Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 11, 2013 18:59:15 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem rn keek brian even recht in de ogen waardoor ze zich even week begon te voelen, en slikte even voor een moment, waarna ze weg keek en toen zuchtte." Ik moet om 11 uur bij Duccio zijn, jr weet wel die jaloerse klootzak. Ik zou hem even een lesje leren voor dat hij mijn zus heeft vernederd. " sprak ze en keek even in de ogen van Brian. "Maar daarna ben ik brij, weet niet of je het dan wil doen. Maar duccio moet even weten dat ik een goed hart heb, tot het op familie aan komt." Dat ze ook oog in oog met haar en zijn dochtertje kwam te staan, wist ze nog niet." Tenzij je even mre gaat?" Vroeg ze rustig en ging weer even zitten terug op de stoel en streek een van haar rode haren terug achter haar oor.
Elyssa komt zodra ik thuis ben.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 11, 2013 20:45:50 GMT
Kaylen & Siara
Kaylen keek naar Brian en glimlachte flauwtjes. "Zo goed ben ik nou ook weer niet." Zei ze rustig tegen hem. "Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon naar jou zit te kijken als je bezig bent terwijl ik niets doe." Sprak ze rustig en haalde haar schouders op. "Nou ja, er is ook bijna nooit iets mis met je wagens." Mompelde ze nog in zichzelf en keek even op naar Sofia toen die wat zei, maar het kon haar vrij weinig schelen. Siara zuchtte en voelde haast de jaloezie van Kaylen. Siara zou het ook niet prettig vinden als nu iemand de hele tijd bij Jason zou zijn, dus ze begreep het wel. Ondanks het feit dat Kaylen en Brian niet samen waren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 11, 2013 20:59:01 GMT
Brian Hij luisterde naar Sofie en schudde zijn hoofd " Nee dan laat ik het je morgen wel zien "S prak die rustig en nam nog een hap van het broodje. Oke deze hele situatie was niet prettig " Laat ik het zo zeggen Kaylen als je wiolt helpen je bent hardstike welkom en ik ben hardstikke blij met je hulp echt waar "S prak die glimlagend " dan kom je straks gewoon hier naar de garage daar zijn Jason en ik bezig "Sprak die rustig " En dan zie ik jou morgen wel Sofia, je kan vanacht gewoon hier weer inde schuur slapen. Ik kan nog wel een nachtje in de auto liggen hoor "S prak die rustig er van uitgaan dat Kaylen ook nog wel een nachtje bleef slapen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 11, 2013 21:18:09 GMT
SOfia Sartor
Ze knikte ven en kwam weer overeind.'' Dan ga ik die kerel eens wat klappen verkopen.'' sprak hij rustig en hoorde naar de rest van Brian.'' oh nee, jij slaapt vannacht in jou bed, en gaat niet nogmaals een nacht in je auto slapen. Dan slaap ik in de auto, en daarmee basta, brian.'' sprak ze en keek hem even aan.'' Wat jij nog niet weet is dat ik in die tien jaar een zwarte band in karate heb gehaald. dus ik vloer je als je niet luistert.';; sprak e en duwde hem even een beetje speels tegen zijn schouder.'' Tot vanavond, dan help ik desnoods ook wel, mocht het nodig zijn.'' sprak ze rustig en keek naar Brian.'' Brian, heb je anders zin om rondom een uurtje of 5 samen ergens te gaan eten? gewoon even bijpraten over vroeger, en wat we tot nu toe beleefde hebben in ons leven.'' sprak ze rustig en keek hem even aan.
Elyssa Catadorra
Ze sliep nog steeds, en waarschijnlijk zou het nog goed een week duren voor ze weer wakker werd, haar ademhaling was laag, en duidelijk lag ze nog in diepe coma. Enzo bleef rustig in de armen van Hayden liggen en keek met grote ogen naar hem, terwijl hij begon te hengelen met zijn kleine armpjes, en hem aan bleef kijken. Het jongetje lachte even kort, en liet een klein boertje. De dokters gingen nog even verder met Elyssa en knikten toen.'' Naast haar bed hangt nu een alarm knop, druk daarop indien haar situatie verslechtert. Met een uurtje komen wij even langs met het ontbijt.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 11, 2013 21:41:12 GMT
Kaylen & Siara
Kaylen zweeg nu even en glimlachte weer kort naar Brian. "Ik zal ook wel komen helpen, anders blaas je waarschijnlijk toch wel een wagen op." Zei ze met een speels grijnsje, al verdween die meteen weer toen Sofia begon te praten. Was die nou nog niet weg? Hoeft ook niemand te weten. Dacht ze in zichzelf en tekende weer wat met haar vingers op de tafel. Haar ogen werden groot, wat? Zij helpen? Nou dan was Kaylen mooi weg. Had ze niet wat beters te doen dan? "Is niet nodig." Murmelde ze heel stilletjes in zichzelf en tekende rustig verder op de tafel. "Ja joh, zet je je gedachten eens ergens anders op. Haal je herinneringen maar weer ff op." Mompelde ze op de laatste woorden van Sofia tegen Brian en stond op om naar binnen te lopen en dan weer in de logeerkamer te verdwijnen. Ze kon niet wachten tot dat mens weer naar der land ging. Als ze al weer terug ging, maar ze hoopte van wel.. "Val toch dood." Murmelde ze en keek naar de muur. Siara zuchtte en legde haar hoofd in haar hand en keek weer even naar Jason en Brian. Ze zei ook maar niets, ze had hier niets mee te maken..
Hayden
Hij knikte even op de woorden van de dokter en keek naar het jongetje in zijn armen en kietelde hem een beetje over zijn buikje. "Alles komt wel goed met mama." Zei hij zachtjes. Hij hoopte het. Hij keek naar Elyssa en streel met zijn vingers over haar wang. "Ik hou van je Elyssa, ik ben blij dat je me niet in de steek hebt gelaten. Maar waas alsjeblieft in orde." Zei hij zachtjes en zuchtte even
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 11, 2013 21:46:31 GMT
Brian Hij keek naar de twee meiden en glimlachte even toen kaylen het zei over de auto op te blazen " direchte lachgasinjectie "S prak die laggend maar keek wel verbaast toen ze opstond en weg liep. Hij keek Sofia aan toen ze had gevraagd over het eten en dat ze de zwarte band had en zo. " Nee vanavond niet, ik heb even weinig behoefte aan gezelligheid, kijk die auto's moeten af en dat red ik niet alleen voor morgen " bekende hij eerlijk " Maar echt gezellig zal ik vanavond niet zijn sorryandere keer "S prak die en stond op " Ik ga naar Harrie onderdelen halen. Als je vanavond wilt helpen. Ik begin rond 7 uur hier. Tot een uurtje of 12 denk ik. Dus kom wanneer het je uitkomt en slapen kan hier altijf "S prak die en dronk zijn glas leeg en keek naar Siara " ga met Kaylen praten oke, het is omdat het nu met mia... Maar anders had ik het zelf gedaan "S prak die en keek naar je " Ik zie jullie vanavond"S prak die en Gaf Siara eenvriendschappelijk kus op der wang en jason een aai over zijn kale hoofd en liep rustig naar de Toyota toe.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 11, 2013 22:01:11 GMT
Sofia Sartor + Emma Sartor
Ze keek naa Kaylen en haalde even een wenkbrauw omhoog, maar dat was maar kort, maar knikte even op de woorden van Brian.'' oke, is goed hoor. Ik zorg dat ik hier om 7 uur wel ben.'sprak ze rustig en keek nog even naar Kaylen die in de logeerkamer verdween, en slikte even. Ze had echt het gevoel dat ze hier beter niet kon zijn.'' Brian, zou ik je telefoonnummer mogen?'' sprak ze nog maar hij was al weg, dus zij liep ook maar een andere kant op.'' ik zie jullie vanavond denk nog.'' sprak ze en liep nu maar weg, terwijl ze in haar mustang stapte en weg reed in de richting van het huis van Duccio en stapote uit, wanneer ze even aanbelde, en hij open deed. Ze sloeg hem direct op zijn snufferd, dat kon har werkelijk momenteel niets schelen. een klein meisje kwam nu ook de gang in lopen en keek naar hem.'' papa, wie is dat?'' vroeg ze en duccio keek even om. De ogen van het meisje werden groot.'' ohhhh.... Jij bent oud vriendinnetje van papa!'' sprak ze en het meisje haalde een fotolijstje op, met een foto erin, waar duidelijk in gephotoshopt was, aangezien het hoofd van Duccio geplakt was op het lichaam van Brian. Hoe kwam Duccio aan die foto? ze pakte de foto van het meisje over en slikte.'' ben jij soms mijn mama?'' sprak het meisje en keek naar haar.'' Jij hebt ook rode haartjes, net zoals ik..'' sprak het meisje en Duccio keek naar beide en slikte even voor een moment. Na goed een uurtje had Duccio toegegevn dat dit haar dochter was, waardoor Sofia echt uit haar slof schoot, en het meisje direct mee nam, toen ze het ook hoorde.'' We gaan naar je echte papa..'' sprak ze en nam het meisje mee, terug richting het huis van Jason en reed haar auto weer de garage in.'' Kom Emma.'' Sprak ze rustig. Ze had in ieder geval de naam die Sofia altijd mooi had gevonden...
Elyssa Catadorra
Het kleine jongetje lachte om dat hij over zijn buikje kietelde en een zuster kwam even binnne met een fles en keeek naar Hayden.'' Meneer, aangezien uw vriendin niet in staat is borstvoeding te even, hebben wij even een fle gemaakt voor uw kleine. wilt u die geven, of moet ik het even voor u doen?'' vroeg de zuster netjes.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 5:50:02 GMT
Kaylen & Siara
Kaylen was gewoon weer op het bed gaan liggen en sloot haar ogen. Rot mens. Nou, ze moest eigenlijk snel maar eens vertrekken voor die honden van haar broer. Siara zuchtte op de woorden van Brian en knikte. "Ik zal wel met haar gaan praten." Zei ze rustig en keek naar hoe hij wegliep en dan ook hoe Sofia wegliep en wegreed. Ze liet dan haar ogen rustig op Jason en zuchtte weer. "Nou dat was... Apart." Zei ze zacht en bleef nog even zitten. "Het komt nooit goed als die twee nog in elkaars buurt zijn. Ik denk dat Kaylen haar ogen wel wilt uitkrabben." Zei ze zacht tegen Jason. Ze stond op en ging achter hem staan en sloeg haar armen onder de zijne om zijn borst heen en legde haar hoofd op zijn schouder. "Ik ga maar eens praten met Kaylen." Zuchtte ze zacht en duwde een kus in zijn nek. "Anders is ze te laat voor haar rijbewijs." Murmelde ze en keek weer even naar Jason ie ze nog steeds vast had. "Of zal ik eerst helpen met de tafel af te ruimen zodat jij straks kunt beginnen aan de auto's?" Vroeg ze glimlachend.
Hayden Christensen
Hij keek naar de zuster toen die binnenkwam met een fles en knikte even. "Ik wil het wel doen." Zei hij zacht. Hij wist toch wel hoe hij een baby de fles moest geven, het was niet alsof het onmogelijk te doen was. Hij nam rustig het flesje van haar over en legde het kleine jongetje nu rustig goed in zijn armen en stak de de speen rustig in zijn mondje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 6:09:06 GMT
Elyssa Sartor
Enzo keek rustig naar zijn vader en zag de speen die het jongetje gulzig beet nam, en begon te drinken terwijl zijn kleine handjes een beetje houvast zochten. Je hoorde zo af en toe een geluidje, maar niet een slecht geluidje ofzo, terwijl het kleine kindje rustig doordronk uit het flesje en zijn oogjes zo af en toe opende en naar zijn vader keek. Hij dronk door tot het flesje eigenlijk bijna leeg was, toen liet hij de speen los, en draaide ook eigenwijs zijn hoofdje weg. Meer zou het jongetje niet hoeven.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 6:19:41 GMT
Hayden Christensen
Hij zag het kind eigenlijk veel liever aan Elyssa's tepel zuigen dan aan een flesje. Maar nu kon het even niet anders. Hij glimlachte liefjes naar zijn zoontje en wachtte rustig tot hij klaar was. Toen dat zo was bekeek hij nog wat in het flesje was en zette het dan opzij. Hij tilde het jongetje wat op en begon over zijn rugje te wrijven om zijn boertje te laten komen. "En dan zo meteen je lekkere bedje maar in" Zei hij liefjes en duwde een kusje op het hoofdje van Enzo.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 6:29:39 GMT
Elyssa Catadorra
Het kleine jongetje keek naar zijn papa en liet nu langzaam aan een boertje, waarna het met zijn kleine handjes zich tegen zijn vader aan robeerde te verstoppen, en met een paar geluidjes zich een beetje bij zijn pap wou innestelen, en langzaam aan bij hem in slaap viel, en zijn kleine oogjes dicht deed na een klein gaapje. HEt jongetje viel langzaam in slaap terwijl hij heerlijk tegen Hayden aankroop.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 6:36:57 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar het kleine jongetje na zijn boertje en zich dan tegen hem aan begon te nestelen. Hij glimlachte wat vertederd en liet het kleine jongetje rustig doen. Hij vond het fijn dat hij zo tegen hem aankroop. Hij hield hem zachtjes vast en sloot zijn ogen zelf ook even. Hij was moe omdat hij zo abrupt wakker werd door Elyssa deze ochtend. Maar hij wilde eigenlijk niet gaan slapen om over zijn meisje en over Enzo te waken. Hij opende ze dus weer wat slaperig en keek naar hun zoontje dat zich helemaal tegen hem aan had genesteld. Het was fijn. Heel fijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 6:52:37 GMT
Elyssa Catadorra
HEt jongetje sliep rustig in, en een dokter kwam nu de kamer biinnen om even bij Elyssa te checken, en keek even naar Hayden.'' oendemorgen.'' Sprak hij rustig en een zuster kwam even binnen met een dienblad, en een aantal broodjes erop, wat fruit, en een gebakken eitje. Duidelijk bedoeld voor Hayden, en eventueel nog wat voor Elyssa indien die wakker zou worden, de doktoren wisten het niet. De dokter bekeek even de hechtingen, en de wond op haar oog, waarna hij rustig alle apparatuur controleerde.'' Vanmiddag willen we eigenlijk even een foto maken van de hersenen van mevrouw Catadorra. Vooral om te kijken of we nu al schade kunnen vinden, dat zou het gemakkelijker maken als ze wakker word. Ze ligt momenteel rustig in een coma, maar lijkt wel stabiel, en dat is positief nieuws. Maar nogmaals we kunnen nu niet zien hoe ze eruit zal komen. Het zou kunnen zijn dat ze er als een kasplantje uitkomt. In dat geval bent u degene die over haar beslist, doordat u er momenteel als dichtste verwant naast staat.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 6:59:55 GMT
Hayden Christensen
Hij was toch wat weggezakt maar was er al snel weer bij toen er iemand de kamer binnenkwam ne zuchtte even zachtjes. "Goedemorgen." Mompelde hij en keek weer even naar Enzo die nog steeds sliep. Hij keek dan weer naar het eten dat de zuster binnenbrach en gaf een licht knikje als dank waarna hij naar de dokter luisterde. "Is goed hoor." Zei hij rustig. "Zoals ik al eerder zei, ik verwacht me op het ergste zodat ik er klaar voor ben." Voegde hij er weer aan toe en keek weer naar de dokter en gaf een rustige knik. Hij was al blij dat ze stabiel bleek te zijn, dat was een hele grote opluchting voor hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 7:11:43 GMT
Elyssa Catadorra
De dokter keek naar elyss, en keek werkelijk alles even een beetje na, waarna hij kort haar blinde oog opende.'' Mmm.. weet umeer over het verlden van deze meid? dit oog is namelijk niet zelf blind geworden, het is flink beschadigd..'' sprak de dokter en keek hem even kort aan, waarna hij rustig de rest onderzocht.'' door een hoornvlies transplatie zou dit oog weer kunnen gered worden, maar dan moet ik weten hoe lang dit oog al in deze toestand is. Na 10 jaar heeft het geen zin meer.'' sprak de dokter en keek even naar Hayden, waarna hij rustig op stond en even het blok pakte achter haar bed.'' EWacht.. IS deze meid die half blinde racekampioene die zich voor deed als een jongen? weet u dat?'' vroeg hij nu ook even.'' Ik was altijd fan van de rally races, de racewereld was helemaal in schok toen ze ontdekte dat er een meid tussen de mannen in een ford montreal had gewonnen, en ook nog half blind was.'' sprak hij en schudde zijn hoofd kort, waarna hij de wond bij haar oog bekeek, die al heel mooi aan het dichtgaan was, en daar was de dokter ook duidelijk tevreden over.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 7:17:02 GMT
Hayden Christensen
Hij luisterde naar de man en toen hij zijn eerste vraag wou beantwoorden begon hij over een hoornvlies transplantatie en daarna over rally. Hij knikte lichtjes. "Dat was zij ja." Zei hij rustig tegen de man. "Ze heeft diezelfde montreal nog steeds in haar bezit." Zei hij rustig. "Maar ik weet niet hoelang dat oog al blind is, ik zou het werkelijk niet weten." Zuchtte hij en wreef even in zijn ogen. "Maar ik weet wel zeker dat zij die vrouw is die in de rally kampioen is geworden." Hij glimlachte flauwtjes en nam rustig een broodje van het dienblad die hij rustig begon op te eten. "Maar voor de rest weet ik vrij weinig van haar verleden."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 7:40:44 GMT
Elyssa Catadorra
De man knikte even en glimlachte.'' Zonde als de wereld zo'n legende dan zou verliezen niet waar?'' sprak hij rustig en keek even naar Elyssa nog voor een moment.'We kunnen dat oog in ieder geval helpen, als het vlies daaronder nog in tact is, maar het lijkt van wel.'' sprak hij rustig terwijl hi nog een keer het blinde oog opende en even rustig knikte.'' ziet er ook verder goed uit.'' Sprak hij rustig en pakte nog een keer het blok, maakte wat aantekeningen nog en keek toen weer naar Hayden.'' MEt een urrtje komt mijn collega haar halen voor de scan. Dan zullen wij u toch even moeten vragen haar te verlaten, en tijdens bezoekuur terug te komen. wij houden haar 24 uur in de gaten, dus dat komt in orde.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 7:49:52 GMT
Hayden Christnesen
"Ja, zonde.." Zuchtte hij zachtjes en keek weer naar het kleine jongetje in zijn armen die verder sliep en glimlachte een beetje. Hij keek dan weer naar de dokter en gaf weer een knik. "Is goed." Zei hij rustig en at nog een beetje verder. "Dat komt wel in orde." Hij zuchtte even en sloot zijn ogen kort. "ik zal dan wel even naar huis gaan, ik heb nog genoeg te doen." Zei hij rustig en keek weer even naar Elyssa. Nou, ze zou in ieder geval haar zicht weer terugkrijgen, dat was iets goed toch? Hij glimlachte zwak bij het idee. Hij legde het kleine jongetje nu toch even weer in de wieg en dekte hem goed toe zodat hij het warm had en at rustig wat verder. Hij at het ei op en 2 van de broodjes waarbij hij er 2 overliet als Elyssa misschien vroeger wakker zou worden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 8:11:51 GMT
Elyssa Catadorra
De dokter verliet weer de kamer nu en Elyssa hoorde je duidelijk even een kreuntje geven, wat duidelijk liet merken dat ze niet langer in coma lag, maar overgegaan was in een diepe slaap, wat zeker positief nieuws was. Het infuus was ook bijna leeg, maar meer bloed zou Elyssa niet nodig hebben, dus dat was niet erg. Enzo voelde ook wel dat ie in zijn wiegje gelegd werd, maar het kleine jongetje was te moe om erop te reageren, ook al voelde die duidelijk wel dat die nu hele andere warmte had, en niet meer het veilige van hayden tegen zich aan. De dokter liep weer naar binnen en keek naar Hayden.'' wilt u uw zoontje meenemen? hij mag namelijk al wel naar huis.'' vroeg de man rustig aan Hayden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 8:40:02 GMT
Hayden
Hij keek naar Elyssa en zuchte zachtjes. Zijn meisje. Als ze zich kon herinneren wie hij was althans, hij hoopte van wel. Hij zuchtte en hoorde haar kreunen wat hem een goed teken gaf, ze was nog bij hem. Hij duwde zijn lippen op haar voorhoofd en zuchtte. Hij keek op toen de dokter weer binnenkwam en over zijn zoontje begon. "Andrs heel graag, maar ik heb nog geen kinderzitje voor in mijn wagen." Zuchtte hij en keek even naar zijn zoontje. "Ik wil er thuis wel snel een gaan halen anders." Kaylen was waarschijnlijk de honden toch vergeten, of er was wat tussengekomen aangezien hij stacey hoorde blaffen. Hij streek met zijn vingers over het hoofdje van de baby en glimlachte klein. Het was zijn kind niet, maar het voelde wel zo.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 13:10:27 GMT
Elyssa Catadorra
De doter keek naar hem en knitkte.'' hij kan dan nog wel even hier blijven. Veiligheid is ook belangrijk voor de kleine.'' sprak de dokter rustig en je zag de oogleden van Elyssa trillen, waardoor de dokter rustig dichterbij haar kwam, en je haar ene hand een beetje omhoog zag gaan.'' hmmmm..'' hoorde je enkel en het blinde oog ging zelf open. maar dit keer, zoals de voorgaande keren, vroeg ze niet om hayden.'' Waarom..'' sprak ze harspend.'' Ik ben blind?'' sprak ze harspend en zacht. De dokter keek naar haar en was al heel blij hoe ze reageerde, duidelijk vrij normaal.'' Mevrouw Catadorra, wat is uw laatste herringering?'' vroeg de dokter en ze slikte.'' Auto.. Inrichting... kus...'' sprak ze en slikte even.'' Hayden..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 13:41:33 GMT
Hayden Christensen
Hij knikte rustig en streek weer over het wangetje van Enzo waarna hij naar Elyssa keek toen hij wat hoorde. Ze was wakker. Hij slikte even, hij wist niet hoe ze eruit zou komen nu, misschien goed, misschien slecht.. Hij hoorde de vraag die aan Elyssa werd gesteld, over wat ze zich het laatste herinnerde en was best opgelucht. Ze had de herinnering nog na de inrichting, en voor haar mishandeling. En ze wist de kus dus ook nog. Hij was erg tevreden met haar woorden en slikte even, wist eigenlijk niet of het zo slim zou zijn om wat te zeggen momenteel. Ze wist nog wie hij was althans, misschien hun korte relatie niet meer, maar wel de kus..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 14:30:13 GMT
Elyssa Catadorra
Ze opende haar andere oog op een kiertje, en keek even rond. Maar ze had haar oog echt ook op een klein kiertje, dus veel zag ze niet.'' Hayden..'' was het eerste wat ze zei, omdat ze zijn contouren herkende. Ze slikte even en sloot weer haar ogen. Ze voelde zich zwk, en voelde haar benen ook helemaal niet.'' Ik voel mijn benen niet meer..'' sprak ze en kreunde weer.'' en ik heb zo'n pijn.. mijn handen.. mijn oog.. mijn borsten...waarom heb ik zoveel pijn..'' sprak ze en slikte even waarna Elyssa alweer weg viel in slaap, doordat ze gewoon nog zwak was. De dokter keek heel tevreden naar Hayden.'' Ze moet veel rusten. Hele recente dingen is ze kwijt, zoals haar gebeurtenis van gisteren. Ze herrinert u zich duidelijk nog, bent u altijd belangrijk voor haar geweest? weet u iets waarom zij nou juist u zich zo duidelijk kan herrineren?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 15:04:42 GMT
Hayden Christensen
Hij slikte even en liep naar haar toe toen ze zijn naam uitsprak en ging zacht op het bed zitten en streek met zijn vingers wat haar achter haar oor. "Ik leg het je nog wel uit Elyssa." Zei hij zachtjes, maar ze was alweer in slaap gevallen wat hem toch lichtjes deed glimlachen. Hij keek dan naar de dokter en knikte even rustig naar hem. "Ik heb haar naar die inrichting gestuurd waar ze het over had. Voor elke man was ze bang, voor haar gedwongen verloofde. Het was een traditie in haar familie. Maar ik wist hoe bang ze was. Ik heb die man laten arresteren toen ik genoeg bewijs bij haar eruit heb geduwd." Zei hij zacht tegen de dokter enk eek weer naar Elyssa. "Ze heeft me bedankt dat ik haar naar die inrichting gestuurd heb." Voegde hij er nog even aan toe en sloot zijn ogen kort.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 15:30:26 GMT
Brian + jason Ook Jason had iedereen nagekeken en keek optoen zijn vriendin op stiond achter he mging staan en zijn armen om hem heen sloeg en begon te praten " ga maar naar de toe ik ruim wel op "Sprak die rustig " Ik ga daarna naar de garage, en even langs bij de kruidenwinkel. Kijken of daar alles goed loopt "S prak die rustig " Mischien blijf ik nog even in de garage plakken maar das niet zeker "S prak die, ja hun inkomsten kwamen van zijn garege en hun kruidenwinkel/restarant. Daar had hij Brian ook het eerst ontmoet, toen die ruzie kreeg met Vince. Bijde jongens hadden een oogje op Mia gehad en Vince was jaloers geweest. Dat was het moment, later had hij Brian gezien op een race waar Brian dik verloor. Maar toen zijn ze wel vrienden geworden toen Brian hem redde uit de handen van de politie. Brian zelf reed richting de garage van Harry waar hij werkte. Nou eigenlijk deed hij dat fake. Hij werkte er wel maar kreeg er geen geld voor. Rustig parkeerde hij de Toyota en liep naar binnen waar alles al klaar stond. Hij groete Harry en liep naar de slaapplaats. Ja hier sliep hij ook geregeld. Het lag er maar net aan waar die was, was hij dichter bij huis sliep die thuis, was die dichter bij Jason slipe die daar, en was die dichter hier sliep die hier. Rustig pakte hij zijn laatste spullen hier. Hij had hier een lange tijd gewoont voordat hij de boerderj van zijn broer overnam. Dus kleding was hier niet meer nodig. Hij zei Harry weer gedag en gooide de tas naast hem op de bank. Hij keek even naar de spullen. Hoe ging hij die allemaal on de Toyota krijgen. proppen dus. Na 10 minuten zat heel de auto, ook de bijrijdersstoel vol dozen en gaf hij gas richting het kerkhof. Eenmaal daar aangekomen stapte hij uit en liep het kerkhof op. Ma een tijdje tstopte hij bij en mooi graf 'Mike o'Connor stond er op. Het bloemetje wat hij onderweg had gehaald legde hij er rustig bij en even zuchtte hij " Waarom moest je nou gaan bro " Sprak die en streek even door zijn haar. Op deze momenten miste hij Mia zo erg. Het duurde ook niet lang of hij voelde een traan over zijn wang lopen, en woede en verdriet over viel hem en hij zakte op zijn knieën bij het graf neer
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 16:16:29 GMT
Kaylen
Ze keek op het uur en slikte. Ze moest door, ze moest voor haar rijbewijs nu vertrekken. Ze liep weer naar beneden en naar buiten en liep richting de wagens. Siara keek even op. "Kaylen wacht ik moet je even spreken." Zei ze rustig. Kaylen keek om, Sofia negerend. "Ik moet doorgaan, anders ben ik zeker dat ik mijn rijbewijs mag vergeten. Kan dat vanavond niet?" Vroeg ze rustig en slikte even. Siara knikte en Kaylen knikte dan ook. Keek kort naar Sofia en het meisje maar liep dan al snel weer nar haar porsche en scheurde er mee weg om voor haar rijbewijs te gaan. Ze reed langs het kerkhof waar ze de toyota van Brian zag staan en keek even vreemd op. Wat deed die hier? Haar nieuwsgierigheid won het van haar stress en ze parkeerde achter de zijne en stapte uit, keek meteen rond en zag hem dan staan. Ze liep er stilletjes heen en keek vanaf een afstandje naar hem en probeerde te zien wat er op het graf stond. Een vage naam. Mike o'Connor, en er stond nog wat achter. Geen idee wat. Een andere naam waarschijnlijk, maar ze kon het niet lezen Was dat het? Ze liep voorzichtig dichterbij toen hij op zijn knieën zakte. Ze keek naar de foto op het graf, hij leek wel op Brian. Was hij misschien familie? "Brian?" Klonk ze dan ook zacht, op een meter afstand van hem en keek naar hem en af en toe naar het graf.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 16:38:52 GMT
Sofia Sartor
Ze keek even de garage rond, maar zag de auto van Brian niet staan. Ze zuchtte even en keek naar Emma.'' Emma, ga maar even in de auo van mama zitten.'' sprak ze rustig en het meisje knikte en ging weer zitten. Ze zocht nog even, maar bedacht zich direct om Jason niet te gaan vragen, had ze geen zin in, want dan moest ze hem waarschijnlijk ook uitleggen waarom ze hem ineens zo nodig had. Had e niet veel zin in. Ze stapte weer in de auto en keek even naar emma.'' We gaan even een rondje rijden, om je Papa te zoeken.'' sprak ze en reed de mustang weer de weg op, terwijl ze nur rustig rond begon te rijden. Vanuit de verte zag ze de Toyota al staan en haalde even een wenkbrauw omhoog. Wat moest die bij het kerhof? toch parkeerde ze haar mustang en stapte uit.'' Kom maar Emma, volgens mij is je papa hier.'' Sprak ze rustig en het kleine meisje stapte uit, met haar kleine rugtasje op haar rug.'' laat je rugtas maar in mama haar auto liggen hoor, meisje.'' spra ze rustig en het meisje deed het tsje af, maar haalde wel haar barbie eruit, en liep om de auto heen, om de hand van haar moeder vast te pakken, wat Sofia gewoon aan namn.'' Ik ben een beetje bang mama..'' sprak ze ook en Sofia knikte.'' Maakt niet uit, mama is ook een beetje bang, dan zijn we samen bang.'' sprak ze en zag nu Brian staan, met Kaylen. geweldig. Toch moest ze het zeggen en liep zijn richting uit.'' Brian..'' sprak ze voorzichtig en slikte even.'' Brian, ik moet je wat vertellen..'' sprak ze en het meisje keek naar de man en slikte.'' is dat mijn echte papa mama? hij is wel heel sterk volgens mij.'' sprak het meisje.
Elyssa komt vanavond na toneel weer
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 16:46:24 GMT
Siara
Ze keek Kaylen even na en zuchtte zacht, en Sofia leek ook meteen erna te vertrekken, duidelijk op zoek naar Brian. "Ik denk niet dat Kaylen Sofia ooit gaat mogen als ik het zo bekijk." Zuchtte ze zacht en legde haar gezicht in de nek van Jason en zuchtte weer. Ze snapte Kaylen wel.. Wie was trouwens dat kind dat Sofia mee had genomen? Ze slikte even. Ze hoopte niet dat het was wat ze dacht dat het was. "Ik vrees er een beetje voor dat Brian zijn monteur verliest binnenkort." Murmelde ze en keek weer naar de ogen van Jason en gaf een kusje op zijn lippen. "We zullen wel zien." Zuchtte ze en stond weer rustig op en liet hem los om zelf al een beetje op te ruimen, ze haf nu toch niets te doen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 17:14:16 GMT
Brian Hij had een tijdje op zijn knieen gezeten en de tranen waren al opgedroogd. Na een tijdje hoorde hij voetstappen op het grindpad dichterbij komen. automatisch liet hij zijn hand on opgemerkt naar het pistool tussen zijn broek en zijn rug glijden en liet het los toen hij de stem hoorde. Het was Kaylen. Hij draaide zijn hoofd naar der toe terwijl hij langzaam ging staan en het zand van zijn knieën af veegde. " Jij moest toch je rijbewijs gaan ophalen ? "S prak die rusitg en keek op toen hij nog een auto hoorde en zag Sofia aan komen lopen. Er liep een klein meisje mee. Hij keek haar aan toen ze sprak dat ze iets tegen hem wilde zeggen. Hij had haar blik wel gezien toen ze Kaylen had gezien. En onder het eten haddendie 2 elkaar wel kunnen vermoorden als blikken dat konden. " Weet je ik wil eerst even wat zeggen S prak die en keek ze aan en keek naar Kaylen " ik ben niet wie jij denkt dat ik ben, en wat ik je ga vertellen ga je ook geheim houden "S prak die en keek je aan " Ik heet geen Brian Earl Spilner en ben geen crimineel " hij keek naar je en streek even door zijn haar " Ik ben Brian o'Connor, Actief bij de FBI om straatracers te pakken, Maar ik ben in dat laatste vooral niet erg goed "S prak die en keek je aan " Ik wardeer echt wat je doet, en je bent geweldig met de auto's en ik wil je op dat gebied ook niet kwijt " Sprak die met een glimlach en keek naar Sofia " ook wil ik jou eerst iets zeggen voordat jij gaat vertellen wie die kleine meid is "S prak die en keek even naar het graf van zijn broer " die tijd die wij samen hebben gehad was fijn, echt heel fijn. Maar de pijn toen je weg ging was onverdragelijk " Sprak die eerlijk " Ik ontmoete Mia en dat voelde geweldig. In die tijd ben ik mijn broer verloren. zij was er voor mij. Toen bekend werd bij een straatracer heeft hij Mia vermoord. Hij zat vast vorodat hij aan iedereen kon vertellen wie ik was " Hij slikte even "ik heb gezworen nooit meer lief te hebben, me te richten op mijn werk, mijn vrienden en mijn auto's " Sprak die " het spijt me maar ook ons word niks meer " Sprak die eerlijk Jason doe ik als chanty naar toneel is
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 17:25:26 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar hem en zag hoe hij nu weer recht stond en knikte op zijn vraag. "Ja, maar ik zagje auto staan en ik was nieuwsgierig.. Ik wilde je ook wat vertellen.." Zei ze zachtjes tegen hem en keek hem aan. Ze keek ook even om toen ze voetstappen hoorde, maar ze werd er al meteen chagrijnig door. Kon ze nou niet gewoon verdwijnen? Ze keek weer naar Brian toen die begon te vertellen en aan hoe die zijn zin begon liet al meteen weten dat er iets niet goed was. Hij was niet wie hij zei dat ie was.. Ze was er duidelijk niet goed van. Ze had dus eigenlijk de hele tijd voor een agent gewerkt? Die ze altijd had proberen te ontwijken, zorgen dat ze nooit gepakt zou worden.. Ze keek naar hem, wist niet wat er nu eigenlijk door haar heen ging, maar het voelde als verraad. Puur verraad. Ze luisterde ook nog half naar wat hij tegen Sofia zei, en ergens voelde het goed. Maar de laatste woorden maakten haar verdrietig. Ze had dus eigenlijk nooit een kans gehad bij hem. Ze keek naar de grond en haar wangen werden rood, de tranen hield ze echt in. Het had ook geen nut niet meer om dan te zeggen wat ze had willen zeggen als hij toch nooit meer lief wou hebben. Ze wilde omdraaien en weglopen, maar ze kon niet. Haar lichaam weigerde, dus stond ze daar maar, haar ogen op de grond gericht en haar haar, haar gezicht verbergend.
|
|