And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 10:04:03 GMT
Allatar
Ze slikte even en merkte dat er een steek door haar lichaam vloog, en de mensen om hun heen stil kwamen te staan.'' Arde komt..'' sprak ze en slikte even terwijl er een vrouw in witte gewaden verscheen, en naar hun toe liep, en naar haar keek.'' Allatar, je hebt de eed verbroken.'' sprak ze en keek ook naar Jonathan.'' Wij zullen deze jonge uit je geheugen wissen, zodat jij je taak van volbrengen. Je moet puur blijven, je hebt de eed geaceepteerd, Ze slikte en keek naar jonathan.'' Nee, alsjeblieft.. ik heb zo lang gediend.. mag ik nu niet bij hem blijven..'' sprak ze enkel en zij schudde direct haar hoofd.'' Nee Allatar. Jou thuis is in de blue mountains. Je moet alleen blijven, met de gezelschap van je mede tovenaar. Liefde is iets wat jij niet meer zal mogen hebben. Ze keek naar jonathan en legde zijn hand direct op haar buik, en concentreerde zich, zodat ze zwanger zou zijn van hem, iets wat Arda niet kon voelen, en ze zeker wist dat ze Jonathan nooit zou gaan vergeten, of hem weer zou herinneren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 10:40:26 GMT
Jonathan
Hij slikte even toen de wereld stil begon te staan en keek naar Quenya toen die wat zei. Dat was niet goed.. Jonathan keek naar de vrouw die nu verscheen en naar hen toeliep. Haar woorden waren niet fijn om aan te horen, en de woorden van Quenya maakte het nog erger toen het antwoord er op volgde. Hij keek naar Quenya toen ze zijn hand vast nam en op haar buik neerlegde, maar hij deed er zelf niet veel op uit eigenlijk. Na dit zou ze zich niets meer van hem herinneren, en had hij geen wederzijdse liefde meer. Hij glimlachte wat waterig. "Ik weet nu tenminste dat je nog leeft." Zei hij zacht, probeerde zijn pijn te verbergen en legde zijn hoofd nog even tegen de hare aan. Hij drukte toch nog zacht een kus op haar lippen en begon haar nu zacht los te laten. "Ik ben blij je weer gezien te hebben." Zei hij nu met nog steeds diezelfde verdrietige, pijnlijke glimlach terwijl er een traan over zijn wang liep. Hij wilde haar niet verlaten, en als hij haar zou zien over een halfjaar, zou zij dit niet herinneren en was er nooit wat gebeurd tussen hen voor haar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 10:54:41 GMT
Allatar
Ze slikte even en liet zijn hand nu langzaam los, ten ze zeker was dat het gelukt was, en drukte nog na die van hemnog een kus op zijn lippen, en wurmde haar tond even naar binenn, om hem nog even een langere zoen te geven, nu ze hem nog kon herinneren. Arda keek toe, en deed momenteel weingi, liet hen even doen, tot nu zij hem los liet van zijn lippen, en ze dichterbij kwam.'' Het is tijd.'' sprak ze rustig en Ze keek naar hem.'' Vaarwel Jonathan.. Weet dat ik altijd van je gehouden heb..'' sprak ze en een paar tranen kwamen uit haar ogen zetten, terwijl Arda nu haar vingers op haar voorhoofd zette, en ze haar ogen sloot, en slikte.'' Vaarwel..'' sprak ze nog, voor een licht scheen, en de tijd weer begon te draaien, en zij dar weer stond met haar staf in de handen en ze hem aan keek, met een kein lachje, zoals meestal.'' Tot over een half jaar.'' sprak ze nu enkel, zoals ze eerder had gereageerd, toen ze hem niet herkende. Alleen nu zonder enkele emoties liep ze weg. Ze was hem duidelijk vergeten nu..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 11:05:32 GMT
Jonathan
Hij slikte en ontvingh aar zoen nog met alle plezier en kneep alle tranen even uit zijn ogen om toch nog even te genieten van deze zoen, de laatste. Zijn hand gleed nog even over haar gezicht en hij liet haar nu zacht los toen Arda zei dat het tijd was. Hij deed zelf wat passen achteruit nu en luisterde nog naar haar woorden. "Dat weet ik, ik zal het onthouden." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte weer waterig. "Vaarwel Quenya." Sprak hij nog zacht tegen haar en sloot zijn ogen even voor het licht en merke hoe de tijd weer verder zette en zag haar nu weer voor zich staan, met de staf in haar handen, en het lachje van daarstraks. "Tot over een half jaar." Herhaalde hij met een knik en keek haar nu gewoon na met de tranen weer over zijn wangen lopend. Hij begon langzaam weg te sloffen van deze plek om weer naar zijn kamer te gaan, om weer te schrijven in zijn boek. Dat hij zijn liefde terug had gevonden, maar net zo snel weer afscheid had moeten nemen van haar en dat hij haar nu wel kwijt was voor goed.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 11:15:17 GMT
Allatar
Niet wetend waarom hij huilde, begon ze te lopen, Rivendell uit, terwijl ze haar passen verzette over de bergen heen, en kleintjes glimlachte. Ze herinnerde zich niets meer van Jonathan, zelfs de kleine Details niet meer. Ze kende hun liefde zelfs niet meer tijdens de oorlog, zelfs dat tuk was weg. Ze was nu Allatar geworden omdt het haar lot was, een lot die ze zelf had gekozen als klein meisje. Ze schraapte even haar keel, en bovenop de berg draaide ze zich nog een keer om, en zag Rivendell nog liggen, maar maakte zich nu op voor de lange wandeling van enkele dagen. Na die dagen kwam ze ook in de Blue mountains, en daar deed ze haar werk zoals altijd, en na een half jaar keerde ze terug in Rivendell. Haar buik was aardig dik, nu ze de randen van Rivendell in wandelde. Jonathan herinnerde ze nog steeds niet, Arda had haar toegefluisterd dat hun haa het kind hadden laten dragen, omdat zij de enige vrouwelijke tovenaar was. Rustig verzette ze haar stappen, en zo liep ze rivendell in, en ging vermoeid op het bankej zitten, waar ze de vorige keer Jonathan had terug gevonden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 12:02:31 GMT
Jonathan
Onderhand was hij in dat halfjaar een tijd bij zijn zus verbleven om haar alles te vertellen wat er was gebeurd met Quenya en dat hij haar terug had gezien, maar dat hij haar nu weer kwijt was en zich ook niets meer herinnerde van hem. De maanden gingen traag voor hem, het schoot niet op, de dagen voelden te lang en alles leek vast te zitten in tijd. Altijd zijn dagelijkse routine weer, niets doen, rond lopen en wachten tot het halfjaar voorbij was. Maar vnadaag was het zo ver, vandaag kwamen de tovenaars weer bij elkaar en zou hij haar weer zien. Ze zou hem niet kennen, maar hij was al blij haar te kunnen zien, zijn vriendin die voor eeuwig door leefde. Hij lag echter nog te slapen momenteel toen Quenya Rivendell in kwam lopen, al begon hij wel wakker te worden door de zon die op zijn gezicht begon te schijnen. Rustig stond hij dan ook op, deed wat hij moest doen en liep de kamer een beetje uit. Hij keek eigenlijk vrij automatisch naar het bankje, en voor een keer zat er weer iemand op. Hij glimlachte een beetje. Ze leek zwanger te zijn, Arda's werk? Hij moest denken aan die dag dat ze zijn hand op haar buik had gelegd en zich aan het concentreren was. Hij slikte, het was zijn kind. Werd hij vader? Bij die gedachte moest hij weer wat flauwtjes glimlachen, ook al zou hij het kind waarschijnlijk nooit echt te zien krijgen of het zien opgroeien, laat staan dat het zijn vader zou kennen. Het bankje zelf had nu eigenlijk bijzonder veel waarde voor hem. Daar had hij zijn meisje terug gevonden. Telkens als hij even alleen wilde zijn of iets moest verwerken ging hij op dat bankje zitten, omdat het voelde dat Quenya dan nog naast hem zat. Hij zou er niet heen gaan dit keer, hij zag het nut er niet van in momenteel. Het gesprek van vorige keer kon hij niet hervatten, Arda had vast ook gewist dat ze de eed niet meer wilde en dat ze weg wilde van die eed. Dus daar kon hij niet over beginnen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 12:16:36 GMT
Allatar
Ze zuchtte even en legde haar hand op haar buik, Ze slikte even, het deed vreselijk veel pijn, maar ze probeerde er niet teveel op te reageren. Ze was een dag te vroeg, morgen zouden de rest pas komen, maar zij wou die jongen zien waar ze de vorige keer mee gepraat had. Ze zuchtte even en keek om zich heen of ze hem zou zien. Niet dat ze veel herinnerde van hun vorige ontmoeting, ze herinnerde hun gesprek, en daar was nog niets van vergeten, inclusief het stukje dat ze een kind wou, en een normaler leven. Ze dacht dat Arda het verhoord had, en haar een kind had geschonken. Ze wou hem het nieuws vertellen, dat hij gelijk had, en ze nog een beter leven ging krijgen, nu ze toch zwanger was van een kindje. De komende maanden zou ze ook in Rivendell blijven, de terug reis zou niet goed komen. Ze zuchtte even en merkte hem nergens op, wat ze best jammer vond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 13:27:05 GMT
Jonathan
Hij hield zijn blik op haar gericht en zag dat ze een beetje rondkeek, ze leek iemand te zoeken. Naar zijn weten was ze ook wat te vroeg aangekomen hier. Maar waarom? Misschien was er toch niet veel verloren van het gesprek dat ze hebben gehad, of ze moest met iemand hebben afgesproken dat ze zo aan het zoeken was. Hij begon zich rustig naar beneden te geven naar het bankje en stapte daar dan ook heen. "Zoek je iemand?" Vroeg hij nu ook rustig aan haar. hij was aardig gekalmeerd sinds de laatste keer dat hij haar had gezien, en had het zich ook gewoon gezegd dat het niet terugkwam wat ze vroeger hebben gehad. Hij ging nu ook gewoon weer rustig naast haar zitten en keek even naar haar buik en dan naar haar ogen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 13:50:09 GMT
Allatar
Ze keek op toen ze hem zag en glimlachtee een beetje.'' Ik zocht jou.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' we hebben toen zo'n fijn gesprek gehad. en je hebt gelijk gehad, ik ben er beter bij weg gekomen, dan ik had gehoopt. Arda heeft mij een kind geschonken, en mij toch puur gehouden.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Het enige wat nog mist is een man, maar Arda zei dat ik niet alles kon hebben.'' sprak ze rustig en glimlachte even een beetje zachtjes.'' En als het kind groot is, is mijn eed voltooid, en ben ik vrij.'' sprak ze rustig en glimlachte zachtjes.'' alles komt dus wel weer goed. Dan zal het kind mijn plaats in nemen, en ik kan dan genieten van mijn oude dag.'' sprak ze rustig en zuchtte even voor een moment.'' ik vraag me soms af waarom. Waarom ik dan mijn onsterfelijkheid kwijt raak. Ik heb nooit een misstap gedaan, na mijn idee, en toch lijkt Arda boos op mij.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 13:55:37 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte weer even. Arda had haar geen kind geschonken, ze had zichzelf een kind geschonken van hem.. "Ik ben blij voor jou." Zei hij nu ook met een glimlach tegen haar. Hij liet geen pijn meer zien, geen verdriet, het zou toch niet beantwoord worden. "Dan wens ik je ook veel plezier zodra je vrij komt en het kind je plaats in neemt." Zei hij met een lachje, ook al meende hij het totaal niet. Hij wilde niet dat zijn kind hetzelfde lot onderging als Quenya nu. Bij haar woorden als laatste keek hij haar aan en slikte. "Ik weet waarom, maar ik mag er niet over praten." Zei hij nu ook rustig tegen haar. "Misschien als je bevrijd bent, als ik je dan nog zie. Dan kan ik het je zeggen." Sprak hij en wreef even langs zijn ogen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 14:04:10 GMT
Allatar
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje en ging een beetje verzitten zodat hij er weer naast kon zitten, als hij dat zou willen. Ze zuchtte even en schudde haar hiofd.'' Eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil eigenlijk het kind een normaal leven gunnen, zonder dat het puur moet blijven en alle rommel erom heen. Het is gewoon van mij toen een hele verkeerde kesze geweest, maar ja het was mijn lot, Mijn moeder was ook een dochter van Arda, dus ik moest opvolgen.'' sporak ze, en direct was het duidelijk dat ook van toen, Jonathn eruit is gehaald, dat ze hem helemaal niet zou kennen. Ze hoorde zijn woorden dat hij het wist en ze keek hem aan.'' in de naam van Arda, zou ik het wel graag willen weten, ik houd er niet van als mensen dingen voor me achterhouden.'' sprak ze eerlijk en keek hem aan.'' Dat ik vrij ben duurt nog 21 jaar.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 15:07:44 GMT
Jonathan
Hij nam weer rustig plaats naast haar en glimlachte eventjes naar haar. "Dat begrijp ik eigenlijk ook wel Allatar. Ik begrijp dat je je kind niet zo een leven wilt laten leiden, maar het is toch iets beter als niets toch?" Zei hij zacht tegen haar en glimlachte weer even vriendelijk naar haar. Bij haar andere woorden schudde hij zijn hoofd even als teken dat dat niet waar was. Quenya had geen eens een moeder gekend, of toch niet haar echte.. Toen ze weer wat zei schudde hij zijn hoofd nogmaals. "Het word toch weer uit je herinneringen gewist zoals vorige keer." Sprak hij en zuchtte. "Waarom denk je dat ik huilde, de laatste keer dat je me gezien hebt. Denk eens na." Zei hij nu ook rustig terug tegen haar en keek haar aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 15:17:57 GMT
Allatar
Rustig deed ze haar kap af, en haar mantel wat losser, zodat haar buik wat minder in de weg zat, en zuchtte even voor een moment.'' Waarom zou het uit mijn geheugen gewist worden? Is het zo'n groot geheim?'' vroeg ze als allereerste en ze wist het nog zijn huilende gezicht. Ze kon het al niet plaatsen en daardoor draaide ze haar hoofd een beetje weg.'' Ik kon het al niet plaatsen, maar ik weet nog steeds niet waarom. Huilde je om mij? vond je het jammer dat ik vertrok? Of was je trots op mijn werk? Waren het tranen van geluk?'' Vroeg ze rustig en keek hem aan. Ze wist er echt helemaal niets meer van, en de eerste herinneringen zouden pas weer terug komen als het kindje uit haar buik was. Dan zou ze hem herkennen, en haar daad herinneren wat ze had gedaan, en kwamen de meeste vragen naar boven. Ze kreunde even kort, en lede haar handen op haar buik.'' Oh nee, de kleine is wakker.'' Sprak ze rustig en slikte even en ging een beetje verzitten.'' HEt lijkt wel op jou te reageren, het doet meer pijn dan eerder, alsof hij of zij mij wat wil vertellen..'' sprak ze meer tegen zichzelf dn tegen hem, maar ze sprak het wel hard genoeg uit zodat hij het kan horen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 15:30:18 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte even. "Nee, maar je had de eed even verbroken." Zei hij zacht tegen haar en zuchtte eventjes. Toen ze wat begon op te sommen knikte hij zo af en toe en schudde zijn hoofd soms. "Ik huilde inderdaad om jou, en ja ik vond het jammer dat je vertrok. Maar dat was vooral door wat er allemaal gezegd werd. maar het waren zeker geen tranen van geluk." Sprak hij nu ook en keek haar aan. "Ik wil het je wel vertellen, maar niet hier." Sprak hij nu ook rustig tegen haar en keek haar rustig aan. Toen ze begon over de kleine glimlachte hij weer even klein. "Ook daar is een reden voor." Zei hij zacht en stond nu weer even rustig op. "Kom, volg mij." Zei hij nu tegen haar. "Dan vertel ik je alles, ook al zul je me niet geloven." Glimlachte hij vriendelijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 15:41:55 GMT
Allatar
Ze keek naar hem en deed har hoofd een beetje bedenkend scheef. Het kon wel een reden zijn waarom haar hoofd zo'n rommel was. Dingen die ze miste, die gaten in haar gedachten. Ze knikte.'' Ik zou het graag willen horen, Jonathan. Misschien lost het die gaten in mijn geheugen op. Ik kan me ook niet meer herinneren waar die minuten zijn gebleven toen ik vertrok. Ik heb nog daarna een gesprek gehad met jou, maar ik kan me er nog weinig van herinneren. En mijn lippen waren vochtig.. Diezelfde dag op de terug reis kreeg ik ook last van mijn buik.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dus ik wil graag weten wat er gebeurt is.'' Sprak ze rustig en kwam nu overeind, en leunde heel erg op haar staf, omdat het gewoon zwaar was. Ze knikte even en zou wachten tot hij zou gaan lopen, zij zou hem wel volgen, alleen weliswaar niet heel erg snel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 15:56:47 GMT
Jonathan
"Waarschijnlijk wel." Zei hij met een glimlach tegen haar en keek haar ook zo aan. Hij zou het haar graag zeggen, alles uitleggen. Ook al wist hij dat de kans groot was dat Arda haar dan weer alles afnam. "Oh, die minuten. Laat ik zo meteen maar bij het begin beginnen." Zei hij glimlachend tegen haar. "En dat van je lippen was ook mijn schuld." Sprak hij, doelend op de zoenen die hij haar had gegeven en zij hem, maar daar zou hij het wel over hebben. Hij liep rustig op haar tempo richting zijn kamer met zijn handen op zijn rug. Hij liep dan ook zo door zonder nog wat te zeggen tot hij in zijn kamer was. "Ga zitten." Zei hij nu ook rustig en wees naar het bed en de stoelen die er stonden, ze kon zelf kiezen waar ze ging zitten. Zijn boek lag nog open op het deel wat hij gisteren had geschreven, daar zou hij nog wel wat bijschrijven vanavond waarschijnlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 16:04:48 GMT
Allatar
Ze liep voorzichtig met hem mee naar zijn kamer en hoorde dat het zijn schuld was, en haalde haar schouders op.'' Ach het maakt niet uit, het was wel fijn ergens, dat ze eens anders proefde dan anders.'' sprak ze rustig en glimlachte even naar hem, terwijl ze naar zijn kamer doorliep, en eenmaal daar even rond keek.'' Vind je het erg dat ik even op je bed ga liggen dan? De kleine doet erg vervelend..'' sprak ze eerlijk en streek even over haar buik heen, terwijl ze wel alvast ging zitten op mijn bed, puur omdat ze uit de stoelen waarschijnlijk weer moeilijk overeind zou gaan komen. Ze zuchtte even en ontblootte haar buik nu ook even.'' Ik ga even onbeschoft doen hoor, het spijt me, maar mijn buik doet heel irritant. En tenslotte een grote bolle buik zien is niet het ergste toch?'' sprak ze glimlachend en keek nu even naar haar buik, waar nog een rode afdruk zat nog steeds, meer een moedervlek geworden, en die zou na de geboorte verdwijnen, aangezien dan het DNA niet meer nodig was. De hand was al wel kleiner geworden, dus het kon net zo goed zijn hand niet zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 16:17:57 GMT
Jonathan
Hij glimlachte even naar haar. "Ik ben blij dat je het wat vond dan." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte weer even. Toen ze wat vroeg schudde hij zijn hoofd. "Nee, ga maar liggen. Maak ik geen probleem van." Zei hij met een lachje en ging zelf in een van de stoelen zitten. Hij keek even naar haar buik en glimlachte weer. "Het maakt echt niet uit." Zei hij zacht tegen haar en ging voor het gemak even naast haar op het bed zitten nu. "Dus, het begon voor de oorlog." Begon hij nu ook, en hij begon het hele verhaal te vertellen over haar leven en over hoe ze elkaar ontmoet hadden vroeger, dat ze elkaar kwijt waren geraakt in de oorlog en zij zich toen aansloot bij Arda. Dat ze elkaar terug vonden een half jaar geleden. En dan het verhaal over hoe ze zijn hand had gepakt en op haar buik had gelegd om zwanger te worden met zijn genenen dan hoe Arda har herinneringen wiste over hem. Hij moest moeite doen geen traan te laten door dit allemaal weer te vertellen. "Dat is dus eigenlijk het echt verhaal. Het zou me niet verbazen moest Arda zo meteen terugkomen om alles weer te wissen." Sprak hij rustig en glimlachte wat flauwtjes.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 16:45:35 GMT
Allatar
Ze slikte en ging even liggen op zijn bed, terwijl ze luisterde, en hem aan keek zo af en toe. Alles kwam ook delen bij haat terug, alle herinneringen.. alles wat ze samen hebben meegemaakt, tot in de details, waardoor Arda zich alweer omdraaide in haar graf, of het maar even figuurlijk te zeggen. Ze keek naar hem en slikte.'' Kom.. Jona..'' sprak ze nu en glimlachte even.'' Ik weet alles weer, en dit is jou kindje..'' sprak ze en hoopte gewoon dat hij naast haar zou komen liggen, om zijn kindje te kunnen begroetten, ook al zat hij of zij dan nog in de buik.'' Het komt weer allemaal terug. Ik heb mijn moeder nooit gekent.. ze is al jong gestorven.. Ik ben bij arda gegaan omdat.. Omdat jij weg was, en ik geen pijn meer wilde van andere mannen.'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' Alsjeblieft.. Wil je naast me komen liggen?'' ik denk dat je kindje je nu wel wil ontmoeten..'' Arda kwam nog niet direct, die was aardig woedend daarboven, dus zometeen zou ze er niet zo licht meer vanaf komen..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 5, 2014 17:02:24 GMT
Jonathan
Hij keek naar haar toen ze zei dat ze alles weer herinnerde en moest kort glimlachen, hij had beter niets gezegd tegen haar, om haar te sparen van Arda, die zou vast kwaad zijn. Hij liet haarb rustig uitpraten en knikte rustig even op haar woorden als teken dat dat klopte. Toen ze hem een vraag stelde ging hij even naast haar liggen en legde een hand op haar buik neer. "Hee kleintje." Fluisterde hij zacht. "Ik zal je zo meteen toch los moeten laten Quenya, Allatar. Arda komt binnenkort, ik weet het zeker, en haar straf zal niet mild zijn. Ik had je beter niets gezegd nu, zodat je geen verdere straf meer kreeg." Zei hij nu ook zacht en keek haar aan. "Ik had het graag anders gewild, maar het zal niet goed aflopen." Sprak hij zact en ging weer even rechtop zitten om haar wat beter aan te kijken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 17:14:36 GMT
Allatar
Ze keek naar hem en slikte.'' Voor jou zal ik altijd nog Quenya zijn.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dit keer vecht ik tegen, jij hebt het principe je zoon of dochter te mogen zien, en ik wil jou nu niet meer kwijt.'' Sprak ze en kroop een beetje tegen hem aan zover dat kon, en duwde haar lippen zachtjes weer op de zijne, en liet haar tond naar binnen gaan, en begon te spelen met de zijne, terwijl haar handen om hem heen sloten, haar ogen gesloten en zo bleef ze hem zoenen. De wereld stopte weer langzaam, en Arda verscheen, duidelijk woedend en keek haar aan.'' Verdomme.. JE mag hem niet.'' sprak ze en ze liet zijn lippen nu los en schudde zijn hoofd.'' ik verbreek het, ik verbreek het allemaal.. Wat je ook doet, ik blijf bij Jona..'' sprak ze en kroop nog net wat nader en Arda schudde haar hoofd.'' Je eed is verbroken. Binnen drie dagen zul je sterven. JE leeft al 3000 jaar, Allatar. Je leeftijd zal spreken. met drie dagen ben je 3000 jaar. Een hoopje stof dus. De tijd tikt.'' sprak ze en verdween nu en per direct zag je haar al verouderen, ze leek nu eerder een jaar of 40.. Ze slikte en keek naar hem en haar buik. Ze slikte en keek naar Jona.'' Help me..'' Sprak ze en keek naar hem.'' Ik was op een andere manier onsterfelijk van mezelf.. roep Gandalf, hij is onder weg naar hier..Anders zal ik en je kindje sterven..'' Sprak ze en slikte even.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 5, 2014 18:52:10 GMT
Jonathan
Met een zucht keek hij haar aan en met een glimlach. Hij voelde zicg er niet goed bij, maar ze mocht altijd haar eigen beslissingen nemen. Toen ze hem weer zoende ging hij hier maar al te graag op in en opende zijn mond rustig zodat ze aan zijn tong kon met de hare. Hij glimlachte liefdevol en ging weer liggen terwijl hij haar rustig de zoen liet leiden. Ook liet hij haar stoppen, maar hij kon hier wel dagen mee doorgaan. Hij sloot zijn ogen rustig en opende ze toch weer toen ze de zoen stopte en ze Arda hoorde. Hij keek terug naar haar en liet de twee praten tot Arda weg was. Meteen keek hij weer naar Quenya en slikte. "Ik ga hem meteen halen Quenya. Ik zal op tijd zijn." Fluisterde hij en sprong nu ook meteen uit bed en rende naar beneden. Quenya ging het redden, en hun kind ook. Hij greep zijn paard beet bij de stallen en sprong op zijn rug. Hij had geen tijd om op te zadelen. Met een rotvaart stuurde hij het paard vooruit, zoekend naar Gandalf. Hij was nog onderweg, dus hij zou vast nog niet in Rivendel zijn.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 19:21:10 GMT
Gandalf
Hij was inderdaad nog niet in Rivendell, maar wel bijne, hij liep momenteel met zijn witte paard, Shadowfax bij de bergwand, die hen naar Rivendell leidde, en zou daar met nog goed een uurtje op dit tempo aankomen. Hij was ook altijd te vroeg, en ditmaal had hij ook een reisgenoot mee, de broer van Quenya, die Jonathan waarschijnlijk meer dan eens zou herkennen, aangezien die niet veel was veranderd, op een baard na. De twee praatte een beetje met elkaar, en Mithrandir, nou ja haar broer in dit geval dan he, niet Gandalf in de elfentaal, vertelde over dat hij binnenkort oom zou zijn, en dat hij daar supertrots op was. Dat dus nu ook zijn zus in gevaar was, wist hij ook niet, en als hij het te horen kreeg, zou hij behoorlijk kwaaad worden. Zijn zus was namelijk samen met hem, degene die de eed hadden van alle tovenaars.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 20:46:04 GMT
Jonathan
Hij bleef flink galopperen naar de bergen zodat hij er sneller was dan dat hij een rustig tempo aannam. Hij had haast, en hij wist dat hij haast had om Quenya te helpen. Hij fluisterde de hengst wat woorden toe waardoor het ier ruimere passen nam en ook flink vooruit schoot nu. Toen hij eindelijk twee gedaantes zag bij de bergwand liet hij het dier kalmeren en flink afremmen toen hij er was. "Gandalf, Allatar, ze is in gevaar. Arda heeft haar gestraft, ze word nu heel snel oud op een korte tijd. Ze vroeg me naar u te komen, om te kijken of U haar kon helpen." Sprak hij nu ook in elfentaal. Hij lette eigenlijk amper op Mithrandir, daar sprak hij straks wel tegen, Quenya was belangrijker nu
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 21:01:01 GMT
Gandalf
Hij keek naar Jonathan toen hij hem naderde en slikte even.'' Snel.'' Sprak hij direct, en keeknaat Mithrandir achter hem en knikte.'' je zus is in gevaar, ze heeft ds haar eed verbroken voor hem waarschijnlijk. Daarom heb ik nooit de eed gelegd..'' SPrak hij e slikte waarna hij al begon te galloperen richting Rivendell en sprong eenmaal daar van Shadowfx f, rvenals haar broer die direct van zijn paard afsrpong en hij direct naar jonathan keek.'' Waar ligt ze?'' vroeg hij direct en haar broer ze momenteel niets, al was die duidelijk bezorgd omzijn zustr.'' Arme zus.. Ik had het haar al die tijd willen zeggen dat jij hier leefde, maar ze was onder invloed van die eed, en ik had al gedacht dat dit zou gebeuren..'' Sprak hij, overduidelijk kwaad, maar tegelijk bezorgd. Quenya was inmiddels alweer ouder geworden, ze hing nu tegn de 60 aan...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 21:11:34 GMT
Jonathan
Hij knikte even en galoppeerde ook emteen terug naar Rivendell om Quenya te helpen, haar te redden. Hij Sprong ook van zijn paard af toen ze er waren en begon de trap op te rennen richting zijn kamer. "Hierheen." Sprak hij dan ook gewoon, terug in elfentaal. Als hij in paniek raakte of in lastige situaties zat, ja dan zat hij vast aan die taal omdat die hier ook hele tijd werd gesproken. Hij zei nog steeds niets op Mithrandir, al had hij wel geluisterd en kort geknikt. "Ik had het haar ook gezegd." Sprak hij daar dan ook enkel op en liep nu zijn kamer in waar hij Quenya nog op het bed zag liggen, duidelijk weer verouderd. Hij nam zacht haar hand vast en slikte. "Hij is hier, samen met je broer." Sprak hij nu weer normaal en keek haar bezorgd aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 21:18:54 GMT
Allatar
Ze keek op toen ze stemmen hoorde en keek hem aan met diepe rimpels in haar gezicht.'' HEt doet zo pijn.. HEt kind, het doet zo pijn..'' sprak ze met een hakkelnde stem. Dat kind zou inderdaad als eerste sterven, omdat je na een bepaalde leeftijd natuurlijk geen kinderen meer kon krijgen, en je onvruchtbaar werd. Zij wing er al bijna tegen aan. Gandalf schoot direct ter hulp en begon een tegenvervloeking te mompelen, en Mithrandir hielp gewoon, omdat Gandalf het niet alleen zou redden, en je zag haar langzaam aan weer jonger worden, haar haren weer blonder zoals ze voorheen altijd waren. Na goed vijf minuten stopte nbeide heren en knikte Gandalf tevreden.'' Ze is vrij van de vervloeking. Ik heb haar vloek naar een oud dametje over gezonden die al op sterven lag, en zometeen al haar laatse adem zou uitblazen.'Sprak hij rustig.'' Ik kon niet anders, anders had ik het op een gezond persoon moeten gooien.'' Sprak hij rustig en mithrandir zuchtte even, en keek naar zijn zus die nog een beetje stil bleef liggen, maar natuurlijk nog wel ademde.'' Jona.. Jona, ben jij daar.. is het je gelukt...'' vroeg ze nog wat zwakjes, maar het zou wel goed komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 21:31:10 GMT
Jonathan
Hij slikte en nam haar hand zacht in de zijne. "Rustig Quenya. Het is zo voorbij." Zei hij zacht tegen haar en keek even naar Mithrandir en Gandalf die wat dingen begonnen te mompelen. Hij zag dat ze langzaam weer jonger werd waardoor hij glimlachte en een kneepje in haar hand gaf. Hij keek naar Gandalf toen hij wat zei en knikte. "Bedankt." Zei hij zacht tegen hem en keek dan weer naar Quenya die nog op het bed lag. "Haar tijd kwam blijkbaar dan toch dichtbij." Zei hij zacht over dat oude dametje en zuchtte zacht. Toen Quenya wat zei glimlachte hij kort. "Nee, natuurlijk ben ik hier niet. Daarom heb ik je hand vast en zijn Mithrandir en Gandalf hier." Sprak hij met een zacht lachje en duwde een kus op haar voorhoofd.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 21:39:41 GMT
Quenya
Ze keek even een beetje op en voelde de kus op haar voorhoofd en glimlachte een beetje.'' Bedankt beide.'' sprak ze en Mithrandir kwam rustig bij de twee.'' He ik kon mijn schoonbroer en neefje of nichtje toch niet laten zitten? evenals mijn kleine zusje?'' sprak hij rustig en glimlachte een beetje, terwijl zij zelf dat ook deed, en weer even naar Jonathan keek.'' Bedankt Jonathan, ik houd zoveel va jou, en nu kunnen we voor eeuwig samen zijn..'' Sprak ze rustig en keek naar iedereen om haar heen, al bleef Gandalf momenteeel gewoon stil, en keek hij naar hun drieen, en liep nu ook weg.'' Ik zal jullie even alleen laten.'' Sprak die ook enkel en verliet de kamer. Quenya glimlachte en keek naar hun twee, en sterkte duidelijk weer een beetje aan.'' Alsjeblieft, jullie beide.. Noem me gewoon weer Quenya, Allatar is dood. Ik gebruik die naam niet meer. Ik ben nu gewoon een vrije heks, met een lieve man aan haar zijde, en in volle verwachting van zijn kindje.'' Sprak ze en duwde nu ook zacht haar lippen op die van Jonathan, en ook Mithrandir stond op.'' Geniet maar even met zijn twee. Ik ben ook beneden, ik moet Arda om vergiffenis gaan vragen. Al zal dat bij mij tien keer makkelijker gaan omdat ik een man ben.'' Sprak hij zuchtend en liep weg, terwijl Quenya kort had gestopt om haar broer na te kijekn, maar daarna zoende ze jonathan net zo hard verder, en zocht ze weer toegang met haar tong tot zijn mond. God, dit had ze al die jaren als Allatar gewoon gemist. Die zachte handen, alles..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 23:17:18 GMT
Jonathan
Hij keek haar rustig aan en dan naar Mithrandir en Gandalf. "Voor eeuwig zijn grote woorden Quenya. Ik ben onsterfelijk tot een bepaalde hoogte." Zei hij zacht tegen haar en streek zacht over haar wang. Hij keek dan weer naar Mithrandir en glimlachte weer eventjes naar hem. "Echt bedankt Gandalf, Mithrandir." Sprak hij nog even dankbaar naar beide en hield de hand van Quenya nu ook gewoon zacht vast. Hij glimlachte op de woorden van Quenya over dat ze haar nu gewoon bij haar echte naam moesten noemen en knikte eventjes. Hij voelde niet veel later haar zacht lippen op de zijne en hoorde de woorden van Mithrandir waardoor hij de zoen weer even stopte. "Ik hoop dat ze mild voor je is." Zei hij nu ook rustig tegen hem en keek hem na tot hij was was waarna hij de zoen ook verder voortzette. Hij opende zijn mond weer rustig toen ze met haar tong weer kwam. Hij glimlachte en wreef zacht over haar wang. Aan de ene kant was hij wel blij dat ze nog puur was, nog maagd. Dat gaf hem later het plezier haar te ontmaagden later. Hij legde zijn handen zacht onder haar hoofd en zoende haar liefdevol verder. Hij had ht ook zo gemist, haar zacht lippen en armen om hem heen.
|
|