze daarom verdwenen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 21:28:44 GMT
JAmes Kidd
ze hoorde het constant, en hoe langer het duurde hoe meer ze de neiging kreeg om naar beneden te lopen en net toen hij in slaap gevallen was, deed ze dat ook, en liep de kajuit binnen. Ze glimlachte even en trok hem de deken even over, maar daarna vertrok ze ook weer stilletjes, nadat ze kort naar het schilderij had gekeken, maar er weinig op uit deed. Ze had het ook niet door dat een van haar dreadlocks uit viel, en vlak naast zijn ring en pet een van de balletjes die op haar dreadlocks zaten, gevallen was op zijn bureau en ze nu met een losse pluk haar onder de haarband rond liep. Niet dat het heel erg was ofzo, maar toch, ze leek nu wat vrolijker weer, helemaal als alle dreadlocks eruit haren, dan was ze een stuk vrouwelijker. Ze zuchtte even voor een moment en keek kort om zich heen, terwijl ze weer het dek op liep en de mannen een beetje aanstuurde en daarna weer bovendeks ging staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 21:33:18 GMT
Rafe Nu pas merkte hij dat zijn dekens over heem heen lagen, er was hier iemand binnen geweest. Toen zijn ademhaling weer rustig was stapte hij uit bed en liep naar zijn tafel waar hij de dreadlock zag liggen en het balletje. Hij wist ook gelijk wie hier binnen was geweest en glimlachte even kleintjes. Hij deed zijn kleding even goed en deed zijn pet weer op en zijn ring weer om. De dreadlock en het balletje stopte hij in zijn zak en rustig liep hij zijn kajuit uit. Hij liep het dek op waar hij even naar het water en de lucht keek. De lucht stond hem niet aan, waar het vanmorgen had geleken dat het weer zo prachtig zou worden, zag het er nu uit dat het een hevige storm kon worden. Hij keek om zich heen en zag james op het bovendek staan. Rustig liep hij naar het trappetje waar hij om hoog ging en ging even naast james staan en haalde de dreadlock en het balletje uit zijn zak en drukte die in james zijn hand "A ls je geheim een geheim moet blijven verlies er dan niet te veel " Fluisterde hij glimlagedn
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 22:06:20 GMT
James Kidd
Ze hoorde een stem en glimlachte ook direct rn dordat het fluisterend was, sloot ze eigenlijk automatisch haar ogen, en wachte tot hij haar heupen beet pakte, maar dat deed hij niet, dus ze reageerde er verder ook niet op. Nee natuurlijk. Hij was geen homo, en zij was nu James kidd, niet Mary read, ze moest dus ook denken als James kidd. Ze stopte de dreadlock direct terug in haar haar en grijnste even.'' geen zorgen dat gebeurt wel.'' Sprak ze rustig en keek hem u weer even aan. Ze hoopte maar dat hij niets merkte dat zij romantische gevoelens voor hem had, het kon ook gewoon niet. Ze zuchtte even voor een moment en keek hem aan.'" gaat het weer een beetje?'' vroeg ze hem ook zacht en keek hem aan.'' ik kwam zo straks nog even kijken, maar je sliep en wou je ook niet wakker maken.'' Sprak ze eerlijk en keek hem aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 22:12:05 GMT
Rafe McCawley Hij had je houding iets zien veranderen toen hj tegen je fluisterde maar had zich er weinig van aangetrokken en keek rustig over het water uit en keek hem even aan toen die begon te praten " Dan moet je zorgenj dat je er niet nog meer verliest " Sprak die rustig tegen hem en stak zijn handen in zijn broekzak en hoorde je vragen hoe het ging en dat je nog langs was geweest. Hij knikte even " Ja het gaat al weer danke "S prak die tegen hem en glimlachte even " mag in het vervolg wel hoor, ik slaap anders vannacht weer moeilijk en dan ben ik morgen middag weer moe "S prak die en keek je aan " Ik hoor als kapitein niet overdag te slapen " Sprak die rustig en leunde met zijn armen op de reling en keek rustig naar het water " Ik hoop dat het weer niet zo word als dat de wolken er uit zien, anders gaan we vannacht een hele zware nacht hebben " Sprak die zuchtend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 22:19:48 GMT
James kidd
Ze keek naar hen en knikte.'' Ay, dan maak ik de volgende keer je wakker.'' Sprak ze rsutig en keek naar hem terwijl ze rustig verder naar hem luisterde.'' laten we hopen dat het hier blijft en wij nog een stuk vooruit komen. Wacht even.'' sprak ze en draaide zich even op.'' Jongens gooi de zeilen eronder, de wolken zien er niet goed uit, en we kunnen nu nog vaart maken, ay ?'' vroeg ze en de mannen werkten direct door, en ze glimlachte even en liep weer terug.'' Soms vraag ik me af wie de werkelijke kapitein is van dit schip. Jij bent meer tijd in je kajuit dan bovendeks.'' sprak ze grappend en gaf hem even en duwtje in de schouder. Meer een vriendschappelijk duwtje en niet zo stevig als ze normaal zou geven, nee nu was het duidelijk een vrouwelijk duwtje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 22:24:53 GMT
Rafe Rustig luisterde hij naar je en glimlachte even " gewoon hopen dat het nooit nodig zal zijn "Sprak die rustig en bleef naar de wolken kijken. " Ik denk dat we met de storm mee drijven helaas "S prak die en hoorde haar de bameningsleden opdrachten geven. Even grijnste hij en liet zijn hoofd even wat hangen en keek naar zijn schoenen. Die moest hij zo te zien ook weer eens poetsen, er zaten grote vlekken op. Hij hoorde hoe je niet veel later terug kwam en sprak over wie hier nou eigenlijk de echte kapitein was, en dat hij meer in zijn kajuit was dan bovendeks. Het duurde ook niet lang of je gaf hem een duwtje tegen zijn schouder en keek even opzij met een optreokken wenkbrauw " Was dat alles " vroeg die lachend doelend op het dieuwtje " Kom op stoot als een vent "s prak die laggend en ging weer normaal rechtop staan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Mar 20, 2014 22:32:56 GMT
James Kidd
Ze keek rustig naar hem en gaf hem nu nog een duw, dit keer een stuk steviger, en dus behoorlijk mannelijk.'" je vroeg erom.'' sprak ze nu ook direct, en even klonk er iets vrouwelijks in, waardoor de stuurman om keek, maar al snel zijn schouders ophaalde en weer op de zee voor zich lette, omdat hij toch zeker wist dat zij een man was, en geen vrouw. Ze zuchtte even voor een moment, en keek weer naar Rafe.'' ik ben blij dat het weer goed zit tussen ons, eet niet of ik het had gered zonder jou vriendschap. En ik denk dat je nog wel even aan mij vast zit, vind het samenwerken met jou fijn, dus als jij me ook wilt houden, neem ik de promotie niet aan.'' Sprak ze tegen hem, en legde haar handen weer op de leuning.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Mar 20, 2014 22:39:22 GMT
Rafe Hij grijnste even toen je hem nog een duw gaf " Kijk dat lijkt er meer op "S prak die laggend.Hi jzag hoe de stuurman om keek toen James toch iets vrouwelijk had geklonken in zijn laatste woorden en zag hoe de man zich al gauw weer richte op het water. Ook hij zette zijn handen weer op de reling en keek rustig naar je, en glimlachte even toen je sprak dat je blij was dat het weer goed was tussen hun. " je had het prima gered zonder mij "S prak die rustig en keek weer naar het water. Hij wist niet of hij het gered had zonder hem, maar dat zou hij natuurlijk neit zeggen. Altans niet waar zijn bemanning bij stond. "Ik zie het niet als aan je vast zitten hoor "S prak die glimlagend en rekte zich even uit waarbij zijn rug even knakte. Hij haalde zijn pet even van zijn hoofd en haalde even zijn hand door zijn haar en voelde al snel de eerste regendruppels naar beneden komen waardoor hij snel zijn pet weer op zette " en toen gingen we opweg naar nog meer baggerweer "s prak die
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 17, 2014 20:44:34 GMT
James Kidd
Hij keek naaar hem en keek zelf nog even naar het water voor een moment.'' ik weet het niet hoor.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' Ik ben altijd wel gehecht aan mijn kapitien, en jij bent altijd een broer voor me geweest.'' sprak ze rustig tegen hem en keek even naar de bemanning voor een moment.'' Waar kijken jullie naar, aan het werk!'' sprak ze even aangezien een aantal naar hun stonden te kijken, en ze had weinig zin in luistervinken, moest ze eerlijk zeggen.
|
|