And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Apr 8, 2014 13:49:49 GMT
Sherlock Holmes
Sherlock bleef ten alle tijden behoorlijk kalm en de hele uitbarstingen van deze vrouw die zoveel op zijn Caterina leek maar toch ook weer niet gewoon over zich heen liet gaan, en tsja dat ze hem een lul vind, ja Sherlock weet heus wel wat stronzo betekent, dat is echt niet het ergste in hoe ze over hem denken, hij heeft ze erger gehoord. 'Oh als ik wik kan ik anders zijn, een kant die zij ook heeft gezien simpelweg omdat ze mijn interesse opwekte, ze had een mysterie over zich heen, jij aan de andere kant bent nogal...Saai' zei hij nuchter en de woorden over haar kinderen aanhoort, waarop ze daarna heel charmant haar rok de hoogte in tilt. Sherlock trekt hierbij even zijn wenkbrauw op want hij kon maar al te goed merken dat ze er niks van meende. 'Je bent misschien een harde vrouw van buiten, maar boven alles zijn je kinderen je alles' zei hij haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 8, 2014 18:04:43 GMT
Sean O'Donnell
hij keek naar haar toen ze begon te praten over de tv en lachte een klein beetje. "Dat is een tv Claudia. Daar kun je gewoon dingen mee bekijken wat er in de wereld gebeurd. En tekenfilms zoals jij er nu heb opgezet." Sprak hij zacht tegen haar en streek over haar arm en zag dat ze het stukje kip bij hem op legde. Oké, vegetarisch, moest hij daar ook nog rekening mee houden. Maar dat kwam wel goed. "Je kunt het vergelijken met foto's, maar dan foto's die heel snel worden afgespeeld." Sprak hij er nu ook op en keek haar aan.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 9, 2014 5:14:31 GMT
Caterina Sforza
Ze keek naar hem en hoorde wat hij er allemaal weer vond, maar caterina werd er duidelijk niet veel anders van, en keek hem aan, terwijl zijn eerste woorden haar gezicht al deden verstrakken.'' Pardon? ik saai? jij bent een saaie drol.'' sprak ze ook gewoon terug.'' Dus zij was Interessant die dame die in mijn dromen zat? Nou geweldig.'' Sprak ze en keek hem aan terwijl hij nog meer zei, en ze wist donders goed dat hij gelijk had, maar hoe hij dat kon weten, wist ze niet en daardoor snoof ze even.'' misschien ga ik die wachters van mij achterna, want van jou kom ik echt niet wijzer. Echt, ik ga het officieel nachtmerries noemen.'' sprak ze en haar voeten begonnen zich nu ook langzaam naar de deur te zetten, waar de wachters trillend op haar stonden te wachten.
Claudia Auditore
Ze keek ernaar en lachte even voor een moment.'' geweldig.. hoe die technologie is vooruit gegaaan..'' sprak ze en schudde haar hoofd even voor een moment, en de telefoon in haar zak ging af, en bracht een deuntje voort, n ze pakte het ding eruit, en keek naar Sean.'' Wat moet ik hiermee?'' sprak ze nu ook vragend en keek hem dan daarbij ook aan, terwijl ze even haar hoofd schudde, omdat ze niet wist wat ze ermee moest. De telefoon bleef trillen in haar hand, en het was duidelijk te zien op het scherm dat de ouders van het meisje haar nu probeerden te bereiken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 9, 2014 7:36:37 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek naar haar en begon een beetje te eten toen de telefoon in haar zak afging en vroeg wat ze er mee moest. "Geef maar." Sprak hij rustig en nam het van haar over. Hij legde het gesprek meteen af en haalde dan de batterij en de simkaart er uit zodat die niet getraceerd kon worden. "Dat waren de ouders van dat meisje dat je hebt overgenomen." Sprak hij nu ook rustig tegen haar. "Ze zijn vast opzoek naar hun dochter." Voegde hij er aan toe en at nog een beetje verder.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 9, 2014 16:23:18 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment toen ze zijn woorden hoorde.'' maar dat vind ik niet kunnen, echt niet.'' sprak ze en keek hem aan.'' Die ouders zijn vast dood ongerust over hun dochter, en die neem ik nu va hun af. Ze schudde even haar hoofd en slikte.'' ik ga terug.'' Sprak ze nu ook en zette het bord op tafel.'' Dit kan ik die arme ouders niet aan doen, hun eigen dochter afnemen.'' sprak ze en slikte even. Sorry Sean, maar ik ga me schuldig voelen als ik nog een paar dagen langer i dit lichaam zit, ook al kan ik genieten met jou, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen voor die ouders. Mijn ouders waren vast ook ongerust toen ik met Darren vluchtte voor ons eerste weekendje volledig samen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 9, 2014 20:54:04 GMT
Sean O'Donnell
Ze begon te praten waardoor hij slikte. Maar ze had er net zoveel moeite voor gedaan om in het lichaam te komen, en nu gaf ze het weer op? En hij zag het niet bepaald meer zitten om haar telkens te zoen verbranden als hij haar wilde aanraken. "Claudia alsjeblieft, geloof me. Die ouders zijn beter af zonder dat meisje echt waar. Die meidzag haar ouders als slaven en als personeel." Sprak hij zacht tegen haar en streek over haar wang. "Alsjeblieft Claudia. Met mijn studies kan ik niet elke dag heen en weer gaan naar het ziekenhuis, en ik heb dingen gehoord dat ze het platten willen gooien, dan kan ik zeker niet meer komen."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 9, 2014 21:08:06 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even en keek naar hem terwijl ze naar hem luisterde en zijn aaanraking voelde ook fijn, toch voelde ze zich nu al een beetje schuldig en slikte eve voor een moment, terwijl ze duidelijk nadacht, en even stil bleef nu. Ze keek kort met haar ogen naar de bank, terwijl haar maag weer een beetje begon te rommelen, maar daar reageerde ze maar even iet op. Ze streek kort een pluk uit haar gezicht, terwijl ze nog steeds stil bleef, en de lach van spongebob nu de kamer vulde, en ze zelf ook even glimlachte, en kort weer naar de tv keek, en toen toch knikte.'' Dan doe ik het voor jou nu. Maar als ik merk dat die ouders haar echt teveel misse, da geef ik dit lichaam terug, oke?'' zei ze rustig.'' Dan kom ik bij je na dat de boel afgebroken is. Dan ben ik waarschijnlijk vrij. Voor eeuwig.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 9, 2014 21:35:57 GMT
Sean O'Donnell
Hij wachtte rustig op haar antwoorde ne glimlachte een beetje. "Is goed Claudia." Fluisterde hij en gaf haar nog even een kus nu op haar wang en begon weer wat te eten. "Ik hoop dat je dan vrij bent, net zoals de rest dat daar vast zit." Sprak hij zacht en keek haar met een kleine glimlach aan. "Eet nu maar verder." Sprak hij nog even zacht lachend en nam zelf nog een hapje van de kip op zijn bord. Hopelijk hielden die ouders zich nu een beetje koest.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 9, 2014 21:45:54 GMT
Claudia Auditore
Ze knikte enkel op het eten, maar haar honger was helemaal weg, gewoon doordat het niet goed voelde om i het lichaam te zitten, en daarom zette ze ook haar bord weg, en begon te hinen van de bank weg, in de richting van de trap, wat et heel erg vlot ging, doordat ze totaal nog niet stabiel stond op haar benen, en ging toen rustig op de trap zitten. Ze zuchtte even en sloeg haar handen voor haar gezicht, en keek kort naar het plafond, en toen naar haar lichaam, en voelde kort over haar buik heen. Ze was weer dun, maar hetgeen wat erin zat miste ze toch, haar twee kindjes die zouden geboren worden.Ze slikte even en sloot haar ogen even, terwijl haar schouders toch langzaam begonnen te schokken. Het was niet alleen het lichaam, maar zoveel meer dat haar brak. Vooral haar kindjes die ze zou hebben met Darren, en nu, ze had ze beide niet, en de hele zwangerschap, het leek voor niets geweest. Ze was eigenlijk gewoon te gebroken om nog normaal te kunnen leven. De tranen begonnen te lopen, maar het kwamen geen snik geluiden, ze probeerde zich momenteel wat in te houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 10, 2014 9:18:04 GMT
Sean O'Donnell
Hij zag dat ze niet meer at en slikte. Had hij wat verkeerd gedaan? Wat verkeerd gezegd? Of was het eten gewoon niet lekker? Hij vond er niets mis mee.. Hij keek even om toen ze op de trap ging zitten en slikte eventjes. Hij wilde haar alleen maar helpen, met wat dan ook, maar hij leek het gewoon niet te kunnen, want ze viel telkens terug. Hij sloeg zijn blik neer naar het bord wat voor hem stond en speelde nu enkel wat met het eten. Hij kon haar niet gaan troosten nu, ze zou toch blijven janken dacht hij zo. Hij kon haar nu eenmaal niet het leven teruggeven zoals vroeger, hij kon haar Darren niet terug geven en hij kon de tijd niet terugspoelen naar toen. Hij at toch weer wat hapjes om toch wat binnen te hebben en speele dan weer verder met de enkele rijst korreltjes die overbleven. Het was ook dom om te denken dat dit goed zou verlopen. Ze was dood, en dat bleef ze ook gewoon. Ze zou haar kinderen niet zien en ze zou ze ook nooit kennen, en Darren zou ook nooit terug komen bij haar. Hij snoof en bracht zijn lege bord naar de keuken en haar volle ook om die te bewaren moest ze toch nog honger hebben.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 9:28:26 GMT
Claudia Auditore
Ze slikte even voor een momet en zuchtte even trillend, en keek nu kort op toen hij naar de keuken liep, en haar met rust liet. Ze slikte even, het verdriet wat ze had zou met de tijd wel over gaan, maar ze moest gewoon even de redens hebben. Darren merkte ze bij hem, overduidelijk, dus die had ze terug na haar idee, maar haar kindjes, daar zat het grootste struikelblok. Die was ze echt kwijt. Ze slikte en na een goed kwartier stopte haar tranen langzaam en keek ze op.'' Sean..'' vroeg ze nog, duidelijk rood van haar tranen.'' Sean kom eens..'' sprak ze rustig en keek om zich heen, hopend dat hij gewoon zou komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 10, 2014 9:47:34 GMT
Sean O'Donnell
Hij deed wat vershoudfolie over het bord en zette die dan rustig in de koelkast en hield zich nog even bezig in de keuken met wat dingen voor morgen voor te bereiden. Hij hoorde haar zijn naam zeggen, en dan nog eens waarbij hij nu alles neerlegde en rustig de keuken uitliep naar haar toe. "Ja?" Vroeg hij zacht en keek haar rustig aan. "Wat is er?" Hij ging rustig naast haar op de trap zitten en keek haar rustig aan
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 15:19:46 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem toen hij naast haar kwam zitten, en leunde direct tegen hem aan, en pakte zijn arm beet.'' Zou jij.. Zou jij mij weer zwanger kunnen maken in de toekomst? in dit lichaam?'' vroeg ze rustig en keek hem aan.'' ik mis mijn kinderen, Sean, dat is er mis met mij.. De hele situatie, mijn dood, het feit dat ik Darren nooit meer zag.. Het heeft me kapot gemaakt. En dat stort ik nu over jou uit, en daar ben ik niet eerlijk in, ik weet het.'' sprak ze en drukte even een klein kusje op zijn schouder.'' Het spijt me dat ik iedere keer weer instort. Maar het zijn vooral mijn twee kindjes. Als ik wist of ze nog leefde, of in ieder geval de ene, zou me dat al gerust stellen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 16:41:58 GMT
Sam Tsui Hij luisterde naar haar dat ze hier geen woorden voor had. Hij kek naar de tv die jij alweer uit had gezet en streek door zijn haar " het spijt me oke, ik had niet zo mogen reageren. Maar ik kan gewoon niet geloven dat ze waarschijnlijk in jou zit " Sprak die terwijl hij naar de tv bleef kijken. " Ik hou ook van jou "Sprak die eerlijk en keek naar je " Het voelt goed bij je, maar wat ik precies voel kan ik niet beschrijven " Sprak die eerlijk waarna hij even over zijn gezicht streek
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 10, 2014 18:16:44 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek haar aan en slikte eventjes toen ze meteen die vraag stelde en gaf toch een knikje na wat ze allemaal verteld had. "Heel graag, maar nu nog niet. Maar ik zou je graag weer een kind schenken." Sprak hij op haar vraag en sloeg zijn arm wat om haar heen om haar tegen zich aan te trekken. Hij had ook geknikt op dat van haar kinderen en zuchtte. "Die ene leeft nog, maar ze is zelf al oud, en heeft zelf al eigen kinderen op de wereld gezet. Ik had het even opgezocht voor je. Ze is geadopteerd door diegene die haar uit je getrokken heeft. Je dochter is oud en gelukkig Claudia." Sprak hij zacht tegen haar en streek over haar arm.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 20:57:54 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte even terwijl ze naar sam keek en hem nu wat twijfelend over zijn been streek.'' Kun je Flavia accepteren?'' vroeg ze nu ook rustig en keek hem aan.'' Dan ben je altijd welkom hier.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Want ik heb je vreemd genoeg ook graag hier.'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' Maar ga me niet weer uit schelden, of wat dan ook.'' sprak ze en glimlachte even voor een moment, en keek naar de deur van haar slaapkamer.'' Flavia? Flavi kom eens bij mama.'' Sprak ze rustig en het meisje kwam rustig uit haar slaapkamer naar haar toe lopen.'' ja mama?'' sprak ze rustig en keek naar haar.'' Flavia, ik denk dat je een nieuwe papa krijgt.'' sprak ze en slikte even voor een moment, en het meisje keek naar Sam.'' Word jij mijn nieuwe papa?'' vroeg ze nu ook, maar dit deed Sofia meer perse. KIjken of hij daadwerkelijk in ieder geval haar dochter accepteerde.
Claudia Auditore
Ze zuchtte even terwijl ze even een beetje naar hem keek en toen knikte.'' natuurlijk.'' sprak ze en glimlachte even een beetje.'' misschien moet ik ook maar weer naar school gaan. Mijn verleden vergeten en me op de toekomst richte. een toekomst met jou. Maar ik ben wel blij om te horen dat ze oud is geworden. En ook al wil ik haar zien, ik weet dat het niet zou gaan.'' sprak ze rustig en zuchtte even voor een moment.'' maar weet wel Sean, ik heb tijd nodig alles te verwerken. Ook al ben ik eigenlijk dood.. het heeft impact op me gemaakt. alles. mijn kindjes, het met darren, het zo hulpeloos voelen.. Ach je begrijpt me vast wel.'' sprak ze en een traan liep nog even uit haar ooghoek terwijl ze naar hem keek, en hem nu waterig zachtjes een kus op zijn wang duwde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 21:04:52 GMT
Sam Tsui Hij keek naar haar toen ze vroeg of hij haar dochter kon achepteren " tuurlijk kan ik dat Sofia, de vraag is zei mij kan achepteren " Sprak die en fronste even toen je sprak dat hij je niet meer moest uitschelden " Dat heb ik ook nooit gedaan "Sprak die glimlagend en hoorde hoe je je dochter begon te roepen. Rustig keek hij naar de tv die weer uitkomt en hoorde je tegen je dochter spreken toen die er bij was gekomen. Hij keek om naar Flavia toen ze vroeg of hij haar nieuwe vader wilde worden en glimlachte naar het meisje " Tuurlijk wil ik dat, heel graag zelfs. Wie wil nou geen vader worden van zoon geweldig meisje " Sprak die glimlagend tegen Flavia
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 21:18:16 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en glimlachte even, vooral toen hij alle woorden had uitgesproken waren en kroop automatisch tegen hem aan, terwijl flavia nu ook op zijn schoot sprong.'' jeeej ik heb nu een superpapa!'' sprak ze en glimlachte en keek naar beide.'' En dan gaan jij en mama trouwen, en dan ben ikke bruidsmeisje, en jij gaat de stad redden, en natuurlijk alle katjes uit de bomen..'' begon ze vrolijk te vertellen en keek naar hem en sofia glimlachte even een beetje terwijl flavia maar door bleef ratelen over alle mogelijkheden die er maar konden zijn.'' En dan als jullie oud zijn, dan heb ik ook kindje en dan heeft ij een super opa!'' sprak ze nog en klapte even enthousiast in haar handen. HEt meisje had duidelijk Autisme, zoals ze zih gedroeg, want n leeftijd liep ze behoorlijk achter voor haar leeftijd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 21:21:27 GMT
Sam Tsui Hij voelde hoe Sofia tegen hem aan kroop en sloeg zijn arm om haar heen, gelijk voelde hij dat Flavia op zijn schoot klom en rustig keek hij naar haar en glimlachte even terwijl hij verder naar haar luisterde. " Je loopt wel erg hard van stapel kleine " Sprak die glimlagend tegen haar. " maar als het zover komt, tuurlijk mag jij dan bruidsmeisje zijn, en als je groot genoeg bent en je krijgt een kindje wil ik met alle plezier een super opa voor dat kindje zijn " Sprak die glimlachten en streek even door het meisje haar haar heen
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 21:31:21 GMT
Sofia Sartor
Ze lachte even om haar dochter en keek naar beide voor een moment, terwijl ze kort even een haar uit het gezicht van Flavia streek. Ze had net zoals haar moeder rode haren, maar toch met een bruine tint ertussen, duidelijk van haar vader. Ze zuchtte even voor een moment en flavia knikte een beetje, en kroop een beetje tegen Sam aan, terwijl ze weer een beetje naar de tv keek, en even die weer aanzette.'' Flavia, staat mijn tv uit?'' vroeg Sofia even en ze schudde haar hoofdje.'' Die eerst even uit doen.'' sprak ze en Flavia sprong even overeind, en sofia kroop even een beetje naader bij hem, en drukte hem zachtjes een kus op zijn lippen, en wou die verlengen, maar het werd alweer verstoord door flavia die weer tussen hen begon te kruipen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 10, 2014 21:34:59 GMT
Sam Tsui Hij keek glimlagend naar het meisje die de tv aan zetten, waarop sofia vroeg of die in haar kamer uit stond. Het meisje had nee geschud en was weg gevlogen. Kort daarna had hij Sofia haar lippen op de zijne gevoeld en had haar terug willen kussen, langer dan die paar seconden maar hij voelde hoe Flavia er tussen kroop, en hij haalde zijn lippen van Sofia af en keek haar even aan. Kon die hier wel zijn elke dag. Hij had zijn spullen daar nog, het zag er allemaal oud en belabberd uit. maar het waren welzijn spullen. En die wilde hij hier hebben als die hier bleef.Hij wilde gewoon muziek kunnen maken en rustig kunnen zingen. Ook wist hij dat hij waarschijnlijk nooit meer onzichtbaar kon zijn, maar ook nooit de straat over kon met Sofia of Flavia omdat hij niet normaal was. En hij wist niet eens of hij een lichaam van een ander kon overnemen. Waarschijnlijk kon hij dit niet
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 10, 2014 21:42:11 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte evn voor een moment en keek even om zich heen voor een klein moment, terwijl ze even glimlachte om haar dochtertje, die spongebob er weer op zette en er net een gekke bek getrokken werd, en ze lachte.'' kijk eens hoe gek hij doet!'' sprak ze en keek naar hen, en dan vooral naar Sam, want ze had met haar moeder deze aflevering al wel eens gezien, en met hem niet, dus voor hem was het vast allemaal nieuw.'' Sam, misschien moeten we morgen met de auto even jou spullen ophalen uit jou huis.'' sprak ze rustig en keek hem even aan.'' tenminste als je hier wilt wonen.'' sprak ze en keek hem rustig aan, terwijl ze glimlachte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 11, 2014 6:17:23 GMT
Sean O'Donnell
Hij bleef rustig zitten naast haar en luisterde verder naar haar. Met een glimlach hield hij de arme ook om haar heen en drukte een kusje op haar wang. "Dat zou goed voor je zijn denk ik meisje." Fluisterde hij en wreef zacht over haar rug. Hij knikte op de woorden van haar dochter en luisterde verder wat ze weer begon te zeggen dat ze tijd nodig had om alles te verwerken. Hij knikte en trok haar tegen zichaan en veegde haar traan weg. "Ik begrijp het inderdaad wel meisje. Ik weet dat het moeilijk voor je is, en ik ben er voor je." Sprak hij zacht tegen haar en sloot zijn ogen even om zijn gezicht in haar nek te leggen en zuchtte. "Alles komt wel op zijn plaats terecht uiteindelijk."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 11, 2014 10:57:45 GMT
Claudia Auditore
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment terwijl ze waterig weer even glimlachte.'' Ik ben zo blij dat ik nu bij jou ben, en dat ik weet dat hij mij niet vergat, maar terug kwam in jou om mij te redden.'' sprak ze en legte even een hand op zijn hart, en drukte daarna op diezelfde plek een kusje.'' Ik houd van je..'' sprak ze en kroop iets verder tegen hem aan en glimlachte weer een beetje.'' ik hoop toch dat alles weer goed mag komen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 11, 2014 19:06:58 GMT
Sean O'Donnell
Hij glimlachte weer even en trk haar rustig tegen zich aan. Hij luisterde naar haar eerste woorden maar zei er niets op, wat zou hij er in godsnaam op moeten zeggen? Met een zucht voelde hij hoe haar hand op de plek van zijn hart zat en ze er nu een kus op drukte. "Ik hou ook van jou." Murmelde hij in haar har en streek over haar rug met een glimlach. "Alles komt vast goed."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 12, 2014 6:46:53 GMT
Claudia Auditore
ze keek rustig naar hem en glimlachte eveb een beetje voor een moment terwijl nu haar maag weer begon te protesteren dat die honger had. Ze lachte even en kroop even een beetje op zijn schoot. " als dat werkelijk mijn maag is, dan heeft die niet graag dat wij twee even een beetje privé willen." Sprak ze duidelijk weer wat opgehelderd en drukte hem nu zachtjes een kus op zijn lippen, en bleef even rustig zo zitten met de lippen op de zijne voor ze zachtjes verder begon te zoenen en nu even wat anders ging zitten, om recht voor hem te zitten en bleef hem zacht zoenen, al kon je nu al lust merken die ze in de zoen legde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 12, 2014 7:27:15 GMT
Sean O'Donnell
Hij keek naar haar en glimlachte even toen hij haar maag hoorde. "Blijkbaar." Fluisterde hij op haar woorden en ontving rustig de kus op zijn lippen. Hijj bleef ook rustig zitten nu en merkte hoe ze de kus nu in een zoen verder zette. Hij glimlachte een beetje toen ze anders ging zitten en liet haar rustig doen terwijl zijn armen zich weer om haar heen vormden. Ze zou toch mogen wachten voor hem in bed te krijgen, hij wilde nu nog geen kids.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Apr 13, 2014 20:56:14 GMT
Claudia Auditore
Ze merkte aan zijn manier van zoenen wel dat hij niet graag wou, en dat stelde haar ergens een beetje teleur, ze had het al zo lang niet gedaan, en het was voor het laatste nu goed 80 jaar geleden. maar ja, het was niet anders, en daardoor maakte ze nu ook langzaam aan een einde aan de zoen, en keek hem even liefjes aan. Ze streek zachtjes over zijn gezicht heen, terwijl de andere een beetje over zijn rug heen wreef. Ze sprak nog geen directe woorden nu, ze wist niet wat ze moest spreken. Ze voelde haar maag weer gaan, en keek even naar haar enkel die nog even net wat dikker was geworden dan zo straks en lachte even.'' ik ben niet van het rustig doen he?'' sprak ze nu toch maar om de stilte te verbreken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Apr 13, 2014 20:59:50 GMT
Sean O'Donnell
Hij was blij dat ze het na een korte tijd door had dat hij niet wilde en dat was maar goed ook. Hij ging niets tegen zijn wil doen. Hij legde zijn hoofd weer vrij automatisch tegen haar schouder en sloot haar ogen weer rustig een beetje. Ze zei weer wat waardoor hij op keek en glimlachte. "Niet echt." Sprak hij zacht. "Zal ik je eten maar terug neerzetten meisje?" Vroeg hij nu ook rustig aan haar en wreef over haar buik.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Apr 13, 2014 21:32:08 GMT
Sofia Sartor Ze zuchtte evn voor een moment en keek even om zich heen voor een klein moment, terwijl ze even glimlachte om haar dochtertje, die spongebob er weer op zette en er net een gekke bek getrokken werd, en ze lachte.'' kijk eens hoe gek hij doet!'' sprak ze en keek naar hen, en dan vooral naar Sam, want ze had met haar moeder deze aflevering al wel eens gezien, en met hem niet, dus voor hem was het vast allemaal nieuw.'' Sam, misschien moeten we morgen met de auto even jou spullen ophalen uit jou huis.'' sprak ze rustig en keek hem even aan.'' tenminste als je hier wilt wonen.'' sprak ze en keek hem rustig aan, terwijl ze glimlachte. Sam Tsui Tuurlijk was spongbob voor hem nieuw. Hij keek geen tv meer sinds die spook was, en nou de tv was nou ook nog niet voor iedereen bestemd toen hij jong was. Rustig keek hij even naar de rare dingetjes op tv, maar hij snapte de lol er niet van en keek even naar Flavia waar hij zacht even over haar hoofd streek en wende toen zijn blik weer terug naar Sofia toen die begon te praten " Het lijkt me hardstike leuk Sofia maar je weet dat ik nooit mee zal kunnen boodschappen doen of gezellig overdag met flavia en jou wat leuks doen "S prak die en keek je even aan en steek even over zijn gezicht
|
|