And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 15, 2013 21:44:17 GMT
Niklaus Kenway
Hij keek naar Caroline en lachte.'' Wie is Layla? een vriendin van je? neem haa eens een keer mee om een feestje van mij, dan kunnen we feesten.'' Sprak hij aardig triomfantelijk en keek nu naar haar waarna hij even zijn mes bestudeerde voor een kort moment, en nu ook Kattniss bij de haren trok.'' up you go!'' sprak hij rustig en keek naar haar voor een moment, en bleef ook gewoon haar haar beet pakken.'' En nu gaan we niet meer met mesjes spelen, want mijn mes zit in jou haar, en in snijd het er met liefde af.'' Sprak hij rustig en keek naar beide met een kleine lach, en begon inderdaad te snijden in het haar van Kattnis, zodat hij een flinke pluk haar in zijn handen had en dat op de grond gooide.'' Zo lang haar stond je niet. '' Sprak hij, alsof dat heel grappig moest zijn, maar zo grappig was dat niet. Eigenlijk verveelde hij wat met Katniss momenteel en daarom zuchtte hij even en keek naar caroline. Nou, je kappersbeurtje gehad, en ga je maar ergens vermaken.'' sprak hij rustig, omdat hij haar toch wat saai begon te vinden, en misschien was dat mazzel.'' maar niet zonder een souvernier.'' Sprak hij rustig en trok kattnis met de arm waar het mes in zat dichterbij, en maakte met vlugge bewegenen een wat diepere N in haar borst.'' Zo een mooie taatoo voor later.'' was het enige wat hij nog zei.'' Nou, shou, ga die layla eens opzoeken, dat kan ik het feestje compleet maken.'' Sprak hij nog enkel en richtte zich tot Caroline bij zich, en begon haar nu met een noodgang richting de muur te duwen.
Ezio Auditore di Firenze
Hij zuchtte even en keek nar zijn zoon. ''Alles gaat anders worden Arthur.'' Sprak hij rustig. Ja Ezio gaf altijd veel om zijn familie, al koos hij vaak de verkeerde keuzes, en die verkeerde keuzes leidde hem vaak tot moord en dat soort dingen. hij was gek, noemde het zo maar. Hij merkte hoe connor beneden kwam en ezio boog naar hem, ook al was hij nog wat rood in zijn gezicht. De buiging was puur en alleen om voor Connor de goedheid in zijn hart te tonen, en hij wou naar de cel lopen van Arthur, en keek naar connor, hoe die in de leegte begon te staren.'' Op zoek naar een steunende arm, mijn prins?'' vroeg hij dan ook, en keek hem aan.'' als ik hier uit ben, u bent altijd welkom op Villa Auditore.'' Sprak hij kalm.'' Dat is, zolang wij hier nog zijn natuurlijk.'' Sprak hij rustig en liep nu naar Arthur toe in de cel en sloeg nu de handen om zijn zoon heen. Voor even zat zijn zape in de weg, die over een schouder hing, en daarom sloe hij die naar achteren.'' Arthur, kom eens hier.. Je voelt je vreselijk.'' Sprak hij kalm en zuchtte even. Het eten wat neergezet werd, richtte hij zijn aandacht even niet op, al pakte hij een van de bekers water en keek naar arthur.'' Hier mijn zoon, drink even wat.'' Sprak hij rustig.'' Word eerst weer eens rustig..'' sprak hij kalm en keek naar hem. Ergens hoopte hij wel dat Connor niet boos werd om het bankje in de cel wat Ezio zelf had gesloopt, maar hij zou er ook niet verder op reageren nu tegen Connor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 15, 2013 21:50:50 GMT
Arthur Hij had wel gehoord dat er iemand naar beneden kwam en hoorde een deur open gaan, en later ook zijn deur en die sloot na een tijdje weer. Kort nadat hij de deur weer had horen sluiten voelde hij twee handen om zich heen. Hij liet de tralies los en sloeg zijn armen om zijn vader. Tranen liepen over zijn wangen en zijn schouders begonnen nog meer te schokken. " Het spijt me " Fluisterde hij op de schouder van zijn vader. Hij hoorde hoe zijn vader hem wat water aan bood en sprak dat hij rustig moest worden. Hij schudde zijn hoofd. Nee alles van al die jaren kwam er nu uit en dat moest. Als hij dit nu zou stoppen dan zou het nooit goed kamer tussen hem en zijn vader. Dan zou hij voor eeuwig boos blijven. Zijn handen hadden zijn vaders cape gegrepen en hielden die stevig vast. Wanneer was dit voor het laatst gebeurd ? wanneer had hij voor het laats zijn vader zo horen praten, en hem zo dicht bij hem kunnen hebben.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 16, 2013 1:11:11 GMT
Wie Layla was? Haar dochter en misschien nog erger, die van hem ook. Ze kon zich nog zoveel voor de geest halen, maar hem niet. Het leek gewoon weggespoeld en ergens was ze er blij mee. Dat ze niet wis wie haar verkracht had en wie de vader van haar kind was. "Het maakt niet uit wie ze is." Zei ze en wegkeek. Ze haatte het gevoel van zwakte, maar ze kon niet veel doen. Haar blonde haren pagen met een lichte krul nog vrolijk over haar schouders. Ze ging niet vertellen dat het haar dochter was! Wat moest hij wel niet denken? Haar grijze ogen keken nu naar die van hem. Vaag leek ze deze te herkennen, maar er kwamen niet genoeg dingen bij haar naar boven om te weten waarvan ze hem zou kennen. Vast omdat het de prins was. "Ik denk niet dat je eigenlijk in staat bent om het fijn te maken voor een meisje. Niet dat het me uit maakt." Zei ze met een lichte arrogantie. Ze dacht werkelijk niet dat hij een meisje kon plezieren met wat hij deed. Ze had geen idee of het eigenlijk wel fijn kon voelen, met niemand anders had ze het nog gedaan. Bang dat het weer pijn ging doen. "Je bent zwak, weet je dat?" Ze merkte hoe hij haar met een noodgang op de muur wilde gooien en ze wilde haar handen voor haar hoofd houden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 16, 2013 2:17:56 GMT
Connor Kenway
Hij bleef nog wat staren en schrok op uit zijn gedachten toen Ezio wat vroeg en wat zei. "Hmm." Klonk hij zuchtend met toch een kort glimlachje. Hij wist niet hoe er op te reageren eigenlijk. Nee was te bruut, en ja was te zwak. Zelfs nu begon één van de wachters te gniffelen waardoor hij meteen opzij keek en een geweer op de man richtte die ook meteen stil was. Hij stak daarbij ook weer het geweer weg. Ze moesten niet denken dat hij zwak was, dat was nooit goed. Hij reageerde er verder ook vrij weinig op en keek even naar het bankje dat stuk was. Ach ja, het zij zo. Hij glimlachte enkel flauwtjes toen hij Ezio en Arthur zo zag. Dat zou zijn vader werkelijk nooit gedaan hebben. Het enige beetje wat hij kreeg was een schouderklopje, en dan nog. Kendra had het daar moeilijker mee dan hij eigenlijk. Hij rekte zich even uit en liep weer wat verder door de kerkers, om wat te doen te hebben. Hij zou hier nog wel een uurtje rondhangen, maar hij wilde niet de hele tijd Ezio en Arthur in het oog houden zodat zij ook een beetje hun privacy hadden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 16, 2013 10:34:22 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij zuchtte en merkte hoe de cape weer over zijn schouder viel doordat Arthur die greep. Hij wou geen water en daarom deed hij dat aan de kant. Hij hoorde geen antwoord van connor, maar dat vind hij niet erg, want hij wist dat ook de prins een eer hoog had te houden. Hij keek helemaal naar arthur en wreef even over zijn rug heen.'' het maakt niet uit, Arthur.. Ik ben al die jaren ook heel fout geweest..'' sprak hij rustig.'' Als we hier uit zijn gaan we terug naar Rome, je geboorteplaats.. Daar waar ik jou voor het eerst in mijn handen hield.. JE hebt er niet lang gewooond, dus veel zou je er wel niet van herrineren. Maar wij zijn heren van Firenze...'' sprak hij rustig en slikte even voor een moment. Mijn broertje.. Hij leeft daar nog steeds, ik denk niet eens dat je hem herrinert.'' sprak hij kalm en keek hem aan, probeerde hem op andere gedachten te brengen, gewoon omdat hij het verleden een beetje wou vergeten, zijn zoon nu nog even de beste jaren geven die hij kon hebben, al wist hij niet of hij hem ook leuke jaren kon geven.
Haytham Kenway
Hij keek naar haar en merkte dat ze zich weg draaide. Oh Haytham was zo slecht in dit vlak. Hij wou gewoon even weer haar liefde, want Haytham hield nog wel van haar, maar het was geen liefde meer zoals in het begon, en tranen zou hij waarschijnlijk niet laten als ze zou vertrekken. Misschien zou hij depressief raken, maar tranen zouden er bij hem niet uitomen, en hij was te serieus om ook maar iets nu te doen. Hij keek naar haar en slikte even.'' Lisa.. ik..'' begon hoij wat zenuwachtig, iets wat hij in het begin ook had gedaan tegenover haar. Hij slikte even en keek haa aan.'' lisa.. Het spijt me dat alle jaren zo anders zijn gewoden.'' Sprak hij tamelijk serieus.'' maar alles eist zoveel van me, en mijn liefde.. Ik houd nog steeds van je, op een andere manier, en ik heb het gevoel dat jij dat ook anders voelt, maar zeg het me als ik het mis heb.'' sprak hij rustig en wou haar gewoon aan kijken, en hij streek even haar vlecht over haar schouder heen , waarna hij een arm om haar heen legde en rustig dichterbij kwam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 10:22:33 GMT
Arthur Hij hoorde zijn vader spreken dat het niet erg was, en dat hij zelf ook vaak fouten keuzes had gemaakt. Maar dit was ander,s hij had nooit zijn eigen vader verraden. Hij had zijn vader bijna de dood in gejaagd. Zijn greep verslapte wat en ook de tranen en zijn ademhaling werden weer minder. Zijn ademhaling begon langzaam weer rustig te worden en ook de tranen stopte langzaam. Hij hoorde zijn vader spreken dat ze terug naar Rome zouden gaan. De plaats waar hij geboren was. Het klopte, hij kon zich nog weinig herinneren van zijn tijd daar. Hij liet zijn vader wat losser en streek met de rug van zijn hand de tranen van zijn wangen en uit zijn ogen. Een kleine glimlach zat op zijn gezicht. Hij was blij dat zijn vader toch nog ging proberen er wat leuke jaren van te maken " Weet je pap " begon die en keek hem aan " Als we in Rome zijn, wil ik best wel het een en ander van uw passie leren " Sprak die en keek zijn vader met een kleine glimlach aan. Het was geen leugen, als zijn vader hem nog gelukkig wilde maken dan zou hij ook zijn best doen zijn vader nog gelukkig te maken. En aangezien hij hier dan toch uit het leger was en hij daar niks te doen had, kon hij misschien ooit zijn vader nog opvolgen. Ook met zijn andere hand liet hij nou zijn vader los en haalde even diep adem. " Weet je pap, ondanks alles hou ik wel van je " Sprak die naar zijn vader en liet hem nu ook met zijn andere hand los . Hij baalde er van dat zijn vader straks weer naar de andere kant moest. " Ik had u nooit de schuld mogen geven van mam haar dood , en daar zo boos over mogen worden tegen over u " Sprak die naar zijn vader en keek hem aan " Ik weet dat u uw best heeft gedaan haar te redden pap echt " Sprak die er rustig achteraan Katniss Everdeen Ze hoorde dat er gesproken werd over ene layla en dat die jongen sprak dat als het een vriendin van haar was dat zij hem maar eens moest nemen naar een feestje van hem. Nou echt lekkere feestjes waren dit ook niet. Ze zag hoe hij zich naar haar toe draaide en kort daarna voelde ze hoe hij haar bij haar haren greep. Gauw krabbelde ze overeind omdat het toch best veel zeer deed. Hij sprak dat ze niet meer met messen mocht spelen, odmat ze anders haar haar kwijt zou zijn. Haar haar kon haar weinig schelen dat groeide wel weer aan. Ze voelde hoe hij niet veel later begon te snijden in haar haar en dat hij een pluk op de grond liet vallen. De worden dat lang haar haar niet stond raakte haar weinig. ze hoorde hoe hij klaar met haar was. Maar ze zou nog wat krijgen, ze werd terug getrokken en voelde hoe hij in haar begon te snijden. Een pijn scheut ging door haar heen maar dat was niet op haar gezicht te zien. Ze zag hoe hij zich daarna weer richtte op het andere meisje. Even keek ze naar haar borst. Ja dat had best wel pijn gedaan. ze keek terug naar het meisje., Ze kon haar niet alleen laten ze moest wat doen. Maar als ze hier weg ging dan waren hun hier al niet meer als ze terug ging " Laat haar gaan !!! " sprak ze tegen hem en trok het mesje wat ze nog had. ze bleef wel op afstand staan. Veel te bang dat elke stap die zij zou zetten het meisje een messteek op zou leveren. EN dat gunde ze het meisje niet. Lisa Ze keek weer naar buiten en hoorde zijn woorden over dat hij spijt had dat alles anders was geworden en dat hij nog van haar hield maar niet meer zo als in het begon. Hij sprak daar achter gelijk dat hij ook dacht dat zij ook anders liefde voor hem voelde dan in het begin. Ze voelde hoe hij over haar haar streek en zijn arm om haar heen deed. Ze bleef naar buiten kijken " je bent veranderd toe onze jongste 5 werd. Je toont geen intresse in je kinderen, en niet meer in mij " Ze bleef naar buiten kijken " Mijn liefde voor jou is niet veranderd, en nog steeds elke nacht naast jou,. en elke keer als ik je zie " Even zweeg ze " Voel ik me nog steeds het zelfde als de eerste keer dat ik je zag, en de eerste nacht dat ik bij je was. " Ze sloot haar ogen even " Ik voel me nog steeds even gelukkig, maar als je weet dat dit niet wederzijds is " Ze opende haar ogen weer " Dan is het moeilijk om te laten voelen aan die gene wat jij nog voor hem voelt " ze slikte even en legde haar hand zachtjes op de zijne " Ik weet dat je het nog steeds niks vind dat ik niet ben wat je ooit hoopte te trouwen. Dat ik maar een meid van de boerderij was " Ze keek nu even op naar hem " Dat je mij minder aandacht geeft dan eerst, oke leuk is het niet maar dat vind ik nog het minst erg "ze keek naar hem " Maar hoe je de kinderen behandeld dat vind ik verschrikelijk " Ze keek weer naar buiten " De kinderen missen een lieve vader, een vader die hun ook aandacht geeft " Ze bleef naar buiten kijken. Hoe kon zij ooit vertellen dat niklaus niet van hem was. Maar van een ander. De piriode waarin ze zat dat ze van Niklaus zwanger was, was een periode dat ze van hem weinig voelde dat hij van haar hield. Ze is bij een man geweest die haar lief behandelde. EN van het een kwam het ander. Niklaus zijn echte vader leefde nog, en woonde hier zelfs in de stad. Elke dag zag ze hem nog wel lopen, en het bracht gemende gevoelend naar boven. Ze verlangde terug naar de liefde van die man, maar ze verafschuwde de manier hoe hij in bed met en vrouw om ging. Buiten bed was je zijn prinses, maar zodra je met hem in bed kwam dan moest je onderdanig zijn. Ze wilde eerlijk zijn tegen Haythem maar ze was veel te bang voor zijn reactie. Al was het terecht dat hij boos werd, maar hoe moest ze hem dit brengen. ze streek even een losgelaten pluk weg achter haar oor. naam personage: Mellanie McCartny Leeftijd: 4 Geslacht: Meisje Rang : Muziekant Foto/uiterlijk : www.deviantart.com/art/cinnamon-candy-122325102extra : Haar moeder is overleden bij haar geboorte en toen was haar vader al bij hun weg. Nu leeft ze op straat Mellanie McCartny Een jong klein meisje leefde alleen op straat. Haar moeder was overleden toen ze geboren was en haar vader was toen al bij hun weg. De buurvrouw die had gelopen bij de geboorte had tot haar 3de jaar voor haar gezorgd en was toen ook overleden. Ze is op straat beland en leeft daar nu nog steeds. Mellanie bleek een gave te hebben. Haar stem was net de stem van een engel en zo kon zij wat geld verdienen om van te leven. Haar stemgeluid was uniek. Dit kwam eerder door het verdriet wat ze had, het verdriet wat doordrong in haar stem. Ondanks haar vierjarige leeftijd wist ze zich best te redden in de harde wereld op straat. Ze was eerlijk en oprecht. Vandaag liep ze in een kapot jurkje uit een steegje waar ze altijd sliep. Ze was op weg naar het beekje om zich wat te gaan opfrissen. Als ze daar klaar was zou ze naar de markt gaan om daar te zingen, hopen dat ze weer gulle mensen tegen kwam. Gister had ze goed kunnen eten, en er was zelfs nog iets over geweest om vanmorgen te kunnen eten. Rustig kwam ze bij het beekje aan waar ze neer hurtke en haar gezicht en armen begon te wassen. Toen ze daar mee klaar was stond ze op en begon rustig naar de markt toe te lopen. Ze zag in de verte al dat het een drukke dag op de markt was. Misschien had ze geluk vandaag. Rustig liep ze naar het middelpunt van de mark waar ze ging staan en even schraapte ze haar keel en keek om zich heen. Een glimlach kwam rond haar gezicht en langzaam begon ze te zingen " No I can't take one more step towards you, Cause all that's waiting is regret " Begon ze rustig en zag dat ze al wat aandacht van mensen kreeg " And don;t you now i'm not your ghost anymore, Your lose the love I loved the most. I learned the live half alive,and now you want me one more time. " Ging ze rustig verder
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 17, 2013 11:04:38 GMT
Layla:
Haar blauwe ogen keken om zich heen. Toen ze wakker was geworden, was mama nergens te zien. Een papa had ze al lang niet meer en mama wilde haar ook niet vertellen wie dat was. Nu was ze stiekem zelf op zoek, zocht naar iemand die op haar leek. Maar dat kon voor haar moeilijker zijn als dat ze dacht. Ze had dan wel dezelfde oogkleur als haar vader, dat was iets wat er wel meer hadden. Oma vertelde dat mama op de markt was en dat was dan ook de plek waar ze naartoe ging. De markt was druk en het meisje moest toch goed kijken of haar mama er was. Toen ze richting het midden liep, hoorde ze een meisje zingen. Langzaam ging ze er dan ook iets naartoe. "Wat doe je?" Vroeg ze dan ook niet begrijpend. Waarom ging iemand hier zingen? En het was ook nog een saai liedje! Een aantal mensen keken haar minahtend aan. Ze was het kind van Caroline en ze was niet getrouwd. Mensen vroegen zich vaak af van wie het kind dan was. Ze vertelde natuurlijk niet dat ze verkracht was en geen idee had wie de vader was. De meeste verkrachters waren niet echt het zuivere type. Niet dat deze dat wel was, maar toch van een hogere rang als de meeste. Dus het was dan ook haast zeker dat ze haar vader nooit zou ontmoeten. Ze keek nog steeds naar het meisje, afwachtend op haar antwoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 11:17:55 GMT
Mellanie McCartney Ze keek om toen ze iemand hoorde praten. het was ook een meisje en ze leek wat ouder dan haar. Ze schatte het meisje een jaartje of 5 6. Ze glimlachte even naar een paar mensen die haar toch wel iets geld gaven en glimlachte even naar hun waarna ze zich weer om draaide naar het meisje en keek haar aan " Ik zing " Sprak ze tegen het meisje " Zo kan ik wat centjes verdienen om te eten "S prak ze trots. zse was er trots op dat ze zelf centjes kon verdienen. Al wist ze dat het zo niet hoorde. Maar toch, zij verdiende haar eigen centjes. Ze streek een plukje haar terug naar achter en bleef haar aankijken. Dat haar mama nooit meer terug kon komen dat wist ze, niet dat het daardoor niet minder pijn deed. Maar nog steeds hoopte ze dat haar vader terug zou komen, voor haar zou zorgen en haar niet meer in de steek liet. maar diep van binnen wist zij ook wel dat dat nooit zou gebeuren.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 17, 2013 11:28:21 GMT
Layla:
"Dat is vreemd." Zei ze met een serieuze blik en sloeg haar armen over elkaar heen. Snapte niet wat het meisje bedoelde met centjes verdienen. Haar ogen keken even snel om zich heen. Een man keek haar chagrijnig aan, ze wisten dat Caroline verkracht was. Nieuws deed snel de ronde als ze een meisje huilend en met weinig kleren naar huis zagen lopen. Layla was echter niet blij met het meisje dat voor haar stond. "Jij bent stom." Zei ze dan ook met een boze blik. Maar het meisje snapte niet waarom er niemand gemeen tegen het meisje deed en wel naar haar toe. Ze hoorde gemompel, iets wat ze altijd hoorde als ze iets verkeerds zei. Iets wat best vaak tegen andere kindjes was. Die hadden wel een mama en een papa. "Jij bent zelf stom." Een ander kindje was erbij komen staan en de blik van Layla werd er niet beter op. Ze haalde met haar handje hit naar het gezicht van de ongeveer zeven jarige jongen. Ze was dan niet groot of sterk, ze was wel boos als iemand iets stouts tegen haar zei.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 12:01:08 GMT
Mellanie Ze keek naar het meisje die sprak dat het vreemd was " ik moet wel centjes verdienen "Sprak ze tegen het meisje " mijn mama is een sterretje die 's nacht over mij waakt " Sprak ze doelend op haar overleden moeder " en mijn papa, ja dat weet ik niet. Ik denk dat mijn papa ook een sterretje is " Sprak ze naar het meisje toe en even betrok haar gezicht toen het meisje zei dat ze stom was. Waarom was zij stom ze deed toch niks, ze kende het hele meisje niet eens. maar het maakte haar wel verdrietig. ze hoorde mensen van alles mompelen en hoorde toen een ander kind zeggen dat het meisje voor haar zelf stom was.Ze zag de blik van het meisje veranderen en uit halen naar de jongen die er bij was komen staan. De jongen was nog ouder dan het meisje wat haar net had aangesproken. Ze keek even om zich heen, waarna ze weer terug naar het meisje keek.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 17, 2013 12:22:06 GMT
Layla:
"Sterretje?" Vroeg ze met een frons. De jongen was weggerend en riep iets over het vertellen tegen zijn vader. "Ze zijn dood?" Was dat wat ze bedoelde? Want ze vond het vreemd dat zij het zo noemde. Haar mama vertelde dat ze haar vader zou zoeken, maar misschien dat hij niet meer te vinden was. Haar lichte ogen keken naar het meisje, ze was iets jonger als haar. Maar begreep er niks van, vond het meisjw veeemd. Maar misschien kwam het meer omdat ze haar emoties niet altijd onder controle had en dan voornamelijk boosheid klapte er met een rotgang uit. "Waarom ga je je papa niet zoeken? Ik zoek die van mij ook." Ze klonk serieus. Maar was gewoon benieuwd waarom ze dat niet deed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 17, 2013 12:24:05 GMT
Connor Kenway
Hij keek af en toe om naar vader en zoon, maar wende ook meteen zijn blik weer af. Hij had het er moeilijk mee diep van binnen, maar hij probeerde er niets van te laten zien en de pokerface van zijn vader op te zetten, wat hem nog goed afging ook. Hij wist nog niet hoelang hij Ezio vast zou houden hier, misschien een maand, een jaar.. En hoelang zou hij Arthur bij zijn werkstraf houden? "Mijn prins." Sprak een wachter opeens. "Wat is er?" Vroeg hij rustig, met zijn rug naar hen toe gedraaid en strak voor zich uitkijkend. "Gaat de executie dan niet door?" Vroeg de man. Hij zuchtte. "Nee, dat heb ik toch gezegd. Er zal geen executie plaats vinden." Verduidelijkte Connor nog even, maar draaide zich niet om. "Wat mijn vader er ook van vind, hij had mij de beslissing gelaten, en die heb ik nu genomen. Of hij het nu leuk vind of niet." Sprak hij rustig en keek nu toch even over zijn schouder heen naar de man die knikte en zich weer stil hield door naar Arthur en Ezio te kijken. "Mijne heren, het word tijd jullie weer te scheiden." Sprak de andere wachter nu. "Laat ze toch." Gromde Connor opeens. Ze hadden het net zowat bijgelegd, vader en zoon. Soms had hij echt gewild een andere vader te hebben, één die luisterde naar zijn kinderen en er mee om kon gaan. Niet zoals Haytham. Maar je kiest je familie nou eenmaal niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 12:29:18 GMT
Mellanie ze keek naar het meisje " mijn mama is dood ja, en volgens mijn buurvrouw die ook nu een sterretje is, gaan mensen die overlijden naar de hemel en die worden dan een sterretje "Sprak ze tegen het meisje wat het haar had gevraagd. Ze zag de jongen weg rennen. ze hoorde de vraag waarom ze haar vader niet ging zoeken en keek naar het meisje " ik weet niet wie mijn papa is. Volgens mijn buurvrouw was die al weg voordat mama mij kreeg. "Ze keek naar het meisje aan " maar sommige mensen hebben gezegd dat mijn papa ook dood is, dus die is dan samen met mijn mama en mijn buurvrouw in de hemel " sprak ze naar het meisje. Toen zij twee was was er bericht gekomen dat haar vader was overleden. Eigenlijk wist niemand of het waar was, en contact met de afzender hadden ze niet kunnen krijgen
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 17, 2013 12:45:44 GMT
Layla:
Vreemd, zij had dat nooit gehoord. Maar dat maakte haar vrij weinig uit, haar papa was ook dood? Ze haalde haar schouders op, misschien die van haar ook. Maar dat maakte haar vrij weinig uit. Ze zou blijven zoeken, misshien dat ze hem vond. "Doei." Zei ze dan oo en draaide zich om en liep verder. Totdat ze de arm van iemand om haar schouder voelde en haar lichte ogen werden groot. "Jij hebt mijn zoon geslagen!" Zei de man boos en Layla wilde zichzelf lostrekken. "Hij was gemeen." Zei ze enkel en we keek van de man. "Weetje wat gemeen is, dat jou mama bevallen is van jou. Je papa is vast een vieze zwerver of een crimineel." De man zat er niet ver naast, al was het geen zwerver. Een crimineel misschien... Hij deed amdere mensen in ieder geval pijn. "Laat me los!" Schreeuwde ze hard en schupte de man hard tegen zijn kuiten. Deze liet los en zo snel als ze kon, rende ze weg. Achter een gebouw bleef ze even staan. Daar bleef ze zo stil mogelijk staan, want ze wilde niet gezien worden door de man.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 17, 2013 16:28:52 GMT
Niklaus Kenway Hij keek naar Caroline ne lachte even voor een moment terwijl hij het mes langzaam naar beneden liet gaan, en haar broek los sneed, en lachte.'' Er zijn genoeg meiden die van me hebben genoten anders hoor.'' sprak hij enkel en keek naar haar, en wou net een stap verder gaan toen hij de stem van Katniss achter zich hoorde en het mes tegen de buik van Caroline aan legde.'' Ga rustig weg, en ik zal haar het leven sparen..'' Sprak hij en drukte al een beetje tegen de huid van Caroline aan, terwijl hij nu in een ooghoek Katniss in de gaten begon te houden.'' Jij hebt je tijd gehad, wil je soms meer?'' vroeg hij wat emotieloos, en toch nog wat triomfantelijk. Oh wat was hij blij dat zijn broer nu niet in de buurt had, die kon hij zo af en toe echt even schieten. Mannen in de stad begonnen al te roepen; dat Ezio Auditore in de gevangenis zat, samen met zijn zoon, en dat de moeilijke tijden achter hun waren, en die geluiden waren ook hier in de steeg te horen. Niet dat niklaus het veel kon schelen, maar interressant vond hij het toch ergens wel. Misschien kon hij vanavond eens wat met hun spelen, misschien mocht hij wel martelen, zoals hij meestal wel mocht, om zijn aandacht af te leiden. Rest komt later ff
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 17, 2013 17:04:25 GMT
Mellanie Ze keek het meisje weg liep en zag hoe ze later werd vastgepakt werd door een man. Ze liep wat dichterbij en hoorde de man roepen dat zij zijn zoon had geslagen. Ze zag hoe het meisje de man schopte en toen hard weg rende. Al snel was het meisje achter een gebouw verdwenen en bleef ze even staan. Ze opende haar hand waar het geld in zat en keek er naar. Het was genoeg voor eten voor vanavond. Later op de dag zou ze nog wel even zingen en hopen dat ze wat zou verdienen. Rustig en trots liep ze met de centjes in haar hand over de markt waar ze ergens een appel kocht en de man trots betaalde. ze keke naar de appel en zette haar kleine tandjes er in en begon rustig van de appel te eten.
katniss Everdeen Ze hoorde zijn woorden en keek even naar het meisje wat nu tegende muur stond " ik kom terug en ik maak je af echt " Bromde ze naar de jongen en kjeek het meisje spijtig aan "S orry " Vormde haar lippen naar het meisje toe. Ze wilde niet dat ze door haar gewond zou raken, maar dat zou ze tock ook als ze nu weg liep. Ze stak het mesje terug en draaide zich om en begon te lopen. Toen ze uit de steeg kwam begon ze te rennen naar haar huis. Als zij haar pijl en boog had was die jongen zo dood. Ze opende de deur van haar huis en rende naar haar slaapkamer waar ze eerst een broek aan trok en een nieuw shirt, ze griste de boog en de koker met pijlen uit de hoek en liep er weer mee naar butien
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 17, 2013 19:17:27 GMT
Caroline:
Ze keek naar Niklaus, daarna naar het meisje. Het mesje zorgde ervoor dat ze haast niet durfde te ademen, ze hoopte dat het meisje zou luisteren. Ze glimlahte enkel toen ze dat ook deed en voelde hoe hij in haar kleding begon te snijden. Ze was al blij als hij dat niet bij haar zou doen. "Caroline trouwens." Zei ze hem met een zucht, niet dat hij het wilde weten. Maar dan wist hij in ieder geval dat ze een naam had. Haar blonde haren bewogen mee, toen ze zich eigenlijk uit zijn greep wilde krijgen. Al was het niet iets wat lukte, haar grijze ogen keken naar hem. "Dus dit is je favoriete plek? Heel spannend hoor... Maar kunnen verkrachters geen betere plek verzinnen? De vorige keer was ook al in een steeg." Ze rolde met haar ogen. "Ik ben toe aan vernieuwing." Fluisterde ze met een glimlach. Het was goed te zien dat deze niet oprecht was. Er was zelfs iets triest in te bekennen, maar ze probeerde zichzelf sterk te houden. Iets wat ze altijd probeerde te doen, niet enkel voor zichzelf, maar ook voor haar kind. Ze mocht haar moeder niet verliezen.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Nov 17, 2013 20:48:05 GMT
David Tennant
'Tea?..Oh yes that's nice' zei hij, ja David moest er serieus even een moment bij nadenken over wat thee nou precies was, want het is namelijk al een aardige tijd geleden dat hij thee of andere soorten drankjes heeft gehad dan alleen water. 'But it can be so much fun' zei hij over dat Matt kennelijk geen spelletjes wil doen omdat hij volwassen is. David laat dan ook heel even zijn schouders hangen, maar gaat weer rechter staan zo gauw Matt zich voorstelt aan hem en oh dat betekent dat hij zich nu ook moest gaan voorstellen. 'My name is...' begon hij, zijn naam was ook niet iets wat hij dagelijks gebruikte of dat hij het dagelijks hoorde en hij zou ook niet weten of hij zich uberhaupt had voorgesteld al gewoon omdat het niet iets wat hij vaak doet. 'It is David. How can this possibly be a son of mine. I haven't cheated I swear. David it means you're an abomanation in this family. David how can you be so stupid. Oh my dear he is the son of Satan. David get out of our house and may you rot on the street. Oh why us, God doesn't love us' deed David een compleet rollenspel van zijn ouders na, iets wat nog in elk detail in zijn hoofd zat geprent, al was het al aardig wat jaartjes geleden, David was zo ongeveer 8 a 9. 'Oh with that there was also, smash bash kapow boom, badading badaboom and..' bij het laatste begon hij stik geluiden voor te doen. David mocht het dan in elk detail weten van wat er gezegd werd en wat er gebeurd was, maar in zijn belevenis is hij het ergens normaal gaan vinden en zijn ouders hadden er vast een goede reden voor of is zijn gekheid juist ontwikkelt om het feit dat zijn ouders hem het huis uit hebben gegooit en door zo te reageren probeert hij het te vergeten of beide.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 17, 2013 22:24:43 GMT
Haytham Kenway Ze had een heel verhaal en Haytham wist dat ze gelijk had. Haytham had teveel aan zijn hoofd zins die dag. Zijn hoofd gezet op de dood van de Auditore, toen zijn beste vriend vermoord was door die Ezio. Hij slikte even en keek haar aan.'' Het komt oor Umberto.'' Sprak hij en slikte even. Ik heb jullie allemaal aan de kant geschoven.. Om maar een ding, wraak.. Om mijn goede vriend.'' Sprak hij nu en slikt even.'' En nu.. Ik kijk nu terug, nu ik weet dat de auditore familie nu in de cel beneden zit, voel ik me zo rustig, zo anders.'' sprak hij rustig en keek naar haar. Alsof ik ineens kan veranderen.'' Sprak hij en keek naar haar, waarna hij toch even zijn ogen sloot en toen weer naar haar keek.'' Ik heb nooit minder van jullie gehouden, maar mijn manier van handelen.. Misschien ben ik inderdaad wel te oud voor koning. Misschien was ik het nooit waard om met jou te trouwen, en 4 prachtige kinderen te wereld te zetten samen met jou.'' Sprak hij nog en sloot nu zijn ogen, en liep nu zelf naar het raam en nam zijn hoed af, die hij op de vesnterbank neerlegde voor een moment.'' Wat kan ik doen.. Om het goed te maken.'' Sprak hij nu en draaide zich om, terwijl zijn blauwe ogen inde de hare zochten. Niklaus Kenway HIj keek naar haar en lachte.'' Nou als mevrouw de prinses liever een bed wilt hebben, dan stuur ik je toch naar een bordeel?'' sprak hij tegen haar en maakte een klein sneetje in haar buik en danste daarna rustig met het mes voor haar ogen. Hij zette rustig het mes weer op haar keel, en drukte er tegen, en met zijn andere hand, liet hij haar nu iets losser.'''een verkeerde bewegeing, en ik druk door.'' Srak hij nu ook waarschuwend en drukte zijn eigen broek naar beneden, en greep haar weer vast waarna hij het daar beneden nu gewoon los sneed, en zichzelf weer gewoon bij haar naar binnen drukte, ruw en grof. Hij merkte wel dat ze zich enorm sterk aan het houden was, maar dat maakte het voor hem juist wat leuker, en hij dreunde zichzelf ook behoorlijk diep naar binnen, terwijl hij het mes weer tegen haar keel neerzette. Matt komt morgen ff en ezio moet nog wachten op connor xD
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 17, 2013 23:07:21 GMT
Connor Kenway Hij keek af en toe om naar vader en zoon, maar wende ook meteen zijn blik weer af. Hij had het er moeilijk mee diep van binnen, maar hij probeerde er niets van te laten zien en de pokerface van zijn vader op te zetten, wat hem nog goed afging ook. Hij wist nog niet hoelang hij Ezio vast zou houden hier, misschien een maand, een jaar.. En hoelang zou hij Arthur bij zijn werkstraf houden? "Mijn prins." Sprak een wachter opeens. "Wat is er?" Vroeg hij rustig, met zijn rug naar hen toe gedraaid en strak voor zich uitkijkend. "Gaat de executie dan niet door?" Vroeg de man. Hij zuchtte. "Nee, dat heb ik toch gezegd. Er zal geen executie plaats vinden." Verduidelijkte Connor nog even, maar draaide zich niet om. "Wat mijn vader er ook van vind, hij had mij de beslissing gelaten, en die heb ik nu genomen. Of hij het nu leuk vind of niet." Sprak hij rustig en keek nu toch even over zijn schouder heen naar de man die knikte en zich weer stil hield door naar Arthur en Ezio te kijken. "Mijne heren, het word tijd jullie weer te scheiden." Sprak de andere wachter nu. "Laat ze toch." Gromde Connor opeens. Ze hadden het net zowat bijgelegd, vader en zoon. Soms had hij echt gewild een andere vader te hebben, één die luisterde naar zijn kinderen en er mee om kon gaan. Niet zoals Haytham. Maar je kiest je familie nou eenmaal niet. Want Chanty's oogjes werken niet meer optimaal ;p
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 8:46:47 GMT
Ezio Auditore di Firenze
Hij keek rustig naar zijn zoon en zuchtte even voor een moment. Hij qwreef nog zacht over zijn rug heen, en sloeg de cape nu weernaar achteren, omdat die hem in de weg begon te zitten. Hij keek naar zijn zoon toen hij begon over zijn vaders passie.'' Enkel en alleen als jij het zelf wilt, ik ga je niet langer dwingen.'' Sprak hij kalm en keek rustig om toen de wachter begon over scheiden, en wat Connor daarna zei. Hij knikte even nog naar connor, ls dank, ja Ezio was echt geen beroerde man, geen echte moordenaar als je dit zo zag. Maar Ezio had nu eenmaal gewoon een passie voor wraak. En daar was hij verdomd goed in. En he, als er een dode meer moest vallen, dan zijt dat zo. Hij hoorde zijn zoon nog over hun moeder en zuchtte even voor een moment.'' HEt was voornamelijk Umberto zijn schuld. k had hem nooit moeten vertrouwen.'' Sprak hij kalm en liet zijn zoon nu een beetje los, en pakte het eten nu, en zette dat bij hen neer.'' Vanaf nu gaat alles anders worden, connor, dat beloof ik je. Als ik hier uit raak, en ik weet dat de tijd niet kort zal zijn, gaat alles anders worden.'' Sprak hij nog en pakte het stukje brood rustig op. Mijn vrienden besloten altijd samen met mij een vrede als we het brood tegen elkaar slonken en er een stuk voor elkaar afscheurden en op aten. Ik stel voor arthur, dat wij dat nu ook doen, om een beetje een schone lei te beginnen. Hij keek naar de trap voor een moment, waar een behoorlijk verdrietige boze vrouw naar beneden kwam, met een wachter op de hielen die haar schijnbaar niet kon handelen. '' Jij klootzak! je hebt mijn man vermoord!'' sprak de vrouw vol tranen, maar ezio werd er duidelijk niet anders van. Het was maar een wachter..
Matt smith
Hij keek naar hem en merkte dat hij schijnbaar al niet echt meer een huis had, doordat hij moest nadenken over thee, en thee was toch nog heel normaal, na zijn idee. Hij hoorde zijn naam en knikte, al wel met zijn hoofd naar links, duidelijk dat hij de tic niet echt kon onderdrukken.'' Nice to.. to... too..'' hij stopte even doordat hij even een aantal ademstoten had, en het verhaal daarna niet echt tot nauwelijks kon volgen, omdat hij een Geronimo aan het ontwijken was, maar wwat net na zijn rollenspelletje er toch uit schoot.'' GERONIMO!'' schreeuwde hij dan nu ook, waarop zijn voet weer begon te dansen voor een moment, en daarna zijn hoofd weer. Hij reageerde daardoor ook niet echt anders op het verhaal van David, omdat hij het totaal niet aan het volgen was, omdat hij zijn eigen tic aan het ontwijken was, en echt geslaagd? nee dat was het niet. Hij maakte zijn woorden ook niet af, omdat hij waarschijnlijk wel snapte wat hij wou gaan eggen, en reageerde niet echt op zijn verhaaltje, en de stikgeluiden.. tja hetzelfde verhaal, net op dat moment, stootte hij zijn Geronimo uit. Hij schraapte ook dan even zijn keel en liep rustig door, terwijl in de verte het cremekleurige landhuis al te zien was, waar hij woonde.'' Now, my Parents might find you a bit odd. But just be yourself oke?'' sprak hij nu dan ook even.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 18, 2013 9:43:30 GMT
Caroline:
Ze voelde het mesje en hoe hij haar kleding kapot maakte. Het mesje op haar keel maakte haar bang. Maar hij had gwzegd haar niet te laten sterven als dat andere meisje weg was. Maar ze wist niet of ze dat moest geloven. Ze keek van hem weg, verafschuwde hem. Totdat ze voelde hoe hij bij haar maar binnen ging. Ze kreunde van de pijn die het deed. Terwijl ze iedere keer als hij zich naar binnen duwde, ze de harde muur in haar rug voelde. Ze had haar handen aan de stof van zijn kleding vastgegrepen. Tranen kwamen op in haar ogen, terwijl ze deze zo goed mogelijk probeerde tegen te houden. Iets wat niet lukte, een traan vond zijn weg naar buiten en viel van haar gezicht naar beneden. Ze had geen idee wat er allemaal gezegd werd, ze was te druk bezig met haar gedachte. Dat ze dit niet had moeten doen en dat door haar nu Hershel dood was. Ze werd uit haar gedachte gehaald door een pijn, dat hij toch weer iets dieper ging. Een kleine kreun was er dan ook weer te horen. Ze hoopte enkel dat hij snel klaar was. De vorige keer leek eeuwig te duren, maar dit was ook al veel te lang bezig. Haar handen lieten zijn kleding niet los, een houvast die ze op dit moment maar moest nemen, er was niks anders. "En dit geeft jou plezier?" Vroeg ze met haar grijze ogen naar hem. Je kon horen dat het nog pijn deed en een aantal tranen waren nog in haar ogen te zien. Het deed al iets minder pijn, maar het bleef vervelend en in geen mogelijkheid was het fijn te noemen. Na weer een wat diepere stoot, kreunde ze en daarna zuchtte ze. "Het is niet fijn. Niet dat ik anders van je had verwacht." Siste ze hem toe en nu pas merkte ze haar handen die zijn kleding vast hadden en snel trok ze haar handen terug.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 18, 2013 15:38:49 GMT
Lisa Ze hoorde hem spreken over dat hij zo was geworden alleen maar omdat hij wraak wilde, dat hij daar helemaal zijn zinne op had gezet en dat zijn manier van handelen naar hun toe niet handig was geweest. ze zuchtte even toen die sprak over 4 prachtige kindern. Nu moest ze het hem vertellen. Ze zag hem naar het raam lopen en even naar buiten kijken, toen hij zijn hoed had afgedaan draaide hij zich om en vroeg hoe hij het goed kon maken. ze ontweek zijn blik en slikte even " Hoe je het met de kinderen goed maakt dat is niet aan mij " Ze stond even op " maar offischeel hebben we maar drie kinderen samen " Ze keek naar hem e3n streek even over haar haar. ze wilde hem dit eigenlijk nooit vertellen, maar het drukte zo zwaar op haar. En de gevolgen moest ze dan maar dragen, maar hij moest het weten daar had hij recht op. ze pakte de leuning van de stoel vast waar ze net op had gezeten en keek even naar de zitting en slikte nogmaals even
Arthur Hij voelde dat zijn vader nog even over hem vreef en hem hoorde spreken dat hij het alleen zou doen als hij het echt wilde en hem niet meer zou dwingen. Hij knikte even " Ik ben dan toch mijn baan kwijt " Hij keek hem aan "Dan heb ik een goed tijd verdrijg, en iets wat we samen kunnen doen " Sprak hij tegen zijn vader. Hij voelde hoe hij losgelaten werd en zag dat zijn vader het eten pakte. Hij hoorde hoe hij bebon te vertellen over wat hij en zijn vrienden altijd dede nals ze vrede sloten " ik vind het mooi dat u dat met uw vrienden doet, maar ik ben niet een vriend van u ik ben uw zoon " Sprak hij naar zijn vader en keek op toen er een vrouw huilend beneden kwam en sprak dat hij haar man had vermoord. Wat was hij blij dat hij niet elke vrouw boos voor zijn deur had gehad als hij een man had vermoord
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Nov 18, 2013 17:19:56 GMT
Connor Kenway
Hij keek naar Ezio ten die weer even tegen hem spraken zijn naam vernoemd en knikte rustig. "Is goed Ezio, ik ben er nog niet uit hoelang jullie hier zullen zitten, dus je zal toch even moeten afwachten." Zei hij rustig tegen hem en keek weer even naar Arthur en keek even op toen er een vrouw naar beneden kwam en meteen tegen Ezio begon. "Waarom is zij hier?" Vroeg hij dan ook aan de wachter die zei dat hij haar niet had kunnen houden. Hij rolde met zijn ogen. "Je mag hier niet komen, ga weg." Sprak hij dan ook zelf tegen de vrouw en liep naar haar toe en ging voor haar staan. "Je hebt hier niets te zoeken. Jammer voor je man, maar je krijgt het bedrag die iedere echtgenote krijgt van een overledene." Sprak hij nog vrij rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Nov 18, 2013 17:58:20 GMT
Niklaus Kenway
Hij keek naar Caroline die zijn shirt vast greep en daardoor grijnsde hij een beetje, zo leek het namelijk alsof ze het echt wou, na zijn idee, en daardoor begon hij wat sneleler op en neer te gaan, terwijl hij haar woorden voor zoete koek nam.'' houd je maar sterk meisje.. met een half uurtje ben je misschien toch dood.'' Sprak hij rustig. Nee, hij was niet van plan dit alleen te gaan doen, doordat hij het idee kreeg dat hij haar kende. Ze kreunde van de pijn, maar Niklaus zag het meer als andere dingen, en daardoor glimlachte hij ook enkel en keek haar gewoon aan, terwijl hij nu zelf ook een kreun gaf, alleen hij deed het wel degelijk van genot. Mevrouwtje prinses, die sterk was... Hij legde het mes nu even langs haar borsten, en bewoog ermee, als ze nu onverwachte bewegingen zou maken, zou het mes zeker snijden. Niet dat hij haar zometeen niet ging snijden, maar goed, dat kwam zometeen wel.
Ezio Auditore di Firenze
Hij schraapte even zijn keel en keek naar beide. Hij stond even op voor een moment en keek even naar arthur.'' Zo terug, mijn jongen.'"S prak hij kalm en legde het brood neer en keek naar connor, de rouw werd nu gillend en schreeuwend weg gehaald dus dat was een voordeel.'' Laat mij u in ieder geal zeggen, mijn prins, mocht u ooit koninng worden, en wij mochten al in Rome zitten, u bent altijd welkom in de villa, net buiten Firenze, in monterriogo.'' Sprak hij rustig en draaide zich weer om voor een moment.'' ook als u prins blijft. Voor u kan ik respect hebben, voor uw vader ligt dat helaas anders, ook al is de man volgens mij ouder dan ik nog.'' sprak hij nog terwijl hij met de rug naar connor stond en weer bij zijn zoon ging zitten.'' en arthur, je bent mijn zoon misschien, maar ook mijn vriend, en famiglia.'' sprak hij rustig.
Haytham Kenway
Hij keek rustig naar zijn vrouw en hoorde wat ze als eerste zei.'' ik weet het, we zullen eens met zijn allen buiten gondor gaan wandelen, gewoon met zijn allen samen. Het is goed voor de kinderen en zeker voor Niklaus, ben ik bang. Die jongen ontspoort, en ik wou hem eerder als koning aanstellen, voor als ik aftreed. Echter de omstandigheden in de stad, en wat ik hoor en zie van hem, hebben mij die mening afgenomen. Misschien moet ik hem weer op het rechte spoor krijgen, en niet alles op Elijah afschuiven, volgens mij doet die alles voor zijn broers en zus.'' Sprak hij rustig, aangezien hij niet wist dat hij nog een dochter had verwekt, voor hun relatie bij een hoer. Hij wist niet van haar bestaan, anders kende hij toch wel enig medeleven voor haar. Hij hoorde haar woorden daarna en zijn blik werd kort wat duister. Maar het was maar kort, toen werd zijn blik weer wat neutraal, omdat het waarschijnlijk toch al zo lang geleden was, en alle kinderen had hij opgenomen als zijn eigen.'' wat, maar wie? en waarom?'' sprak hij rustig en keek naar zijn vrouw.'' ben ik jou ontrouw geweest, wat heb ik gedaan, dat je van een ander een kind hebt verwekt?'' sprak hij nu, al voelde hij woede van binnen, hij probeerde het te controleren, en dat lukte aardig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Nov 18, 2013 18:10:53 GMT
Lisa Kenway Ze keek naar hem terwijl ze naar hem luisterde " Ik denk niet dat je het goed met de kinderen maakt door met ze te gaan wandelen " sprak ze en liet de stoel los. Ze hoorde hem spreken over niklaus over dat hij hem koning wilde laten worden. Niklaus was daar niet gschikt voor, ze kende haar eigen zoon daar goed genoeg voor " ik denk niet dat iklaus daar geschikt voor is " Sprak ze en zag zijn blik even veranderen terwijl ze haar blik weer van hem afwende " niklaus is niet joun zoon " Sprak ze en haalde een diep adem " Jij was zo afgesloten van mij, je hield niet meer van mij. Dat is wat ik dacht " Ze keek naar hem " Een boer in de buurt, hij was zo lief. "Ze sloot haar ogen even " Hij liet me voelen wat ik bij jou miste. Maar ... " Ze zweeg even " Maar in bed heb ik de meest beangstige momenten van mijn leven gehad " bekende ze eerlijk " en toen wist ik zeker dat ik jou niet kwijt wilde " Sprak ze " 9 maanden later was Niklaus er " sprak ze tegen hem
Arthur kom straks
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 18, 2013 18:24:28 GMT
Caroline:
Ze hoorde zijn woorden, hoezo was ze dood na een half uurtje? Ze wilde zichzelf losrukken, hem wegduwen en dan rennen. Door de angst had ze niet op tijd in de gaten dat hij het mes langs haar borsten had gelegd en toen ze haar lichaam draaide, voelde ze hoe het scherpe metaal een snee maakte. Opnieuw een kreun, opnieuw van pijn. Ze wilde niks van dit alles, maar ze had niet veel keus. Als hij soms wat harder duwde, liet ze een kreun horen. Caroline was niet van plan om dit fijn te vinden. Toch kon ze niet ontkennen dat het minder pijn deed als een minuut geleden. Maar fijn was een ander verhaal, haar rug begon pijn te doen en te schaven van de muur achter haar en de ruwe bewegingen van Niklaus. Ze hield haar lippen strak op elkaar, wilde schelden naar hem. Hem slaan en wegduwen, maar ze was niet van plan om weg te gaan. Dat kon ze op dit moment toch niet, omdat ze niet wist hoe ze anders haar handen moest laten, pakte ze dan toch opnieuw de stof van zijn kleding vast. Het was de enige houvast dit ze op dit moment had. Opnieuw ontglipte een kreun, de pijn van haar rug zorgde ervoor dat ze iets naar voren wilde hangen. Maar het mesje liet dat niet toe. "Is dat mes nodig? Je kunt me vast wel zonder mes aan." Ze keek hem serieus aan. Hoopte dat hij snel klaar zou zijn, maar ging er niks aan doen om dit te versnellen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 17:48:51 GMT
Niklaus kenway
Hij merkte dat ze weg wou, en dat was inderdaad geen slimme zet van haar, angezien hij nu de snee zag bloeden, die ze zelf veroorzaakt had.'' Als je nog wilt leven, zou ik maar niet tegenstribbelen.'' Sprak hij enkel en zette het mes nu met de punt naar haar buik, en wist dat hij het er zo in zou gaan steken. Niet zo diep als bij die vriend van haar, maar wel om haar flink wat bloed te laten verliezen, en hij zelf een beetje kon toe kijken. Want hij begon zich nu wel een beetje te verevelen eigenlijk met haar, en bedacht zich dat hij thuis wel even een paar dienstmeiden in zijn kamer kon verkrachten. Die waren vaak ook nog gewillig ook, omdat ze hem niet mochten weigeren natuurlijk. Hij drukte zichzelf nog een aantal keren diep in haar en kreunde even, omdat hij nu langzaam aan het klaar komen was en hij bleef even hangen, zodat hij zeker wist dat hij klaar kwam in haar, en gleed daarna uit haar, en pakte haar keel even kort beet, en stak nu het mes kort in haar buik, alwel niet diep en liet haar los.'' Zo.. veel plezier nog.'' Waren zijn woorden nu nog. Hij had haar laaatste woorden compleet genegeerd, en deed zijn broek omhoog, waarna hij zijn weg richting het kasteel zette.
Haytham Kenway
Hij keek naar haar en je zag zijn hele blik veranderen, en hij haar aan keek. Het verborgen mes op zijn linker arm klapte hij uit en wou hij uithalen naar haar, maar hield zichzelf in, en gooide de deur open. Hij vertrok dit keer zonder hoed, een wonder voor haytham. Een aantal wachters keken naar hem, maar dat hadden ze beter niet kunnen doen.'' Wat kijk je?'' sprak hij en sneed zo van drie wachters de kelen open, en een bloedbad vormde zich op de gang, waarna Haytham verder liep, richting de tuinen, duidelijk boos en furieus. Hij keek naar zijn generalen.'' pak Lisa op en zet haar in de martelkamer. Het kan me niets schelen meer wat die vrouw overkomt!'' sprak hij woedend en duidelijk boos, al probeerde hij nog altijd zijn woede onder controle te houden, het werkte niet echt. En hij dacht nu enkel aan Lisa martelen en op sluiten. En dat zou hij doen ook. Niemand verraadde haytham. niemand. zelfs zijn eigen vrouw niet.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Nov 19, 2013 18:04:15 GMT
Caroline:
Niet tegenstribbelen… Dat was makkelijker gezegd als gedaan. Want het was niet fijn te noemen, ze kreunde dan ook van de pijn. Snapte niet waarom ze dan ook de steeg in moest lopen. Ze hoorde hem kreunen en beet op haar lip, niet in haar… Ze smeekte hem in gedachte om niet in haar klaar te komen. Maar toen merkte ze al dat het te laat was, hij was al in haar klaar gekomen. Waarom! Caroline wilde hem slaan, hem kapot maken. Maar hij pakte haar keel al vast, even sloot ze haar ogen en verwachtte ergens dat hij haar zou vermoorden. De pijn in haar buik, zorgde voor een pijnlijke blik i haar ogen. "Ik haat je!" Siste ze dan nog tegen hem en ze zakte op de grond neer toen hij haar los liet. Tranen begonnen nu toch over haar wangen te lopen en ze kroop onhandig richting Hershel. Ze streek over zijn gezicht om er een kleine kus op te geven. "Het spijt me." Zei ze zacht stond met trillende benen op. Ze moest naar huis, het meisje sloeg de stof om haar heen en liep zo snel als ze kon naar haar huis. Eenmaal thuis aangekomen deed ze snel andere kleding aan. Een hand legde ze op haar buik. "Ben niet zwanger." Zei ze zacht tegen zichzelf en dat hoopte ze ook tot in het diepste van haar hart. Er was een brief voor haar binnen gekomen, een gemaskerd bal? Volgende week? Dat vond ze een goede afleiding! Dus ze zou naar dat bal gaan, alleen. Die gedachte zorgde voor een aantal tranen, maar ze kon niet blijven huilen. Dus ze probeerde zichzelf sterk te houden en ging achter de machine zitten om te beginnen aan een jurk voor het gemaskerd bal.
Layla:
het meisje merkte dat ze niet achtervolgd werd en haar voetjes probeerde zo snel mogelijk een weg te vinden naar huis. "Mama!" Schreeuwde ze blij en sloeg haar armen om haar heen. Een pijnlijk gezicht kwam op het gezicht van Caroline te staan. Haar buik deed pijn door de wond die er zat en met wat moeite had ze deze snel afgebonden. "Alles goed?" Caroline keek naar haar dochter, ze kon het niet helpen, maar denken aan de vorige keer dat ze verkracht werd. Nu ook deze keer opnieuw verkracht. Hoe kon zij daar voor de tweede keer de dupe door zijn? Onoplettendheid? De vorige keer was ze gewoon de steeg ingetrokken, dus toen kon ze er zelf niet veel aan doen. Het meisje knikte en Caroline snapte na enkele tellen pas waar het over ging. "Vreemd meisje ontmoet, die had geen mama en papa." Zei ze rustig. "heb jij papa al gevonden?" Een zucht kwam toen toch over de lippen van Caroline. Ze had wel iets anders gevonden, maar haar vader? Nee, ze dacht in ieder geval niet dat Niklaus haar vader was. Dat had ze zich vast wel herinnerd, toch?
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Nov 19, 2013 18:33:15 GMT
Claudia Auditore di Firenze
De jonge vrouw liep vanaf het kasteel terug naar het dorp. Ze werkte al sinds haar 14de op het kasteel, en was ook al ontmaagd, al wel tegen haar wil. Daar had de prins al voor gezorgd, en het meisje was er niet heel blij mee geweest, al had ze toch flink van haar af gebeten, maar een bijna dood ervaring, maakte het wel anders voor haar. Ze liep nu rustig met haar ezeltje weg van het kasteel, en zag hem ook deze kant op komen, waardoor ze toch wat schuchter een andere kant op ging, en hem niet aan keek, toen hij haar voorbij ging. Ze vond het ergens nog een wonder dat hij normaal voorbij ging, maar dat kon aan haar liggen. Ze liep nu rustig door, en steeg nu op haar ezeltje, ze had geen geld voor een echt paard, en haar ezel, die Maria heette overigens, was een van haar weinige metgezellen nu haar moeder vorig jaar overleden was. Wie haar vader was, had ze geen benul van, maar het moest vast een Italiaan zijn, als ze haar achternaam zo hoorde. Ze zuchtte en reed naar de markt, waar ze weer van het ezeltje af steeg en haar eigen boodschapjes deed. Ze had niet veel te besteden, doordat ze dienstmeid aan het kasteel was, en daar ook wel dingen kreeg, maar ze moest toch een beetje rond komen na haar idee.
|
|