And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Mar 2, 2014 15:21:26 GMT
Timothy Howard
Timothy vouwt zijn handen onder zijn kin, nadat hij zijn bril wat beter op zijn gezicht had gezet terwijl hij dan vervolgens naar de woorden van Ichabod luisterde waarin geen sprankje geloof was terug te horen. 'I am very sorry to hear that you feel like that Mr. Crane, my faith is very strong and there is no one that can tell me otherwise, and I'm not forcing you in what to to believe I am merely suggesting about possibilities to find redemption in your soul and wether you believe that can be done by sience or believe in what I believe. But the truth is and actual fact is that we are all human, we all have souls, and that certain events can lead to a certain corruption of ones soul. But we were never born in the way we turn out to be in our future. So that is why every soul can be saved if you just let it but most importantly if you believe' zei hij tegen Ichabod en er niet heel veel anders van werd toen Ichabod hem vertelde dat hij de volgende zou zijn en daarop vroeg in hoe hij zou bloeden. 'I bleed like every human bleeds, like you bleed if you bleed, but today it is not my nor your time to bleed. Now if that is all would you be so very kind to follow me to where you will be sleeping, unless you have further questions you want to have answered'
Oliver Thredson
'Oh my god you wouldn't believe how booored I am, bored bored bored bored bored b-o-r-e-d bored' zei hij en weer overeind komt waarop hij naar de deur loopt en zijn wang tegen het kleine raampje aandrukt en zijn adem erover uitademt. 'If you let me out I might treat you with generousity, who knows I might even manage to get you a nice piece of chocolat' zei hij het het chocolade op de franse manier. Hij kijkt van de ene kant naar de andere kant uit het raampje en ziet dan iemand voorbij komen die de de deur opent en het standaard verhaaltje tegen hem afsteekt. 'Oh I can make you lots of promises, and I always keep my promises but I never tell how' zei hij en even gniffelt, echter blijft deze man maar doorkleppen, waarop Oliver toch weer zijn geduld verliest en de man zo'n harde kopstoot geeft dat die omvalt. Oliver zakt dan ook door de benen heen maar dan meer omdat hij hetzelf doet, en waarop hij zijn benen om diens nek klemt. 'How quickly will it break, teehee' zei hij vrolijk.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 0:49:27 GMT
Ichabod Crane
Hij keek naar hem en lachte gewoon even om het feit dat die pijn zo in god geloofde, en draaide met zijn ogen terwijl hij lachte, en keek hem aan.'' Your god ain't gonna help me from me, or someone else. Your death will be eather unpleasant, or horrible.'' sprak hij rustig en keekhem aan terwijl hij nu rustig nog dichterbij liep, en zijn verhaaltje afluisterde.'' Stop with your Nonsens, en remove this from my face, then we will see which faith is stronger.'' Your god, or me.'' sprak hij rustig en keek hem aan toejn hij op zijn vraag gewoon een doodleuk droog antwoord gaf, het irriteerde hem mateloos, en dat was in zijn gezicht af te lezen.'' Oh i am sure of that. But about the last thing, you are wrong. Whatever it needs to take, god loving idiot, you will bleed today.'' sprak hij en keek hem werkelijk recht in de ogen aan, terwijl hij echt een behoorlijk gemen grijns rondom de lippen gaf.'' Yes one question. Which way do you prefere to die right now? Then you can be happy with your so called loving idiot God. and his bunk buddy Jezus. Yes he is a child Rapist. Did you know that?? sprak hij en nam echt een houding aan van 'kijk eens hoe slim ik ben, en jij niet.'
Priscilla Davidson
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, en keek naar beide terwijl ze haar armen helemala om hen een sloeg, en haar schouders iets begonnen te schokken nu ook, puur omdat ze van die jaren haar tranen van angst en pijn ingehouden had, en nu kwam het allemaal omhoog, langzaam aan, en kon ze het niet langer inhouden.'' Ik heb jullie zo gemist, iedere avond dat ik naar bed ging.. ik wou jullie zo graag terug..'' sprak ze en slikte even.'' Ik miste alle woorden die we met elkaar deelden.. de herinneringen van al het kattekwaad wat we uit hadden gehaald samen Deena, en met Trevor soms ook nog erbij.. Ik was zo Bang.. ik dacht dat ik daar dood zou gaan.. Iedere keer als ik dat mes op mijn keel kreeg.. ik..ik..'' ze praatte niet verder, want nu begonnen de tranen helemaal te lopen en kroop ze werkelijk helemaal tegen hun aan. Ze wou ook niet meer dat ze weg gingen. Ze wou het niet meer.. En als ze weg gingen, ging zij ook weg, alleen dan voorgoed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 3, 2014 9:21:18 GMT
Deena + Trevor Davidson
Deena keek naar haar toen ze zacht begon te huilen en trok haar nog wat meer de knuffel in. Ze begon te vertellen over hoe erg ze hen gemist had en dat ze hen zo graag terug had gewild wat haar wel weer goed deed om te horen, dat zij ook het gemis had gevoeld zoals zij en Trevor had gehad. Deena glimlachte even en legde haar hoofd zacht tegen die van Pris. "We zijn er nu, en je zult niet meer zonder ons moeten. We blijven nu bij elkaar, wat er ook gebeurd." Zei Trevor nu rustig. Toen ze niet meer uit kon praten en helemaal begon te huilen glimlachte Trevor ook een beetje, gewoon omdat hij blij was dat ze het er uit gooide en dat ze ook gewoon weer in zijn armen stonden, zijn zussen. "We blijven bij je." Fluisterde Deena nog even en begon zelf ook wat tranen te laten nu, puur om haar zus.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 9:47:30 GMT
Priscilla Davidson
Ze slikte even en huilde rustig door, en dat duurde zo nog wel even, al keek ze hen toen weer even aan.'' ik.. Ik heb een half jaar geleden een kind van hem gebaard.. Hij legde het in de zon, en liet het helemaal uitdrogen, ik moest toekijken... Wat als ik nu weer zwanger ben...'' sprak ze en keek hen aan.'' Ik weet niet of ik een kind kan opvoeden... ik wil niet eens een kind van hem..'' sprak ze en slikte even voor een moment. Nu dacht ze er zo over, maar wist niet hoe ze er binnenkort over dacht, ze wist niet hoe het was over een aantal maanden natuurllijk, maar dan nog. Ze was ook nog maar 17. Ze had nou niet echt een verleden van jippie gehad, en ze zag er niet uit, ze zag er verschrikkelijk uit, vond ze zelf, haar hele zelfbeeld was gewoon gesloopt. Ze zag niets moois meer in haar zelf.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 3, 2014 10:12:31 GMT
Deena + trevor Davidson
Deena keek naar haar en slikte eventjes toen ze begon over het kind dat ze had gebaard en wat als ze nu weer zwanger zou zijn. "Je kunt de embryo altijd bij een andere vrouw laten plaatsen die niet natuurlijk zwanger kan raken." Zei ze zacht tegen haar en streek over haar haar heen. "We zullen morgen wel zien in het ziekenhuis of het een echte zwangerschap is. Oké? En dan zul je vast wel wat tijd krijgen om te beslissen hoe en wat." Zei ze zacht tegen haar en keek naar Trevor die knikte. "Kom op, dan laat ik jullie maar even de slaapzaal zien, en ik kan jullie eventueel wel al wat rondleiden. Deena knikte maar een beetje, al was ze eigenlijk nog kapot moe en wilde ze dus ook gewoon slapen zo meteen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 3, 2014 14:14:24 GMT
Priscilla
Ze slikte even en veegde haar tranen weer een beetje weg en keek naar hun. '' Nemand verdient een kind van die kerel, al is het een vrouw die een kindje wil.'' sprak ze tegen Deena en keek naar haatr broer en zus, en slikte een beetje.'' ik ben al blij als die tattoo van mijn wang weg kan..'' sprak ze eerlijk, omdat ze zich daar echt nog het meeste voor schaamde, natuurlijk ook de anderen, maar die kon je nog verbergen, dus dat scheelde enorm. Ze knikte daarna.'' ja laten we gaan, en jij gaat slapen Deena, je bent doodop..'' sprak ze zorgzaam, omdat ze niet wou dat ze nog eens neer viel door vermoeidheid. Ze begon een beetje te lopen, met automatisch haar handen op de rug en haar hoofd een klein beetje gebogen, en zo hield ze dan ook haar broer en zus in de gaten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 3, 2014 14:48:49 GMT
Deena + Trevor
Deena zuchtte zacht. "Ik weet het." Zei ze nu ook rustig en streek weer even over het haar van Priscilla. "We kunnen wel vragen om die tatoeage te verwijderen." Zei ze zacht tegen haar en glimlachte weer eventjes. Ze was nu ook blij dat ze niet meer zo bang leek dit moment, dat ze wat beter en zorgzaam klonk nu. "Is goed." Fluisterde ze en begon nu ook rustig te lopen. Trevor keek even naar de twee met een glimlachje en begon hen nu ook rustig te volgen naar de slaapzaal. "Het is hier rechtdoor enaan het einde van de gang links trouwens." Zei hij nu toch rustig en stak zijn handen even in zijn zakken.
|
|
Years Old
Female
IS OFFLINE
2 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by xnathalie on Apr 20, 2014 9:22:28 GMT
Naam personage; Iris Smith Geslacht; Meisje Leeftijd; 16 jaar Begeleider/leraar/ leerling?; leerling Reden om hier te zijn?(je probleem); Ze is jaren lang seksueel, lichamelijk en fysiek mishandeld door haar vader thuis. Mede hierdoor werd ze ook erg gepest op school. Door dit alles is ze erg depressief geworden en is meerdere keren door een zelfmoord poging in het ziekenhuis beland. Foto/Uiterlijk; Extra; -
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 20, 2014 9:49:20 GMT
Naam personage ; Mark Erogate Geslacht ; man Leeftijd ; 17 Begeleider/leraar/ leerling? ; leerling voorkeur klas? ; 1C Reden om hier te zijn?(je probleem) ; hij heeft echt een kut leven gehad, op zijn 2de overleed zijn moeder, toen hij 7 was ging zijn vader ook, en werd toen in een pleeggezin geplaatst, en werkelijk iedereen van zijn familie stoot hem af, en hij kon het maar niet bevatten waarom niemand hem meer mocht, want hij had klassiek autisme, dus hij kan ook nauwelijks praten, enkel geluidjes maken, en hij heeft ontzettend moeite met emoties tonen. Tevens heeft de jongen last van Verlatingsangst Foto/Uiterlijk ; i3.mirror.co.uk/incoming/article1483684.ece/ALTERNATES/s615b/Ian%20McKellen-1483684 Extra; Hij heeft 24 uurs zorg nodig... Maar toch proberen ze dat hij hier volwassen kan worden, en zijn problemen kan oplossen.
Mark Erogate
De jongen liep het terrein op, en keek zenuwachtig en angstig om zich heen. Naast hem liep een begeleider, een begeleider die hij bijna 24 uur zou gaan zien, en hem zou helpen met de meest makkelijke zaken. Vooral het communiceren, aangezien nde jongen communiceerde met gebaren, hij kon niet praten, en er kwamen enkel en alleen maar geluidjes uit, als hij überhaupt zou gaan praten. Hij liep door terwijl hij zijn mond even opende en een geluidje maakte, wat meet een geluidje van verbazing klonk, maar in feite wou hij vertellen dat dit zijn nieuwe huis was. Hij maakte een kleine A als je het goed hoorde, maar verder kwam er niets uit, en hij wees ook naar het gebwou.'' ja mark, hier ga jij nu naar school.'' sprak zijn begeleider die naast hem liep en hij knikte even, terwijl hij doorliep, en op een bankje ging zitten. Zijn begeleider vertelde hem dat hij even naar binnen moest en hij knikte, al kon je direct zien dat hij het niet leuk vond, hij had overduidelijk een ergere vorm van Verlatingsangst.
|
|