Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 16:28:54 GMT
Sean O'Donnell
Hij luisterde naar haar en slitke eventjes toen ze een gil slaakte en zwaar ademde, maar het ging al vrij snel weer beter, dus dat was een opluchting. Hij liep rustig verder naar zijn huis toe en keek zo af en toe naar haar. "Het komt wel goed Claudia, ik beloof het. Ik zal je alles leren over deze nieuwe wereld. En je sterkt wel aan. Ik zorg voor je" Zei hij rustig en toen hij bij zijn huis aankwam opende hij de deur rustig en legde haar op zijn schoot op de bank neer. "Alles komt wel goed." Herhaalde hij weer en knuffelde haar voorzichtig.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 17:17:11 GMT
Claudia Auditore
Ze bleef in zijn armen liggen en slikte even voor een moment, en knikte daarna even.'' Oke.'' Sprak ze nog en zakte weg, alleen dit keer viel ze in slaap toen ze eenmaal op de bank zaten, en kroop helemaal tegen hem aan, alsof ze een klein kind was. Zachtjes begon ze te dromen, en droomde gek genoeg weer over Darren. Ze had nooit meer dromen gehad, waardoor er nu ook langzaam een bredere glimlach rondom haar lippen kwam te liggen. Hun eerste date, daar droomde ze over, en onbewust stuurde ze die beelden door naar Sean.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 17:24:36 GMT
Sean O'Donnell
Hij glimlachte even naar haar toen ze wat in slaap wegzakte en trok haar rustig tegen zijn lichaam aan en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Hij kreeg de beelden door waar ze over droomde waardoor hij weer een beetje glimlachte. Alles zag er zo ouderwets uit vroeger, maar het was wel mooi om te zien. Hij viel zelf nu ook langzaam een beetje in slaap, heel licht zodat hij zou merken als er wat gebeurde. Hij hield echt van haar nu, ze was geweldig, althans, dat voelde hij zo.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 17:35:20 GMT
Claudia Auditore
De droom die eerst zo mooi was, veranderde lagzaam i een achtmerrie, in aanleiding tot die avond in het ziekenhuis. Die avond dat ze lag te bevallen en Darren er nog iet was. Hoe de brand knstond i een ketelkamer, en ze begon nu te woelen, en toen de vlammen haar op de benen kwamen te staan, begon ze keihard te gillen, iets wat Sean gewoon goed moest horen, en schoot ze wakker, en keek ze om zih heen. Waar was e? dat was de eerste vraag die ze zich stelde, maar zag toen Sean, en slikte daardoor eve. Gelukkig ze was toch veilig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 17:51:08 GMT
Sean O'Donnell
Hij schoot meteen wakker toen ze begon te gillen en sloeg meteen haar armen strak om haar lichaam heen. "Shhtt, Rustig maar Claudia. Alles komt goed. Het is in orde." Sprak ze rustig en streek door haar haar heen en slaakte een zucht. "Hey, was het zo'n slechte droom," Vroeg hij nu ook aan haar en keek naar haar gezicht en streek er met zijn hand over. "Maar ik ben er nu, er gebeurt je niets." Zei hij met een glimlach
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 18:07:29 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even en keek nu naar hem en legde haar hoofd direct trillend tegen zijn borst eer.'' het spijt me..'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' ik droomde weer over die avond.. over de brand..'' sprak ze rustig en keek even naar haar buik voor een moment, die hartstikke dun was op dit moment, maar ze had echt het idee dat die flink was opgezwollen, maar dat was gewoon schijn. Ze zuchtte even en gaf hem nu zacht een kusje.'' En ik ben blij daar alleen maar weg te kunne zijn.. maar de droom begon zo fij, ik en Darren wandelend over de boulevard. Onze eerste kus.'' Sprak ze en lachte even.'' ik zou het nog zo graag een keer willen overdoen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 18:14:37 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek naar haar en luisterde rustig wat ze allemaal zei. Hij streek door haar haar heen en sloot zij ogen weer eventjes. "Het zal niet meer gebeuren, dat beloof ik je." Sprak hij rustig en lachte weer eventjes op haar laatste woorden. "We kunnen het wel eens overdoen, al zal het niet meer zo zijn als vroeger natuurlijk." Sprak hij rustig tegen haar en wreef over haar heup. Hij tilde haar weer op om naar zijn kamer te brengen en legde haar daar rustig op het bed neer en nam plaats naast haar.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 18:24:29 GMT
Claudia Auditore
ze keek naar gem en glimlachte even een beetje en voelde zijn aanrakingen die ze geweldig vond. toen ze het zachte bed onder haar voelde glimlachte ze even en toen hij naast haar kwam te liggen, kroop ze een beetje tegen hem aan en streek ze even door zijn haren heen, terwijl ze glimlachte.'' het is gewoon een droom dat ik weer mens kan zijn, zover ik het kan zijn, en dat ik gewoon weet wie jij bent..'' sprak ze en slikte even voor een moment terwijl haar bruine ogen rustig in de zijne keek, en een beetje glimlachte.'' ik houd van je, Sean. echt waar, en ik hoop dat wij snel eens samen langs die boulevard zullen lopen.'' Sprak ze en duwde hem even plagend op zijn rug en ging rustig boven op hem liggen, en zoende hem zachtjes. Meer was ze ook niet van plan, maar dit was altijd haar manier om bedankt te zeggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 18:41:42 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek haar aan en glimlachte weer eventjes. Hij knikte. "Ik snap je wel." Sprak hij rustig en gaf haar nog een kus op haar neus. "Ik houd ook van jou Claudia. En ik zal er wel voor zorgen dat we daar snel eens voorbij lopen, geen zorgen." Glimlachte hij en liet zich rustig op zijn rug duwen en zoende zacht met haar mee toen ze op hem kroop. Hij zocht er ook niet verder achter en bleef rustig met zijn handen op haar heupen liggen, genietend van de zoen en genietend van het moment voor nu.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 18:59:33 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en zoende hem daarna weer rustig verder en glimlachte even een beetje, terwijl ze nog zachtjes een kus op zijn voorhoofd drukte, en daarna iets naar beneden kroop en haar hoofd zachtjes op zijn borst neerlegde, maar bleef nog gewoon bovenop hem liggen.'' het voelt net zoals vroeger dit.'' sprak ze en lachte even.'' NEt zoals die magische avond, ik en Darren gingen naar het bal, en daarvoor lagen wij ook nog samen zoals wij nu liggen.'' sprak ze en grijnsde eve. Dezelfde avond waar ik zwanger werd van onze tweeling.'' sprak ze rustig en streek zacht over zijn borst heen. Ze bedoelde er nog steeds niets mee, maar wou het gewoon vertellen aan hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 19:09:36 GMT
Sean O'Donnell
Hij zoende gewoon rustig verder en glimlachte toen ze even stopte om hem een kus op zijn voorhoofd te drukken en liet haar rustig. Hij sloot zijn ogen weer en luisterde naar haar woorden over haar en Darren. Hij glimlachte even bij alles te horen. "Dat is fijn om te horen." Sprak hij ook zacht tegen haar en streek even over haar gezicht heen met een hand. "Het was vast een geweldige avond als jullie het zo afsloten." Glimlachte hij en keek haar even aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 6, 2014 20:02:40 GMT
Claudia Auditore
Ze zuchtte eve en knikte toen rustig.'' Ja het was een hele fijne avond geweest.'' Sprak ze en kroop nu iets van hem af, en keek naar hem terwijl ze zacht over zijn borst heen streek, terwijl haar maag begon te rammelen, en de geluide negeerde ze, meer omdat ze het niet meer kende want ze had al 70 jaar nooit wat moeten eten en nu wel weer natuurlijk. Ze moest haar lichaam in conditie houden. Ze sloot haar ogen even en keek toen weer rutig naar hem, terwijl ze zich even stil hield en gewoon even aan het genieten was van de stilte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 6, 2014 21:27:01 GMT
Sean O'Donnel
Hij luisterde naar haar en glimlachte weer even. Bij het horen van haar maag die rammelde grijnsde hij lichtjes. "je hebt honger." Sprak hij zacht tegen haar en wreef zacht over haar wang. "Zal ik wat klaar maken voor je?" Vroeg hij nu ook zorgzaam en keek haar nu ook zo aan. Ze leek het te negeren, dus ze wist blijkbaar niet meer wat het was, dat geluid en het gevoel. "Want anders blijf je in dit lichaam ook niet lang leven als je neit eet en drinkt zoals een normale mens weer." Sprak hij zorgzaam en gaf een kusje op haar lippen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 4:59:41 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en luisterde rustig naar zijn woorden en keek naar haar buik.'' Waren dat die geluiden? ik ben het helemaal kwijt..'' sprak ze en lachte even kort.'' Maar het zou fijn zijn.'' sprak ze rustig en ontving zijn kusje even rustig en maakte er zelf nog automatisch een iets langere van dan hij waarschijnlijk had bedoeld, maar ze vond het zo fijn dit ook weer te kunnen doen.'' Maar je kunt mij niet de schuld geven, ik ben al goed 70 jaar ofzo niets meer gegeten of iets gedronken. Ik weet niet eens hoe lang ik al dood ben. Want ik leef niet he, liefje. ik ben nog steeds dood, ik zit alleen in een menselijk lichaam waar ik uit kan als ik wil. Nou ja, als ik de kracht ervoor heb. Maar dat zou ik nu alleen nog maar doen als ik jou daarmee zou kunnen beschermen.'' sprak ze en duwde hem nog even een kleine kus op zijn lippen en kwam teon langzaam overeind, nog wat trillend ging ze op haar benen staan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 7, 2014 6:30:03 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek haar aan en glimlachte even. "Oké, je bent nog dood, maar het lichaam dat je over hebt genomen leeft nog en het zou rot zijn om die nu te verliezen nu je er zoveel moeite voor hebt gedaan." Sprak hij rustig tegen haar en wreef over haar zij heen. Hij kwam nu ook rustig overeind en zag hoe ze trillende op haar benen ging staan. "Gaat het lukken om terug naar beneden te lopen, of moet ik helpen?" Vroeg hij zorgzaam aan haar en liep rustig weer naar haar toe en nam haar handen zacht vast. "En ik zal maar iets kleins klaar maken, zodat je zelf wel wat kan wennen aan het lichaam denk ik zo." Sprak hij zacht.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 17:28:16 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' Ik weet niet of ik het zo snel zou gaan verliezen hoor.'' Sprak ze rustig en begon te lopen, terwijl ze hem aan keek.'' nee het gaat wel lukken beneden te komen, ik moet gewoon weer even wennen aa het fiet dat ik weer op vaste grond loop.'' sprak ze en lachte even voor een moment terwijl ze verder liep en op zijn laatste woorden nog enkel even knikte en weer rustig verder liep.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 7, 2014 18:18:26 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek haar aan en glimlachte weer even. "Het was gewoon voorde zekerheid Claudia. Ik wil niet dat je het nu verliest." Zei hij zacht tegen haar en wreef even over har arm en liet haar handen rustig los nu en liep alvast naar beneden. "Ik ga even iets licht klaar maken voor je dan." Sprak hij nu ook rustig tegen haar en glimlachte even liefjes waarna hij naar de keuken liep en rustig wat klaar begon te maken
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 18:38:40 GMT
Claudia Auditore
Ze liep rustig door en glimlchte terwijl ze achter hem aan de trap af begon te lopen, maar een stap verkeerd zette, en met veel herrie de trap afdonderde, en onderaan even bleef liggen. Ze voelde geen pijn van het lichaam, toch werd haar linker enkel al behoorlijk dik en blauw, maar zij probeerde alweer op te staan omdat ze die pijn iet kon voelen, die het lichaam wel degelijk had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 7, 2014 20:35:04 GMT
Sean O'Donnell
Hij was net bezig met wat dingetjes te snijden toen hij het gedonderd hoorde toen ze naar beneden viel. Hij liet alles vallen en rende meteen op haar af. Hij tilde haar meteen voorzichtig op. "Hey hey. Niet rechtstaan. Ook al voel jij er misschien niets van, het lichaam waar je in zit moet je niet verder slopen." Sprak hij zachtjes doelend op de enkel die duidelijk dik zag. Hij tilde haar op en legde haar voorzichtig op de bank neer waarna hij snel verband ging halen en de enkel meteen inbond. Hij zuchtte en gingn aast haar zitten. "Het is toch niet hetzelfde he?" Vroeg hij zacht aan haar en streek over haar wang.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 21:00:13 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en merkte hoe hij haar optilde en ze zuchtte even.'' Wat is er dan verder?'' sprak ze maar zag de enkel al.'' Oh laat maarm.. Sprak e en keek naar haar enkel die duidelijk door de val flink gekneusd was, al lag haar knie ook open, en hadden haar armen het niet zonder schaafwonden overleefd. Ze keek naar hem en zuchtte.'' Ik moet duidelijk nog wennen aa dit lichaam ja.'' Sprak ze toch wat beschamend e keek naar haar.'' maar ze was ook echt heel mager, en ik heb haar gedachten nu ook. Ze vond zichzelf veek te dik.'' sprak ze en schudde haar hoofd.'' Is dat tegenwoordig het modebeeld van alle meisjes? vind jij mij te dik?'' vroeg ze nu ook direct.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 7, 2014 21:07:01 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek naar haar en glimlachte eventjes. Hij verzorgde rustig de schaafwonden ook even die ze had veroorzaakt en luisterde naar haar bij haar woorden. Ze zei dat het meisje ook heel mager was geweest en dat ze zichzelf veel te dik vond. Toen ze hem direct daarna een vraag stelde keek hij haar aan. "Natuurlijk ben je niet te dik. Je bent perfect zo, en van mijn part mag er wel nog wat meer volume in." Sprak hij zacht tegen haar en gaf haar een zachte kus. "Maar je bent zeker niet te dik Claudia, geen zorgen." Sprak hij zacht en gaf haar nog een kus.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 21:20:33 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar haar en onntving zijn kusjes rustig terwijl ze even glimlachte.'' mooi.'' sprak ze rustig en keek hem aan, terwijl ze even over zijn schouders wreef, en even een beetje glimlachte.'' Wat heb ik toch geluk.'' sprak ze rustig over het fet dat hij al haar wonden verholpen had, en gaf hem plagend een kusje op zijn neus nu, en daarna egde ze even haar armen een beetje om hem heen voor een klein moment,en staarde hem in de ogen. Misshien zou ze kijken of ze ook op die school kon komen, al ware de ouders van het meisje dat ze bezat, al wel ongerust over hun meisje dat nog niet thuis was gekomen na school. Maar zij leek er helemaal niet meer op, ze had haar eigen vorm aangenomen. Zoals ze zelf altijd was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 7, 2014 21:37:34 GMT
Sean O'Donnell
Hij glimlachte weer even naar haar en bleef rustig bij haar op de bank zitten nu en streek over haar wang. Hij lachte bij het kusje op zijn neus en omhelsde haar rustig voor een moment en hield ook zijn blik in haar ogen. Niemand wist dat hij met dat meisje had afgesproken, dus dat was wel goed, dan werd hij niet verdacht om haar verdwijning. Hij legde zijn hoofd even tegen de hare aan en slaakte een zucht. "Ik ga verder met je eten, ik ben in de keuken als je me nodig hebt." Fluisterde hij in haar oor en gaf er dan zachtjes een kusje op.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 21:46:03 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en grijnsde even.'' Misschien wil ik wel met je mee naar de keuken.'' sprak ze plagerig, en voelde het kusje op haar oor waardoor ze even glimlachte, en naar hem keek, recht in zijn ogen.'' maar ik mag niet want ik mag dit lichaam niet slopen.'' Probeerde ze zijn stem een beetje te imiteren, maar dat werkte niet zo goed. Ze let hem rustig los en ging een beetje anders zitten en keek hem aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 7, 2014 22:01:23 GMT
Sean O'Donnell
Hij grijnsde zelf ook weer even. "Ik wil je best op een stoel in de keuken zetten hoor." Sprak hij met een lachje en keek haar weer aan. "Zolang je maar een tijdje niet op die voet loopt." Sprak hij zacht tegen haar en streek weer even over haar wang. "En imiteren is flauw." Sprak hij plagend met een pruillip en keek haar even lief aan. "Wil je mee of niet?" Vroeg hij nu ook gewoon aan haar met een glimlach
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 7, 2014 22:09:47 GMT
Claudia Auditore ze keek naar hem en glimlachte even lief nasr hem en streek kort over zijn gezicht ." Laat manke nelis hier maar zitten." Sprak ze en lachte eveb waarna ze hem nog zachtjes een kus op zijn lippen gaf en hem nog daarbij kort vastpakte." Ik wil ook niet dat je morgen spierpijn hebt van mij over al en nergens heen te hebben gesleept. Dat verdien je niet. Ik moet gewoon weer alles leren." Sprak ze rustig en keek om zich heen en vond het toch ergens wat stil in huis. Ze wist het nog goed, zij en Darren hadden altijd een rode kater in huis, en zij was dol op dat beest. -en nu ga ik de binnenkant van mijn ogen bekijken -
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 8, 2014 6:53:39 GMT
Sean O'Donnell
Hij glimlachte weer even en ontving het kusje weer rustig. "Ik krijg geen spierpijn, je bent zo licht als een veertje." Zei hij met een klein lachje en keek haar weer aan. Hij had ook geen dieren in huis, vroeger wel, maar die zijn gestorven aan ouderdom. Hij keek haar rustig aan en gaf haar weer een zachte kus. "Nou, ik ga snel wat klaar maken en dan kom ik zo weer bij jou zitten, goed?" Glimlachte hij en gaf haar een liefdevolle zoen waarna hij rustig op stond om weer richting de keuken te gaan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 8, 2014 7:46:02 GMT
Claudia Auditore
een glimlach bleef rondom haar lippen liggen en ze knikte even." Is goed mijn schatje. Ik houd van je." Sprak ze nog rustig en ontvind zijn kus waarna ze hem even aankeek dat hij naar de keuken liep. Ze pakte even een afstandsbediening en keek ernaar omdat ze het niet kende, en drukte per ongeluk op het aan knopje van de tv en keek ernaar hoe er beelden op de tv verschenen. Ze keek verwonderd naar de poppetjes op het scherm maar ook niet begrijpend want hoe kon dit? De eerste tv was pas in 1934 ontwikkeld, dus na haar dood. Computers en dergelijke was ze inmiddels wel aangewend meer omdat er regelmatig nog onderzoekers komen om het ziekenhuis te onderzoeken, omdat ze van plan waren het nu toch echt plat te gaan gooien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 8, 2014 7:54:08 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek naar haar en verdween nu rustig in de keuken om haar eten klaar te maken en voor zichelf ook even rustig. Hij begon rustig wat aardappeltjes te maken met wat rijst en een klein stukje kip. Hij nam twee borden mee naar de woonkamer en zette er een rustig voor haar neer en legde er een vork en een mes bij waarna hij zijn eigen bestek ook ging halen en keek naar de tv die ze had aangezet en moest zacht lachn op haar verwonderde blik.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 8, 2014 8:38:11 GMT
Claudia Auditore
Ze keek nog steeds naar de tv en schudde even niet begrijpend haar hoofd.'' Wat is dit?'' vroeg ze ook rustig aan Sean, terwijl ze even het eten vergat eigenlijk. Ze was vegetarisch, maar dat zou hij straks wel merken,voor nu vond ze de tv, waar momenteel spongebob op te zien was, eigenlijk maar raar.'' Zitten die mannetjes vast in dat scherm ofzo?'' vroeg ze rustig aan hem en schudde haar hoofd even voor een moment.'' Ik ken dia's met mensen erop, die ze foto's noemen, en computers raakte ik in het ziekenhuis middels ook wel gewend aan, maar dit..'' sprak ze en schudde haar hoofd even.''wat is dit?'' vroeg ze nu ook en pakte het bord, waarna ze even naar het eten keek en het stukje kip al snel bij hem op het bord schoof.
|
|