And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 23:26:27 GMT
Quenya
Ze glimlachte en legde nu zacht een van zijn handen op haar buik en stopte nu de zoen zachtjes.'' Voel je dat, je kleintje is druk bezig daar beneden.'' Sprak ze rustig en glimlachte even voor een moment en keek hem recht in de ogen aan.'' Je jongetje of meisje, ik kan niet goed voelen wat het is, dus het is nog een verrassing voor ons beide.'' sprak ze rustig en glimlachte een beetje naar hem, en was echt vrolijk nu, het was aan haar helemaal al te lezen. Haar haren waren nog bijna wit, met de blonde accenten, maar dat zou ze toch niet meer kwijt raken.'' En begin nu niet over hoe lang we hebben Jonathan, laten we ieder moment nemen als het onze, van ons gezinnetje binnenkort, en jou kleintje, die jou vast al gedag wil zeggen.'' sprak ze en glimlachte breed naar hem. Hij zou haar inderdaad in de toekomst mogen ontmaagden, maar door het kindje in haar buik had ze weinig lust, dat zou na de bevalling wel weer komen.'' Ik houd van je Jona, niemand gaat ons nog scheiden, oke?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 23:55:13 GMT
Jonathan
Hij glimlachte even toen ze een hand op haarb uik legde en het kindje voelde bewegen in haar buik. Hij wreef er zachtjes over en keek even naar haar buik. "Ik ben toch blij dat ik een zoon of dochter krijg van Jou." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte nu weer even. Hij glimlachte weer even. "We hebbben nog meer als 500 jaar voor ons liggen, dus een bepaald kort leven zal het niet zijn mijn lief." Zei hij zacht en drukte nog even een kus op haar lippen en kroop wat omlaag om er een op haar buik te drukken. "Ik houd ook van jou Quenya, en niemand zal ons nog uit elkaar halen, geen zorgen." Fluisterde hij en trok haar zacht in zijn armen en legde haar hoofd zacht tegen zijn borst aan. "Is het erg als ik nog even mijn ogen sluit? Ik heb namelijk barstende hoofdpijn." Zei hij zacht met een lachje en drukte nog een kusje op haar voorhoofd
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 0:11:27 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte terwijl hij over haar buik heen wreef, die direct een stuk rustiger begn te worden.'' mmmm ik ben blij dat hij of zij nu weet wie zijn vader is.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' Het kindje is nu ook direct een stuk rustiger. En inderdaad, we hebben nog genpeg jaren. En dat zullen we samen doorbrengen.''Sprak ze en ontving zijn kus rustig, en voelde de kus ook op haar buik waar door ze even breed glimlachte en nog even een klein schopje voelde, en even omhoog schoot.'' Zeg kleine daar beneden, niet zo schoppen, of wil je soms dankje eggen?'' sprak ze en lachte even, in deze week kon de baby namelijk al een beetje geluiden onder scheiden, en moest ze zo veel mogelijk stressvolle momenten ontwijken. Al was dat net natuurlijk niet helemaal gelukt. Ze voelde hoe hij haar in zijn armen trok, en legde zelf ook voorzichtig haar hoofd tegen zijn borst neer en sloot vrij automatisch ook haar oen.'' nee hoor, ga je gang, ik moet ook even wat rusten.. De kleine vreet mijn energie en ik hb een hele lange reis achter de boeg.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 0:23:24 GMT
Jonathan
Hij voelde het ook, dat het kindje rustiger werd door het wrijven over haar buik en glimlachte even. "Ik ben blij mijn zoon of dochter heb leren kennen." Zei hij met een zacht lachje en wreef nog even zacht over haar buik. Hijvoelde het schopje ook na zijn kus en lachte zachtjes. "Nou ik hoop het maar, dat mijn kind later geen hekel aan me krijgt." Zei hij met een glimlachje en sloot zijn ogen weer even rustig. Bij haar woorden knikte hij nu even en gaf haar nogeen kusje. "Dan ga ik ook weer wat rusten. We hebben altijd tijd genoeg in Rivendell." Fluisterde hij en keek nog even naar haar. "Ik zie je straks weer Quenya." Zei hij zacht voor hij zijn ogen sloot en idommelde. Hij had haar nog zacht tegen zich aangetrokken, puur omdat hij haar zo had gemist al die jaren en gewoon bang was haar weer kwijt te raken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 0:27:25 GMT
Quenya
Ze lachte even en keek hem aan.'' Nee jij word een geweldige vader, ik ben er zeker van. Jij gaat het goed doen, en deze kleine gaat volwassen worden, en dan tegen onze kleinkinderen zeggen hoe fantastisch jij was.'' Sprak ze en lachte even voor een moment, en ontving zijn kusje nog even.'' We hebben altijd tijd genoeg.'' Sprak ze en kroop helemaal tegen hem aan, terwijl ze haar ogen nu langzaam aan sloot.'' Weltrusten, mijn lieverd. Ik zal je nu voor eeuwig koesteren..'Sprak ze en slikte even voor een moment, al sloot ze nu ook haar ogen langzaam, en het duurde even wat langer als bij hem, maar uiteindelijk sliep ze ook, helemaal tegen hem aangekropen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 0:37:34 GMT
Jonathan
Enkele uren later werd hij bezweet wakker van een nachtmerrie, dat Quenya hem weer zou verlaten en dat er iets gebeurde met de kleine. Vrij automatisch keek hij meteen naast zich, bekeek haar helemaal, maar er leek niets aan de hand. Wat een geluk.. Hij zuchtte en streek over haar haren heen. Hij moest straks maar even een bad nemen, misschien kon Quenya dat ook gebruiken, maar dat vroeg hij wel als ze wakker zou zijn. Hij geeuwde en veegde het zweet van zijn hoofd af. Hij borst was ook helemaal bezweet wat hem eigen liet walgen van zichzelf. Het was zo walgelijk. Ook zijn haar was wat nat van het zweet, dat was gewoon vies. Hij bleef wel gewoon rustig liggen om over Quenya te waken, o h nee, hij zou haar niet meeer alleen laten nu.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 0:42:59 GMT
Quenya
Ze sliep nog toen hij wakker werd, en ook vrij ustig ook. De kleine was momenteel ook rustig in haar buik, rustgier dan normaal, voelde het wel voor haar, meestal kon ze echt maar een uurtje slapen, en dan werd ze weer wakker van de pijn die de kleine veroorzaakte. Ze gaapte even in haar slaap en zuchtte even en begon nu ook steeds lichter te slapen, en opende toen ook even later haar ogen heel langzaam, doordat ze iemand door haar haren voelde gaan, en moest zich even beseffen waar ze was, maar toen ze eenmaal door had waar ze was glimlachte ze zachtjes en keek hem aan.'' Heey..'' Sprak ze rustig en merkte dat hij behoorlijk bezweet was.'' Ben je wezen sporten?'' vroeg ze nu ook wat droogjes, maar meer omdat ze echt totaal niet wakker was momenteel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 7:49:37 GMT
Jonathan
Hij keek de hele tijd naar Quenya om te zien hoe ze sliep, het was zo lang geleden dat hij haar nog zo had gezien. Met een glimlachje streek hij zacht over haar wang en drukte een kusje op haar voorhoofd toen ze langzaam wakker werd. "Heey." Fluisterde hij zacht en keek haar liefjes aan. Bij haar vraag schudde hij zijn hoofd. "Nee, ik ben wakker geworden van een nachtmerrie." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte flauwtjes. "Is wel vaker gebeurd, geen zorgen daarover." Zei hij zacht en streek door zijn haar. "Ik ga zo meteen maar een bad nemen, ik weet niet of jij ook wilt dus wachtte ik even tot je wakker werd." Fluisterde hij en drukte een kusje op haar lippen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 9:57:23 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' Lieverd, wil je erover praten?'' vroeg ze rustig en keek hem een beetje aan, en glimlachte weer een beetje kleintjes, en voelde hoe de kleine in haar buik weer een beetje begon te protesteren, en ze legde even een hand op haar buik neer. Ze knikte even op het aanbod van het bad.'' Dat zou fijn zijn, ik heb voor het laatst gebadderd toen ik thuis was, en ik merk dat na een bad de kleine ook altijd een stuk rustiger is.'' sprak ze rustig en ontving zijn kusje rustig, en legde nog even haar armen wat beter om hem heen en trok zich niets aan dat hij zo zweterig was.'' mmm, natter ben je nog leuker.'' sprk ze grappend en drukte zacht haar lippen nog even op de zijne voor een langere zoen. Ze had hem gewoon zo gemist, ze wou eigenlijk die lippen van hem niet meer los laten bijna, het voelde zo goed..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 10:02:26 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en zuchtte. "Het was gewoon dat ik bang was je weer te verliezen." Zei hij zacht tegen ahar en streek over haar wang met een glimlach. "Dan maak ik zo meteen even een bad klaar voor ons twee." Zei hij nu ook rustig tegen haar en streek weer over haar wang met een glimlach. Hij kroop wat tegen haar aan toen ze haar armen beter om haar heen sloeg en glimlachte weer eventjes. "Ik vind het walgelijk, als het dan opdroogt plakt het zo en stink ik." Zei hij met een zacht lachje en wreef zacht over haar rug. Hij begon haar rustig mee te zoenen en liet haar lippen na enkele seconden toch weer los. "Hmm, ik hou van je." Zei hij zacht en keek haar rustig aan. "Een bad samen of apart?" Vroeg hij nu ook rustig aan haar en duwde een kusje in haar hals
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 10:18:44 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte even terwijl ze hem an keek.'' Mij raak je niet meer kwijt, of je moet het wel erg bont maken.'' sprak ze rustig n lachte even en streek door zijn haren.'' Voor mij stink je nooit.'' Sprak ze rustig en streek rustig door zijn haren heen en keek hem aan.'' Ik houd ook heel erg veel van jou, Jona, ik wil je nooit meer verliezen.'' sprak ze rustig en hoorde zijn vraag terwijl ze nog even kort genoot van het kusje in haar hals en glimlachte.'' Samen. Geloof me, je vind het leuk hoe die kleine van je daarop reageert.'' sprak ze en plantte weer rustig een van zijn handen op haar buik, waar de kleine een beetje aan het woelen was, en at ook gewoon goed te voelen was. '' Niet te geloven dat Arda mij zo voor de gek hield, dat het kindje van haar was..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 10:33:50 GMT
Jonathan
Hij glimlachte eventjes en streek zacht over haar wang. "Ik maak geen ruzie met jou in ieder geval. Ik was eerder bang dat ik jullie op een andere manier ging verliezen, niet dat je bijme weg zou gaan, maar dat er weer iets zou gebeuren." Sprak hijeerlijk en lachte zachtjes toen hij voor haar nooit stonk. "Voor mezelf wel." Zei hij met een zacht lachje en sloot zijn ogen nog even. "Ik wil jou ook niet meer verliezen Quenya, ik ben blij je nu terug te hebben." Fluisterde hij en luisterde naar het antwoord op zijn vraag. Hij lachte zacht en liet zijn hand weer op haar buik plaatsen en voelde het kindje wat woelen in haar buik. Toen ze nog wat zei knikte ze even. "Nou, nu weet je dat het van mij is." Zei hij met een zacht lachje en gaf haar nog even een zoen op haar lippen voor hij zich wat uit haar greep los maakte en haar aankeek. "Ik ga dat bad klaar maken." Fluisterde hij bij haar oor en duwde er een kusje op voor hij dan rustig opstond. Het kamertje hiernaast diende eigenlijk een beetje als zijn badkamer, er stond een bad voor meerdere personen en ook een voor één persoon. Hij haalde rustig water om het bad te vullen met warm water, niet te warm natuurlijk en liep nu zijn kamer weer in. "Bad is klaar lief." Zei hij zacht tegen haar en nam voor zichzelf even wat andere kleding. "Wil jij ook wat anders aan?" Vroeg hij nu ook gewoon en opende de kast wat meer. Hij had al haar kleding bij gehouden, en de meeste dingen pasten vast nog wel rond haar buik heen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 11:31:05 GMT
Quenya
Ze glimlachte even en keek hem aan.'' Gelukkig wel. Ik heb nnog ook niet alles terug, Jona, dus vraag me geen specifieke dingen nog, maar het komt allemaal wel langzaam terug, alle herinneringen.'' sprak ze rustig tegen hem en knikte even voor een moment toen hij even het bad ging klaar maken, en ging zelf alvast rustig overeind zitten, en merkte dat ze best wel honger had, maar ze zou er niet over zeuren, dat vond ze onbeschoft, en dat wist Jonathan ook, dat ze totaal geen zeurderd was. Zr zuchtte even en keek op toen hij terug kwam, en keek naar de kast van Jonathan.'' Woh.. je hebt al mijn kleren bij gehouden..'' sprak ze en slikte even voor een moment en een traan kwam even over haar wangen heen, en pakte een blauwe jurk van haar, waar ze altijd gek van was, en knikte.'' Deze doe ik aan, als ik niet met mijn buik zit.'' Sprak ze en slikte even voor een moment.'' Oh Jonathan.. Heb je me al die jaren zo gemist..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 12:20:47 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte weer eventjes toen ze wat zei. "Ja, alles wat ik nog kon vinden, ik was er van overtuig dat ik je terug zou vinden of dat je terug zou komen. Dus had ik ook alles bij gehouden van je." Zei hij zacht tegen haar en drukte een kusje op haar wang waar een traan viel. Hij leit haar rustig de jurk pakken en glimlachte eventjes. "aar pas je vast wel in." Zei hij zacht en streek over haar wang. "Ik heb je verschrikkelijk veel gemist, maar ik had je altijd een stukje bij me." Lachte hij zacht. "Komop, anders word ons bad koud." Sprak hij rustig en streek over haar heup en begon zich al te verplaatsen naar het kamertje en begon zich al rustig uit te kleden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 12:29:39 GMT
Quenya
Zeglimlachte en keek hem aan en voelde de us op haar wang, en glimlachte even voor een moment, en knikte rustig.'' Dan doe ik die aan.'' Sprak ze en keek naar de jurk. Ze had er nu toch inerdaad geen korset over heen, dus dan moest het inderdaad wel goed komen. '' Ik heb jou oo gemist, in de tijden dat ik jou herinnerde.'' sprak ze en glimlachte.'' Ja ja mopperkontje.'' sprak ze grappend en lachte even terwijl ze nu zelf ook naa de badkamer liep en zich uitkleedde, en daarna rustig in het bad ging zitten, en even genietend een kreuntje liet horn, en even zuchtte. HEt voelde direct verzachtend, en ze voelde de kleine wel bewegen, zwemmen eigenlijk meer in haar buik, wat haar best wel kietelde.Ze lchte eve en keek naar Jonathan'' E nou opschieten jij, je kleine wil je aandacht heben.'' Sprak ze lachen en keek naar hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 12:52:08 GMT
Jonathan
Hij glimlachte weer even en streek nog even over haar rug heen met zijn hand. "Toen dacht je dat ik dood was." Zei hij met een zacht lachje en gaf haar een onschuldige kus op haar lippen waarna hij nu ook rustig de badkamer verder in liep en de deur even sloot waarna Hij zich rustig uit begon te kleden en toch af en toe naar haar lichaam spiekte. Hij had haar natuurlijk bijna nooit naakt gezien in hun relatie voor de oorlog. Hij keek dan ook even verwonderd naar haar lichaam en schrok op uit zijn gedachten toen ze wat sprak en lachte zacht. Hij deed nu ook rustig de broek en boxer uit waarna hij rustig bij haar in bad kroop. Hij wreef zacht over haar buik en glimlachte. "ik ben blij dat je in verwachting bent van ons kindje." Zei hij nu ook zacht en sloeg een arm om haar heen. "En ik was net gewoon gefascineerd om je lichaam." Gaf hij eerlijk lachend toe.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 13:00:29 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en lachte even voor een moment.'' Nou mijn lichaam is nu helemaal van jou hoor, dus je mag het zo vaak bekijken als je wilt.'' Sprak e en kroop een beetje op zijn schoot, waardoor haar buik per ongeluk even tegen zijn geslacht duwde, al was dat gewoon doordat die zo dik was, ze wou nu ook niet, ze had totaal geen lust, door de kleine in haar buik.''Deze borsten en buik, zijn voortaan jou terrein, liefje, ik houd zoveel van jou.'' sprak ze en begon hem zacht te zoenen. Na een paar seconden stopte ze wel weer, en legde ze haar voorhoofd tegen de zijne aan.'' En ik ben ook blij dat het jou kindje is.'' sprak ze rustig.'' ben alleen benieuwd hoe het gaat worden bij de bevalling over een paar maanden.. Ik bedoel, ik Ben ook nog een maagd.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 13:19:21 GMT
Jonathan
Hij glimlachte eventjes en streek over haar buik heen. "Hmm, ik ga je niet elke dag naakt bekijken in ieder geval. Dat is ook niet leuk." Zei hij zacht tegen haar en merkte hoe ze bij hem op schoot kwam zitten. Toen haar buik even drukte tegen zijn geslacht moest hij toch zacht kreunen en zorgde even dat de druk er op minder werd door zelf zijn geslacht wat onderuit te drukken zodat ze er wel op zat, maar er geen druk op stond en er dus ook geen last van had. Hij keek naar haar en glimlachte nu weer even. "Daar ben ik blij mee." Zei hij zacht tegen haar en drukte een kusje in haar hals voor ze hem begon te zoenen en hij gewoon rustig mee ging. Hij sloot zijn ogen even toen haar hoofd tegen het zijne lag en glimlachte even. "Ik ben ook benieuwd hoe de bevalling afloopt, dan ben je meteen van je maagdenvlies af." Lachte hij zacht tegen haar en wreef over haar kont even. Ze had geluk dat hij ook geen lust had, anders zat hij hier niet zo rustig. Maar hij was sowieso niet echt gesteld op seks, dat was niet belangrijk voor hem. Daarom kwam hij ook niet aan haar borsten momenteel gewoon.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 13:31:01 GMT
Quenya
Ze glimlachte even en voelde zijn handen over haar kont gaan, wat ze heel erg fijn vond en glimlachte even.'' JE zult me toch elke dag waarschijnlijk wel en keer naakt zien, als we gaan slapen.'' Sprak ze rustig en zette hsaar lippen ook even kort in zijn nek neer, en zoende hem daar heel even, en maakte er bijna een beetje een zuigzoen van. al zou deze niet zo lang blijven zitten, ze deed wel voorzichtig. Ze wou hem namelijk geen blijvende plekken geven, ze wou hem gewoon een beetje verwennen. Niet om de lust, maar gewoon omdat ze hem zo vreselijk had gemist, zijn lieve kereltje. Ze stopte nu rustig en liet haar hoofd ook even in zijn nek usten.'' Ik heb je zo gemist, Jonathan..'' sprak ze nu nogmaals en zuchtte even..'' Lun je me beloven.. Kun je me beloven dat ons kindje nooit hetzelfde mee hoeft te maken, dat die zijn papa of mam moet missen..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 13:45:24 GMT
Jonathan
Hij glimlachte weer even toen ze het fijn leek te vinden dat hij over haar kont streek en hoorde haar woorden over het naakt zijn. Hij gaf een knik en grijnsde weer. "Het maakt niet uit, dan kijk ik er met alle plezier naar. Ook als je zwangerschapsbuikje weg is." Zei hij plagend en prikte eens zacht in haar buik waar het kleintje in zat. Hij genoot rustig van de zoen in zijn nek toen ze er een beetje een zuigzoen van maakte en sloot zijn ogen genietend. "Hmm." Klonk hij met genot en hield zijn handen nu wat op haar kont rusten. Toen ze stopte opende hij zijn ogen weer even en luisterde naar haar woorden. "Ik beloof het je, hij of zij zal het nooit moeten meemaken." Zei hij zacht en duwde een kusje op haar oor. Hij plaatste zijn armen nu op haar ruge en liet haar iets naar achteren leunen, waardoor hij wat vooroverboog en een kusje op haar buik gaf. "Ons kleintje zal nooit hetzelfde krijgen". Fluisterde hij nog even tegen haar en zakte wat onderuit in het bad en trok haar weer wat tegen hem aan zodat ze haast op hem kon liggen zo.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 13:50:53 GMT
Quenya
Ze glimlachte en liet hem alles rustig doen wat hij wou doen en glimlachte even een beetje.'' Mm... Hij of zij zal dan echt gelukkig worden. Sprak ze rustig en kwam oo rustig bovenop hem lieggen, en toen begon net het kleinte wat te woelen, wat hij waarschijnlijk ook wel zou voelen. Ze lachte even een beetje en gaf hem zachtjes een kus.'' Ik houd van je, Jona.'' sprak ze nog weer even, want echt ze kon het niet vaak genoeg zeggen. Ze sloot haar ogen en liet haar hoofd rustig op zijn lichaam rusten, en bleef zo even genietend liggen bij hem. Zo af en toe voelde ze eens een schop van de kleine, en lachte dan weer, mar vooral genoot ze nu even van hem, en van de stilte die er om hen heen was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 14:28:39 GMT
Jonathan
Hij glimlachte kleintjes en genoot van hoe ze bij hem lag nu. "Dat zal het zeker zijn." Glimlachte hij op haar woorden en wreef zacht over haar lichaam heen met het water om haar wat te wassen. Hij voelde de kleine ook wat woelen waardoor hij glimlachte en zijn ogen even sloot. Hij ontving haar kus rustig en keek haar weer aan. "Ik hou ook van jou Quenya." Sprak hij rustig en wreef weer even over haar lichaam heen. Hij sloot zijn ogen weer even en zuchtte genietend. Met een hand gleed hij even door zijn haar heen om het wat te reinigen en het zweet er uit te halen, evenals over zijn borst. "Mijn lichaam is nu trouwens ook het jouwe Quenya." Fluisterde hij nu even rustig en glimlachte met zijn ogen nog steeds gesloten, genietend van het moment.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 16:58:26 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment, en glim;achte bij zijn woorden die hij uit spraak en streek zsacht masserend over zijn borst heem.'' Dat vind ik fijn om te horen.''Sprak ze wat zachtjes en viel door de warmte in het bad alweer in een ondiepe slaap, terwijl ze tegen hem aan bleef liggen, en haar handen nu ook een beetje stopte met masseren. Ze slaakte even een zucht en een genietend geluidje, waarna ze werkelijk weer in slaap viel, doordat ze zich veilig en fijn voelde. En het bad was uiteraard heerlijk warm wat ook flink meespeelde. Ze kroop nog net iets meer tegen zich aaan, en de kleine bewoog in haar buik, maar daar voelde ze momenteel al niet eens meer wat van.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 18:19:44 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte toen ze het fijn vond om te horen. "Daar ben ik blij mee." Fluisterde hij zacht en streek zacht met zijn hand door haar haar heen. Hij genoot van haar masserende bewegingen over zijn borst heen en sloot zijn ogen vredig weer. Hij merkte dat ze stopte masseren waardoor hij weer even naar haar keek en merkte dat ze wat in slaap viel waardoor hij weer vertederd glimlachte. Hij duwde een kus in haar haar en streek zacht over haar hoofd heen. Zijn meisje. Hij voelde de kleine weer bewegen in haar buik waardoor hij glimlachte en weer zacht over Quenya's buik wreef. "Je zult vast een fijn leven hebben." Sprak hij nu ook naar haar buik toe en keek dan weer naar Quenya's gezicht. Hij sloeg zijn armen nu gewoon om haar heen en sloot zijn ogen nu ook weer. Ja, zo was het fijn.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 19:44:10 GMT
Quenya
Ze sliep nog een beetje verder, al werd ze een half uurtje later toch ook weer wakker, en moest zich nu helemaal beseffen waar ze was, en bibberde iets, doordat het bad inmiddels natuurlijk al weer een beetje afgekoeld was, en keek omhoog, waar ze het gezicht van jonathan zag, en glimlachte even.'' Het is dus niet een droom, gelukkig.'' Sprak ze rustig en glimlachte even en legde haar hoofd nog rustig tegen hem aan, terwijl ze weer een beetje wakker moest worden. Haar buik was weer rustig en ze zuchtte even voor een moment.'' Ik was even weggedommeld, ik heb de afgelopen dagen heel slecht geslapen door de kleine die constant ruzie leek te maken in mijn buik. Hij of zij is nu gelukkig rustig.'' sprak ze rustig en keek naar hem en drukte hem nog zacht een kus in zijn nek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 6, 2014 19:54:28 GMT
Jonathan
Hij was zelf ook even in slaap gesukkeld al was hij ook vrij snel weer wakker toen zij weer bewoog en keek haar rustig aan. Hij merkte amper wat van de koude omdat hij haar lichaam tegen het zijne had wat hem ook warmte gaf. Hij drukte een kusje op haar voorhoofd. "Het is geen droom nee." Zei hij met een klein lachje en keek weer even naar haar lichaam. Ze was zo perfect, zo volmaakt voor hem. Hij glimlachte weer en keek haar aan. "Nou ik ben blij dat de kleine nu rustiger is." Zei hij met een glimlachje en ontving de kus genietend in zijn nek. Het zweet was onderhand wel van zijn lichaam gespoeld. Hij ging nog even kopje onder zodat hij zijn haar nog wat beter kon wassen en kwam dan weer rustig boven. "We zullen er maar uitgaan, voor jij een verkoudheid opdoet." Zei hij met een lachje. "Ik heb momenteel wel maar één handdoek, aangezien ik nou niet bepaald had verwacht dat je ook echt terug zou komen. Dus droog jij je eerst maar af zodat jij meteen je kleding aan kan doen." Zei hij nog even zacht tegen haar en zoende haar zacht in haar nek daarna. De zuigzoen in zijn nek was wel wat te zien, maar hij zou er inderdaad niet lang blijven staan waarschijnlijk omdat het zo zacht was gebeurd.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 23:10:34 GMT
Quenya
Ze keek naar hem en glimlachte even.'' Nee gelukkig was het geen droom.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dan zou ik denk ik behoorlijk teleurgesteld zijn als ik wakker werd.'' sprak ze en lachte even voor een moment en schudde haar hoofd.'' Gebruik jij je handdoek maar, je vergeet dat ik een heks ben, liefje.'' sprak ze en lachte even.'' Ik heb zo mijn eigen manieren om te zorgen dat ik kurkdroog ben.'' sprak ze rustig en stapte nu ook langzaam uit het bad en droogde ze zichzelf direct al, en binnen minder dan een minuut was ze ook gewoon kurkdroog, en keek lachend naar hem, en voelde even kort aan haar buik, omdat het kindje het even niet zo leuk vond dat ze magie gebruikte, maar ze toonde geen pijn of wat dan ook . Ze trok de jurk aan, die haar nu gewoon nog normaal zat en glimlachte even terwijl ze haar haren langzaam in een vlecht begon te leggen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 6, 2014 23:29:58 GMT
Jonathan
Hij keek naar haar en glimlachte weer eventjes naar haar. "Hmm, ik was het niet vergeten. Ik vond het gewoon wat handiger als je eens niet je magie hoefde te gebruiken." Zei hij met een klein lachje en stapte na haar ook uit bad en nam rustig zijn handdoek vast en begon zich rustig af te drogen. Dat hij nu naakt voor haar stond kon hem eigenlijk weinig schelen, alleen de kamer hiernaast was iets opener waardoor je toch wat binnen kon kijken, en hij was een boxer vergeten mee te pakken. Hij zuchtte even en hing de handdoek weer op om te drogen en liep naar Quenya toe, nog wel naakt, maar zo ging hij niet zijn kamer in wandelen, als er nou iemand voorbij liep? "Ik ga even heel kinderachtig doen, maar wil jij even een onderbroek voor me uit mijn kast halen?" Vroeg hij zacht en gleed met zijn vingers over haar wang. "Ik was net dat vergeten te pakken." Zei hij met een zacht lachje en keek even in haar ogen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 6, 2014 23:41:53 GMT
Quenya
Ze lachte even en keek hem aan toen hij begon over haar magie.'' Vind je het niet fijn dan?'' vroeg ze even rustig en keek hem aan voor een moment en keek hem aan , al vond ze het geen probleem dat hij nu naakt bij haar stond. ze glimlachte even en keek hem even aan toen hij over een boxer begon en lachte even.'' Misschien ben jij ook wel mijn kleine jongen. Leuk heb ik straks twee kinderen op te voeden.'' sprak ze plagend en gaf hem even zacht een kusje.'' maar omdat ik zo lief ben haal ik wel even eentje voor je.'' Sprak ze rustig en liep de kamer in, en liet de vlecht even voor wat het was, dus die draaide net zo hard weer uit elkaar. Ach ja. Ze deed het straks wel goed. Ze pakte een onderbroek, en liep terug naar de badkamer en gaf hem de onderbroek aan.'' Kijk eens.'' sprak ze rustig, en deed haar lange haren toch maar los, ze vond een vlecht ook eigenlijk helemaal niet lekker zitten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 6, 2014 23:51:02 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlacht even. "Jawel hoor, maar ik vind niet dat je voor elk ding je magie hoeft te gebruiken." Zei hij zacht tegen haar en gaf haar een kusje. Bij haar woorden lachte hij zachtjes. "Misschien ben ik inderdaad nog wel een kleine jongen." Lachte hij en ontving haar kusje even. Toen ze de kamer uit liep om een boxer voor hem te halen wachtte hij geduldig af tot ze terug kwam. Toen ze terugkwam met een boxer glimlachte hij. "Dank je, je bent een schat." Zei hij zacht tegen haar en drukte een kus op haar lippen waarna hij rustig de boxer aandeed en dan zijn andere kleding er rustig overheen, echte elfen kleding zeg maar, hij was binnenkort ook van plan zijn haar te laten groeien, hij viel nogal uit de toon hier.
|
|