And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 18, 2014 18:26:43 GMT
Claudia Auditore
Ze zuchtte even en glimlachte even.'' het spijt me.'' sprak ze nog even dat ze niet rustig was.'' Het voelt gewoon zo raar nog, zo vreemd, en toch lijkt het alsof ik je al jaren ken, maar jij bent Sean, niet Darren, ook al zit hij bij je.'' sprak ze en slikte even voor een moment en knikte toen maar.'' ja graag, ik heb best wel honger.'' sprak ze rustig en keek hem aan, en meende het nu, ze begon nu ook langzaam haar enkel en alles ook te voelen.
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' We vinden wel wat Sam, maar laten we het daar nu niet over hebben met flavia erbij, oke?'' vroeg ze rustig en keek naar hem, terwijl ze zachtjes tegen hem aan schoof weer en haar hoofd op zijn schouder legde, en flavia ook een beetje glimlachte. Zij was alleen maar blij dat ze nu een soort van papahad.'' Mama, mijn echte papa was toch niet o lief?'' begon ze rustig en Sofia schudde even haar hoofd.'' Die was inderdaad niet zo lief, flavia.'' sprak ze en hoorde de deurbel even gaan en stond nu op, terwijl zee naar de deur toe liep, en die open deed, ze zag wie er voor de deur stond, en wou gaan schreeuwen toen hij haar beet pakte, maar ze kon al direct niet schreeuwen of wat zeggen en werd meegetrokken, en buiten in het busje gegooid.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 18, 2014 18:41:46 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek naar haar en lachte weer even. "Het maakt niet uit Claudia, ik snap het wel." Fluisterde hij en streek over haar haar heen. Toen ze hem antwoorde over het eten gaf hij een rustige knik en tilde haar even in zijn armen om haar weer op de bank te zetten. "Ik ga het meteen halen voor je." Sprak hij en gaf haar nog een kus op haar wang waarna hij naar de keuken liep. Hij verwarmde het eten weer een beetje en zette het bord met mes en vork weer rustig voor haar neer zodat ze weer wat kon eten.
|
|