Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Jan 1, 2014 21:49:26 GMT
Aurora:
Ze glimlachte naar Matt, hij was grappig. Ze snapte niet wat hij hier precies deed en waarom niemand hem ooit al eens met iets doorboord had. Het leek er namelijk niet altijd op dat hij werklijk zo slim was als dat hij zelf zei. "Daar heb je inderdaad gelijk in." Antwoordde ze hem, het was maar goed dat hij er niet uit zag als zijn leeftijd. Ze slikte, toen hij het woordje dinner zei, keek ze ook gelijk op. Haar bruine ogen kregen wat zwarte aderen, maar ze zorgde er al snel voor dat ze weg waren. Nu was het haar beurt om met een glimlach in haar handen te klappen. Het maakte haar op dit moment niet veel uit wie ze van de twee had. "De man." Ze slikte, wist eigenlijk ook niet waarom. Ze liep dan ook naar de twee toe en keek naar de man met een speelse glimlach. "Mag ik even storen?" De man keek haar onderzoekend aan en Aurora knipoogde naar hem. Ze ging met haar gezicht dichter naar die van hem, alsof ze hem een kus wilde geven. "Kom met mij mee en maak geen geluid" Met een kleine glimlach keek hij haar aan en knikte, maar ver kwam de man niet. Want ze plaatste haar hand al over zijn gezicht heen, haar vingers duwde ze hard in zijn schedel. Daarna plantte ze haar tanden in zijn hals, ze wist dat het niet goed was om haar honger te lang op te houden. Dan werd ze agressief, maar ze was bang dat ze dat altijd zou doen als ze meer at.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 2, 2014 18:00:23 GMT
Aurelio
Aurelio luistert naar wat zijn broer hem vertelt over dat hij net zo verbaasd kennelijk als Aurelio zelf is over hun hele ontmoeting. 'Het is niet dat ik niks heb met Firenze, het is gewoon simpel een geval dat ik niet graag in de buurt van onze broer Ezio ben, niet uit angst...Maar Ezio heeft zijn nieuwe familie en wij zijn gewoonweg niet belangrijk meer' zei hij kalm en met zijn handen op de rug zich naar het geschreeuw omkeert en iedereen in feite kan meegenieten wat de man allemaal aan het schreeuwen is en ja die woorden komen hem meer dan bekend voor want Aurelio wist hoe zijn broertje Duccio was. Het was alleen dat Aurelio nu met zijn broer wou praten en niet over een aantal honderd jaar ofzo. Hij staat dan ook eigenlijk vrij vlot voor de man die achter Duccio aan wou rennen. 'Ik ben er zeker van dat we hier wel een andere oplossing voor kunnen vinden, we zijn allen volwassen' zei hij tegen de man. De man haalt echter uit naar Aurelio wat Aurelio heel makkelijk afweert en je de botten in de hand van de man hoorde breken. De tranen sprongen de man al vrij vlot in de ogen, waarop hij er vandoor rende wanneer Aurelio hem los liet 'Duccio!' riep Aurelio zijn broer toen weer.
-Matt komt later -
|
|