And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 16:53:58 GMT
Sofia Sartor
Ze hoorde zijn vraag en schudde haar hoofd.'' Misschien is het beter van niet.'' Sprak ze enkel en liep nu snel door, en ging naar buiten, direct naar de metro, waar ze instapte, en de metro direct door reed. Ze slikte even en pakte dit keer haar boek er niet bij, maar bleef gewoon even zitten, terwijl ze nadacht over wat ze net had gezien, en gehoord. Het was te vaag voor haar. Ze stapte uit bij de juiste halte, en hoorde net de schoolbel gaan, en haar naar buiten rennen. Ze glimlachte een beetje en tilde haar dohter even kot op.'' mama!'' sprak ze vrolijk en ze glimlachte even.'' Heey Flavia.'' Sprak ze rustig en keek haar aan.'' Ben je er klaar voor om naar de dierentuin te gaan?'' sprak ze en haar dochter knikte direct.'' kom, dan gaan we even aan de overkant wat eten, en dan gaan we snel.'' sprak ze rustig en zette haar weer op de grond, en liep met haar naar de overkant naar het cafeetje, waar ze even een broodje aten, en Flavia alles vertelde over school, dat ze hadden geknutseld voor de zieke kinderen in een ander ziekenhuis, en dat zij een hele mooie tulp had gemaakt. Ze glimlachte even, en na wat gegeten en gedronken te hebben, liepen ze samen in de richting van de dierentuin.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 17:39:23 GMT
Samuel Tsui Hij keek haar na en zuchtte even. gauw rende hij terug naar het keyboard die hij opruimde en hij zorgde dat hij zich niet zichtbaar had gemaakt voor de wereld om hem heen .Rustig ging hij haar achterna en zag haar niet veel later zitten met je dochter. Op een afstandje bleef hij staan en toen je zag dat je in beweging kwam liep hij je rustig achterna. Dit scheelde wel aan geest zijn, je hoefde nergens voor te betalen als je ergens in wilde. Rustig liep hij haar achterna terwijl ze nog op weg waren naar de dierentuin. Soms sloot hij zijn ogen even en als hi jze dan weer opende zag hij haar daar lopen en dat gaf hem dan een glimlach op zijn gezicht, helaas was het beeld ook weer weg toen hij even geknipperd hard met zijn ogen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 17:50:28 GMT
Sofia Sartor
ze had uiteraard niets van hem door, en liep rustig in de richting van de dierentuin, en betaalde rustig de entree en ging naar binnen.'' mama, wat is er?'' vroeg Flavia nu ook toen ze net binnen waren, en ze schudde even haar hoofd.'' Er is niets, Flavia,e cht niets/'' Sprak ze en glimlachte even naar haar dochter.'' Nou om op, dan gaan we bij de tijgers kijken, voor je spreekbeurt.'' Sprak ze rustig en glimlachte even, en zag hoe haar dochter begon te rennen in de richting van de tijgersen volgde haar rustig terwijl ze overduidelijk na stond te denken, en ag nu haar dochter enthousiat wijzen naar een tijger, die er liep, en glimlachte toch een beetje.'' Mooi he meis?'' vroeg ze rustig en bukte een beetje naast haar neer.'' En dan moet je zometeen de verzorger maar vragen om informatie over de tijgers.'' Sprak ze, terwijl ze toch ergens langzaam het gevoel kreeg dat ze gevolgd werden, al kon je nu al heel veel karakter eigenschappen van haar oma ook wel in haar terug zien. Ze legde even een arm om haar dochter heen, en wees even naar een tijger die overduidelijk nog jong was, en Flavia werd er duicelijk enthousiast van.'" Die is lief mama !'' sprak ze dan ook enthousiast.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 17:55:38 GMT
Samuel Tsui Hij liep rustig achter haar aan en keek een beetje om zich heen. Hij glimlachte bij het zien van Flavia, wat had hij uitgekeken naar het kindje van hem en zijn vriendin. Hij had er zo naar uitgekeken om vader te worden. Iets wat hij helaas nooit echt zou worden. Hij zou nooit meer een kind met een vrouw kunnen krijgen en die op voeden en er voor zorgen. Rustig bleef hij naast jullie twee staan en keek even kort naar de tijgers en toen terug naarSofia. Zo leek ze zoveel op haar, en dat gaf hem ergens ook wel een rot gevoel. Hij miste haar nog verschrikkelijk en dit was toch niet htlemaal als hoe het was geweest toen ze nog naast hem stond. Hij moest er al helemaal niet aan terug denken aan de trouwplannen die ze hadden gehad. Dat was 1 van de losse dromen die hij had gehad
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 18:15:17 GMT
Sofia Sartor
Ze keek nu om, omdat ze het gevoel had dat iemand hen volgde, maar ze zag niemand, en keek even naar flavia voor een moment. Ze was zo bang de vader van Flavia nog eens een keer te zien, ook al zat die in de gevangenis, sinds 4 jaar, omdat hij haar kwam opzoeken en haar toen flink heeft mishandelt en al. Maar hij zou dit jaar weer vrij komen, en ze wist niet wanneer hij terug zou komen, tot ze iemand voelde die haar bij haar heupen pate, en slikte evn.'' Nou sofia, hier ben ik weer, ik zag je wel deze richting uitkomen..'' sprak hij sissend bij haar oor, waardoor ze duidelijk verstijfde.'' mama, wie is dat?'' Vroeg Flavia nu ook rustig en hij keek even naar haar.'' ik ben jou papa.'' Sprak hij rustig en ze slikte even voor een momnet.'' Blijf van haar af.'' Sprak ze enkel en keek naar haar dochter.'' maar, mama.. jij zei dat papa in gevangenis zat, en niet lief was..'' sprak ze en ze slikte en pakte haar dochter even op.'' Sorry meisje, we gaan later wel weer naar de ierentuin.'' sprak ze en liep nu met haar weg, terwijl ze aardig aan het doorlopen was, in de richting van haar huis, en ging direct naar binnen, maar hij volgde haar op vol tempo, en zette een voet tussen de deur niet, en kwam zo ook binnen, en Sofia zette haar docchter op de grond.'' ga maar spelen, Flavia..'' Sprak ze en ze vertrok, terwijl hij haar beet pakte.'' Ik ben weer vrij, en nu bel je niet weer de politie.'' Sprak hij en begon haar te zzoenen, en zijn handen gleden direct achter in haar broek, maar Sofia durfde niet tegen te werken..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 18:23:18 GMT
Samuel Tsui Hij had alles gevolgd en was haar ook gevolgd. Het gaf hem een klote gevoel om te zien en te horen wat die man bij haar en het kind deed, en om te zien hoe hun daar op reageerde. Hij volgde hun en zag hoe hij binnen kwam omdat hij zijn voet tussen de deur deed. Hij bleef voor de deur staan en nu moest hij kiezen. Als hij zich zichtbaar maakte kon dat grote problemen op leveren, maar hij kon ook niks doen. Hij besloot om zich toch maar zichtbaar te maken en trok wel zijn kapishon over zijn hoofd omtoch zo min mogelijk van zich zelf zichtbaar te maken. Hij liep naar binnen en wilde niet eens zien wat er gebeurde aangezien hij er een klote gevoel van kreeg " hey blijf met je poten van haar af " Sprak die tegen hem en hield de kapishon zo ver mogelijk over zijn hoofd heen. Hij wilde er voor haar zijn, hij wilde zijn herinergingen weer terug, en als zei echt in haar zat wilde hij haar weer terug
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 18:35:07 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar het figuur in de kamer en slikte even voor een moment, terwijl ze voelde hoe haar broek open gemaakt werd, en hij enkel grijnsde.'' Kom op man, jij krijgt haar zometeen wel.'' Sprak hij enkel, en duwde sofia nu tegen de muur, niet door hebbend dat er in feite een spook in de kamer stond, en ze slikte even.'' Alsjeblieft, ga weg..'' sprak ze ook bijna smekend tegen hem, dat hij haar niet moest helpen, het zou niet werken. het deed haar pijn, hoe hij haar gebruikte, en voelde zijn lippen nu ook in haar nek, terwijl er een traan over haar wang begon te lopen, en al snel ook over haar andere terwijl ze merkte dat hij zijn broek ook naar beneden deed, en zijn boxer.'' Jij mag haar straks kerel, echt.'' Sprak hij met zijn ogen dicht.'' natuurlijk wel betaald, ze was altijd al mijn hoer, tot ze zwanger werd, van dat misselijke kind van der.'' Sprak hij tegen hem, maar leef kijken naar Sofia, en begon haar weer lustig te zoenen, en schoof haar omhoog tegen de muur, en ze gilde even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 18:38:54 GMT
Samuel Tsui Oke hij was helemaal geen vechtersbaas en dat was die ook niet vanplan te gaan doen. Hij hoorde ze beide spreken dat hij weg moest gaan en de man sprak dat hij haar zo wel kreeg " je blijft met je poten van der af "S prak die kwaad en maakte zichzelf niet zichbaar, waardoor zijn kleren 'zweefde'aangezien hij zich wel tastbaar hield. Rustig ging hij naast Sofia staan dus je zag in feite alleen wat zwevende kleren " ik herhaal het nogmaal laat haar los "S prak die en zag hoe je haar om hoog tilde en dat zei een gil gaf, even sloot hij zijn ogen. Sofia voelde voor hem aan als zijn vriendin, maar dat kwam omdat volgens haar cassandra in haar zat, en hij hield nog steeds ghardstike veel van haar " Blijf van mijn vriendin af !! " sprak die kwaad, en het was er al uit voordat hij het door had" En ik ga het niet nog maals herhalen " sprak die er achterna
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 18:58:30 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even voor een moment, en merkte nu hoe hij schrok, en sofia los liet, die even haar evenwicht niet hield en op de grond viel.'' een spook! een sppok!'' sprak hij en deinsde achteruit, terwijl sofia nu langzaam haar benen optrok en zachtjes begon de huilen. Hij deinsde alleen maar achteruit, en rende nu de deur uit, terwijl Flavia nu rustig uit haar kamertje kwam.'' mama? mama, niet huilen..'' sprak ze en lette ook niet direct op het spook, en kroop bij haar moeder, die nu even op keek.'' Wat is er mama?'' vroeg ze ook rustig, en keek nu op.'' Ohh, is dat superman?'' vroeg ze rustig en keek naar de zwevende kleding, en Sofia slikte even.'' Sorrt van, Flavia, Soort van..'' Sprak ze door haar tranen, en keek even naar haar dochter voor een moment, terwijl de tranen nog rolde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 19:04:27 GMT
Samuel Tsui Hij zag hoe de man schrok en weg vluchtte. Normaal deed hij dit niet, maar samuel was beschermend over de mensen waar hij van hield. En van zijn vriendin hield hij. Helaas niet meer in haar lichaam, maar hij had gemerkt en gevoeld zei was der nog en dat gaf hem een goed gevoel. Hij hoorde en zag je dochtertje terug komen die hem zo snel niet door had en wilde eigenlijk al weer zichtbaar worden toen ze hem in het oog kreeg. Hij hoorde de vraag of hij superman was en moest toch even glimlachen en werd toen weer zichtbaar en keek hun twee aan en hurtke bij sofia neer, en was blij dat Sofia al antwoord had gevene " gaathet ? " vroeg die aan je en keek je aan "S orry was misschien niet mijn beste zet, maar het deed pijn hem bij jou te zien, en je dit aan te zien doen " sprak die eerlijk " Mijn vriendin, joun oma leeft voor in jou Sofia dat voel ik " bekende hij eerlijk
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 19:18:40 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte even en keek naar hem voor een moment." Alsjeblieft, niet waar Flavia bij is.'' sprak ze zachtjes tegen hem en slikte even voor een moment, en nam har dochter even helemaal vast die op haar schoot ging zitten, en naar hem keek.'' Jij bent heel dapper.'' Sprak Flavia rustig tegen hem.'" Word jij mijn nieuwe papa?'' vroeg ze nu oook direct, en Sofia glimlachte even voor een moment, en keek naar hem voor een moment.'' dat weet ik nog niet, meisje. We zullen zien.'' Sprak ze enkel en keek naar hem voor een moment, hopelijk moest hem dat ook informatie geven. want het voelde raar, als dit werkelijk haar opa zou zijn. Ze zuchtte even en stond nu langzaam op, en ging achter de computer zitten met flavia op haar schoot, en haalde een stamboom tevoorschijn. Ze wees even naar de naam naast haar oma, die niet van hem was, maar een ander.'' Ben jij dit.'' Vroeg ze hem zachtjes. Het was een Samuel, maar wel een hele andere achternaam. Zo niet, dan was het voor haar idee al een heel ander verhaal.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 19:43:30 GMT
Samuel Tsui Hij luisterde rustig naar wat de twee zeiden en glimlachte kleintjes om de woorden van Flavia en hoorde haar vragen of hij haar nieuwe vader zou worden. Hij hoorde kort daarna de woorden van Sofia die hem nou niet echt moed gaven om hoop te houden dat hij ooit Flavia haar vader kon worden. Hij streek even over zijn gezicht en liep met hun mee naar de computer en kee kwat naar het scherm. Ze wees een naam aan en nee dat was hij nu. Hij schudde even zijn hoofd toen je vroeg of hij het was " nee dat ben ik niet " Sprak die en het deed hem pijn, hun kind was waarschijnlijk nooit geboren, en ze wasdus zwanger geraakt van die kerel naast ahar. Dit deed hem echt pijn en gelijk werd die onzichtbaar en onvoelbaar waardoor de kleding ook op de grond viel. Hij wilde hier niet langer zijn, dus hij liep gauw de deur uit
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 19:52:38 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en keek hem aan. ''Dan ben je waarschijnlijk...'' Maar ze zag hem al niet meer dus hij was er vast al vandoor en keek naar flavia voor een moment, en slikte even.'' Flavia, Mama moet even weg, kun je even lief zijn?'' sprak ze rustig en ze knikte even voor een moment, en ze zette haar dochter weer op de grond.'' Ik ga even Superman bezoeken.'' Sprak ze rustig en liep nu ook rustig weg.'' Voor niemand open doen he? mama is terug voor het eten.'' Sprak ze en Flavia knikte, die was al zelfstandig hier in, en echt lang zou ze nu toch niet weg blijven, hoog uit twee uurtjes.'' Samuel?'' vroeg ze ook direct toen ze op de gang was, en slikte even.'' Saumel, kom even hier..'' sprak ze allereerst, geen idee of hij het nog hoorde.'' Samuel, als je hier nog bent, het was mijn tante... Mijn moeder is later hertrouwd..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 20:02:45 GMT
Samuel Tsui Nee hij was niet op de gang gebleven maar regelrecht terug naar het gebouw. Daar werd hij pas weer zichtbaar in het kamertje van zijn moeder en trok de kleding aan die er lag, hij kon moeilijk naakt gaan lopen natuurlijk. Even keek hij naar de foto van hem en cassandra. Hij liep nadat hij de foto weg had gelecht terug naar het Keyboard liep die hij weer mee nam naar buiten waar hij hem weer uitklapte en ging zitten op het krukje. Hij streek even over zijn gezicht en begon te zingen, ja dit was altijd nog stees zijn uitlaatklep en dit kon hij zo de hele dag doen. "If I die young Bury me in satin Lay me down On a bed of roses Sink me in the river at dawn Send me away with the words of a love song " Rustig speelde hij even een kort stukje zonder zang waarna hij weer verder ging "I've never felt in love with the one But it sure felt nice When I held you in the sun And you, you took my hand Said love me forever Who would have thought Forever could me severed By the sharp knife Of a short life Well I've had just enough time " zong die rustig verder
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 20:14:28 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar de gang en kreeg niets treug, dus liep de trap nu ook af, en ging naar buiten. Haar haar zag er momenteel niet uit, maar het kon haar weinig schelen. Ze stapte in de metro, en stapte weer bij het juiste station uit, en rende naar het ziekenhuis en ging naar binnen, en slikte even.'' Samuel!'' sprak ze wat luider, en keek om zich heen.'' Samuel, waar ben je, alsjeblieft, je was zomaar weg.. Er is meer waar jij niets over weet..'' Sprak ze terwijl ze rond liep.'' Mijn Tante! de halfzus van mijn moeder.. Ze leefde wel, maar ik ben niet een directe afstammneling... Ik heb me vergist, si dat niet iets.. Iets menselijks.. Alsjeblieft..'' Ze schreeuwde het bijna door de boel heen, hopend dat hij het kon horen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 20:21:12 GMT
Samuel Tsui Hij hoorde niet veel later stemmen, en juist deze stem wilde hij even niet horen. Hij speelde verder en hoorde vaag wel op de achtergrond wat je allemaal riep. Je eindigde je geroep met iets te roepen over dat je je had vergist, en dat dat iets menselijks was. Wat wist hij nou nog van menselijk, hij was al minimaal 100 jaar dood. Hij had zo gehoopt dat dit iemand was die meer over zijn dochter kon vertellen, meer over zijn vriendin na zijn dood. Maar dat kon zei dus ook niet. Cassandra zat niet in haar, dit was iemand die alleen maar op haar leek. Hij begon harder te zingen omdat die haar niet wilde horen " I was thinking about you, thinking about me Thinking about us, what we’re gonna be Open my eyes, it was only just a dream I travel back, down that road Will you come back? No one knows I realize, it was only just a dream When I’m riding, I swear I see your face at every turn I’m trying to get my usher over, but I can’t let it burn And I just hope you’ll know, you’re the only one I yearn for No wonder I’ll be missing when I’ll lear
Didn’t give you all my love, I guess now I got my payback Now I’m in the club thinking all about you, baby Hey, you was so easy to love But wait, I guess that love wasn't enough I'm going through it everytime that I'm alone
And now I’m wishing that she’d pick up the phone But she made a decision that she wanted to move on ‘Cause I was wrong " zong die hard verder. Er niet bij na gedacht dat hoe harder hij ging zingen zei duidelijker kreeg waar hij was
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 20:27:18 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even voor een moment, en hoorde dat hij harder begon te zingen, waardoor ze ontdekte waar hij zat en rende die kant op, en liep dichterbij, en opende de deur en zag hem zitten.'' Alsjeblieft Samuel.'' Sprak ze en een traan ging over haar wang.'' Ze is mijn tante.. Jou dochter.. dat maakt mij toch nog ergens familie van je, via mijn oma..'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' ik weet niet wat het is, maar ik voel iets voor je, en ik kan het niet plaatsen, zo vaak hebben mensen mij al kapot proberen te maken.'' sprak ze en nog een paar tranen liepen over haar wangen.'' Ben jij nu niet de volgende die mij kapot maakt.'' sprak ze en nu begonnen de tranen echt te lopen. Ze wou dat hij tastbaar zou zijn, dan zou ze op zijn schoot gaan zitten, maar door onzekerheid deed ze dat niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 20:43:01 GMT
Samuel Tsui Hij speelde door en stopte pas toen ze echt in de kamer stond en begon te spreken zette hij het Keyboard uit en draaide de kruk iets naar haar toe en luisterde naar haar " Ze heeft me bedrogen Sofia, ze had belooft wat er ook gebeurde mij trouw te blijven. Ik wacht al 100 jaar op haar "hij keek naar haar en streek over zijn gezicht " Oke ik snap best, je kan niet trouw zijn aan iemand die is overleden. " sprak die " ze was niet bij de herdenking of bij mijn begravenis "s prak die en streek door zijn haar " Ik ben jaren elke dag bij mijn eigen graf geweest in de hoop dat ik toch iets van haar aan zou treffen, maar nooit is der wat van haar verschenen daar. Ik ben vaak bij haar huis geweest en ging gekwetst terug. Het deed pijn haar lol te zien hebben met die ander. Ik heb nooit iets gehoord over de geboorte van mijn kind. Het leek wel of ze na mijn dood blij was dat ze van me af was Sofia. Ik had even hoop toen ik jou zag, en toen je het me allemaal verteld had en die foto's had laten zien. Ik had even gehoopt dat jij meer over mijn dochter kon vertellen, maar ze bleek jou moeder niet te zijn. Dus jij kon me niks vertellen. " hij draaide terug naar zijn Keyboard en keek er naar toen je sprak dat je iets voor hem voelde en dat je niet kon plaatsen wat het was " Je kan niet verliefd worden op een geest Sofia ' sprak die en keek naar de muur " Je zal niks met me kunnen, ik kan de stad niet met je in of iets leuk met je doen. Ik kan niet zichtbaar buiten zijn. En na wat ik net heb gedaan zal ik de komende tijd hier moeten blijven, om het verhaal wat hij vertel ongeloofwaardig te houden. " sprak die even en streek door zijn haar " Soms heb ik het gevoel met wat je zecht en doet, en de blik in je ogen dat Cassandra in jou zit "sprak die tegen je al richtte hij zijn blik naar de muur voor hem " Maar ergens maakt dat me kwaad, na 100 jaar besluit ze dan plots zich weer openbaar te maken aan mij "s prk hij zacht
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 20:58:13 GMT
Sofia Sartor
Ze luisterde naar hem en slikte even voor een moment en keek hem aan voor een moment, terwijl de tranen harder begonnen te lopen.'' het spijt me van haar, het spijt me van alles..'' Sprak ze en keek hem aan.'" maar ik weet dat de zwangerschap van mijn oma heel zwaar was, van mijn tante, dat vertelde mijn opa altijd.. En toen zij geboren was.. Dat ze elkaar een half jaar later tegen kwamen, maar hij was meer degene die haar grote liefde moest vergeten..'' sprak ze en slikte even voor een moment. Ze zakte tegen de muur aan en slikte even.'' Het spijt me voor alles, het spijt me dat ze zelfmoord pleegde.. Ik heb de brief in mijn bezit, doordat ik mijn familie aan het uitzoeken ging, toen ik zwanger was van Flavia.. Dat jij het ongeloofwaardig wil houden, oke. Dat begrijp ik, maar kom dan ook nooit meer in de buurt van mij en flavia.'' sprak ze nu en stond nu op.'' Jij vergeet haar nooit, en als je ooit info over haar wilt... Heb je pech, ik weet alles over mijnn tante, ik ben half door haar opgevoed door dat mijn moeder suïcidaal was, en borderline had.'' sprak ze en stond nu op.'' Tot ziens Samuel.'' Sprak ze nu ook en de tranen veegde ze verward weg, en ging naar buiten, en liep nu naar huis, in plaats van dat ze de metro pakte, en liep haar huisje weer in, en zag Flavia voor de tv zitten met haar pop, en ging naast haar zitten, en sloeg een arm om haar heen, en keek vrij doods bijna vooruit, en gaf haar even kort een kus op de haren.'' liefje, ik denk dat je geen papa meer krijgt, alle lieve papa's doet mam heel veel pijn.'' sprak ze nu ook vanuit het niets, maar dat zpou Flavia toch niet helemaal begrijpen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 1, 2014 21:05:30 GMT
Naam: Sean O'Donnell Geslacht; Man Leeftijd; 20 Spook/mens; Mens Indien spook, kan je een speciale kracht?; x Zo ja welke? ; x Karakter; Hij heeft een heel uiteenlopende karakter, het ene moment kan hij poeslief doen en het andere moment kan hij zo je strot dichtknijpen, dus je moet goed oppassen met wat je tegen hem zegt en doet, hij kan er nogal hevig op reageren. Zo heeft hij dus ook last van een onregelmatige persoonlijkheid, van sadist naar iemand die voor iedereen iets over heeft. Echter bij personen die hij vertrouwd en die hij graag mag vertoont hij dit bijna nooit, hoe het komt moet je ook niet aan mij vragen, ik lul gewoon wat om dit langer te maken... Geschiedenis; Van jongs af aan heeft hij flink wat gepest te verduren gehad door zijn 'mankementen'. Zijn ouders hebben hem ter adoptie geschonken omdat ze hem niet meer aankonden met zijn gedrag. In de lagere school werd pas duidelijk waar hij last van had en leerde er pas mee om gaan toen hij 12 jaar werd. De leerkrachten hebben hem geholpen school dor te komen en ook mensen waar hij nu nog bevriend mee is. Hij studeert nog steeds ook al was het hem eens afgeraden door zijn stoornis, maar hij wilde verder. Foto/uiterlijk; 1,75; Asblond haar; Links bruin en rechts blauw oog; slank en gespierd gebouwd. Extra; Hij heeft af en toe ook wel eens te kampen met hallucinaties uit zijn vorige leven tijdens de lessen. Dus als hij opeens heel raar det en bevreemd naar een hoek on het lokaal kijkt weet je dat het daar van is. Setje met; Claudia Auditore (Chantyy)
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 21:13:00 GMT
Samuel tsui Hij luisterde naar haar toen je sprak dat het je speet, dat alles je speed. Je vertelde dat de bevalling zwaar was geweest en dat die andere man moest zorgen dat zei hem kon vergeten. Die woorden deden hem pijn en hij hield zijn blik op de muur gericht. Je sprak verder over dat ze zelfmoord had gepleegd en nu pas keek die je weer aan " waarom ze had 2 kinderen en een man die om haar gaf. En ik heb jaren gezorgd dat haar,der kinderen en die man niks overkwam. Ik hdb alleen nooit het lef gehad me te laten zien aan haar. Jij bent de eerste in 100 jaar " sprak die en hij hoorde je spreken over dat hij he kon vergeten nog informatie te krijgen over zijn dochter en dat hij nooit meer bij jou of je dochter in de buurt hoefde te komen " Sofia nee wacht !! " maar je was de kamer al uit en het zag er niet naar uit dat je terug zou komen. Gefrustreerd streek hij door zijn haar en voelde nu ook tranen opkomen. Eigenlijk onbewust liet hij zichzelf verdwijnen en niet tastbaar zodat de kleren op de grond vielen. Snikkend bleef hij voor het keyboard zitten. Waarom was ze geen afscheid komen nemen dan. Had ze gezexht dat ze er aan kwam. Dan had die gezeght dat dit niet had gehoeen en had hij zich openbaar gemaakt en hadden ze nog samen kunnen zijn. Nu had hij de enige die hem iets kon vertellen over zijn dochter en die hem het gevoel gaf dat Cassandra dicht bij was weg gejaagd . wat een sukkel kon die soms ook zijn.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 21:24:18 GMT
Sofia Sartor.
Ze keek even naar haar dochter, die heel erg in haar programma zat inmiddels en stond even op. Ze liep naar de keuken en schonk wat drinken voor haar dochter in, ne zette dat rustig voor haar neer.'' Dankjewel mama.'' Sprak ze rustig en pakte het gla heel voorzichtig op, en begon te drinken, en ze keek even kort toe, voor ze weer naar de keuken liep, en een kastje open trok, waar een pot met Winegums in stond. Daar was haar tante altijd gek van, en zij had die tic over genomen. Ze glimlachte even en pakte de pot, en zette die voor op tafel neer.'' kijk eens meisje, niet teveel snoepen he? anders lus je straks geen eten meer.'' Sprak ze en pakte er zelf ook eentje, en begon erop te sabbelen voor ze even naar een dressoir liep, en een foto neerlegde van haar moeder met haar moeder, al was haar tante nog een baby op die foto. Ze slikte even voor een moment en zuchtte even. Ze zou er vast vannacht weer over dromen, maar ze moest het maar vergeten. Ze wist nu waarom ze erover droomde, en het was over nu.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 21:33:48 GMT
Samuel tsui Hij bleef een tijdje huilend zitten waarna hij zich weer in zijn kleren hees en een moet en een zonnebril op zette zodathij gewoon zichtbaar door de stad kon lopen. Nadat jij zich helemaal aan had gekleed liep hij weg bij het huis richting het huis van Sofia. Toen ze weg was gelopen huilend had hem dat zoon klote gevoel gegeven. Cassandra die voor de 2de keer hem verliet en dat deed hem pijn. Hij kwam langs een bloemenwinkel en zag buiten een emmer witten orchideeën staan. De bloemen waar Cassandra altijd zo dol op was. Toen niemand oplette griste hij er 3 uit de emmer en liep gauw door. Tot zijn opluchting kwam niemand achter hem aan. Hij stopte bij de voordeur en zuchtte even. Nee jij kon beter aanbellen dan zomaar binnen vallen. Dat was misschien wel zo netjes. Even drukte hij kort op de bel en keek wat naar de bloemen. 4 jaar lang had hij werkelijk deze bloemen voor haar gehaald. 3 per keer
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 21:43:34 GMT
Sofia Sartor
Ze keek op toen ze de deurbel hoorde en stond op, en deed kalmpjes de deur open, en zag wie ervoor stond.'' Ik dacht dat ik zei dat je ons met rust moest laten?'' sprak ze rustig en keek even naar het einde van het halletje, of Flavia in de woonkamer bleef, maar dat bleek zo te zijn. Ze keek even naar de bloemen en glimlachte toch kort, zij was ook altijd gek geweest van die bloemen, en ja ze had er ook al drie voor het raam staan. Ze slikte even voor een moment, en keek toen naar zijn ogen.'' Ga weg, Samuel. Ik meende het toen ik het zei.'' sprak ze en wou nu ook gewoon de deur voor zijn gezicht dichtslaan, al wist ze dat hij er gewoon door heen zou kunnen, het zou pijn doen, en zij moest nu ook moeite doen de tranen nu weer in te houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 1, 2014 22:11:38 GMT
Samuel tsui Hij glimlachte toch kleintjes toen ze de deur open deed maar die kleine glimlach verdween al gauw van zijn gezocht even even deed hij zijn zonnebril af. Hier hoefde hij het niet te verbergen. Aan zijn ogen was nog wel te zien dat hij gehuild had. Even sloot hij zijn ogen bij je woorden en keek daarna naar de bloemen in zijn hand " het spijt me oké " sprak die zacht en let de bloemen vallen en zette de zonnebril weer op toen hij voelde dat de tranen weer kwamen. Ik zal je met rust laten. Al kan ik niet beloven dat ik niet elke nacht hier sta om die griezel bij je weg te houden " sprak die waarna hij voorzichtig voorover boog en je gauw een kus op je wang gaf en toen een stap bij je weg zette " het was fijn om na 100 jaar eens iemand te zien die speciaal voor mij naar het gebouw kwam, en iemand die meer weer over mijn dochter en Cassandra " sprak die en keek naar je " zorg goes voor jezelf en voor je meisje oké. Jullie verdienen het beste. " sprak die glimlagend " je weet me te vinden als het ooit nodig is. Ik zal daar toch tot in de eeuwigheid rond dwalen " sprak die er zacht achteraan waarna hij haar nog even aankeek en toen bij de deur weg begon te lopen met tranen die stroomde over zijn wangen. Nee al had ze de deur dicht gedaan dan was hij niet zomaar binnen gekomen. Al hoopte hij diep van binnen dat ze hem zou roepen dat ze hem dat gevoel weet kon geven wat hij had gehad van f dat ze daar voor het eerst had gestaan. Hij verlangde er naar om haar te kussen en om bij haar te zijn. Maar dat had hij allemaal verpest
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 1, 2014 22:30:45 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte en bleef even bij de deur staan en hoorde zijn hoorden allemaal nog een keer in zijn hoofd en opende nu de deur weer, en pakte de bloemen op, en slikte even.'' Samuel..'' sprak ze enkel en slikte even voor een moment. Verder zei ze niets, maar stapte bij de deur weg, al teken dat hij binnen moest komen, als hij nog een kans wou. Ze sloot haar ogen even en een paar tranen liepen over haar wangen heen. De kus voelde erg fijn, eer om te weten dat er iemand om haar gaf. Ze sloot haar ogen even en zuchtte.'' Kom alsjeblieft.. Binnen.'' sprak ze toch na een korte pauze en keek hem weer aan, toen ze snel de tranen weg had geveegd, en liep nu bij de open deur weg terug naar de woonkamer en ging op de bank zitten bij Flavia. Als hij binnen kwam merkte ze het vanzelf.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 2, 2014 15:40:41 GMT
Naam: Claudia Auditore Geslacht; Vrouw Leeftijd; 21 Spook/mens; Spook Indien spook, kan je een speciale kracht?; ja Zo ja welke? ; Gedaanteveranderingen, zowel menselijk als niet menselijk, Zichtbaar en onzichtbaar worden, Vaste voorwerpen vastpakken, door muren heen Karakter; Claudia is eigenlijk een best wel verwend meisje altijd geweest, en is vrij luxe gewend. Toch mist ze heel snel haar dierbaren, omdat zij de enige zijn die haar lijken te begrijpen. Verder is ze op zich heel lief, maar vind het niet kunnen als ze zou moeten gaan werken. Je raad het dus al, ze is van rijke afkomst, en dat laat ze graag merken. Geschiedenis; Claudia is geboren in Firenze, Italië als dochter uit een gezin waar al twee jongens in woonde. Haar vader was manager van een van de grootste banken in Italië, en haar ene broer, Ezio, leerde ook voor bankier, zodat hij later zijn vaders zaken over kon nemen. Claudia was de enige in het gezin die er totaal niets mee had. Op haar 14de ontmoette ze haar eerste liefde, Duccio, een man die voor haar totaal niet geschikt leek te zijn, want ze hoorde het van haar vriendinnen, Duccio was geen leuke man, zijn pik was ondertussen getrouwd met 5 andere vrouwen, omdat Claudia wat preuts was. nee ze was niet preuts, ze vond sex iets speciaals. Toen Claudia 5 jaar later naar New york ging, om haarvakantie te vieren, met wat vrienden kon ze niet geloven dat het haar weer kon overkomen, Liefde. Na een jaar relatie gaf ze ook haar maagdelijkheid op, en werd ze zwanger van hem, echter tijdens het einde van de zwangerschap traden er complicaties op, en moest ze in het ziekenhuis verblijven. maar zowel Claudia als het kind zijn daar tijdens de gruwelijke brand overleden, want de doctoren hadden haar aan haar lot overgelaten, en door haar vreselijk dikke buik, waar een tweeling in zat overigens, kon ze niet snel weg wezen, en is ze opgegaan in de vlammen. Het laatste wat nog gehoord kon worden van haar, is het geschreeuw... Foto/uiterlijk; Extra; x Setje met; Cindy
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 2, 2014 18:14:13 GMT
Sherlock Holmes
Ja Sherlock weet dat hij dood is, hij heeft het echter niet zitten bij houden in hoe lang hij al dood is. Het enige wat hij weet is dat hij hier in dit ziekenhuis was omgekomen tijdens een brand terwijl hij weer is een zaak aan het oplossen was voor Lestrade, hij weet eigenlijk ook niet of John bij hem was.. Maar Caterina, hij wist zeker dat ze bij hem was, maar waar was ze nu, want hij heeft hier al meerder geesten zien rond dwalen maar Caterina die zag hij niet of hoorde haar zelfs niet. Sherlock zat op de kamer waar hij omgekomen was, terwijl hij zijn trouwe vriend, we weten het allemaal, de welbekende schedel en zijn viool bij zich had. Hij zat in een stoel terwijl hij zijn viool in zijn handen hield en er niet veel later op begon te spelen. Zijn vioolspel was dan ook goed te horen door het ziekenhuis heen, maar het kalmeerde hem en daarom doet hij het, simpeler kan je het niet verwoorden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 2, 2014 18:57:08 GMT
Caterina Sforza
Ze liep momenteel door de wijk heen waar het ziekenhuis afgebrand was, met twee bodyguards op de hielen, waar ze soms echt stront ziek van werd. Maar he, helaas was ze in hogere rang, en was het nodig, want gisteren was ze ook al overvallen door een stel meiden die haar handtekening wouden. No way dat ze überhaupt handtekeningen uit ging delen. Haar neus had ze iets de lucht in, en zo liep ze het terrein op.'' Wees hier met een uurtje terug.'' sprak ze direct tegen hen en liep nu het gebouw in, en keek om zich heen, en hoorde het vioolspel wel, maar haalde er enkel haar schouders voor op. Ze vond het in dit leven werkelijk takkemuziek.'' Oke, wie daar ook met dat vreselijke instrument aan het spelen is, toon jezelf! Of heb je daar soms geen ballen voor, Stronzo?'' begon ze direct eigenlijk bijna met een volledig kleurrijke vocabulaire. Ze zuchtte even terwijl ze een paar stappen vooruit zette, toch in de richting van het vioolspel, maar meer omdat hetzelfde spel ook meerdere malen in die rare dromen voorbij kwam.'' En versyop je maar niet, ik ben Caterina Sforza, de nicht van de President van Italie, enige weigeringen kan je je kop kosten !''
Claudia Auditore
Ze zat momenteel rustig op de kraamafdeling van het ziekenhuis, op precies dezelfde plek waar ze gestoreven was, en waar ze eigenlijk altijd nog zat. Haar buik was nog steeds dik, ondanks dat ze dood was, was dat nooit verndert, wat misschien vreemd was, want nu droeg ze geen 2 kinderen meer, maar ze was zo uit haar lichaam gegaan, en nooit weer verandert. Ze zuchtte even terwijl ze op het bed ging zitten. Ja voor eeuwig met een dikke buik rond wandelen was toch eiegnlijk wel iets van een vloek. Ze zuchtte even voor een moment, en streek kort door haar haren heen, terwijl ze rustig een liedje neuriede, en omhoog keek, aangezien er op haar afdeling geen dak meer zat, en zeg gerust dat daar echt bijna niets meer van over was. Al zou je als je goed zocht nog wel een stuk van haar jurk vinden, onder al het puin.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 3, 2014 16:54:38 GMT
Sofia Sartor Ze slikte en bleef even bij de deur staan en hoorde zijn hoorden allemaal nog een keer in zijn hoofd en opende nu de deur weer, en pakte de bloemen op, en slikte even.'' Samuel..'' sprak ze enkel en slikte even voor een moment. Verder zei ze niets, maar stapte bij de deur weg, al teken dat hij binnen moest komen, als hij nog een kans wou. Ze sloot haar ogen even en een paar tranen liepen over haar wangen heen. De kus voelde erg fijn, eer om te weten dat er iemand om haar gaf. Ze sloot haar ogen even en zuchtte.'' Kom alsjeblieft.. Binnen.'' sprak ze toch na een korte pauze en keek hem weer aan, toen ze snel de tranen weg had geveegd, en liep nu bij de open deur weg terug naar de woonkamer en ging op de bank zitten bij Flavia. Als hij binnen kwam merkte ze het vanzelf. Samuel Tsui Hij hoorde niet veel later hoe je de deur weer verder open deed en hoorde je de bloemen op ramen. Kort daarna noemde je zijn naam en hij bleef stil staan. Ze bleef een tijd stil en toen hij op het punt stond om weer door te lopen sprak ze dat hij binnen kon komen en kort glimlachte hij en draaide zich om, en zag dat je al naar binnen was gelopen. Hij streek even door zijn haar en langzaam liep die achter haar aan. Hij liep de gang in en sloot de deur achter zijn rug en liep de gangd oor naar de woonkamer waar hij bij de deur opening bleef staan en licht glimlagend naar de twee op de bank keek
|
|