Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 27, 2014 16:21:57 GMT
Deena + Trevor Davidson
Trevor schudde zijn hoofd. "Je bent wel ziek Priscilla, en goed ook." Zei hij zacht en keek nu ook even naar haar buik. Ze moest hulp krijgen, hij wilde niet weer zijn zussen kwijt. "Priscilla, je moet verzorgd worden.Als ik je zo laat ga je misschien dood." Zei Deena zacht tegen haar en trok haar weer zacht tegen zich aan. "Binnen is het ook veilig, niemand doet je nog wat. En ik bescherm je toch wel." Zei Trevor nu rustig en legde zijn arm even om haar heen. "Het is maar voor even, daarna gaan we meteen weer naar buiten. Oké?" Voegde Deena er aan toe. Ze wilde Priscilla niet nogmaals kwijt.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 27, 2014 17:07:52 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek naar beide en slikte even.'' Maar waardoor ben ik ziek? ik ben wat misselijk.. maar meer ook niet..'' sprak ze nog wat angstig, en luisterde naar hun en kwam dan nu toch overeind van het bankje, en knikte dan even.'' Oke.. Maar jullie moeten niet weg gaan..'' sprak ze eerlijk en keek naar hen beide, en hoopte dat alleen ie Dan weg zou gaan, hem vond ze dus maar helemaal niets. Ze kuchelde weer even, en voelde hoe een hele lading eten naar boven kam zetten, dat ze er ook niet vel later uit gooide, op de grond, en een beetje voor over bleef staan, en even trilde. Ze sloot haar ogen, normaal zou ze er nu met haar gezicht ingedrukt woren, en bleef eigenlijk voorbereid staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 27, 2014 17:29:14 GMT
Deena + Trevor Davidson
"Dat moeten we even onderzoeken Priscilla." Zei Trevor nu zacht tegen haar en streek over haar wang en glimlachte even toen ze overeind kwam. Ook Deena stond nu op en Trevor keek even naar Dan met een blik dat hij even wegmoest. Dan knikte en begon rustig de andere kant uit te lopen. "We gaan niet weg." Sprak Deena geruststellend en merkte hoe ze hoestte en dan moest overgeven. Ze liet haar even rustig doen en toen het gedaan leek te zijn hielp ze Priscilla weer een beetje overeind te zetten. Ze zuchtte. "Ik hoop dat het goed komt met jou." Fluisterde ze en wref voorzichtig over haar rug en legde een arm om haar heen. Trevor deed hetzelfde en begon langzaam aan wat te lopen, richting het gebouw.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 27, 2014 19:22:42 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek naar haaar zus en broer e liep angstig tegen hun aan, mee richting de ingang van de school en haar ogen keen constant schichtig van links naar rechts, ze was als de dood dat erets gebeurde momenteel, en ze rilde da ok een beetje. Die Dan was dan weg, zij voelde zich verschrikkelijk momenteel, en een vlaag van misselijkheid kwam momenteel ook net zo hard weer omhoog, al kwam dat meer van de lucht die zich momenteel begon t verspreiden van het ander bultje wat ze bij elkaar gekotst had. Z keek ar hen en knikte.'' Ik ben al die jaren hard geweest, dus waarom zou het nu anders zijn?'' vroeg ze wat zwakjes, n voelde haar hele benen shaken, en viel nu ook achterover, flauw, door honger, uitdroging en haar ziekte was ook iets wat momenteel niet meewerkte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 27, 2014 19:44:12 GMT
Trevor + Deena Davidson
Beiden hielden hun zus in het oog, zeker nu ze zo schichtig was. Deena vond het duidelijk niet leuk haar zus zo te zien. "Je lichaam geeft het ooit op Pris." Sprak Trevor, en net toen zijn zin klaar was viel ze. Hij greep haar snel vast in een reflex zodat ze niet op de grond zou vallen. Hij slikte even en tilde haar inzijn armen. "We moeten naar een leerkracht." Zei hij nu ook zacht. Deena knikte en greep de arm van Trevor vast, aangezien zij ook flink bang was door wat haar was overkomen, en wat nu weer opkwam nu Pris flauw was gevallen. Trevor keek om zich heen, er moest toch ergens wel een leerkracht zijn, niet? Of was dit zo'n moment dat iedereen ergens mee bezig was. "Klere." Murmelde hij en snoof even. "Niemand?" Vroeg Deena meer aan zichzelf en Trevor dan aan mensen die het misschien zouden horen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 27, 2014 20:51:08 GMT
Priscilla Davidson
Ze bleef slap in de armen van Trevor liggen. Ze was wel bij, of nou ja, ze ademde nog, laten we daar op houden, ze was gewoon heel erg vermoeid door de afgelopen jaren, en nu ze zich voor het eerst veilig lag, lag ze ook eigenlijk te slapen nu, en was ze aardig vredig. Ze zuchtte even e slikte even, terwijl ze in de armen van trevor zichzelf nu wou draaien, en tegen hem aan kon kruipen. Je zag nu in haar ogen de angst nog steeds een beetje, maar ze probeerde te kalmeren, maar haar dromen werkten totaal niet mee. Ze kwam nu namelijk langzaam in een droomslaap terecht, en weer in een nachtmerrie..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 28, 2014 5:52:45 GMT
Trevor + Deena Davidson
Deena kroop nu ook helemaal tegen Trevor aan en keek zelf nu vrij angstig rond, alsof ze opeens omsloeg, maar dat was gewoon omdat ze haar angst nu had weggedrukt om Pris te beschermen, nu hoefde dat niet meer en werd ze ook weer bang. Trevor zuchtte zachtjes. Het was geen prettig weer zien, al was hij toch blij zijn zussen weer te hebben bij hem. Hij begon wat sneller te lopen waardoor ook Deena har stappen moest versnellen om bij hem te kunnen blijven. Trevor liet Pris rustig doen en nam haar iets anders vast toen ze was gedraaid. Het was wel een mooi beeld natuurlijk, heel lief en kwetsbaar. Maar ze was ziek, en ze moest verzorgd worden. Hij liep naar het drama-lokaal en klopte daar op de deur, en dan zonder antwoord af te wachten stapte hij binnen, samen met zijn zussen. Meneer Evergreen, het spijt me dat ik zo binnen kom vallen, maar mijn zus is ziek." Zei hij nu ook gewoon.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 28, 2014 11:47:57 GMT
Priscilla Davidson + Roger Evergreen
Roger keek op toen er op zijn deur werd geklopt, en keek even naar Trevor en het meisje wat hem volgde. Hij knikte even enkwam overeind.'' Wat heeft ze? weet je dat?''vroeg hij kalm en rustig, er was niets om te lachen, dit was schijnbaar bloedserieus. Hij kam overeind en liep naar het podium.'' Leg haar hier even op de bank, ze moet vast zwaar zijn in je armen.'' sprak hij , niet wetend dat ze eigenlijk totaal niet zwaar was, doordat ze zo flink vermagerd was. hij pakte zijn telefoon uit zijn broekzak, en belde even de schoolzuster, die zometeen zou komen. Ze hadden ook wel een dokter, maar hij kon begrijpen dat ze niet echt een dokter wou hebbe, het andere meisje leek al bang, en de twee leen behoorlijk op elkaar, dus hij kon verwachten dat zijn andere zusje ook doodsbang was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 28, 2014 17:22:40 GMT
Trevor + Deena Davidson
Trevor knikte even en legde haar zacht op de bank neer. "Ze is zwanger hoogstwaarschijnlijk, heeft rare bultjes op haar hele lichaam en is net flauwgevallen van uitdroging denk ik zo. Daar lijkt het op." Zei hij rustig tegen hem en Deena kroop helemaal tegen Trevor aan. Trevor ging zacht aan het hoofd van Pris zitten en Deena kroop half op zijn schoot om toch maar bescherming te hebben voor iets. Nee, nu was ze weer breekbaar, nu moest ze even niet sterk meer zijn en had ze haar grote broer bij zich om haar te beschermen. Straks moest ze weer sterk zijn voor haar zusje.. Trevor keek weer naar Roger en slikte even. "Dit zijn trouwens mijn zussen uit de drieling, Deena en Priscilla." Zei hij nu ook om toch maar even voor te stellen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 28, 2014 19:23:48 GMT
Priscilla Davidson + Roger Evergreen
Hij kee naar hem en luisterde rustig terwijl de schoolzuster nu binnen kwam, n dichterbij liep. Roger VErtelde de zuster kort wat Trevor net tegen hem had gezegt, en de zuster knikte even.'' Mag ik de bulten even zien?'' vroeg ze rustig en raakte haar niet aan momenteel, gewoon puur omdat ze zeker wou weten dat ze haar aan mocht raken, ht andere meisje leek namlijk al doodsbang. Priscilla kreunde even in haar slaap, en begon nu een beetje te woelen op hjaar plaats en maakte nu kleine angstige geluidjes, en begoon nu te gillen, waarna haar ogen wijd open sprongen, en ze naar Roger, en de zuster keek en nu angstig in een begon te duiken en begon te trillen weer, waarna er dikke tranen over haar wangen weer begonnen te stromen en ze langzaam naar haar broer en zus toe kroop.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 28, 2014 19:58:26 GMT
Deena + Trevor Davidson
Trevor bleef rustig zitten op de bank toen de zuster binnenkwam en hield Deena ondertussen zacht in zijn ene arm om haar gerust te stellen. Hij was al flink gekalmeerd na die maand dat hij hier al zat, wat al een goed teken was natuurlijk. Trevor keek op bij die vraag en knikte even rustig. Hij tilde zelf voorzichtig het shirt van Pris omhoog en net toen hij bij zo'n bultje kwam, schoot ze wakker. Haast meteen trok Hij Priscilla tegen zichaan en zuchtte. "Rustig maar Pris, ze willen alleen maar helpen. Gewoon kijken wat er is. Ze gaan je geen pijn doen." Fluisterde hij tegen Priscilla en Deena nam nu zacht de handen van Pris vast. "Ze willen gewoon even naar een bulte kijken, oké? Meer niet." Zei hij zacht tegen haar en keek haar zelf nu bezorgd aan, evenals Deena die weer wat hard probeerde te worden voor haar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 28, 2014 20:04:23 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek naar de zuster en knikte nu even en tilde haar shirt langzaam omhoog. De tattooages bedekte zijna haar hele buik en lichaam, sommige ware echt uitgerekt, duidelijk dat ze al eens zwanger was geweest, de tattoeages zaten allemaal rondom haar buik die uitgerekt waren. Ze slikte even voor een moment en keek naar haar, en de zuster keek duidelijk medelevend naar de drieling.'' Dat ziet er niet best uit, dat zijn pokken. Ze is zeker nooit ingeënt.. sprak de zuster rustig en keek naar haar en toen naar de jongen en haar zusje.'' Als ze de juiste medicijnen heeft, zal ze weer genezen. Tevens zou ik graag dat ze morgen even langs een ziekenhuid gaat voor haar buik, die is duidelijk wat opgezet, en ik wil graag een echo laten doen.''
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 28, 2014 20:16:45 GMT
Timothy Howard
Timothy merkte de kleine verandering al vrij vlot zo gauw degene weg was die hij vertrouwde daar niet meer bij hem was, eerst in op de manier in hoe hij sprak geen greintje angst kende, nu leek hij ineens een stuk ingetogener. 'But to answer your question from earlier that every soul can be saved is because we are all children of God in the end and everyone has a chance of redemption' zei hij kalm tegen Ichabod. Ja Timothy geloofde niet dat je even zomaar zo werd dat je ziel niet meer te redden viel, iemands ziel viel hoe dan ook altijd te redden hoe slecht of corrupt iemand ook kon zijn, want een persoon word niet slecht geboren, het word zo gecreeerd door gebeurtenisssen in het leven. 'Do you have any further questions' vroeg hij aan Ichabod.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 28, 2014 22:08:45 GMT
Ichabod Crane
Hij keek naar de man die sprak over god, en een geirriteerde zucht kwam van zijn lippen, en liep nu rustig dichterbij de man en keek naar hem.'' Your god cannot save you. No one can save me, or someone else.'' sprak hij rustig en keek met de blauwe ogen, wat natuurlijk enkel door de felle kleurlenzen kwam, in zijn ogen en lachte even, duidelijk dat hij weer zijn andere kant een beetje verborg, en hij haalde zijn handen van zijn rug.'' Sadly it will be you who's next. So if I may ask a question, how will you bleed? Through your throat, en nice cut with paper? of your arms? which one do you prefer? '' Een grijns lag rondom zijn lippen, al kon je die door de muilkorf nauwelijks zien, en zag je nu enkel door het licht dat erop scheen zijn tanden licht ontblootten
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 1, 2014 6:08:15 GMT
Priscilla Davidson Ze keek naar de zuster en knikte nu even en tilde haar shirt langzaam omhoog. De tatoeages bedekte bijna haar hele buik en lichaam, sommige ware echt uitgerekt, duidelijk dat ze al eens zwanger was geweest, de tatoeages zaten allemaal rondom haar buik die uitgerekt waren. Ze slikte even voor een moment en keek naar haar, en de zuster keek duidelijk medelevend naar de drieling.'' Dat ziet er niet best uit, dat zijn pokken. Ze is zeker nooit ingeënt.. sprak de zuster rustig en keek naar haar en toen naar de jongen en haar zusje.'' Als ze de juiste medicijnen heeft, zal ze weer genezen. Tevens zou ik graag dat ze morgen even langs een ziekenhuid gaat voor haar buik, die is duidelijk wat opgezet, en ik wil graag een echo laten doen.'' Deena + Trevor Davidson Deena keek naar haar zusje en hield een hand van haar vast zodat ze toch nog haar shirt omhoog kon doen een beetje. Ze keek zelf ook even naar haar lichaam waardoor ze wat schrok. Ze zag er echt vreselijk uit. Trevor zuchtte zacht en hield een arm om Pris heen. Hij wachtte rustig tot een conclusie en knikte toen die er kwam. Hij had ze zelf ook al gehad, maar dat was toen hij jonger was geweest en hij was er ook snel van af geraakt omdat zijn 'baas' het niet wou hebben dat hij onder die bultjes zat. Bij die laatste woorden knikte Trevor even en wreef over de rug van Priscilla. "Zie je, ze doen je niets." Fluisterde hij bij haar oor en glimlachte een beetje. Deena beet zacht op haar lip en nestelde zich wat beter tegen de twee aan. "Ik ben precies een vader." Lachte hij zachtjes doelend op zijn twee zussen die echt nog kleine kindjes leken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 1, 2014 10:54:53 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek naar haar broer en slikte even.'' ga ik... Ga ik dood?'' vroeg ze ook direct aan haar broer, nog way dat ze het aan de zuster zou gaan vragen, al schudde de die al haar hoofd, en begon wat dingetjes te noteren. Priscilla keek naar de leraar die even k nikte.'' Breng haar maar even naar haar slaapzaal, Trevor, je mag voor deze keer wel even mee naar binnen, zodat jullie bij elkaar kunnen zijn.'' sprak hij rustig en de zuster draaide zich nog even naar hun toe.'' Morgen om 10 uur gaan we even langs het ziekenhuis, dan maken we daar even een echo van je buik, en kunnen we de Medicijnen ophalen. We zijn gelukkig er op tijd bij, als we nu alleen niet snel handelen zqal ze met 3 maanden in gevaar komen, zeker als ze echt zwanger is.'' sprak de zuster nu ook ter informatie.'' Nu vooral rust nemen, niet teveel inspannende dingen doen, en ze mag ook even niet naar buiten.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 1, 2014 16:41:49 GMT
Deena + Trevor Davidson
Hij keek naar Pris en schudde zijn hoofd. "Neen, je gaat niet dood Pris." Zei hij zorgzaam tegen haar en knuffelde haar even, samen met Deena. Hij keek even naar de leerkracht en knikte even. "Is goed." Zei hij zacht tegen hem en duwde Pris voorzichtig wat op en Deena ook, die meteen opstond. Hij keek nog even naar de zuster en kniktz weer. "Komt in orde, ik zorg wel dat ze klaar is morgen." Sprak hij rustig en keek bezorgd naar zijn zussen. "Je zult even binnen moeten blijven Pris. Maar geen zorgen, ik en Deena zijn bij je, dus je hoeft niet bang te zijn. Jij ook Deena." Sprak hij nu ook omdat zij duidelijk ook doodsangst uitstraalde. "Kom, dan laat ik jullie zien waar jullie slapen." Sprak hij tegen de twee met een glimlachje. Hij voelde zich echt belangrijk nu voor de twee, ze waren belangrijk voor hem, niemand mocht hen nu nog kwaad doen..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 1, 2014 22:33:34 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek nar de zuter en schudde direct haar hoofd.'' Nee! ik wil naar buiten.. Naar buiten..'' Sprak ze en keek naar het raam. Echt net dat ze naar de slaapzaal ging, echt niet. Ze had namelijk altijd al de aandoening '' Night Terror'' Gehad, en daar was ze vaak genoeg door geslagen. Ze slikte even en keek hen aan. Zo straks had ze dan met haar ogen dicht geslapen, maar dat kwam door haar onbewustzijn, die ze daarvoor had verloren. Als het nacht was, dan had ze een hele vreemde manier van Slaapwandelen. De ene helft van de nacht zou ze normaal slapen, al wel met haar ogen open, en de tweede helft van de nacht zou haar hartslag en bloeddruk versnellen, En haar vluchtgedrag activeren. Ze zou onbereikbaar zijn, maar ze zou wel vluchten, rennen met haar ogen open.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 1, 2014 22:54:04 GMT
Deena + Trevor Davidson
Hij zuchtte. "Je kunt nu niet naar buiten Priscilla, alsjeblieft." Zei hij zacht tegen haar en trok haar zacht tegen zich aan. Trevor wist van haar aandoeningen, en zelf had hij er een hkel aan dat ze het had, eht was gewoon eng, maar Deena wist er niks van. Hoe zou die er op reageren als ze haar zus zo zou zien? Deena zou er een angst voor ontwikkelen waarschijnlijk, dat ze niet meer bij Priscilla durfde te zijn. "Kom op Pris, ik blijf bij je, hier binnen ben je veiliger als buiten, niemand doet je wat. Ga zo meteen maar even slapen, je bent vast moe." Zei hij zacht tegen haar.. Deena volgde met kleine stapjes en hield de arm van Trevor zacht vast. Deena zou wel sowieso bij Pris in bed kruipen vannacht, ze was blij haar zus terug te hebben, al kon dat na vannacht grandioos veranderen..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 1, 2014 23:23:22 GMT
Priscilla Davidson
Ze slikte en keek naar hem , vrij angstig.'' maar buiten is het veilig, nachtmerries..'' sprak ze en slikte even voor een moment, ze was duidelijk in de stress, en hoopte alleen maar dat Trevor wist waar ze op doelde Ze had het nog steeds, en het was nog verergerd vergeleken met vroeger. Ze keek naar Trevor en naar Deena, en schudde haar hoofd.'' Ik ga niet slapen, vannacht slaap ik. Ja mensen met Night terror hadden behoefte aan een vast slaappatroon, anders kwam het nooit goed, en Priscilla was er nogal het type van. Ze keek naar deena, en keek naar de grote deur, daar wou ze heen. Ze sliep weliswaar niet uiteraard, doordat ze wel gewoon praatte momenteel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 1, 2014 23:41:07 GMT
Deena + Trevor Davidson
Hij zuchtte. "Rustig Pris. Ik blijf bij je vannacht. Ik laat de nachtmerries jou niet grijpen." Zei hij zacht. Deena wist niet waar het op gedoeld was en zocht er dan ook niet echt iets achter. Zelf wilde ze wel even slapen, een halfuurtje als het kon, als het mocht. Ze had een flink slaapgebrek gehad waar ze als hoer had gewerkt. Dag in dag uit moest ze mannen plezieren, ook als ze moe was, als ze kapot was. In haar slaap was ze meerdere malen verkracht geweest zelfs. Ze had nooit echt rust gehad. Maar ze durfde het zelfs niet eens te vragen aan haar broer of aan haar zus, of zij wel een beetje mocht slapen nu. "Het is ged Priscilla, ga vannacht maar slapen dan." Sprak Trevor nu ook rustig en keek even naar Deena. Ze zou ook mar vannacht gaan slapen dan.. Trevor trok Priscilla zacht mee naar de slaapzaal en wreef over haar rug.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 1, 2014 23:46:11 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek naar hem en naar Deena.'' Jullie mogen wel slapen.. als jullie willen, ik wil naar buiten..'' sprak ze en voelde hoe ze mee getrokken werd, maar durfde er ook niet op in te gaan, een angst die nog altijd bij haar leefde, dat diegene haar zou slaan, als ze tegenwerkte. Zij was niet echt een hoer, meer de gedwongen huisvrouw, of nou ja slaaf eigenlijk, want een huisvrouw had meer rechten dan zij dat had. Genoeg geslagen en mishandeld, het was het resultaat van heel veel littekens, gebruikt als persoonlijk kladblok, er stonden de meest nare teksten op haar lijgt, en tekens. Die waren overigens eerst mooi, zoals een hartje, has hij zo veranderd dat het een penis was, en die was duidelijk zichtbaar, in de v hals die ze droeg.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 2, 2014 0:15:10 GMT
Vul dan dit lijstje in; Naam personage ; Altaïr McLoughlin Geslacht ; Man Leeftijd ; 20 Begeleider/leraar/ leerling? ; leerling voorkeur klas? ; geen voorkeur Reden om hier te zijn?(je probleem) ; Een iets mildere vorm van narcistische persoonlijkheidsstoornis en hij is een sociopaat. Foto/Uiterlijk ; Extra;
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 2, 2014 7:08:56 GMT
Priscilla Davidson Ze keek naar hem en naar Deena.'' Jullie mogen wel slapen.. als jullie willen, ik wil naar buiten..'' sprak ze en voelde hoe ze mee getrokken werd, maar durfde er ook niet op in te gaan, een angst die nog altijd bij haar leefde, dat diegene haar zou slaan, als ze tegenwerkte. Zij was niet echt een hoer, meer de gedwongen huisvrouw, of nou ja slaaf eigenlijk, want een huisvrouw had meer rechten dan zij dat had. Genoeg geslagen en mishandeld, het was het resultaat van heel veel littekens, gebruikt als persoonlijk kladblok, er stonden de meest nare teksten op haar lijgt, en tekens. Die waren overigens eerst mooi, zoals een hartje, has hij zo veranderd dat het een penis was, en die was duidelijk zichtbaar, in de v hals die ze droeg. Deena + Trevor Davidson "Je kan niet naar buiten Priscilla. Het mag nu even niet, als je weer beter bent mag je weer naar buiten, dan mag je weer doen wat je wilt." Zei hij rustig tegen haar en streek even zorgzaam over haar rug. Hij stond in de gang even stil en keek naar Pris. "Anders had ik je graag naar buiten gebracht, maar de zuster zei dat je nu even niet naar buiten mag." Sprak hij nu weer rustig en keek haar aan. Deena sloot haar ogen af en toe even en keek dan af en toe terug naar Pris en Trevor. Ze was moe, maar ze wilde bij haar zus en broer blijven, als die haar nodig hadden, ze moest wakker blijven, sterk blijven. Trevor keek expres niet naar de tatoeages eigenlijk, hij vond het al walgelijk genoeg dat ze een zon op haar wang had.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 2, 2014 11:15:32 GMT
PRiscilla Davidson
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Maar buiten is veilig Trevor.. Binnen is het niet veilig..'' sprak ze enkel, ze wou gewoon naar buiten, ze sliep al die jaren al buiten, omdat haar meester haar daar perse op sloot, door haar beperking, hij werd gek van haar dat ze in de nacht weer eens door huis gerend, en hij had het er helemaal ingeprent, dat ze buiten veilig was, en dat was ook het enige wat ze nog altijd geloofde. Buiten was het veilig, zelfs nu spookte het door haar hoofd heen. Ze sloot haar ogen en keek naar de voordeur, ze zag dat enkele leerlingen naar binnen wandelde via de deur, lachend en giebelend met elkaar, maar zij zou nooit meer lachen waarschijnlijk. Haar gimlach was al jaren geleden gestorven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 2, 2014 12:16:42 GMT
Deena + Trevor Davidson
Deena keek naar Priscilla en slikte even. Ze had het gevoel dat ze haar Pris kwijt was, haar leuke vrolijke zusje waar ze altijd goed mee kon lachen als het eens slecht ging. Die tijden gingen vast niet meer terugkomen als ze haar zo nu zag. "Het is niet veilig buiten Priscilla. Hier ben je alleen binnen veilig, nergens anders." Sprak hij nu ook gewoon tegen haar. "Binnen is het wel veilig, buiten niet." Herhaalde hij nu zijn woorden tegen de hare op. Deena sloeg haar blik wat neer en slikte even. Ze wilde haar zus terug. Misschien als ze iets grappigs bij haar naar boven haalde dat ze weer lachte? "Hé, Pris. Weet je nog die keer dat we dat ene ding hadden gedaan bij papa en dat hij in de modder viel?" Vroeg ze nu ook zacht tegen haar met een kleine glimlach, zij vond het gewoon grappig om het weer naar boven te halen, ze had zich kapot gelachen toen. Ook al kregen ze er na wel straf, het bleef grappig voor haar dan.. Trevor kwam er even niet tussen, hij wist wel wat Deena probeerde te doen, om haar gedachten ergens anders op te zetten, maar of het haar ging lukken was hij niet zeker van.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 2, 2014 12:28:08 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek naar haar brper en zus, Ze zuchtte en zou nu maar naar Trevor luisteren, al voelde ze zich er totaal niet prettig bij, en dat was van haar gezicht meer dan duidelijk af te lezen. De woorden van Deena hoorde ze wel, maar zij kon er niet meer om lachen, niet meer, en daarom bleef ze ook droog nar haar kijken.'' Ja dat herriner ik nog.'' Sprak ze zacht, maar lachen, dat deed ze vroeger, en nu niet meer, ze was echt helemaal gesloopt. De oude Priscilla was er gewoon niet meer, en het zou jaren duren, misschien wel 10 jaar voor ze weer normaal haarzelf was, en ze weer kon lachen om die herinnering. Dat ze weer een lach op haar gezicht toonde, maar nu gebeurde dat niet, en liep ze meer gehoorzaam, en langzaam richting de slaapzaal heen. Haar handen deed ze op haar rug, en haar hoofd gebogen naar beneden, zo Onderdanig als ze was geworden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 2, 2014 12:46:31 GMT
Deena + Trevor Davidson
Hij wist wel dat Pris naar buiten wilde, en zag ook aan haar gezicht dat ze het niet prettig vond, maar ze moest binnen blijven en rust houden van de zuster, dus moest ze dat ook maar doen. Deena sloeg haar blik wat neer en liet haar glimlach langzaam verdwijnen toen Pris haar enkel droog aankeek en zei dat ze zich het nog herinnerde. Trevor voelde de spanning van Deena wat hem deed zuchtten en keek haar even aan. Hij wilde ook veel liever de oude Pris terug die ze hadden gekend 6 jaar geleden, maar danzouden ze wel heel diep moeten zoeken om haar in deze Priscilla terug te vinden. Deena leek er helemaal kapot van te zijn, van de staat van haar zus. "Heb je me gemist Pris?" Vroeg ze nu ook zacht, onzeker omdat ze het niet wist. Ze leek daarstraks wel blij te zijn haar te zien, maar dat kon ook van de angst komen toch? Zij had in ieder geval elke dag van al die jaren aan Trevor en aan Priscilla gedacht, hoe het met hen zou zijn, waar ze zouden zitten, hoe ze werden behandeld. Ze was altijd bezorgd geweest om hen, en nu nog steeds een beetje, maar in de staat van Priscilla wist ze nou niet bepaald of zij daar ooit aan had gedacht..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 2, 2014 12:52:47 GMT
Priscilla Davidson
Ze keek op toen ze een vraag van Deena kreeg, en stopte even en gaf haar zacht een knuffel.'' Natuurlijk Deena, al die jaren.. Ik wou jullie beide zo graag terug in mijn leven, dat we samen groot werden..'' sprak ze rstig en je hoorde in haar stem dat ze het overduidelijk meende, en ze keek naar beide.'' Ik dacht dat ik jullie nooit meer zou zien.'' Sprak ze en een traan kwam uit haar ooghoek zetten, maar de angst om haa oude ik te laten zien was overal, ze was te diep getraumatiseerd. Er moest veel gebeuren, op dirverse vlakken, en ze liet haar zus nu ook rustig los, om vervolgens trevor mee te trekken in de knuffel die ze haar zus had. Maar echt haarzelf worden, het zou tijd gaan kosten, en uiteraard geduld.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 2, 2014 14:00:32 GMT
Deena + Trevor Davidson
Deena was wel blij dat te horen, dat ze toch aan hen had gedacht en hen had gemist. Ze glimlachte nu toch voorzichtig en begon ook wat traantjes te laten. "Ik dacht dat ik jullie ook nooit meer zou zien." Zei Deena zacht en kroop helemaal tegen Pris aan in de knuffel en liet Trevor er ook tussen die maar al te graag meeging in de knuffel. "Hey meisjes." Zei hij nu ook zacht en trok beide wat meer naar hem toe voor een betere knuffel. "We zijn nu weer samen, dat is wat telt toch?" Glimlachte hij en sloot zijn ogen ook weer even om even van zijn zussen te genieten. "En pris, we zorgen samen dat alles weer goed komt. Ook je angsten en je slaapprobleem." Zei hij zacht en Deena keek naar beide, bedenkelijk omdat ze niets wist van die aandoening. "Pris heeft nachtangst. Daardoor word ze 's nachts eigenlijk wakker terwijl ze nog slaapt. Maar het komt allemaal wel goed." Zei trevor zacht en keek naar beide. "We werken er samen aan, toch Pris? Alles komt goed nu." Zei hij zacht.
|
|