years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 19:31:38 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte. "Ja, oké, maar bij rally gebruik je geen nitro. Anders lig je over de heuvels heen." Lachte hij zachtjes en streek over haar hand toen hij die even vast had genomen en keek rustig naar de ober die nu aankwam met twee borden waardoor hij haar hand nu ook los liet en rustig keek naar wat er op het bord lag en knikte even naar de ober en dan weer naar haar. "Nee, ik ben niet vegetarisch. Ik zou het niet overleven zonder vlees." Lachte hij zachtjes en keek haar aan. "Smakelijk Elyssa." Zei hij nog even rustig tegen haar en begon langzaam aan wat te eten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 19:42:24 GMT
Elyssa Catadorra
Ze knikite. oke wijsneus, daar heb je een punt.'' sprak ze plagerig en keek naar het eten voor ze rustig en voorzichtig een hapje nam, want dit was gewoon een duur gerecht, en zij had het nog nooit gehad.'' Smakelijk Hayden, mijn lief.'' sprak ze nog na het hapje, wat haar verbazend lekker smaakte eigenlijk, ook al kende ze het in eerste instantie helemaal niet. Ze nam voorzichtig nog een hapje, en at het ook gewoon heel voorzichtig op, alsof ze ieder moment aangevallen kon worden, of weer geslagen kon worden. Ja ze was echt nog niet volledig probleemvrij, echt niet. En dat zou ze misschien ook wel nooit worden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 20:22:29 GMT
Hayden Christensen
Hij at rustig verder en glimlachte even op haar woorden. "Ik heb bijna altijd wel een punt." Lachte hij zachtjes en keek haar rustig aan. Hij at rustig op en wachtte nu tot zij klaar was. Hij nam een slokje van de wijn en keek haar rustig aan. "Is het lekker lief?" Vroeg hij zacht aan haar met een glimlach. Hij zag wel dat ze voorzichtig at, maar hij vond het niet erg. Hij vond het wel schattig dat ze zo voorzichtig was, maar aan de andere kant was het wel erg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 20:51:36 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even.'' Meneertje ik heb altijd gelijk.'' sprak ze er nog plagend op terug en at daarna rustig verder. Het smaakte heerlijk en ze knikte dan ook op zijn vraag.'' het is erg lekker.. Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad. Ik at toen ik klein was altijd restjes wat overbleef..'' sprak ze en slikte even voor een moment Ze moest echt minder gaan vertellen, maar het voelde zo fijn om het kwijt te kunnen aan hem, waarom wist ze het niet, en nu was het helemaal niet het moment om het erover te hebben.'' sorry, het kwam eruit, ik moet het er nu niet over hebben.'' sprak ze rustig en zuchtte even voor een moment.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 21:04:56 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar har en glimlachte bij haar plagerige gedrag. Hij zag dat ze het lekker vond waardoor hij weer glimlachte. "Daar ben ik blij mee meisje. Dat het je smaakt." Zei hij zacht en hoorde dan haar woorden dat ze vroeger altijd restjes moest op eten. Hij zuchtte. "Vertel alles morgen maar liefje, je moet het een keer kwijt kunnen meisje. En je kunt het altijd aan mij zeggen meisje, echt waar. Ik ben er voor je." Zei hij zachtjes. "Maar deze avond even niet." Zei hij zacht en nam haar hand weer zachtjes vast en glimlachte. "Ik hou van je Elyssa." Zei hij zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 29, 2013 21:19:11 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment en nam de laaste hapjes van de carpaccio en keek hem aan.'' Ik moet je er niet mee lastig vallen, ik heb dat meegemaakt, en het heeft mij veel pijn gedaan. Wij leven in het nu, liefje, en ik wil niets verpesten, en ik merk toch dat ik de boel aan het verknallen ben nu.'' sprak ze en slikte even voor een moment, keek even om zich heen voor een moment en schrok even toen hij haar hand beet pakte, al was het niet zo bedoeld, maar ze was gewoon even helemaal zenuwachtig voor zichzelf geworden, doordat ze echt het gevoel kreeg dat ze alles aan het verknallen was, van deze avond die super had moeten zijn. ze keek ook nog iets zenuwachtig en zuchtte eerst even, voor ze knikte.'' ik houd ook van jou, lief, sorry dat ik dit alles nu verknal.'' sprak ze rustig.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 29, 2013 21:26:03 GMT
Hayden Christensen
"Morgen mag je me echt alles vertellenliefje, je hoeft niet zo bang te zijn." Zei hij zacht tegen haar en keek haar aan. "Je verpest het niet, echt niet. Je bent bij me, dat is voor mij al goed genoeg. Je bent mijn schat, ik zal je altijd beschermen." Zei hij zach en glimlachte klein. Toen ze schrok toen hij haar hand vast nam glimlachte hij voorzichtig en duwde een kusje op haar lippen. "Rustig maar lief. Je verknalt het echt niet, ik ben blij dat je hier bij mij bent." Zei hij zacht en duwde weer een kus op haar lippen door wat voorover te buigen. "Dit is allemaal perfect, je verpest niets. Je kunt het niet verpesten vanavond, je zult het nooit verpesten." Zei hij weer rustig en keek haar lief aan. "Echt niet."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 31, 2013 16:12:44 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment en keek hem in de ogen aan. Zijn woorden en kusjes deden haar goed, en ze nam ook ze van harte aan. Ze hield haar ogen even gesloten en opende ze daarna weer waarna haar iets bangigie bruine ogen nog even in de zijne keken, maar er daarna toch weer een zwak glimlachje rondom haar lippen kwam te liggen.'' Ik houd zoveel van jou, HAyden, ik weet gewoon niet meer wat de wereld zonder jou zou moeten zijn.'' sprak ze en een traan kwam toch even uit haar oog dwarrelen, alleen deze was niet van verdriet maar van geluk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 31, 2013 16:27:18 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte kleintjes en streek over haar wang. "Ik hou ook van jou Elyssa. Zonder jou zat jij nog aan Duccio vast waarschijnlijk." Zei hij zacht en ving de traan rustig op en keek dan weer lief in haar ogen. "Ik ben blij dat ik jou schoonheid nu voor mij heb, dat je mijn meisje bent." Zei hij zacht. "Ik zal je nooit zo behandelen als Duccio gedaan heeft en zoals in je verleden gebeurt is." Zei hij zacht en streek weer over haar wang. "Dit is onze avond, je zult voor altijd mijn meisje zijn." Zei hij weer zacht. Hij wist dat hij de ketting die haar tante had gegeven in zijn broekzak had gestoken. Hij wilde haar ten huwelijk vragen, maar hij wist wel dat dat misschien wat vroeg zou zijn. Dus zou hij wel wat langer wachten, tot ze elkaar echt wat beter kenden. Ook al wist hij nu al vrij veel van haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 11:03:35 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en haalde kort even een hand langs de vlecht waarna ze knikte." Dan was ik al getrouwd. Vandaag zou ik Duccio het ja woord moeten verklaren.." sprak ze en haar ogen begonnen toch wel weer te stralen bij de woorden die hij daarna uit begon te spreken. Ze knikte even voor een moment, stond op en voorzichtig liep ze om de tafel heen zonder haar kruk en plofte gewoon op zijn schoot neer en drukte haar lippen zonder twijfel op de zijne voor een iets langere zoen." Dat ja woord zal nu voor eeuwig van jou zijn." Sprak ze daarna terwijl ze zich even een neetje draaide zodat haar lichaam richting hem was en haar hoofd recht naar hem keek." Ik wil je nu zo graag.." sprak ze zachtjes en liet haar handen voorzichtig over zijn borst heen glijden, terwijl ze haar hoofd iets naar beneden hield en daarna weer omhoog keek." Ik houd zoveel van jou, jij bent mijn prins, mijn prins op het witte paard."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 11:11:42 GMT
Hayden Christensen
Hij luisterde naar haar en glimlachte weer even toen ze weer naar hem keek toen hij zijn zegje gedaan had. Dat ze normaal gezien vandaag zou trouwen zei hij niets op. Misschien moest hij dan toch maar een tijdje wachten voor hij haar ook echt ten huwelijk vroeg. Maar de ketting prikte behoorlijk hard in zijn zak. Hij keek naar hoe ze om de tafel heen liep en schoof zich iets van de tafel af zodat ze op zijn schoot kon zitten, wat ze dus ook deed. Hij vond het heel even onwennig, maar daarna was hij het al gewent en genoot hij van haar zo dicht bij hem. Hij volgde haar rustig in de langs zoen en legde zijn hand in haar nek. Hij keek haar na de zoen weer rustig aan toen ze weer begon te praten. "Daar ben ik blij mee." Zei hij zacht met een glimlach en voelde even langs zijn zak om toch zeker te weten of hij ze echt mee had. Wat eigenlijk bast dom was want hij voelde hem meer als duidelijk zitten.. Hij hoopte maar dat Elyssa het niet echt had opgemerkt... Hij voelde haar handen over zijn borst glijden waarbij hij zijn ogen even sloot en zijn handen op haar heupen plaatste. "Je prins in de rode Lamborghini zul je bedoelen." Zei hij met een zacht lachje en duwde nog een kusje op haar lippen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 12:30:31 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek met een glimlach naar hem en haar ogen straalden weer een beetje. Een ober ruimde inmiddels de borden weer op en ze knikte even naar de man, waarin ze niet had gezien dat hij met zijn hand over zijn zak ging. Ze hoorde zijn opmerking en ze lachte."inderdaad ja." Sprak ze en duwde plagerig een kusje op zijn neus terwijl ze bleef glimlachen en nu haar hoofd zachtjes tegen zijn borst aanlegde en haar ogen even sloot. Als hij haar nu zou vragen zou hij een volmondige ja krijgen, en die ze nog meende ook, want ze zag het wel zitten, de rest van haar leven met Hayden. En door haar hart problemen zou dat leven sowieso al korter zijn, al besefde ze dat zelf nog niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 12:48:54 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte weer naar haar en streek over haar rug met een zachte handeling. Hij keek even naar de ober en dat Elyssa haar aandacht daar op gevestigd had toen hij over zijn broekzak ging. "Ik heb namelijk geen paard." Lachte hij zachtjes en glimlachte weer bij het kusje op zijn neus. Hij keek naar hoe ze haar hoofd tegen zijn borst lege en haar ogen sloot, waardoor hij weer glimlachte. Hij haalde het doosje voorzichtig uit zijn zak en opende het voorzichtig nu haar ogen toch gesloten waren. Hij keek naar de ketting en glimlachte even. Hij bracht zijn lippen zacht naar haar oor, zou hij het doen? Hij slikte en stond vast dat hij het wel zou doen nu. Om de avond prettiger te maken voor haar. "Elyssa.." Fluisterde hij in haar oor en met zijn vrije hand streek hij over haar wang. "Wil je met me trouwen?" Fluisterde hij er zacht achteraan en duwde dan een kusje op haar oor, nu wachtend op haar antwoord terwijl hij het doosje met de ketting vasthield.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 16:11:42 GMT
Elyssa Catadorra
ze lachte even." Je hebt wel paarden kracht, liefje." Sprak ze terwijl ze over zijn borst bleef wrijven. Ze liet haar ogen rustig gesloten en voelde zijn arm bewegen naar zijn zak en bleef toch rustig zitten zoals ze zat. Ze voelde zijn adem bij haar oor en de woorden die daarop volgde en het kusje. Ze glimlachte direct en knikte waarna ze haar hoofd op tilde en direct straalde." Ja... Ja ik wil hayden.. Ja ik wil!"sprak ze duidelijk vrolijk en opgewekt en sloeg haar handen om zijn nek, en drukte haar lippen op de zijne, en zoende hem uitgebreid. Mensen die om hun heen zaten begonnen toch even te klappen, duidelijk dat die door hadden wat Hayden aan haar had gevraagd.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 16:38:22 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte. "Dat wel." Zei hij met een klein lachje en duwde een kusje op haar wang. Het wrijven over zijn borst vond hij fijn, het voelde goed. Hij wist alleen niet hoe hij zich zou voorbereiden op verder deze avond, als ze wat zou gebeuren. Hij zag haar reactie op zijn vraag. Ze leek helemaal te stralen en haar antwoord was meer dan duidelijk. Hij keek in haar ogen en legde zijn armen nu even om haar middel heen toen ze hem begon te zoenen, nogal uitgebreid. Hij zoende haar uitgebreid mee en hoorde het geklap om hun tafel heen waardoor hij glimlachte. Hij was wel blij dat hij haar toch ten huwelijk had gevraagd nu. Hij stopte de zoen even en nam de ketting nu uit het doosje en deed die bij haar om en streek dan langs haar nek. Hij keek even rond en glimlachte even toen de mensen nog wat klapte om hen heen. "Ik hou van je Elyssa, ik ben blij dat jij mijn vrouw word." Zei hij zacht en gaf haar nog een kusje, en zag nu de ober komen met het hoofdgerecht. "Kom, laten we ons etentje hier afmaken." Zei hij met een glimlach en gaf haar nog een kusje en bekeek haar ketting nu even en streek er over heen. "Mijn mooie meisje." Zei hij zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 19:55:44 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en voelde hoe de ketting om haar hals weg gelegd en glimlachte even naar hem terwijl ze langs zijn gezicht streek. Haar mannetje.. haar verloofde.. binnenkort hoefde ze niet meer de achternaam van haar vader te gebruiken, degene waar zoveel pijn aan vast zat voor het meisje. Ze zag hoe de ober nu langs kwam met een luxe heerlijke pasta en glimlachte even naar hem terwijl ze nu rustig, toch met tegenzin trouwens, van zijn schoot af ging.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 20:29:07 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte naar haar en vond het fijn hoe gelukkig ze er om leek, toch het juiste moment gekozen. Toch haar weer opgevrolijkt. Hij liet haar zacht los ten ze opstond maar stond zelf ook even op om te helpen dat ze toch weer veilig kwam te zitten, gewoon voor de zekerheid. Hij knikte dan even naar de ober die het eten voor hun neerzette en keek er naar. Pasta, natuurlijk, Italiaans. Hij glimlachte weer en keek haar aan, nog steeds ietwat zenuwachtig voor later deze avond, maar het ebde langzaam al weer weg. "Smakelijk mijn lief." Zei hij rustig tegen har met een glimlach.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 20:40:46 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en voelde hoe hij haar hielp waardoor ze even naar hem keek en voor ze ging zitten zich voorzichtig om tr draaien om hem een kus te geven op zijn lippen. " ik houd echt veel van jou, Hayden.. en je zult nu werkelijk je hele leven aan mij vast zitten. Ik houd vreselijk veel van jr, en samen met Enzo en ons aanstaande kindje zullen we een prachtige toekomst hebben." Sprak ze rustig en legde zijn hand rustig op haar buik neer, ook al zat er natuurlijk nog geen kindje in momenteel, maar die zou wel komen, ze voelde het gewoon al aan. Rustig ging ze nu ook even later op de stoel zitten en keek ze weer naar hem." Eet smakelijk liefje."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 20:44:40 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en ontving haar kusje rustig. Bij haar woorden glimlachte hij weer. "We zullen inderdaad een prachtige toekomst krijgen lieverd. We zullen het goed hebben." Fluisterde hij nog even bij haar oor en streek over haar wang. Hij voelde hoe zijn hand op haar buik werd gelegd waarbij hij er zacht over wreef en dan weer naar haar keek. "Ons kindje zal snel in je buik itten." Zei hij zacht en ging nu weer rustig zitten toen zij dat ook deed. Hij knikte nog even liefjes en begon dan rustig te eten, en hij moest zeggen dat het hem geweldig goed smaakte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 1, 2014 20:53:46 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek hem rustig aan en nam een paar happen van de pasta. Het smaakte heerlijk en het proefte gewoon alsof ze bij oom Mario aan het eten was. Ze krek even in de richting van de keuken. Zou hij soms in de keukem staan? Ze wist namelijk dat hasr oom de manager was van dit restaurant. Ze haalde kort hasr shouders op en zag hoe er ook een salade, aardappeltjes en ren envelop aan haar gegeven werd." Deze moest ik u geven bij het hoofd gerecht." Sprak de man en Elyssa maakte de envelop open en las de brief doe erin zat. Haar ogen werden groot en ze stak de brief naar Hayden uit. " mijn oom.. hij heeft zometeen direct na het eten een bioscoopzaal gereserveerd, alleen voor ons.. hij vraagt of we een film willen uitzoeken, en dan dit briefje weer aan de ober te geven..."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 1, 2014 21:07:11 GMT
Hayden Christensen
Hijat rustig verder van de pasta en vond het ook echt geweldig. Het was heel erg lekker, zoiets had hij nog nooit gegeten ook al was het gewoon pasta, maar echt luxe klaar gemaakt en geserveerd.Hij keekeven toen toen er ook salade en aardappeltjes gebracht werden en dat Elyssa een envelop ontving. Ze las de brief en zag hoe haar ogen vergrootte en dan de brief aan hem werd gegeven. Hij las hem ook even en luisterde dan naar haar en was verbaasd. "Dat moet ook niet goedkoop zijn geweest." Zei hij zach en keek naar haar. Hij bekeek naar de film lijst die achterop de brief stond en slikte even. "Welke film wil jij zien? Het zijn vooral romantische, actie en science-fiction." Zei hij zacht tegen haar en keek haar rustig aan terwijl hij nog even een hapje nam van de pasta. "Wel heel gul van je oom." Zei hij nu ook zachtjes en keek haar aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 2, 2014 11:36:39 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en slikte even voor een moment." Mijn oom is echt bezog dit een fantastische avond te maken, al kan deze avond al niet meer mis gaan.." sprak ze en keek hem aan voor een moment en haalde haar schouders op op zijn vraag." Ik ben nog nooit in de bioscoop geweest of een film gekeken, dua kies jij maar." Sprak ze enigzins schamend tegen hem maar nam gewoon een paar happen van de pasta, die haar nog lekkerder smaakte vreemd genoeg, maar ze was gelukkig momenteel en dat was in haar ogen heel goed af te lezen momenteel." Ik hou echt veel van jr hayden.."sprak ze toch ineens wat random.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 2, 2014 12:51:15 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte even. "Mijn avond kan niet meer stuk in ieder geval nu jij mijn verloofde bent." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte weer. Hij was dolgelukkig met haar nu. Hij keek naar de films toen ze zei dat ze nog nooit naar de bioscoop is geweest. "Dan word het een romantische met toch wat actie." Zei ze zacht tegen haar en duidde de film aan en stak die weer in de envelop en legde die in het zich zodat de ober hem zo meteen weer kon komen ophalen. Hij begon ook weer te eten en genoot echt van de heerlijke smaken van de pasta. Hij hoorde wat ze weer zei en glimlachte. "Ik hou ook veel van jou Elyssa." Zei hij zacht tegen haar en glimlachte naar haar, waarna hij weer begon te eten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 2, 2014 15:21:28 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en glimlachte terwijl ze rustig weer een hapje nam van har pasta en nu wat salade pakte en dat rustig op at. Ze glimlachte constant, en haar ogen twinkelde iedere keer als ze naar hem keek, en leek haar glimlach alleen maar even groter te worden voor ze rustig verder at." Ik houd van je, ik kan het gewoon nirt vaak genoeg zeggen hayden.. ik ben blij dat hrtgeen wat mijn moeder zei toen ik klein was is uitgekomen. Hoop." Sprak ze en glimlachte naar hem."dat ik een beter leven heb gekregen met een man zoals jij.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 2, 2014 15:43:27 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en zag hoe gelukkig en blij ze was. Daar was hij echt heel blij mee voor haar. Hij luisterde rustig naar haar en nam een beetje aardappeltjes en glimlachte weer even. "We zullen voor altijd bij elkaar blijven vanaf nu, je moeder mag trots op je zijn nu." Zei hij zacht en glimlachte weer naar haar. Hij at rustig zijn bord leeg en nam wat salade wat hij ook op at en dan was hij wel even klaar, nu wachten op het dessert. Hij glimlachte naar haar. "Je zult mijn mooie meisje blijven nu." Zei hij zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 2, 2014 20:47:26 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte nog altijd terwijl ze nu rustig dichterbij de tafel weer schoof en rustig haar eten op at, en zat al snel vol, waardoor de de helft van haar pasta liet staan. Ze was gewoon niet gewend aan veel eten eigenlijk. ze zuchtte even voor een moment en keek naar hem.'' mijn moeder zal dit vast vanuit de hemel zien, en trots zijn, dat weet ik zeker.'' sprak ze kalm en sloot haar ogen even voor een moment waarna ze even een zucht slaakte en haar glimlach kort verdween, maar die kwam weer terug toen ze haar ogen opende.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 2, 2014 20:55:57 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte toen ze de helft nog liet staan. "Ze zal hee ltrots zijn op haar prachtige dochter." Zei hij zacht tegen haar en nam even haar hand vast toen ze haar ogen sloot en gaf er een kneepje in. "Maar we zullen het even vrolijker houden hmm liefje, we zullen trouwen, een kindje hebben en samen door het leven gaan met hem of haar en Enzo." Zei hij zacht en glimlachte weer even. "Mijn meisje." Fluisterde hij en duwde nog een kusje op haar hand.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 2, 2014 21:08:06 GMT
Elyssa CAtadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even terwijl twee obers de borden weer op begonnen te ruimen en eentje de brief meenam. Ze keek naar hem en glimlachte even net wat breder.'' Liefje, ik ben trots op mijn moeder, altijd al geweest. Je maakt mij niet verdrietig door het over haar te hebben, echt niet.'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment.'' maar we zullen inderdaad een geweldig leven gaan krijgen met zijn twee. Ik houd van je en wil heel graag dit leven nu verder delen met onze twee kindjes. Enzo en de nog onbekende.'' sprak ze rustig en keek naar hem terwijl ze haar ogen in de zijne hield, en haar andere hand na het kusje rustig op de zijne neerlegde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 2, 2014 21:18:26 GMT
Hayden Christensen
"Daar ben ik dan blij om." Zei hij toch met een klein lachje nu en keek weer in haar ogen. "Zo meteen nog even het dessert, en dan de bioscoop zoals je oom had geregeld. Denk ik dan." Lachte hij zachtjes en streek zacht over haar hand en glimlchte liefdevol naar haar. "Ik hou van je meisje." Zei hij zacht en wachtte nu rustig af. De avond kon niet lang genoeg duren eigenlijk voor hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 2, 2014 21:25:14 GMT
Elyssa Catadorra
Ze knikte even en bleef hem in de ogen aankijken, al schoten haar goen zo af en toe nog wel een beetje weg, door gewenning van vroeger eigenlijk, toen mcoht ze de man niet in de ogen aan kijken. Ze slikte even voor een moment terwijl ze toen knikte.'' ik zit al zo vol.'' sprak ze rustig en pufte even voor een moment.'' ik ben zoveel eten helemaal niet gewent, liefje.'' sprak ze kalm en streek kort over de vlecht met haar vrije hand, en zag in de verte al drie mensen aankomen, met een schaal. Ze zag dat er wat sterretjes in stonden, en dat het tiramisu was. Dus haar oom had duidelijk een compleet Italiaanse avond eigenlijk geregeld, en ze was benieuw of ze daarna er rustig voor elkaar konden zijn, dat hij haar domein helemaal kon betreden, gewoon dat was het geen waar ze het meeste zin in had, vreemd genoeg.
|
|