Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 13:12:21 GMT
Brian Hij hoorde dat je wakker was geworden en hij klom rustig de auto uit. Een rilling ging door hem heen. Was best wel koud zonder shirt zo. "Goedemorgen " sprak die teen haar en liep naar de plek waar zijn broek en zijn shirt lagen om die rustig weer aan te trekken. Nee je zag hem alleen in traininsgrbeok als zijn oude spijkerbroek in de was zat. " we ontbijten straks met zijn alle " sprak die rusif en pakte het shirt van de stoel af
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 13:33:59 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en zuchte. "Meisje toch. Ik zal zorgen dat het je nooit meer gebeurd. Alles komt wel goed." Zei hij rustig tegen haar en streek over haar wang en glimlachte voorzichtig. Hij keek even naar hun jongetje toen die begon te huilen en hoorde haar vraag aan de dokter. Hij hield zich er even buiten tothet jongetje in de armen van Elyssa lag en aan haar tepel sabbelde. Hij hoorde haar vraag waardoor hij opkeek. "Hij ziet er heel vredig uit lieverd, hij lijkt gelukkig ook veel meer op jou." Zei hij zachtjes en duwde een kusje op haar wang en keek dan naar het kleine jongetje.
Kaylen + Siara
Kaylen was tegen 7 uur ook wakker geworden, maar was in het het bed blijven liggen, nadenkend over wie die vrouw was die hij had meegenomen. Ze leek ouder dan haar en Brian.. Was het zijn zus? Nee, dan had ze wel wat kenmerken gezien. Ze zuchtte zachtjes en stond nu rustig op uit het bed en trok haar kleding van gisteren weer aan die nog proper waren, maar bleef nog even in de kamer. Ze zou wel naar beneden gaan zodra ze Siara hoorde gaan, of als ze werd geroepen. Ze slikte even en kroop weer even onder de lakens, uit het raam kijkend. Siara was een kwartier na Jason ook wakker geworden en wist wel dat hij zoals gewoonlijk nu naar beneden was gegaan. Ze stond rustig op en stapte de kamer uit met haar nachtjapon nog aan en een zomerjurkje meenemen naar de badkamer. Het was toch mooi weer buiten. Ze douchte zich rustig en trok dan het jurkje aan en klopte bij Kaylen aan die nu ook op stond. "Kaylen?" Vroeg Siara. "Ben je wakker?" Vroeg ze zachtjes. "Ja hoor." Zei Kaylen terug. "Kom je mee naar beneden?" Vroeg Siara weer even en Kaylen deed de deur open met een knikje waarbij ze dan alle twee naar beneden liepen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 13:56:43 GMT
Sofia Sartor
Ze dacht even na over Rhodos, haar geboorteplaats, dat ze zelf daar ooit nog wel eens heen wou. Ze zuchtte even voor een moment en keek rustig naar Brian die nu de auto uit kwam en glimlachte even.'' Goedemorgen, Brian.'' Sprak ze rustig en stond op over de motorkap.'' heb je het koud?'' vroeg ze rustig en keek hem aan, terwijl ze dichterbij kwam in haar groende jurk, ja Sogfia was niet een meisje die in broeken liep, ze hield niet van broeken, ze zaten altijd veel te trak. hbaar rode haren zaten totaal niet in model maar daar lette ze niet op, ze keek met een glimlach naar brian en knikte daarna rustig.'' Is goed van mij hoor. Moet ik nog wat doen? nog iets maken, voorbereiden?'' sprak ze omdat het altijd leuk vond om voor een groep te koken of ontbijt te maken en dat wist Brian maar al te goed, zij had het vaak genoeg voor hun twee gedaan.
Elyssa Catadorra
Elyssa glimlachte bij zijn woorden en hoorde het gesabbel van het kleine jongetje aan haar borst, al kreunde ze even toen een van de kleiine vuistjes langs een wond ging op haar borst, maar daar kon het jongetje natuurlijk ook niets aan doen. De zon was inmiddels al aan het opkomen buiten, en dat was goed te zien door het ziekenhuisraam. Ze wou haar ene oog weer eenbeetje openen, maar dat wou gewoeon niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 14:09:18 GMT
Brian + jason Hij trok rustig het shirt over zijn hoofd " Het zonnetje mag dan wel schijnen maar nee echt lekker warm is anders ja " Sprak die rustig en trok het shirt goed. Hij hoorde je vraag of je nog wat moest doen e nschudde zijn hoofd " jason vind het gezellig om samen te eten, en om te zorgen dat dat ook gebeurd dekt hi jde tafel altijd, is er lekker brood en beleg en noem maar op "sprak die rustig en trok zijn schoenen aan en streek even een hand door zijn haar. Haar om een model er in te brengen had hij niet meer, dit was meer gewoon voor zijn gevoel wanneer die weer naar de kapper moest. Jason Had rustig de tafel gedekt en keek op toen de dames naar buiten kwamen " Nou als Brian met zijn bezoek buiten is kunnen we gaan eten "S prak die rustig, vandaag hootpe hij dat hij met Brian met de auto bezig kon
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 14:24:38 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte ook even en hoorde de kreun omdat Enzo even aan een wonde was gekomen. Hij zuchtte zachtjes en streek door de haren van Elyssa heen. Hij keek naar Elyssa toen ze weer haar oog probeerde te openen en schudde zijn hoofd licht. "Hoe vaker je probeert je oog te openen, hoe langer je hem uiteindelijk dicht moet houden lieverd. Als het straks weer open schiet moet het nog eens verzorgd worden en moet je hem nog langer dicht houden." Zei hij rustig tegen haar en keek weer even naar hun zoontje.
Kaylen en Siara
Kaylen had zoals gewoonlijk een broek en een gewoon shirt aan. Ze had het niet zo voor jurken. Alleen op speciale gelegenheden misschien, maar die waren er bijna nooit. Siara glimlachte naar Jason. "Ziet er goed uit Jason." Zei ze rustig en gaf hem een kus op zijn lippen als ochtendkusje gewoon en was dan rustig gaan zitten, nu wachtend op Brian en zijn bezoek. Kaylen was er iets minder geduldig om. Ze wilde weten wie ze was, en hoe ze Brian kende. Ze zou niet te genieten zijn als Sofia de hele tijd aan zijn lip zou gaan hangen. Dan mocht Brian haar wel als monteur hebben. Ze zou zich wel proberen in te houden in ieder geval, maar het zou niet makkelijk worden als er ook maar wat gebeurde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 14:55:02 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en zuchtte even.'' ik wil zo graag ons kereltje zien..'' sprak e rustig en liet haar oog rustig dicht, nu ze wel moest. Ze kon gewoon niet anders. Ze slikte even en voelde hoe het jongetje stopte met rinken en glilachte even, waarna het kleine een boertje liet al snel en helemaal weer tegen zijn moeder aan nestelde.
Sofia Sartor
Ze knikte even en keek hem aan.'' Dan is het altijd fijn, het is hier een stuk minder warm dan in Roma.'' sprak ze en slikte even terwijl ze alvast begon te lopen.'' Dat is prima, dan maak ik een andere keer wel lekker wat broodjes enzo, lekker italiaans ontbijten.'' sprak ze en begon alvast te lopen, omdat ze haar weg hier ook nog wel een beetje kende en keek rustig naar de mensen die er zaten en knikte even voor een moment.'' Salute.'' sprak ze rustig.'' Ik ben Sofia Sartopr.'' stelde ze zich maar in het algemeen voor, aangezien ze wel verwachtte dat de meeste haar niet kende en hun kwamen haar ook net echt bekend voor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 15:01:19 GMT
Brian + Jason Toen Brian zijn schoenen aan had getrokken liep hij ook de garage uit die hij achter zich sloot.Op zijn gemakje liep hij naar de tafel waar hij even glimlachte rustig aan de tafel ging zittenm " goedemorgen " Sprak die rustig en keek even naar Jason. Jason gunde hem een afvragende blik, ee nblik die betekende wtf wie is zei en wat doet ze hier " Dit is Sofia, zoals ze al sprak S prak Brian en keek der even aan " Ik ken der van vroeger, en ik ben der gister avond onderweg toevallig tegengekomen "S prak die rustig. Nu pas bedacht hij zich of hij wel tegen Sofia had gezecht dat ze niet moest zeggen dat hij bi jde FBI zat. Hij kon Katlyn niet kwijt raken en hij wist dat hij haar kwijt raakte als dat bekend werd
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 15:19:01 GMT
Hayden Christensen
Hij slaakte een zuchtje. "Het komt wel." Zei hij zacht tegen haar en duwde een kusje op haar lippen. "Hmm, ik moet mijn zus even bellen om te vragen of ze mijn honden te eten wilt geven, enik moet Stacey ook weer even naar daar brengen. Maar ik blijf liever bij jou." Zei hij nu zacht en nam zijn mobiel ook meteen even en belde het nummer van zijn zus. Na het gezegd te hebben allemaal keek hij weer naar Elyssa en zuchtte. "Ik hoop dat je snel weer beter word Elyssa." Zei hij zacht
Kaylen + Siara
Ze keek naar Brian en glimlachte even naar hem en keek dan naar de vrouw die zich voorstelde als Sofia. "Kaylen." Sprak ze enkel wat vriendelijk, achternaam boeide niet toch? "Ik ben Siara." Zei Siara rustig haar en glimlachte even. Nou, Kaylen mocht der nog steeds niet, maar dat was gewoon haar eerste indruk. Ze hoorde haar mobiel afgaan en keek naar het nummer. Hayden, wat moest die zo vroeg? "Excuseer me even." Zei ze rustig tegen hen en stond op om de mobiel te beantwoorden. "Met Kaylen." Zei ze rustig. "He Kaylen, wil jij even naar het ziekenhuis komen om een hond uit me lambo te halen en thuis de honden allemaal eten geven? Ik zit hier nogal vast met mijn vriendin in het ziekenhuis." Klonk er. "Sinds wanneer heb jij een vriendin, en wat moet ze in het ziekenhuis?" Ze trok haar wenkbrauw op. "Lang verhaal, en als er FBI of politie voor min huis staat, zeg dan maar dat ik in het ziekenhuis ben." "Wat moet de FBI bij jou dan?" Ze trok een bedenkelijk gezicht en wachtte op antwoord. "Ook een lang verhaal." Sprak hij omdat hij zwijgplicht had. "Fine, Ik kom die hond wel ophalen straks." Mompelde ze nog enkel en legde dan af. Sukkel. Ze ging weer zitten. "Sorry daarvoor." Zei ze zacht
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 16:19:16 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Ik wil jou zo graag bekijken en zien.'' sprak ze rustig en bleef een beetje liggen terwijl ze de kleine jongen helemaal tegen haar aankroop in zijn slaap, en dat te voelen, vond ze geweldig. Ze knikte even.'' is goed lief.'' sprak ze rustig en zuchtte even terwijl ze voelde hoe ze langzaam weer weg zakte in slaap, maar hield het jongetje in haar handen. Stacey had zich in ieder geval wel flink verveeld, die had zich te goed gedaan aan de bekleding, en piepte verschrikkelijk, en had per ongeluk een drol achte gelaten in de auto.
Sofia Sartor
Ze keek naar de groep en knikte even.'' Aangenaam kennis te maken.'' sprak ze met haar zachte Italiaanse stem en ging kalmpjes zitten. Ze zuchtte even voor een moment en keek even naar Kaylen die van de tafel liep. Zij had een behoorlijk goed hart, ds zij had nog geen vreemde en rare gedachtes over anderen, zij moest iemand echt leren kennen, en vooroordelen had ze bijna nooit. Ze hoorde wat Brian vertelde en knikte.'' Klopt, heel erg toevallig. Ik en Brian delen een verleden, goed tien jaar geleden hebben we samen een relatie gehad, toen ik hier een tijdje was om te studeren. Helaas zijn we elkaar weer uit het oog verloren toen ik weer naar Italia ging. Echter 9 maanden later.. Brian weet het zelf ook geen eens.. Maar toen heb ik een Miskraam gehad van hem.'' sprak ze rustig en glimlachte even vriendelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 16:27:19 GMT
Brian + Jason Hij keek even op toen Kaylen weg liep om te bellen. Rustig pakter hij een broodje en kreeg gelijk een wijzende vinger van Jason met de bekende woorden " jij nam het eerst dus jij moet de tafel zegenen " Sprak jason tegen hem. Brian luisterde eerst naar wat sofia nog te zeggen had, om nou door haarheen heen te bidde nwasook niet al te netjes. Hij knikte even toen ze sprak over dat ze elkaar 10 jaar geleden hadden intmoet, een tijdje wat hadden gehad en dat het uit was gegaan toen zei terug ging naar Italiá. Ja dat was allemaal waar, maar hij keek haar verbaast aan toen ze sprak dat ze een miskraam van hem had gehad. Je had wat ? Hij keek je verbaast aan, waarom wist hij daar niks van en had hem hem dat njooit laten weten. Jason had ook geluisterd. Hij kende Brian in die tijd nog niet, al wist hij natuurlijk door de jaren heen door de verhalen wel wie hij was. Maar dit had Brian dus al die jaren nooit verteld, en eigenlijk voelde hij zich best verraden door zijn beste vriend, zijn broer. Hun hadden geen geheimen voor elkaar. Toen ze vertelde dat Brian en zei een miskraam hadden gehad, maar ook zag hi jde blik van Brian wist hij dat hij dat ook niet wist. Hij stond op va nde tafel. Nee echt zin om hier nu te zitten had hij ook niet. Hij keek even naar Siara " ik eet later wel "s prak die tegen haar en liep naar binnen. Even zuchtte brian jason kom op " Sprak die en wilde ook opstaan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 16:38:00 GMT
Hayden Christensen
Hayden zou alles in zijn wagen wel in orde brengen, zoveel moeite zou het toch niet zijn hem kennende. Hij slaakte een zucht en streek over haar wang. "Komt wel lieverd." Zei hij zachtjes en duwde zijn lippen even zacht op de hare voor een kleine kus en keek dan naar hun zoontje. Hij zag hoe ze weer in slaap viel en glimlachte even. Zelf ging hij ook even weer liggen en keek goed naar hun zoontje. Hun Enzo. Hij zuchtte en sloot zijn ogen af en toe kort, maar wilde niet gaan slapen.
Kaylen + Siara
Siara glimlachte even naar Brian toen hij weer zou moeten bidden omdat hij weer als eerste wat te eten pakte, al keek ze ook wel naar Sofia toen ze begon te praten, even als Kaylen, al was het iets ongeïnteresseerd. Mooi, 10 jaar geleden, als in gedaan dus. Als in, nooit dat het nog gebeurt. Nou, dat hoopte ze althans. Ze merkte dat Brian duidelijk schrok toen Sofia het over de miskraam had en zei dat hij dan wel later ging eten. Goed gedaan Dacht ze in zichzelf en sloot haar ogen even. "Hmm, daar ging de ochtendsfeer." Murmelde Kaylen tegen zichzelf. Siara zuchtte en keek even naar Brian en dan naar Jason.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 17:11:23 GMT
Elyssa Catadorra
een zucht kwam van haar lippen en sliep rustig door. Ze zou de eertse uurtjes nu ook niet meer wakker worden. Ze hield Enzo beschermend vast en ze bleef slapen. het jongetje lag ook te lspaen en gaf zo af en toe eens een tevreden geluidje liet horen.
Sofia Sartor
Ze slikte even en keek even naar iedereen,direct schaamde ze zich wel en zuchtte.'' HGEt spijt me, nu heb ik de hele sfeer verpest..'' sprak ze en slikte even waarna ze even haar hoofd neer hield. Wat zij niet wist, en Brian dus ook niet, was dat hun kind, dat nu Emma heette, hier in Amerika woonde bij Duccio die stront jaloers was geweest op Brian en Sofia, en dus hun dochtertje, die inderdaad dood leek te zijn, maar later begon te ademen, nu bij een vijand leefde. maar het meisje, nu 10 jaar begon zich natuurlijk wel af te vragen wie haar moeder was, want Duccio was een man en alleen. Ze heette ook Sartor van de achternaam, en had de ogen van Brian, en de haren van haar moeder.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 10, 2013 17:19:04 GMT
Brian Hij keek even naar Siara " Ik ga wel naar hem toe, ik wist dit ook niet "sprak die erlijk en stond op " Begin maar alvast "S prak die rustig en liep naar binnen toe waar Jason met een glas water tegen het aanrecht stond en opkeek toen hij wat hoorde " en wanneer was je vanplan om over haar bestaan tevertellen ? Is dit het meisje van de foto naast je bed ? " vroeg die en nam een slok uit het glas. Brian knikte alleen even " ze was voor jou Tijd jason, zei deed er niet meer toe. Mia was in mijn leven en dat telde" toen hij sprak over die foto knikte hij alleen even " ja dat was haar, ik was mijn spullen aan het opruimen en ik vond haar er tussen "S prak ie even "Waarom bracht je haar hier Brian. Jij wilt je geheim geheim houden hou dan zo veel mogelijk mensen uit je buurt "s prak die. " ze zat gister op het kantoor Jason, ik moest der ondervragen ik kon der niet laten zitten "S prak die en keek o pzijn horloge " ik moet alleen weer weg, ik moet het meisje van Gister overhoren " Sprak die even zuchtend " het spijt me ik probeer zo snel mogelijk weer terug te zijn. Maar ga terug naar buiten en eet met de meiden mee, dit vinden ze allemaal niet leuk " sprak die waarop Jason even knikte en toen met Brian mee naar buiten liep en terug aan tafel ging zitten. Brian ging ook wer zitten " ik moet er zo van tussen harry heeft me nodig op in de garage. Race wars komt er aan, en veel racers willen onderdelen hebben. Zelf moet ik ook nog voor een auto wat hebben "s prak die en stak het broodje in zijn mond
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 18:17:16 GMT
Hayden Christensen
Hij sloot zijn ogen toch even rustig en legde zijn arm achter om haar buik heen waar de kleine jongen ook lag, om hem een beetje te beschermen. Hij slaakte een zuchtje en bleef er wel half bij, hij wilde niet slapen, maar hij was echt nog moe. Hij slaakte weer even een zucht en keek naar haar slapende gezicht en naar datvan Enzo. Hij was gelukkig, heel gelukkig om nu deze twee in zijn leven te hebben.
Kaylen + Siara
Beide zaten rustig nog aan tafel en Siara knikte even naar Brian en zuchtte weer zacht waarna ze naar Sofia keek. "Het maakt niet uit." Zei ze rustig tegen haar. Kaylen zei niets meer en maakte wat tekeningetjes op de tafel. Ze had niet veel honger meer, helemaal geen meer eigenlijk. Siara zuchtte en keek naar Kaylen, die duidelijk met haar gedachten ergens anders zat, en ze wist waar. Nu zijn eerdere lief hier was, maakte zij dan nog wel een kans? Siara legde een hand op die van Kaylen en glimlachte warm naar haar. Kaylen glimlachte zwakjes terug en keek op toen Brian en Jason naar buiten kwamen en weer gingen zitten. Siara trok haar hand nu rustig terug en Kaylen luisterde naar Brian, keek vanuit haar ooghoeken naar Sofia, maar probeerde het niet op te laten vallen. Ze nam nu ook een broodje en at het rustig op. Ze hield het maar op één, meer zou ze toch niet binnenkrijgen. "Ik moet zo meteen toch voor mijn rijbewijs en nieuwe auto gaan." Zei ze zacht en zuchtte even. "En de honden van mijn broer nog. En die aan het ziekenhuis nog." Somde ze op in zichzelf en schudde haar hoof lichtjes.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 18:37:45 GMT
Elyssa Catadorra
Ze kreunde wat in haar slaap, duidelijk dat ze niet fijn droomde momenteel, alweer haar nachtmerrie her beleefde, alweer die marteling had in haar dromen." Nee..nee.. nee" sprak ze ook murmelend in haar slaap en draaide har hoofd een beetje, en woelde iets waardoor enzo ook weer wakker werd en begon te huilen, omdat die merkte dat er iets met zijn moeder aan de hand was.
Sofia Sartor
Ze keek naar hun en slikte even."ik had het gewoon nirt op moeten brengen." Sprak ze rustig rn schudde haar hoofd." Ik heb een beetje het idee dat ik de sfeer heb verpest en dat was absoluut niet mijn bedoeling." Ze stond op en schoof de stoel weer teug aan de tafel, zonder maar ook iets te eten." Misschien is het maar beter als ik wrg ga. Jullie hadden natuurlijk ook nirt op mij gerekend en nu kom ik hier zo binnen vallen.. Ik wil niemand van last zijn. " ze zuchtte even en keek even naar Brian." Bedankt, brian, en leuk jullie ontmoet te hebben." Sprak ze tegen de anderen. "Arrivederci. Ik kan denk ik maar beter op zoek gaan naar een hotel, en dan kijken wanneer ik weer kan vliegen.." sprak ze impulsief, duidelijk was dat Sofia zich niet echt gewenst voelde, er ging nu een sfeertje rond waar ze niet goed tegen kon, en de enige die hier door heen zou kunnen prikken zou brian zijn, die kende haar te goed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 19:20:39 GMT
Hayden Christensen
Hij keek meteen op toen ze wat mompelde en wat kreunde. Hij keek naar Enzo en slikte even, nam het jongetje voorzichtig vast en schudde zachtjes aan de arm van Elyssa en gaf haar een kus, om haar te proberen ontwaken. "Lieverd? Elyssa?" Vroeg hij zacht en hield in één arm Enzo zacht vast en schudde zachtjes verder. "Elyssa word wakker alsjeblieft." Zei hij zacht en keek naar haar gezicht. Hij vond het echt erg voor haar, en straks kwam Brian ook nog eens om haar te verhoren..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 21:35:25 GMT
Elyssa catadorra
Ze werd wakker en raakte nog helemaal in paniek.'' ik zie niets! ik zie niets!'' sprak ze in paniek en begon aardig te hyperventileren, duidelijk dat ze nog steeds dacht dat ze in haar droom had, alsof ze nooit ontwaakt was.'' Hayden Hayden red me alsjeblieft!'' sprak ze en slikte even.'' Ferico zout op! alsjeblieft.. ik wil geen pijn meer!'' riep ze en de kleine enzo begon nu harder te huilen door alle geluiden die Elyssa maakte, en ze raakte echt volledig in een soort van shock, waardoor de apparaten naast haar bed begonnen te piepen als de pest en een dokter binnen kwam.'' meneer, houd even afstand..'' sprak de dojter, en je zag op de hart monitor dat het niet goed ging met Elyssa en nu zelf begon te piepen, dat haar hart stil was gevallen.'' Haal de AED, klaar voor toevoeging van een stroom schok!'' sprak de dokter en een zuster keek naar Hayden.'' meneer, uw kunt beter even naar buitne.'' sprak de zuter tegen hayden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 21:43:07 GMT
Naam: Emma Sartor Leeftijd: 9, over een week 10 Geslacht: meisje geschiedenis/karakter: HEt kleine meisje werd geboren in Rome. Ze was de Dochter van Sofia en Brian, maar ademde niet, na haar geboorte waardoor de dokters aan een miskraam dachten. Echter vijf minten later, toen de dokters het kind de kamer uit hadden gebracht, en in een kamertje hadden gelegd, om vervolgens te cremeren, begon het babietje te huilen. Duccio, een stront jaloerse man die sofia altijd al voor zichzelf wou, stal het kind, en heeft het hier in dit stadje opgevoed, tot zijn eigen dochter, Maar het avontuurlijke meisje wil toch wel graag weten wie haar mama is, want ze heeft toch niet alleen een papa? Uiterlijk: Rol: nog onbekend. Speelt: chantal
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 21:49:19 GMT
Hayden Christensen
Hij slikte toen ze zo in paniek raakte. "Elyssa, Elyssa rustig. Je bent in het ziekenhuis, je bent veilig." Probeerde hij haar te sussen, maar het had er echt geen baat bij. "Elyssa." Hij slikte en keek naar de dokter die nu binnenkwam en nam rustig afstand. Hij zag hoe haar hart stopte en hoorde de woorden van de zuster nu waardoor hij knikte en hun zoontje zachtjes tegen zich aan hield. Hij liep de kamer uit en hield het jongetje goed warm en wiegde hem voorzichtig. "Shh. Alles komt goed met mama." Fluisterde hij zacht en duwde een kusje op het hoofdje van de jongen. "Alles komt helemaal goed."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 21:59:58 GMT
Elyssa Catadorra
Het apparaat bleef piepen, en de schokken werden toegediend aan haar, maar haar hart leek momenteel niet echt weer te starten.'' CLear!'' sprak de arts en een schok werd toegediend, maar het apparaat bleef piepen. De dokters slikte en dienden nog een schok toe, maar het apparaat bleef oals het nu was. De dokters zuchtte en slikte even.'' tijd van overlijden, 9.05.'' sprak een arts en slikte even, waarna de zuster naar buiten liep richting Hayden.'' meneer.. We hebben slecht nieuws.. Begon de zuster.'' Ze heeft de hartaanval niet overleefd.'' sprak ze en keek naar Hayden. Het spijt ons, we hebben ons best gedaan om haar te redden, maar het heeft niet mogen baten.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 22:08:04 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar het jongetje en hoopte vreselijk er dat Elyssa het zou overleven, maar toen de zuster naar buiten kwam en die woorden al zei. Zakte hij meteen tegen de muur aan naar beneden en hield zijn ogen op het jongetje gericht. Hoelang hadden ze wat gehad? 19 uurtjes als hij het goed telde. 19 uur had hij van haar liefde mogen proeven en haar lief mogen hebben. Hij wilde niet meer verliefd worden. Het deed te veel pijn als het verloren was. Ze leek daarstraks nog zo gelukkig toen Enzo aan haar borst had gezogen. En nu.. nu was ze weg. Tranen gleden langzaam over zijn wangen en zo per ongeluk op het kleine jongetje waar hij het snel weer wegveegde. Hij wist niets te zeggen. Er viel niets te zeggen. Hij was haar kwijt, voor goed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 22:14:03 GMT
De zuster van het ziekenhuis xD
De zuster keek naar hayden en slikte even. De zuster wist wat het was een geliefde te verliezen, zij had haar man ook niet kunnen redden.''U kunt nog naar binnen om afscheid van haar te nemen.'' Sprak de zuter en liep zelf ook de kamer in en keek naar de dokters die er stonden. een van hen baalde duidelijk dat ze Elyssa niet hadden kunnen redden, Elyssa was jong, heel erg jong, en leek aan de beterende hand vanmorgen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 10, 2013 22:24:36 GMT
Hayden Christnesen
Hij slikte en knikte even traag op de woorden van de zuster en stond wat wankel op en liep met zachte pasjes de kamer in, waar ze op het bed lag. Hij slikte en kreeg een krop in zijn keel. Hij liep naar het bed toe en streek zacht over haar wang. Ze was nog steeds warm, het zou niet lang meer duren dacht hij zo. Hij keek naar het jongetje in zijn armen dat nog steeds huilde en werd ergens nu kwaad vanbinnen. Ze kon hem zo niet achterlaten, ze kon niet nu opeens weggaan.. Hij schudde zijn hoofd en legde de jongen in de wiegen duwde een dokter op zij om aan de difribilator te kunnen en snoof. Hij greep de dingen vast en gaf haar zelf nu een schok. "Leef verdomme!" Schreeuwde hij haar nu toe en gaf haar nog een schok, hopeloos keek hij naar haar. Waarom liet ze hem alleen? Hij wilde dat er een wonder gebeurde, hoe klein de kans ook was..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 10, 2013 23:25:34 GMT
Elyssa Catadorra
de derde knal leverde niets op, ze bleef dood, en haar hersenen waren al flink aan het afbreken. de vierde knal die hij gaf, gaf echter wel succes, een wonder, zo kum je het noemen, want 50% van de bevolking overleefde een hartaanval en shock gewoon nirt, maar Elydda leek dat engeltje op haar schoider te hebben die over haar waakte. Ze kuchelde even en de hart monitor gaf aan dat haar hart weer was gestart en enkel een kuchel was te horen waardoor een sokter haar direct een zuurstofmasker op haar mond deed." Het is een wonder.. dat ze nu nog vocht.. ze houd wel heel veel van u." Probeerde de dokter Hayden weer een beetje omhoog te krijgen. Echter... de hersenen waren natuurlijk al aan het afbreken, vanaf moment 1 dat haar hart stopte. Dus bepaalde dingen wist ze niet meer, zoals de marteling,de relatie.. alle recente dingen zeg maar was ze vergeten. Tot aan de inrichting zeg maar. Dat zou haar laatste herringering zijn. Enzo zou ze niet eens kennen, in eerste instantie, ze zou zwanger zijn nu in haar geweten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 11, 2013 6:05:31 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en hoorde de hartmonitor nu weer, ze.. ze leefde weer. Hij had nog steeds tranen in zijn ogen. Hij slikte en moest zelf weer even bekomen van wat er net gebeurd was. Ze was dood geweest.. Hij ging zitten naast de wieg en keek naar haar. Maar wat zou er gebeuren als ze wakker werd? Hij hoorde de woorden van de dokter aan en slikte. "Ik denk het.." Klonk hij hees nu en zuchtte zachtjes. Als ze haar herinneringen kwijt was, dan bracht hij ze langzaam aan wel op. Ze was terug, dat telde al toch? Hij wreef even door zijn haar heen en keek naar Enzo die nog steeds huilde. Hij nam het jongetje zacht vast in zijn armen en streek over zijn gezichtje. Hij zei even niets meer, hij was verbaasd van zijn actie. En al zeker verbaast dat het haar terug heeft gebracht..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 11, 2013 9:54:23 GMT
Elyssa Catadorra
De dokters begonnen haar te controleren en slikte even voor een moment. Ze hadden dit 1x eerder meegemaakt, in een ver verleden, ook een vrouw die vijf minuten dood was, en daarn weer begon te leven.. Een vreemde gewaarwording. Die vrouw was er echter wel slecht afgekomen, die kon haar benen niet meer bewegen omdat dat deel bij haar was afgestorven al in haar hersenen, en dus moesten ze Elyssa ook testen als ze wakker werd.'' Meneer, wij willen u wel waarschuwen, we weten niet hoe ze wakker word. Ze is wel goed 2 minuten weg geweeest, en wij hebben deze situatie slechts 1 keer eerder meegemaakt, en die vrouw was nooit meer bereid te lopen, omdat dat stukje in haar hersenen al afgestorven was. We kunnen niet zeggen dat ze hier dus 100% beter uit komt.'' sprak de dokter alvast tegen hem.'' En wij willen u geen goed nieuws brengen, als het evengoed slecht kan zijn.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 11, 2013 13:44:10 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar de doktor die hem weer aansprak en knikte even. "Ik weet het. Ik bereid me op het ergste voor." Zei hij rustig tegen hem en keek hem rustig aan. Ze was enkel al blij dat ze er nog was, dat ze nog leefde. Hij zuchtte en keek naar Enzo en glimlachte lichtjes ten het jongetje iets kalmer werd. "Mijn lieve zoontje." Zei hij zachtjes en gaf de jongen een kusje op zijn voorhoofd en ging rustig op het bed zitten nu, keek naar Elyssa. Hij zou erbij zijn als ze wakker zou worden, dat moest gewoon. En als er iets mis was, dan moest hij dat er maar bij nemen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 11, 2013 14:10:41 GMT
Brian + Jason
Brian glimlachte terug naar Kaylen en ging ook zitten. Hij zat nog maar net toen zijn telefoon al weer ging e nzuchtend nam hij op. " Met Brian " sprak hij en hoorde zijn baas spreken dat hij vandaag niet naar het ziekenhuis hoefde. Er werd uitleged wat er gebeurd werd en soms liet hi jeven een mmm horen " Is goed, dan hoor ik wel wanneer en hoe "Sprak die en hing toen op en stak zijn telefoon terug in zijn broekzak " Harry heeft de koop afgezecht, hij wil nit handelen met mensen voor Race wars. Dus vandaag hoef ik niet te werken. " sprak die en keek Jason even aan. Het werd steeds lastiger omzijn geheim niet te verraden. Hij wilde zo vaak Brian o'Connor zeggen als hij zijn telefoon op nam. Even streek hij door zijn haar. Hij keek op toen Sofia sprak dat ze weg wilde gaan en pakte haar bij haar arm vast toen ze weg wilde gaan " Je verpest niks echt niet "Sprak die en keek naar je "ga zitten eet wat, ik wil je na het eten wat laten zien "Sprak die en keek naar Kaylen " En kwam jij nog langs om vanavond te sleutel aan de auto ? jason en ik kunnen wel hulp gebruiken voor de auto's voor Race wars. Ik regel onderdelen dus als je wat wilt hebben moet ik het optijd wete n "Sprak die rustig en zag Jason even knikken
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 11, 2013 14:21:29 GMT
Kaylen + Siara
Siara was blij dat Jason nu weer aan tafel zat, ze had het niet graag als hij zomaar wegliep af en toe. Kaylen keek naar Brian toen die gebeld werd maar begon dan rustig verder te eten. Goh, wat had ze gehoopt dat hij Sofia gewoon had laten gaan. Ze was meer dan duidelijk wat jaloers, maar ze probeerde het te verbergen. Wat ging hij Sofia laten zien? Ze snoof en keek naar haar bord dat nu leeg was en hield ook haar ogen daarop gericht. "Ik denk wel dat ik kom." Sprak ze rustig. "Als ik eerst al al mijn taken voor vandaag heb gedaan." zei ze rustig en haalde haar schouders op. "En ik haal mijn onderdelen wel bij mijn broer, toch bedankt." Sprak ze nog even en maakte wat tekeningetjes op de tafel. Siara keek naar Jason met een blik van dat dit niet zo goed ging komen waarschijnlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 11, 2013 14:27:40 GMT
Brian +jason Hij keek naar Kaylen toen ze weer begon te praten " Fijn dat je komt vanavond, dan weet ik zeker dat het goed komt met de toyota en de nissan skyline. " Ja hij zou er met 2 racen, De toyota voor bewijspapieren en de Nissan voor geld gewoon. Hij pakte nog een broodje en smeerde die even " De Toyota staat hier toch al dus die hoef ik al niet meer te gaan halen stralks" sprak die rustig. Hij zou alleen Sofia laten zien waar hij nu woonde en de begraafplaats van zijn broer. Want zei had die ook nog gekend. Jason keek Siara even aan en zag haar blik. Hij wist wat ze bedoelde. Hij wist ook dat Brian vanavondhet zwaar zou hebben. Mia was nu 4 jaar dood. Zelf zou hij het ook niet makkelijk hebben. Bijde zoude zich storten op de auto's " ga je nog naar Mia der graf "Vroeg die aan Brian, hij wilde zelf wel even gaan. Brian schudde zijn hoofd " Nee Na race wars weer. "S prak die. Als beide meiden weg waren ging hij een keer alleen
|
|