Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 20:18:37 GMT
Sean O'Donnel
Hij luisterde naar haar en slikte eventjes. Iets in hem zei hem om haar weer te zoenen en haar lief te hebben. Hij zag weer wat dinen voor zich, na de dood van Darren en sloot zijn ogen eventjes. Hij was meteen naar boven gegaan, maar was toch terug op aarde gekomen, gewoon omdat hij zijn vriendin niet zo wilde blijven zien. En als Darren niet gereïncarneerd was geweest in Sean was Sean ook gewoon gestorven, dus ergens was het wel goed dat hij dit lichaam had. "Claudia.." Sprak hij weer zacht. "Hij zit in me, alles wat hij voelt voel ik ook, en hij is niet boos, want zo voel ik me niet." Sprak hij nu ook zacht en gleed met zijn hand over haar wang en keek naar haar buik die dunner was. Dat was wel mooi eigenlijk. Hij kroop voorzichtig tegen haar aan en sloeg zijn armen om haar heen. "Kom hier." Fluisterde hij nu ook.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 20:58:38 GMT
Claudia Auditore
Ze keek hem aan en slikte even voor een moment, en keek hem aan terwijl ze naar hem luisterde en even slikte voor een moment, en hem nu maar rustig toe liet. Ze zuchtte even voor een moment, en kroop ook een beetje tegen hem aan.'' maar ik ben een geest.. Hoe kun je nou van mij gaan houden..'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' je kunt niets met me.. nnooit meer, want ik ben.. ik ben dood..'' sprak ze en slikte even voor een moment, en veegde zelf even een paar tranen uit haar gezicht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 21:11:07 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek haar aan en slikte eventjes. "Ik weet het niet, ik doe het gewoon." Sprak hij zacht tegen haar en sloot zijn ogen nu weer eventjes. Hij legde zijn hoofd weer tegen haar schouder aan zoals net en plaatste haar hand zacht in zijn nek, net zoals Darren altijd had gedaan en hoe hij het graag had. "Het maakt niet uit dat je dood bent, daardoor voelt het niet minder fijn." Fluisterde hij eerlijk en bleef rustig tegen haar aan zitten in dezelfde houding als daarnet.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 21:52:45 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, helemaal toen ze in de houding zaten hoe zij altijd met Darren zat, en kroop nu ook op zijn schoot.'' Ik vertrouw op jou dan, dat Darren werkelijk hierbinnen zit.'' sprak ze e haalde haar hand nu toch even uit zijn ek, en legde die op de plek van zijn hart neer, en gleed even over zijn borst heen, waarna ze hem toch weer zacht begon te zoenen, en daarna even haar hoofd tegen de zijne legde, en even slikte.'' Ik moet misschien een lichaam gaan zoeken.. bezit nemen van een lichaam, zodat we werkelijk samen kunnen zijn. want jij kan nu niets met me doen, ik ben altijd doorzichtig, ook al ben ik tastbaar.. je kan nooit met mij over de straat, me niet voorstellen aan niemand niet..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 22:06:59 GMT
Sean O'Donnel
Hij bleef rustig zitten en merkte nu hoe ze op zijn schoot kwam te zitten. Hij knikte nog licht op haar eerst woorden en voelde hoe haar hand naar de plek van zijn hart ging en dan over zijn borst heen gleed. Toen haar lippen de zijne raakte ging hij er zacht op zin en versnelde zijn ademhaling een beetje. Hij hield zijn ogen gesloten toen de zoen werd gestopt en luisterde naar haar. "Dat kun je doen ja." Zei hij zachtjes tegen haar en keek rustig naar haar gezicht voor even. "Dat zou handig zijn natuurlijk, als het nu echt weer is. Hij glimlachte zelfs een beetje en hield haar nu rustig vast in zijn armen .
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 22:17:37 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even voor een moment en keek naar hem terwijl ze rustig langs zijn gezicht streek met een hand en even slikte.'' we moeten er maar over nadeken dan.. Ik kan natuurlijk niet zomaar een lichaam overnemen..'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment. '' mag ik je Darren noemen?'' vroeg ze nu ook rustig en streek over zijn borst heen voor een moment en slikte opnieuw even en haalde nu even haar gezicht van de zijne na nog een kleine kus.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 7:40:21 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek rustig naar haar en voelde hoe haar hand langs zijn gezicht streek. Hij glimlachte een beetje en knikte rustig op haar eerste woorden. "Komt wel goed." Fluisterde hij en hoorde haar vraag aan. "Dat mag wel zo af en toe, maar probeer ook gewoon mijn naam te gebruiken en niet alleen Darren." Sprak hij nu ook zacht tegen haar en streek even door haar haar heen toen ze over zijn borst streek. Hij ontving de kleine kus weer even rustig en sloot zijn ogen weer vredig. "Ik moet wel nog naar school." Sprak hij nu ook en keek haar aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 8:16:12 GMT
Claudia Auditore
ze keek naar hem en glimlachte nu rustig en knikte toen even."oke." Sprak ze heel rustig en gaf hem nog zachtjes een kusje voor hij zijn laatste woorden kon uitspreken." Misschien moet ik ook maar een lichaam nemen dat jou leeftijd heeft. Ik kan het door mijn gave toch veranderen naar mij, dus niemand zal mij anders noemen, en wie kent Claudia nog in deze dagen." Sprak ze en grijnsde een beetje." Ik houd van je.. ik ben zo blij mijn eigen Darren terug te vinden in een ander.. " begon ze nu rustig en deed zijn shirt een beetje omhoog en masseerde zijn borst rustig zoals Darren dat altijd heel erg fijn had gevonden. Ze glimlachte erbij, en keek naar hem terwijl ze hem nog even zachtjes zoende nu. Ze had darren zo gemist, en merkte dat hij gewoon in hem zat.. ze wou zo graag zijn hele lichaam weer, maar ze was een spook, dus dat zou nooit meer kunnen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 8:27:00 GMT
Sean O'Donnel
Hij luisterde rustig naar haar en knikte eventjes. Hij glimlachte een beetje. "Ik ken je." Sprak hij daar nu ook vrij droog op en zag haar grijns. Ze zei dat ze van hem hield en blij was haar Darren terug te hebben gevonden in een ander lichaam. En eerlijk gezegd vond hij dat ook wel leuk. Zijn shirt werd wat omhoog getrokken waarbij hij wat verbaasd keek, maar bij wat ze deed vrijwel meteen ontspande en zijn ogen genietend sloot. Hij voelde har lippen weer op de zijne waar hij nu ook gewoon rustig in mee ging en legde zijn hand zacht in haar haar. Het voelde zo vertrouwd en zo fijn, ook al zat hij nu meteen spook bezig, het voelde niet zo aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 8:54:56 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en grijnde even een beetje terwijl ze nu weer langzaam de zoen stopte.'' ik moet weer naar huis.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Jij moet ook je rust hebben, en ik kan niet te lang weg blijveb. Dat heeft de directeur verboden.'' sprak ze rustig en keek hem kalm aan.'' Tot ziens, Sean, misschien zie ik je morgen nog wel.'' sprak ze u ook, gaf hem nog een kusje, en stond toen op, glimlachte nog even naar hem, voor ze nu toch zichzelf weer ontzichtbaar maakte en nog wel liet zien dat ze vertrok, door gewoon de deuren allemaal open te doe, en weer te sluiten. Daarna liep ze rustig terug naar het ziekenhuis, waar ze uiterst vrolijk naar binnen gig, naar boven liep, en weer op haar bed ging zitten, waar ze ooit gestorven was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 9:05:28 GMT
Sean O'Donnel
Hij bleef rustig mee gaan met de zoen en voelde nu hoe ze die toch langzaam aan stopte, wat hij eigenlijk best spijtig vond. Hij opende zijn ogen weer toen ze begon te praten en knikte rustig op haar woorden, als teken dat hij het begreep. "Je weet me te vinden nu." Sprak hij rustig tegen haar en ontving haar kusje nog rustig en liet haar helemaal los zodat ze weg kon. Hij zag dat ze weer onzichtbaar werd en de deuren nog open en dicht deed wat hem deed glimlachen. Hij stond rustig op nu en liep terug naar zijn kamer, wat dus blijkbaar vroeger de kinderkamer was geweest. Hij sloot beneden nog even alles af, deed alle lichten uit en zijn laptop ook waarna hij op zijn bed neerplofte op zijn kamer en naar het plafond keek. Dit was nogal een dag, en morgen moest hij maar weer naar school toe. Hij deed rustig zijn kleding uit tot in zijn onderbroek en ging weer liggen op bed om te gaan slapen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 9:12:57 GMT
Claudia Auditore
Ze keek o zich heen, en zag hoe de directeur nu naderde, en naar haar keek.'' Je bent vrolijk..'' sprak hij en ze knikte.'' ik heb mijn Darren terug gevonden..'' sprak ze en zuchtte even. Maar hij leek het er totaal niet mee eens, en legde voor haar een spreuk neer, zodat ze nooit meer van haar afdeling af zou kunnen komen, op welke manier dan ook. Ze slikte en tranen begonnen direct weer te stromen.'' maar..'' Sprak ze enkel en hij schudde zijn hoofd.'' wij zijn dood, we horen niet te leven met de levenden meer.'' waren zijn woorden voor hij vertrok, en ze keek naar de maan die in de lucht scheen. Dit zou nog een lange nacht en dagen weer worden. want enkel als hij hier heen kwam zou hij haar kunnen zien en andersom..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 9:22:26 GMT
Sean O'Donnel
Hij maakte zich volgende ochtend klaar om naar school te vertrekken. Hij maakte zijn rugzak klaar en begon dan rustig naar school te lopen om daar rustig mee te werken. Hij was een test vergeten te studeren, maar hij wist alle antwoorden wel nog steeds. Hij lette rustig op tijdens de les al zakte zijn gedachten wel af en toe weer naar Claudia. Ze was misschien dood, maar hij had zo'n sterke gevoelens voor haar, en hij wist niet hoe dat zo opeens kon, maar natuurlijk was het door Darren in hem. Hij slikte eventjes en wachtte geduldig tot school klaar was, vandaag hadden ze maar 2 uurtjes en die waren ook zo voorbij gevlogen. Hij liep meteen naar huis en keek eigenlijk vrij automatisch rond of Claudia hier niet was. "Claudia ben je hier?" Vroeg hij ook rustig en zocht het hele huis door, maar vond haar nergens. Dan moest hij maar weer even naar dat ziekenhuis.. Hij slikte en at snel eerst wat waarna hij naar het uitgebrande ziekenhuis begon te lopen en meteen naar haar afdeling liep. "Claudia?" Vroeg hij ook gewoon rustig.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 9:36:40 GMT
Claudia Auditore
Ze keek rustig om zich heen, terwijl ze de dag maar weer doorkwam door wat te lezen, en keek naar haar buik, terwijl ze slikte. Die was weer dik geworden, nu ze hier weer was, en de oude tranen waren nog steeds op haar gezicht te zien, toen Sean binnen kwam.'' Sean!'' sprak ze en slikte even voor een moment terwijl ze direct om zij nek vloog, en even sikte.'' Ik.. ik kan hier niet meer weg..'' sprak ze direct tegen hem en slikte.''D e directeur vind dat ik niet verliefd op je kan zijn, en heeft me vast gezet op mijn afdeling..'' sprak ze en keek hem aan, terwijl ze hem even zacht een kus gaf.'' Ik wil niet meer dood zijn..'' sprak ze en slikte nu terwijl ze hem los liet, en hem aan bleef kijken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 11:07:10 GMT
Sean O'Donnel
Hij zag haar zitten, weer dik en met tranen op haar wangen. Voor hij ook maar de kans had om haar te vragen wat er was vloog ze hem om de nek en vertelde het hem zelf al. Nou dat was zeker niet leuk, niet voor haar en niet voor hem. Hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen zover dat kon en sloot zijn ogen eventjes. "Dat is niet leuk om te horen." Sprak hij zachtjes. "We vinden er wel iets op, desnoods kom ik elke dag hier naartoe." Fluisterde hij en streek over haar wang en ontving haar kus rustig. "We vinden er heus wel iets op." Zei hij wat bemoedigend nu en glimlachte wat lief naar haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 11:17:02 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment en keek hem aan.'' maar ik wil niet hier vast zitten, niet zonder jou.. Ik heb eindelijk mijn liefde weer terug gevonden, hoe moet ik de hele dag zonder jou..'' sprak ze en slikte even en dacht even aan Darren, die gewoon spijbelde van school om iedere dag bij haar te kunnen zijn, zo lang mogelijk, omdat zij met haar dikke buik zat, en hij wou niet het moment missen dat zijn kinderen geboren zouden worden, en die dag van de brand was hij net beriht dat ze eraan kwamenn, maar toen brak de brand uit, en toen.. tja de rest wisten we al..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 11:27:12 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek haar aan en zuchtte eventjes. "Het liefst heb ik dat ook niet ,maar ik kan niet veel doen momenteel." Fluisterde hij tegen haar en wreef zacht over haar heup. Spijbelen zou hij nooit doen, school was belangrijk voor hem, maar hij had wel het geluk dat hij maximaal 5 uur per dag school had. Hij duwde zijn lippen kort op de hare en zuchtte zachtjes. "We vinden wel wat, oké?" Sprak hij nu nog zacht tegen haar. "Ik hou van je, en ik laat je hier niet alleen." Sprak hij nu ook rustig tegen haar
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 11:43:16 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en slikte even en ontving zijn kus ook rustig en legde haar hoofd teen zijn borst aan. '' Ik wil niet dat je weer weg moet gan.. Waarom overkomt mij dit weer, is mijn legende zoveel waard voor de levende mensen?'' vroeg ze zich hardop af, en keek naar hem, en straalde iets bij zijn woorden.'' ik houd ook heel veel van jou. '' Sprak ze en keek met haar waterige ogen weer in de zijne, en de tranen begonnen ook alweer langzaam te lopen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 12:10:46 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek naar haar en glimlachte voorzichtig een beetje. Hij liet haar rustig doen en wreef zacht over haar rug heen. "Rustig maar Claudia." Sprak hij zacht tegen haar en sloot zijn ogen weer even. "Ik moet wel weggaan vanavond weer, en morgen ochtend moet ik weer naar school." Sprak hij rustig en keek haar aan. "Maar ik zal elke dag langs komen, tot we een oplossing hebben gevonden dan." Sprak hij weer rustig en gaf haar weer een zoen op haar lippen en wreef voorzichtig door haar haar heen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 13:11:58 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' tegen zonsondergang brand ik toch weer, helaa..'' sprak ze en slikte even voor een moment, terwijl ze even om zich heen keek door een windvlaag. Ze wist wat het betekende, de directeur was niet echt blij met haar gedrag, en je zag het ook aan haar, omdat haar benen begonnen te vlammen. Ze slikte even en stapte achteruit.'' we mogen niet bij elkaar zijn..'' sprak ze en slikte even en nam een paar stappen achteruit.'' Ik ga je missen.. misschien tot morgen, of tot misschien ooit boven.'' Sprak ze en een traan druppelde uit haar oog, terwijl ze nu helemaal weer begon te vlammen, ze weer opnieuw gilde, dit keer verdrietiger dan normaal. Er zou maar 1 oplossing voor haar zijn hier ooit weg te komen, en dat was hier ter plekke een lichaam in te nemen.. Iets wat ook op de meeste spirituele sites te lezen zou zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 13:40:25 GMT
Sean O'Donnel
Hij slikte en keek haar aan toen ze weer begon te praten. "Datwil ik niet." fluisterde hij zacht tegen haar en gaf haar nogeven een kus en slikte toen haar benen weer begonnen te vlammen. Hij liet haar ook weer zachtjes los en slikte weer. "Ik vind wel iets, het komt allemaal goed." Sprak hij ngo tegen haar en zag haar traan die hij nog snel had weggeveegd. Hij liep snel het gebouw weer uit en begon weer naar huis te rennen. Hij moest en zou iets vinden op het internet, hij wilde haar nu niet meer lossen. Hij begon rustig dingen op te zoeken en vond al vrij snel een manier om haar daar weg te krijgen. Maar was er een meisje dat hij mooi vond en wat op haar leek, en die zo een rot karakter had dat Claudia dat mens kon overnemen? Ja, die was er, op school in zijn klas. Mooi, hij zou haar wel mee nemen naar dat gebouw, hoe dan ook
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 13:57:35 GMT
Claudia Auditore
Ze zuchtte even voor een moment, en ging weer op het bed zitten, en slikte weer even. Ze wou niet meer vlammen, ze wou hier weg. Mar er zou waarschijnlijk geen oplossing zijn, of niet een die zij wist dan althans. Ze keek om zich heen en hoorde weer de stem die ij dat ze niet samen mocht zijn met de levenden. wat moest ze dan doen? voor eeuwig vervloekt zijn? ze streek over haar buik heen en gaf er nu zelf een kusje op. Wat wou ze graag een kindje op de wereld zetten, maar dan eentje die ze wel bij zich mocht houde voor de rest van haar leven. Niet een die met haar meebrandde en de andere die meegenomen werd, en nooit van haar bestaan had geweten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 14:10:49 GMT
Sean O'Donnel
Hij was meteen op zoek gegaan naar het meisje dat hij had bedacht voor haar en sprak met haar af in het oude ziekenhuis. Hij zei dat er boven iets heel leuks was en rende haar ook gewoon achterna toen ze de trap op liep. Hij had op de site gelezen dat het spook wel nog haar eigen krachten kon beheersen, dus hopelij kwas dat ook nog het geval. Toen ze beide boven waren nam hij haar mee naar het bed van Claudia. "Claudia. Ik heb op die site gelezen dat je hier weg kunt als je een lichaam inneemt ter plekke." Fluisterde hij nu ook gewoon tegen haar en keek even naar het meisje dat hij mee had.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 14:28:11 GMT
Claudia Auditore
Net toen ze zichzelf wou opgeven, zag ze hem boven komen en hem naast haar bed staan, en slikte ven, hoorde zijn woorden en keek naar het meisje. Ze slikte even en sloot haar ogen voor een moment, en liep naar haar toe en sprong letterlijk in het lichaam, waardoor er kort een flits te zien was, en het meisje vanuit zichzelf begon te gillen, die verzette zich nog duidelijk tegenover Claudia, die nog te zwak was momenteel, door de vele tranen, waardoor ze eruit schoot, en op de grond belandde, dit keer wel zichtbaar voor beide en slikte.'' ik ben te zwak..'' sprak ze enkel en slikte even terwijl ze bleef liggen. Ik kan het niet.. ze is te sterk..'' sprak ze en schudde haar hoofd, terwijl de tranen weer een beetje begonnen te lopen, en het meisje nu achteruit sprong, door haar te zien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 14:34:01 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek haar aan en slikte eventjes bij wat hij nu zag. Hij hoopte dat het lukte, maar het leek niet te willen. Toen het meisje wegsprong bond hij haar snel vast zodat ze niet wegkone en sloot zijn armen om haar lichaam heen. "Je kunt het wel, alles komt goed Claudia. Veeg die tranen weg, denk dat je het kunt. Als het lukt kunnen we samen zijn, dan kun je bij mij wonen." Fluisterde hij en gaf een kus op haar wang en veegde haar tranen weg. We kunnen samen zijn als het lukt, alles gaat goed komen en we zullen het geweldig hebben." Sprak hij weer zacht en streek door haar haar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 14:51:32 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem, en naar het meisje.'" ik doe mijn best, maar mijn buik.. mijn verdriet, alles heeft zich opgestapeld..'' spra ze en slikt even terwijl ze nu nog een keer erin srpong, en er opnieuw een flits opstond, en je een lage gil hoorde, en Claudia echt duidelijk haar best deed om het lichaam over te nemen, maar opieuw ging het mis, en belandde ze weer op de grond, en kreunde ze even en bleef liggen aar ze lag.'' lief.. lief..'' sprak ze langzaam en keek naar Sean.'' Mijn buik zit in de weg..'' sprak ze en bleef nog even, duidelijk verzwakt liggen, en gilde even kort voor een moment. Ja daar doodscee was nog niet volledig gebeurd, en het leek nu alsof ze aan het bevallen was, maar dat was schijn, en Claudia kwam trillend weer overeind en sprong opnieuw in het lichaam, en waar het opnieuw mis leek te gaan, lukte het haar nu, en zag je het meisje veranderen naar het exacte evenbeeld van Claudia, alleen niet langer doorzichtig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 15:24:26 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek naar haar en streek over haar heen. "Rustig maar, alles komt goed." Sprak hij nu ook zacht tegen haar en sloot zijn ogen voor een moment toen ze het weer probeerde. Hij bleef rustig zitten en keek weer naar Claudia toen ze weer uit het lichaam viel en streek over haar wang en slikte even. Wat liet hij haar ook doen? Hij wilde haar gewoon bij zich hebben, nou ja, Darren wilde haar bij zich hebben. Toen ze het nogmaals probeerde leek het wel weer te lukken waardoor hij toch een beetje glimlachte en haar nu los maakte. "Claudia?" Vroeg hij nu ook voorzichtig aan haar en bukte voor haar neer.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 15:34:17 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, en streek even over haar handen voor ze die zacht om hem heen legde voor een moment, en even glimlachte.'' Ik neem alleen wel mijn eigen uiterlijk aan.'' sprak ze rustig en keek hem aan en gaf hem zacht een kusje. Ze wou nu overeind komen, maar ze was nog wat zwak en schudde har hoofd even, en keek naar haar slanke buik en daarna naar de kleding van het meisje wat haar echt niet stond, en grijnsde.''En ik moet werk vinden, moet je kijken wat voor kleding ik draag.'' Grijnsde ze even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 15:51:08 GMT
Sean O'Donnel
Hij glimlachte kleintjes toen ze begon te praten en ontving haar kusje rustig. Toen ze nog te zwak leek om recht te staan nam hij haar rustig in zijn armen en droeg haar naar buiten. "Komt goed Claudia." Zei hij met een glimlach en begon naar huis te lopen met haar in zijn armen. "Werk vinden is niet zo moeilijk, geloof me. Ze zoeken overal wel mensen." Sprak hij rustig tegen haar en liep kalm verder terwijl hij goed rondkeek. Oh nee, zijn eigen karakter was niet veranderd, hij was nog steeds heel oplettend naar alles, en nu ook beschermend over Claudia.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 16:20:27 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje en leunde duidelijk vermoied tegen hem aan. Toen ze de afdeling verlieten voelde ze een korte pijn door haar heen schieten, waardoor ze even een gilletje slaakte, en kort zwaar ademde, maar hoe verder ze weg liepen, hoe beter het weer ging met haar ging, en ze sloot haar ogen dan ook vermoeid, ze was helemaal kapot, en nu ze gewoon in feite bijna zo goed als menselijk was, voelde ze zich ergens alleen maar beter.'' ik weet het niet, ik heb al 70 jaar sowieso niet in deze wereld rond gelopen, hoe moet ik nu wennen..'' sprak ze en legde haar hoofd helemaal tegen zijn borst heen.'' en ik voel me zo zwak, Sean..''
|
|