years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 16, 2013 6:04:48 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte toen ze het een beete gehoord leek te hebben en streek ovr haar wang en over dat van hun zoontje die kort wakker was geworden. Hij zuchtte en ging weer bij haar liggen. Hij sloeg zijn armen om haar en Enzo heen om langzaam in slaap te vallen, lichtjes zodat elke beweging hm wakker zou maken moest er wat gebeuren in de kamer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 9:42:50 GMT
Elyssa Catadorra
Ze werd een paar uur later weer wakker, en keek direct een beetje naar haar omgeving, terwijl ze nu haar oog weer volledig opende. Ze kreunde even een beetje en zag dat er een zuster in de kamer stond, om alle apparatuur te checken waar aan Elyssa nog gekoppeld was. Ze glimlachte even naar de zuster die knikte.'' MEvrouw catadorra, u bent wakker mooi. Wij zouden graag u en uw vriend willen uitnodigen voor een gesprekje straks, over de kleine. Gaan we hem nog even wegen, even kijken hoe groot hij is, en bovenal of hij gezond is, wat natuurlijk het belangrijkste is.'' sprak de vrouw met een kleine glimlach.'' Uiteraard mogen jullie bij alle onderzoeken er zelf bij zijn.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 16, 2013 12:16:41 GMT
Hayden Christensen
Toen zij wakker werd was hij nog licht aan het slapen met zijn arm om haar en Enzo heen. De laatste dagen haddenvan hem ook wel zijn tol geëist. Hij slaakte een zucht in zijn slaap toen Elyssa wakker werd, maar bleef slapen, omdat hij wist dat er niets ergs aan de hand was. Hij kroop wat tegen haar aan en slaakte een tevreden zucht, hij had al een tijd zo rustig niet meer geslapen, dus ze was eigenlijk het beste wet hem ooit overkomen is in zijn leven. Gelijk met auto's dan. Hij hoorde ook niet wat de zuster allemaal vertelde, daar was hij werkelijk even te moe voor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 19:45:07 GMT
Naam: Victoria O'connor Leeftijd: 24 Geslacht: meisje geschiedenis/karakter: Geboren bij een andere moeder, maar zelfde vader, maakt Victoria, oftewel Vick, maakt het haar het jongere halfzusje van Brian. Onbekend voor Brian ging ze door haar leven heen, als een zelfbewust meisje, moeilijk in de pubertijd, behoorlijk verwend eigenlijk, maar nu heeft ze hele andere plannen. Haar moeder was een behoorlijk rijke stinkerd, en stootte haar vader al heel jong af toen ze 2 jaar was. Hem heeft ze dus nooit echt gekent, op dat ze wist dat ze zijn achternaam droeg. Ze heeft 3 auto's onder haar kont, behoorlijk wat geld. (dankzij haar mamsie) Nu is ze in deze buurt om te kijken of het waar was dat ze een half broer had, en missschien dat ze haar vader ook wel vind. Want nu ze ouder word, begint ze toch wel wat nieuwsgierig te worden naar wie haar familie is, wie haar half broer dan wel is. Ze heeft via via een adres gekregen( ze werkte altijd bij de koninklijke marechaussee ) en hoopt haar broer enkel maar te vinden. Ook zit ze een beetje in de voetsporen van hem, onbewust, ze heeft een eigen Raceteam in de stad, ook wel bekend als the black spiders, een van de grootste Rivallen van de Toretto's. Uiterlijk: purgatorymagazine.com/wp-content/uploads/2013/10/maxim-12-kate-beckinsale-1026.jpgRol: Coureur/ Monteur( van haar eigen team uiteraard) Speelt: chantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 17, 2013 19:52:12 GMT
Brian Na nog een half uur gehuild te hebben waar de twee meiden bij waren stopte hij er langzaam mee. Het glas water pakte hij van de tafel en nam er een slok van ' sorry " sprak die nog met een brok in zijn keel naar de twee meiden en veegde met de rug an zijn hand de tranen uit zijn ogen en keek ze beide even met rood omrande ogen aan. " jullie betekenen beide fuckingveel voor mij. " hij keek naar kaylen " jij bent mijn beste vriendin " sprak die naar haar " je bent als een zusje voor me " sprakndienmet een waterige glimlach en keek toen naar Sofia " ik was boos toen je vertrok nou ik was laaiend. Je ging weg zonder goede reden. Ik was over je heen. Althans dat dacht ik. Nu merk ik dat ik je al die jaren heb gemist. En nu ik jou weer heb gevonden kwam het verdriet van mia gewoon even helemaal terug. Maar haar kan ik nooit terug krijgen " sprak die Zuchtend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 20:06:06 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte en keek naar hem voor een moment, toen hij uitgepraat was en keek naar hem.'' Brian. Jij vond ook dat ik toen die kans moest nemen met dat hotrl.. We zouden op afstand contact houden.. Wat 6 maanden lukte.. Jij zou een keer naar italie komen, en ik eer keer naar jou.. maar in die jaren die volgde..'' ze zuchtte even voor een moment en sloot haar ogen.'' Daar ga ik je nu niet mee lastig vallen.. Het gaat nu om jou, niet om mij.'' sprak ze en opende weer haar ogen voor een moment en keek naar kaylen.'' het gaat nu om jou.'' sprak ze nogmaals en hoorde haar telefoon weer gaan en keek even.'' het is mijn oom, ik moet deze even nemen..'' sprakze en nam die in de kamer op en hoorde haar oom weer schreeuwen tegen haar. Dat ze snel naar het vliegveld moest omdat ze vanavond in de nacht nog moest werken, dat er 30 mannen hebberig op een mooie vrouw zaten te loeren. Ze sllikte en keek naar Kaylen, hopelijk zou die begrijpen wat er aan de hand was, omdat ze Brian er nog niet de pijn mee wou doen..
Victoria O'Connor
Rustig reed het meisje in haar pikzware Porsche Carrera GT door het centrum heen. Dit was echt haar vrije tijds auto, want de achterbank stond momenteel vol met kledingtassen, en allerlei andere dingen die ze zojuist had gekpocht, en nu naar huis bracht. Toen ze eenmaal thuis was zette ze alles aan de kant en keek even naar haar kastje, waar een adres van haar waarschijnlijke half broer lag, een man genaamd Brian O'Connor, een FBI agent. Ja soms was ze nog blij met haar oude contacten bij de Marechaussee aangezien ze daar echt vreselijk veel van te weten kon komen. Ze glimlachte en ging nu het huis uit, stapte weer in de Porsche, Want haar raceauto stond altijd binnen tenzij ze ging racen, en reed rustig richting het adres wat ze had doorgekregen. Ze keek even naar de mustang op de oprit, en trok de conclusie dat het zijn auto kon zijn, en dat hij dus niet rijk was, zoals haar. Maar ach geld maakt niet altijd gelukkig toch?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 17, 2013 20:19:58 GMT
Kaylen Christensen
Ze had rustig over zijn rug blijven wrijven toen hij dat halfuur bleef doorhuilen, maar ze zag er geen probleem in. Ze zei af en toe nog wat woordjes tegen hem dat het wel goed kwam, dat hij niets meer hoefde te verbergen en zcih kon laten gaan. Al was ze ergen toch opgelucht nu hij stopte en glimlachte voorzichtig naar hem. "Het maakt niet uit Brian." Zei ze met een glimlach en keek hem aan. Toen hij zei dat ze beide veel voor hem betekende glimlachte ze. Niet op de manier dat haar het gevoel misschien wou, maar het was beter als niets. "En jij bent mijn roekeloze broer." Glimlachte ze. "Naast Hayden dan." Zei ze met een zacht lachje en keek dan naar Brian en Sofia ten die rustig praatte. Toen de telefoon van Sofia afging keek ze op en zag al aan haar gezicht wat er was. Ze slikte zelf ook even en keek met een toch wat bezorgde en meelevende blik aan en keek dan weer naar Brian en wreef weer even over zijn rug. Ze vond het echt erg voor Sofia eigenlijk, wie wilde er nou tegen haar zin in in een bordeel werken....
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 17, 2013 20:30:19 GMT
Jesse komt morgen ben te lui een foto op te zoeken voor hem
Brian Hij keek ze beide even glimlachend aan maar keek verbaasttoennhij de blik van Sofia zag. Hij keek naar kaylen en haar blik verraden dat zei er meer van wist. Hij besloot niks te zeggen voordat het telefoon geprek fgelopennwas. Maar al gauw keek hij verbaast op toen hij een auto de oprit op hoorde rijden. Hij stond op en pakte onbewust het pistool van het tafeltje bij de deur en stak die achter zijn broekrand en liep naar de deur. Hij keek even naar de Toyota die er stond. Oké hij moest nog opgeknapt worden. En daar achter stond de de mustang vannsofia. De auto die het erf op was komen rijden met een jonge vrouw er in was een stuk duurder maar hem ging het er om hoe snel de auto's waren niet hoe mooi.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 20:39:32 GMT
Victoria O'Connor
Rustig stapte ze uit en keek even naar de deur en haalde even ene wenkbrauw op toen hij zag wie het was. Hij had hem natuurlijk al wel eens op de races gezien, nogal logisch natuurlijk, hij zat altijd bij de mensen van het rivaliserende team van hun. Ze liep rustig naar hem toe en keek hem aan.'' Volgens mij ben ik aan het verkeerde adres. Jij hebt volgens mij wel dezelfde voornaam, maar niet dezelfde achternaam. Ik zoek namelijk ene Brian O'Connor, en volgens mij heet jij zo niet, tenzij je een FBI agentje bent?'' sprak ze rustig en keek hem aan voor een moment.'' Ik zoek namelijk naar mijn Half broer.'' sprak ze rustig en haalde even een hand door haar haren heen, terwijl haar bruine ogen hem een beetje aan keken.
Sofia Sartor
Ze hing na Vijf minuten op en keek naar Kaylen. Ze was blij dat Brian even weg ging en keek naar Kayen.'' Kaylen.. ik moet zo gaan..'' sprak ze en slikte even.'' Anders ben ik morgen niet levend meer. En dan kan Brian mij nooit meer zien, en zal Emma nooit meer een moeder hebben.'' sprak ze en slikte even voor een moment. Ze wou niet meer, maar haar oom wist nu waar ze zat, en ze was bang.. Heel bang, al liet ze het niet merken en probeerde ze zich enorm sterk te houden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 17, 2013 20:55:20 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek even op toen ze een wagen de oprit hoorde oprijden en liet Brian los toen die opstond en al naar de deur liep. Ze merkte dat ook snel dat Sofia tegen haar sprak en knikte even. "Ik weet het. Maar Brian gaat er niet blijer om worden." Zei ze zacht en slikte even. Ze stond op en sloeg ietwat twijfelend haar armen om Sofia heen en slikte even. "Houd je taai daar. Al zou ik nu eigenlijk niet eens meer willen dat je terug naar daar moet nu ik het weet.." Zei ze zacht en keek even naar Brian aan de deur waar nu nog een ander meisje stond, maar ze kon niet goed horen wat ze vertelde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 17, 2013 20:59:48 GMT
Brian Hij zag wie je was toen je dichter bij kwam. Wat had je hier te zoeken. Hij hoorde je praten over dat je op het verkeerde adres was of hij moest Brian o'connor zijn. Hij luisterde rustig naar je en moest even fronsen toen je sprakndst je dan zijn half zusje was " misschien wel en misschien niet. " sprak die en keek je aan. Hij pakte zijn penning van de FBI uit zijn kontzak en klapte hem open " dat ben ik ja " sprak die en keek je aan " spilner gebruik ik liever op plekken waar ze me niet echt hoeven te kennen " hij leunde teen de deurpost " ik weet alleen 1 ding. Ik heb 1 volle broer en daar blijft het bij " sprak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 21:10:25 GMT
VIctoria O'Connor
Ze keek hem aan en keek naar de Badge. Dus wel. Ze slikte en haalde een pasje uit haar broekzak, wat ze vroeger bij de Marechaussee wekte.'' Victoria O'Connor.'' sprak ze rustig en deed hem weer even weg en keek hem aan.'' Toeval? dezelfde achternaam.'' sprak ze en slikte even waarna ze een foto uit haar broekzak haalde en die aan hem liet zien. Het was een foto van hun vader, en ditmaal met haar als Baby en hem als nog klein jongetje.'' Deze foto vond ik 3 maanden geleden toen mijn moeder overleed.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dit jongetje moet jij dan zijn.'' sprak ze rustig en liet hem overduidelijk de foto zien, waar een vierjarig jongetje op stond, en hun vader, bij een grote circus olifant erachter. Ze slikte even en keek hem toch stiekem iets hoopvol aan.'' Of als je meer O'Connors weet.. die dit jongetje kunnen zijn.. Ik wil echt weten wie mijn half broer was.'' sprak ze en keek even opzij voor een moment, maar toen weer naar hem.
Sofia Sartor
Ze slikte en keek naar haar, waarna er snel een traan over de wang van Sofia rolde, en ze op de bank ging zitten.'' Ik wil ook niet meer Kaylen.. ik voelde me zo rot.. Dit leek vanmorgen nog de enige oplossing om mijn pijn te vergeten.'' sprak ze en slikte evn.'' maaa nu lijkt het weer de nachtmerrie waar ik altijd van weg ben gevluccht.'' sprak ze nog, maar kwam niet verder omdat haar schouders begonnen te schokken en ze kroop een beetje tegen Kaylen aan, meer voor mentale steun.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 17, 2013 21:34:20 GMT
Kaylen Christensen
Ze slikte even en ging nu naast Sofia zitten en liet haar rustig uitpraten, liet Brian nu even voor wat het was. Die kwam zo meteen wel weer terug, al wist ze nog steeds niet wie dat meisje was. Ze luisterde naar Sofia en veegde de traan van haar wang af zoals ze daarstraks even bij Brian had gedaan. Ze voelde hoe ze tegen haar aankroop en begon te huilen. Ze zuchtte en liet haar rustig doen en wreef nu ook over haar rug. "We vinden wel een oplossing Sofia. Zodat je niet terug moet en gewoon hier kunt blijven." Mompelde ze. "Of het nu op de zachte of harde manier moet." Ze slikte en keek naar Sofia. "Het komt in orde."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 17, 2013 21:42:34 GMT
Brian Hij stopte hem weer terug en keek naar je en pakte de foto aan waar hij naar keek. Ja dit was hij, Mike was hier niet bij geweest omdat hij had moeten werken. Waarom kon hij je niet herineren. Als je echt zijn half zusje was geweest moest hij toch herineringen van haar hebben. Even streek hij door zijn haar "Dit ben ik ja " Sprak die en keek je aan " Dit kan Mike niet zijn, Mike was op het werk "S prak die en keek nog even naar de foto. Ja het was een leuke dag geweest. Maar als hij er aan terug dacht kwam zei niet terug in die gedachte " het is ook mijn vader ja "S prak die en keek naar je " Maar ik kan me echt geen zusje herineren "S prak die " sorry " Hij gaf je de foto terug
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 17, 2013 21:52:21 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar Brian en slikte even voor een moment.'' is hij nog in leven? kan ik hem nog zien? ik heb nog zoveel vragen.. Waarom hij mijn moeder verliet en al.. '' sprak ze en slikte even voor een moment. Ze had dus nog een broer, genaamd Mike.. zou die nog leven? vast wel dacht ze bij haar zelf en keek naar hem terwijl haar ogen vragend naar hem keken.'' Mijn moeder is net overleden. Ze sprak nooit over half broers, of mijn vader. Zei dat ik hhet verleden met rust moest laten.. maar ik ben nu 24 en wil ook wel weten wat voor familie ik nu heb, in plaats van doellos alleen ronddwalen rondom mijn villa.'' sprak ze en keek hem aan voor een moment.'' Ik neem het je niet kwalijk, uiteraard niet.'' sprak ze en keek even naar haar auto voor een moment, voor ze weer terug keek.'' Ik bedoel, ik sta hier ook in volle moed.. ik probeer erachter te komen wie mijn familie is.. Al weet ik wel dat mijn moeder.. mij altijd heeft voorgesteld als een nichtje.. dat ik niet het kind van hem was.'' sprak ze en wees even naar hun vader op de foto.
Sofia Sartor
Ze bleef even snikken en na goed tien minuten liet ze los, en keek naar haar voor een moment.'' Oh het spijt me.. Kaylen.. '' sprak ze en slikte even waaarna de jonge vrouw de rest van haar tranen wegveegde, en even om zich heen keek voor een moment, en daarna naar de deur. Ook zij vroeg zich even af wie het meisje was, maar ging er ook in haar gedachten niet diep op in eigenlijk. Dhad geen nut na haar idee.'' Kaylen.. ik moet echt weg.. Kun jij Brian mijn excuus doen.. ik ik.. ik moet gewoon denk ik maar.. Ik heb deze rotzooi op mijn eigen hoofd gegooid.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 6:36:08 GMT
Kaylen Chirstensen
Ze hield Sofia zacht vast tot ze terugtrok en haar excuses aanbood. Ze schudde haar hoofd even en keek haar aan. Ze liet haar los en keek haar rustig aan en knikte lichtjes. "Als het echt moet." Zei ze zacht en knuffelde haar toch nog even en sloot haar ogen. "Ik zal het hem zeggen. Maar hou je sterk daar. En kom snel eens terug. Brian heeft jouook nodig, evenals jullie dochter." Zei ze zacht. Hoe erg ze deze ochtend nog had gehoopt dat ze snel terug ging, hoe erg ze nu wilde dat ze niet ging, voor Brian.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 13:10:16 GMT
Brian Hij hoorde de vraag of hun vader nog in leven was en schudde zijn hoofd " nee nadat Mike een ongeluk heeft gehad heeft hij zich beroofd van het leven "Sprak die en slikte even " Hij voelde zich schuldig terwijl hij er niks aan kon doen "hij keek haar aan " Hij voelde zich schuldig omdat hij ons de liefde voor auto's heeft doorgegeven en als hi jdat niet had gedaan was dat ongeluk nooit gebeurd " hij keek naar je terwijl hij weer naar je luisterde " ik kan je zelfs niet herineren als nichtje " Sprak die en streek door zijn haar " Ik wist niet eens dat hij een andere vriendin of vrouw had. Maar dat zal wel zijn geweest omdat ik na mijn 6de mijn vader bijna niet meer heb gezien. Pas 2 jaar voor zijn dood kregen we weer goed contact. en hij heeft het me toen nooit verteld. Ik weet niet waarom, misschien omdat hij de familie band wilde laten hoe het nu was " Sprak die en bleef tegen de deur geleund staan. Hij had wel een aantal keren horen zeggen iets over een villa " maar het geld heb je blijkbaar van je moeder geerft aangezien mijn vader bijna niks had. En wat die had heb ik gekregen en Mike zijn erfenis heb ik ook gehad. En dat was ook bijna niks. Dus voor geld hoef je echt niet te komen "s prak die en keek je aan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 13:47:41 GMT
Victoria O'Connor
Ze luisterde en haar blik richtte ze duidelijk even neer. Geweldig, dus alleen hij was er nog, en hij leek niets met haar te maken willen hebben, dacht dat ze alleen maar voor het geld kwam? De waarheid was anders.'' IK kwam niet voor het geld. Dat ten eerste.'' sprak ze en slikte even. '' En het spijt me om dit alles te horen.. Ik bedoel, dan sta ik hier.. met mijn mond best wel vol tanden, proberend te kijken of ik nog wat kan ontdekken.'' sprak ze en slikte even voor een moment, terwijl ze naar de grond keek.'' Geld heb ik zat, van mijn moeders erfenis inderdaad. Teveel eigenlijk als ik verhalen van anderen hoor, dan ben ik gewoon veel te veel verwend.'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.'' Maar ik snap je, en ik sta hier dus duidelijk echt op het verkeerde moment en tijd.'' sprak ze en ze was toch iets teleurgesteld, maar dat kwam doordat ze dit moment heel anders had voorgesteld.
Sofia Sartor
Ze slikte envoelde even in haar zak, waar nog een envelop zat, en haalde die eruit. Het was een oudere envelop, een schreeuw om hulp die ze ooit in het bordeel wou versturen naar Brian. Zou ze nu.. Ze zuchtte even en keek naar Kaylen en pakte de brief uit haar zak, en stak die uit naar Kaylen.'' Wil je deze erbij geven?'' sprak ze en keek haar aan Brian zal wel weten wat hij ermee moet doen..'' sprak ze en slikte even, en gaf haar de brief.'' Tot ziens Kaylen.. '' sprak ze duidelijk met pijn, en de vrouw moest moeite doen nu niet te gaan huilen. Ze liep weg uit de kamer, en sloop via een andere weg naar haar mustang, al zou Brian haar wel zien instappn. Twee tranen stroomden over haar wangen heen, haar gezicht knal rood, en met een rotvaart trok ze ook op met de mustang. In de brief moest het volgende staan, en ook nog gedateerd op een datum van 7 jaar geleden;
Brian help mij, de familie erfenis was niet zoals ik had verwacht.. Mijn oom laat mij seks hebben met allemaal vreemde mannen.. Ik mis je, maar ik kan nit vlcuhten.. Mijn kamer word iedere avond op slot gedraaid.. ik wil jou weer zien.. ik wil hier weg.. Help... Sofia Sartor
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 14:18:38 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar haar en knikte dan maar even. "Zal ik doen." Zei ze zacht tegen haar en nam de envelop rustig aan en keek haar dan na. Ze slikte en keek even naar Brian met de andere vrouw en slaakte een zuchtje. Hoe zou hij er weer op reageren? Ze legde de brief op tafel en wachtte tot het praatje tussen Brian en de vrouw gedaan was zodat ze het kon zeggen en de brief kon geven aan hem. Ze streek door haar haren heen. 'Je bent als een zusje voor me.' Dat is wat hij had gezegd, dat was waar ze mee moest leven. Friendzoned. Ze slikte even en wreef over haar gezicht. Ach ja, het was dan maar zo.. Het moest dan maar zo.. Het was beter als hem nooit meer zien, als lucht te zijn. Ze glimlachte kleintjes. Ze zag wel hoe het afliep, wie weet..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 14:23:56 GMT
Brian Hij luisterde naar je en bleef tegen de deur geleund staan " Ja je hebt een tikkeltje meer geld dan de meeste van ons " Sprak die " maar met hard werken en goede contacten red je het ook hoor "S prak die rustig en knikte toen even " ja eigenlijk wel. Ik heb op het moment veel aan mijn hoofd sorry. " hij pakte een kaarjte uit zijn zak " Bel morgen even en dan spreken we wat af. Dan zal ik je meer vertellen over je vader " hij keek naar je en keek op toen hij iets hoorde. Hij zag Sofia naar haar auto lopen, tranen duidelijk over haar gezicht. Wat ging ze doen " sofia !! " sprak die en stapte van de veranda af en toen hij zag dat ze de motor starte rende hij naar de auto toe. maar ze had al gas gegeven en reed weg. Hij bleef staan en keek de auto na. Had hij wat verkeerd gezecht ? hij streek door zijn haar heen en keek de auto na. Even zuchtte hij en draaide zich weer terug om en keek zijn hals zusje aan " je mag even binnen komen maar of ik op dit moment zoon leuk gezelschap ben dat weet ik ook niet "S prak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 14:36:12 GMT
Sofia Sartor
Ze hoorde de stem van Brian nog, maar ze reed hard door, het kon haar heel veel schelen dat ze nu weg ging, maar ze moest, ze moest gewoon weg. De tranen bleven lopen, en gingen steeds harder, maar ze reed met de auto in volle vaart naar het vliegveld, daar moest ze nu zijn met 20 minuten, om haar auto in te laden. '' Dag brian..'' sprak ze nog hardop, maar hij zou het niet meer horen, want ze was al op afstand genoeg, bijna uit het zicht. Ze reed naar het vliegveld, en slikte even waarna ze stopte op de parkeerplaats bij het vliegveld. De tranen braken losw, ze wou niet terug naar Italie, ze wou niet naar dat bordeel.. maar ze zou niet veilig zijn hier op dit moment. Haar oom wist nu dat ze in Amerika zat, dat ze hier zat.
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem en slikte even.'' Dat klopt, ik heb met werken mijn eigen Raceteam opgezet.. '' sprak ze maar slikte direct.'' dat had ik beter niet kunnen zeggen..'' murmelde ze direct. Maar het was er al uitgeschoten en daar was nu niets meer aan te doen natuurlijk, want het was er al uit. Ze keek om en zag een vrouw naar de auto lopen, die Brian duidelijk kende en ze slikte even, omdat ze toch wel medelijden kreeg met Brian, en de vrouw die huilend wegreed. Nee volledig gevoelloos was ze niet. Ze keek naar hem en hoorde zijn woorden.'' IK kom morgen wel terug.. Volgens mij heb je nog bezoek, en ik denk dat je daar nu even steun aan moet hebben om alles. Ik bel je morgen wel, Dat komt wel goed.'' Sprak ze rustig en slikte kort, waarna haar telefoon ging, en ze die op nam. Ze knikte even voor een moment, en luisterde even.'' Ja vanavond komen we even bij elkaar..'' sprak ze rustig.'' Stuur ik straks wel over de SMs, sta volgens de bronnen bij mijn halfbroer, en jullie weten wat voor werk hij doet. Ik heb geen zin om naast ontslag dat er ook nog eens bij te hebben.'' sprak ze zachtjes, hopend dat brian het net hoorde natuurlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 14:41:51 GMT
Kaylen Christensen
Ze slaakte een zucht en tikte met haar vingers wat op haar knieën en hoorde nu dat Brian Sofia haar naam riep en een auto dat hard weg scheurde. Ze streek door haar haren heen en keek naar de brief die ze had gekregen om aan Brian te geven. Ze luisterde nog steeds niet echt naar de woorden van Brian en het meisje aan de deur, ze zo niet eens willen weten waar het over ging. Al ging ze zo meteen wel een beetje vragen stellen als hij terugkwam. Ze keek even achterom naar het meisje en naar Brian en zuchtte. Nou, die konden ook lekker lang blijven kletsen. Ze tike weer wat verder op haar knieën en keek rustig wat rond. Zelf had hij eigenlijk ook wel een leuk huis.. Ze streek weer door haar bruine haren heen en zuchtte weer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 15:02:52 GMT
Brian Hij luisterde naar haar " ik weet over je team geloof mij " hij keek naar je " Dom is nooit zo blij met jullie " Sprak die even en keek naar je en keek toen weer naar binnen naar Kaylen " Bel morgen maar dan, al moet je overdag bellen. Of gaan jullie niet naar Race wars "s prak die laggend en hoorde dat je je telefoon op nam en zweeg. Hij luisterde naar wat je te zeggen had. Oke wat beodel je met dat je er niet op zat te wachten. Hij reed zelf ook in een Team waarom zou hij andere racers op pakken. Hij pakte criminelen op en de opdracht om de racers opte pakken negeerde hij zoveel mogelijk. Oke hij wist dat dat nog een keer zijn ontslag zou worden helaas
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 15:11:46 GMT
Victoria O'Connor
Ze rondne het telefoon gesprek af en keek nog even naar Brian voor een moment.'' Ik bel je morgen overdag wel, in de avond zijn wij ook aanwezig ja.'' sprak ze en knikte even waarna ze even glimlachte naar hem.'' Ik ben blij je ontmoet te hebben, Brian.'' sprak ze rustig en glimlachte even voor een moment.'' Tot later.'' Sprak ze waarna ze naar haar auto toeliep, in stpate nog eeven zwaaide naar Brian en daarna wegreed. Het was waar, hun maaakte ook het andere raceteam het behoorlijk moeilijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 15:15:20 GMT
Brian Hij zag hoe je het gesprek afronde en afsloot en keek naar je " Is goed ik merk het van zelf wel "s prak die rustig en lachte even " Ik had ook niks anders verwacht dan jullie daar aan te treffen " Sprak die rustig en luisterde naar je " eensgelijks Victoria " Sprak die glimlagend en zag hoe je naar je auto liep en zwaaide even terug. Hij keek nar hoe ze van het erf reed en liep terug naar binnen " kaylen waar is Sofia heen " Sprak die en hij keek naar haar. Het wapen legde hij terug op de plek waar het net vandaan had gepakt en keek je afwachtend aan " ze was helemaal over der toeren "Sprak die
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 15:54:33 GMT
Kaylen Christensen
Ze merkte dat hun gesprek langzaam ten einde kwam waardoor ze klein glimlachte. Ze moesten verdomme nog auto's klaar maken voor morgen. Dat kon nog even duren. Als ze zelf ooit zou kunnen zelf aan een race mee te doen zou ze blij zijn, ze zou het grappig en leuk vinden, eens in de auto te zitten waar zij aan heeft gewerkt. Ze grijnsde bij het idee, maar ze zou het niet vragen. Het was Brian's keuze voor alles wat hij met zijn wagen deed. Ze wilde hem wel af hebben. Toen ze wist dat het meisje in haar wagen was gestapt stond ze op. "Die auto van je is nog niet klaar." Sprak ze dan ook tegen hem en drukte de brief in zijn handen. "Sofia is weer naar Italië, anders kwamen ze haar vast en zeker wel halen." Sprak ze. "En aan welke auto wil je nou eigenlijk werken?" Vroeg ze nu ook voor meer duidelijkheid. "Wie was zij trouwens?" Doelend op de vrouw die net wegreed. Ze veegde een traan weg die ze had gelaten toen Sofia vertrok en zuchtte zachtjes terwijl ze nu toch weer op de bank ging zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 18, 2013 15:57:03 GMT
Sofia Sartor
Ze slikte Even en stapte uit de mustang, nadat ze een waterig briefje haf geschreven en die zo had neergelegd dat brian hem vanuit buiten kon lezen. Er stond enkel op; Zorg goed voor haar, sleutel zit op het plekje waar ik hem altijd verstopte. Brian wist dat ze nooit de kofferbak op slot deed, maar alleen de deuren, en dat in de kofferbak altijd een sleutel zat om de mustang te starten. Ze slikte en liep met haar hoofd gebogen richting het vliegveld, waar een neef van haar al stond te wachten om haar op te halen. Ze liep naar hem toe en hij sloeg een arm om haar heen, en kneep kort in haar kont, waardoor ze diect wist, ze was weer in dit wereldje. Ze sprong even op, nen hij wreef haar tranen weg. Met 10 minuten konden ze de gate in, en dan ging ze weer naar Italie toe. Juist op dit moment had ze spijt van haar impulsieve actie vanmorgen, maar nu kon ze niet meer terug.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 16:04:26 GMT
Brian Hij keek je aan en pakte de brief aan " oke wie komt haar halen ? " vroeg die en keek je aan en hoorde hoe je over een auto begon " De Toyota, de nissan komt niet meer optijd klaar. Ik heb de onderdelen niet op tijd besteld dus zijn ze ook niet optijd binnen "S prak die en leunde tegen de bankleuning aan en keek naar de brief in zijn hand " Die vrouw was Victoria ze zecht mijn half zusje te zijn " hij keek naar je " ook is ze een straatracer "Sprak die rustig " Groot concurent van Dom "S prak die laggend en keek naar je " Maar kwam Sofia nog terug ? "hj keek naar je. wasze net weer hier na al die jaren vertrok ze nu weer
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 18, 2013 16:16:36 GMT
Kaylen
Ze in knikte even. "De lelijke dus." Lachte ze zacht en stond weer op. "Zolang ik mijn week niet voor niets doe en je hem niet kapot rijd." Grijnsde ze en prikte zacht in zijn borst. "Nou, dat gaat Dom leuk vinden dan dat het je zusje is. Race je tegen je zusje." Zei ze zacht. "Oh, ik weet niet of Hayden naar race wars gaat.' Zei ze opeens zacht. "Anders kan ik daar nog onderdelen halen. Hij is me nog onderdelen schuld zelfs." Mompelde ze. Ze knikte. "Ze ging proberen terug te komen, en anders halen we haar wel."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 18, 2013 16:27:33 GMT
Brian Hij luisterde naar je " ja de toyota "sprak die laggend en ging op de bank zitten en luisterde nog half naar je en knikte soms alleen even. Hij keek naar de brief in zijn handen en maakte hem open en begon te lezen. Dit wasal zo lan ggeleden dit was dus de reden waarom ze nooit terug kwam. Hij keek haar aan " Ik ga der terug haken. Ik ben morgen terug dat beloof ik je. De toyota en als er onderdelen zij nde nissan mogen klaarvoor race wars " hij keek je aan en stond op en toetse het nummer van het hoofd buro in en keek je aan "je zou me echt uit de brand helpen Kaylen als jij voor mij die auto's klaar wilt maken "S prak die glimlagend en hoorde dat er opgenomen werd " hallo u spreekt met special agent Brian o'Connor " even zweeg hij " ik heb een team nodig om naar Italie te gaan " even legde hij kort uit wat er in de brief stond. Omdat ze er iop vertrouwde dat dit geen grap was zeiden ze dat er een team naar het vliegveld zou gaan om met hem mee te gaan. Hij hing op en keek naar Kaylen " Je kan hier blijven als je wilt pak gerust wat je nodig hebt en onderdelen bij harrie bestellen " hij keek je aan " Ik moet nu echt gaan ik moet het volgende vliegtuig hebben " Sprak die. De FBI zou contact op nemen met agenten in Italie om op zoek te gaan op het vliegveld naar een vrouw die voldeed aan het signalement die Brian had doorgegeven " Je bent een sgat Kaylen "Sprak die zonder eigenlijk op antwoord te wachten. Hij rende naar boven waar hij zich snel omklede. Zijn spijkerbroek en ee noverhemd. ZIjn pistaal pakte hij ook en zijn auto sleutels van een Nissan die wel gewoon reed. Hij rende terug naar beneden en drukte Kaylen een kus op der wang. " Echt je bent een sgat "s prak die nog waarna hij naar buiten rende in de auto stapte en scheurde het erf af. Met een rotgang ging die naar het vliegveld waar hij de FBI zag staan. Snel klede hij zich in een busje om. Ze zouden met een speciaal vliegtuig gaan. Het vliegtuig wat naar Italie zou gaan zouden ze niet meer halen
|
|