years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 6:55:46 GMT
Hayden
Hij wist wat hem te wachten stond en vond het niet leuk. Hij moest waarschijnlijk stoppen met racen om voor haar en Enzo te zorgen. Hij wilde niet stoppen.. Hij zuchtte en zat op het bed naast dat van haar en zat Enzo net de fles te geven toen zij wakker werd. Hij keek naar Enzo, had niet eens door dat ze wakker was geworden. Hij zette het flesje weg toen het leeg was en wreef nu over het rugje van Enzo voor zijn boertje. Hij keek even naar Elyssa en merkte dat ze wakker werd. Hij glimlachte wat flauwtjes. "Hey." Zei hij zacht en legde Enzo weer in zijn armen toen hij zijn boertje gelaten had. "Eindelijk weer wakker." Zei hij zacht en glimlachte weer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 7:26:51 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek even naar hem en kreunde even voor een moment, waarna ze rustig naar hem keek.'' Heey Hayden.'' sprak ze rustig en tilde haar hand even op en streek langs zijn gezicht, nog wat zwakjes en zacht. ze legde daarna haar arm weer neer en keek naar enzo die een boertje liet en glimlachte even.'' De kleine trots.'' sprak ze een beetje en probeerde iets overeind te komen, door haar zelf omhoog te duwen en leunde een klein beetje tegen hem aan, terwijl ze voelde hoe eno heel eigenwijs een pluk van haar haar beet pakte en er een beetje lachend aan begon te trekken.'' heey, kleine boef!'' sprak ze zwak maar lachend en keek naar HAyden voor een moment.'' Ik wil zo graag weer uit bed.. ik voel me total niet goed..'' sprak ze rustig en keek naar de dokter die binnen kwm en die glilachte.'Goedemiddag mevrouw Catadorra.'' sprak de doter en keek haar even aaan.'' U bent weer wakker zie ik?'' sprak ze dokter en ze knikte waarna de dokter even glimlachte, en even naar Hayden keek.'' Dat is goed nieuws.'' Hij pakte het kladblok er even bij en keek naar beide.'' Helaas is de operatie mislukt, voor uw oog. sprak de man en knikte even.'' We hebben gsteren geprobeerd u ene blinde oog te redden, maar het was al te ver beschadigd, daar kunnen wij helaas niets meer aan doen. Wel is er goed nieuws, als u de komende 24 goed door komt, mag u samen met uw vriend en zoontje naar huis toe, om daar nog verder te herstellen.'' sprak hij en Elyssa glimlachte en keek naar hayden.'' geweldig!'' sprak ze rustig en keek naar Hayden.'' is dat niet geweldig Hayden? dan kan ik eindelijk weer naar huis..'' sprak ze en keek hem aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 13:24:31 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte en voelde hoe haar hand zacht langs zijn gezicht ging en hij glimlachte lief naar haar. Hij liet haar rustig tegen zich aanleunen en sloeg één arm voorzichtig om haar heen en duwde een kusje op haar wang. Toen Enzo een pluk van haar haren vast nam glimlachte ze weer en lachte zacht en keek dan naar haar enknikte eventjes. "Komt binnenkort wel weer Elyssa." Zei hij zacht en streek door haar haren heen. Hij keek op toen de dokter binnenkwam en knikte even vriendelijk. Hij wist van de operatie, maar het was niet zo erg. Halfblind of niet, ze was de liefde van zijn leven, en dat had ze in die korte tijd bewezen. Hij glimlachte toen de dokter dan zei dat als ze de 24 uur goed doorkwam met hem mee naar huis mocht samen met Enzo. Onderhand was hij ook een kinderstoeltje gaan halen die nu in zijn maserati buiten stond. De lamborghini had hij alweer helemaal opgeknapt nadat Satcey hem nogal had toegetakeld vanbinnen. "Dat is meer dan geweldig Elyssa." Zei hij tegen haar en glimlachte naar haar en duwde een kus op haar slaap.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 13:58:12 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte even en voelde hoe het jongetje aan haar haar zat te trekken en lachte even voor een moment en keek even toen er op de deur werd geklopt en ddie langzaam open ging. Een man kwam binnen en je zag Elyssa duidelijk ophelderen.'' oom Mario!'' sprak ze vrolijk en glimlachte even. Oom mario deed vrolijk zijn armen de lucht in, en keek naar hen.'' An Mia bella! Hoe is het met mijn nichtje!'' sprak hij en zijn vrouw kwam achter hem aan, met een kadootje in haar handen, waarna ook nog een jongen en een meisje de kamer binnen wandelde. Mario keek even naar Hayden en glimlachte even.'' De dokters zeiden al dat je bezoek had.'' sprak hij rustig en glimlachte even terwijl hij even naar het kindje keek voor een moment.'' Dus het is waar.. Duciio had jou zwanger gekregen. Aiaiai.. ben je er wel blij mee?'' vroeg hij en keek naar haar en ze Knikte.'' het kindje zal een geweldige vader hebben, oom mario.'' sprak ze en keek naar Hayden. '' Ah dit is zeker de gelukkige..'' sprak hij rustig en stak zijn hand uit naar Hayden.'' Ik ben Mario, en dit is mijn Famiglia, Maria, Claudia en Ezio.'' sprk hij rustig.'' De enige familie die normaal kan doen, laten we maar zeggen .''s rpak hij rustig en Claudia kwam met het adootje hun kant op, en gaf er eentje aan Elyssa, en ook eentje aan Hayden.'' De linkse is nog voor je Verjaardag van eergisteren, Elyssa, en de andere is voor jullie kleine. Mocht het maar niet zo'n eikel worden als Duccio.'' sprak hij en Elyssa wou het kadootje open maken, maar doordat haar nagels ontbraken ging het nauwelijks en keek ze naar Hayden.'' hayden? wil je me even helpen?'' sprak ze omdat ze het kleine pakje niet open kreeg. In het pakje zaten autosleutels, de auto sleutels van een Dodge Viper.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 14:54:18 GMT
Hayden Christensen
Hij keek weer rustig naar het jongetje in zijn armen en zag hoe het kindje verder aan de haren van Elyssa trok en lachte zachtjes. Hij keek ook op toen er op de deur werd geklopt en merkte meteen aan Elyssa dat ze de man kende. Hij namelijk niet. Oh, het was haar oom met zijn familie. Hij keek weer even naar Enzo die ook verbaasd naar de man en zijn familie keek en dan een klein kreetje liet horen. Hij glimlachte een beetje. Gek kind. Hij keek weer op toen hij wat van de man hoorde over Duccio en of ze wel blij was met het kind. Ze zei dat het kind wel een geweldige vader zou hebben waardoor hij glimlachte en naar haar keek. Hij keek dan naar de man die zich voorstelde als Mario en pakte zijn hand aan om die kort te schudden waarbij de spanning weer in zijn lichaam kwam. Nee, hij kon nog steeds niet goed tegen aanrakingen. Van Enzo, Elyssa en Kaylen was hij het nu wel gewend, maar de rest bleef best nog even van hem af. "Hayden." Zei hij rustig om zich ook voor te stellen. Hij nam het cadeautje rustig aan en liet eerst Elyssa het hare doen, waar ze al snel hulp bij nodig leek te hebben. Hij scheurde een stukje van het inpakpapier af zodat ze het nu wel makkelijk open zou krijgen en keek rustig naar haar, afwachtend wat er in haar pakje zat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 15:04:57 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar haar oom, die duidelijk met een grijns naar hen keek en pakte iets over van zijn vrouw, iets wat ze net niet zga wat het was, en pakte het pakje over vooor een moment, en keek naar hun zoontje, die het pakpapier ook heel erg leuk vond. Mario keek naar haar, en ze haalde het papier los, waardoor ze toch even kreunde en nu ven haar vinger terug trok, doordat ze zich sneed, en keek toch naar Hayden.'' oh geweldig, wat voel ik me kinderachtig.. Hayden, wil je me nog even helpen?'' voreg ze en slikte even terwijl ze naar haar vinger keek, die alweer aan het bloeden was.'' Oh geweldig.. Als ik maar kon herrineren wat er met mijn nagels is gebeurt..'' sprak ze en slikte even terwijl ze haar hoofd schudde, en mario haalde zichtbaar even een wenkbrauw omhoog.'' Hayden, zou ik je zo even in prive kunnen spreken?'' sprak mario dan nu ook even tegen hem, benieuwd wat zijn nichtje nu allemaal doorgemaakt had.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 15:10:31 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en wachtte rustig en zag dat ze zich sneed en glimlachte flauwtjes. "Op dit moment mag je wel kinderachtig zijn." Zei hij zacht en pakte het nog wat beter uit zodat ze het enkel uit de verpakking hoefde te tillen. Hij duwde zijn lippen even tegen haar slaap en keek dan even naar Enzo die hij het andere pakje had gegeven en het heel vrolijk scheurde met zijn kleine handjes. "Wil je niet weten.." Murmelde hij zachtjes tegen haar en streek door haar haren heen en keek nar Mario en knikte rustig naar hem. "Natuurlijk." Zei hij rustig tegen hem en keek dan weer naar Elyssa omdat hij nu toch wel nieuwsgierig was naar wat er in haar pakje zat. Hij keek ook af en toe naar Enzo ie vrolijk bezig bleef met zijn pakje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 16:14:36 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even, en kreeg hem nu verder op[en en pakte er een bosje sleutels uit, waar een slangenkopje aan hing, waar Viper op stond, en Elyssa keek erna en toen naar haar oom.'' en deze hoort erbij.'' sprak hij rustig en liet nu aan hayden en haar een foto zien van een zwart witte viper. spierwit, maar met zwarte strepen erover heen.'' maar.. oom mario..'' sprak ze en slikte, en keek naar hayden.'' ik weet niet hoe lang het duurt voor ik weer kan lopen, maar.. maa..'ze stotterde tussen haar woorden door, wist niet goed wat ze ervan moest zeggen en slikte even. Haar oom knikte en kek haar aan.'' elyssa, ik heb de dokter gevraagd, en hij zzegt al dat je tijdelijk verlamd bent, die auto wou je al 6 jaar hebben, en dan kreeg je die ook. En anders maak je je vriend maar blij en gaan julie samen rijden. De viper staat voor jullie buiten.'' Sprak hij rustig en ze knikte even.'' ebdankt Oom Mario.. echt bedankt.'' sprak ze en keek naar enzo die een doos ontmantelde, waar een racebaan in zat.'' Hij is er nog wat te jong voor, maar ik houd niet van baby kadootjes geven. en dat weet je meid.'' sprak hij en kwam even dichterbij en elyssa gaf hem voorzochtig een knuffel, en zij terug. Claudia kwam nu ook dichterbij en gad Hayden nu een klein kadootje, een klein doosje.'' we hebben een traditie in onze familie. Normaal moet deze naar Duccio, maar ik en mario geloofden altijd al in echte liefde, ook voor Elyssa. In dit doosje zitten twee kettingen, een voor jou en een voor haar, en er hangt een franse lelie aan, het teken van Firenze. Als je ooit met elkaar gaat trouwen, geven wij geen ringen, maar deze kettingen hayden. Zorg dat als je het doet, het speciaal gaat doen. ''Sprak ze en stak het doosje naar hem uit.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 16:29:25 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar het bosje sleutels dat ze uit het pakje vistte en keek naar de foto en grijnsde lichtjes en keek dan naar Elyssa die niet wist wat ze moest zeggen. Het was wel schattig. "Ik ben al blij als ik in een auto zit." Lachte hij zachtjes en streek even door zijn haren heen. Hij hield het wel nog steeds op zijn Maserati en Lamborghini, hij was dol op zijn wagens. En ook de Stingray van zijn zus had hij eigenlijk voor haar besteld omdat hij wist dat ze die altijd graag had gewild. Hij keek naar wat Enzo had gekregen en moest licht glimlachen. Bedacht zich even wat. "Moet ik je morgenin je nieuwe wagen thuis brengen of met de mijne?" Vroeg hij rustig aan haar en keek haar aan. "Ik moet straks nog even heen en terug voor de honden te verzorgen, dan kan ik één van de twee wagens meteen naar huis rijden." Zei hij rustig tegen haar en keek haar aan. Hij keek naar Claudia toen die naar hem kwam en hem een kadootje gaf en begon uit te leggen. Hij knikte rustig op haar woorden. "Zal ik doen." Zei hij dan ook zacht en hield het doosje in zijn hand en glimlachte klein. Aan trouwens dacht hij nog lang niet eigenlijk, dat vond hij nog te snel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 16:39:31 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar de sleutels en slikte toch even.'' Bedankt Oom mario..''Ssprak ze en slikte even.'' Bedankt voor alles.'' sprak ze en keek naar Hayden en kroop weer een beetje tegen hem aan, terwijl Enzo langzaam aan begon te huilen, omdat die dorst had.'' Meneertje hier heeft dorst..'' Sprak ze en keek naar hun jongetje. Ze keek even naar haar oom en die knikte.'' ik heb je vaker vroeger naakt gezien, Elyssa, ik weet wat je wil. Doe maar gewoon die kleine aan je orst, zoals het hoort.'' Sprak hij en Elyssa knikte en keek naar Hayden.'' Zal ik de kleine even mogen dan Hayden.'' Sprak ze en maakte de pyjame aan beetje los en haalde een van haar borsten tevoorschijn.'' hayden, kunnen wij anders nu even praten?'' vroeg Mario nu rustig.'' Dan kan zij de kleine even voeden. Tenzij je daar liever bij bent natuurijk, het is iets moois om te zien. Ik heb het ook bij beide kinderen altijd gezien.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 16:44:51 GMT
Hayden Christensen
Hij voelde hoe ze weer tegen hem aankroop en sloeg daarbij voorzichtig een arm om haar lichaam heen en duwde een kusje op haar slaap en keek dan naar de jongen die begon te huilen. Hij knikte even en gaf haar nog een kusje en gaf Enzo rustig over aan zijn moeder en keek dan naar Mario. Hij knikte even. "Kan nu wel even, ik was er de eerste keer bij. Dat vind ik al mooi genoeg." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte kort. Hij stond rustig op en legde de racebaan even op het tafeltje. "En daarbij, ik heb het nog steeds niet echt op naakt.." Zuchtte hij eerlijk. Hij zag Elyssa natuurlijk vreselijk graag, maar hij vond het nog steeds niet prettig een naakte vrouw te zien, ook al was het Elyssa. Ze was echt beeldschoon, maar hij had haar uitgelegd de eerste keren dat hij aanrakingen en sommige andere dingen niet goed kon verdragen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 13, 2013 17:51:18 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek rustig naar hem en glimlachte even voor een moment." Tot zo lieverd." Sprak ze rustig en legde het jongetje rustig aan haar borst, duidelijk vond hij dit direct een stuk fijner dan het flesje, en maakte ook wat genietende sabbelende geluidjes, erger dan met de fles. Elyssa glimlachte en Claudia nam even de plek in naast haar nichtje en Mario liep even naar de gang toe. Hij wachtte even tot ook hayden op de gang stond en keek hem even aan."Wat is er allemaal met mijn nichtje gebeurt de afgelopen dagen?" Vroeg hij iets wat bezorgd, misschien wat boos, maar dat was niet op Hayden geuit.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 13, 2013 21:58:21 GMT
Hayden Christensen.
"Tot zo lief." Zei hij zacht tegen haar en volgde dan Mario naar buiten en keek hem rustig aan toen hijwat vroeg. "Ik heb haar enkele maanden geleden bij Duccio weggehaald en naar een inrichting gebracht zodat haar trauma wat zou verzwakken. Ze zag er ook veel beter uit toen ze eruit kwam. Enkel die dag zelf nog ging ze met haar hond wandelen, haar hond kwam alleen terug. De mannen van Duccio hbben haar gepakt en haar mishandeld. Veel erger dit keer, gemarteld gewoon. Haar nagels werden uitgetrokken, er werden sneden in haar borsten gemaakt, haar andere ook was ze ook bijna kwijt als de fbi er niet was geweest." Hij zuchtte zacht. "Ze is 2 dagen geleden 2 minuten dood geweest. Ze raakte in shock. Ze hebben haar 2 schokken gegeven. Daarna ik 2. Ik wilde haar niet kwijt." Murmelde hij zacht en zuchtte even. "Ze heeft veel bloed verloren die dag. Ze waren bang dat ze het niet zou halen."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 14, 2013 20:44:28 GMT
Elyssa
Rustig liet ze het jongetje drinken terwijl ze met haar nicht praate over meiden dingen, en vooral over de kleine jongen. Elyssa was er trots op, en zij zou ook altijd zeggen dat Hayden zijn vader was, en net wie de werkelijke vader was. Ze hoopte wel dat ze over een paar jaren een kindje van Hayden in haar buik had zitten, zodat hij ook echt iets van zichzelf van haar had. Haar oom luisterde rustig naar het verhaal van Hayden en knikte daarna.'' Dt was vast mijn halfbroer zijn werk.'' sprak hij en zuchtte even.'' Duccio is mijn neefje, en inderdaad Duccio was beloofd aan Elyssa, maar ik heb dat altijd tegen gewerkt. Elyssa hoort een lieve jongen te hebben.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 7:10:55 GMT
Hayden Christensen
Hij keek Mario aan en knikte even op zjn woorden. "Ik ben wel blij dat ze nu veilig is. Morgen mag ze weer naar huis." Zei hij rustig en zuchtte even. Hij wreef even over zijn arm en keek weern aar Mario. "Meer kan ik je niet zeggen." Zei hij nu ook rustig. Hij hoopte ook ooit dat Elyssa een kind van hem mocht dragen, maar dan moest hij wel over zijn angst heen komen, en dat ging waarschijnlijk moeilijk worden. Hij kon de meeste aanrakingen van haar nu wel verdragen, maar dat was enkel zijn hand en zijn gezicht. Soms zijn rug misschien en zijn borst een beetje, maar daar bleef het ook bij. Hij zuchtte toen hij er aan dacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 11:43:25 GMT
Elyssa Catadorra
Haar oom knikte.'' ik ben ook blij dat ze nu veilig is, en ik zal haar ook een beetje in de gaten houden, want helemaal veilig is ze nooit, Hayden. Niet alleen onze familie zoekt naar haar maar de gehele maffia wil Elyssa haar kind hebben voornamelijk, en Elyssa erbij, niemand ontsnapt aan de maffia zeggen wij helaas, al ben ik ook ontsnapt met mijn gezin.'' sprak hij rustig en knikte even voor een moment.'' Kom laten we weer naar binnen gaan, dan kun jij nog even genieten van je kleintje aan de borst van Elyssa.'' sprak hij en klopte even kort op zijn schouder.'' Jij bent de goede voor mijn nichtje..'' sprak hij nog voor Maro naar binnen liep, en Enzo inderdaad nog aan de borst van elyssa lag te sabbelen, en Claudia nu van het bed af ging, zodat Hayden ernaast kon zitten.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 11:52:01 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar hem en zuchtte. "Ik weet het. Maar ik zal haar beschermen met mijn leven." Zei hij zacht en keek even naar de deur van de kamer waar hij de geluiden van de pratende Elyssa hoorde. Hij glimlachte even en voelde nu de hand van Mario even op zijn schouder waardoor er een erge rilling door hem heen ging en zijn hoofd kort spastisch opzij ging en zijn lichaam opspande. Hij kon er echt niet tegen. Hij haalde langzaam adem en liep wat stijfjes de kamer binnen al werd het langzaam weer rustg en ging hij weer naast Elyssa zitten op het bed toen Claudia er af was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 12:04:38 GMT
Elyssa Catadorra
Mario merkte het iets te laat dat hij het niet prettig vond, en slikte even. wat voor Jongen had Elyssa gevonden als ze hem niet eens normaal op iedere manier aan kon raken? tenmnste die conclusie trok mario nu. Elyssa glimlachte en keek naar Hayden.'' Heey lief.'' sprak ze rustig en glimlachte even voor een moment.'' Ons kleine monstertje heef dorst..'' sprak de en lahte even terwijl ze helemaal tegen hem aan begon te kruipen, met het kleine jongetje. Mario keek even naar Hayden, maar meer om te kijken hoe hij op Elyssa reageerde.'' Ik houd van je Hayden.. hopelijk mag ik oook een kindje van jou dragen in de toekomst..'' sprak ze rustig en sloot haar ogen even een beetje.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 12:17:42 GMT
Hayden Christensen
Hij haalde langzaam adem om zich rustig te houden. Hij wist dat Mario het net had gezien, maar zo was hij nou, hij kon er niets aan doen. En hij probeerde er aan te werken.. Hij glimlachte even naar haar en keek haar rustig in de ogen aan. "Ik merk dat hij veel dorst heeft." Zei hij zacht en keek naar het jongetje. Hij voelde hoe ze tegen hem aan kroop en rilde even een beetje en spande ietsjes op, maar ontspande bijna direct weer en sloot zijn ogen waarna hij een arm om haar heen sloeg. Ze moest ht wel geveld hebben dat hij er nog aan werkte, maar hij deed zijn best. "Ik hou ook van jou Elyssa." Zei hij zacht. "En we zien wel of er nog een kindje komt later." Zei hij zacht en glimlachte kleintjes terwijl hij nu weer helemaal onspannen was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 12:31:38 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en merkte hoe hij reageerde op haar waardoor ze eigenlijk al van hem af wou gaan, maar doordat hij een arm om haar heen sloeg, bleef ze toch normaal zitten en slikte even terwijl ze haar ogen opende en naar zijn gezicht keek.'' We zullen zien Hayden.. Ik ben in ieder geval blij dat ik bij je mag zijn.'' sprak ze zachtjes en Mario glimlachte even en keek naar zijn vrouw en kinderen.'' Wij gaan er weer vandoor Elyssa, we komen van de week wel eens een keer langs in je landhuis, even kijken hoe het met je gaat.'' Sprak Mario rustig en knikte even naar Hayden.'' Succes met haar Hayden, jullie zijn een mooi stel samen.'' sprak Mario nog en knikte even.'' Arrivederci.'' sprka hij en het gezin liep naar buiten en glimlachte even nog naar hen. Elyssa Merkte nu ook dat ze gewoon nog moe was en viel ook een beetje weg in slaap, al was Enzo nog steeds aan haar borst aan het sabbelen, al wel langzamer dan eerder.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 12:42:13 GMT
Hayden Christensen
Hij merkte dat ze wat weg wilde kruipen van hem hoe zij zo reageerde en legde zijn gezicht even in haar hals. "Sorry lieverd. Je weet dat ik nog moeite moet doen. Ik werk eraan." Zuchtte hij zacht en duwde een kus op haar wang en keek dan weer naar de famillie van Mario en hij knikte even. "Dat zal vast lukken." Zei hij zacht tegen hem en glimlachte klein. Hij keek dan naar Elyssa toen hij weg was en slikte even. Ze leek wat in slaap te vallen en hij zuchtte. Moest hij mee verhuizen naar haar landhuis? Hij wilde eigenlijk liever in zijn huis blijven. Hij zuchtte even en trok haar tegen zijn lichaam aan, wel oplettend dat Enzo niet geplet werd. Hij zou het jongetje zo meteen wel weer even in zijn wiegje leggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 13:40:54 GMT
Elyssa Catadorra
Ze knikte nog even met haar ogen dicht.'' Ik weet het liefje, en je doet het super..'' sprak ze wat slaperig, en hield haar ogen dicht.'' Ik mag je tenminste aanraken zonder dat je gek word..'' murmelde ze er nog achteraan. Niet veel later liet enzo ook haar tepel los en liet rustig een boertje, maar pakte toen ook de pyjama van zijn moeder beet, en kroop helemaal tegen haar aan, voor ook hij langzaam weg viel in slaap, helemaal ingenesteld bij zijn moeder. Elyssa glimlachte nog klein, en opende haar ogen nog even op een kiertje.'' Laat hem maar nog even liggen lief. Dit voelt fijn, jou en de kleine bij me..'' sprak ze en slikte even waarna ze echt zelf ook wegviel in slaap.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 14:02:50 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte flauwtjes. "Ik doe mijn best, voor jou." Zei hij zacht tegen haar en duwde zijn lippen even zacht op haar neus en glimlachte weer even. "Het komt nog wel, dat je me op elke manier mag aanraken hoe jij wilt." Zei hij zach en streek over haar rug en keek dan naar Enzo die de tepel losliet, tegen Elyssa aankroop en in slaap viel. Hij hoorde de woorden van Elyssa en knikte nog even waarna hij haar nog een kusje op haar wang gaf en ook merkte hoe zij nu in slaap viel. Hij legde haar zachtjes naar, waardoor hij ook ging liggen en de kleine met zijn hoofdje op zijn borst eenbeetje kwam te liggen. ij glimlachte lichtjes. Het was inderdaad fijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 16:52:28 GMT
Elyssa Catadorra
Ze zuchtte even in haar slaap en het kleine jongetje maakte ook wat geluidjes in zijn slaap, al kwam er al snel even een dokter binnen en keek even naar hun voor een moment.'' MEvrouw slaapt alweer? mooi rust is goed voor haar.'' Sprak hij tevreden en keek naar hem.'' Wij willen zometeen even uw zoontje onderzoeken als dat mogelijk is. Even kijken of hij schade heeft overgehouden aan de marteling van mevrouw catadorra.'' Je zag dat de dokter iets zenuwachtig leek te zijn, maar niet waarom hij zenuwachtig was. Buiten stonden neven van Elyssa te wachten tot hij naar buiten zou komen met Enzo, zodat hun hem mee konden nemen, om hem op te laten groeien zoals het in hun ogen moest. Tot een echte maffia baas, en niet als een poeslief kindje, zoals Elyssa hem op zou voeden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 18:38:15 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar de dokter die binnenkwam en zag meteen dat er iets niet goed was. Hij kneep zijn ogen wat samen. "Neen." Sprak hij dan ook meteen op zijn woorden. "Dat is niet mogelijk." Sprak hij en stond op, ging voor de dokter staan zodat hij niet naar zijn zoontje zou kunnen. "Waarom ben je zo zenuwachtig? Wie is er die je onder druk zet?" Vroeg hij en nam zijn mobiel al meteen in de aanslag om de politie te bellen en hield zijn zoontje goed in het oog en ook elke beweging van de dokter. Hij snoof. "Wie?" Vroeg hij nog eens, dringender aan hem. Hij wist dat de maffia erachter zat. Hij wist het gewoon. Hij moest nu weg hier met haar en hun zoon. Hij belde meteen de politie, nog steeds alles goed in het oog houdend en snoof weer. "Er word een man onder druk gehouden, maffia weer. Ziekenhuis 'hier de plaats'" Sprak hij snel aan de telefoon. Ze zouden de fbi er natuurlijk weer bij halen, hij wilde niet dat zijn zoontje wat overkwam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 18:52:47 GMT
Castiel + Elyssa Catadorra
De dokter keek naar hem en slikte even.'' Ze dwongen me.. ze zouden mijn gezin wat aan doen, alsjeblieft, het spijt me..'' sprak de man en slikte even voor een moment, terwijl de dokter duidelijkw iets bang werd, en hem aan keek. hij slikte en ging achteruit.'' Alstublieft.. het was niet mijn bedoeling.. ik wil nog niet dood.. ik heb een vrouw en 3 kinderen...'' sprak hij en keek angstig naar zowel hayden als naar de deur. De maffia was al weer zo goed als gevlogen, en Castiel kwam binnen zetten en keek naar Hayden en naar de politie agent.'' Goedemiddag, ik werd hier heen gestuurd oor een zaak.'' sprak hij en haalde zijn badge tevoorschijn, die hij zoals gewoonlijk verkeerd alsom hield en naar Hayden keek.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 20:17:03 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar hm en slikte even. "Ze doen jou gezin iet." Sprak hij zuchtend en keek nu naar hem toen hij angstig begon te praten en schudde zijn hoofd lichtjes. Toen Castiel binnenkwam greep hij weer naar zijn gezicht. "Not him..." Murmelde hij en liep naar Castiel toe en nam zijn badge en draaide die om om dan terug in zijn handen te drukken. "Zo moet ie." Sprak hij. "En ja, ik belde omdat de maffia weer bezig is. Ze willen mijn zoon kidnappen, en mijn vriendin." Sprak hij en keek hem serieus aan. Waarom perse hij? Dan had hij nog liever Brian hier...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 20:30:21 GMT
Castiel
Hij merkte hoe zijn badge werd afgepakt en andersom gelegd, en Castiel schraapte even zijn keel terwijl hij naar hem luisterde en even knikte.'' Ik zal het uitzoeken.'' sprak hij op een toontje waar geen enkele emotie in zat, laten we eerlijk zeggen nogal droog, en hij liep eerst even op de dokter af.'' Wioe heeft u deze opdracht gegevn?'' sprak Castiel boos tegen de man die daar alleen maar banger van werd, en er even een collega binnen kwam en castiel bij de schouder greep.'' Castiel waarom deed je dat nou.'' I was playing the bad cop.'' sprak castiel onschuldig en hij zuchtte.'' Castiel, snap je dan niet dat je die man alleen maar banger maakt?'' sprak zijn collega voor een moment, en hij vroeg hetzelfde rustig en kreeg wel normaal antwoord. Tien minuten later vertrokken de heren de kamer weer, en de dokter werd voorop geleid, om voor onderzoek naar het bureau te gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 21:25:05 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte even en schudde zijn hoofd even. Hij ging weer bij Elyssa en Enzo liggen en liet het de agenten maar regelen. Hij was toch niet normaal, die Castiel. Hij zuchtte zachtjes en keek naar Elyssa en trok zich tegen hem aan en duwde een kusje op haar wang. "Ze krijgen jou en onze Enzo nooit te pakken. Onze zoon." Zei hij zachtjes en legde haar eenbeetje op zich en ook Enzo ietsjes. "Ik laat jullie nooit wat overkomen, nooit." Fluisterde hij en zuchtte zachtjes. "Morgen neem ik je mee naar huis lieverd, samen met Enzo." Zei hij zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 0:58:22 GMT
Elyssa Catadorra
Ze sliep nog, maar in haar dromen drongen zijn woorden toch een beetje door, waardoor ze even glimlachte in haar slaap, en hun zoontje een beetje steviger beet, de ook even weer wakker werd, en zijn kleine blauwe oogjes opende, maar ie al snele weer sloot, toen het jongetje mertke dat er niets aan de hand was. Hij maakte even wat kleine geluidjes, en zijn handjes bewogen een beetje, maar viel daarna ook weer in slaap bij zijn moeder.
|
|