Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 22:06:56 GMT
Dominic Hij had de uitbarsting van Selene gehoord maar voordat hij er op kon reageren was ze de caravan al weer uit. Hij bleef op bed liggen en staarde naar het plafond terwijl hij naar Siara luisterde. Er vormde toch een traan in zijn ooghoek die een weg zocht langs zijn wang naar beneden. Hij knikte even toen ze vroeg of ze al 7 jaar in een leugen geloofde.Hij hoorde de vraag wat ze nog waard voor hem was en een andere traan volgde het spoor van de vorige traan naar beneden " Je betekend heel veel voor mij Siara " sprak die zacht en keek haar niet aan maar bleef naar het plafond staren. Even sloot hij zijn ogen toen ook Siara een best lange tijd zweeg. En ook zei sprak de woorden die hij eigenlijk niet wilde horen. Hij moest kiezen. Hij schudde zijn hoofd, kwam om hoog n begon zich aan te kleden. Hij trok zijn boxer en zijn broek aan en raapte zijn hemd van de grond en keek siara aan " Dan ben ik nog liever alleen " Sprak die en keek even naar je buik en slikte even " Dan heeft de kleine teminste een kans om een eerlijke vader te krijgen, die zijn hart wel voor 100 % aan zijn moeder kan geven. Ik moet een tijdje weg, ik moet tijd voor me zelf hebben nu en nadenken " Sprak die zacht en keek je aan en trok zijn hemd aan " Ik zal altijd van jou en die kleine houden. " sprak die waarop nog een traan volgde, nu uit zijn andere ooghoek. Hij bukte naar voren om haar zacht een kus op der wang te geven en liep toen naar buiten waar hij Selene bij de auto zag staan. Even zuchtte hij en liep naar zij neigen auto. Hij zou een tijdje weg gaan, nadenken. Hij trok de deur open en keek nog voor een laatste keer naar Selene waarna hij instapte
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 22:18:22 GMT
Selene Swann
Ze keek op toen de caravan open ging en zag dom, en gaf hem alleen momenteel maar een vuile blik, meer omdat ze behoorlijk pissig was. Ze draaide zich weg en stapte in haar auto nu en begon haar pistool helemaal uit elkaar te halen en elk onderdeeltje stuk voor stuk uit frustratie schoon te maken. Maar Dom Vloog steeds weer in haar hoofd. Nee zij was niet dronken geweest en ze had alles gemeend. Toen ze nog net het wapen uit elkaar had liet ze het op de andere stoel liggen en gaf ze een dreun op haar stuur waardoor er per ongeluk een keiharde toeter af ging, en ze snoof even voor een moment, waarna ze de mustang startte, en begon te rijden, nadat ze vlug alle onderdelen in het dashboard kastje had gedaan en racete nu met volle vaart het terrein af, de straten op. Ze bleef vewoon overal 100 tussendoor rijden, ze was afleiding aan het zoeken, want van mooie momenten voelde ze zich weer verraden door Dom en Selene was niet zo vergevingsvol, en vooral nu niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 22:21:32 GMT
Siara
Ze keek naar hem en wachtte tot hij zou praten, tot hij haar vragen zou beantwoorden. Hij schudde zijn hoofd op haar woorden en ze slikte. Was het zo moeilijk om te kiezen? Ze was 2 maand zwanger van hem, ze verwachtten een baby, een nieuwe Toretto en dan nog kon hij niet kiezen? Hij kwam overeind en begon zich aan te kleden. Ze wilde niet dat het kind een andere vader kreeg dan zijn oorspronkelijke vader. Hij zei dat hij altijd van haar en de kleine ging houden en zag de traan die uit zijn ooghoek rolde. Ze slikte eventjes en veegde met haar vingers de tranen weg en zorgde dat de kus op haar lippen was in plaats van haar wang. Ze wilde zijn hand nog zacht vast nemen, vragen of hij niet gewoon kon blijven maar hij liep al naar buiten. Ze ging in de opening van de caravan staan en slikte, keek hem na. Ze keek nu ook naar Selene die er ook vandoor scheurde. Ze voelde de sleutels van Kaylen's Stingray nog in haar zak zitten en keek naar de wagen. Ze ging achter Dom aan, ze ging hem niet laten gaan nu. Nee, ze nam het risico niet meer. Ze keek nog even naar hoe hij in zijn wagen stapte en rende snel naar de stingray toe. Ze opende deze en stapte in, startte de motor. Of ze Dom zou kunnen bijhouden met deze wagen was haar een raadsel. Ze hoopte van wel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 22:27:43 GMT
Dominic Hij had de hand van Siara over zijn wang gevoeld die de tranen weg hadden geveegd. En dat ze haar hoofd bij draaide zodat de kus op haar lippen kwam en niet op haar wang. Misschien moest hij toch bij Siara blijven, hij was fucking vreemd gegaan maar ze had hem niet haar afgeslagen bij die kus, ze had liefdevol zijn tranen weggeveegd zoals altijd. maar al gauw schrok hij op uit zijn gedachte toen hij de toeter hoorde van de auto van Siara en zaghaar weg rijden. Hij pakte zijn mobiel en zocht haar nummer op en opende een smsje bericht Selene, het spijt me, maar ik zweer bi jde maan dat ik echt van je hou. En die 3 uur geweldig waren. Ik heb je nooit gezien als afleiding. Die had ik al in de drank gezocht en daar gevonden zoals altijd. Ik heb besloten alleen te blijven. Siara zal een andere vader moeten zoeken voor haar kindje, en jij een jongen die geen domme fouten maakt. Maar weet dat mijn liefde voor jou, en de passie die wij hadden dat moment niet fake was. Dom Hij verzond het en starte de motor. Hij gaf gas en reed het erf af. Hij zou naar hun huis gaan en daar zijn spullen pakken en naar de garage rijden op Brian zijn erf. Eenmaal van het terein begon hij flink gas te geven richting hun huis waar hij ook slippend tot stilstand kwam en uitstapte. Hij liep naar de deur die hij opende en regelrecht liep hij naar boven waar hij zijn sporttas pakte en de kast open trok en er allemaal kleren in gooide
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 22:34:42 GMT
Selene Swann
Nu pas, nu ze aan het rijden was, begonnen ook de tranen op de wangen van Selene te verschijnen. Ze hoorde haar telefoon,maar liet het even erbj tot ze tot stilstand kwam aan het einde van een weg, en aan de rand van een ravijn en stopte voor een moment en keek naar beneden. Oh wat had ze zin haar auto nu die klippen af te rijdn. Niemand zou haar toch missen. Ze was opnieuw verraden, en dit keer trok ze het bijna niet meer. Ze was niet bang, maar dacht aan andere dingen. Ze las nu de Sms van Dom en snoof even voor een moment. Ze drukte direct op Antwoorden en zuchtte even. Ach zout op Dom. Je hebt me verraden zoals zoveel mannen. maar geen zorgen, ik ben niet de vrouw die je terug gaat zien in je leven. Vaarwel Dom, en tot nooit meer ziens. Stuurde ze maar terug en stpte weer in de mutang, en begon de berg op de rijden. Nee dit ravijn was niet diep genoeg, en doden met je geweer? dat was gewoon zielig. Maar Selene was te vaak verraden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 22:42:29 GMT
Siara
Ze wachtte tot hij weg reed en scheurde gewoon achter hem aan. Ze had al wel een idee naar waar hij reed via deze weg, naar hun huis. Ze reed dicht bij hem en kwam ook tot stilstand bij hun huis. Ze zag dat hij naar binnenliep en slikte even. Wat ging hij eigenlijk doen? Waar ging hij heen dan? Ze stapte zelf ook even uit de auto en rende snel naar binne, naar de slaapkamer en zag hem daar zijn sporttas pakken en kleren erin gooien. "Dom, alsjeblieft." Sprak ze ook meteen en trok hem even weg van de sporttas en nam zijn gezicht in haar handen. "Je denkt niet helder na momenteel." Zei ze dan ook zacht tegen hem en streek over zijn wang met haar duim. Nee, ze kon nooit echt lang bang zijn op Dom, zelfs niet na wat hij haar had geflikt. "Waar ga je heen nu?" Vroeg hij dus ook zacht aan hem en hield zijn wangen vast. Ze hoorde zijn telefoon afgaan alsteken dat hij een berichtje had gekregen en slikte even. "Ga je bij Brian intrekken of wat?" Vroeg ze nu ook gewoon aan hem en keek hem aan. Ze hoopte alsnog dat hij toch voor haar zou kiezen, puur voor hun kindje en voor de 7 jaar dat ze nu al samen waren..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 22:47:33 GMT
Dominic Hij hoorde beneden wat en keek nog even naar de foto van hem en Siara op zij nnachtkastje. Hij twijfelde even maar besloot toch om hem te laten staan. Hij wilde ijn tas dicht ritsen en hoorde toen wat en zag niet veel later Siara binnen komen. Hij ritste zijn tas verder dicht en hoorde haar spreken en voelde hoe hij bij de tas weg getrokken werd. ze sprak dat hij niet helder dacht, nee dat klopte ook. Er spookte 2 vrouwen door zijn hoofd. Ze vroeg waar hij heen geen, en al snel kwam de vraag of hij naar brian ging waarop hij even knikte. Hij widle dat berichtje zien. Hij zette een stap bij haar weg en keek haar aan " Ik moet even alleen zijn Siara dat is beter voor jou, selene en mij nu " hij pakte zijn tas van bed. " Over geld moet je je geen zorgen maken, en er zal altijd iemad op je letten " sprak die en liep de kamer uit en viste zijn mobiel uit zijn broekzak en las het smsje. Hij drukte niet op antwoorde maar op bellen en liep het huis uit en gooide zijn sporttas op de bijrijder stoel, nog even keek hij naar het huis stapte in en reed weg. Nog steeds wachtend tot de telefoon opgenomen werd
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 22:54:11 GMT
Selene Swann
Ze hoorde de telefoon gaan net nu ze op deze berg was gereden en stopte, om gaf te geven om nu dat Ravijn in te rijden. Ze keek wie het was en snoof even en nam hem op.'' Dom, ga weg, en bel me niet meer.'' sprak ze direct in plaats van een normale begroeting te doen.'' Ik hoef je niet meer te spreken, en als jij je daar niet mee kan vinden, dan heb je pech Dom. Ik was een pleziertje voor je, geef het nou maar gewoon toe in plaats van jezelf erom heen te draaien. Zoals ik al zei, tot nooit meer ziens.'' Sprak ze en wachtte geen antwoord af, gooide haar telefoon op de achterbank en keek naar de rand van het ravijn. Ze bromde de motor van de mustang even en glimlachte.'' Hier endigt dit leven en begint een nieuwe.'' sprak ze en begon langzaam gas te geven.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 22:55:34 GMT
Siara
Ze keek naar hem toen hij gewoon verder ging met wat hij bezig was. Hij zette een stap van haar weg waardoor ze haar handen dan maar liet zakken en zijn woorden aanhoorde. Ze wilde niet dat er altijd iemand op haar lette.. Ze wilde dat ze iemand had om naast te slapen waar ze zich veilig bij voelde, waar ze alles tegen kon zeggen. Ze slikte even toen hij gewoon de kamer uitliep zonder verder nog wat te zeggen en keek naar de foto op het nachtkastje van haar en Dom. Ze streek er met haar vingers even overheen en zuchtte. Toen was ze gelukkig.. Ze liep nu ook weer naar beneden, zag hem nog net wegrijden en sloot de deur achter zich. Ze rende weer naar de stingray met wat tranen prikkend n haar ogen en reed weer op volle snelheid achter hem aan, zich niets aantrekkend van de andere mensen op de baan. Ze zag hem in de verte al rijden en probeerde hem bij te houden, dat moest gewoon. Ze moest bij hem blijven. De vermoeidheid van deze hele dag begon haar tol te eisen, maar ze bleef rijden. Ze zou pas slapen als ze echt niet meer kon, ze kon dus nog wel even doorrijden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 23:00:50 GMT
Dominic Hij had helemaal niet door dat siara achter hem reed. Hij hoorde hoe er opgenomen werd en hoorde haar spreken. Hij wilde er tussen komen maar ze zei tot nooi tmeer ziens en gooide de telefoon weg. Tot zijn geluk had ze niet opgehangen want hij hoorde de motor draaien " Selene ik wil verder met jou !! "Schreeuwde hij. Hij was lichtelijk in paniek num aangezien de geluiden van buiten de auto hem niet aan stonden. Er was veel te veel wind waar zij was. En hij was bang dat ze zich zelf van kant ging maken, daar zou hij echt niet mee kunnen leven. "S elene ik hou van jou ! Ik wil mijn leven met jou delen !! " Probeerde hij over de ronkende motor heen te schreeuwen van af de achterbank. Dit was pure paniek.Natuurlijk ook veel liefde maar dat voelde hij ook voor Siara. en hij wist hij moest 1 van de twee pijn doen. Maar liever nu haar leven kunnen redden, en alles aan Siara uitleggen. Dan nu een dood op zijn geweten te hebben na zijn idee. zTranen begonnen nu ook over zijn wangen te lopen. waarom had hij dit gedaan, als die nooit zoveel gezopen had, waren die gevoelens nooit naar boven gekomen. Selene had die er altijd wel leuk gevonden, altans qua uiterlijk. maar hij had fucking nooit naar de fles moeten grijpen. Misschien kon hij zich beter dood rijden. Brian kon voor Siara en het kindje zorgen. En hij wist wat Jesse voor selene voelde. Daar voelde hij zich nu ook erg schuldig over. Hij sloeg een andere weg in. Niet naar Brian zijn huis maar naar een drukke spoorweg overgang
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 23:06:12 GMT
Selene Swann
Zijn woorden had ze niet meer gehoord, en reed de wagen de rand af, en de auto stortte naar beneden, al had selene niet ingeschat dat de weg daaronder liep, en de neus van de auto raakte volop het asfalt, waardoor Selene richting het stuur vloog, en de Airbag dis functioneerde waardoor ze volop tegen het stuur klapte, en de auto op zijn dak belandde. Selene leefde nog, maar was buiten bewustzijn geraakt, en een voorbijganger, belde direct een Ambulance, die de weg van Dominic langs zou rijden, richting de bergen. De ambulance broeders begonnen har even later uit de auto te helpen, en haar op een brancard te leggen. Haar gezicht was lelijk verminkt door een flinke jaap die over haar voorhoofd liep, en die werd ook direct ter plekke verbonden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 23:11:39 GMT
Siara
"Waar ga je nou weer heen." Murmelde ze tegen zichzelf toen hij een andere weg in sloeg en reed gewoon meteen achter hem aan. Hij leek te roepen naar iets, ze kon niet zien wat hij riep, en waarschijnlijk wilde ze het ook gewoon niet weten om de pijn te besparen. Ze beet op haar lip en bleef hard gas geven tot ze bijna met haar neus de achterkant van zijn wagen raakte. Ze zou nu niet meer weggaan van hem. Ze had geen idee waar hij heen ging, maar ze wist dat het niets goeds betekende. Een leven zonder Dom? Nee, dat kon ze niet meer hebben. "Kom op Dom, waar ga je heen?" Mompelde ze weer tegen zichzelf en hield goed in de gaten waar hij heen reed. Ze begon een beetje te bedenken waar hij heen kon gaan. Deze weg had ze bijna nog nooit gebruikt..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 23:15:51 GMT
Dominic Hij had nog van alles gehoord, een klap en toen niks meer. Het duurde ook niet erg lang of in tegen gestelde richting kwam een ambulance aanrijden. Vast ergens eenauto ongeluk. Hij sloeg rechts een smal weggetje in en gooide zijn mobiel naar achter. Halverwege het weggetje remde hij. Hij doofde zijn lichten en pakte zijn zwarte jack en trok die aan. Hij zette de motor af en stapte uit de auto. Er kwamen hier om 3 a 4minuten treinen langs, dus bang dat hij langs moest wachten hoefde hij niet. Hij had twee pracht meiden pijn gedaan, en de liefde van 1 van zijn vrienden afgepakt. Nog steeds had hij gewoon niet door dat Siara hem gevolgd was. Hij was verdoofd en hij liep ook rustig op het spoor af. Zijn jack trok hij nog iets omhoog en langs het spoor bleef hij even staa. Over minuten kwam de volgende, was het over en konden selene en Siara door met hun leven
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 23:21:19 GMT
Selene Swann
De broeders vonden haa telefoon en belde het nummer wat zij als laatste had gebeld, om te kijken of ze een vriend of dergelijke van Selene zouden kunnen bereiken over haar ongeluk. De andere broeder begon de wond over haar hoofd en de politie kwam ook al snel, met een takelwagen om de mustang op te halen, die nu met takelwagen en al richting de spoorwegovergang reed waar Dom nu stond, en Selene nu in de ambulance gelegd werd, en langzaam reden ze weg, en de broeder probeerde nog steeds dat nummer te bellen. Natuurlijk reed de broeder niet langs het weggetje waar dom nu stond maar er wel langs, maar niet het exacte weggetje naatuurlijk. Dat zou allemaal wel toevallig zijn toch?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 23:26:31 GMT
Siara
Ze slikte en hield de omgeving in het oog. Ze zag de ambulance en slikte even. Wat was er gebeurd? Ze keek weer voor zich uit om Dom niet kwijt te raken, om te weten waar hij heen ging. Ze slikte eventjes en volgde hem het weggetje in. Alles begon nu op zijn plaats te vallen. Hij was toch niet van plan om? Was hij gek geworden? Ze scheurde voorbij de wagen van Dom heen toen hij was uitgestapt en naar de spoorweg liep. Ze kwam slippend tot stilstand net voor hem en stapte uit. "Ben je gek geworden?!" Sprak ze dan ook meteen en duwde hem wat van de spoorweg vandaan. "Dit kun je niet doen, dit mag je niet doen. Dit lost helemaal niets op." Zei ze tegen hem en had haar handen op zijn borst gelegd om hem weg te houden van het spoor. Al had hij natuurlijk meer kracht in zijn lichaam dan zij had, en daar baalde ze af en toe vreselijk van, dat ze hem niet tegen kon houden op zo'n momenten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 29, 2014 23:31:36 GMT
Dominic Zijn gezicht was nat van de tranen, al was dat natuurlijk niet te zien in het donker. Hij zette een stap achteruit toen Siara met de auto voor hem stopte en uit stapte. Wat ze sprak kwam allemaal maar hals binnen en niet veel later zag hij iets verder op de sleepwagen met de rode mustang van Selene. Dat had hij dus gehoord. Selene had zelf moord gepleegd, allemaal door hem " ze is verdomd dood door mij Siara " hij draaide haar naar de auto die flink in de prak zat " Ze heeft zich verdomd van kant gemaakt omdat ik niet van de drank af kon blijven " hij keek naar haar " Ik moet Siara. Ik heb joun leven verwoest, door mij is er iemand nu doo. Hoe kan ik nog met mij zelf leven. Voor mia hoef ik het niet te doen, die herkent me toch niet meer "s prak die en keek haar aan, nog steeds een gezicht vol tranen die maar bleven komen. In de verte zag hij de koplampen van de volgende trein al naderen " je kunt beter gaan Siara. Ga naar Mia en vertel haar de waarheid over Brian en haar. Vertel Brian de waarheid over Mia. " Hij zag de lampen dichter bij komen " En zorg goed voor ons kindje "Sprak die er zacht hees achteraan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 29, 2014 23:36:32 GMT
Selene Swann
De telefoon werd niet opgenomen, dus liet de broeder het eerst zo, en probeerde het volgende nummer wat in haar telefoon stond, het nummer van Siara. De Ambulance begon met gierende banden voorbij te rijden, en haalde op een korte termijn zelfs de takelwagen in die er reed, en reed naar het ziekenhuis, De broeder hield Selene goed in de gaten, maar selene had een natuurlijke drang om te vechten, om alles te overleven en pijn? dat kende Selene niet. Ze kwma nu in de ambulance ook bij en keek naar de broeder en pakte zijn arm.'' Is dit de hemel?'' vroeg ze nog wat zwak, ne de man zuchtte.'' je leeft nog, geen zorgen.'' sprak de man en ze kreunde, omdat de jaap die op haar hoofd had vreselijk pijn deed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 29, 2014 23:49:46 GMT
Siara
Ze keek ook even naar de sleepwagen en slikte even. Ze hoorde de woorden van Dom en er gleden nu ook tranen over haar wangen. "Dom, alsjeblieft. Nee.." Zei ze zachtjes en hield een hand op zijn borst, probeerde hem weg te houden van het spoor. "En al onze fijne momenten dan? Onze plannen? betekend het dan echt niets meer voor je? Alsjeblieft Dom. Ik kan niet zonder je. Mia kan ook niet meer zonder je. Ze begint haar herinneringen terug te krijgen, ze begint alles terug te krijgen." Zei ze zachtjes en duwde hem verder achteruit, weg van de sporen. Ze keek naar de koplampen van de trein en slikte. "Nee, ik wil niet gaan. Ik wil bij jou blijven, ik wil samen ons kindje zien opgroeien. Ik wil hem of haar niet alleen verzorgen." Snikte ze nu. Ze was bang, bang hem te verliezen en het kind zonder vader te moeten laten opgroeien. Ze legde haar hand nu op zijn wang en haar hoofd legde ze snikkend tegen zijn borst aan. "Je mag me niet alleen laten, Brian niet, niemand niet." Snikte ze. Ze voelde haar mobiel afgaan en keek naar het nummer. Selene.. Ze slikte en nam op. "Met Siara." Sprak ze snikkend. Er werd meteen uitgelegd dat ze Selene hadden, dat ze leefde en dat ze net uit even buitenwesten was maar nu weer terug was. Ze slikte. "Dom! Dom, Selene leeft nog. De ambulance waar ze in ligt belde net, ze leeft nog. Alsjeblieft Dom." Sprak ze weer in lichte paniek en veegde de tranen van zijn wangen, ze kon er niet tegen als hij huilde, dan wilde ze hem altijd troosten. "Alsjeblieft, ze leeft nog." Zei ze zacht en drukte de telefoon tegen zijn oor zodat hij het ook hoorde, dat alles in orde was met Selene, dat ze leefde. Ze was echt hopeloos, ze zat te janken tot en met, wilde hem redden van domme beslissingen. "Ze leeft." Herhaalde ze nogmaals zacht en legde haar hoofd weer verdrietig tegen zijn borst aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 14:34:59 GMT
Dominic Hij voelde hoe Siara hem tegen hield, helemaal over stuur was ze. Waarom had Selene dit niet gedaan. Dan was de keuze voor hem makkelijk geweest. Maar omdat ze nu zo deed, twijfelde hij wel aan of het voor haar niet alleen maar een spelletje was. En nu gewoon lekker dramatisch doen. Hij hoorde Siara eigenlijk maar half spreken, en ook de ambulance die in de verte reed met loeiende sirenes aan drongen niet echt tot hem door. Ze sprak dat hij niet dood mocht, of alles wat ze hadden geen zak voor hem had betekend. Ze sprak dat ze voor Mia, Brian en hun kindje moest blijven. Een hand over zijn wang liet hem toch weer iets terug brengen op aarde waardoor hij weer wat uit kon brengen. “ Dat is het niet Siara “s prak die zacht en pakte zachtjes je handen om ze van zijn borst te halen. “ Selene en ik kennen elkaar al een paar jaar, niks bijzonders “S prak hij en zweeg omdat de trein langs denderde. Dan de volgende maar “ Voordat ik jou kende reisde ik veel. Ik reisde zoveel mogelijk om bij race teams te kijken hoe hun dat allemaal deden. Daar ben ik Selene wel eens tegen gekomen. Ik heb nooit wat met haar gehad, maar ik vond der wel een hartstikke leuke mooie meid. “ Sprak die zacht. “ Toen kwam ik jou tegen en ben ik gestopt met reizen en heb ik haar nooit meer terug gezien. Ik heb ook nooit meer aan der gedacht. Toen ze op Race wars voor ons stond herkende ik haar niet eens meer. Maar er kwam steeds meer boven en ik wist het weer. Maar ik wist niet dat door de drank het gevoel voor haar zo erg omhoog zou komen “ Sprak die en keek naar je. “ jullie hebben me beide de keuze gegeven om te kiezen, de keuze die ik ook begrijp. Alleen een keuze waar ik niet mee kan leven “ Sprak hij eerlijk. Hij keek naar haar “ Voor Brian hoef ik niet te blijven, hij heeft zijn eigen gezin. Als ik nu verdwijn uit Mia haar leven zal ze mij ook verder niet herinneren. Aangezien niemand kan bevestigen of die herinneringen kloppen. “ Hij hoorde je telefoon gaan en hoorde je spreken dat Selene leefde. Dat kon niet en hij draaide zijn hoofd ook weg toen je de telefoon tegen zijn oor wilde doen en schudde zijn hoofd “ Ik wil het niet horen Siara. Voor mij is ze dood, dan blijft mijn dood makkelijker “Sprak die en zette een stap bij haar weg toen ze haar hoofd tegen zijn borst legde. “ Het is beter voor ons allemaal Siara, jij kan niet leven als ik kies voor Selene en andersom. Ik zou het me zelf nooit kunnen vergeven als ik jou verlaat terwijl je mijn kind draagt, maar ik zal Selene nooit kunnen vergeten “Sprak die eerlijk en streek over zijn hoofd. “ ik wil dat je naar de auto loopt Siara, naar mijn auto “S prak die voor de duidelijkheid “ In het handschoenenkastje licht een doosje, ik wil dat die die pakt en dan mag je zelf kiezen of je de inhoud wilt houden of wilt verkopen “S prak hij. Als hij dit slippertje nooit had gemaakt, als hij nooit zo dronken was geweest had hij Siare na Race wars ten huwelijk willen vragen. Alles was al geregeld en Brian had hem geholpen hiermee. Het was een gouden ring, hun namen stonden er al in en de datum dat ze 7 jaar geleden wat kregen. Het enige wat er nog aan had hoeven gebeuren was de datum van hun trouwe er in te graferen. Maar dit was nu niet meer van toepassing. Hij kon niet iemand ten huwelijk vragen terwijl hij ook stapel was op iemand anders “ Ik wil dat je ons kindje alles eerlijk verteld. Hoe grote klootzak zijn of haar vader was geweest. De Dodge neem je mee Siara en geef je aan hem of haar zodra het 18 word. “ Hij keek naar je “ Als die de auto niet wilt wil ik dat de auto naar Mia gaat, die zal er hopelijk over 18 jaar niet meer bang voor zijn. Het was ook haar vader “s prak hij en zag opnieuw in de verte koplampen aan komen. Nu moest het gebeuren want hij ging zich alleen maar ellendiger worden, en hij zag het niet zitten zich gewonnen te geven en in ene kliniek komen omdat hij depressief was. Dan kon hij zich beter aangeven bij de politie en voor 25 jaar naar Lampoc, al zou dat nu wel langer zijn. Aangezien hij de vorige keer ontsnapt was. Nou dan zat hij 30 jaar vast, maar het leven in de gevangenis, zelf zoon gevangenis als Lampoc was altijd beter dan een kliniek. Nee dat was echt niks voor dom. Hij zag de trein langzaam naderen en keek nog even naar Siara. “ het spijt me “Sprak die fluisterend tegen haar terwijl hij langs haar heen stapte terug richting het spoor. Hij wist dat als hij echt wilde hij Siara makkelijk op de grond kreeg. Maar hij deed het niet, want nee vrouwen hoorde je geen pijn te doen. En toch had hij dat nu gedaan, oke dit kwam niet door ze te slaan of wat dan ook. Nee dit was erger, hij had 2 harten gebroken en 2 levens vernield. En daar zou hij nooit mee kunnen leven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 14:49:26 GMT
Selene Swann
De ziekenwagen naderde het ziekenhuis, en zij werd naar binnen gebracht, met een uurtje zou ze toch weer op straat staan, boven wonder had ze enkel haar pols gekneust, en een flinke jaap op haar hoofd, die momenteel gehecht werd. De dokter sprak verder, en begon nu ook over een bevruchtte eicel.. ze was zwanger.. maar dat Selene momenteel niet in de poging was om te beslissen of het weggehaald moest worden, doordat de klap op haar hoofd ook haar korte termijn geheugen vernield kon hebben. Was niet zo, maar Selene stond ook diect weer buiten zomenteen, en zou de pijn negeren. Selene zou het kind waarschijnlijk houden, maar wou Dom er dan nooit wat over vertellen. Al kon dat nu sowieso niet meer, want het werd al verteld aan de telefoon, dat ze eigenlijk net zwanger was, en de eerste symptonen in haar lichaam begonnen, en de eicel zich langzaam aan het innestelen was in de baarmoederwand. Een verschijnsel wat al binnen de eerste vier uren na de sex kon voorkomen. Maar dit proces zou nog heel lang duren voor er daadwerkelijk een kindje zou gaan groeien in haar buik. Ze keek naar de doctoren en ze slikte even.'' Ik ga zo wel weg, ik haat het om vertroeteld te worden, en zoveel pijn doet het nu ook weer niet.'' Sprak ze koppig en de dokter schudde even zijn hoofd.'' U moet hier nog even blijven mevrouw, en zij schudde opnieuw haar hoofd.'' Zoveel pijn oet het niet, en ik laat me niet dwingen.'' ze was aardig zeker van zichzelf, al deed haar pols echt wel vreselijk veel pijn, ze wou het simpelweg niet toegeven.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 30, 2014 16:15:51 GMT
Elijah
Elijah keek eerst naar Sofia wanneer ze begon te spreken dat ze wel mee wou gaan met Brian voor steun, wat hij ook wel kon begrijpen ergens, maar hij dacht gewoon dat het eerst beter zou zijn dat Brian eerst even alleen ging, juist omdat hij zich al zo schuldig voelde en zo kon hij in alle rust tegen Kaylen praten zonder dat er iemand in zijn nek zat te hijgen om het even zo te verwoorden. Een klein glimlachje verschijnt dan ook even kort op zijn gezicht wanneer zijn broertje inderdaad zelf aangeeft dat hij even alleen wil gaan, waarop hij ook luistert naar de woorden die hij daarop tegen hem sprak. ' Het is meer dan begrijpelijk dat we op dit moment niet bij kunnen praten Brian, want er zijn situaties die voorop komen te staan en dit is er uiteraard absoluut een van. Dus excuses is werkelijk niet nodig. Zo gauw het mogelijk is zal ik er zijn om dat drankje als nog met je te doen, want ik ben van plan om nog wel een poos te blijven, iniedergeval in de buurt' zei hij hem rustig.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 30, 2014 16:24:15 GMT
Siara
Ze bleef snikkend tegen hem aan staan en merkte hoe hij haar handen van zijn borst haalde. Waarom? Waarom deed hij nu zo? Al die jaren was ze zo gelukkig geweest met hem aan haar zij. Ze had hem gesteund en had steun bij hem gevonden als het tegen zat. Hij zei dat Selene en hij elkaar al een paar jaar kende en ze slikte even. Het was niets bijzonders voegde hij er aan toe. Hij zei at hij niet met die keuze kon leven en slikte eventjes. Aan har telefoon hoorde ze dat Selene ook zwanger was. Nee.. Ze wilde niet dat zij ook zwanger was. Ze wilde als enige Dom's kind dragen.. Ze liet de telefoon gewoon vallen en merkte hoe hij een stap bij haar wegdeed toen ze haar hoofd tegen zijn borst legde. Ze wilde gewoon zijn liefde weer even voelen, zijn warme, sterke armen om haar lichaam heen. "Ik kan niet leven zonder jou Dom." Zei ze zacht. "Je hebt me uit mijn vorige leven gehaald, je hebt me er zowat uitgered toen ik op het punt stond te breken. Zonder jou lag ik al lang onder de grond." Zei ze zacht tegen hem. "Ik vraag ook niet haar te vergeten Dom.." Fluisterde ze. Tranen stroomden over haar wangen en ze hoorde zijn woorden dat het hem speet. Ze wilde hem niet vertellen dat Selene zwanger was, bang dat hij daardoor wel ging bijdraaien en meteen naar het ziekenhuis ging om haar te bezoeken, en haar weer gewoon achter liet. Maar als het een manier was om hem te redden.. Misschien.. Ze liep meteen weer achter hem aan en sloeg haar armen om zijn middel heen, greep zich goed aan hem vast. "Ze is zwanger Dom..." Zei ze zacht tegen hem en slikte. Als hij nu weg ging, zou het haar zeker breken, dan voelde ze zich niets meer waard. Dat zou betekenen dat het kind wat Selene droeg meer voor hem betekende dan het kind dat Siara droeg. Ze hield hem zacht vast, was bang nu van hem afgehaald te worden en dat hij zijn wagen nam naar het ziekenhuis. "Ik wil niet meer dat je kiest, ik wil gewoon weer gelukkig zijn. Het kan me niet schelen of het nou met of zonder die Selene is. Maar laat me alsjeblieft niet in de steek." Zei ze zachtjes en hield hem nog steeds vast. Ze wist dat ze niet gelukkig ging zijn als ze hem moest delen met Selene, als ze misschien zou moeten aanhoren dat selene beter was als haar. "Was ze beter als mij? Dom?" Vroeg ze nu ook zachtjes, want daar was ze ook bang voor. Al was ze nog veel angstiger voor het antwoord daarop..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 16:30:29 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en knikte even na hij zijn woorden had uitgesproken en slikte even.'' Dom had een telefoontje, en was toen eigenlijk weg. Ik dacht dat het wel even kon, ze ligt toch te slapen..'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.'' Ik ga dan wel even terg naar Emma, Brian. Doe je wel rustig aan? of zal ik hier op je wachten, dan kan je met mij meerijden in de mustang.'' stelde ze voor en keek nog even naar Elijah, luisterde naar zijn woorden en glimlachte even een beetje. JA ze vond wel dat Brian een beetje bij moest praten met zijn broer, maar ja zij wou het liefste ook met iedereen vriendjes zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 16:39:56 GMT
Dominic Hij zag dat je je telefoon gewoon liet vallen. Het verbaaste hem wel. Was er zulk erg nieuws verteld aan de andere kant van de telefoon. Hij hoorde haar spreken dat hij haar uit haar vorige leven heeft gehaald. Dat ze zonder hem al onder de grond had gelegen. Ze sprak dat ze ook niet vroeg haar te bergeten. maar als hij de keuze maken moest hij de andere vergeten. Anders zou hij zich altijd schuldig blijven voelen. Hij zag hoe ze weer naar hem toe kwam lopen en hem vast greep. Hij hoorde haar spreken dat Selene zwanger was. Dat kon niet. Het had bij Siara ook dik 5 jaar geduurd. Hoe kon het bij Selene nou gelij knu raak zijn. Hij maakte opnieuw je handen los en streek over zijn hoofd. Dat was niet mogelijk. Hij schudde ongelovig zijn hoofd. Ze sprak dat ze niet meer wilde dat hij koos "Dat wil je verdomd wel Siara want als ik zou zeggen ik blijf bij jou. maar 3 keer per week slaap ik bij Selene zou je dat nooit achepteren " Hij keek naar je en ook deze trein raaste voorbij. Hij liet zich op zijn knieën op de grond zakken en keek naar de grond. Hij hoorde haar vraag of ze beter was dan haar. " beter is niet het goede woord. "Sprak die en streek over zijn hoofd. Nu selene zwanger was, zou hij zowizo iemand moeten verlaten die een kind van hem droeg. Hij had nog liever dat beide kinderen hun vader niet zagen dan 1 wel en 1 niet. Zelfmoord was de beste oplossing hiervoor daar bleef hij achter staan. Die kliniek kwam hij van zelf wel weer uit
brian Hij hoorde ze bijde spreken en keek zxijn broer aan " Dan bel ik je morgen even als ik wakker ben " sprak die glimlagend en keek naar Sofia " Als je zou kunnen wachten zou dat fijn zijn, ik heb anders geen vervoer terug "S prak die waarna hij haar nog even een kus gaf en zijn broer een hand " Ik spreek je morgen " Sprak die en liep naar de kamer van Kaylen waar hij naar binnen liep. Hij pakte een stoel en zette die naast het bed neer en keek naar haar. ja ze zag er niet uit en dit was allemaal zijn schuld. Hij legde zijn hand op haar arm en zuchtte even " het spijt me hier vankaylen "S prak die tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 16:56:59 GMT
Selene Swann
Ze keek naar de dokter die haar direct aankeek en ze stond ook gewoon op.'' mevrouw Swann gaat u alstublieft zitten.'' Sprak de dokter maar Selene liep direct het ziekenhuis uit, want ze zou hier geen seconde langer blijven , zeker niet nu ze had gehoord dat ze zwanger was. De dokters konden haar niet stoppen, en hingen ook op bij siara, nu ze geen gehoor meer kregen, en selene jatte ook gewoon haar telefoon, en zo liep ze naar buiten, met een hechting op haar hoofd, echt werkelijk, de pijn negeerde ze gewoon, ook al voelde haar benen ook niet helemaal lekker, die deden pijn, ze verbeet de pijn en liep zo door. Ze wou terug naar Race wars, maar die kant liep ze niet uit, ook zij wist van de zijweg richting het spoor, en liep die kant op. Ze zou vanavond nog dood zijn, maar toen ze Dom zag staan, en Siara, slikte ze even, en ook zij stond momenteel in het zicht van de twee, en helemaal toen de trein voorbij raasde, en het felle licht in haar leren pakje weerkaatste, wat nog onder het bloed zat. Haar ogen gingen direct om, ze gingen naar vuil, en woedend, en ze liep naar hen toe.'' Dom, ik weet niet wat je hier doet, maar kies voor Siara. Ik ben hier enkel om mijn leven af te sluiten en door te gaan naar de volgende.'' sprak ze rustig, en liep nu gewoon door.'Tot nooit meer ziens. Beide nu.'' Sprak ze en ging nu gewoon op het spoor zitten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 30, 2014 16:59:24 GMT
Siara
Ze voelde hoe haar armen meteen weer los werden gemaakt waardoor er weer een steek door haar borst heen ging. Waarom deed hij zo? Ze wilde gewoon zijn liefde terug. "Ja dat wil ik! En ja ik zou het niet leuk vinden! Maar alles is beter dan jou te verliezen Dom! Ik wil dat je nog van me houd en me nog neemt voor wie ik ben. Het kan me niet schelen als ik je daarvoor moet delen. Zolang je maar bij mij bent, zolang ik maar steun aan je kan houden vind ik alles best. maar laat me na die 7 jaar alsjeblieft niet vallen." Ze klonk in het begin heel zelfzeker en streng, maar dat was verzacht tot ze weer verdrietig klonk. Ze zag hem op zijn knieën zakken en deed gewoon hetzelfde. Ze probeerde weer haar armen wat om hem heen te leggen, en dat zou ze ook blijven doen tot hij het accepteerde. "Wat is dan wel het goede woord Dom?" Vroeg ze zacht aan hem en legde haar hoofd pijnlijk tegen zijn schouder aan. "Ik hou van je echt waar. Maar alsjeblieft doe mij en Selene dit niet aan, en ja oké. Ik wil dat je kiest, maar als het jou dood betekend wil ik nog veel liever met Selene samen leven dan jou te moeten missen." Zei ze zacht en duwde een kus op zijn wang, die behoorlijk zout proefde door zijn tranen van daarstraks. Ze keek op toen ze wat hoorde en vanuit haar ooghoeken een andere figuur zag. Oh gewledig, was die hier ook nu? Ze kwam op hen af en zei die woorden waardoor ze Dom nog steeds vast, hij kon haar makkelijk van zich losmaken als hij dat wilde, en wat misschien ook wel zou gebeuren nu Selene naar het spoor liep.
Kaylen
Ze bleef in de coma gezonken en hoorde nog steeds alles wat er gezegd werd om haar heen, de dokter die op de gang met elkaar praatte vooral. Ze hoorde een deur open gaan naast het gepiep van de hartmonitor en wachtte tot die persoon wat zou zeggen, tot er wat duidelijk werd wie er nu in haar kamer stond. Toen ze Brian's stem hoorde begon de hartmonitor sneller te piepen als teken dat haar hart sneller begon te kloppen, wat eigenlijk wel goed was want haar hart klopte net veel te traag. Het was natuurlijk nog steeds de verliefdheid op Brian die haar hart zo liet kloppen, ook al was het niet mogelijk, daarvoor mocht ze nog wel gevoelens hebben toch? Hij zei dat het hem speet van dit, maar hij kon er niet veel aan doen toch? Sofia had er in kunnen zitten. Dus dan was het wel goed dat zij het was, niet?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 17:17:11 GMT
Dominic Hij hoorde haar spreken dat ze hem niet kwijt wilde " je bent me kwijt Siara "S prak die en maakte haar op nieuw los en keek naar haar " zoals ik al zei, ga met de Dodge naar huis. Kijk in het handschoenen vaktje en zie maar wat je er mee doet "S prak die. Hij keek om toen hij wast hoorde en zag Selene staan. Ze sprak wat en zag hoe ze op het spoor ging zitten. Hij streek over zijn hoofd en stond op. Waarom had hij nu 2 meiden die hij leuk vond die alleen aan zich zelf konden denken. Selene gaf hem niet eens de kans om te praten, en siara deed alleen maar zielig op dit moment naar zijn idee. " Weetje, jullie zoeken het allebei maar uit " Sprak hij en keek naar ze, zo hard dat Selene het ook nog kon horen. Hij keek Siara aan " Ik hou van jullie allebei, ik heb jullie allbei geen pijn willen doen. En ik wiol dat jullie een gelukkig leven hebben. maar ik krijg die niet, ik moet kiezen tussen 2 gewledige meiden. En helaas beide zwanger van mij. "Sprak die en keek ze aan " Jah die 7 jaar met jou waren geweldig siara "S prak die en keek naar Selene " en die 3 uur met jou waren 1 van mijn mooiste momenten van mijn leven "s prak die eerlijk " Ik weet niet wat jullie doen, maar ga doen wat de politie al 10 jaar probeert. Ik ga me aangeven bij de poltie. Kom 30 jaar vast te zitten in Lampoc. Tegen die tijd zijn jullie allebei weer gelukkig en zijn jullie waarschijnlijk beide 2 hele leuke oma's "S prak die en kee ze aan waarna hij terug naar het paadje begon te lopen aangezien hij nu in de berm stond
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 17:32:35 GMT
Selene Swann
Ze stond op van het spoor en kwam van het spoor af, en keek naar Dom voor een moment.'' snap je het dan niet dom, je hoeft niet te kiezen.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Mij zul je niet meer zien, kun je verder met haar. Zij heeft een kind in de buik dat al half leeft, dat van mij is enkel nog bevrucht. Ga verder met Siara.'' sprak ze rustig hem achterna en keek naar Siara.'' Jij gaat je niet aangeven. Ik hoorde van Victoria dat Brian en zij je geholpen hebben je daar juist uit te halen. Je laat je opnemen in een kliniek onder een valse naam, weet ik veel wat.'' sprak ze en begon nu te lopen, de pijn negerend, al zaten er nog flinke wonden op haar benen, die aan het bloeden waren. En het schuren van haar leren kleding erover heen, maakte het niet veel minder. Ze liep hem achteraan, en ging gewoon voor hem staan en keek met haar blauwe ogen hem aan, maar raakte hem niet aan.'' Men zegt dat ik niet goed ben met gevoelens, nee dat ben ik ook niet. Ik ben te stoïcijns, en heb een ander geloof dan de meeste mensen. Tevens ben ik onvoorspelbaar, en kan uitbarsten wanneer ik wil en negeer pijn.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Maar jij Dom, jij hoort niet zo te zijn. Vergeet die drie uren met mij, ik il dat je voor Siara gaat. Het deeltje van jou draag ik met me mee, en zal ik laten geboren worden. Maar jij hoort bij Siara.'' Sprak ze nu en zuchtte even voor een moment. Ze was zelf van binnen niet blij met haar woorden, maar liever dat zij de hoer was momenteel, dan Siara.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 30, 2014 17:37:15 GMT
Siara
Ze hoorde zijn woorden wat haar weer pijn deed. Het was dus gedaan, helemaal? Ze was alleen? Ze keek naar hem en bleef zitten toen hij op stond. Ze bleef er dan maar zitten. Hij moest klaarblijkelijk niets meer van haar hebben. Zijn woorden vorderden en telkens kwamen ze harder aan. Één van zijn mooiste momenten, dat betekende toch ook dat hij heel wat mooie momenten met Siara had meegemaakt toch? Hij hield nog wel van haar, maar hij kon niet kiezen. "Ik wil niet eens maar dat je fucking kiest!" Schreeuwde ze hem nu weer toe en legde haar hoofd op haar knie. Als ze niet zo gevoelig was geweest toen ze naar Mia waren gegaan was dit nooit gebeurd, dan had ze nu weer bij hem in de armen gestaan. Ze schudde haar hoofd. Ze wilde iet eens meer gelukkig zijn nu hij haar had laten vallen. 'Je bent me kwijt' Die woorden bleven door haar hoofd spoken. Ze stond weer voorzichtig op en liep gewoon nog even naar de dodge toe, op trillende benen. Ze slikte en opende het handschoenkastje, zag het kleine doosje er in zitten. Ze nam het voorzichtig vast en opende het zachtjes. Er welden meteen meer tranen uit haar ogen. Ze keek naar de ring, naar wat er in gegraveerd stond. Hun namen, de datum dat ze hun relatie hadden begonnen en dan nog een leeg plekje. Hij was van plan geweest haar ten huwelijk te vragen? Ze keek verdrietig naar hem en sloot het doosje weer, klemde het in haar handen. Ze wilde het niet verkopen, nee, deze zou ze bijhouden. Ze liep hem toch weer achterna en stak het doosje nu in haar zak en ritste die dicht zodat ze die niet kwijt raakte. Ze zag dat Selene nu naar Dom liep waardoor ze maar even op afstand bleef om haar ook even een moment met Dom te laten praten. Ze kon wel liplezen dus wist wel een beetje waar ze het over hadden, maar het waren haar zaken even niet. Ze haalde langzaam adem en keek naar beide op een afstandje. Ze leunde tegen de dodge aanen keek naar beide, wachtte tot ze klaar zouden zijn, ze wilde zich er niet in mengen nu. Ze veegde ondertussen ruw de tranen van haar wangen en haalde diep adem om weer tot rust te komen, ze moest niet zo'n schijterd zijn de hele tijd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 30, 2014 18:42:21 GMT
Dominic Hij hoorde haar wel spreken maar was stug doorgelopen. Ondanks dat zij mank liep haalde ze hem in en kwam voor he mte staan. Zijn keuze zou zo makkelijk zijn om te maken. Als 1 van de twee gewoon had gezecht kies niet voor mij kies voor de ander. Als ook maar 1 iemand hem het geluk met de ander had gegund had hij geweten voor wie hij moest kiezen. Die keuze zou hem laten zien, dat die gene hem gelukkig wilde zien en niet zich zelf. Toen Selene begon te praten verbaaste hem het eigenlijk ook dat selene juist de gene was die hem deze keuze gaf. Hij keek naar haar en zijn blik dwaalde even af naar haar buik. Hij wilde zo graag zeggendat hij van haar hield. maar het idee om een kind bij een andere vrouw achter te laten liet hem klote voelen " Ik had Brian en victoria niet moeten vragen om dat te doen "S prak hij en keek je aan " Ik hou van jou selene echt waar, maar ik hou ook van Siara. Ik heb mijn vader op zijn sterfbed beloofd een goede vader te zijn voor mijn kinderen en een goede man voor mijn vrouw. Net als hij was "s prak hij zuchtend " Voor beide ben ik al gefaald, een kliniek zal niks uitbrengen. " ik lampoc krijg ik het zwaar als ze daar te weten komen dat ik vreemd ben gegaan terwijl mijn vriendin zwanger van me was " Sprak hij en keek naar je " maar het zou een goede les voor me zijn "Sprak hij er achter aan " beloof dat je op me wacht Selene, tot ik vrij ben " Sprak die fluisterend tegen haar
|
|