And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 7, 2013 19:13:33 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en keek even naar haar hem terwijl ze zich uit begon te kleden, omdat hij dat ook deed. Ze slikte en ging naast hem gehoorzaam in het bed liggen en hij knikte eveen en sloeg een arm om haar heen.'' Mijn meisje. VAn het weelkend zul je mijn vrouw zijn.'' Sprak hij en hij hoorde de sirenes wel, maar hij raakte niet in paniek. Hij legde het hoofd van Elyssa op zijn borst, en dat deed ze ook gehoorzaam, en legde haar armen om hem heen. Hij lacht even, en merkte dat de warmte van een vrouw hem ook goed deed. Hij slikte even en een aantal van zijn mannen kwamen in hun kamer en hij zuchtte even. '' wat nu?'' sprak hij rustig.'' Meneer Duccio, er staan diverse politieagenten voor de deur. Wat wilt u wat we doen?'' sprak de man en Duccio knikte even. vraag wat ze hier doen, en handel het geweldloos af.'' sprak hij rustig en zijn mannen gingen al naar buiten om te vragen wat er aan de hand was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 7, 2013 19:31:15 GMT
Hayden Christensen
Hij liep naar de mannen toe en die vroegen of ze binnen mochten komen en dat ze Elyssa moesten spreken zonder haar verloofde. Ze zou even mee moeten naar het bureau en Hayden ook om haar te laten praten. e politie stond te wachten en zeiden het ook aan de mannen. "Het gaat om een maffia zaak, daarvoor hebben wij Elyssa nodig." Klonk één van de agenten en Hayden verschool zich een beetje zodat hij niet herkend zou worden, dat kon hij namelijk niet gebruiken nu in de buurt van Duccio.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 7, 2013 22:33:15 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en wist dat haar vrijheid waarschijnlijk nu nooit ging gebeuren en ze zuchtte dan ook even. De mannen van duccio keken naar de politie en ze knikte even."Dat snappen wij, maar mevrouw Catadorra ligt samen met haar verloofde al in bed, en is van plan te gaan slapen. Ik ben bang dat dit tot morgen moet wachten na de trouwerij. Het is een zeer spannende dag voor haar natuurlijk." Sprak de man." Hopelijk heeft u daar respect voor, meneer de agent. We willen natuurlijk geen slapende bruid morgen. "
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 6:48:24 GMT
Hayden
De politie agenten schudde hun hoofd. "Nee, het kan niet wachten. Wij willen haar nu spreken en we brengen haar morgen wel op tijd terug, maar ze gaat nu mee, trouwerij of niet." Sprak de agent. "En anders halen we haar wel." Sprak de agent nog, duidelijk de baas van de groep. "Wewachten niet na de trouwerij, dit is een dringende zaak." Sprak de agent en haalde een papier uit zijn zak. "We hebben zelfs een bevel van haar naar het bureau te brengen, en dat is nu." Hayden bleef nog steeds goed weg gestopt, waarom duurde het zo lang.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 8, 2013 8:27:11 GMT
Elyssa Catadorra
De mannen knikt." We zullen haar even hapn, al denk ik wel dat haar verloofde mee wil. Om zijn meisje te steunen." Sprak een van hen en die liep naar binnen rn 10 minuten later kwamen zowel duccio als Elyssa naar buitem, arm in arm, en elyssa speelde behoorlijk verliefd, omdat ze dat moest." Wat is er heren?" Sprak hij nu dann ook en streek Elyssa liefjes door de haren, en Elyssa kroop tegen hem aan, puur spel, maar eat behoorlijk echt leek, en ook moeilijk door heen te prikken zou zijn dat dit nep was. Elyssa mocht nu meespelen, en daarom keek ze ook naar Duccio." Lieverd.. wat doen die agenten hier? Ik wil zo graag slapem met jou voor onze grote dag.." speelde ze nog steeds en duccio knikte even." Ik weet het mijn lief. Maak je maar geen zorgen." Sprak hij ontzettend lief terug. Allemaal spel, maar zeer moeilijk door heen te prikken. Elyssa had zich waarschijnlijk anders opgesteld tegenover hayden, maar nu stelde ze zich niet anders op.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 9:01:52 GMT
Hayden Christensen
Hij keek nog steeds naar wat er gebeurde nu Duccio en Elyssa eindelijk buiten kwamen en zag hun spelletje. Hij belde de agent snel op die vannachter stond om te zeggen dat het puur spel was en hij er niet voor moest vallen. De man knikte en liep nu naar voren toe. "Dit gaat om maffia zaken en wij nemen haar nu mee naar het bureau." Sprak de man dan ook. "En U zult hier moeten blijven, we hebben het bevel enkel uw verloofde mee te nemen om haar onder vier ogen te spreken." Sprak hij nog duidelijk dat hij niet mee mocht komen. Hayden kruistte zijn vingers een beetje, hopelijk konden ze haarmee krijgen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 9:09:08 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even voor een moment en keek naar Duccio terwijl die luisterde naar de agent.'' Ga maar meisje, ik kom je met twee uurtjes wel ophalen, als je daar klaar bent. Ik zal niet gaan slapen zonder mijn prachtige meisje.'' sprak hij en elyssa liet hem zacht los, waarna hij haar ook los liet en Elyssa vooruit liep richting de agenten, maar haar spel niet liet vallen.'' Heey meisje, geen afscheidskus?'' srak hij en lachte even waarna ze terug liep en hem een kusje op zijn lippen zette, die iets minder gespeeld leek direct, omdat ze daar gewoon een hekel aan had om dat te doen bij hem. Het zou het hele spel nogal opbreken.'' tot straks liefje van me.'' Sprak ze en streeklangs zijn gezicht, waarna ze zich omdraaide en naar de agenten liep, maar nu werd ze langzaam aan van binnen wel banger.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 9:18:17 GMT
Hayden Christensen
Mooi, het was gelukt. Zelfs de agenten zagen nu dat de kus heel nep was omdat ze het zo tegen haar zin deed. Hij stapte in zijn wagen en wachtte tot de agenten haar in de politiewagen hadden gezet en wegreden met haar naar het bureau. Hij volgde nu op een goede afstand zodat Duccio hem niet zou zien en reed achter de politiewagen aan tot ze uiteindelijk aan het politiebureau waren. Hij parkeerde zijn wagen weer en wachtte nu weer op de agenten om Elyssa naar binnen te brengen. Hopelijk zou ze nu praten tegen hem en niet dat spelletje voortzetten, ze hadden maar 2 uur..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 9:25:52 GMT
Elyssa CAtaorra
Ze zwaaide nog even naar Duccio en stapte in de politiewagen, waarna ze begonnen te rijden. Ze zei niets, wenkte haar blik af naar buiten en probeerde zich sterk te houden nu, alsof ze echt van hem hield, maar het zou moeilijk worden dat de hele tijd door te hebben. Ze had niets door dat Hayden dit allemaal geregeld had, en geloofde echt dat ze hier binnen werd gebracht voor een maffia zaak, maar niet de zaak waar ze werkelijk voor kwam. Ze slikte even en toen ze er eenmaal waren, stapte ze uit. Ze had momenteel een vuurrode jurk aan, waardoor ze een stuk netter leek dan eerder in haar spijkerbroek en leren jasje. Ze liep naar binnen en volgde de agenten richting een overhoringskamertje, waar zij al vrijwel direct plaats nam.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 9:33:33 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar hoe ze werd binnengebracht en volgde nu ook gewoon. Hij hoopte echt dat ze zou gaan praten zoals in zijn wagen, hij wilde haar daar weg krijgen. Toen ze in het overhoringskamertje zat liep hij er rustig ook naar binnen en ging voor haar zitten. "Elyssa, je bent hier niet naartoe gebracht voor een maffiazaak." Sprak hij meteen tegen ahar uit en keek haar aan. "Ik heb de politie gebeld om je even daar bij die Duccio weg te halen. Vertel me alsjeblieft wat je me op de race ook verteld hebt." Zei hij zacht tegen haar en keek haar aan. "Je zult vrij zijn, je zult van Duccio af zijn." Sprak hij weer. Hij herinnerde zich de hond in zijn wagen en vroeg snel een van de agenten die te gaan halen, waardoor ook al snel de hond de kamer binnnkwam en ze dan weer met rust werden gelaten. "Ik kon je hond daar niet in de haven achterlaten." Sprak hij daar dan ook op.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 9:43:32 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek nu hoe hayden binnen kwm en keek even verbaasd. Hoe kwam hij hier, hoe wist hij dat allemaal? ze had verwacht nooit van duccio af te komen. Ze slikte even en sschudde haar hoofd op zijn vraag.'' Dat kan ik niet.. Ik ben van Duccio..'' sprak ze enkel en slikte even.'' Ik mag niets zeggen..'' sprak ze en sloeg haar blik een beetje neer, en voelde haar rug wel weer een beetje open breken van een paar slagen die ze nog gehad had in het busje. Ze kreunde even en keek darna toch weer omhoog toen ze iets hoorde over en hond.'' Stacey!'' riep ze blij en keek naar de deense dog die kwispelend op haar af kwam. Hij legde direct zijn op op haar schoot neer, en ze aaide hem ook even.'' Bedankt..'' sprak ze ook enkel op zijn laatste woorden.'' Maar Duccio gaat haar doden als hij haar ziet..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 9:59:31 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte even. "Elyssa, je bent hier veilig. "Je bent niet van Duccio, je bent een mens, je hebt een eigen leven." Zei hij rustig tegen haar en keek haar aan. "Je mag hier alles zeggen Elyssa, als je hier iets zegt, ben je voor altijd van hem af en ben je vrij." Zei hij zacht tegen haar en keek haar ana. Hij glimlachte even om de hond. "Ik hou hem wel bij mij zodat Duccio hem niet vermoord. Ik heb thuis ook honden." Zei hij rustig en keek dan weer naar haar. "Maar als je alles zegt wat je tegen mij in de auto zei, dan ben je van hem af en dan kun je bij je hond blijven." Zei hij zacht
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 10:06:19 GMT
Elyssa Catadorra
Ze schudde haar hoofd.'' Ik ben wel van Duccio! hij is van verloofde, ik ben al sinds mijn vierde aan hem beloofd. Jij snapt niets van mijn situatie, Hayden.'' Sprak ze en slikte even.'' Dit is traditie in mijn familie! Duccio is mijn achterneef, en ik ben beloofd aan hem, al toen ik 16 was. Mooi uitgerekt dacht ik zo. Laat me gaan.. Ik wil niet nog meer problemen hebben.'' Sprak ze en keek naar Stacey.'' Laat me gaan Hayden.'' sprak ze, toch wel enigszins met pijn, maar dat liet ze niet merken.'' Ik ben van Duccio, tot ik dood ga. Het is traditie.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 10:22:28 GMT
Hayden Christensen
Hij klemde zijn kaken op elkaar. Hij wilde haar verdomme helpen. Hij bleef even stil tot ze zweeg en keek dan naar haar, iets was veranderd in zijn ogen. "Die verdomde traditie van die kut familie van je kan me niet schelen!" Siste hij nu naar haar toe. "Je krijgt godverdomme geen problemen meer als je alles nu zegt nu je kunt. Die traditie had lang geleden al moeten stoppen." Sprak hij dan toch iets rustiger, dat probeerde hij althans. "Neen ik laat je niet gaan. Alsjeblieft Elyssa. Ik wil je alleen helpen." Hij slikte en keek haar aan. "Laat me je alsjeblieft helpen Elyssa.." Sprak hij nu weer zacht tegen haar en keek haar aan. "Die traditie hoort niet, het is zelfs strafbaar geworden." Hij stond op en liep naar haar rug en haalde de rits van haar jurk omlaag waar hij nu zag dat ze recent geslagen was. "Je word niet meer geslagen." Zei hij zacht. Dit moest toch al genoeg bewijs zijn dat ze werd mishandeld.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 10:32:23 GMT
Elyssa Catadorra
Ze kek naar hem en slikte. '' Het kan me niets meer schelen, dit is mijn leven, ik werd hier in geboren en ik ken niets anders. Laat me gaan.'' sprak ze duidelijk wanhopig nu, aangeien ze echt weg wou, haar eigen leven lieden, en slikte, toen ze voelde hoe hij de jurk open begon te maken.'' He! Zie je, jij wilt ook alleen mijn licham hebben!'' sprak ze en haar hand, die sloeg nu voor het eerst naar het gezicht van hayden, als automatische reactie, en niet bepaald zacht wou ze hem slaan. De deur ging open en een agent kwam binnen nu en keek naar beide voor een moment.''We weten genoeg, meneer. We leggen een arrestatie bevel voor die Duccio neer. Elyssa schudde haar hoofd en keek hem aan.'' Nee! jullie doen Duccio niets ! Duccio is mijn verloofde, en morgen mijn man!'' sprak ze en keek naar de agent, waarna ze Duccio hun kant op zag komen en hem nu, in de armen vloog. Hij had zo lief voor haar gedaan in dat bed, en ze had het fijn gevonden.. Al was daarvoor niet prettig.'' Ik bijf bij Duccio. Ik blijf bij hem.. Sprak ze en gaf hem nu een menende kus, die Duccio nogal perplex deed staan, maar zij heel fijn vond.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 10:40:35 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en voelde de mep in haar gezicht waardoor hij snoof. "Ik keek alleen naar die slagen van je." Snoof hij. "Ik hoef jou fucking lichaam niet." Siste hij haar weer toe en wilde haar nu zelf weer slaan maar hield zich tegen. Hij keek op toen de agent binnen kwam en knikte enkel kort. Hij voelde echter grote teleurstelling toen ze het opeens wel leek te menen. Waarom had ze het daarstraks dan gezegd? Dat ze bang was voor Duccio en weg wilde bij hem. Ze stikte er maar in nu. Hij keek naar de hond en nam de leiband weer vast van het dier. Ze stikte er echt maar in. Hij liep het bureau uit met de hond en zette het dier weer in de wagen. Ze mocht dood vallen. Altijd als hij iets goeds probeerde te doen kreeg hij uiteindelijk een mes in zijn rug, iedereen mocht van zijn part nu dood vallen. Zelfs Kaylen. Hij reed met een zware motor en schurende banden naar zijn villa. Duccio zou toch wel opgepakt worden door wat Elyssa allemaal had verteld. Levenslang hoopte hij. Hij hoefde die hoer toch ook niet meer te zien. Eerst heel zielig doen op de race en dan zeggen dat het allemaal niet waar was. Hij snoof en parkeerde zijn wagen rustig. Hij liet de deense dog bij zijn eigen honden. Naar die hond van der kon ze nu ook wel fluiten. Want haar 'oh-zo-lieve-Duccio' zou de hond toch de keel over snijden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 10:52:20 GMT
Elyssa CAtadorra
Ze keek naar hoe hij vertrok en Duccio slikte even voor een moment, omdat de agenten niet van plan waren Duccio nu te laten gaan, precies zoals verwacht.'' Mevrouww, laat hem los, wij nemen hem mee naar de cel, wegens vasthouden van een vrouw tegen haar wil, en de mishandeling.'' sprak de agent en Duccio keek naar haar.'' Je hebt gepraat.. Ik dacht dat je me eindelijk accepteerde.. Als ik ooit vrij kom, Elyssa, vermoord ik je!'' sprak hij, woorden die HAyden waarschijnlijk nog gehoord zou kunnen hebben, voor ehij vertrok. Ze slikte en de man keek naar Elyssa.'' Mevrouw, we brengen u terug naar uw eigen huis.'' Sprak de agent en ze schudde haar hoofd.'' Jullie brengen mij terug naar het landhuis van Duccio, en zorgen dat hij mijn hond terug geeft. Ik heb de papieren van Stacey..'' sprak ze en slikte even. De mannen schudde hun hoofd.'MEvrouw, we brengen u naar huis. Uw hond kunnen we regelen,als u werkelijk de juiste papieren heeft.'' sprak de man en ze slikte. Wat had ze zich met haar spel in de kaart gespeeld, en een traan kwam opzetten. De mannen vervoerde haar, al wel niet naar huis, maar naar een speciale inrichting voor meisjes met een flink trauma. Ze stuurde nog bericht naar hayden dat ze haar hadden laten opnemen, En ze brachten Elyssa naar de inrichting, checkte haar in, en ze kreeg een kamertje, nadat ze een witte ziekenhuis pyjama had aangedaan, en twee zusters haar flink beschadigde lichaam hadden onderzocht.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 11:02:18 GMT
Hayden Christensen
Hij was op de bank gaan zitten en snoof even terwijl hij een glas whiskey voor zichzelf inschonk. Hij mompelde tegen zichzelf wat woorden. Hij had wel gehoord wat Duccio had gezegd, en hij zou zorgen dat ze beschermd bleef, proberen althans. Hij keek naar zijn mobiel toen een bericht binnenkwam en knikte, ook al kon zij dat dan niet zien. Mooi. Dan zou ze er van af kicken. Het ga je goed Elyssa. Ik wilde enkel helpen. Stuurde hij nog voor hij weer een slok van zijn whiskey nam en dan naar haar hond keek en een aai gaf. "Ik hoop dat je binnenkort weer nar je baasje kunt. Ik zal je niet tegen houden als ze je komt ophalen als ze uit die inrichting is." Mompelde hij tegen de hond en zuchtte even.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 11:08:51 GMT
Elyssa Catadorra
Enkele maanden gingen er voorbij in de inrichting, en de hoop van Elyssa naar de buitenwereld te gaan was groot. Ze leek in een keer te ontmantelen bijna, de angst leek bij haar weg te vallen. Het leek voor haar een grote angst. Na het laatste smsje dat de politie aan haar had laten lezen van Hayden had ze geen contact meer gezocht, maar de politie had haar wel gevraagd wat ze ermee wou. Ze wou eerst haarzelf ontplooien, en daarna hem bedanken. Ze stapte nu in de rode jurk van toen de kliniek uit, maar ze was duidelijk dikker, en iets zelfverzekerder dan eerder. Minder onderdanig, een echte jonge vrouw. De politie had hayden een bericht gestuurd, dat ze vandaag vrij zou komen uit de kliniek, en nu Elyssa buiten stond, met een kleine glimlach op haar gezicht, wachtte ze eigenlijk meer op hem. Om hem te bedanken. Ze hadden een tijd gezqegd, 14.00 kwam ze vrij, en ze hoopte dat hij hier zou zijn, en met die hoop stond ze nu buiten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 11:19:01 GMT
Hayden Christensen
Hij had het nog rustig aan gedaan, hij was met haar hond gaan wandelen samen met de zijn en was nog steeds naar races gegaan. Zijn eerste race met de lambo had hij gewonnen. Hij had het bericht van de politie ontvangen en was blij dat ze er weg mocht. Hij slaakte een zucht en streek even door zijn haren heen. Hij zou haar daar maar eens gaan opzoeken nu ze toch vrij mocht. Met zijn maserati en met haar hond op de achterbank reed hij naar de inrichting toe, 14:00 precies. Hij reed rustig de parking op en zag haar net naar buiten komen met een glimlachje. Dat was de eerste keer. Hij parkeerde rustig en stapte uit met haar hond aan de leiband en keek naar haar aan de ingang. Hij stond niet zo ver van haar vandaan, dus als ze wilde moest ze maar enkele stappen zetten om tot hem te raken.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 11:32:58 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek om zich heen en hoorde haar hond blaffen, waardoor ze ook Hayden opmerkte en richting hem liep.'' hayden...'' sprak ze enkel en slikte'' ik.. ik'' begon ze en gaf hem onder twijfel even een knuffel, al liet ze hem vrijwel direct los.'' sorry, ik was vergeten dat je dat niet wou..'' sprak ze doordat ze zich dat herinnerde. e keek naar haar hond en bukte bij haar neer.'' Heey Stacey, grote meid..'' sprk ze en knuffelde de hond even voor een moment.'' Heb je niet voor teveel problemen gezorgd?'' sprak ze en kwam overeind.'' Ik kan niet anders zeggen hayden.. Bedankt.. Duccio is veroordeeld voor 30 jaar..'' sprak ze en slikte even voor een moment, het woord Duccio was nog steeds moeilijk voor haar. En zijn landhuis.. het was van mijn moeder.. het behoort aan mij..'' sprak ze en keek hem aan.'' Zou je mij.. naar huis willen brengen? anders pak ik de bus..'' sprak ze en keek hem aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 11:40:07 GMT
Hayden Christensen
Hij liet de hond rustig los en glimlachte even lichtelijk toen ze naar hem toekwam en voelde hoe hij de knuffel kreeg en verstarde wel even, maar zelf had hij ook kort in therapie gezeten om die angst te overwinnen, dus hij kon er wel al wat beter tegen. Hij glimlachte en keek haar nu aan toen ze het herinnerde dat ze hij het niet zo fijn had gevonden toen. Hij schudde zijn hoofd licht. "Maakt niet uit hoor." Glimlachte hij. "Ik heb zelf even in een inrichting gezeten, eerder een therapie zodat ik er beter tegen kan." Zei hij rustig en keek naar haar hond hoe ze die knuffelde. "Ze is heel braaf geweest. Geen enkele last van gehad." Zei hij rustig en keek haar dan weer aan toen hij werd bedankt. "Met alle plezier Elyssa." Zei hij zacht en gaf haar een klopje op de schouder. "En dat hij vast zit vind ik enkel maar goed. Als hij vrij komt dan zal ik je beschermen." Zei hij rustig en keek dan weer naar haar. Toen hij vroeg of hij haar naar huis wilde brengen knikte hij. "Ik breng je wel, is nog zo fijn voor jou." Glimlachte hij en opende rustig de deur voor haar zodat ze in kon stappen. "Je ziet er trouwens veel beter uit nu." Sprak hij als compliment. Ze was niet meer zo mager..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 11:48:59 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' goed van je, hayden.'' sprak ze vrij normaal en keek hem aan.'' Maar ik ben je echt dankbaar.. voor alles.. Als ik alle erfenis van mijn moeder terug heb wil ik je graag een keertje een dagje mee uit nemen. Met Monty.'' sprak ze en lachte even voor een moment.'' Om je te bedanken. Als jij mij die avond niet had gered.. nou.. wat voor vrouw zou ik n dan zijn geweest.. getrouwd, en kindje.. '' sprak ze en streek over haar buik.'' Daarom ben ik wat dikke..'' sprak ze en slikte even.'' het enige suprise wat duccio me mee heeft gegeven, maar de zusters hier ontdekte het te laat. Ik kan geen abortus meer doen, enkel voor adoptie opgeven.'' sprak ze en keek hem aan.'' Daar komt een vraag voor jou hayden.. Wil jij de peetvader voor het kindje zijn?'' vroeg ze en slikte even.'' Ik heb er twee maanden over na gedacht.. toen ze het ontdekte..'' sprak ze en slikte even, waarna ze instapte en haar deense dog gewoon voor haar voeten ging zitten, om zijn vrouwtje te beschermen.'' Als je niet wilt, zeg het ook.. Ik snap het als je niet dieper erin wilt getrokken worden. Het is van duccio.. dat is zeker.. maar ik zal het kind nooit over zijn vader vertellen, en adoptie kan ik niet maken..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 12:07:12 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte weer even. Hij was gewoon blij haar zo gelukkig te zien. "Als jij naar een inrcihting moest, dan mocht ik ook wel eens wat aan mijn eigen problemen doen." Zei hij rustig tegen haar en glimlachte weer toen ze het over dat dagje mee uit nemen had. "Dat zou ik zeer fijn vinden Elyssa." Zei hij rustig tegen haar en keek haar aan met een aardige glimlach. Toen ze het over het kind had was ze wel verbaasd ietsjes, maar het kind kon er niets aan doen dat zijn vader zo was. Toen ze het over een vraag aan hem had keek hij haar weer aan en glimlachte even. "Heel graag Elyssa." Zei hij met een glimlach. "Het kindje kan er niet aan doen dat hij of zij zo een vader heeft." Zei hij rustig tegen haar. Hij ging nu ook in de wagen zitten en begon rustig te rijden richting het landhuis. "De inrichting heeft je wel goed gedaan zie ik. Ik heb je nog nooit zo rustig gezien." Zei hij rustig tegen haar. "Oh, en wat je montreal betreft, die heb ik ook een tijd bij mij laten staan in de garage, vandalen hebben hem bewerkt. Ik heb hem weer opgeknapt in zijn originele staat." Zei hij nu ook rustig tegen haar en keek haar aan.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 12:25:45 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even.'' Jij had niet zo'n groot probleem als ik.'' sprak ze en slikte even. Hij had het over het dagje uit, en ze glimlachte klein voor een moment.'' mooi, want ook al ging je het weigeren, het ging hoe dan ook gebeuren. Ik ben eindelijk vrij van alles, en mijn verleden is achter me.'' sprak ze en keek even naar haar tasje. Ze had nog wel pillen die haar zo vrolijk hielden, maar dat kon ook niet anders, het was niet niet wat zij allemaal had meegemaakt. Hij had het over dat hij wel de peetvader van het kindje wou zij en ze glimlachte.'' fijn, Hayden.'' sprak ze en streek even over haar buik heen. Ze kreeg de neiging ook zijn hand even te pakken en die erop te leggen, want ze besefde in de tijd in de intrichting waarom ze duccio die laatste zoen zo menend had gegeven. Ze wou die aan Hayden geven, maar gaf die aan duccio, omdat ze hem jaloers wou krijgen. Ze knikte op zijn woorden.'' Het heeft mij zeker goed gedaan, meer dan goed.'' sprak ze rustig en streek kort door haar lange zwarte haren die momenteel langs haar gezicht vielen.'' Ik ben nu echt vrij.'' sprakze rustig en aaide haar hond even een beetje en hoorde zijn woorden en schrok even.''s telletje eikels, niemand komt aan mijn monty!'' sprak ze een beetjee en snoof.'' Hoeveel moet je hebben voor mijn monty?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 14:31:23 GMT
Hayden Christensen
Hij keek af en toe naar haar terwijl hij rustig verder reed en zuchtte. "Ik weet het, maar anders had ik je echt geslagen daarstraks als ik geen hulp was gaan zoeken." Zei hij rustig tegen haar en glimlachte weer even.. "Ik ben blij dat jij nu gelukkig bent Elyssa." Zei hij weer rustig tegen haar en keek haar weer glimlachend naar haar waarna hij weer naar de weg keek. Ze had hem inderdaad goed jaloers gekregen door die kus die ze aan Duccio had gegeven. Hij dacht er niet meer aan, hij wilde er niet over nadenken. Hij streek even door zijn haren en keek weer kort naar haar. "Ik ben echt blij voor je." Zei hij nog even zacht en zag dat ze even over haar buik streek maar deed er niets op. Toen ze over haar auto begon legde hij wat aarzelend een hand op haar arm en keek weer even naar haar terwijl hij door reed. "Ik moet niets hebben, echt niet. Ik heb hem met alle plezier opgeknapt, en ik hoop dat je het leuk vind hoe hij eruit ziet. "Ik kan je wel even naar mijn huis brengen om Monty op te halen zodat je hem zelf teug naar huis kunt rijden?" Stelde hij even voor en keek haar afwachtend aan. Ze stonden toch even voor rood licht.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 15:09:40 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' gelukkig ben ik niet. Dat ben ik pas als ik echt een vader heb voor de kleine.'' sprak ze rustig.'' iemand die ik volledig lief heb en die om me geeft zoals ik ben. maar niet iemand zoals Duccio.'' sprak ze rustig en voelde hoe hij zijn arm op de hare legde. Dat vond ze fijn, en ze legde haar andere hand er ook even op voor een moment. Keek naar hem, hoopte gewoon stiekem dat hij die vader wou worden voor het kindje, maar wist dat ze dat niet kon eisen van hem, want ze wist niet eens wat het gevoel van hem voor haar was. Zij kende hem nauwelijks, toch ging haar har elke keer harder slaan als ze in de inrichting zijn naam hoorde vallen. Ze slikte even en keek hem een beetje aan, terwijl ze eigenlijk tegen hem aan wou kruipen, waarom wist ze niet, maar het kwam door die kus, die ze eigenlijk op de verkeerde lippen drukte. Ze wou het zo graag goedmaken. Toen ze stil stonden hoorde ze zijn vraag.'' ik wil graag eerst met jou mee.'' sprak ze en slikte even. Moest ze het zeggen? ze moest het toch doen.'' Hayden.. Ik wil je nog wel een ding zeggen.. Die avond.. op het politie bureau.. die kus.. Die drukte ik op de verkeerde lippen..'' slikte ze even.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 15:20:26 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlacht even. "Die vind je vast wel meisje. Je hebt meer kansen nu." Zei hij rustig en voelde hoe zijn arm ook even door haar werd aangeraakt wat hij nu eigenlijk best prettig vond en zijn blik dan ook even verzachtte en hij even doorzakte in zijn lichaam als een opluchting, echt ontspannen. Hij merkte wel dat zij ook naar hem keek, en hij kon het niet laten om te glimlachen. Hij wachtte rustig tot het groen werd en hoorde haar woorden en glimlachte weer even. "Dan gaan we eerst naar mijn huis, dan kun jij Monty zien." Zei hij rustig tegen haar. Hij had haar lippen al eens geproefd, op de race, toen ze geld moest verdienen voor Duccio. Hij had het niet fijn gevonden toen. Het werd net groen toen ze dat zei en reed verder. "Op wiens lippen had je ze dan moeten drukken?" Vroeg hij rustig, onwetend. Want die avond leek ze echt gewoon kwaad op hem.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 8, 2013 15:30:35 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment. Die lippen.. ik wou ze aan jou geven.. Maar door dat ik wist dat Duccio in de buurt was, wou ik je jaloers maken.. Of nou ja.. niet opvallen..'' sprak ze en slikte even voor een moment. ze keek kort even door haar raampje naar buiten.'' ik heb er in de inrichting constant over na gedacht.. Ik vind je leuker, elk moment als ze je naam noemde in een gesprek.. Mijn hart ging steeds sneller staan.. En toen zag ik je vanmiddag.. Ik was zo gelukkig..'' sprak ze en keek hem weer even aan.'' je was zo mooi, en ik moest moeite doen, om je niet vast te houden.. Om je nu die kus te geven.. Maar ik durfde niet..'' sprak ze en slikte even voor een moment en even ging de glimalch ee beetje af.'' omdat ik bang ben dat het niet wederzijds was.. Omdat je nooit op bezoek bent geweest in die maanden dat ik daar zat..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 8, 2013 15:44:04 GMT
Hayden Christensen
Hij luisterde nu naar haar en zijn hart klopte werkelijk hard in zijn keel. Hij streek weer even door zijn haar met een trillende hand nu, eigenlijk van pure spanning. Hij bleef naar haar luisteren. Nou, dat jaloers maken was goed gelukt in ieder geval. Hij glimlachte flauwtjes. "Werd ik dan zo vaak vernoemd daar?" Vroeg hij rustig aan haar en keek haar weer even aan met een glimlachje. "Ik was mooi?" Lachte hij nu ook zachtjes. "Ik zie er nog steeds hetzelfde uit als daarstraks hoor." Lachte hij zacht en reed nu rustig verder naar zijn villa, die je al in de verte zag. Hij slikte nu even en keek haar aan, zag de glimlach af gaan. "Ik wou je de tijd geven om alles te verwerken." Zei hij rustig. "Daarom was ik niet gekomen. En ik hoorde ook niet meteen iets van jou of van de politie tot ik het berichtje kreeg dat je eindelijk naar huis mocht." Zei hij met een glimlachen keek weer naar haar. "Wat die gevoelens betreft, ik weet het niet. Ik ben nooit verliefd geweest, ik heb wel een wat vreemd gevoel bij jou in de buurt. Maar ik heb echt geen idee wat liefde inhoud.." Zei hij zacht en eerlijk tegen haar waarna hij nu zijn garage in reed en naast har Montreal parkeerde die helemaal opgeknapt was, Gezandstraald omdat er graffiti op zat door die jongens, alle deuken eruit gehaald, het glas vervangen, de motor verbeterd. Hij stapte rustig uit en keek naar haar. Hij haalde een foto uit de montreal en liet die aan haar zien, hoe hij eruit zag toen de jongeren die hem bewerkt hadden en nu hoe hij het had opgeknapt. "Je moet enkel de kleur nu kiezen." Zei hij rustig en keek haar aan.
|
|