And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 7, 2013 18:39:34 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio luisterde naar de woorden die Sofia uitsprak en je kon gewoon in zijn ogen zien dat hij emotioneel werd, simpelweg omdat het hem nog altijd raakte. 'Ik had op dat moment geen verloofde of een vriendin' begon hij eerst. 'Ezio wist hoeveel ik om je gaf, hoe lovend ik altijd over je sprak en hoe blij ik altijd was om je weer te zien. Ik had jullie zelf aan elkaar voorgesteld omdat ik dacht dat mijn broer blij voor me zou zijn dat ik iemand had gevonden bij wie mijn hart lag. De dag dat mijn broer je ten huwelijk vroeg was de dag dat ik van plan was om je ten huwelijk te vragen, ik had het al helemaal uitgepland en Ezio keerde het in zijn idee, hoe hij je ten huwelijk vroeg, dat had hij van mij, de prachtige watervallen, de witte tulpen, alles' sprak hij verder, waarbij er nu zelfs tranen over zijn wangen liepen. 'But that is the past, for all I care now you both can rot in hell' sprak hij het laatste uit waarbij zijn emotie weer was veranderd naar emotieloos omdat hij het eigenlijk ook niet wou laten zien hoeveel het heem nog steeds deed. Aurelio keerde zich toen ook om en liep weg.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 7, 2013 18:58:48 GMT
Sofia Sartor
Ze luistrede naar hem en liet nu de tulpen vallen en slikte even voor een moment toen hij weg begon te lopen.'' Aurelio!'' sprak ze rustig en rende naar hem toe, en kwam ook gewoon voor hem staan. Haar ogen waren waterig, er stonden duidelijk ook tranen in, en ze pakte hem ook gewoon beet, om hem te knuffelen.'' Alsjeblieft, ga nu mee.. Ik wil je niet verliezen.. Dan is mijn leven helemaal leeg..'' sprak ze en merkte hoe haar liefde voor Ezio enorm weg was geveallen, inclusief de hoop om Ezio überhaupt nog een keer te zien.'' Alsjeblieft, ga met me mee naar het kleedje.. laten we samen die picknick op eten.. Alleen jij en ik.. toe..'' sprak ze rustig en bleef hem vast houden. Zou hij haar nu loslaten of wegduwen, dan zou ze haar hart echt verliezen, en waarschijnlijk een oplossing zoeken om uit dit leven te kunnen stappen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 7, 2013 19:12:14 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio duwde haar van zich af maar liep niet weer weg, maar keek haar alleen maar aan terwijl ze haar woorden uitsprak. Hij zat ergens te twijfelen in wat hij nu moest doen, welke keuze in zijn geval nu het beste was, ja hij hield nog steeds van haar, maar zijn broer en zij hebben hem meer dan pijn gedaan in het verleden en het is iets wat Aurelio maar moeilijk kon vergeten of vergeven. Hij kon het risico niet nemen om er weer voor te gaan en dan vervolgens weer van een koude kermis terug te komen. 'Zou je hetzelfde blijven zeggen als Ezio straks ineens toch weer voor je staat' vroeg hij haar dan ook en haar aan bleef kijken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 7, 2013 19:25:37 GMT
Sofia Sartor
ze keek naar hem en slikte even toen hij haar van zich af had geduwd en haar tranen over haar wangen zette. Mensen keken hun aan, en hadden medelijden met sofia, maar zij trok zich er niets van aan. Ze slikte en schudde haar hoofd." Hij heeft meer gelogen dan ik had geweten, Aurelio. ." Ze keek hem recht in de ogem aan."Ja ik zal hetzelfde zeggen als nu. Mijn hart behoorde altijd meer toe aan jou.. maar ik dacht dat jij mij bedroog, dat je al een ander had.." sprak ze en keek hem aan." Ik wil gewoon jou, zonder twijfel. En als jij mij niet wil, heb je nooit meer last van mij." Sprak ze, maar zei niet dat ze dan echt een manier ging vinden om haar leven te eindigen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 8, 2013 17:53:30 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio negeerde de mensen ook die hun zaten aan te kijken en overduidelijk medelijden hadden met Sofia. Hij luisterde naar haar woorden en probeerde al haar zintuigen te voelen en te horen, om er maar zeker van te zijn dat ze oprecht is in de woorden die ze tegen hem uitsprak. Aurelio bleef nadat Sofia was uitgesproken de eerste drie minuten even stil om daarna zijn mond open te trekken wanneer hij Sofia zacht tegen zich aantrekt. 'Ik hou ontzettend veel van je, meer dan je misschien kunt beseffen en ik geloof dat je gevoelens die je zojuist uitsprak over mij oprecht zijn...But if you hurt me in any way again I will kill you so fast you don't even have the time to beg for mercy, is that clear my love' zei hij het laatste fluisterend in haar oor om haar dan vervolgens met een glimlach recht in de ogen aan te kijken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 18:16:30 GMT
Sofia sartor
Ze slikte toen het stil bleef en wou al om keren omdat ze zelf al conclusies aan het trekken was. Toen ze voelde hoe zijn armem om haar heen sloten, sloot ze ook de hare om hem heen, en hoorde zijn woorden waardoor hij direct zijn greep weg wou hebben en keek hem aan."Aurelio. Zo wil ik niet starten." Sprak ze en keek hem aan."Ik houd van je, maar ik wil niet elk moment bang moeten zijn in jou buurt. Geen fouten mogen maken. Ik ga niet terug naar Ezio. Integendeel, als hij ooit in onze buurt komt, wil ik hem haarfijn vertellem dat hij nooit tegen mik moest liegen."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 8, 2013 18:51:03 GMT
Aurelio Auditore
'It's merely a simple case of procaution my love. Cause you are truly most dear to me and I do love you very much. You can't possibly do anything wrong if you truly cherish the same feelings' zei hij tegen haar. Sofia had niks voor hem te vrezen als ze hem geen pijn zou doen, pijn doen zou betekenen weer terug gaan naar Ezio of ervandoor gaan met een ander hopeloos geval. 'Just be your sweet little self and everything will be fine' zei hij haar dan nog en haar wat dichter naar zich toe trekt. Hij buigt zich dan wat naar haar toe en geeft haar een teder kusje op haar lippen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 19:01:12 GMT
Sofia sartor
ze keek naar hem en slikte even voor een moment. Toch wist ze dat ze hem wou en knikte dan ook.ze voelse zijn armen weer en ging weer dichterbij hem staan en legde haar handen op zijn sterke borst en voelde zijn lippen weer op de hare en voelde hetzelfde weer als vroeger en zoende hem dan ook terug, en legde haar armen weer om hem heem en keek na as r de ring om haar ene vinger waardoor ze haar handen er toch nog even weghaalde en de ring aaf deed, waar nog pp stond, ezio en sofia Auditore en aan de binnenkant de verlovingsdatum. Ze keek naar aurelio en glimlachte."Doe joj het of doe ik het?"sprak ze over de ring die ze aan hem liet zien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 8, 2013 21:14:15 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio merkte hoe Sofia hem terug zoende en bleef haar dan ook nog wat langer zoenen, het voelde goed voor hem haar weer terug te hebben. Hij volgde haar blik toen naar haar ring en keek toe hoe ze deze van haar vinger afhaalde, waarop hij luisterde naar haar woorden. 'Well I would like to give you the honor my sweet love' zei hij met een glimlach tegen haar. Op die manier kon ze namelijk echt dat hoofdstuk met Ezio afsluiten als ze het zelf zou doen en als ze ook slim zou zijn dan zou ze de ring verbrijzelen en niet weggooien, weggooien betekent dat het weer terug gevonden kan worden en wie weet dan misschien gek genoeg wel door zijn broer die een bezoekje aan Firenze komt brengen, of dat de ring in het water beland en meestroomt op het water naar de plek waar zijn broer woont.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 21:27:06 GMT
Sofia sartor
Ze keek naar hem en glimlachte even waarna ze kort naar de ring keek." Deze iw voor die liegende klootzak."sprak ze nog heel ceremonieel en glimlachte waarna ze de ring zonder moeite verbrijzelde en het stof met de wind mee liet gaan wat meerdere mensen deed afwijken en ze begonnen te rapen van het goudstof. Ze glimlachte en begon tr lopen." Kom, er staat nog een picknick tr verrotten in het park."sprak ze en pakte zijn hand beet om hem een beetje mee te trekken maar hem toch losliet na een klein moment en zich even omkeerde naar hem."Aurelio, die picknick nuttigt zichzelf niet."sprak ze met een glimlach en begon nou vrolijk terug te lopen naar het kleed, wat er nog steeds lag op dezelfde manier zoals zo straks.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 9, 2013 13:42:15 GMT
Aurora:
Ze keek hem vragend aan, hij ging met haar mee? Maar ergens had ze het gevoel dat hij het had opgemerkt. Wist hij van vampiers? Of was hij er zelf een. "Maar natuurlijk." Glimlachte ze dan ook naar hem. Langzaam keek ze om zich heen om te zien waar ze nu eens naartoe kon gaan en of er iets lekkers te zien was. "Vertel, waar gaan we naartoe." Vroeg ze hem dan ook, het lag eraan waar hij haar naartoe bracht. Als het naar een restaurant was, wist hij dus niks. Als het richting een achterhoek was, dan wist hij dus duidelijk meer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 9, 2013 18:07:53 GMT
Matt
'Oh that is just marvelous' bracht hij enthousiast uit en haar dan een kus op beide wangen geeft 'that is how you thank eachother here right, I don't know cause I didn't really like grew up in Italy...I believe I saw two guy headbutting eachother and where happy about it, but that just seems like a painful way to greet or thank eachother wouldn't you agree, yes ok then' stak hij weer een heel verhaal tegen haar af en dan even bedenkt waar ze naar toe kunnen gaan. 'That way, cause I know there's an alley there and no good persons come in alleys because they want to hurt an innocent person. I only eat bad people, feels so weird to say that out loud, yes I know you are a vampire so am I, but I don't want to hurt innocent people, never haver never will be...Ok there was this was one time but after that, no no more, I was very strict with myself' vertelde hij haar. De woorden die Matt uitsprak zei hij op zo'n manier dat alleen Aurora het kon horen en geen nieuwsgierige voorbijgangers.
Aurelio Auditore
'That was really well and true spoken my love' zei hij tegen Sofia en haar een kus op de hand drukt. Wanneer ze zijn hand dan vastpakt en praat over de picknick die uiteraard nog benuttigd moet worden want het zou inderdaad zonder zijn om het allemaal weg te gooien. Hij laat zich dan door haar meetrekken op het punt waar ze los laat en Aurelio haar gewoon volgt. 'We can't let that happen, let all this good food go to waste' zei hij haar glimlachend en met haar op het kleedje ging zitten. Hij deed de mand open en vond er twee wijn glazen in plus de wijn. 'You truly thought of everything' glimlacht hij en voor beide een glas wijn inschonk en er vervolgens een aan Sofia gaf.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 18:23:49 GMT
Sofia Sartor
Ze glimlachte en keek hem aan, waarna ze rustig even de mand een beetje aan de kant schoof, toen hij de wijn aan haar had gegeven.'' I love you..'' Sprak ze rutig en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan, en zuchtte even gelukkig. Ze sloot even haar ogen en genoot gewoon weer even, het voelde zo van ouds, en nu op dit moment snapte ze niet waarom ze toen voor Ezio ha gekozen.. ze had de waarheid moeten achterhalen. Dat Ezio inmiddels Firenze binnen gewandeld was, was iets wat hun nog niet hoefden te weten, maar hun rust zou waarschijnlijk niet te lang duren waarschijnlijk. In de verte stond hij ook al, al moest je goed kijken on hem te zien, doordat hij een volledig wit pak aan had, en een kap op. Het deed Ezio pijn haar zo te zien, maar kwam nu ook dichterbij.'' Sofia..'' sprak hij ook enkel, negeerde Aurelio nu volledig. Sofia snoof en keek nu naar hem, nu de kap af ging, en haar blik werd boos.'' Zout op leugenaar.'' sprak ze ook gewoon tegen hem, al wou ze geen ruzie hebben op dit moment.'' Ga terug naar je hol, met al je leugens die je altijd hebt verteld tegen me. Aurelio was verloofd, hij zou mij niet meer leuk vinden, en hij zou mij aan jou hebben gegeven en jou de ideeen gegeven voor het aanzoek.'' sprak ze en ze snoof.'' Zpout op.. '' sprak ze en Ezio keek naar haar.'' maar mia bella..'' sprak ze maar sofia sloot haar ogen en kroop tegen Aurelio aan. Hoopte niet dat Aurelio nu zou gaan vechten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 9, 2013 21:35:58 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio glimlacht en gaf haar een kus op haar hoofd. 'I love you too, mi amore' zei hij tegen haar en het hem een absoluut fijn gevoel weer gaf van binnen terwijl ze tegen hem aanleunde. Hij nam een slok van zijn wijn en keek ook om wanneer hij de stem van zijn broer heeft, alsof die kerel er een antenne voor had, niet dat ze dat in deze tijd hadden, maar we snappen allemaal wat er mee bedoelt word. Aurelio kwam dan nu ook in de benen en ging tegenover zijn broer staan en keek hem toen recht in de ogen aan. 'You heard her, brother' zei hij tegen zijn broer 'I think you should leave and respect her wishes' vervolgde hij tegen hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 21:42:13 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en zag dat Aurelio op stond, en dat vond ze minder, daardoor stond ze zelf ook op, en keek naar de jongens. Ze zou er tussen springen als het moest, dat wist ze zeker. Ezio keek naar zijn broer en snoof even.'' Ze is altijd voor mij geweest, ze hield van me, en nou zit jij haa te vertellen dat ik nooit de waarheid heb verteld?'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Ik heb niets anders dan de waarheid verteld. Bella kwam die dag bij me, en vertelde iin geuren en kleuren dat ze verloofd was met jou!'' sprak hij en keek haar aan.'' Jij had bella, en je deed haar pijn!'' spral hij en keek hem aan.'' Oke ik heb jou ideeen overgenomen, maar alleen omdat dat perfect was voor sofia, en ik wou jou achterlijke gedrag niet tegen haar hebben.'' Sprak hij en zijn ogen begonnen woest te staan waardoor Sofia slikte en naar beide heren keek.'' A;sjeblieft, laat elkaar met rust..'' sprak ze enkel wanhopig..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 9, 2013 22:05:07 GMT
Aurelio Auditore
'Crazy Bella?, you believed the words of a crazy person over your own brother. So without hesitation you just took your chances and made Sofia yours, even though you knew I loved her and still do. You should've taken my word right from the start but you didn't, but I got her back and I'm not giving her up' zei hij nog behoorlijk kalm blijvend, ondanks dat hij zojuist achterlijk werd genoemd door zijn eigen broer. Alleen de houding van Aurelio was door die woorden iets veranderd want amused was hij er natuurlijk niet om veel verre van dat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 9, 2013 22:14:32 GMT
Ezio Auditore
Hij keek naar zijn broer en snoof even voor een moment.'' Ik houd ook van haar, en toch steeds. '' sprak hij en keek naar Sofia.'' Maar laat haar zelf kiezen wie ze wilt, jou of mij. Gaat ze naar jou, zal ik nu in vrede vertrekken, en je met rust laten samen met jou hele groepje, en is Firenze voor jullie. Kiest ze voor mij is Firenze nog steeds van jou, maar mag ik hier ook jagen en komen. Maar onze villa is altijd verboden terrein voor jou, die is van mij en mijn familie nu.'' sprak hij rustig en keek nar Sofi.'' Sofia, wie wil je liever, mij of Aurelio?'' vroeg ezio nu en Sofia zuchtte.'' Ik wil geen leugenaar.'' Spra ze.'' Je was te goedgelovig, en bent dus niet te vertrouwen.'' sprak ze en liep naar Aurelio.'' 500 jaar heb ik op je gewacht, en je kwam niet, en net vandaag kom je, zout maar op Ezio, ik weet waar mijn hart altijd al heeft moeten liggen.'' Sprak ze en pakte Aurelio nu beet en ezio rende weg, al zag je woede en wraak nog in zijn gezicht voor hij verdween.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 9, 2013 23:01:25 GMT
Aurora:
Een verbaasde blik was in haar ogen te zien toen Matt haar een kus op de wangen gaf, dat was vreemd. Ze had geen idee of ze dat hier deden, maar hij was vreemd. "I don't think so…" Mompelde ze wat vragend tegen hem, misschien had ze hem meteen moeten slaan en moeten wegrennen? Maar er waren weinig mensen te vinden die normaal met haar konden praten en dit was dan ook apart en misschien ergens ook wel leuk. Ze was natuurlijk al veel vampiers tegen gekomen, maar dat wilde niet zeggen dat het altijd zo makkelijk ging. Ze glimlachte toen hij weer een verhaal begon te vertellen en ze snapte niet hoe deze jongen een vampier kon zijn. Maar ergens was het ook logisch, alles werd versterkt en ergens dacht ze dat dit hetzelfde was. Zijzelf had vaak last van stemmingswisselingen, maar als ze honger was, dan was ze vaak rustig. Ze keek naar de kant waar hij naartoe wees en dat hij vertelde dat hij geen onschuldige mensen beet. Dit zorgde ergens voor een schaapachtige lach, zijzelf wist namelijk niet meer wie schuldige waren en wie niet. Ze knikte dan ook naar hem. "So.. How old are you?" Vroeg ze toen toch nieuwsgierig. [/quote]
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 18, 2013 14:29:44 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio begon te lachen om de eerste woorden van zijn broer, maar het was niet een lach omdat hij er blij om was, meer een lach van uit lachen. 'Oh you must mistaken me for someone else, I don't need to oblige for your rules or anyone elses...Firenze is mine and it will never be a hunting ground for you and your supposed family' zei hij tegen zijn broer en dan het antwoord van Sofia afwachte, wie ze van hun twee zou gaan kiezen, zijn broer Ezio of toch hem. Als ze de keuze maakt en naar hem toe loopt slaat hij zijn arm om haar schouder heen waarop hij haar een kus op haar hoofd geeft, waarop hij een klein vermakelijk grijnsje op zijn gezicht niet kon buiten sluiten, ook vooral door de blik van zijn broer. Ja Aurelio vond het nu nog vrij amusant dat Ezio in feite op zijn plaats werd gezet en daarbij de woede en wraak in de ogen van zijn broer baden hem maar weinig zorgen, hij en zijn pack konden zich prima verweren tegenover de vampieren.
Matt
Doordat Aurora hem een verbaasde blik gaf over de twee kussen op de wang verscheen er ook enige verbazing in de ogen van Matt, maar ze stonden ook in een vragende blik, misschien was het inderdaad niet zo gebruikelijk. 'Well you could be right, I'm just not sure, I did find it a bit strange anyway...Right' zei hij waarbij hij even in zijn handen klapt. Matt moest zeggen dat hij Aurora aardig vond want de reacties die hij kreeg op zijn persoonlijkheid waren vaak altijd heel verschillend en de reactie van Aurora was eigenlijk toch alleen maar positief geweest. 'How old am I, uhm let me think, cause I kind of stopped celebrating birthdays a very long time ago, like a very very long time' zei hij 'I'm 628 years old' zei hij vervolgens trots op het feit dat hij het antwoord wist.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 14:55:03 GMT
Sofia Sartor
Ze keek Ezio na, maar die was sneller weg dan ze überhaupt nog iets kon zeggen en keek naar het gezicht van aurelio. Ze zuchtte even voor een moment en legde haar gezicht helemaal tegen zijn borst aan.'' mijn mannetje.. IK heb jou nooit op mogen geven..'' sprak ze en verborg haar gezicht een beetje tegen zijn borst aan, omdat ze gewoon wat kleiner was dan Aurelio. Zijn erm was gewoon zo fijn, evenals de kus, waardoor ze even haar ogen dicht deed voor een moment. met een oaar dagen zou het wel weer volle maan zijn, en ze wist wat voor pijn het elke keer weer deed.. Maar bij haar was haast niets te merken van verschijnselen ofzo, ja ze was soms wel chagrijnig, maar nee echt weerwolf kon je haar niet noemen eigenlijk, en toch was ze er een. Ze streek met haar hand even over zijn borst heen voor een moment, waarna ze hem toch langzaam los liet en weer op het kleedje ging zitten, en keek afwachtend naar Aurelio, of hij er ook weer bij zou komen zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 20, 2013 21:47:51 GMT
naam personage: Duccio De luca ( Auditore) geslacht: Man Leeftijd:2000 foto/uiterlijk: extra: Duccio is de derde broer in de familie. Hij verandert elke 20 jaar zijn uiterlijk wel eens, op een manier, omdat hij niet veroudert, en ouder word zonder enig iets. Hij is de immortal, maar hij moest als mens door het leven. niet zoals zijn twee broers. Hij heeft dan nu ook de achternaam De luca aangenomen, en woont eigenlijk al een tijdje in Firenze, al durft hij nog niet echt zijn broers te zoeken, zijn gedachten stonden nog steeds op het begin, toen ze veranderden. Ezio die zo hongerig was naar bloed ineens, het maakte Duccio bang. En oh, zijn pik is getrouwd met tien mensen, dus hij is niet de man voor een relatie...
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 20, 2013 21:55:39 GMT
Aurora:
"Een hand was denk ik genoeg geweest." Zei ze met een kleine glimlach tegen Matt. Hij vertelde zijn leeftijd. Ergens had ze het idee dat de jongen eerlijk was. Natuurlijk kon het altijd anders zijn bij vampiers en was het soms moeilijk in te schatten. Maar ergens had ze het gevoel dat deze jongen de waarheid sprak en daar was ze blij om. Een jongen liep langs en ze sloot even kort haar ogen, zijn hardslag was verhoogd en het werkte behoorlijk op haar in. Ze probeerde het soms te lang vol te houden zonder, ergens hoopte ze dan ook dat het zou verminderen. Maar dat was niet het geval, ze pakte Matt dan ook bij zijn pols om hem mee een steeg in te sleuren. Verbaasd keek ze naar haar hand en liet hem met los. "Sorry." mompelde ze dan ook. "That's old." Zelf was ze dan ook niet de jongste en eigenlijk ook ouder dan hem, maar ze had niet verwacht dat hij zo oud was. "But, I need food." Zei ze en hem aankeek, toen ze merkte dat haar ogen weer begonnen te verkleuren keek ze weg. Ze vond het altijd afgrijselijk namelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 20, 2013 22:06:46 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio glimlacht naar Sofia en streelt daarbij even haar wang met de rug van zijn hand. 'Beter laat dan nooit denk ik maar zo, het heeft lange tijd geduurd maar we zijn nu toch samen' zei hij haar glimlachend. Aurelio wist ook maar al te goed dat het over een paar dagen volle maan was en tijdens de hele volle maan cyclus kon hij minder hebben dan normaal. Maar daarentegen kon Aurelio sowieso al vrij gauw last hebben van een humeurtje en dat had hij al zolang hij zich kon heugen en dat is uiteraard heel lang geleden. Wanneer Sofia hem weer los laat en op het kleedje gaat zitten loopt hij ook naar het kleedje heen om bij haar te gaan zitten. 'I will never let you go love, I promise' zei hij haar en haar weer een teder kusje geeft.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 20, 2013 22:25:58 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar AUrelio toen hij weer bij haar kwam zitten en ontvind zijn kus even rustig en kroop weer tegen hem aan, terwijl haar glimlach de omgeving bekeek, en daarna naar hem, en ze sloeg rustig een hand om haar heen. Verderop stonden de tulpen weer in volle bloei, en ze keek er ook even naar, Sofia was dol op tulpen. Vooral de witte vond ze prachtig en dat wisten beide heren wel. Sofia had het hun al vroeg verteld. Dat ze heel veel van witte tulpen hield was dus ook niet bepaald meer een geheim voor iedereen. Ze stond nu dan ook even op, pakte een tulp uit het veld en kwam ermee terug, waarna ze weer naast hem kwam zitten.'' Jij wist altijd al dat dit mijn favoriete bloemen waren.'' sprak ze en stak de tulp even naar hem uit voor een moment. '' prachtig zijn ze niet?'' sprak ze dan ook terwijl ze naar hem en de tulp keek.
Duccio De Luca
De jongen liep door Firenze, zijn dagelijkse wandelingetje, zoals altijd. Zijn familielijnen na hem was hij eigenlijk al uit het oog verloren, hij had op een geven moment zoveel kleinkinderen en achter kleinkinderen en ga zo maar door, dat hij het nogal kwijt raakte, en hij gaf ook niets om ze, zolang hij in pik maar een huis kon geven was Duccio meer dan eens gelukkig. en alleen datgeen stede hem al zo apart van zijn broers eigenlijk, als je even het vampier en weerwolf gedoe aan de kant zet. Hij was nogal een seksfanaat. Het zou je dan ook nog niets verbazen dat hij al heel wat SOA's voorbij heeft zien komen, maar die eigenlijk allemaal genezen waren, want ook Duccio kreeg je net zoals de broertjes van hem niet gemakkelijk dood eigenlijk. Hij zuchtte terwijl hij door de straten van Firenze heen wandelde en langs het veld ging, waar hij al direct zichzelf omkeerde toen hij ag dat zijn broer er zat. Hij wist niet of hij überhaupt hem nog zou herkennen, maar dat kon Duccio meer dan weinig schelen. Tenslotte was het lange haar er nu af, was Duccio iets meer gespierd dan vroeger, droeg hij een pet, en bovenal hele andere kleding.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 21, 2013 15:33:36 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio glimlachte en keek toe hoe Sofia naar de witte tulpen liep, Aurelio wist al een aardige tijd dat ze van die bloemen hield en door hem wist Ezio er ook van die het toen tot zijn idee had gebruikt, en we kennen verder de rest van het verhaal wel. 'Hoe kan ik dat vergeten...Ik let op' zei hij haar met diezelfde glimlach en hij even knikt wanneer ze hem de vraag stelt of hij de bloemen ook prachtig vind. Als er dan iemand langs loopt kijkt hij degene even na, want het was een aardige tijd dat hij zijn broer Duccio had gezien, maar ergens leek deze man op hem maar daarentegen ook weer niet, kort samengevat wist Aurelio het dus niet helemaal zeker. Daarbij hij zou sowieso niet echt verwachten dat zijn broer nog zou leven, want was hij niet mortal of heeft hij al die jaren geleden iets gemist.
Matt
'Alright I shall remember it for next time' zei hij en glimlacht, Matt wist het alleen niet echt helemaal zeker over het twee kussen op de wang of de hele begroeting hoe ze het hier doen, achja een hand geven zou vast kloppen, Aurora zag er wel uit als iemand die het zou weten dus Matt vertrouwde er gewoon op. 'Yes I know it's old, luckily I don't look like my age' grapt hij 'which would be very strange, cause if I was human I would be a pile of bones now, yes ok then' zei hij waarbij hij weer in zijn handen klapt. Hij keek toen om zich heen of hij ergens een persoon zag die niet deugde, want de ongure typen kwamen altijd in deze steegjes. Wanneer hij verderop dan twee mensen ziet, een hoertje en een man die te zien aan zijn ring overduidelijk getrouwd was en dus vreemd ging. 'Look dinner...And it still sounds weird to say that' zei hij. Matt beschouwde deze personen als slecht om het feit dat de man niet eerlijk was aan zijn vrouw en het hoertje hem dat liet doen en daarbij haar lichaam aan iedereen gewoon prijs gaf, het was verkeerd. 'So which one do you want' zei hij alleen verstaanbaar tegen Aurora.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 21, 2013 16:53:40 GMT
Sofia Sartor
Ze zuchtte even voor een moment en keek naar de man die Aurelio even volgde en haalde haar wenkbrauw op.'' Wat is er liefje?'' vroeg ze rustig en keek ook even naar de man die voorbij ging, maar zij herkende hem niet. Natuurlijk zij was natuurlijk nog niet in hun leven toen Duccio voor het laatst in hun beeld was. Ze streek even over zijn borst heen en drukte haar lippen even zacht op zijn wang, en leunde daarna helemaal tegen hem aan terwijl ze de tulp op haar borst neer legde. Stiekem hoopte ze op een trouwerij binnenkort, zij met Aurelio, maar hij moest haar vragen, dat was normaal. Tenminste dat was normaal in haar ogen.
Duccio De Luca
Hij liep gewoon door, en ging verderop maar wel zitten. Misschien net in het zcht van Aurelio, en nu kon hij prima zijn gezicht zien, maar Duccio was niet zo slim op dat vlak. Hij wou namelijk altijd centraal zitten voor de dames. Dat was een techniek van Duccio. Niet zo slimme truc misschien, maar zo lokte hij wel de meeste dames, en zo ook nu ging hij op een dame af, die hij direct aan keek, en mee begon te flirten, om het meisje direct speciaal te laten voelen Hij vond het meisje niet leuk, maar de seks was gewoon belangrijk voor Duccio. Oh ja, hij vond de roodharige dame bij Aurelio op het kleedje ook wel bijzonder om te zien, maar door Uarelio zou hij daar niet zo snel iets mee proberen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 24, 2013 12:18:19 GMT
Aurelio Auditore
Aurelio bleef de man volgen, maar keek toch even naar Sofia wanneer ze hem iets vroeg. 'Die man, ik denk dat ik hem ken' zei hij tegen haar. Hij ontving haar kusje op zijn wang met een glimlach waarbij hij zijn arm even om haar heen slaat maar zijn blik alweer op die man was gefikseerd. Dan als de man op het bankje gaat zitten en diens gezicht duidelijk word herkent Aurelio hem, maar hoe kan dat, hoe was dit mogelijk. Zover hij wist moest zijn broer Duccio als mens door het leven gaan, was het niet zo dat mensen niet immortal konden wezen dan hoe kon het zo zijn dat zijn broer hier was, had hij iets gemist. 'Dat is mijn broer, Duccio' zei hij toen tegen Sofia 'Duccio' riep hij toen gewoon vervolgens.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 24, 2013 12:50:54 GMT
Sofia Sartor + Duccio De Luca
Sofia keek naar hem en glimlachte even.'' maar Ezio is toch je broer?'' vroeg ze onbegrijpend en keek ook even naar de man die met een vrouw stond te flirten, en die vrouw trapte er ook gewoon in, maar Sofia prikte er wel doorheen dat hij heel ergens anders op uit was en keek naar de man die nu zijn naam hoorde en op keek. De vrouw lachte enkel en keek naar Duciio ie duidelijk een beetje anders keek, dan hij eigenlijk zo moeten kijekn.'' ik kom terug lief..'' sprak Duccio nu ook rustig en wou eigenlijk wegvluchten, maar hij wist hoe temperamentvol zijn broer kon zijn, en wist ook niet of hij dat nog steeds was. hij keek of hij Ezio zag, maar dat leek niet het geval en ging voorzichtig zijn kant uit, nadat de vrouw hem nog even met een glimlach na keek.'' eh hi..'' sprak hij tegen hem en bleef toch op afstand staan, waarna hij zijn hoedje een beetje anders zette voor een moment.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 29, 2013 16:31:21 GMT
Aurelio Auditore
'Ezio is ook mijn broer, maar ik heb nog een broer, want ik ben van een drieling en dat is onze andere broer, het verbaasd me alleen dat hij nog leeft want het was Ezio en ik die immortal door het leven moesten, Ezio als vampier en ik als weerwolf, Duccio was de mortal van ons drie' zei hij alleen verstaanbaar tegen Sofia omdat niet hoefde mee te genieten. Wanneer zijn broer dan dichterbij komt wanneer hij hun ook heeft gespot blijft Aurelio hem aankijken tot hij voor hun staat, nou ja Aurelio zag ook heus wel dat hij op afstand bleef staan, maar hij wist het nu wel honderd procent zeker dat dit Duccio, heel simpel gezegd want waarom zou hij anders op de naam Duccio reageren. 'Dit is werkelijk verrassend, ik had niet gedacht dat ik jou nog zou zien' zei hij duidelijk nog steeds verbaasd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 30, 2013 3:13:44 GMT
Sofia sartor + Duccio de Luca
duccio keek naar hun beide en sofia keek even naar de kerel voor een moment, maar sofia vertrouwde hem niet, ook al was het dan een broer van Aurelio. Duccio kwam nu wat stappen dichterbij en keek nu beter naar Aurelio. " Even verbaasd als mij, ik dacht dat jullie niets met Firenze hadden.. dat de villa en het stadje alles was." Sprak hij enkel en keek hem aan, al kwam een andere man Nu vrij boos aangelopen."Duccio de Luca!jij vuil zwijn! Hierkomen, ik hoop voor je dat je niets met mijn dochter hebt gedaan, jij vuile smeerlap!" Sprak de man,en deze woorden moesten voor Aurelio ook bekend klinken, want hoe vaak had Duccio zich wel niet in de nesten geholpen? Zeg maad gerust dat Duccio er een ster in was. Hij keek even om naar Aurelio en knikte." Nou het was leuk je weer te zien, tot ziens maar weer he, ik moet rennen."sprak hij enkel en Duccio begon al te rennen terwijl de man hetzelfde deed." Kom terug smeerlap!" Sprak de man en Sofia kon er niets aan doen, maar die begon nu wel even te lachen om het gedrag van Duccio.
|
|