years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 14, 2013 16:22:34 GMT
Kendra Kenway
Ze wist dat ze nu niet meer hoger als hem stond, maar dat hd ze ook nooit echt zo aangevoeld. Ze had zich niet echt prinses gevoeld zelfs. Wel dat ze zo goed behandel was geworden, maar dat was ook alles. De doek bleef ten alle tijde voor haar oog hangen, daar hoefde hij nog niet eens naar te wijzen of ze zou flippen. Ze keek hem aan toen hij zei wat ze moest doen en knikte. Ze wilde al rustig vertrekken naar de kelder toen ze ook iemand buiten zag, en ze kon wel raden wie het was eigenlijk. De klootzak. Ze hoorde het over het brandmerken, wat ze geen goed idee vond, maar ze moest het maar over zich heen laten komen. Bij de volgende woorden keek ze toch nog even om naar hem en voelde hoe ze werd beetgepakt en werd gezoend. Ze ging er gewoon mee op in, zoals hij het had gewild waarschijnlijk. "Ja meester." Mompelde ze enkel voor ze de kelder in verdween en even naar de aardappelen keek die er lagen, waar ze dan ook maar meteen aan begon.
Connor Kenway
Wat had het nut nou om dood te gaan voor iemand anders? Als zijn vader stierf, dan stierf hij gewoon. Hij zou hem niet meteen achterna gaan hoor. Hij rekte zich rustig even uit toen zijn vader binnenkwam en hoorde zijn woorden aan. Hoe hij werd aangesproken dat hij iets goeds had gedaan. Hij vond alleen dat deel neit leuk van Arthur, Ezio kon hem vrij weinig schelen eigenlijk. Maar hij was niet diegene die zijn vader zou tegenspreken met dit. Enkel als Haytham het hem zou vragen om iets te zeggen zou er ook daadwerkelijk iets uitkomen waarschijnlijk. Hij keek even naar Ezio die wilde dat ze Arthur lieten gaan en hij keek op toen zijn vader hem wat leek te vragen. Hij dacht even na en keek naar Arthur. "Arthur, of Bradley, of whatever, heeft wel in jou manschappen mee gediend pap. Als hij voor spion gespeeld had, denk je dan niet dat Ezio al lang het hele volk had bereikt?" Vroeg hij rustig. "Arthur heeft in mijn ogen niets fout gedaan, hij is hier komen werken en er zijn nooit klachten over rond gegaan, dus ik zou het nut niet in zien hem te executeren." Sprak hij weer vrij kalm en keek zijn vader aan.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 14, 2013 16:37:11 GMT
HAytham Kenway & Ezio Auditore di Firenze
Haytham keek naar hen, naar Arthur, naar Connor en Ezio. Hij luisterde enkel en alleen naar connor en knikte.'' mm. daar heb je een punt Connor.'' Sprak hij rustig en keek naar zowel Ezio als Arthur.'' maar hij blijft een zoon van hem daar.'' Sprak hij rustig en wees op Eio, die gewoon bleef staan, duidelijk niet bepaald momenteel in de verduidelijking maar iets te zeggen.'' heeft Ezio nog een praatje tegen je gehad? dingen waaruit je kon opmaken dat hij het om bepaalde redenen heeft gedaan?'' vroeg hij nog aan Connor en bekeek Arthur en Ezio alleen maar , en keek toen kort naar de deur, voor ij toch weer zijn blik op hun richtte en even slikte.'' Connor, ik laat dit keer de beslissing aan jou. Ik ben aan het kijken wie van mijn zoons mij op kan volgen. Jou laatste woord zal bepalen.'' Sprak hij nu ook en keek naar hem voor een moment. Kies een goed passende straf voor beiden, al wel geen vrijspreking, dsat is het enige wat je niet mag doen. Jij hebt langer met deze twee in deze ruimte gestaan. Kies je oordeel. Ik hoor later wel wat je gedaan hebt. Succes Connor.'' Sprak hij nu ook en liep de ruimte uit, en Ezio keek duidelijk wat verbaas op.'' Die man is echt oud aan het worden.. Mompelde Ezio nu dan ook. Had hij dit als zijn grote vijand gezien? Ezio vatte het zelf niet helemaal meer.
Elyssa Catadorra
Ze werd nu naar binnen gehaald en alle ramen en deuren gingen nu op slot, zodat er voor hun echt geen uitweg meer was, zonder een sleutel. Elyssa slikte en zag hoe haar kleine zoontje weer in de handen van de heer kwam, en ze voelde het enkel steken. Het was haar zoontje.. Haar kleine edward, maar dat kon ze wel vergeten waarschijnlijk. Ze slikte en zwijgzaam liep ze naar de kelder, waar ze letterlijk door de wachters ingegooid werd, en weer de harde koude grond onder haar voelde. Ze leefde dit leven nu wel eens waar niet alleen, maar dan nog.'' het spijt me..'' Sprak ze dan ook tegen Kendra.'' het spijt me dat ik je meetrok in mijn rommel..'' sprak ze zacht, haast flluisterend.'' Beide aardappelen schillen. Met een uurtje kom ik jullie halen. Die nieuwe voor een brandmerk, en jij gaat alvast naar de slaapkamer toe, begrepen?'' sprak de heer vanachter de deur, die hij ook op slot draaide, zodat ze echt in een klein muffig hok zaten, met enkel een kaars die de ruimte wat verlichtte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 14, 2013 16:50:19 GMT
Katniss Everdeen Ze zag dat ze hem toch geraakt had en keek op toen er een meisje met een jongen de steeg in gelopen kwam. Ze voelde hoe nicklausuit haar ging en zich aan klede maar haar nog niet los liet. Schaamte trok door haar heen. Ze stond hier half naakt bij 3 vreemde mensen. Kort nadat Niklaus uit haar was gegaan smeet hij haar gewoon aan de kant. Ze kwam ander halve meter naast hem neer en bleef even liggen. Hij had zijn aandacht al weer gevestigd op het meisje wat tegen hem had gesproken. Het deed pijn tussen haar benen en ze voelde zich zo ontzettend vies. ze had haar benen srak tegen elkaar aan geklemd en haar knieen zi dicht mogelijk naar zich opgetrokken terwijl ze op de grond lag. Hoe kon ze nou naar huis. In haar blote kond zou ze de steeg niet uit gaan
Lisa Ze liep door de gangen en zag haar man, de koning net uit de zaal komen. zeslikte even. Hij zou toch niks tegen haar zeggen, laat staan een knuffel of een kus geven. Ze streek even over haar buik. Toen hun laatste kindje 5 was was alles opgehouden. Sex hadden ze nooit meer gehad. Waarom was die alleen maar lief van haar als er een kleintje was. was ze alleen daar maar goed voor. ze slikte even. Die gedachte maakte haar verdrietig en deden haar pijn. ze wierp de vlecht terug op haar rug en keek naar hem terwijl ze door liep. ze hadden toch pracht kinderen samen, daar kon hettoch niet aan liggen. zij was altijd trouw geweest aan hem, wat had ze verkeerd gedaan dat hij haar, en zijn kinderen zo niet liefhad. Ja hij was goed voor hun, maar geen goede vader en geen goede echtgenoot
Arthur Hij luisterde naar de koning en keek hem vreemd na. Hij liet hun lot in de handen van zijn zoon. Hij keek naar COnnor. Toen de koning de deur uit wasopende hij zijn mond pas. " Ik heb niks gedaan dat zeg je zelf " Sprak hij tegen Connor " maar ik wil niet eeuwig vast zitten " Hij keek naar Connor " Besluit gewoon net als mijn vader een ophaning, waarschijnlijk kom ik niet eens zo ver aangezien mijn vader me zou vermoorden alshij door mij hier stond " hij keek even naar zijn vader en keek oen terug naar Connor
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 14, 2013 16:51:59 GMT
Kendra Kenway
Ze hoorde dat er iemand werd binnen gehaald en hoe alles in het slot werd gezet. Ergens hoopte ze nu toch dat iemand van het gezien het zou opmerken dat ze er niet meer was, dat ze niet op het kasteel was en niets van zich liet horen. Ze hoorde zachjes gehuil van een baby en zuchtte. Het had niets uitgehaald, en nu zat ze hier nog vast ook. Ze keek op toen ze iemand de trappen afhoorde donderen en liep meteen naar Elyssa toe. Ze nam haar grote zus voorzichtig in een knuffel vast en keek even naar de deur die werd gesloten. "Het maakt niet uit, dit is mijn eigen domme fout. Ik had niet moeten geloven dat hij jou met rust zou laten als ik me als zijn maitresse aanbood." Zuchtte ze en knuffelde haar zachtjes. Ze hoorde wat de man zei vanachter de deur en slaakte een zucht. "Doet het pijn? Dat brandmerk?" Vroeg ze zachtjes aan haar en keek haar aan. Ze kon niet tegen pijn, en ze wist ook dat als de man haar te grazen zou nemen, ze uren, misschien dagen lang hier beneden zou liggen uit schaamte. Ze slikte even en nam voorzichtig de hand van Elyssa vast. "Het spijt me zo erg, ik had het je beloofd dat ze Edward niet meer af zouden pakken, ik ben die belofte niet na gekomen. Het spijt me." Fluisterde ze en kroop helemaal tegen Elyssa aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 14, 2013 16:58:55 GMT
Connor Kenway
Hij keek naar zijn vader toen hij verder sprak en zuchtte even, schudde zijn hoofd licht. Toen hij zijn vragen wilde antwoorden besloot hij opeens hun lot in zijn handen te leggen omdat hij wilde weten wie van zijn zoons een betere koning zou worden. Wat was dit nou? "Maar.." Sprak hij maar zijn vader was alweer weg. Met zijn hand wreef hij even in zijn ogen en schudde zijn hoofd licht, keek dan weer op naar Ezio en Arthur. "Nee." Sprak hij enkel op de woorden van Arthur. "Er word niemand opgehangen van jullie twee." Sprak hij rustig en keek beide even aan. De wachters kwamen weer rustig binnen en hij keek even rond. "Ontdoe ze van hun wapens, Ezio krijgt een celstraf, tijd word nog bepaald. Arthur, jij zit met een werkstraf. Nachten in de cel, overdag al werkend voor het kasteel." Sprak hij tegen hem. De wachters begonnen meteen alle wapens van Ezio en Arthur af te nemen en brachten die weg. "In aparte cellen, maar naast elkaar. Eventuele samen zetting word later bepaald." Sprak hij ook weer kalm en keek beide even aan.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 14, 2013 20:23:14 GMT
Caroline:
Ze hoorde zijn woorden en ze sloeg haar armen over elkaar heen. "Alsof jou dat wat aangaat." Zei ze hem dan ook en zuchtte. Hoe konden mensen zulke slechte dingen doen? Zelf had ze het ook al meegemaakt en de dag dat ze ontmaagd werd, was ze meteen zwanger gemaakt door haar verkrachter. Ze voelde de hand van Herhel op haar schouder, hij was niet van het ruzie maken. Caroline daarintegen wilde naar het meisje gooien wat op de grond lag. Ze gunde hem geen blik waardig ook al moest ze dicht langs hem af lopen. Maar ze moest langs hem om naar het meisje te komen. Dus hij had makkelijk de kans haar te grijpen, maar daar was ze niet mee bezig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 14, 2013 20:46:05 GMT
Niklaus Kenway
hij keek even rustig naar Kattniss. Het kon hem echt niet schelen hoe ze hier nu lag, ze lag daar wel mooi na zijn idee, laten we het zo mooi zeggen. En dat e zo niet naar huis ging, dat was echt zijn probleem niet, hij had toch even zijn lol gehad met haar, op zijn manier. Hij keek naar het meisje, en naar haar vriend, die moest eerst weg, wou hij überhaupt lol hebben met de dames. Het was dan misschien ook wonderlijk dat hij zich even niet op Caroline stortte nu, maar eerst op de jongen. Hij merkte wel hoe dicht ze m0menteel langs hem ging, waardoor hij toch wel verleid raakte om juist haar te pakken, en ach waarom niet, dan had hij misschien nog wat om te lachen. Hij pakte dus nu ook Caroline bij haar haren beet, om haar overeind te helpen.'' Kom eens hier jij.'' sprak hij er ook behoorlijk emotieloos bij en trok haar tegen zich aan, en haar rug naar haar toe, en zette het mes direct op haar keel, zonder genade.'' Ik ken jou, en dat betekent dat ik het niet goed heb gedaan.'' Fluisterde hij ook gewoon bij haar oor en liet Kattniss voor wat het was, en wou nu gewoon die jongen hier weg hebben.
Ezio Auditore di Firenze
Ezio keek toch wat verbaast dat deze jongen hem niet aan de galg hing, had hij dan toch goede redens gehad in zijn ogen. Hij knikte daarom ook.'' Bedankt Prins Connor, u heeft een zuiver hart.'' sprak hij dan ook en keek naar zijn zoon voor een moment.'' Wij praten nog arthur.'' sprak hij enkel en liet zijn wapens af nemen, maar ze lieten de zilveren kappen bij hem om, doordat ze het verborgen mes niet zagen. Hij lachte daardoor en deed zelf eentje af, die hij aan een wachter gaf, die nogal verbaasd keek.'' Verfijnd stukje harnas.'' Sprak hij rustig en keek naar de wachter.'' Niet je zwaard trekken, ik doe niets.'' Sprak hij rustig en deed bij de andere met een handige beweging het mes erui, waardoor de wachter wel duidelijk schrok, en dat vond Ezio wel grappig. Hij deed het af, en keek even naar zijn harnas om zijn middel, waar de wachters in totaal 8 werpmessen vandaan hadden gehaald, een langer zwaard, een dolk en zelfs nog werpmessen. Duidelijk was Ezio dus totaal niet ongewapend.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 14, 2013 20:57:20 GMT
arthur Hij voelde hoe hij vast gegrepen werd en keek hoe ze zijn vader "uitklede ". Toen ze zijn vader helemaal wapen leeg hadden. Hij kende de weg uit zijn hoofd hier, en het was zo raar om hier nu onder begeleiding van wachters te lopen. Hij zag de twee cellen in het zich komne. Een dunne muur zatg er tussen, met een raampje met tralies in het midden. Hij werd in de vorste cel gedrukt en hij hoorde de deur achter zich dicht vallen. Hij keek de cel even rond. Hoevaak had hij hier wel niet mensen in gedrukt. Hoevaak had hij hier wel niet mensen horen schreeuwen dat ze niks gedaan. Hij liep door naar achter in de cel waar hij ging zitten. Zijn vader had gezecht dat ze zo wel zouden praten. maar eigenlijk had hij er zo geen zin in. Hij trok één knie op waar zijn zijn arm op liet rusten.
Katniss ze hoorde wel voetstappen haar kant uit komen. Maar ze wilde niet kijken wie het was. Ze rijkte naar haar kapote broek en ging een beetje recht op zitten. Ze keek naar de schade en besloot de broek maar om haar middel te binden. zodat er toch iets bedenkt was. Ze keek om en zga hoe het meisje nu aan haar haren gegrepen werd en een mes op der keel werd gezet. Waarom deed hij dit. ze kon het gewoon niet begrijpen
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 14, 2013 21:03:11 GMT
David Tennant
Davids hoofd ging lichtjes naar links heen wanneer Matt weer een zeer duidelijk geronimo uitstoot waarbij hij eerst vrij verrast kijkt, echter die uitdrukking op zijn gezicht is binnen enkele seconden alweer voorbij en heeft het weer plaats gemaakt voor zijn big smile. David reageerde niet op het feit dat de marktman hun dorpsgekken noemde hij had nu teveel aandacht voor Matt. 'Speak to me my child' begon hij en het dan uitproest van het lachen 'no I'm not a priest' zei hij waarbij hij even lachend met zijn hand voor zijn gezicht wappert, waarop hij zijn keel schraapt. 'I see great things lie ahead of you, with chocolate bars and cookie jars, yes what is the answer to your question. My precious. Ding dong. Muwahhahahaha' doet hij ineens drie verschillende persona's in een. 'Oh hello' zei hij weer als zijn enthousiaste zelf. 'Have I told you I'm the one that will discover what you have, like why you say geronimo and not fragile hagile magile colapse thingy wingy ming ming' zei hij tegen Matt en hem spontaan een knuffel geeft. 'I think we should be best friends' zei hij trots.
Malcolm Kenway
Malcolm wachte af tot de koetsier zijn excuses ging aanbieden, maar die leek daar geen aanstalten in te maken. Daarbij hoe Haytham over hem dacht zal ik hem ook daadwerkelijk worst wezen, Malcolm zal nooit de voorbeeldige prins worden en waarom denk je dat hun vader Haytham koning heeft laten worden inplaats van Malcolm, omdat je bij Malcolm absoluut niet moest zijn om zijn welgemanierde kwaliteiten. 'Don't you have anything to say for yourself' zei hij tegen de koetsier 'like what' vroeg de koetsier schouderophalend. 'Is he serious right now, you almost ran me over you great fuck' zei hij tegen de koetsier. 'Oh Haytham I'm having doubts in your choice of staff, cause they appear to be all brainless twats' zei hij tegen zijn broertje.
Elijah Kenway
Elijah liep rustig hetzelfde pad terug om naar huis te komen als hoe hij ook hier terecht in het dorp was gekomen. Hij was niet te paard gekomen, niet omdat hij het niet durfde om op een paard te zitten, maar Elijah hield er weleens van om gewoon een wandeling te maken zonder dat hij iets onder zijn kont had zitten. Het eerste wat hij wou doen als hij terug was is naar zijn zusje Kendra gaan. Hij wist dat ze het niet altijd even makkelijk had zo tussen de mannen, en hun vader zag haar amper staan. Het was ook vooral Elijah die de familie bij elkaar probeerde te houden in zover hij dat zelf kon en hij zal zichzelf nog de schuld kunnen geven als hij daarin zou falen uiteindelijk, familie is alles voor hem. Hij liep het erf van het kasteel op en knikte nog even naar zijn vader en oom die hij op de weg tegen kwam. Hij liep het kasteel door en klopte op de deur dat leidde naar de kamer van zijn zusje. 'Kendra? Kan ik binnen komen' vroeg hij naar geklopt te hebben. Als hij geen antwoord krijgt doet hij haar deur open en ziet hij dat ze er niet is. Elijah liep verder door het kasteel heen en zocht praktisch elke kamer af tot hij een wachter aanhoud. 'Have you seen my sister' vroeg hij de man die knikte en Elijah vertelde wat er was gebeurd en met wie ze mee waren gegaan. Elijah haalde zijn paard van stal af en reed naar het landhuis van de heer Catadorra. Wanneer hij daar is ziet hij er als altijd nog steeds zeer kalm en bedeesd zoals altijd uit, hij klopt dan ook gewoon normaal op de deur inplaats van erop te rammen en wacht tot er open werd gedaan anders vond hij wel een andere oplossing.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 14, 2013 21:44:57 GMT
Matt Smith
Een ding was zeker, Matt was iets te normaal nog voor deze man, ondanks zijn tourette, en keek hem dan ook een beetje bangig aan eigenlijk, terwijl zijn voet nog steeds soms wat tapdanste, en zijn hoofd naar links ging, terwijl hij sprak. Toen hij eenmaal klaar was met alles en matt ook nog een knuffel gaf, gingen de handen van Matt geschrokken de lucht in, en gaf hij een knik, waarna er vlakbij zijn oor een behoorlijk luide '' Geronimo!'' uit kwam zetten. Hij keek hem ook daarna aan.'' No, no, i think we won't be friends.'' Sprak hij nu ook, en matt stond op, vrij zenuwachtig, waardoor zijn hoofd naar links ging. Hij begon nu ook gewoon van hem weg te lopen, wat een rare mafketel ook, en Matt dacht dat hij soms al raar was. Hij liep niet richting de markt, en zijn tas met zijn koopwaar dat hij had gekocht, was hij vergeten, en had hij op het bankje laten staan, en toen hij zich dat bedacht, stopte Matt toch even, maar bedacht zich dat hij nu gewoon door ging lopen, voor die mafkees helemaal door ging slaan. Hij had wel een beetje een reputatie die hij moest houden, en dan was niet door een of andere malloot die drie verschillende personalia na deed en zichzelf voordeed als een priester. Nee bedankt, dan was je bij Matt aan het verkeerde adres. Hij schraapte zijn keel waarna hij nog een keer alle drie zijn tics achter elkaar kreeg, inclusief een Geronimo, en liep nu maar rustig richting zijn landhuis aan de rand van Gondor, hopend toch dat David hem niet volgde ergens. anders kon hij waarschijnlijk niet anders doen dan de man op de thee uitnodigen.
Haytham Kenway
Hij wou eigenlijk even naar zijn vrouw toelopen, omdat hij gewoon daar even behoefte aan had, voor rust, en om haar even te laten zien dat hij nog wel van haar hield, maar werd al snel gestopt door Malcolm, en hij keek even om.'' well, you are the prince, so if you don't like them, fire them and find new staff.'' Zei hij heel droog en serieus, maar liep ook daarna weer gewoon door, al stopte hij nog een paar passen verder en draaide zich om en keek hem aan.'' besides, I am not the one who hired al those staff. That's my wifes job.'' Sprak hij rustig en vroeg even snel aan een wachter waar zijn vrouw was, en knikte even.'' Speaking of which, i am going to her now. If you need anything Malcolm, you now where the kitchen is, and you now where to find a servant.'' Sprak hij wat afwuifend. Nee hij had nooit zo veel zin in Malcolm, ook al waren de twee broers, Haytham had nooit echt veel gehad met zijn broertje, en liep nu ook regelrecht nar zijn vrouw toe en liep de kamer binnen waar zij ook was.'' hee meisje..'' Sprak hij nu ook rustig en keek haar aan.'' Sorry voor alle drukte en dat ik jou helemaal vergeet.'' Sprak hij kalm en keek haar aan.'' Ik moet jou niet vergeten, want ik heb wel de beste vrouw die hier rond loopt.'' Sprak hij kalm, maar toch serieus zoals altijd. Hij gaf haar nu ook rustig even een knuffel en zuchtte even, al gaf hij niet direct een kus, wist niet echt of dat wel zou passen eigenlijk. Tja, echt romantisch kon Haytham het niet maken, had hij geen verstand van en daar was hij gewoon veel te serieus voor eigenlijk.
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte.'' het spijt me dat ik je hier mee in heb getrokken.. Ik had je hulp nooit aan moeten nemen..'' Sprak ze rustig en hoorde in de verte een man op de deur kloppen. Normaal zou ik open doen..'' Sprak hij, maar de deur van de kelder ging ook open en zij werd eruit getrokken.'' Je doet de deur normaal open, en je rent niet weg, begrepen?'' sprak Theodorus haar meester dan ook en ze knikte. Ze had niet eens meer antwoord kunnen geven, maar gaf haar nog een knikje, in de hoop dat ze het begreep. De man draaide de deru van de kelder weer op slot, en elyssa begon in haar jurk naar de deur te lopen, die van het slot was gehaald en deed hem open en keek naar de man die voor de deur stond.'' kan ik u helpen? vroeg ze dan ook rustig, terwijl haar lange zwarte haren langs haar gezicht waren gevallen, maar in gezicht leek ze bijna twee druppels water Haytham, alleen een stuk kleiner, en zeker nu vergeleken met Elijah, van wie ze natuurlijk ook niet door had dat dit haar halfbroertje was.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 14, 2013 23:16:46 GMT
Caroline:
Ze kreunde toen hij haar omhoog trok. Ze had verwacht dat er iets van een muur op har af zou komen, maar dat was niet zo. Niet dat dit beter was, totaal niet zelfs. Ze voelde zijn lichaam, hoorde zijn woorden. Het mes op haar hals deed haar even slikken. "Je kan mij niet kennen." Zei ze dan ook, probeerde rustig te blijven. Maar dat was moeilijk op dit moment. "Ik heb nog nooit met je te maken gehad." Ze wist niet eens of dat een goed of fout antwoord was. Maar ze moest iets proberen. Caroline kende hem niet, enkel van horen zeggen en van zien lopen in de verte. Al had ze er geen weet van dat hij degene was die haar verkracht had. Ze hoorde voetstappen en daarna de woorden van hershel. "Ik zal haar wel weer menemen." Zei hij wat hoopvol. Hoopte dat Niklaus haar mee zou geven. "Ze heeft familie." Probeerde de jongen toen nog, hopend dat hij dat zou begrijpen. Ze had een kind!
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 15, 2013 1:51:14 GMT
Connor Kenway
Hij keek naar Ezio toen die zo verbaasd was dat hij hem niet aan de galg ging hangen, en hoorde zijn woorden na die blik. Hij gaf een knikje en keek dan even naar Arthur die ook gewoon meeliep. Nou, in tegenstelling tot andere gevangenen waren ze beste simpel. En voor zover hij zag hoe Ezio deed, leek hem weinig fout aan. Maar dan kon altijd aan hem liggen natuurlijk. Hij liep ook rustig mee achter de wachters aan met zijn handen rustig op zijn rug geplaatst. Ze liepen rustig de kerkers in en ze zetten Arthur in de cel en de cel ernaast werd ook opengemaakt en daar werd Ezio in gestoken. Hij keek even de trappen omhoog waar een groot raam zat om de tijd te bepalen, was toch handig soms. Hij keek dan weer naar Ezio en Arthur. "Deze avond krijgen jullie je eten. Arthur, jij word morgenvroeg uit je cel gehaald om te werken en in de avond verblijf je hier weer. Hoe hard je werkt kan mij niet schelen zolang er maar een beetje tempo in zit." Sprak hij en keek dan even naar Ezio. "Nog vragen?" Vroeg hij dan maar even, misschien als iets niet duidelijk was, je wist maar nooit.
Kendra Kenway
Ze kroop dicht tegen haar zus aan en sloot haar ogen een beetje. "Dat maakt niet uit, ik help graag..." Mompelde ze zachtjes en keek haar even aan toen ze ook het geklop hoorde. Ze knikte even toen ze zei dat zij normaal gezien de deur altijd opende, en nu ook de kelder deur openging. Ze liet Elyssa los en keek haar na, zag de knik waardoor ze wat bang werd. Ze wilde geen brandmerk, ze wilde geen pijn. Ze keek naar de aardappelen waar ze met trillende handen aan begon en even slikte. Ze vond dit niet leuk, ze wist niet hoe haar zus dit leven ooit vol heeft kunnen houden. Ze hoorde de stem van Elyssa aan de deur vaagjes en was dan ook muisstil zodat ze alles zou kunnen horen van wat er gezegd werd.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 10:39:00 GMT
Ezio Auditore Di Firenze
Hij was ook eigenlijk een hele makkelijke op dit soort gebied, misschien iets te makkelijk, maar het kwam ook meer door zijn bekwaamheid, en hij bekeek ook alles, want Ezio was echt niet van plan hier al te lang te blijven zitten. Hij zou hemzelf en zijn zoon hier wel uit krijgen. Hij liep de cel in, en keek naar hem en knikte.'' geen vragen meer prins, wel een compliment.'' prak hij rustig. Het comliment had hij zo straks al gegeven dus daar deed hij niet nog een keer aan.'' Vanuit mijn positie hoop ik dat jij de troonopvolger gaat worden van Haytham. Ik strijdde tegen je vader, maar ik al tegen jou nooit strijden, zoals ik je nu leer kennen. Je bent rechtvaardig.'' sprak hij nog als laatste en ging daarna op het houten bankje zitten in de cel, en zei even niets meer, deed de kap verder over zijn hoofd, en enkel door het grote raam hoorde je de kraas van een adelaar, die op het dak ging zitten. Die hoorde bij Ezio en zou hem niet verlaten ook.
Niklaus Kenway
Kort keek hij nog naar Katniss op de grond, maar dat was maar even, eigenlijk, hij vond momenteel wat hij in zijn handen had wat beter en duwde ook voor de ogen van de jongen ijn lippen even ruw in haar hals, en liet er nu met het mes een klein sneetje achter.'' IK ben vandaag en beetje te vaak gestoord om nu nog iemand te laten gaan.'' Sprak hij rustig, nou op zich dan,want hij moest toegeven aardig geirriteerd te zijn van binnen momenteel, doordat hij door iedereen gestoord werd. eerst zijn moeder, toen zijn broer, en nu stoorde hun twee weer. Nee hij kon veel hebben maar dit dus niet.'' Ik leen er even.'' Sprak hij dus ook nu rustig tegen hem, en keek hem aan. '' je krijgt er met een paar uur wel terug, al weet ik niet in welke staat.'' Sprak hij met een grijns, nee hij zou haar duidelijk niet laten gaan, en katniss ook nog niet.'' Ik heb hier twee dames, dit is de hemel..'' sprak hij nu dan ook triomfantelijk. '' Familie is maar een woord, veel te overschat. Familie is niets waard, ik zou mijn hele familie afmaken als dat kon.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 15, 2013 10:54:15 GMT
Caroline:
Ze wilde zichzelf uit zijn handen trekken. Maar ze voelde zijn lippen in haar hals, maar niet lang daarna een pijnlijk gevoel. Ze hield haar adem enkele tellen in, waarna ze naar het meisje op de grond keek en zijn woorden hoorde. Ze voelde zich ongemakkelijk zo tegen hem aan, maar veel kom ze niet doen. Caroline keek naar Hershel. "Laat haar dan gaan." Zei ze dan ook over het meisje dat op de grond lag. "Dan zorg ik ervoor dat hij ons niet meer stoort." Ze wees naar Hershel. Ze klonk stoerder als dat ze zich van binnen voelde. Ze gaf teveel om andere om zichzelf vrij te gaan spreken. "Nee." Zei Hershel vastberaden en deed een stap dichter naar hen toe. "Ze heeft dit niet verdiend, ze wil enkel helpen. Ik neem de dames wel mee en dan kunt u zich storten op uw overige werkzaamheden." Caroline zuchtte, duidelijk geïrriteerd dat ze hier nog steeds stond en dat niemand leek te willen luisteren. "Ik zal doen wat je wil, als je hun laat gaan. Zo moeilijk is dat toch niet!" Zei ze streng en voelde hoe er een beetje bloed van he sneetje naar beneden liep. Haar jurk werd vies. Fijn!
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 17:08:29 GMT
Arthur Hij horde hoe ook zijn vader in de cel ging zitten. Bijde deuren waren nu gesloten. Hij hoorde de adelaar op het dak gaan zitten. Hij streek even over zijn gezicht en bleef zitten hoe hij zat. Zijn vader zou maar beginnen met praten, maar als jet aan hem lag bleef het nu stil. Hij staarde wat naar de muur en speelde wat met een strootje tussen zijn vingers.Wat moest hij zien als werk straf, hij had al zoveel hier gedaan en niks was voor hem echt een straf. Even streek hij door zijn haar en legde zijn hoofd tegen de muur achter hem. Hij kende zijn vader goed genoeg, die zou proberen te ontsnappen. En als het aan hem zelf lag, bleef hij hier en ging die niet mee. Hij had toch alleen maar rusie met zijn vader dus waarom zou hij dan nog vrij willen zijn. Niks zat hem mee dus.
Katniss Ze hoorde allemaal stemmen. De jongen die haar net verkracht had, een meisje wat haar wilde helpen en de jongen die bij haar was. Ze wilde opstaan en weg rennen, maar ze kon het meisje wat het voor haar opgenomen had toch niet laten stikken. Oke waar ws ze mee vbezig, ze was 35 en liet zich zo op de kop zitten door zoon kleine prins. Waar was de sterke vrouw in haar wat ze altijd was geweest. Ze haalde even diep adem en trok haar jas uit en bond die ook om haar middel zodat alles weer bedekt was en stond op. Op dit swoort moment had ze zo hgraag haar pijl en boog bij zich. Dan had die jongen al lang niet meer geleefd. Maar ja zo iets daaer liep je nou gewoon niet heel de dag mee. Ze had wel gehoord dat Ezio goed met messen en zulke dingen was. Misschien kon hij haar daar eens mee helpen.
Lisa ze was terug de slaap kamer in gelopen en was op de stoel voor haar tafeltje gaan zitten en keek wat schuin naar buiten. Ze hoorde de deur open gaan en keek op toen ze zijn stem hoorde en toverde een glimlach op haar gezicht "hey "Sprak ze zachtjes en ze hoorde wat hij allemaal zei. Hij loog dat wist ze gewoon. Al 13 jaar kwam er niks liefs meer af, en nie3t al die 13 jare nwas het zo druk. Ze voelde de knuffel die hij even gaf. En weer kon er geen kus van af. Ze was zelf gestopt met de kus te geven. Toen hij haar weer los liet draaide ze zich weer om, zodat ze naar buiten kon kijken. Ze wilde tegen hem schreeuwen, hem vertellen hoe ze zich voelde. Maar straks werd ze hier wel uit gegooid waar kon ze heen want ze had helemaal niks
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 15, 2013 17:17:48 GMT
Connor Kenway
Hij keek naar Ezio die nog wat zei tegen hem en gaf weer een knik. Dat compliment had hij wel gehoord daarstraks. Hij ging nog even verder op het feit dat hij hoopte dat Connor de troonopvolger werd, wat hem eigenlijk best een trots gevoel gaf, al had hij net zo'n harde pokerface als zijn vader opgezet momenteel. "Wees er maar niet zo zeker van dat ik het word. Hij zal dit besluit niet leuk vinden." Sprak hij rustig en begon weer te lopen. "Straks komt jullie eten, voor nu laat ik jullie met rust." Sprak hij dan ook en verdween zo ook weer de kerkers uit. Enkele wachters stonde nog in de kerkers om alle gevangenen goed in het oog te houden. Hij had het niet zo voor een galg, dat was nou eenmaal iets wat hij niet fijn vond. Hij stond dan ook nooit achter de beslissing van zijn vader om elke fout de galg als oplossing te bieden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 18:36:44 GMT
Ezio Auditore Di Firenze Hij keek rustig naar Connor en knikte even voor een moment.'' anders reken je op mijn hullp, mocht ik hier ooit weg komen.'' Sprak Ezio Connor nog achterna en stond weer op, keek door het raampje naar Arthur.'' Arthur.. Kom eens..'' Sprak hij rustig en keek naar zijn zoon.'' Het spijt mij van de conflicten die wij altijd hadden.. Leonardo en Achilles zeiden het allebei tegen me, ik moet jou laten gaan, de weg die je wilt gaan.'' sprak hij rustig.'' als we hier uit zijn, zou ik je graag nog een ieand aan de voorstellen, een dochtertje.. Je half zusje. Ze weet niet van ij bestaan, noch van jou bestaan, maar kent aar achternaam wel. Zij is ook een auditore, 7 jaar jonger dan jij, geloof ik...'' Sprak hij kalm en keek haar aan. '' Laat me dt nog doen, en dan mag jij je weg uit gaan zoeken die je zelf wilt. De villa is ook nog altijd jou thuis. Daar ben je altijd welkom, welke keus je ook maakt. Ik laat het niet altijd zien arthur, aar ik houd van je.'' Net die woorden ging hij weer terug naar het bankje en ging zitten.'' Ook al maakte je nu een domme keuze, vind ik, ik houd van je, en vergeef het je.'' Niklaus Kenway Hij keek met een grijns naar de dames en naar de jongen die nu voorbij kwam. Hij liet Caroline half los, maar hield zijn ene arm om haar pols geklemt.'' Je gaat zorgen dat hij ons niet meer stoort? kan ik prima zelf.'' Sprak hij rustig terwijl hij nu zijn mes uithaalde naar hershel, en in zijn buik stak, behoorlijk diep, en er even mee ging draaien waarna hij hem er weer uit haalde en weer naar Caroline keek.'' Zo daar hebben we geen last meer van, binnen een minuutje.'' Sprak hij kalm en keek nu ook naar katniss voor een moment, maar hield Caroline voornamelijk vast, die was jonger, en jonger betekende beter voor niklaus ergens. Hij zuchtte even en keek naar beide dames.'' Dus.. waar waren we..'' Vroeg hij wat triomfantelijk en keek naar katniss voor een moment, en naar caroline. Nu had hij twee dames, maar de ene was zwakker dan de andere. Die oudere meid had meer in haar mars dan deze die hij nu in zijn hand had, en ook echt vrij stevig vast hield. naam personage: Claudia Auditore di Firenze Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Rang : Dienstmeid aan het kasteel Foto/uiterlijk : i.imgur.com/UEuLt.jpgextra : Ze weet wat haar achternaam is, en weet wat voor onheil er in haar achternaam schuilt, daarom zegt ze altijd alleen haar voornaam. Echter, haar afkomst, dat van Ezio als haar vader Catherina als haar moeder, Ze weet haar echte vader niet.. Toch betwijfeld ze altjd al heel vaak dat ze wel weet wie haar vader is. Ezio uiteraard. Ik doe haytham even later, omdat ik even moet nadenken over hoe Haytham op romantisch vlak kan reageren :}
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 18:57:08 GMT
arthur Hij hoorde dat zijn vader nog wat sprak naar Connor entoen werd het even stil. Hij hoorde zijn vader opstaan en zag niet veel laten zijn gezicht bij de tralies en hoorde hem spreken dat die moest komen. Hij liet het strootje los en stond op waarna hij ook naar het tralies liep en even naar zijn vader keek. Hij hoorde hem spreken dat hij hem los zou laten in de wegh die hij zelf wilde. Hij hoorde hem spreken over een half zusje e dat hij ook al zei hij het niet zo vaak toch van hem hield. Even haalde hij diep adem en keek naar hem "als klein kind vond ik het altijd zo geweldig wat je deed "Even stopte hij " maar hoe ouder ik werd hoe meer druk jij er op legde en hoe minder we dingen deden die ook vloor mij leuk waren. Toen ben ik er haat voor gaan krijgen. Joun werk nam mij mijn leuke tijden met mijn vader af " Hij slikte even en zag zijn vader weer gaan zitten op het bankje " Nadat mam overleed, veranderde jij helemaal " Sprak die en leunde tegen de muur aan " Je ging steeds vaker weg, en bleef steeds langer weg. Ik had een vader en een meoder nodg die voor me zorgde, Ik was nog maar 7 pap " Hij keek naar hem " Ik moest volwassen worden, ik moest jong veel te volwassen wordne " even streek hij over zijn gezicht en keek naar de muur van zijn vader zijn cel " ik heb nooit echt een jeugd gehad pap " hij zuchtte even " Weet je hoeveel woede je daar mee op bouwt, hoeveel eenzaamheid. "Hij keek even naar zijn vader " Wat voor betekenis heet liefde ? Ik zou het niet eens weten, omdat ik het zelf ooit gekend heb " Sprak hij naar zijn vader toe "Hoe kan ik ooit een goede man zijn voor een vrouw, en hoe kan ik ooit een goede vader voor mijn kind zijn als ik nooit een goed voorbeeld heb gehad ? " Hij zuchtte even. " Maar hoe kom ik aan een halfzusje die jonger dan mij is "hij keek naar hem " U hebt dus na mama haar door een nieuwe vriendin gehad " Hij keek naar zijn vader " u had gezworne nooit meer een vrouw lief te hebben na haar door " Sprak die tegen hem eigenlijk best kwaad
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 19:08:57 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij zuchtte even voor een moment en keek naar de tralies en stond nu weer op, en keek naar hem voor een moment.'' Ik was verzakt in woede door mijn verdriet om je moeder. Ik hield van haar, heel veel zelfs, dat ik er alles aan wou doen om haar te wreken, inclusief jou mijn weg in te duwen. Ik wou je beschermen tegen de hogere machten, zodat jij ook jezelf kon beschermen, ik raakte er geobserdeerd mee, met jou bloed, wat vanuit mij uit een lange lijn assassins loopt. het spijt me voor de pijn die ik je deed. dat ik je nooit liet spelen, maar altijd als ik er weer was, jij wou trainen, trainen en nog eens trainen. Ik wist diep van binnen dat ik verkeerd bezig was, en dat het moment van vanmorgen er aan zat te komen. En over liefde.. Arthur, ik zou niet eens meer weten hoe het voelt. Ik was zo gek op je moeder, nadat ik mijn jeugdliefde had verloren in Italie, dat ik na haar dood echt veranderde, en zelfs met Catherina in bed heb gelegen door mijn verdriet.. En daar is Claudia uitgekomen. Ik heb haar verlaten toen Claudia nog maar heel jong was, dus die kent mij geen eens.. Ik heb een fout gemaakt, en daar zal ik voor boeten in de toekomst. Mijn plannen te ontsnappen.. Ik heb ze al niet meer.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 19:15:41 GMT
Arthur Hij luisterde naar zijn vader " Ontsnap maar wel, misschien kan je teminste nog 1 kind een goede toekomst geven " hij keek hem aan. Hij snapte het niet. ZIjn ouders leken zo gelukkig hoe kon zijn vader dan geen liefde gevoeld hebben bij zijn moeder " Misschien dat je mijn halfzusje nog gelukkig kan maken, door voor haar wel eenj goede vader te zijn. Maar ik krijg mijn jeugd niet meer terug, en ik zal nooit meer kunnen veranderen " Hij streek even over zijn gezicht " Ik was woest vanmorgen " Hij keek naar zijn vader " Jij verwijderde mij uit de plek wat ikalleen nog van mijn moeder heb. Alles van mam staat daar. " hij keek naar hem en weer voelde hij zich boos worden, maar zoveel meer verdrietig was hij. Hij vocht tegen de tranen, dat gunde hij zijn vader gewoon niet " Ik las je brief pas nadat ik het hier verteld heb en toen kon ik niet meer terug. "Hij keek naar hem " Je had hier met mam gewoon moeten weg gaan, in plaats van ruzie te zoeken emt die andere. Je hebt gewoon hier moeten vertrekken en hopen dat daar niemand had gezeten van die andere "Hij keek nar hem " in plaats van hier te blijven, en nu alles kwijt te zijn "ja hij hoefde zijn vader echt niet meer terug " misschien dat dat andere kind je nog wilt " Sprak die en liep bij de tralies weg en ging terug zitten
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 15, 2013 19:28:33 GMT
David Tennant
David zette nogal grote ogen op wanneer de Geronimo van Matt nogal zeer dicht bij zijn oor was, waarop David even zachtjes over zijn oor heen wrijft want dat voel je wel hoor. 'Why not?' begon hij zeer lichtelijk overstuur, omdat hij het eerst niet kon vatten waarom Matt geen beste vrienden met hem kon zijn, maar David trok al vrij vlot daarna zijn eigen conclusie daarover. 'Aww you're just shy goodshe goodshe goodshe' zei hij weer vrolijk. Maar hey wat gaat Matt nu doen, was weg lopen een deel van zijn verlegenheid, oeh David weet het, Matt wil vast tikkertje spelen, ja dat moest het vast zijn en kijk hij heeft zijn tas hier laten staan. David kijkt eerst nieuwsgierig in de tas van Matt en rent dan vlug achter hem aan, wanneer hij hem heeft ingehaalt tikt hij Matt aan. 'Tag you're it' zei hij vrolijk en dan zijn tas omhoog houd.
Elijah Kenway
Elijah zag hoe de deur open ging en keek wat naar beneden om de persoon die deur had geopent aan te kunnen kijken. Voor enkele seconden reageerde Elijah niet, want de gelijkenis die hij ontdekte tussen dit meisje en zijn vader was ongelofelijk, maar hij had geen andere zusjes buiten Kendra zover hij wist. 'Ik ben hier om mijn zusje, Kendra op te halen' zei hij dan ook en Elijah was ook echt niet van plan om hier zonder zijn zusje weg te gaan 'ik weet dat ze hier is, dus probeer me verder niks ander wijs te maken' vervolgde hij rustig waarbij hij zijn handen in zijn zakken had gestoken en nu afwachte tot dit meisje die zo op zijn vader leek zijn zusje ging halen zodat hun weer terug naar huis konden gaan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 19:58:26 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij luisterde naar zijn zoon en zijn woorden deden hem echt heel erg pijn.'' Het spijt me arthur.. Maar je bent welkom je kamer weer te mogen betreden en de villa. Het is van jou.'' Sprak hij nog tegen hem en keek naar de adelaar die er op het dak zat en zuchtte even voor een moment, waarna hij weer terug op het bankje ging zitten en zelf begon te huilen eigenlijk, of althans zonder geluid, de tranen vielen alleen maar en hij gaf een flinke stomp op het bankje, waardoor je het hout hoorde raken, en hij zelfs door de bank heen zakte, op de grond, maar wat Ezio even helemaal niet kon schelen. De tranen kwamen, en vielen op zijn schoot, maar hij hield nu de kap op, zlodat het hier in dit toch wat donkere celletje niet op viel dat hij degene was die nu aan het huilen was. Hij miste zijn vrouw, hij miste gewoon zijn oude leven. Misschien moest hij maar zich niet meer verzetten, het accepteren zoals het was, Ezio wist het niet.'' IK hield van Maria, ik hield van je moeder, arthur. Ik heb alles gegevn om haar te kunnen beschermen. Helaas zocht ik bescherming bij de verkeerde personen.'' Sprak hij toch duidelijk verdrietig.
Matt smith
Hij hoorde inderdaad Dat David hem begon te volgen en draaide zich om en pakte zijn tas gewoon af voor een moment.'' I think I need to invite you for thea? don't I?'' sprak hij nu rustig en keek hem aan.'' I won't play games, I am a grown up person.'' Sprak hij nu ook maar direct, aangezien hij leek tikkertje te spelen, maar dat was iets waar Matt dus echt totaal geen zin in had, hij was wel volwassener dan dat.'' Please follow me.'' Sprak hij ook enkel voor zijn hoofd naar links schoot, en zijn voet even een kort tapdansje maakte, maar zijn schreeuw nog even uit bleef. Hij liep ook gewoon even door en keek hem aan.'' My name is Matt by the way.'' stelde hij zich even aan hem voor, vond hij nu toch wel zo netjes, moest hij eerlijk zeggen. He ergens vond hij David ook wel grappig.. Hij was anders dan de meeste mensen en dat maakte hem eigenlijk toch ook wel weer interressant.
Elyssa Catadorra
Ze keek naar de man en slikte even. Was dit haaar half broer? of was hij jonger dan haar? ze kon het niet inschatten en wist het ook niet zeker hoe en wat.'' Ik.. Ik kan je niet helpen..'' Sprak ze rustig en keek naar de gangen.'' meester..'' Sprak ze met een iets piepende stem. er is iemand voor u..'' Sprak ze nu dan ook, en de forse man verscheen, en keek naar hem.'' Hij komt voor mijn mede slaaf..'' Sprak ze wat bangig, en de man keek naar hem op.'' Ik ben bang dat dat niet gaat. Ik heb het contract van haar, en ze behoort aan mij toe, het spijt me mijn prins, maar ze heeft het zonder dwang getekend.'' Sprak hij kalm en hij keek even naar Elyssa.'' En trouwens, jij stom kreng, ga naar de kelder, en help die aardappels schillen.'' Sprak hij rustig en gaf haar een klap in het gezicht, waarna Elyssa even na een korte pijnkreet vertrok, en even naar haar kndje keek, die in de armen van haar meesteres lag, en een steek door haar hart voelde gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 20:04:02 GMT
Arthur Hij hoorde de stomp op het bankje en het gekraak wat betekende dat zijn vader er door heen was gezakt. Hij hoorde de woorden van zijn vader dat hij zoveel van zijn moeder had gehouden " Waar ik ook heen trek ik ben nergens veilig, ik ben een Auditore " Sprak hij " Als ik hier ooit nog uit kom, ik zal waar ik ook heen trek nergens rust hebben "Sprak die tegen de muur " Omdat iedereen denk dat ik in de voedsporen van mijn vader treed " sprak hij er achterna en streek door zijn haar en stond weer op. Hij liep naar de celdeur die hij vast greep en er even hard aan rammelde., Niet om te willen ontsnappen of om aandacht te trekken, maar even zijn frustratie ergens in kwijt te kunnen.dat slot was toch wel sterk genoeg dus dat kapot maken zou die toch niet " Waarom bent u er niet gewoon mee gestopt toen mam zwanger was, dan had mam nog geleeft " Sprak die en trok nog een keer hard aan de celdeur
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 15, 2013 20:15:55 GMT
Kendra Kenway
Ze bleef in de kelder zitten bij de aardappelen en begon ze verder te schillen, bleef doodstil en hoorde de stem van Elijah heel vaag. Ze keek meteen hoopvol naar de deur. Kwam hij haar halen? En als hij dat kwam doen, zou hij dan ook Elyssa mee kunnen krijgen? Hun halfzus? Ze slikte even en bleef naar de deur kijken en hoopte dat hij zo meteen door die deur verscheen, maar daarin tegen hoorde ze de stem van haar meester en ze slikte. Ze had het getekend onder de voorwaarde dat Elyssa hier niets meer kwam doen.. Ze slikte eventjes en keek op toen zij weer door de deur kwam. "Elyssa!" Klonk ze dan ook meteen en dook op haar af. "Is onze broer daar? Ik meende zijn stem te horen.." Vroeg ze zacht en hing voorzichtig aan haar arm. Ze kon er echt niet tegen hier te zitten, ze had nog steeds haar nette jurk aan van het kasteel, maar wist dat ze die binnenkort moest inruilen voor een lap stof..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 20:23:47 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij zuchtte en draaide zich even om naar de muur.'' Ik was gestopt Arthur. Ik was hier heen gekomen om met je moeder samen vredig te kunnen leven, om samen met haar jou te kunnen opvoeden, maar mijn verleden volgde ons.'' Sprak hij kalm en zuchtte even. '' Ik was gestopt, voor jou, om jou te krijgen en zou op de kunnen voeden. De toekomst te kunnen maken zoals we dat wouden en een kindje te kunnen krijgen, en daar kwam jij. Je geboorte was moeizam, maar ik was gelukkig, en wist dat ik de wapens nooit meer op zou pakken. maar de executie van je moeder en mijn broer en broertje heeft mij gedwongen om het wapen weer op te nemen, om dat ik jou ook niet kwijt wou. Ik was zo bang, mijn lieve zoon. Maar ik kan het toch niet meer goed praten en dat begrijp ik.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 20:38:02 GMT
Arthur Hij hoorde de woorden van zijn vader en ergens maakte hem het kwaad " Waarom heb je in godsnaam ooit iemand in vertrouwen genomen dan !! " Riep hij kwaad, liet de tralies los en draaide zich om " Had dan gewoon je mond gehouden, niemand kende je hier. Niemand kende mam. Als jij gewoon je mond had gehouden dan was mam er nog geweest !!!!" schreeuwde hij kwaad tegen hem " Je raakte me kwijt op het moment dat jij terug naar je wapens greep " Sprak die tegen hem en nu liepen er wel tranen over zijn wangen. Waarom zei hij deze woorden nu pas. Waarom moest hij smeken om dit te horen van zijn vader. " Nee dat klopt, je kan dit nooit meer goed maken. Je bent mij kwijt voorgoed. Ga maar smeken bij dat half geval van me " hij keek naar zijn vader door het raampje tussen de celmuren en de tranen nliepen over zijn wangen. Maar al die jaren had hij zichzelf wel aangeleerd dit te kunnen zonder gehuil en zonder zijn stem over te laten slaan " Sinds de dood van mam, en dat doe ik nu elke nacht nog. Huil ik 's nacht " hij keek naar zijn vader " Puur omdat ik overdag gezinnen zie die wel gelukkig zijn. In bed gaik daar over na denken, over dat die ooit bij mij ook was. Maar dat het nu niet meer zo is !! " gefrustreerd grepe hij in zijn haar en schudde even zijn hoofd "ik lijk meer op jou dan je denk, niet qua uiterlijk, want dat heb ik van mam " hij keek naar hem " maar que innerlijk en intresses lijkt ik het meest op jou echt " hij liet zijn haar weer los en keek zijn vader aan. " Sommige jongen die geen aandacht krijgen van hun vader gaan proberen hem trots te maken "hij zuchtte even " ik ben haat gaan kweken, ik heb woede opgehoopt en het nergens in kunnen uiten. Ik ben in het leger gegaan omdat ik hoopte dat ik daar mijn woede op het slagveld kwijt kon. maar elke keer als ik een zwaard in mijn handen had, en ik keek er naar " even zweeg hij " Dan zag ik joun arm. " Hij keek even naar het plafond en knipperde even wat tranenn weg " als ik in de spiegel kijk dan zie ik jou. Ik bewonder wat je kunt, en ik heb er respect voor echt waar. Maar ik mis vroeger zo erg " even sloot hij zijn ogen en blief even wat lucht uit en legde zijn hoofd tegen de tralies van het raampje tussen de cellen en er druppelde wat tranen op het muurtje. Hij greep met twee handen de tralies .Hij sloot zijn ogen en boog zijn hoofd wat verder naar beneden en nu begonnen zijn schouders toch erg te schokken en kwamen er nu toch wel wat snikgeluiden uit. Huilend bleef hij met zijn hoofd gebogen tegen het kleine stukje tralies staan en verstevigde zijn greep om de spijlen. Hierdoor werden zijn knokkels helemaal wit.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 15, 2013 20:51:11 GMT
Caroline
"Nee!" Riep zei ze wanhopig toen ze zag wat hij bij Hershel deed. Ze wilde naar hem toe rennen, maar werd door de arm om haar pols door hem tegengehouden. Hij was veel sterker als haar. "Hopelijk voel je jezelf heel stoer." Tranen kwamen in haar ogen. "Het spijt me, Hershel." Hij glimlachte enkel stug naar haar. "Zorg goed voor Layla." Ze knikte enkel. Ook al was het niet zijn kind, hij was altijd lief tegen haar geweest. Ze zal verdrietig zijn als ze zou weten dat hij niet meer zou komen. "Hopelijk vind jijzelf het stoer, maar dat is het niet." Siste ze hem toe haar grijze ogen keken hem boos aan. Al waren ze betraand, je kon zien dat ze boos was. Dat ze zich ook niks kon herineren van de vorige keer dat hij haar had verkracht. Aangezien ze haast hetzelfde tegen hem had gezegd. "Volgens mij ben je zo kapot van binnen, dat je jezelf achter dit masker moet verstoppen. Je bent zielig." Ze wilde haar arm los rukken. Maar hij had haar strak vast, waardoor ze stopte met trekken en nu stil bleef staan. "Je moet toch iets meer doen om me pijn te doen." Sisste ze hem toe.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 20:56:41 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij keek naar het tussenstukje en hoorde de woorden van ijn zoon aan. Ze waren waarheid, en hij wsit het.'' het was een vriend van je moeder, Arthur. Diegene die ik in vertrouwen nam was een vriend van je moeder.'' sprak hij nog zacht terwijl hij verder luisterde en uiteindelijk op stond en zijn kap af deed, en naar hem keek hij deed een arm door de tralies door en keek enkel even naar hem, als hij hem vast nam, mocht hij dat zelf weten.'' Arthur.. Ik beloof je.. Als ik hieruit ben.. Ik zal alles opbergen, voor jou, als jij dat wilt. Dan gaan we gewoon vader en zoon zijn, je wilt het misschien niet weten, maar ik denk dat we terug moeten naar Italie.'' sprak hij kalm en wreef nu toch voorzichtig over zijn arm heen. Hij liet hem toch los en keek opzij naar de wachter die daar verderop stond.'' Vraag toestemming aan prins connor, ik wil graag even bij mijn zoon in, voor een uurtje enkel.'" Sprak hij rustig en de wachter keek hem aan.'' Ik zal het proberen. Ik heb zelf ook kinderen, en weet hoe dit moet voelen.'' Sprak de man en hij wisselde even met een ander, en de ene liep naar Connor toe, om het te vragen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 21:03:49 GMT
Arthur Hij hoorde de woorden dat het een vriend van zijn moeder was. Hoe kon zoiets nou een vriend van zijn moeder zijn. Hij hoorde hoe zijn vader dicht bij kwam. Maar hij opende zijn ogen niet en zag dus niet zijn vader zijn arm door de tralies deed. Hij hoorde de woorden die zijn vader sprak, dat ze terug naar Italié zouden gaan. Hij zou niks liever willen. Hij wilde proberen de band terug op te bouwen. Al zou dat nog zo lang duren dat wist hij ook. Maar hij wist ook dat dit het begin was. Dat dit het begin was om hun relatie weer op te bouwen. Hij voelde de hand van zijn vader over zijn arm gaan. Het voelde zo vreemd. Maar ook zo goed omzijn hand weer te voelen. Hij voelde hoe hij kort daarna weer losgelaten werd. Ergens baalde hij daar erg van. Hij hoorde hoe zijn vader vroeg of hij een uurtje bij hem de cel in moch. Ondansk dat hij vocht tegen de tranen wilde ze niet stoppen met lopen. Sorry ik weet niks voor katniss maar Chanty dwingt me (A) Katniss Ze ging met haar rug tegen de muur zitten en keek naar wat er gebeurde. Ze zag hoe de jongen neer werd gestoken en begon te bloeden. ja want dat is normaal als er een mes in je lijf gestoken word. Erg vriendelijk deed hij ook niet tegenhet meisje. Maar het meisje leek hem te kennen. Hij noemde een naar voor wie ze goed moest zorgen. maar de naam kwam haar niet bekend voor dus over wie het ging dat wist ze niet. Ze bleef tegen de muur aan zitten omdat ze veel te bang was om op te staan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 15, 2013 21:12:21 GMT
Connor Kenway
Hij was net weer even in zijn kamer toen een wachter hem weer aansprak met een vraag. Hij keek daarvoor ook eventjes op naar de man en slaakte een zucht. Hij gaf een knik en liep weer even mee naar de kerkers. Hij beval ook meteen maar even om hen hun eten te brengen, wat uit brood, een klein stuk vlees en water bestond. Het vlees hoorde er oorspronkelijk niet bij, maar ze moesten toch ergens van leven. Hij wachtte tot de bedienden twee borden mee hadden en brachten die naar beneden waarbij hij rustig volgde en weer even naar beneden ging. Hij keek naar Arthur en Ezio. Die leken weer een beetje overeen te komen, kon hij dat ook maar eens met zijn vader. "Zet ze maar bij elkaar." Zei hij dan ook rustig en liep de cellen even voorbij en keek naar de andere gevangenen. Die smeekten, bedelden. Hij had er weinig boodschap aan, ze kregen later deze avond hun brood en water waarschijnlijk wel. Hij draaide zich weer om naar Ezio en Arthur. Kon hij ook maar eens zo gelukkig zijn met zijn vader, zonder dat hij overal commentaar op gaf en gewoon echt eens dat vader gevoel had. Maar dat zou niemand erin krijgen, zelfs alshet een studie was en het erin zou worden getrapt, zou het er nog uitgaan. Hij was even in gedachten verzonken door de gedachten eraan waardoor hij wat voor zich uitkeek, de leegte in.
|
|