And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 16:09:29 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment.'' Ze merkte hoe ik veranderde met als jou naam werd genoemd, dat het mijn therapie bevorderde.'' Sprak ze rustig en keek hem even een beetje aan terwijl een kleine glimlach weer op haar gezicht terug kwam.'' MAg ik je straks alsnog dat kusje geven?'' vroeg ze rustig en keek hem even aan, terwijl de glimlach terug keerde.'' Kijken of dat het vreemde gevoel is.'' Sprak ze aangezien ze zelf ook een vreemd gevoel in haar lichaam had bij hem. Haar hond zat rustig met de tong uit zijn bek naar buiten te kijken en ze gaf de hond even kort een aai over de kop heen. Ze keek naar de hond en toen weer naar haar montreal en zuchtte even. Het was toch nog steeds een geweldige auto. Ze stapte uit en haar hond kwam er ook uit en ze knikte even.'' Zwart.'' Sprak ze rustig en keek naar de foto.'' Als ik die jongens zou zien.. Weet niet wat ik dan deed. Ze wachtte nu toch weer op het antwoord op haar vraag en ging iets dichtrbij hem staan ook, en wou gewoon helemaal tegen hem aankruipen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 16:18:39 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte even. "Nou, dat is prettig om te horen." Zei hij rustig en glimlachte weer flauwtjes. Hij hoorde haar vraag en knikte even twijfelend, misschien was het dat wel inderdaad. Hij keek naar haar montreal en liet haar er naar kijken. "Ik heb de deuken eruit gehaald, de glazen vervangen, de hele verf gezandstraald, hij leek echt nergens meer op. Ik zal hem straks nog snel even zwart spuiten voor je, zodat je hem nar huis kunt nemen." Zei hij rustig tegen haar en keek haar aan. Hij had al antwoord op haar vraag gegeven daarstraks, en hij wachtte eigenlijk wat nerveus af, of hij het zou accepteren of niet. Hij kon de meeste aanrakingen nu wel hebben, maar niemand had natuurlijk aan zijn lippen gezeten.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 16:27:26 GMT
elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek hem aan.'' bedankt..'' Sprrak ze rustig en ging nu voorizchitng voor hem staan, en ging een klein beetje op haaretnen staan omdat ze niet zo groot was, en gaf hem een klein zacht kusje op zijn lippen, nu echt wel menend, en dus zou die heel anders moeten aan voelen dan die kus die ze op de race gaf, maar ze gaf ook maar echt een kleintje, om te testen, al wou ze echt wel een heel veel grotere kus aan hem geven. Ze slikte en wou helemaal nu tegen hem aan kruipen, ze voelde zich helemaal warm worden van binnen, nu ze het kusje aan hem had gegeven en keek hem dan ook aan.'' Ik vind je echt heel erg leuk hayden.. Maar wil jij ook..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 16:42:41 GMT
Hayden Christensen
Hij leunde tegen zijn wagen aan en keek naar haar nu ze zo dicht bij kwam. Hij zag hoe ze dichterbij met haar hoofd kwam en voelde nu haar lippen zag op de zijne. Hij spande zijn lichaam een beetje op en moest het meteen even verwerken wat net gebeurd was. Zijn hart klopte als een bezetene en hij moest echt even rustig worden. Hij nam wel even haar hand vast en legde die voorzichtig op de plek waar zijn hart zat, zodat ze even wist waarom hij niet antwoordde momenteel. Zijn hart klopte echt snel. Hij sloot zijn ogen even en merkte nu ook het warme gevoel wel, nu haar hand op zijn hart lag. Hij haalde wat rustiger adem en keek nu weer op naar haar en vlocht zijn vingers even door de hare door haar hand die hij op zijn borst had gelegd. Hij wist niet hoe te antwoorden op haar laatste woorden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 18:07:30 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en liet hem rustig haar hand beet pakken, zonder angst, ze liet niets merken meer van wat ze vroeger had en voelde zijn hart kloppen en een glimlach kwam rond haar lippen te liggen terwijl ze dichterbij kwam zetten en voelde hoe hij zijn vingers in de hare vlocht. Ze keek hem even in de ogen."Ontspan hayden.. Dat hart van je zegt mij al heel veel." Sprak ze en kwam dichterbij en hield zijn hand zo vast en legde de zijkant van haar hoofd tegen de plek van zijn hart.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 18:44:32 GMT
Hayden Christensen
Hij sloot zijn ogen weer na zijn woorden en legde zijn hoofd zacht tegen haar hoofd aan en kalmeerde langzaam aan een beetje waardoor zijn hart ook al weer rustiger werd. Hij glimlachte voorzichtig nu en ontspande weer helemaal. Hij keek nu weer even naar haar en glimlachte weer even. Zijn vrije hand gleed nu door haar zwarte haren en over haar wang. Hij duwde een twijfelend kusje in haar haren en sloot zijn ogen weer. "Dus zo voelt het." Fluisterde ze zachtjes en glimlachte weer een beetje. Hij was nu weer helemaal ontspannen en zijn hart had zijn rustig tempo weer gevonden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 18:52:38 GMT
Elyssa Catadorra Ze slikte even en voelde zijn hoofd op de hare wat haar kalmeerde en ze ook zeker heelwerg fijn vond. Ze knikte op zijn woorden rn sloot zelf haar ogen."Zo voelt het hayden, en het voelt geweldig." Sprak ze en keek kort een beetje omhoog en haalde haar hoofd weer even van zijn borst af en gaf hem nog weer een klein kusje op zijn lippen, gemeend en lief. Ze zuchtte even en pakte zujn hand die hij op haar buik neerlegde waar het kleine kindje net schopte en ze even een sprongetje nam, van schrik en lachte."ben jij zijn papa.."vroeg ze aangezien ze al wist dat het een jongetje ging worden, dat had de zuster haar verteld.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 19:03:02 GMT
Hayden Christensen
Hij hoorde haar woorden en glimlachte weer kleintjes en streek weer even over haar wang. Hij voelde het kusje op zijn lippen waardoor zijn hart weer versnelde maar hij het dit keer veel sneller onder controle had. Hij keek nu weer even naar haar en glimlachte weer even. Hij voelde hoe zijn hand werd vastgenomen en op haar buik werd gelegd. Hij streek er zacht over en voelde het schopje van de kleine en lachte ook even zacht toen ze er van schrok. Hij glimlachte dan weer. "Ik wil graag zijn papa zijn." Fluisterde hij nu en duwde nu zelf voorzichtig zijn lippen op de hare en sloot zijn ogen nu weer even en keek dan naar haar. "Ik ga ja auto maar spuiten, dan is die klaar om mee te nemen straks." Zei hij rustig en keek haar nu weer aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 19:15:09 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment en voelde zijn lippen weer op de hare en glimlachtee even. Toen hij echter over haar auto startte lachte ze even en keek hem aan."Wil je me weg hebben ofzo, hayden?" Vroeg ze wat plagerig en keek even naar haar hond die in een hoekje was gaan liggen en zijn ogen nu helemaal dicht had. Ze zuchtte even rn keek naar haar auto voor een moment."Weet jij trouwens om mijn eigen huis in orde is? Moet die nog leeg?" Sprak ze kalm en streek hem even over de borst en voelde weer even de kleine schoppen in haar buik.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 19:16:53 GMT
Kaylen + Siara Ze luisterde rustig naar Jason en bleef rustig zitten tot hij zijn zegje gedaan had over dat ze nu wel volwassen was. Ze zweeg erover dat ze eigenlijk nog geen rijbewijs had, dat ging ze ook morgen wel doen voor ze haar nieuwe wagen ging ophalen, want er voelde iets niet pluis hier. "Zolang je mijn broer niet aanraakt en enkel naar zijn ogen kijkt, hij flipt anders." Lachte ze zachtjes en schudde lichtjes haar hoofd. "Maar ik weet dat hij met eens los gaat moeten laten, maar hij leeft gewoon ergens in angst voor mijn ouders." Zei ze rustig tegen hem en keek dan weer naar Brian toen het over zijn waaghals gedrag ging. Ze zuchtte en knikte. Dat wist ze ook wel, maar het kon wel iets minder toch? Maar voor zijn familie zorgt hij wel, nou dat was mooi dan. Maar zij had gewoon niet het gevoel dat ze hier bij paste. Ze liet het niet merken althans, dat probeerde ze toch. Die drie kenden elkaar al veel langer dan zij ze kende, Jason en Siara nog maar net. En Brian niet meer dan enkele weekjes. "Je weet nooit waar de techniek je heen brengt hmm?" Sprak ze op de laatste woorden van Brian. Ze streek even door haar haren heen en at het laatste beetje op wat op haar bord lag en stopte er daarna maar mee. Grote honger had ze toch niet, en ze vond zichzelf toch al zo dik. Siara keek naar Kaylen, ze merkte wel dat er iets niet goed zat met haar, maar ze kon niet plaatsen wat het was. "Dus wat ga je morgen doen?" Vroeg Siara dan maar aan haar. "Mijn definitieve rijbewijs halen, en dan mijn Corvette c7 stingray ophalen." Zei ze rustig tegen haar. "Meteen na je rijbewijs nieuwe wagen?" Lachte ze zacht. "Ja, moet toch iets te doen hebben?" Zei ze met een glimlachje en keek dan weer naar de twee mannen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 19:25:18 GMT
Hayden Christensen
Hij keek haar aan en schudde zijn hoofd. "Nee maar hij ziet er zo afgemaakt uit.." Murmelde hij en stond een beetje te springen om hem te spuiten. "Hé, ik wil je best hier houden hoor." Lachte hij zacht en keek naar haar ogen. "Je huis is in orde, Duccio's handlangers hebben alles mogen opknappen daar als straf. Hij duwde nog een kusje op haar wang en keek haar aan. Hij voelde haar streling over zijn borst en genoot er wat van. "Ik hou van je." Klonk er moeilijk uit zijn mond. Hij had het nooit gezegd, enkele tegen zijn zus. Hij zuchtte en streek zelf even over haar buik.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 19:36:25 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en genoot even van zijn aanrakingen." DAan ga jij lekker monty doen en laat ik stacey even uit. Oke?" Sprak ze rustig en keek naar hem, waarna ze even naar haar homd keek en zijn kus ontving en glimlachte. " Ik houd ook van jou."zei ze gemeend tegen hem. Het voelde voor haar fijn dat ze het een keer kon zeggen zonder dat ze het moest zeggen tegen iemand en het dan niet meende." Ze keek naar haar montreal en klopte even op de motorkap."Oh, dan wil ik vanavond wel even kijken of ik mijn titel rallykampioen weer waar kan maken vanavond met Monty. of rijd er niemamd vanavomd?"
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 8, 2013 19:43:17 GMT
Kaylen + Siara Ze luisterde rustig naar Jason en bleef rustig zitten tot hij zijn zegje gedaan had over dat ze nu wel volwassen was. Ze zweeg erover dat ze eigenlijk nog geen rijbewijs had, dat ging ze ook morgen wel doen voor ze haar nieuwe wagen ging ophalen, want er voelde iets niet pluis hier. "Zolang je mijn broer niet aanraakt en enkel naar zijn ogen kijkt, hij flipt anders." Lachte ze zachtjes en schudde lichtjes haar hoofd. "Maar ik weet dat hij met eens los gaat moeten laten, maar hij leeft gewoon ergens in angst voor mijn ouders." Zei ze rustig tegen hem en keek dan weer naar Brian toen het over zijn waaghals gedrag ging. Ze zuchtte en knikte. Dat wist ze ook wel, maar het kon wel iets minder toch? Maar voor zijn familie zorgt hij wel, nou dat was mooi dan. Maar zij had gewoon niet het gevoel dat ze hier bij paste. Ze liet het niet merken althans, dat probeerde ze toch. Die drie kenden elkaar al veel langer dan zij ze kende, Jason en Siara nog maar net. En Brian niet meer dan enkele weekjes. "Je weet nooit waar de techniek je heen brengt hmm?" Sprak ze op de laatste woorden van Brian. Ze streek even door haar haren heen en at het laatste beetje op wat op haar bord lag en stopte er daarna maar mee. Grote honger had ze toch niet, en ze vond zichzelf toch al zo dik. Siara keek naar Kaylen, ze merkte wel dat er iets niet goed zat met haar, maar ze kon niet plaatsen wat het was. "Dus wat ga je morgen doen?" Vroeg Siara dan maar aan haar. "Mijn definitieve rijbewijs halen, en dan mijn Corvette c7 stingray ophalen." Zei ze rustig tegen haar. "Meteen na je rijbewijs nieuwe wagen?" Lachte ze zacht. "Ja, moet toch iets te doen hebben?" Zei ze met een glimlachje en keek dan weer naar de twee mannen. Brian + jason jason keek rustig naar Kaylen " maak je maar geen zorgen, ik raak geen mensen aan zonder 1 goede reden "S prak die rustig en at nog een stukje van zijn kip. Hij mertke wel dat ze zich niet op haar gemak voelde. " Siara als je nou Kaylen na het eten het huis en de buurt laat zien dan ruimen Brian en ik hier de bende wel op "sprak die rustig waarop Brian even knikte en toen naar Kaylen keek " uit teconologie komen geen kinderen, daar heb ik in elk geval toch echt een vrouw voor nodig "s prak die en dronk zijn flesje leeg waarna hij er 1 pakte en die opende hem waarna hij er een slok uit nam en toen op tafel terug zette. Jason hoorde dat ze geen offischeel rijbewijs had en fronste even " Das niet verstandig, om je bij straatracers te begeven zonder een echt rijbewijs. Als we een keer gepakt worden dan heb je al een probleem, en al helemaal als je geen rijbewijs hebt "S prak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 19:54:50 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte en streek voorzichtig over haar rug heen en keek weer even naar haar ogen. "Doe je wel even voorzichtig. Mijn tuin is trouwens groot genoeg om je hond uit te laten." Zei hij zacht tegen har en keek haar rustig aan. Hij glimlachte op haar laatste woorden en streek over haar wang. "Ik rijd deze avond." Zei hij rustig en haalde zijn schouders op. "Geen idee wie nog." Zei hij rustig tegen haar en liet haar nu rustig los en keek naar haar wagen. "Maar, we kunnen wel gaan kijken als jij dat wilt meisje." Zei die rustig.
Kaylen Christensen
Ze keek naar de jongens en Siara knikte even rustig op die woorden om haar het huis en de buurt te laten zien. Kaylen streek door haar haren heen en keek naar de jongens toen Brian wat zei. "Zou niet zo moeilijk moeten zijn om een vrouw te vinden denk ik." Sprak ze rustig Je bent er knap genoeg voor Dacht ze bij zichzelf en slaakte even een zuchtje. Dat ging ze echt niet zeggen tegen hem, mooi niet. Ze hoorde kort daarna de woorden van Jason en knikte. "Ik weet het, daarom dat ik morgen mijn rijbewijs ga halen. Ik heb nog steeds mijn tijdelijke rijbewijs van school die ik mag gebruiken, dus ik ben niet in fout." Zei ze rustig en keek hem weer aan. Ze sloot haar ogen even toen een sterke hoofdpijn opeens bij haar begon. Ze zuchtte. Ze kon zo meteen beter naar huis gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 20:04:06 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en glimlachte evem." Ik wil even verder dan de tuinen, hayden." Sprak ze rustig en glimlachte even."Ik ben wel voorzichtig. Ik wil geen Duccio 2." Sprak ze en keek nog kort naar de auto en gaf hem nog een zacht kusje op zijn lippen." Tot straks liefje." Sprak ze nog voor ze met haar hond weg liep richting buitem, en buiten het terrein de hond rustig begon uit te laten. ze hield hem goed in de gaten en genoot van de buitenlucht. Een zwart busje echter verstoorde haar wandeling toen ze goed 10 minuten van de villa van Hayden af was. Ze gilde noet door een doekje met morfine wat ze tegen haar mond geduwt kreeg en het busje ingesleept werd bewusteloos. Stacey haar hond keek nog even toe, maar toen het busje weg reed, rende stacey met een rotvaart richting de villa en krabbelde piepend aan de deur van de garage waar Hayden zat.Het busje had nu zeker 20 min voorsprong opgebouwd.. alleen het tasje van Elyssa lag nog op de stoep, en daar zou stacey hem ook heen leiden..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 8, 2013 20:08:10 GMT
Jason + Brian Brian luisterde rustig naar haar " ik heb er 1 gehad, mia jason zijn zus. Maar je hebt gezien wat er kan gebeuren op de baan. En er is geen enkele vrouw die dat risico wil nemen. Op de baan zijn 9 van de 10 meiden allemaal van die sletten en daar wacht ik niet op " Sprak die en ging wat onderuit gezakt zitten. Rustig nam hij nog een slok van het flesje Corona. Even ging zijn blik naar Jason die naar Kaylen aan het luisteren was. " verstandig "S prak die rustig en keek even de groep aan "allemaal uitgegeten ? " vroeg die rustig " Want dan kunnen Brian en ik gaan afruimen en afwassen "S prak die op zijn gema ke ndronk zijn flejse leeg
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 20:19:49 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte even. "ik wil je nu gewoon niet verliezen, nu ik je net heb." Zei hij rustig tegen haar en liet haar nu rustig gaan na het kusje te hebben ontvangen. Hij vond het een vreselijk idee haar alleen te laten gaan. Ze was net vrij, hij wilde niet dat ze meteen weer in dat leven zou worden getrokken. Hij slikte en keek haar bezorgd na tot hij uit haar blikveld was. Hij vond het echt niets. Hij dekte de ramen af van de wagen en begon te spuiten. Net toen hij klaar was kwam de hond krabben aan de poort. Hij liet het dier binnen en slikte. "Elyssa.." Hij had meteen spijt haar weer te laten gaan. Ze zou weer hetzelfde leven in worden getrokken. Niet opnieuw. "Stacey kom." Sprak hij nu ook en stapte snel in zijn lamborghini, die was snel genoeg hoopte hij. Hij trok de hond snel in de wagen. "Waarheen?" Sprak hij nu tegen het dier, als hij al zou wijzen met zijn neus was hij al blij. Hij bedacht zich eigenlijk vrij snel en belde eerst maar eens de politie. Ze moesten maar zwaarder gereedschap inzetten momenteel, hij wilde echt Elyssa terug nu.
Kaylen + Siara
Kaylen luisterde naar zijn woorden en zuchtte even. "Er zijn er Brian, je moet gewoon je ogen open houden en zoeken." Zei ze rustig tegen hem en keek hem aan en keek dan weer even naar Jason. Kaylen en Siara knikten rustig en stonden nu rustig op. "Kom Kaylen, dan leid ik je even rond." Kaylen knikte en begon rustig met Siara mee te lopen en luisterde naar wat ze allemaal vertelde waarna ze nog even kort naar Brian keek. Ach ja, hij vond wel iemand.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 8, 2013 20:38:30 GMT
Brian + jason Toen de dames opstonden en weg liepen gingen brian en Jason samen de tafel afruimen. Brian had de opmerking gehoord van kaylen. Hoe ze het sprak wist hij dat ze geen poging bij haar hoefde te proberen. Hij liep met de stapel borden naar de keuken toen hij zijn telefoon hoorde rinkelen. Dit was een andere ringtoon als altijd. Dit was de ringtoon die ging als hij moest werken. Hij zette de borden weg en nam zijn telefoon op. De dames waren toch niet in de buurt en Jason wist het al. Hij luisterde naar wat gezecht werd en zei dat hij er aan kwam. " Ik moet gaan, de politie heeft ons ingeschakeld om een maffiabaas te pakken " sprak die en stak de telefoon terug in zijn zak " ik ben er vanavond wel om te slapen, nmaar ik weet niet hoelaat. Die de dames de groeten van me "S prak die en liep haastig naar buiten waar hij in de Toyota sprong en svheurde weg. Hij zou niet naar huis gaan om zijn werkauto te pakken. Nee daar was geen tijd voor geweest. Hij reed naar de afgesproken plek waar alle FBI al stond te wachten en waar ook een auto voor hem was. Hij kreeg een tas met kleding aangerijkt en trok die aan. Hij was 1 van de enige die een soort masker om hadden om niet herkend te worden. Gewoon zoon stoffen ding om hun hoofd waar allee nde ogen te zien waren. Er waren meer undercover racers, en als die herkend zouden worden konden ze het wel vergeten om ondercover te zijn. Hij stapte in een zwarte auto. Hij had niet de tijd genomen om ook maar te kijken wat voor auto het was. Hij wist dit waren snelle wagens. er stapte nog 3 mannen bij hem in en hij gaf gas en reed weg. Hij kreeg te horen waar ze heen moesten en moest de hele weg vest nadenken om niet zo te rijden als de racers hem kende. Hij stopte piepend bij de Villa waar ze moesten wezen. Hij bleef zitten, de andere zouden wel uitstappen. Hij zou het pas doen als hij zeker wist dat hij niet herkend werd. Hij zou dat niet risceren want dan kon hij het wel vergeten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 20:47:41 GMT
Stacey de hond + Elyssa Catadorra
hij stapte niet in, nee rende naar de plek op zich vlakbij de villa en bleef stilstaan op de plek waar ook de handtas van Elyssa lag en een parfum geur oprees van de plek,doordat er een parfum flesje was gebroken. Stacey piepte en keek om zich heen of er iemand haar gevolgd was, maar de andere auto die nsderde, blafte de hond naar, puur voor hulp uiteraard. het busje waar Elyssa in lag, reed alleen maar verder richting de oude warenhuizen net buiten de stad. Elyssa werd net wakker toen ze er waren, en zij helemaal werd vastgebonden aan een stoel en ze een wel heel bekende man zag, haar vaders broer, haar oom Federico. Ze slikte en keek even naar hem."Hallo Elyssa, dacht jij te kunnrn ontsnappen aan je lot?" Sprak hij en snoof even, waarna elyssa weer helemaal leek terug te zakken in haar eerdere leven."Alsjeblieft.." smeekte ze dan ook." Ik wou gewoon vrij zijn.." sprak ze rustig en de tranen begonnen te lopen. Ze had naar Hayden moeten luisterem en binnnen moeten blijven.. ze was nooit veilig.. nooit.... Haar oom pakte nu een tang en keekbhaar aan." Ik ga zorgen dat dit een avond word dat je laatste zicht word.. het laatste wat je zal zien.. je marteling.. Niemand verlaat de maffia, zeker geen nichtje van mij." Sprak de man en begon aan haar vinger nagels te trekken, die er een voor een uitgetrokken werd, en het flink begon te bloeden. Ze gilde bij iedere nagel, en was bang dat dit niet alleen haar schade aan ging doen maar ook haar kindje...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 21:15:27 GMT
Hayden Christensen
Hij snoof en reed dan maar achter de hond aan en keek naar het dier toen ook de FBI er al snel leek te zijn. Oh great. Hij stapte uit en keek naar de hond. "Stacey. Kom hier." Zei hij even tegen de hond en pakte het tasje op en keek naar de FBI. Hij wilde Elyssa nu weer bij hem. Hij snoof en keek naar de auto's voor hem. "Iemand heeft mijn vriendin ontvoert." Sprak hij daarom ook enkel. "Waarheen weet ik niet, wie ook niet. Niet lang geleden althans." Sprak hij rustig en keek naar één van de mensen. Hij hoopte maar wat ze snel terecht zou komen.
Kaylen + Siara
Siara had het wel gehoord dat Brian was vertrokken, en Kaylen had de Toyota ook wel gehoord waardoor ze huiverde. Ze was hier.. met 2 zowat onbekenden.. Ze slikte en Siara glimlachte nu warm naar haar. "Gaat het wel met je?" Vroeg ze rustig aan haar. Kaylen knikte. "Enkel wat hoofdpijn nu." Zei ze zacht en slikte. Ze voelde zich duidelijk weer wat gedesoriënteerd doordatze niemand had waar ze wat meer van wist. "Je kunt hier best even blijven hoor voor deze nacht." Kaylen zuchtte. "Zal het beste zijn, ik wil geen ongeval.." Mompelde ze nu toch maar wat verslagen. Siara glimlachte en liep weer met haar naar beneden richting Jason. "Waar is Brian heen?" Vroeg Siara rustig aan hem en keek hem aan. Kaylen liep rustig achter Siara aan en keek ook naar Jason. "Oh, en Kaylen blijft toch hier slapen voor een nacht, ze voelt zich niet zo best." Zei Siara nu ook meteen even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 8, 2013 21:16:15 GMT
Brian Toen zijn collega's uitgestapt waren bleef hij nog even zitten. zijn blik gleed over de mensen die er waren. geen bekende voor hem. Hij stapte uit maar liet het masker rond zijn gezicht zitten. Hij was de enige nu, maar hij wilde gewoon geen risico lopen. Hij leunde tegen de auto en keek naar de mannen die druk bezig waren met het sporenonderzoek van de banden. Ook zag hij hoe de mensen op zoek gingen naar sporen van stoffen, zoals methaan uit de motorkap als die auto opgevoerd was of iets van een lekkende vloeistof. Hij hield alles een beetje in het oog en hoopte echt dat er niemand kwam die hem herkende. Hij keek op toen die iemand aan zag komen, ja die herkende hij wel. De broer van Kaylen. Even zucchte hij en keek naar Hayden " Wij zijn ingeschakeld door de politie, wat weet u van dat meisje. De poltitie heeft ons alles verteld maar zei dat u misschien meer wist " sprak die. Hij en hayden hadde nnooit echt gepraat, alleen op de race wel eens. Maar hij hoopte echt dat hij zijn stem niet herkende.
jason Hij was bezig met de afwas toen de dames binnen kwamen en even keek hij ze aan toen die weer verder ging. Ja hij moest liegen Kaylen was er bij. " Brian werd gebeld door harrie's die garage waar hij voor werk " sprak die. Brian werkte als dekmanten echt bij die garage, nou die man moest wel. Als hij Brian geen plek gaf werd hij opgepakt voor heling, nu ging die vrijuit als hij meewerkte. " er kwam een politie wagen langs die opgeknapt moest worden, hij moest voor morgen klaar. En we weten allemaal dat Harrie daar zelf te lui voor is dus dat die Brian belt. Maar hij kwam hier terug om te slapen "s prak die rustig en zette de schonen borde weg en knitke even toen Siara zeidat kaylen bleef slapen. " Dan leggen we Kaylen we lop de slaapkamer Brian vind het niet erg om in de schuur bij de Dodge te slapen " sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 22:08:44 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar de mannen die bezig waren en keek op toen één van de FBI naar hem toe kwam en herkende de stem wel. Het kwam hem bekend voor althans. Hij dacht even na en kreg het al snel in gedachten. "Brian?" Sprak hij dan ook en trok een wenkbrauw op, maar schudde het vrij snl van zich af. Het kon even niet schelen. "Ze is de dochter van een maffiabaas en had een traditie in haar familie dat ze werd uitgehuwelijkt aan iemand, ie zit nu in de cel maar familieleden of vrienden van die gast of weet ik veel hebben haar meegenomen." Zei hij vrij gehaast tegen Brian.
Kaylen + Siara
Siara keek naar hem en knikte. Hij moest dus voor de FBI werken, ze snapte het al. Kaylen hield zich er buiten en keek naar hoe hij de afwas deed. Dat moest zij eigenlijk thuis ook nog doen... Ze slaakte een zucht en keek naar Siara die nu weer naar haar keek. Kaylen keek weer naar Jason toen die wat zei over de schuur en slikte. Ze wilde niet dat Brian in de schuur moest slapen door haar.. Siara glimlachte ietsjes. Ze wist wel wat er in het hoofd van het meisje speelde. Ze keek naar Jason en glimlachte nog steeds iets. Ze liep naar hem toe en sloeg har armen even om hem heen. "Ze is zo verliefd als wat." Fluisterde ze bij jason's oor en keek dan weer even naar Kyaleb die naar de grond keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 22:15:28 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en voelde de martelingen vorderen. Bijna al haar vingernagels waren er uit, en het bloed stroomde over haar handen heen. ze slikte even en keek naar haar oom."Asltublieft..."sprak ze trillend tegen hem en ze begon harder te snikken. Hij keek naar haar en snoof." We stoppen niet elyssa.. we gaan nooit stoppen met deze marteling."Sprak hij en hij sneed haar jurk vollesig kapot zodat ze half naakt op de stoel zat en pakte een mes waarmee hij begon te karven in haar borstem, die natuurlijk door haar zwangerschap behoorlijk gevoelig waren. Ze gilde even en haar mobieltje ging in een van haar zakken die werd gepakt en kapot gemaakt werd. Het was een van haar vriendinnen die ze had gemaakt in de inrichtimg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 8, 2013 22:22:51 GMT
Brian Hij keek naar de jongen, ja ze leek erg op haar broer. Zijn blik ging weer naar de mannen die aan de bandensporen konden ontdekken welke kant ze uit waren gegaan. Zelf liep hij ook even naar de bandensporen. Hij kon zien om wat voor auto het ging. Daarvoor zat hij lang genoeg tussen de auto's. Hij gaf het type door zodat er naar camera beelden gekeken kon worden of die wagen ergens gezien was. Hij wenkte de mannen weer in te stappen zodat ze konden rijden naar de richting waar de sporen ook heen gingen, tot hij zijn naam hoorde toen bleef die staan. Hij draaide zijn kant uit. Hij moest misschien toch eens aan kleurlenzen gaan denken, dan werd daar de link niet meer naar gelecht. Ook maar eens aan een stemvervorming gaan denken. Hij knikte even naar hem " We gaan doen wat we kunnen Hayden " Sprak die naar de jongen
Jason Rustig liet hij het afwqaswater weg lopen en droogde zijn handen af en hing de handoek terug op en sloeg zijn armen om Siara heen en hoorde haar opmerking en lachte even " is ook niet raar, Brian is ook gewoon een mooie man. Dat kan haast niet anders, anders was Mia echt niet voor hem gevalen " Sprak die rustig en keek naar Kaylen " boven de eerste rechts iss de badkamer, de kamer daar nast is de logeerkamer. Daar kan je slapen. " die kamer was ooit van Mia geweest " In de kast liggen kledin g, die kan jij wel aan als je dat wilt " sprak die rustig " en maak je geen zorgen over Brian, echt die slaapt hier zo vaak in de schuur, we hebben een speciale plek daar voor hem gemaakt "S prak die glimlaggend
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 22:32:43 GMT
Hayden
Hij voelde zich ergens echt vreselijk hulpeloos momenteel. Het kon fijn voelen, maar het kon ook zoveel pijn doen. Hij had haar niet moeten laten gaan, natuurlijk was ze in gevaar. Natuurlijk zouden ze wraak op haar nemen, hoe dom kon hij zijn? Hij slikte en kreeg hast tranen in zijn ogen bij het denken wat ze haar nu misschien aandeden.. Hij schudde zijn hoofd, alles kwam wel goed. Elysa kwam wel terug door de fbi. Hoopte hij. Hij keek naar Brian die nog wat zei en knikte. Op dit moment kon het hem echt niet schelen dat hij van de FBI was. Hij zou enkel dankbaar zijn als het hem lukte om Elyssa terug te brengen.
Kaylen + Siara
"Shht." Fluisterde Siara, maar Kaylen had het toch al gehoord. De 18-jarige knikte en wachtte tot ie uitgepraat was, toen dat zo was, knikte ze nogmaals en liep de keuken uit. "Ik ben niet verliefd." Murmelde ze enkel nog tegen de twee voor ze richting de logeerkamer liep en daar gewoon op het bed plofte. Ze kleedde zich snel nog even uit en kroop dat onder de lakens. Siara zuchtte en keek weer naar hem. "Maar ze had wel gelijk. Misschien kijkt Brian niet goed genoeg." Zei ze rustig en gaf Jason een kusje op zijn lippen en streek over zijn wang.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 8, 2013 22:43:40 GMT
Brian Voordat hij de auto in stapte keek hij nog ven naar Hayden en wenkte de andere auto's Hij stapte in en starte de motor opnieuw weer. Hij reed weg en kreeg al gauw telefoon waar de auto gezien was door camera's. Na een uurtje rijden kregen ze de auto in het zicht en stopte hi jde auto een paar meters vor het huis. Hij stapte uit en maakte door gebaren duidelijke welke groep waar heen ging. Zelf ging hij met een paar mannden via de voorkant. Hij trok zijn wapen en liep rennend gebukt naar de deur van het gebouw. Toen iedereen op Positie zat, wenkte hij waarna iemand ee ndeur in trapte, hij en de mannen rende naar binnen met getrokken wapens " Stop FBI !!! " hoorde hij aan de andere kant van het huis, daar waren ze dus ook al binnen.
Jason Hij keek haar aan en keek toen naa Kaylen en lacchte veen kleintje. " tot morgen Kaylen en als je iets moet hebben maak ons gerust wakker "Sprak die en keek het meisjde na waarna hij Siara een kus gaf en haar op het aanrcht tilde zodat ze ongfeveer op de zelfde hoogte als hem was. " Brian heeft het te druk aan zijn hoofd, hoe kan hij verkering hebben en undercover zijn, volgens zijn collega's vertroebeld dat zijn blik.En ik weet niet eens of hij al over Mia heen is. Je weet wat die 2 allemaal wilde "s prak hij en keek naar haarl Het bleef moeilijk het verlies van zijn zus.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 9, 2013 1:18:10 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en merkte dat hij klaar was met haar borsten.'' bekijk je omgeving maar nog goed, elyssa, dit is het laatste wat je zult zien,,'' sprak haar oom en ze slikte, wachtte tot het mes haar oog zou raken, en ze begon al te gillen, waarna haar ooglid al bijna doorboort werd, en het begon te bloeden toen ze stemmen hoorde, en angstig bleef zitten. Haar ene oog waar ze nog mee kon zien, zou nu niet blind zijn, maar ze zou het de eerste dagen niet open kunnen doen, wat wel blindheid kon veroorzaken. de mannen keken naar de mannen van de fbi en richtte zelf ook gewoon hun geweren op hun, terwijl elyssa angstig in de stoel bleef zitten, terwijl uit meerdere plekken, vooral waar haar nagels verwijdert waren, bloed eruit kwam, waardoor ze zwak was, en wat ook niet bepaald goed was voor haar kindje. ze slikte en wou haar oog openen maar het wou niet.'' Help...'help...'' stamelde ze enkel nog, omdat ze andere stemmen had gehoord, ze trilde van angst, wist niet of ze ooit kon kon zien, want ze kreeg dat ene oog niet open.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 5:45:11 GMT
Kaylen + Siara
Kaylen had niets meer gezegd en lag nu ook gewoon in het bed, ze had nu ook al wel gemerkt dat dit de kamer was geweest van Jason's zus, de vriendin van Brian. Ze slikte even bij de gedachte en stond toch even op, keek naar de kleren in de kast. Ze zou er niets van aan doen, ze wilde hem niet nogmeer pin bezorgen misschiendoor haar kleding te dragen. Ze zuchtte en liep weer naar het bed, die hoofdpijn ook.. Siara zuchtte zacht op de woorden van Jason en liet zich om het aanrecht tillen en had zijn kus ontvangen. "Ik weet het." Zuchtte ze. Maar Kaylen kan wel een kans maken, hoe klein die nu ook lijkt, ze moet ht alleen laten zien." Zei ze rustig en legde haar hoofd tegen zijn schouder. "Maar goed. Ik heb mijn ventje al." Zei ze met een klein glimlache en legde haar armen om zijn lichaam heen en duwde haar lippen zacht op de zijne.
Hayden Christensen
Hij keek de mannen na en zette stacey nu in de wagen en reed op een afstand achter hen aan. Hij wilde nar zijn meisje toe, Zijn Elyssa. Hopelijk was alles goed met haar, hopelijk leefde ze nog. Wie weet wat haar allemaal aangedaan was. Zijn lieve Elyssa. Hij voelde nu hoe bezorgd liefde je maakte, nog zoiets wat hij vreselijk vond. Hij scheurde achter de FBI aan en stopte zijn wagen ook, maar bleef zitten. Schiet op Kon hij enkel denken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 9, 2013 7:07:57 GMT
Brian Ze waren aan alle kanten het huis binnen gbestormd. Geladen eningerichte geweren. Hij en zijn gtoep, en nog een ggroepaan de andere kant van het huis kwamrn de kamer binnen waar het meisje zat. Hevig bloedend zag hij. Ook haar had hij wel eens gezien op de races. Echt hij had nog nooit 1 klus gehad voor de FBI met zoveel bbekende. Althans uundercover klussen genoeg maar niet dit soort klussen. Hij richtte zijn geweer op 1 van de mannen " gooi je wapens weg en laat het meisje gaan " hoorde hij de hoofdman roepen. Met de auto's was hij de baas. Maar op deze mmomenten stond er iemand boven hem. Ze stonden allemaal te wachten op het taken. Of dat de tegenstanders zouden gaan schieten of dat hun mochten. En hij wist dat ging nirt lang meer duren
Jason Hij luisterde rustig naar haar " tuurlijk kan ze een kans maken, maar we weten allemaal dat het even duurt. " Brian was altijd 1 grote flirt geweest. Maar na de dood van mia was dst over en richtte hij zich op zijn werk en de auto's vooral mia haar auto. Zachtjes kusje hij haar terug en streek door haar haar " en ik ben hardstikebgelukkig met mijn vrouwtje " sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 9, 2013 7:42:56 GMT
Siara
Ze glimlachte en streek zacht met haar vingers langs zijn hals. "Het zal haar wel lukken. Ze lijkt wel een fijne meid voor hem." Zei ze zacht tegen Jason en keek hem weer rustig aan toen hij zei dat hij gelukkig was met haar als zijn vrouw. Ze glimlachte en kroop wat tegen hem aan, nog steeds op het aanrecht zittend en duwde haar lippen voor iets langer op de zijne nu. Ze sloot haar ogen even rustig en sloeg haar armen om zijn nek heen. Ze voelde een kleine steek door haar buik gaan, maar wist dat het gewoon de baby was die groeide. En ze kon niet gelukkiger zijn om zijn kind te mogen dragen.
|
|