Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 17:33:09 GMT
Sofia Sartor
Ze slikt even en keek naar Kaylen voor een moment, omdat hij een verhaal vertelde aan haar, en ze nam Emma even beter vast omdat die een beetje tegen haar aan kroop en keek naar Brian, het kleine meisje, voor wie de eerste woorden heel erg hard aan kwamen, en het meisje begon dan ook een beetje bevreemd te kijken.'' papa...'' sprak het meisje en keek naar Sofia en terug, maar sofia was versteend, en liep langzaam rood aan. Een traan kwam uit haar ooghoek zetten, niet zo zeer om mia, ze kende de jaloezie niet dat zijn hart voor iemand anders was geweest. Zij zocht ieder jaar wel weer naar hem, maar nu hij zei dat ze niets voor hem betekende.'' Was ik gisteren dan enkel afleidings materiaal voor je? toen je me terug zoende?'' sprak ze nu ook gewoon waar Kaylen bij stond.'' Ik wou je vertellen dat je dochter niet dood was, Brian, maar volgens mij wil je nu ook direct zeggen dat je haar niet hoeft? zeg het dan. weet Emma ook direct dat haar echte papa haaar niet hoeft.'' sprak ze en emma keek naar Brian.'' Volgens mama ben jij mijn echte papa, je hebt zelfde oogjes...'' sprak het meisje, dat duidelijk ook de tranen in haar ogen had staan, en sofia haar hele wereld stortte al in, en dat was aan haar hele uiterlijk te merken. Gisteren deed hij zo lief, en reageerde hij op haar zoen.. en nu brak hij haart hart. HEt hart dat altijd voor hem zat te wachten in Italie, maar niet weg durfde daar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 17:56:02 GMT
Brian Hij keek de twee aan en zag ze beide instoten en de woorden die Sofia ergens maakte hem dat kwaad " Jullie kunnen alleen maar aan je zelf denken, zie jullie zelf nou een staan.Je overviel me gister Sofia. "S prak hij en raapte de auto sleutels van de grond die gevallen waren en keek ze aan " Jij ging plots terug studeren Sofia en liet nooit meer wat van je horen " Hij keek je aan " Ik ben mijn broer verloren, helemaal niemand was er voor mij. Alleen Mia. En zij is verdomd vermoord omdat er een straatracer er achter kwam wie ik echt was !! "s prak die en keek hu naan " Ik heb mijn verdriet om haar zelf moeten verwerken, en ik heb er voor Jason moeten zijn. Jason was er helemaal kapot van. Hij is zijn enige overgebleven familie lid verloren " Hij keek ze aan en keek naar het meisje wat dus Emma hete " Ik kan geen vader voor jou zijn het spijt me "Sprak die. Hij kende zijn eigen vader niet eens, hij wist niet eens hoe hij een vader moest zijn. " morgen is Race wars, Misschien beter voor iedereen als dat mijn laatste Race is " Hij keek ze aan "Dan Kan Kaylen voor iemand anders gaan werken en kunnen jullie samen een toekomst opbouwen en voor Emma een nieuwe vader uitzoeken "hij keek ze aan " En misschien hebben jullie zelfs nog wel steun aan elkaar " Hij keek ze even aan " ik ga naar de garage er staan nog 2 auto's te wachten die voor morgen klaar moeten, " Sprak die en drukte zich langs hun heen en begon te lopen naar de Toyota. Dit was misschien wel het beste, hij wilde niet twee meiden die zo deden om hem. Dan bleef hij liever zijn hele leven alleen
Jason Hij keek naar haar toen zde terug kwam en Zuchtte even " als die twee z oblijven doen hoef ik ze beide niet hier te hebben. We zijn hier een familie en als je dat niet wilt zijn rot je maar op " Sprak die en luisterde naar haar toen ze sprak dat Brian waarschijnlijk zijn monteur zou verliezen "Dan word ik zijn race partner en monteur daar lig ik niet wakker van "S prak die rustig en keek naar je enj gaf je een kus terug. Rustig stond hij op en begon de tafel af te ruimen en alles naar de keuken te brengen " Al weet ik niet eens hoe lang Brian nog door gaat met Racen. Hij heeft een pracht kan bij de FBI. Een prachtbaan die goed betaald " hij keek naar je " Al zal die mij nooit aangeven " Sprak die rustig. Daar kende hij brian goed genoeg voor
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 18:21:43 GMT
Kaylen Christensen
Ze hief haar hoofd weer op, streek haar haren weer goed en keek naar Sofia toen die begon te praten over een zoen van gisteren. Ze klemde haar kaken op elkaar maar zou er niets van zeggen, en ze reageerde er ook niet op. Kaylen keek naar Brian toen ze verder praatte en duidelijk kwaad werd wat haar ergens bang maakte, zeker nu ze wist dat hij een FBI agent was. Nou, op dat eerste kon ze niet een wat zeggen. Ze had hem niet eens gekend toen, dus had ze er ook nooit kunnen zijn. Haar ogen werden groot. Zijn laatste race? Ze wilde niet voor iemand anders gaan werken. Ze wilde nog steeds huilen, maar ze kon niet nu. Ze duwde haar schouder hard tegen hem aan om hem tegen te houden en greep dan zijn pols vast toen hij doorliep naar zijn toyota. "Hey." Klonk ze en keek naar hem. Ze wist eigenlijk niet watze hiermee wilde bereiken, wat nu? Ze had hem vast, en dan? "Benje gek joh. Ik ga niet voor een ander werken. Ik ken niemand anders die op lachgas rijd." Sprak ze rustig en keek hem aan. "Ook al ben je van de FBI, dat houdt niet weg dat je een goede coureur bent. En ik wil niet voor zo een beginnertje gaan werken die niet eens weet waar de benzine in moet." Sprak ze met een klein grijnsje nu. "Houd ook nog steeds niet weg dat ik je deze avond nog steeds kom helpen met die wagens. Met 2 krijgen jullie die nooit af tenzij jullie de hele nacht doorgaan." Zei ze rustig en liet zijn pols nu los. Naar Sofia en het kind keek ze niet om en er kwam opeens iets in haar gedachten. "Ohw, nu snap ik waarom je gisteren weg was... Je moest dat vriendinnetje van me broer gaan redden." Klonk ze zachtjes en haalde haar schouders dan op. "Oh well." De gevoelens voor hem bleven. Maar ze zou wel langer wachten, desnoods zou ze voor altijd wachten. Maar ze wilde niet dat hij stopte. Dan had zij geen reden meer om op die races te komen, tenzij het enkel voor het kijken was. Dan had ze ook geen redenen meer om ooit nog bij hem in de buurt te komen als hij stopte. Ze streek door haar haren heen en zuchtte. "Ik wil niet dat je stopt Brian. Heb ik ook niemand meer waar ik even mezelf kan zijn. Want bij mijn broer gaat dat niet." Zei ze en zuchtte. "En dat is egoïstisch." Murmelde ze weer in zichzelf. "Maar ik kan je niet dwingen om te blijven he." Zei ze met een glimlachje en liep nu naar haar Porsche toe. "Ik zie je straks nog wel even. Als laatste dag dat ik je monteur ben dan." Zei ze rustig met een glimlach over haar schouder heen en hief haar hand nog even op om tot straks te zeggen. Ja, het kwetste haar nog steeds. Maar ze kon er niet om blijven treuren, het leven ging verder. Hoe hard het ook was.
Siara
Ze keek naar Jason en knikte even lichtjes. "Komt wel goed. Denk ik. Hoop ik." Zei ze zacht en glimlachte even naar hem. Ze hielp hem met het naar de keuken brengen en ging dan rustig op het aanrecht zitten. "Ik weet ook wel dat hij jou nooit zal aangeven. Je ben zijn broer zowat." Zei ze rustig en gaf hem een scheef glimlachje. "En we zien wel hoelang hij er nog mee doorgaat. Als ie stopt blijft ie nog steeds familie, dus veel maakt het niet uit." Zei ze zacht en keek weer naar hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 20:25:14 GMT
Sofia Sartor
de tranen begonnen bij haar te stromen, ze was er kapot van , en zelfs emma keek naar brian met een verdrietig gezichtje. Die begon zelfs te huilen en kroop tegen haar moeder aan, en Sofia tilde haar op.'' Rustig maar Emma...'' sprak ze maar moest moeite doen zelf ook haar tranen in te houden terwijl ze Brian nakeek. Ze had zich vergist, de liefde die ze altijd voor Brian voelde was niet actief bij hem.. ze slikte en liep naar haar mustang en deed de achterdeur open en ging daar even zitten met Emma, die helemaal tegen haar moeder aan kroop.'' Papa houd niet van me...'' sprak het meisje, en Emma huilde stevig verder terwijl Sofia zich in probeerde te houden, om nu sterk te zijn voor haar dochter, voor Emma. Die was helemaal kapot van het feit dat Brian die woorden tegen haar had gesproken. vanavond zou Brian Sofia ook niet zien, ook al had hij gezegd dat ze mocht komen. Ze zou ometeen kijken of ze terug konden naar Italie, inclusief mustang. Ze slikte even en probeerde haar dochter te sussen, en keek even nog naar de Toyota van Brian. Ik dacht dat je van me hield.. je had zo'n respect voor me altijd.. dacht ze bij haar zelf, maar ook zij begon nu langzaam te huilen, en zo zaten moeder en dochter op de achterbank te huilen, maar een had de hoop al helemaal opgegeven, en dat was Emma. Sofia voelde diep van binnen nog echt wel iets voor Brian. Maar ze wist dat het nooit meer goed zou komen. Ze zou dus haar pijn maar weer gaan voelen in Italie, bij die kerel.. ze zou wel weer het hoerenhuis van Firenze in gaan, nu ze Brian weer moest gaan vergeten..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 20:37:03 GMT
Brian Toen hij voelde dat je hem een schouder duw gaf en hem vast greep, moest hij moeite doen zich na het lostrekken je gelijk op de grond te drukken. Iets wat hij van de FBI mee had gekreggen. Hij luisterde naar je, zijn blik ijskoud. Dat was iets wat hij goed kon de afgelopen jaren, zijn gevoelens verbergen. Je kon er niet voor je beste vriend zijn als je zelf kapot was van de dood van iemand. Daarom kon hij Mia niet vergeten, hij had nooit om haar kunnen rouwen. Hij moest altijd maar door, of werken of racen. Nu weer hij moest blijven racen van Kaylen. Hij keek haar zwijgend na en keek toen Sofia aan. Het had hem pijngedaan toen Emma moest huilen maar was door gelopen naar de Toyota. Hij wist hoe het was te leven zonder vader te hebben. Hij trok de deur open schoot de stoel in en trok de deur met een ruk weer dicht. Hij starte de motor en je hoorde niet veel laer een auto met gierende banden het grindpad afrijden. Met een noodgang reed hij naar de boerderij van zijn broer. Oke nu zijn boerderij. Hij zou de Nissan Skyline GT-R R34 wel ombouwen. Nou ombouwen klotpe ook niet helemaal, maar hij zou de onderdelen die eigenlijk voor de Toyota en de Dodge waren die bij Jason stonden inde Nissan stoppen. Hij zou de hele nacht door werken dat kon hem even niks schelen maat hij wilde alleen zijn. Met een nood gang scheurde hij over de weg richting zijn huis
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 20:48:51 GMT
Kaylen Christensen
Niet eens een kick, geen ene blik en geen enkel woord van hem. Geweldig dan. Hij keek hem na toen hij wegscheurde. Iets zei haar dat hij toch niet terug naar Jason ging straks. Nou, dan ging ze zelf wel. Ze streek door haar haren heen en keek even naar Sofia en Emma. Hoe erg ze haar ook haatte, ze kon niet blijven kijken hoe ze zo leed. Zij deed hetzelfde als Brian, sterk zijn voor de mensen om zich heen. Ze slikte even en reed richting de rijschool waar ze toch vrij snel haar rijbewijs gehaald had en was dan haar nieuwe Corvette Stingray C7 gaan halen en liet haar Porsche thuis nu. Ze reed met haar nieuwe Stingray richting het huis van Jason, maar zoals ze had verwacht was hij hier niet. Ze zuchtte en leunde tegen de wagen aan en streek door haar haren heen. Nou, het was fijn om zijn monteur geweest te zijn. Het waren haar beste herinneringen tot nu toe eigenlijk. Ze glimlachte lichtjes en schudde haar hoofd een beetje. Zou ze zeggen tegen Jason dat hij niet kwam vanavond? Dathij gingstoppen? Nee, daar kwam hij zelf ook wel achter waarschijnlijk. Ze hoorde hier eigenlijk niet eens meer te zijn, maar ze wachtte waarschijnlijk af of hij nog kwam of niet. Ze wilde niet dathij stopte, echt niet, maar ze kon niets doen er tegen. Het was zijn leven. Ze haalde een trillende hand door haar haren heen en beet op haar lip. Wat deed ze hier nog? Ze hoorde hier niet eens meer te zijn, ze was geen familie hier en was het ook nooit geweest waarschijnlijk. Het was wel gezellig geweest natuurlijk, maar ze wilde niet langer blijven dan nog nodig was..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 21:22:58 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte en droogde de tranen bij haar en emma weg.'' we gaan een hotel zoeken meisje, en morgen ga jij weer naar je pleegpapa. '' sprak ze en Emma slikte even, waarna ze knikte.'' ja amam..'' sprak ze en Sofia ging op haar normale stoel zitten, en ook emma ging naast haar moeder zitten. Ze reden wat rond, en na een goed uurtje hadden ze een hotel en gingen ze hun Hotelkamer in. Sofia begon een brief te schrijven, voor Brian en keek even naar haar dochtertje.'' Blijf je hier lekker spelen? mama is zo terug.'' sprak ze waarna ze vertrok richting het huis van Brian. Sofia was nog licht rood, maar ze zou enkel de envelop geven, waar de brief en de ketting in zaten, de ketting die ze ooit van Brian had gekregen, en altijd om had gehouden. Ze slikte even en liep via de garage naar binnen, en zocht jason. Toen ze die zag zuchtte ze even.'' Jason.'' sprak e met het verdriet nog in haar stem.''A ls je Brian ziet, wil je deze dan geven, ik vlieg vanavond terug naar Firenze, met mijn mustang.'' sprak e en slikte even, waarna ze de brief naar hem uit stak. in de brief stond het volgende;
Salute Brian,
Wat er vandaag gebeurt is, heeft mij geraakt, mij kapot gemaakt. Mijn hart heeft altijd aan jou gedacht, al die jaren in italie, maar ik kon niet terug. wat jij niet weet, en velen niet weten, is dat ik niet studeerde. Mijn pooier, oftewel mijn oom, wou mij op zijn 18de hebben in een bordeel, dat al jaren in onze familie was. Ik loog dus over het studeren, omdat ik je niet ongerust wou maken, aangezien ik dacht dat ik daar gewoon achter de bar ging staan. Niets leek minder waar, en pas 2 jaar geleden ben ik ontsnapt, naar Roma, waar ik mijn raceteam heb opgezet, met mijn oude mustang, die ik hier toen heb gekocht, weet je nog? al die avonden dat we hebben gewerkt om hem op te knappen.. Mijn terugkomst.. het was vreemd, en ik had ook niet verwacht dat dit zo zou komen.. Ik had een genoegen jou op te zoeken, maar ik voelde het weer.. Mijn hart dat altijd naar de buitenwereld heeft gekeken, op zoek naar jou. Ik kon niet bellen, mijn telefoon was afgepakt in het bordeel, en ik hoop dat je mij vergeeft Brian. Dat je mij zult herrineren als een van je eerste liefdes, ik zal je in ieder geval missen, op weg naar Firenze terug. Emma blijft hier bij Duccio, de mensen kennen hem hier goed in het stadje, dus je dochter kun je altijd blijven zien.
per sempre tuo, en dus voor altijd de jouwe in een hokje van je hart, Sofia Sartor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 21:30:50 GMT
Jason Hij was samen met zijn vrouw klaar met de afwas en keek op toen de auto van Kaylen het erf op reed en kort daarna die van Sofia. Hij liep naar buiten en zag Kaylen tegen de auto staan en Sofia kwam naar he mtoegelopen en gaf hem een brief. ` ik ga niks aan Brian geven ` hij keek de meiden bijde aan. " jullie gaan allebij zitten " hij wees naar de stoelen " en ik ga jullie eerst iets vertellen, en daarna gaan jullie beslissen of wat er vandaag is gebeurd allemaal aan Brian licht of dat jullie het gaa nbegrijpen wat ik ga vertellen " Hij keek ze aan " en niemand verlaat mijn terein voordat ik mijn verhaal heb gedaan "S prak die naar beide meiden en leunde tegen de tafel aan
Brian Thuis aangekomen parkeerde hij slippend de auto stapte uit smeet de deur dicht en liep het huis binnen. Niet eens de moeite genomen de deur dicht te doen. Hij was de woonkamer nog niet in of hij brak. Opnieuw zakte hij huilend op de grond. Hij had zich groot moeten houden voor Jason, het was zijn zusje zijn laatste familie. Maar sinds dien als hij niet bezig was. Tranen liepen over zijn wangen en hij had zijn hoofd in zijn handen rusten. op dit soort momenten miste hij zo erg een schouder om hem heen. vertrouwde woorden en een vertrouwde stem. Hij probeerde geluidloos te snikken maar dat ging hem niet goed af
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 21:36:47 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar Sofia die nu het erg op kwam, en vreemd genoeg gaf ze nu een licht knikje enkel. geen vuile blikken meer, wat had het nog voor zin? Ze keek naar Jason toen die buitenkwam. Oh geweldig, kreeg ze daar ook nog een verhaal van. Ze knikte rustig en ging zitten naar waar hij wees. "Voor je je verhaal doet weet ik toch wel dat het niet aan hem ligt, maar wat er allemaal gebeurd is vroeger." Sprak hij rustig en keek hem aan maar bleef nu wel stil. Ze zou wel luisteren naar zijn verhaal, ze was nieuwsgierig. En bang. Ja joh, als je tegen zo een kerel aanliep heb je meteen je ribben gekneusd. Ze keek rustig naar Jason en keek kort naar Sofia, maar al snel weer naar Jason. Zwijgend en afwachtend. Siara was in de deurpost gaan staan en keek naar Jason en de twee meiden. Dit handelde hij maar af. Ze liep weer naar binnen en maakte, uit verveling, alle bedden weer rustig op.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 21:50:55 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte en keek naar hem.'' Ik moet wel gauw naar mijn dochtertje..'' sprak ze en slikte even.'' die zit nu alleen in de hotelkamer.'' sprak ze enkel, maar ging zitten en keek even naar Kaylen. Ze keek nog steeds altijd vriendelijk, want ze wist dat zij niet degene was voor wie sofia zou gaan. Ze voelde haar telefoon trillen in haar kleine handtasje en liet hem maar even gaan. Dat was vast haar oom, die had ze zonet gebeld dat ze terug wou komen, ook al was ze zelf weggegaan. Ze wou wel weer zijn best verdienende hoer worden, al deed ze het met tegenzin, ze wou nu brian eens en voor altijd vergeten.. en dit leek haar de enige uit weg. Even voelde ze de tranen weer opkomen, maar reageerde er verder niet op, en liet de tranen ook niet los. Ze zchtte even en keek kort naar het raam voor ze de brief op tafel neerlegde, en naar jason keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 21:59:50 GMT
Jason Hij keek naar de twee meiden " Ik snap als ik jullie zo bekijk dat Brian jullie allebij niet kwijt wilt "S prak die laggend " 2 top meiden " Sprak die rustig en bleef tegen de tafel geleund staan " een aantal jaar geleden stierf mijn zus, Mia. Brian zijn ex " hij keek ze even aan " ik was hier kapot van, ze was mijn enige familie nog. " Even slikte hij " Brian dacht niet aan zijn eigen verdriet, maar aan mijn verdriet. Hij hield zich sterk zodat hij mij kon steunen. Brian was der voor mij. " hij keek de dames even aan " brian hield zich groot en dat maakte hem kapot van binnen. Brian is er hard door geworden. Laat niks meer zien wat hij voelt en leeft met de dag. Brian heeft nooit om haar kunnen rouwen en die arm om hem heen gehad die die nodig heeft. Van mij en mijn vrouw achepteerd hij het niet. Want wij zijn de gene die een familie kwijt zijn. Zelf is hij zijn vriendin kwijt maar voor ons vind hij het erger. " Hij zuchtte even " Ik ken Brian goed genoeg, hij is thuis nu. En hij zal de hele nacht bezig zijn aan een auto voor morgen " hij keek ze aan " ik wil dat jullie dit samen uitpraten en gaan beslissen. Brian wil en kan niet zonder jullie beide. Ik heb gezien hoe hij naar jullie keek. "hij streek over zijn kale hoofd" jullie moeten geen concurentie van elkaar zijn. Jullie moeten samenwerken, jullie moeten Brian samen helpen te rouwen om Mia en hem zo weer zijn gevoelsn kan laten tonen. Doen jullie dat niet, raken jullie hem beide voorgoed kwijt. Niet alleen als vriend, maar hij zal gek worden. En hij zal die stunt uithalen net als met de nissan van zijn broer. Maar dan dodelijk "S prak die en keek de meiden aan " Als jullie niet bereid zijn samen te werken voor een vriend van jullie. Geloof ik er niks van dat jullie echt van hem houden "S prak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 22:09:42 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek rustig naar Jason. Hij lachte, waarom lachte hij? Ze waren geen top meiden als ze Brian nog dieper in de put hielpen zo. Ze luisterde wel rustig nar hem en knikte zo af en toe heel licht zodat je het amper zag. Ze snapte dan wel dat Brian daarstraks zo had gesproken. Ze luisterde rustig verder, wachtte tot hij klaar was en slikte even. Dat laatste ging moeilijk worden. Ze was niet het samenwerk type. Maar het was voor Brian, ze wilde Brian echt niet kwijt. Ze keek naar Sofia en glimlachte nu lichtjes. "Sorry dat ik zo deed, daarstraks." Mompelde ze nu ook zachtjes. "Ik ben slecht op dat vlak." Zuchtte ze en keek dan even naar Jason en knikte. Ze keek naar haar stingray en slikte. "Er zit een fucking vlek op men..." Ze schudde haar hoofd en keek dan weer naar Sofia. "Ik denk dat het best is wel je dochter op te halen dan." Zei ze nu ook tegen haar en stond rustig recht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 22:28:58 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte en keek naar hun beide terwijl ze luisterde en de tranen bleven branden achter haar ogen voor een moment. Daarna keek ze naar Kaylen, waarmee ze nooit eigenlijk problemen mee had gekregen en keek naar haar.'' het maakt niet uit Kaylen. iedere meid zou waarschijnlijk in jou situatie hetzelfde hebben gereageerd, ik bedoel, ik kom zo weer zijn leven binnen wandelen, en daar was jij ook, ik snap het wel.'' sprak ze rustig en knikte even voor een moment.'' het samenwerken zal voor vandaag zijn, ben ik bang.'' Sprak ze en opende de Envelop en gaf alleen de brief aan jason.'' Lees deze brief door, dan snap je misschien ook waarom ik hem verliet. Het is het beste als ik Brian het persoonlijk vertel. Maar vanavond moet ik terug naar Italie, ik vertel je mijn verhaal nog wel, Kaylen.'' sprak ze rustig en knikte toen.'' ga je mee in mijn mustang? scheelt je benzine, en mijn mustang moet toch zo goed als leeg bijna zijn, als hij op het vliegtuig gaat vanavond.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 22:34:11 GMT
Jason Hij pakte de brief aan en keek de meiden aan " Als het daar te erg is, als hij erg aan toe is laat het me weten "S prak die en gaf hem een stuk papier met het adres van Brian en zijn eigen telefoon nummer er op " Geloof me ik weet niet hoe jullie hem aan zullen treffen. Hij is sterk, maar iedereen heeft zo zijn grenzen. EN hij zit er excht de max overheen " Sprak die en keek ze aan " Doe voorzichtig onderweg " Sprak die rustig en keek even naar de brief en toen weer naar Sofia " en weet dat er voor jullie alle 3 hier gewoon een slaap plek is. Jullie horen er bij dat moeten jullie weten " sprak die rustig
Brian Hij lag lang uit op de grond.Zijn gezicht naar het plafond en zijn wange nat van de tranen. Hij was al weer iets rustig geworden maar hij wist hij kon elk moment weer breken
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 22:38:41 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar Sofia en glimlachte lichtjes. "Ikben blij dat je het begrijpt." Zei ze zacht en knikte even. "Ik rijd wel met jou mee. De tank van mijn stingray is halfvol omdat ze nieuw is." Zei ze rustig tegen haar. "Zolang je me na afloop wel weer naar hier brengt." Lachte ze zachtjes. Ze keek weer naar Jason en knikte even. "Zullen we doen Jason." Zei ze rustig. Ze knikte nog kort op zijn laatste woorden en keek dan naar Sofia. "We zijn altijd voorzichtig. Ik toch, meestal, als ik niet in een sportauto zit, waar ik eigenlijk altijd in zit, en ik dus eigenlijk nooit voorzichtig doe." Ze hield haar hoofd wat schuin. "Oh well." Ze haalde haar schouders op en keek naar Sofia. "Let's go."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 22:48:51 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar Brian en knikte even op de woorden van Jason.'' We zijn voorzichtig. Kan ik anders Emma even hier achter laten? ik weet niet of het wel zo slim is Emma nu mee te nemen naar Brian, of wel?'' vroeg ze nog even en keek naar Kaylen, en knikte even.'' ik kom eraan, Kaylen, de mustang is wel open, de barbiepop van Emma ligt vast nog op de bijrijdersstoel, maar gooi die maar even op de achterbank.'' sprak ze rustig en wachtte even het antwoord van brian af, terwijl ze toch even snel de mustang los klikte zodat Kaylen kon gaan zitten alvast, zij wou dit eerst even weten voor ze daadwerkelijk zou vertrekken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 22:53:27 GMT
jason + Brian Hij keek op toen Sofia weer begon te praten en knikte even " tuurlijk kan dat "S prak die glimlagend en keek haar aan " Zal ik der gaan halen in het hotel dan kunnen jullie gelijk door "Sprak die rustig en ook nu wachtte hij op antwoord. Brian had zoals die al had verwacht weer een emotineloe breuk. Hij brak opnieuw en opnieuw stroomde de tranen over zijn wangen. Hij stond op greep het lijstje met een foto van hem en Mia vats en smeet hem kapot tegen de opestaandedeur. Hoeveel nieuwe lijstjes had hij al wel niet kunnen kopen. De foto was er door al die kappote scherven ook niet mooier van geworden. maar wat kon het allemaal nog schelen Mia was dood. Al gauw volgde het tweede lijstje die de deur miste en voor de veranda neer kwam in het stof. Tranen liepenm weer erg over zijn wangen en hij plofte op de bank neer en verborg snikkend zijn gezicht in zijn handen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 22:57:36 GMT
Kaylen Christensen
Ze had het papiertje met zijn nummer en het adres vastgenomen en was rustig richting de Mustang gelopen en ging er rustig in zitten na de barbiepop op de achterbank te leggen. Ze zocht het adres met haar mobiel even op zodat ze meteen wist hoe ze er geraakten. Ze streek door haar haren heen en keek naar Jason en Sofia, nu een beetje wachtend tot ze konden vertrekken voor Brian. Ze wist niet hoe ze hem zouden aantreffen, en ze zou ook duidelijk schrikken als ze hem zo zou zien zitten. Maar het was belangrijk dat hij er wel overheen raakte, ooit..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 23:08:06 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hem en knikte even en haalde de hotel sleutel uit haar zak en stak die uit naar Jason.'' Is goed, maar wees een beetje rustig met haar, maar ik denk dat ik jou daar wel op kan vertrouwen.'' sprak ze kalm en keek even naar haar Mustang.'' Dan rijden wij inderdaad even door. Check nog maar niet uit, ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond namelijk. Emma zal waarschijnlijk om haar rugtas vragen, want daar zit haar beer in. maar die ligt in het kleine zijkamertje.'' sprak ze duidelijk zorgzaam over haar dochtertje en glimlachte toch klein.'' bedankt jason.'' Sprak ze nog voor ze naar de mustang liep, en in stapte en kort naar Kaylen keek.'' We hoeven niet eerst langs Emma dus. we kunnen direct door. Wat is het adres? dan voer ik het even in in de Tomtom.'' sprak ze rustig en haalde haar navigatie systeem tevoorschijn, en wachtte tot ze antwoord kreeg van Kaylen
Emma Sartor
Het kleine meisje zat momenteel in de kamer op het grote bed te spelen met twee barbiepoppen, terwijl op de Tv de luide geluiden van Spongebob te horen waren. emma vond het programma duidelijk leuk, en had er de grootste verhalen over tegenover haar poppen. Ja eema was wat jonger dan haar leeftijd, en zo gedroeg ze zich natuurlijk ook, maar dat kwam meer doordat Duccio haar meer had om een soort van Sofia te hebben, en die had geen ene flikker van kinderen. Het meisje vond het echt wel jammer morgen weer terug te gaan naar Duccio, maar dat zou met een paar uurtjes zelfs al zijn, omdat Sofia natuurlijk vertrok naar Italie vanavond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 12, 2013 23:12:13 GMT
Jason Hij pakte de sleutels aan en keek je aan " hey ik word vader en heb jaren voor mijn zusje gezorgd. Komt wel goed Sofia "S prak die glimlagend en Liep langs hun heen de oprit af. Een oudere auto van hem stond voor het huis geparkeerd. Een honda, Rustig stapte hij in waarna hij naar het hotel reed. Rustig parkeerde hij de auto en stapte uit. Hij keek naar de sleutel welke kamer het was en liep rustig naar binnen waar hij de balie medewerker groete en op de bordjes keek waar die heen moest. Hij vond de goede lift en staptein. Na een tijdje stapte hij er op de goede verdiepingt weer uit en liep naar de kamer waar hij even aanklopte zodat ze niet zou schrikken van de onverwachtse opengaande deur. Rustig stak hij de sleutel in het slot en opende de deur. Al gauw hoorde hij allemaal geluiden en glimlachte even " Emma ben je hier " sprak die rustig waarna hij de deur achter zich sloot en verder naar binnen liep Brian Zit nog steeds janken op de bank
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 23:17:10 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar de twee en wachtte nog steeds rustig af. Siara was even op bed gaan liggen om te rusten, ze voelde zich namelijk niet zo goed. je weet wel, zo een typische zwangerschaps misselijkheid. Kaylen keek naar Sofia ten ze in de wagen kwam te zitten en glimlachte even. Ze zei het adres voor zodat ze het in kon geven en stak haar mobiel dan weg na het nummer van Jason te hebben opgeslagen. Ze zuchtte. Ik hoop dat het nog goed met hem gaat.." Zuchtte ze zachtjes en keek Sofia even aan. "En dat hij ons dan ook accepteert om te helpen." Zei ze zacht en streek dan haar weer door haar haren heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 12, 2013 23:27:02 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar Kaylen en knikte even waarna ze rustig luisterde naar haar.'' Ik hoop het ook Kaylen.'' sprak ze rustig en hoorde haar telefoon weer gaan en nam hem even op.'' Sorry moet deze even nemen.'' sprak ze rustig en nam op in het italiaans, en sprak ook zo verder, je hoorde in haar stem dat het niet bepaal iets leuks was, en je hoorde ook een man schreeuwen aan de andere kant van de telefoon. Ze slikte even en na goed tien minuten hing ze op en zuchtte ze even.'' k moet vanavond echt terug naar Firenze.'' sprak ze rustig en keek haar aan.'' weet je Kaylen.. toen ik met Brian had, had ik een ontzettend leuke kans om een familiebedrijf verder te gaan. Ik en Brin hielden van elkaar, maar hij vond altijd dat ik het familie bedrijf moest runnen. Ik had daar een baan achter de bar, en zou mezelf zo omhoog werken. Niets leek minder waar, want toen Emma geboren werd, begon mijn oom hele andere plannen te hebben, en moest ik voor hoer spelen. alles werd van me afgepakt, mijn telefoon, alles, en ik mocht geen contact meer hebben met Brian. Je snapt wel dat vandaag en gisteren vreemd voor mij waren toen ik hem weer zag. Ik had Brian eigenlijk uit mijn hoofd verbannen. en net heb ik mijn oom gebeld voor mijn oude baantje.. Omdat ik Brian wou vergeten..'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' Die brief die Jason nu heeft, was een soort afscheidsbrief van mij, maar hem ook de situatie uit te leggen. Ik wil hem nu die grond uit helpejn voor hij stomme dingen gaat doen, en wat er dan gebeurd, het zijt zo. Ik ga toch vanavond naar Italie, ik kan niet anders dan dat nu.'' sprak ze en zag dat ze er in feite al bijna waren, en stopte de auto op de eindbestemming.'' Nou, het moment van de waarheid..''
Emma Sartor
Ze speelde rustig verder en keek even toen er iemand binnen kwam, en begon vrolijk mee te zingen met de begin tune van Spongebob.'' ayay kapitein!'' begon ze en daarna begon ze helemaal te klappen en mee te zingen met de song.'' Hij woont in een ananas diep in de zee!'' zong ze rustig, tot het einde van het liedje en glimlachte even, terwijl ze haar pop op haar schoot zette, en weer naar de man keek.'' Ben jij vriendje van mama?'' vroeg ze ook aan de man en keek daarna weer naar de TV, zag weinig gevaar in de man die nu binnen gekomen was. Haar blauwe ogen hadden hem even aangekeken, en de vorm en kleur was precies die van Brian, iets wat hij waarschijnlijk ook goed zou opmerken waarschijnlijk.'' Kom, kom eens zitten! spongebob op tv! patrick is zo dom...'' sprak het meisje met enthousiasme.'' En octo is een saaie man... net zoals stiefpapa.'' sprak ze en keek hem even aan.'' en die plankton net zoals papa. Papa ook niet lief, plankton ook niet.'' sprak het meisje en keek naar het Tv programma.'' Mama is Spongebob, jij vast patrick dan toch?'' vroeg het meisje en liep naar de tv en wees ook patrick gewoon aan, die ze volgde met haar vinger als het beeld veranderde, maar bleef naar patrick wijzen, ten alle tijden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 12, 2013 23:34:46 GMT
Kaylen Christensen
Ze knikte even toen ze zei dat ze even moest opnemen en bleef rustig zitten, tokkelde wat met haar vingers op haar benen en wachtte tot ze aflegde en keek dan weer naar haar toen ze begon te praten over haar relatie met Brian, over haar familiebedrijf en luisterde toch met lichte interesse. Ze slikte eventjes en hoorde haar woorden verder aan en was wat met haar mond open gevallen. "Neen toch?" Sprak ze en keek ergens met een verbaasde en toch meelevende blik aan. "Als mijn familie het ooit maar zou proberen te flikken.." Mompelde ze zachtjes. "Maar ik ben natuurlijk heel anders ingesteld als jou." Zei ze rustig. "Ik vind het erg voor je, dat je dat allemaal meemaakt dan. En dan snap ik wel dat je zo op Brian gesteld was. Ik was gewoon jaloers.." Zuchtte ze en streek weer door haar haren heen en keek weer naar haar. "En dan nog je dochter terug vinden die eigenlijk dood was.." Zei ze zachtjes en keek voor zich uit. "Je kunt het hem nu inderdaad uitleggen, als hij wat beter is." Zei ze, aangezien ze vanaf hier al zag dat de deur open was en dat er een lijst kapot gegooid was. Ze stapte rustig uit en keek naar de deur, slikte en keek dan naar Sofia. "Klaar voor?" Vroeg ze zacht en begon dan rustig richting de deur te lopen om naar binnen te gaan. Ze kon het verhaal van Sofia even niet meer uit haar gedachten krijgen, het was gewoon erg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 0:50:22 GMT
Sofia sartor
Ze keek naar haar en zuchtte even." Jaloezie was logisch, Kaylen. Ik was even die vreemde vrouw die jou territorium betrad, jij houd ook van brian, en dan komt er ineens een oude vlam van Brian binnen zetten. Ik denk dat ik persoonlijk bijna precies hetzelfde had gedaan, maar dan uiteraard op mijn eigen manier." Sprak ze en stapte uit waarna ze even naar de deur keek, en de lijst zag. Geweldig. Even wist Sofia niet goed wat ze moest doen, en voor een momemt wou ze haar telefoon weggooien, en niet naar Italië terug gaan, want dit gaf al tekens, het ging echt niet goed met Brian, en het hinh haar enorm aan het hart, iets wat meer dan goed aan de vrouw af te lezen was. Ze liep rustig de kant van de deur uit en knikte nog op haar woorden." Ik ben er klaar voor. Kom laten we een vriend gaan helpen." Sprak ze nog voor ze naar binnen liep, vrij rustg en keek naar hem op de bank." Brian, ik en Kaylen zijn hier." Begon ze zachtjes en zorgzaam en knikte even naar Kaylen dat zij voorop moest gaan, aangezien Sofia toch minder persoonlijk moest worden. Met enkele uren zou ze weer naar Italië gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 5:48:44 GMT
Kaylen Christensen
Ze zuchtte. "Zoiets ja." Zei ze zachtjes en glimlachte heel flauwtjes. Ze keek ook even naar de lijst en keek dan naar Sofia die er duidelijk in de knoei mee zat dat hij er erg aan toe was. Ze knikte weer even naar haar op haar bevestiging en liep rustig verder naar de deur en hoorde haar aankondinging voor Brian. Ze slikte en zag hem zitten op de bank. Ze keek even naar Sofia en knikte toen zij als eerste moest gaan. Ze liep rustig naar de bank toe en plofte schaamte loos naast hem neer en sloegeen arm om hem heen. "Het gaat echt niet goed he?" Vroeg ze zachtjes en keek naar zijn gezicht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 5:53:26 GMT
Elyssa Catadorra
De man keek naar hem en knikte even.'' Ik ga even contact zoeken met die inrichtikng als dat oke is.'' sprak hij rustig en keek naar Hayden.'' Natuurlijk voeren wij deze informatie niet door, maar het is belangrijk zoveel mogelijk te weten van het laatste moment watn de patient zich kan herrineren. Dan kunnen wij beter helpen, zeker omdat haar hele marteling terug zal komen, stuk voor stuk. Paniekaanvallen zijn enkel voorbeelden an haar t\dat zou kunnen gebeuren.'' Sprak de an en stopte nu met alles controleren en knikte.'' Ik ga even rondbellen.'' sprak de dokter die nu het kamertje verliet en eerste de FBI belde over de situatie, en daarna ook de inrchting waar ze had gezeten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 13, 2013 5:54:11 GMT
Brian Na een tijdje hoorde hij een auto het erf op komen rijden. Het kon hem nu ook gewoon niet meer schelen wie het was. was het maar een crimineel die wist wie hij was en hem kwam vermoorden. Tranen bleven komen en de motor van de auto werd uit gezet. Maar verder was er nog niks te horen. Pas toen ze bijna bij het huis waren hoorde hij voeten op hetgrintpad en niet veel later een vertrouwde stem die sprak dat zei en kayler er waren. Nee als vrienden er ware moest je sterk zijn. Hij nam even diep adem en veegde de tranen van zijn gesticht. Hij zoubsorry zeggen over net. Maar hun hoefde hem niet zo gebroken te zien. Zelfs Jason kreeg dat niet. Maar het was al te laat. De twee stemmen waren binnen en hij voelde dat er 1 op de bank ging zitten. Hij wilde Eggenndatbhet ging. Maar toen de arm om hem heen kwam begon het allemaal op nieuw. Tranen die hij hadngelatennde dag van haar dood. Jet verdriet en gemis kwam allemaal weer terug. Hij begon hevig te snikken
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 6:01:23 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte even en keek naar Brian, en merkte dat hij zijn tranen in begonnte houden en ze schudde haar hoofd.'' Brian, ga je nu niet sterk houden omdat wij hier toevallig zijn. We zijn bhier om je te helpen, en weet dat je best mag rouwen om wat er gebeuert is, het is niet niets..'' sprak ze en kwam nu ook dichterbij en keek naar KAylen voor een moment, en ging naast Brian zitten aan de andere kant, maar sloeg even geen arm om hem heen, dat was de taak van kaylen, vond ze nu. Zij was toch zo weg. Dus waarom zou ze hem eruit sleruen als ze toch weer weg ging, hem weer verliet.'' Laat die tranen lekker gaan, ik en Kalen zijn wel wat gewend, en jij voelt je verrot, ga dat niet uitstellen tot morgen.'' sprak ze spreekwoordelijk en keek weer naar KAylen voor een moment, doordat die meer kon dan haar momenteel. Hij begon weer te huilen en zuchtte even terwijl ze naar het raam keek. Mooi, hij ging het dus niet opkroppen. Ze stond op, en zocht even naar het keukentje, en haalde een glas water en nam diie mee naar de bank, en zette die rustig voor hen neer.'' Goed zo Brian.. Het is niet zomaar wat.. Wij geven om je, maar dan moet e je tranen ook tonen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 6:11:40 GMT
Hayden Christensen
Hij knikte even. "Doe maar." Zei hij dan ook zacht en streek met zijn vingers langs haar wangen duwde er een kusje op waarna hij zuchtte. Hij wilde graag dat ze er goed door zou komen, dat was ook alles wat hij wilde. Ze had pijn en dat wist hij ook, het is niet niets wat haar allemaal gebeurd was. Hij zuchtte en keek naar haar. "Je weet niet eens dat je zoontje geboren is." Zei hij zacht en streek door haar haren. "Ons kindje." Zei hij weer zacht en glimlachte zwakjes en sloot zijn ogen weer even. "Ik hou van je Elyssa.."
Kaylen Christensen
Ze zag ook wel dat hij zich sterk probeerde te houden, maar zodra haar arm om hem heen kwam te liggen begon hij weer te huilen. En dat was maar goed ook. Ander kropte hij het weer op. Ze miet Sofia rustig uitspreken en wreef Brian zacht over zijn rug om hem wat te troosten. "Je bent lang genoeg sterk geweest Brian, voor iedereen. Nu is het eens onze taak om sterk te zijn voor jou." Zei ze zacht en glimlachte voorzichtig naar hem en wreef rustig verder. Ze zag dat Sofia een glas water ging halen voor hem terwijl zij bij hem bleef en troostend over zijn rug wreef. "Je hoeft niet langer sterk te zijn." Zei ze nog zacht tegen hem en bleef over zijn rug wrijven en keek even naar Sofia.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 6:25:37 GMT
Elyssa Catadorra
Twee dagen gingen er voorbij en Elyssa was niet weer wakker geworden, mede door de operatie, en alles was inmiddels duidelijk. Elyssa zou de eerst komende maanden in een rolstoel zitten, doordat haar zenuwen naar haar benen uitgeschakeld waren in haar hersenen, dat was al afgestorven, maar kon nog terugkomen,had de dokter gezegd. De wond op haar oog was inmiddels al heel mooi aan het heen, en ze zou haar oog nu weer volledig open kunnen doen. De operatie was niet geslaagd, ze was al te lang blind aan dat oog, dus ze zou voor altijd aan een oog blind zijn, dat was een ding wat zeker was. Een kreun verliet nu haar lippen en ze opende haar ogen nu zachtjes, en keek de kamer rond of ze Hayden misschien ergens zag. Ze herrinerde zich al wel meer, maar de marteling, die herinnerde ze zich helemaal niet meer, maar wel de geboorte van Enzo.
|
|