And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 3, 2014 17:59:16 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en slikte even terwijl ze haar dochter even over haar hoofd streek.'' Flavia, zou je even in je kamertje willen gaan spelen? dan kunnen wij even praten.'' sprak ze rustig en ze knikte even.'' mag ik dan op jou kamer tv kijken?'' vroeg ze nu ook rustog, en ze knikte even.'' Ga maar, maar doe je wel voorzichtig met mama haar TV? vroeg ze nog waarop ze knikte, een wingum uit de pot greep, en daana door liep naar de slaapkamer van haar moeder. Sofia keek haar nog even na, voor ze zich tot hem richtte.'' Nou Samuel.. Ik weet niet wat ik nog moet zeggen..'' Begon ze rustig en slikte even, maar klopte wel even op de bank, dat hij naast haar mocht zitten als hij dat wou.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 3, 2014 18:12:46 GMT
Samuel Tsui Hij luisterde rustig naar hun beide en keek rustig de dochter na toen die weg liep de kamer uit. Hij keek weer naar jou toen je kind weg was en jij weer begon te spreken. Hij luisterde naar je en kwam naast je zitten. Rustig keek hij even naar de tv wat je dochtertje net aan het kijken was geweest en keek toen weer naar jou en streek even door zijn haar " Ik zou zeggen watkomt het eerst in je op zeg het gewoon , dat is altijd beter dan een stilte "S prak die tegen je en keek weer naar je en deed zijn jack even goed aangezien zijn kraag niet goed zat en dat zat niet lekker. Rustig keek hij naar je
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 3, 2014 19:13:44 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte even terwijl ze merkte hoe hij naast haar kam zitten, en ze zuchtte even.'' woorden schieten momenteel tekort, Samuel. ik had verwacht je niet meer te zien na de woorden die je mijn zo hard had gesproken.'' Sprak ze en keek rustig naa hem, terwijl ze eigenlijk vrij autoatisch iets tegen hem aan wou leunen, maar eerst de TV uitzette, zodat dat even weg was.'' Ik ben verliefd op je, Samuel..'' Sprak ze eerlijk en keek hem aan.'' Het is raar, en ik weet het, maar het lijkt of ik je al jaren ken, en dat is vreemd..'' Sprak ze en keek hem even kort aan.'' Meer weet ik niet te zeggen, alleen dat ik heel graag bij je wil zijn..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 3, 2014 20:43:00 GMT
Sean O'Donnel
Hij was eigenlijk met best wat tegen zin meegegaan naar dat ziekenhuis was was uitgebrand. En dat alleen maar omdat Sean er nachtmerries en illusies over had. Natuurlijk wilde hij wel weten waar het vandaan kwam, en waarom hij het kreeg, maar aan de andere kant was hij bang voor de waarheid en misschien was hij wel bang dat ze hem in een instelling gingen gooien als het nog erger werd met hem. Hij slaakte een zucht en liep rustig mee het gebouw door. Meteen kwam een oorverdovend geschreeuw langs hem heen waardoor hij zelf ook even moest schreeuwen. Het klonk zo akelig, zo vol pijn.. Hier werd het alleen maar erger. Hij zag de vrouw uit zijn dromen weer, ze praatte tegen hem over iets, maar hij verstond het niet. Hij zag haar lippen wel bewegen, en toen verdween de hallucinatie weer. Hij slikte en keek meteen om zich heen, hij voelde wel aanwezigheid, bovenop. En natuurlijk toen de jongens dat hoorde liepen ze meteen naar boven daar waar het dak weg was. "Jongens, alsjeblieft." Mompelde hij en liep met een klein hartje met hun mee, waarom deed hij dit?
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 4, 2014 4:44:05 GMT
Claudia Auditore
Ze hoorde van alles, waardoor ze opkeek, en zichzelf toch even ontzichtbaar maakte, omdat ze niemand wou laten schrikken, en keek naar de groep jongens die haar afdeling opkwamen, en trok haar hoofd een beetje schuin voor en klein moment, en kwam daarna overeind en begon rustig te lopen. Ze bekeek de groep jongens even, en streek even ene bruine pluk haar naar achteren, terwijl ze gewoon om ze heen bleef cirkelen om ze te bekijken, maar daarna rustig naar een hoekje liep en haar zichtbaar maakte, en daarna weer rustig op de groep afliep, en kort een hand op haar buik legde,'' Niet schrikken.'' was het eerste wat ze tegen hen zei.'' Maar ga hier alsjeblieft weg, er hangt hier teveeel geschiedenis, waar jullie toch niets aan kunnen veranderen. Iedereen liet mij vallen die dag, en lieten mij branden. Ze zullen jullie ook vergeten. Evenals mijn vriend, die hier nooit meer is geweest.'' sprak ze en slikte even voor een moment, terwijl ze weg draaide. Het was duidelijk dat de meid gebroken was..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 4, 2014 4:57:30 GMT
Sean O'Donnel
Hij bleef maar achter het groepje jongens aanlopen en hoorde weer het geschreeuw van een kamer uitkomen. Ze zakte weer tegen de grond aan en drukte zijn handen op zijn oren om het niet te kunnen horen, waardoor hij ook een beetje mistte wat de vrouw zei, terwijl de jongens duidelijk geschokt waren en zich al uit de voeten probeerden te maken en hem aantikte. Hij opende zijn ogen een beetje en zag hun lippen bewegen en hoe ze zich dan uit de voeten maakten. Wat was er gebeurd dat ze zo bang waren geworden? Toen het geschreeuw eindelijk op hield kwam hij weer recht en keek rond waarom ze geschrokken waren en dook zelf ook tegen de muur aan toen hij de vrouw zag. Ergens lagen de woorden over haar vriend niet goed bij hem. Hij had in zijn dromen vaak genoeg in een ander lichaam gezeten, wel telkens hetzelfde en het draaide altijd alleen maar om die vrouw. Wie was zij? Waarom was ze zo belangrijk? Of misschien was dit weer een hallucinatie. Hij wilde niet rennen, als hij dan een schreeuw in zijn oor kreeg zou hij toch vallen en door het puin hier misschien wat breken. "J-j-jij." Klonk er nu toch wat moeizaam over zijn lippen. Hij wilde eerst weten of ze een hallucinatie van hem was of niet.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 4, 2014 5:05:56 GMT
Claudia Auditore
Ze hoorde een stem, die duidelijk achter bleef, en draaide zich om.'' wat is er?'' vroeg ze aangezien ze hem niet herkende, en hem nu rustig aan keek.'' Wil je mijn verhaal weten? Hoe ze mij lieten branden die dag?'' sprak ze en keek hem aan, en merkte wel dat hij iets bang leek, maar bleef rustig staan.'' Wees niet bang voor mij. Ik zal je niets doen, net zoals anderen hier in dit ziekenhuis. Wij wachten allen enkel tot god besluit ons mee naar boven te nemen waar wij horen.'' sprak ze rustig en ging even op een half afgebrand bed zitten, en streek haar haren, die los hingen langs haar lichaam, naar achteren en zuchtte even voor een klein momentje. Ze bleef rustig zitten, en half haar lichaam leek een beetje te veranderen, al wou ze kijken of ze met die gedaante veranderingen, ook haar buik kon laten verdwijnen, maar dat was tot nu toe niet echt een succes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 4, 2014 5:17:26 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek haar aan en slikte even. Ze was echt de vrouw zijn hallucinaties. En nu was het geen hallucinatie want die waren niet zo helder, en haar stem hoorde hij nu, anders hoorde hij enkel het geschreeuw. Hij had hallucinaties waarvan ze zwanger was en van wanneer niet.. Ze stelde hem een vraag en knikte toch eventjes. "Graag." Fluisterde hij nu en wreef zacht over zijn arm, waar eigen ook een tatoeage op stond die haar vriend ook op die plek had laten zetten. Sean had daar gewoon een verhaal op gemaakt in zijn hoofd toen die tekening ook in zijn gedachten kwam, dus heeft hij hem ook maar laten zetten. Op haar veranderingen deed hij niets uit, hij vond het niet zo erg. Hij ging ergens zitten wat hem wat veilig leek en slikte. "Ik vind het alleen wat vreemd, jij bent telkens de vrouw uit mijn hallucinaties.." Fluisterde hij nu ook eerlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 4, 2014 5:22:21 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en zuchtte even terwijl ze naar de tattoo keek voor een moment. Hij had die daar ook, en orecies op dezelfde plek, maar ze deed er niets op uit. Ze kon er niets op uit doen, want hij was al een tijdje dood. Hij zei dat hij haar verhaal wou weten, en ze slikte even.'' er valt weinig te zeggen, ik stond op het punt te bevallen, en de doktoren wouden me helpen, maar.. ze lieten mij liggen, en vluchtte zelf angstig weg.. Ik brandde, en zg voor het laaste een hoofdje van mijn kind.. Die hebben ze er uit getrokken, een stel patienten, maar lieten mij liggen..'' sprak ze en slikte even voor een moment, terwijl ze zich nu stil hield, en zelfs niets meer zei op zijn laatste woorden, want het voelde vreselijk, echt vreselijk, nu ze de branding weer op haar lijf voelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 4, 2014 5:31:10 GMT
Sean O'Donnel
Hij luisterde weer naar haar en keek haar aan en slikte eventjes. Het was niet leuk om te horen wat er allemaal gebeurd was met haar hier, en zeker niet waarom hij er hallucinaties van kreeg. "Dat is niet prettig." Sprak hij nu ook zacht tegen haar en stond weer voorzichtig op. "Dan is het jou geschreeuw dat ik telkens hoor." Sprak hij zacht tegen haar en slikte eventjes. "Maar waarom krijg ik al deze hallucinaties?" Vroeg hij zacht aan haar en kreeg nu weer een beeld in zijn hoofd. Hij zag het brandende gebouw, en het geschreeuw. Hoe hij naar het gebouw rende en naar binnen dook, maar zelf sneuvelde op de tree van een trap toen iedereen hem vertrappelde om naar buiten te vluchten. "Ik, ben hier ook gestorven.." Klonk hij nu zacht, al bedoelde hij natuurlijk wat hij net gezien had.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 4, 2014 14:26:25 GMT
Sherlock Holmes
Sherlock verscheen achter Caterina en het was vreemd, maar hij had al wel vlot in de gaten dat het niet zijn Caterina was, maar er waren bepaalde gelijkenissen waar hij niet omheen kon. 'Wees alsjeblieft stil, want je verlaagt het iq in dit hele gebouw, en iedereen is dood hier' zei hij haar 'dus ik zou je het graag zien proberen, om het me zogezegd te laten bezuren' vervolgde hij tegen haar. Sherlock zei er nog maar niks over dat zij hem ergens deed denken aan zijn Caterina, en een van de grote en ook zeker zeer belangrijke verschillen was dat zijn Caterina niet makkelijk te lezen was, ze was een uitdaging voor hem en door dat was hij geinteresseerd. Deze Caterina is zoals hij nu kan zien makkelijker te lezen dan een open boek.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 4, 2014 21:49:38 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en luisterde naar zijn woorden.'' Mijn geschreeuw? oh ja, die legende.. ze zeggen als je hier de trap op loopt mij nog kan horen gillen, en dat het nooit meer weg ging.'' sprak ze en schudde haar hoofd even.'' Ik moet er niet aan denken..'' sprak ze en schudde haar hoofd even terwijl ze haar ogen sloot, en zijn laatste woorden tamelijk serieus nam en direct overeind kwam.'' ben jij.. Ben jij mijn Darren?'' sprak ze en slikte even.'' het kan niet waar zijn.. Nee..'' sprak ze en haar benen begonnen te vlammen, door de zon die aan het ondergaan was, het was iets wat iedere keer gebeurde, en ze slikte dan ook.'' Tot morgen vroeg.. als je er nog bent..'' Sprk ze en de vlammen grepen hoger, en ze begon te gillen, terwijl ze vlammen om haar heen grepen, spoken verschenen, die iets uit haar trokken, een ritme van iedere avond, ze beleefde haar dood iedere avond weer. Ze gilde vreselijk hard, het hele ziekenhuis zou weer gevuld worden met haar gegil..
Caterina Sforza
Ze keek naar de man die ineens begon ze praten. Oh nee je zag direct dat ze niet bang was, de twee bodyguards wel trouwens die begonnen ze vluchten.'' Stelletje Idioten, zijn jullie nu bang voor een maf spook als dit, hij is dood!'' sprak ze direct en hoorde de woorden van sherlock.'' Pardon? zit jij me hier nu een partij te beledigen? sprak ze en zette haar handen direct in haar zijde.'' Ik kwam hier om te kijken wie diegene was uit mijn dromen, en nu ik diegene voor mijn neus heb staan kan ik het beter beschrijven als een flinke nachtmerrie, stronzo.'' sprk ze en snoof evn voor een moment terwijl ze even haar hand in de lucht deed.'' Wat voor iemand ben jij in godsnaam, is daarvoor dat meisje in mijn dromen gevallen, voor een nerd zoals jou? voor een.. een.. Stronzo !'' sprak ze en snoof even voor een moment.'' En nog een grappenmaker ook !'' sprak ze op het feit dat iedereen hier dood was.'' Moet je eens luisteren, ik weet dan niet wat voor gore trucjes je uithaalt, maar je laat mij in mijn dromen met rust, en je komt nooit, maar dan ook nooit in de buurt van mijn kinderen !'' sprak ze met waarschuwende blik.'' ook al mag dat ook wel, want ik heb het instrument om er nog meer te maken !'' sprak ze bijna harteloos, al meende ze totaal niets van die laatste woorden, wat sherlok waarschijnlijk wel zou gaan merken, maar goed, ze vond hem maar niets.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 5:22:11 GMT
Sean O'Donnel
Hij slikte eventjes. "Maar ik ben hier nog nooit de trap op geweest, dit is mijn eerste keer." Fluisterde hij zacht tegen haar en keek haar aan. Na zijn woorden bleek ze meteen overeind te komen en hij keek haar wat verbaasd aan. Darren? Een vaag gevoel ging door zijn lichaam heen toen ze die naam had uitgesproken, en toen ze begon te branden voelde hij een zelf een hele druk op zijn borst en hoe hij verstikt werd, alsof er overal weer rook was en er mensen over hem heen begonnen te lopen. Hij rende meteen de trappen af naar buiten toen ze weer begon te gillen en zakte buiten in het gras neer. Hij begon te hoesten nu hij weer lucht kreeg, ook al was er geen dak meer op het gebouw. Misschien moest hij eens opzoeken naar die vrouw, een lijst van alle doden bij dit ongeluk was zo gevonden.. Hij kroop snel verder weg van het gebouw en toen hij weer kracht kreeg begon hij te rennen naar huis, waar hij meteen dingen begon op te zoeken
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 8:24:05 GMT
Claudia Auditore
Na dat hij weg was kwam ze alweer terug, enkel ontzichtbaar voor de wereld. Ze slikte even en liep een stukje en zag hem zitten in het gras en glimlachte een beetje. Als dit haar Darren was, kon hij haar misschien rust geven... of kon ze een lichaam in bezit nemen om samen met hem te leven, zou dat niet geweldig zijn.. ze glimlachte even bij het idee maar wist dat het waarschijnlijk niets ging worden. Niet met haar vloek. Niet dat ze elke avond weer zou branden. Maar wat ze niet wist dat dat aan dit ziekenhuis verbonden zat en als ze weg was dat er niets gebeurde... maar ze was nooit weg geweest van hier, ze wist niet waar ze heen moest. Maar nu.. ze begon hem nu ook gewoon te volgen, ontzichtbaar uiteraard, al zou ze zo per ongeluk nu weer zichtbaar kunnen worden. Ze zou hem volgen tot in zijn huisje. Hij voelde zo vertrouwd..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 15:50:30 GMT
Sean O'Donnel
Hij rende meteen zijn huis in toen hij de deur had geopend en sloot die achter hem snel weer. Hij moest naar zijn pc, nu, hij moest dingen uitzoeken over haar, en over die darren waar ze over sprak. Hij startte zijn laptop rustig op nu en begon rustig informatie op te zoeken over de brand van dat ziekenhuis, dan zocht hij wel even wie zij was, en waarom hij hallucinaties over haar had. Hij slaakte een zucht toen hij haar naam had gevonden met haar foto bij en begon rustig het tekstje te lezen dat er bij stond. "Claudia Auditore." Fluisterde hij tegen zichzelf en beet op de binnenkant van zijn lip, het klonk zo bekend, maar hij had de naam echt nog nooit gehoord.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 16:17:28 GMT
Claudia Auditore
Ze ging gewoon naar binnen door de muur heen, en ging vlak bij hem staan, en keek een beetje kort, en daarna naar hem. Ze wou hem niet laten schrikken, toch werd ze onbewust zichtbaar, terwijl ze nu schuin achter hem stond, en een beetje keek naar de foto, van haar, en ze glimlachte, dat was haar laatste high school foto, die avond zou ze voor het eerst zwanger raken van Darren. Ja het was een betoverende avond geweest, en ze hadden die nog betoverender afgesloten. Ze zuchtte even een beetje en las het verhaaltje wat erbij stond, zelfs de woorden van haar vader die eronder stonden. Het waren mooie woorden, over haar geschreven, en over Darren. Over dat hun liefde zo puur was, dat ze in de hemel voor eeuwig samen konden zijn. Maar dat was nooit gebeurt.. Zij was zo wakker geworden en had Darren nooit meer gezien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 16:23:29 GMT
Sean O'Donnel
Hij bleef rustig verder lezen over Darren en Claudia. Hun liefde leek wel heel sterk te zijn als hij het zo las. Toen hij even van webpagina veranderde zag hij een gedaante in zin scherm waardoor hij meteen recht schoot en tegen zijn bureau aan knalde. En daardoor kwetste hij zijn knie natuurlijk waarbij hij naar de grond dook en naar een hoek kroop waarna hij haar aankeek. Nu moest hij weer nadenken of het een hallucinatie was of het spook van daarstraks. Hij slikte en keek haar aan, wachtend of ze wat zou zeggen of niet.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 16:30:20 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even en merkte wat er gebeurde en keek even naar zichzelf.'' ik ben zichtbaar, of niet?'' sprak ze en liep achteruit.'' Sorry, ik wou je niet laten schrikken, het spijt me, ik ga wel weg..'' sprak ze at gebroken en slikte even, waarna ze even een pluk achter haar oor streek en er nu even een waterige traan langs haar oog op de grond viel voor een klein moment.'' je voelde alleen zo vertrouwd, en.. Ach weet je.. Ik weet dat jij darren niet kan zijn, hij is gestorven.. dat las je net zelf, en ik ook.. Het spijt me...'' sprak ze en draaide zich nu weg, en begon naar de hal te lopen.'''Ik zal je niet meer lastig vallen, ik wil je ook niet beangstigen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 16:44:06 GMT
Sean O'Donnel
Hij knikte met een slik bij haar vraag en luisterde naar haar waar hij zich eigenlijk meteen wat slecht en schuldig bij voelde toen ze een traan liet. Ze zei dat ze wel wegging en dat ze hem niet meer lastig zou vallen. "N-Nee Claudia wacht." Sprak hij nu ook naar haar toe toen ze weg begon te lopen en kroop langzaam overeind en stapte moeizaam op zijn been naar haar toe. Hij greep voorzichtig haar arm vast, wat voor hem verrassend was aangezien hij had gedacht dat hij lucht ging vast grabbelen, maar het voelde echt. "Ik was gewoon even geschrokken dat je hier zo opeens was." Sprak hij nu ook rustig en keek haar aan. "Ik weet ook niet wat het is, en waarom ik die hallucinaties heb. Maar je voelt ergens wel vertrouwd.." Voegde hij nu op zijn vorige woorden toe.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 16:57:57 GMT
Claudia Auditore
Ze merkte dat hij haar tegenhield en keek om zich heen, en toen naar hem, en keek even kort recht in zijn ogen, terwijl je de breking zag in haar pupillen, en ze even slikte toen ze zijn woorden hoorde, en keek naar beneden.'' Ik kan je er ook weinig van zeggen.'' sprak ze, aangezien ze zijn naam nog helemaal niet wist, noemde ze hem nog niet zo.'' maar bepaalde dingen in jou, het lijkt op Darren, al heb ik net gelezen dat hij niet leeft meer..'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' maar je woont in mijn oude huisje.. ik herinner de muren nog..'' sprak ze rustig en keek om zich heen.'' De kamer die we zouden inrichten voor onze kindjes zit hier vlak boven. We hadden hem net geschilderd.'' sprak ze en sloot haar ogen even. Ze praatte even niet verder, het was te pijnlijk.'' Ik wou zo graag weten of mjn kindje nog leefde, toen ze haar of hem uit mij trokken..Ik hoopte hem of haar ook te zien, maar ik heb hem of haar nooit gezien, en de tweede is met mij verbrand..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 17:06:42 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek haar aan en slikte eventjes. Hij bleef rustig naar haar luisteren en hield haar pols voorzichtig vast. Ze zei dat hij in haar oude huisje woonde wat hem weer deed slikken. "Die heb ik ingericht tot mijn kamer nu." Sprak hij nu ook eerlijk tegen haar en slikte even. "De verf zit er nog steeds toen ik het huis had gekregen van mijn ouders." Sprak hij zacht tegen haar en beet op zijn liep. "Ik wil wel even zoeken, misschien hebben ze op die site van net nog iets over het kindje." Sprak hij zacht tegen haar en keek haar aan. "Maar er bestaat zoiets als reïncarnatie toch? Ik kan even goed wel jou Darren zijn, maar weet ik er gewoon niets van." Sprak hij weer rustig en slikte eventjes. Wat twijfelend gaf hij Claudia een knuffel, misschien was wat hij had gezegd echt waar, en was ze gewoon haar darren maar in een ander lichaam..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 17:21:16 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even en keek hem aan.'' Maakt niet uit.'' sprak ze en sloot haar ogen even voor een moment, en keek hem aan.'" daar geloofde ik en Darren nooit in.'' sprak ze en schudde haar hoofd even, maar de knuffel voelde goed, en ze glimlachte dan ook even.'' Dankje.'' Sprak ze rustig, en wist dat haar kindje nog leefde, een meisje met de naam Mella, alleen die zat al lang en breed in het bejaardentehuis, en zij had drie kinderen, Mark, Matt en Amelie. Maar voor haar was altijd gezegd dat haar echte moeder degene was die haar eruit had getrokken, en geen wist dus van Claudia haar bestaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 17:36:10 GMT
Sean O'Donnel
Hij hield haar nog steeds zachtjes vast, ondanks haar dikke buik die een beetje in de weg zat. Hij sloot zijn ogen even, de knuffel voelde wel goed eigenlijk, alsof een lange leegte werd opgevuld in zijn hart. Hij slaakte een opgelucht zucht. "Het kan nog steeds gebeurd zijn, normaal gezien had ik je al lang gemept en weggestuurd. Maar je voelt vertrouwd, dus werkt mijn persoonlijkheids stoornis mee." Sprak hij zacht en keek haar aan. "Dus, misschien is het toch zo.." Sprak hij daar nu ook voorzichtig op en legde een hand op haar wang om in haar ogen te kijken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 18:13:20 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en slikte even en voelde zijn hand op haar wang, en legde de hare er even op, en sloeg haar ogen een beetje neer. Meer omdat ze bang was om meer bang te voelen, al vond ze dit meer dan fijn. Ze slikte even voor een moment.'' ik weet het niet, je mag het est weten.. ik weet geen eens je naam..'' sprak ze en liet haar ogen nu weer in de zijne kijken.'' je weet de mijne, maar ik niet je jouwe..'' Sprak ze rustig en liet haar handen kort op zijn heupen liggen, tot ze besefde dat ze daar lagen, toen deed ze ze al snel wat hoger.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 18:30:17 GMT
Sean O'Donnel
Hij rilde kort bij de aanraking op zijn hand maar vond het zeker niet erg. Hij luisterde naar haar woorden en moest kort glimlachen. "Sean, Sean O'Donnel." Sprak hij rustig tegen haar. Eigenlijk was hij een verre neef van Darren, aan de moederskant van Darren waardoor hij ook een andere achternaam had. Hij voelde haar handen op zijn heupen waardoor hij zijn ogen weer sloot en weer even glimlachte, ook toen ze haar handen weer hoger legde. Hij legde vrij automatisch zijn hoofd tegen haar schouder, alsof hij het altijd zo deed en dat er nooit wat anders was gebeurd. Het was wel fijn, moest hij eerlijk toegeven.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 18:44:27 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even en liet alles toe wat hij deed, tot zijn hoofd op haar schouder kwam te liggen, toen liet ze hem los, en ging toch achteruit, en keek hem even aan met grote ogen. Zo deed Darren ook altijd, zo lief, zo aardig.. Ze slikte even en bleef even zo staan, maar kwam nu toch dichterbij.'' ben je toch..'' sprak ze rustig en maakte haar zin niet eens af, maar zette haar lippen op de zijne voor een moment, en slikte daarna, waarna ze ontzichtbaar werd, doordat ze schrok, en via het plafond naar boven verdween, en op haar oude kamer waar zij altijd sliep, ging zitten n een hoekje, nog steeds ontzichtbaa. Oh wat schaamde ze zichzelf..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 19:35:38 GMT
Sean O'Donnel
Ze ging achteruit en liet hem los waardoor hij dat ook maar deed en slikte. Had hij iets verkeerds gedaan of gezegd? Hij voelde zich zelfs een beetje schuldig voor wat hij ook gedaan had. Ze kwam weer dichterbij en begon te praten, maar ze maakte haar zin niet af, en kort daarna voelde hij haar lippen op de zijne. Hij ging er automatisch in mee en toen hij haar wilde omhelzen, was ze opeens weg en viel hij met een doffe klap op de grond. Had hij zich alles verbeeld of was ze gewoon verdwenen? Hij voelde zich eigenlijk best vreselijk momenteel. Wat als het wel een hallucinatie was geweest en hij gewoon zo diep in zijn wereldje had gezeten dat hij met lucht zat te zoenen.. Maar het voelde zo echt. Hij bleef wat verloren op de grond zitten en voelde langs zijn lippen die toch wat vochtig waren, dus het was geen verbeelding geweest. Maar waar was ze nu? "Claudia?" Vroeg hij zacht en keek om zich heen, maar zag haar niet. Hij voelde een lichte pijn in zijn borst en vragen overspoelden hem. Was het niet goed geweest, was hij niet wie ze gehoopt had? "Claudia?" Vroeg hij nogmaals en keek weer om zich heen, een beetje wanhopig eigenlijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 19:50:49 GMT
Claudia Auditore
Ze keek de kamer rond, maar die was niets meer zoals ze het gewend was, en momenteel begonnen de tranen haar te overspeoeln, en langzaam begon ze te trillen, en daarna al snel te snikken. Ze bleef ontzichtbaar, maar haar gesnik wou beneden wel te horen zjn, en op de grond zouden de druppels goed terug te zien zijn van waar ze ongeveer zat. Ze huilde rustig door, meer over darren, en over de kinderen. haar buik verdween nu wel langzaam, misschien een opluchting, maar dat kwam omdat ze zich geen zorgen meer begon te maken over haar kinderen, ze vrij liet, en nu aan Darren begon te denken, dat ze het idee had hem teleurgesteld te hebben nu ze zonet Sean had gekust.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 5, 2014 20:00:19 GMT
Sean O'Donnel
Hij keek weer een beetje rond, maar zag geen reactie van haar, tot hij het zachte gesnik hoorde boven. Hij kroop langzaam overeind terwijl hij begon te strompelen richting de trap en zo ook de trap op liep. Hij liep naar de kamer waar het gesnik vandaan kwam en zag de natte plekken op de grond, dus daar moest ze zitten. Hij liep voorzichtig naar haar toe en ging voorzichtig zitten op de grond voor haar. "Claudia?" Vroeg hij weer zacht aan haar. Over Darren hoefde ze zich geen zorgen te maken, die was gelukkig de lippen van zijn liefje weer geproefd te hebben, ondanks het in een ander lichaam was. "Niet huilen." Fluisterde hij nu ook zacht.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 5, 2014 20:09:49 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even en keek vooruit, maar maakte zichzelf nog niet zichtbaar.'' Sean.. nee..'' sprak ze door haar tranen.'' Ik heb Darren bedrogen..'' Sprak ze en slikte even.'' ik had beloofd hem trouw te blijven, ook na de dood, en we zouden samen mijn kindjes opvoeden..'' sprak ze en begon zachtjes te snikken en maakte zich nu wel zichtbaar en keek naar hem, met haar betraande gezicht, en slikte even.'' Straks is hij boven, en is hij kwaad op mij.. dat ik hem bedrieg..'' sprak ze en slikte even voor een moment en kroop weer een beetje in elkaar. Je zag duidelijk dat ze weer dunner was geworden en haar kinderen nu eindelijk na zoveel jaren los had gelaten.
|
|