years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 2, 2014 21:42:45 GMT
Hayden Christensen
hij keek naar haar en glimlachte weer even. "Je leert het we lweer, desnoods prop ik je helemaal vol hoor." Zei hij met een klein lachje. "Ach, het maakt niet uit. Het is waar jij je het beste maar bij voelt meisje, ik ga je niet dwingen te eten. Ik ga je nergens in dwingen." Zei hij zacht tegen haar en keek op toen er 3 mannen aankwamen met tiramisu en glimlache klein. Ergens had hij ook wel zin gekregen om haar lichaam nu echt eens helemaal te bewonderen. In de douche had hij het onwennig gevonden, waarschijnlijk nu nog steeds, maar hij wilde het zo graag proberen met haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 4, 2014 9:15:43 GMT
Elyssa Catadorra
De mannen kwamen dichterbij en ze lachte even voor een moment."vol is vol liefje." Sprak ze en glimlachte breed naar hem terwijl ze rustig even door haar haren heen streek. De mannen zette de schaal neer en staken het vuurwerk aan wat er in stond wat een mooi effect gaf. Ze glimlachte even en de obers glimlachte even."Geniet van uw dessert. Er zijn echter wat wijzigingen un uw programma, de film gaat vanavond helaas niet door, maar morgenmiddag zal de zaal klaar staan. Uw oom zal met veel plezier nog even op uw kleine jongen letten." Sprak de man nog even rustig tegen hen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 4, 2014 21:50:02 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte ook weer even en streek over haar wang. "Weet ik wel liefje." Zei hij zacht tegen haar en keek nu naar de mannen die de schaal neerzette en het vuurwerk aanstak die in de tiramisu stak. Hij keek naar de man die nu aan het woord was en knikte rustig. Dan hadden ze thuis zeker nog een mooie avond voor de boeg. Hij wist wat hij wou doen deze avond thuis, als zij zich misschien even bezig wist te houden beneden zou hij de hele slaapkamer verbouwen en zo romantisch mogelijk maken voor hun twee. Hopelijk spoorde dat hem ook aan om toch die stap te doen voor haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 9:51:48 GMT
Brian + Jesse + dominic + roman Domini,Jesse en Roman reden het terein van Race wars op. De mensen die hier vaste racers waren hadden hier ook hun eigen plek. Een grote tent stond te wapperen en 2 caravans stonden er. Dit was om je om te kleden maar ook kon je hier slapen, aangezien na de races er ook veel gefeest werd en sommige mensen dat gewoon niet trokken. Als je er maar voor zorgde dat je de dag er na om 12 uur weg was. De jongens hadden de 3 auto's geparkeerd bij de tent zodat ze straks makkelijk weg konden en niet tussen honderden auto's weg hoefde. Jesse haalde rustig uit de Dodge de bbq spullen en rustig begon hij alles voor te bereiden. Hier aten ze altijd en dan gingen ze racen. Iedereen had 1 vaste race om te rijden. De andere races waren allemaal vrij en daar moest je gewoon voor achter in de rij aan sluiten.Roman zou niet rijden, hij hield hier niet echt mega veel van. Hij hield van Racen maar niet zonder klus. En dit was geen klus dus dan racede hij niet. Rustig gingen Roman en Jesse de stoelen en de tafels uit hun caravans halen en die klaar zetten onder de grote tand. De 2 caravans waren van Dominic zelf. Dit was bewaakd terein dus de caravans bleven hier ook altijd staan. Brian leunde rustig tegen de deur post aan terwijl hij naar Sofia en Emma keek. Nu hun er weer waren merkte hij pas dat hij iets had gemist al die tijd dat Mia overleden was. Dat hij een vrouwlijk gezelschap om van te houden echt had gemist.Hij luisterde rustig naar Sofia toen ze begon te praten en hij liep naar het bed en ging rustig op het voeteneind zitten en keek naar je " Roman kan wel op passen " Hij keek je aan " Dom heeft 2 grote caravans daar staan. Met bed alles er in. emma zou daar kunnen slapen. Roman racet niet en Dom en ik kunnne ook wel eens een kijkje nemen als we niet hoeven te rijden "Sprak die en keek glimlagend naar Emma en vreef zachtjes over haar been. Hij vroeg zich af of ze net zo gek op auto's zou zijn als hem.. Al dacht hij van niet, aangezien toen hij die leeftijd had hij al lang in de garage bezig was met zijn broer. Maar misschien was het omdat ze een meisje was dat het later zou komen. Hij keek even naar de muur met een plank vol model auto's. Allemaal Nissan Skyline's verschillende types en modellen. Hij hoopte echt dat Emma en Sofia hier voorgoed bleven, maar toen Emma had gezecht dat Sofia met iemand gesproken had voor een huisje was de moed hem echt in zijn schoenen gezonken. Hij had een groot bed, een 2 persoonsbed wat soms wel op een 3 persoonsleek. Emma had der eigen kamer, al moest die helemaal omgebouw worden naar meisjes kamer. Zijn spullen konden naar de grote ruime zolder. Wat er nu nog op zolder stond waren de spullen van Mike. Verder was de zolder leeg. Na race wars was hij van plan om de adimistratie te gaan doen. Als de garage van Dom hier goed ging lopen moest dat allemaal op orde zijn. En als hij toch bezig zou gaan hier in het huis kon alles wel opgeknapd worden. de meubels waren wel weer eens aan vervaning toe, en de logeerkamer kon ook wel eens opgeknapt worden. Geld speelde totaal geen rol. de FBI betaalde erg goed en de grote races leverde ook behoorlijk wat op. De winnaar van Race warsging er ook met 1 mil vandoor. Voor die race mochten alleen echt de beste mee doen. eHet hele jaar waren er qualificaties georganiseerd en dan moest je bij de top 3 komen. De mensen met de meeste punten mochten meerijden. Dit waren er 30. Tuurlijk hadden Dom en Brian zich er ook door heen gesleept en zaten hun ook bij die 30 mensen. Rustig keek hij Sofia aan om op haar antwoord te wachten of ze Emma mee nam naar Race Wars
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 11:03:20 GMT
Sofia Sarotr+ emma Sartor
Ze luisterde naar Brian terwijl ze haar meisje rustig door de haren streek. Ze dacht toch even na over alles en keek toen naar emma, die echt heel erg moe was momenteel.'' Ik weet het niet, Brian.'' sprak ze als eerste.'' Ze is kapot, en daardoor heb ik haar liever niet in die herrie, omdat ze dan misschien niet kan slapen.'' sprak ze rustig en keek even naar emma, die haar ogen een beetje sloot.'' Emma, il je met papa en mama mee? dan kan je daar lekker slapen.'' sprak ze en Emma knikte even.'' Ik wil bij papa en mama blijven.'' Sprak zre wat slaperig, en keek naar beide voor een moment.'' Ikke houd van auto's, maar Papa Duccio wou niet dat ik met autootjes speelde. Hij zei dat meisjes voor kindjes moesten zorgen, en niet met autootjes mochten spelen.'' sprak ze rustig en keek naar beide voor een moment.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 11:21:07 GMT
Brian Hij keek naar haar en streek door zijn haar "De caravans liggen nog dik een Km bij de races vandaan. "Sprak hij rustig den luisterde rustig naar de twee. Een glimlach kwam op zijn gezicht. Ze had toch iets van hem " Hier mag je met zoveel auto's spelen als je zelf wilt meis "s prak die glimlagend en stond op en pakte een kaartje uit zijn broekzak. Dit was het adres van Race wars " ik moet er nu heen. Zie maar of je het verantwoordelijk vind wegens Emma. Zo niet snap ik het " sprak die en gaf Sofia een kus op der lippen en streek Emma nog even over haar haar " Ik eot nu echty die kant uit " Sprak die en liep naar de duer waar hij zich nog even omdraaide "Ik hou van jullie " Sprak die glimlagend en liep het huis uit. Niet veel later de ronkende motor van de Nissan en hij red weg. Na een half uurtje kwam hij op het terein aan waar hij een bandje kreeg dat hij deelnemer was. Hij reed naar de tent en hun caravans en parkeerde de auto daar. Hij rook de BBQ al maar onderweg hoorde hij de naam Victoria vallen. Hij bleef staan en zag iets verder op haar team. Hij kon niet geloven wat hij hoorde. Ze hadden het over de plek waar ze haar achter gelaten hadden. Hij draaide zich om en liep terug naar zijn auto.Het was wel zijn zusje. Hij stapte in en reed weg en na een 10 minutejs zag hij Victoria liggen. hij parkeerde de auto en stapte uit de auto en liep naar haar toe waar hij bij haar neer hurkte " gaat het " vroeg die aan haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 11:38:12 GMT
Sofia Sartor + Emma Sartor
Ze knikte nog even en ontving zijn zoen rustig, en keek naar Emma voor een moment.'' wil je mama en papa zien racen meisje? vind je dat leuk?'' vroge ze haar ook rustig en Emma knikte ecven.'' Ja mama.'' sprak ze rustig en ze tilde het meisje op van het bed.'' Nou kom maar dan. Daa kan je ook wel lekker slapen, en kan je de hele avond bij papa zijn.'' sprak ze rustig en zette het meisje rustig in haar auto neer, en stapte daarna zelf ook in de mustang, en voerde het adres in op de tom tom waarna ze er rustig naar toe reed en daar uitstapte.
Victoria O'Connor
Ze verloor best wel wat bloed momenteel, terwijl ze weer p probeerde te staan. Ze merkte nu pas een flinke snijwond in haar rechterbeen op, en kreunde daardoor ook nog even wat erger. Ze moest hier weg zien ze komen, hier liggen had ook geen nut natuurlijk. Maar het deed zoveel pijn.. Ze hoorde een auto naderen bij haar, en dacht eerst dat het iemand van haar team was, die haar nog een extra aanval ging bezorgen, maar toen ze zag dat het BRian was, keek ze naar hem, en schudde even haar hoofd op zijn vraag.'' HEt doet zo pijn..'' sprak ze kreunend, en keek even naar haar haar telefoon was gevallen, maar die was ook al kapot gemaakt door hun, dus ze kon niet bellen op dit moment. Ze greep naar haar been nu, want dat deed het meeste pijn. Haar neus was inmiddels wel gestopt met bloeden, maar de snee in haar been was toch dieper dan ze had gezien, waardoor die bleef bloeden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 11:49:54 GMT
Brian Hij pakte zijn telefoon uit zijn broekzak " Ik bel een ambulance voor je "S prak die en wachte tot er opgenomen werd. Niet veel later werd er opgenomen " met Special agent Brian o'Connor, ik heb hier een gewonde " hij keek even naar Victoria " Een diepe snee in haar rechterbeen en op het eerste gezicht geen botbreuken. "s prak die rustig. Er werd wat gezecht aan de andere kant " Het is een jonge vrouw ik shat 24, zoon 50 kilo " Sprak die en noemde het adres waar zezich bevonden " Zo te zien ook al aardig wat bloed verloren "S prak die en de mensen spraken dat ze er aan kwamen. Hij hing op en keek naar je " je team ? " vroeg die. Hij zou niet aan je been komen om het af te klemen. Straks was het wel gebroken bond hij het af nee dan ging je helemaal vande pijn. Bij Vince had hij het wel gedaan. Maar vince was in Shocke geraakt. Hij had toen zijn geheim moeten vertellen aan Dminic. Hij was blij dat ze hem dat vergeven hadden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 12:11:13 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, terwijl haar been echt pijn deed.'' nee dat hoeft niet.. het vergaat wel weer..'' Sprak ze maar hij was al aan het bellen, dus had het geen nut meer eigenlijk.'' Ik ga zo echt wel racen, Brian, die ambulance kan me niets schelen.. Ik haal de Mclaren wel van huis..'' sprak ze wat koppig. Ze wou gewoon heel graag.'' Ik zou vanavond solo gaan, en ik wil ook nog racen.'' sprak ze en probeerde overeind te komen, en gaf even een klein gilletje, want ze zakte direct weer door haar been heen en zat weer met een dreun op de grond. Ze zuchtte even voor een moment en knikte toen.'' ja ze hebben mij met jou gezien, en mij zien rijden met Dom..'' sprak ze en keek hem even aan.'' maar ik hoef echt geen ambulance hoor.. Ik ga wel gewoon verder, ik moet alleen even bijkomen..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 12:16:34 GMT
Brian o'Connor Hij luisterde niet eens naar je over dat de ambulance niet nodig was en weet ik het allemaall Hij keek je aan en keek niet veel later o[p toen de ambulance er aan kwam en ze naar je toe liepen " Je gata gewoon met ze mee Vicotira, als het alleen maar een snee is krijg je er henchtingen in kan je racen, maar straks is het wel gebroken en dan heb je een heel groot probleem " Hij hielp je opstaan toen de ambulance broerder met de brancaar er aan kwamen en hij keek naar je " Je team wint toch niet zonder jou van ons, ik zal ze eens extra op hun kom geven "Sprak die en keek naar je " Bel me maar als je weg kunt uit het ziekenhuis dan kom i kje halen of laat ik je ophalen, aangezien je bij het ziekenhuis geen auto hebt staan " Sprak die en keek rustig naar je
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 12:28:59 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem en naar de ambulance.'' Nee ik ga niet mee.'' sprak ze en keek naar de mannen, en naar Brian.'' ik blijf hier, tot het bloeen gestopt is, en dan ga ik lekker verder met mijn leven.'' sprak ze rustig en kreunde toch even, al wou ze dat verbergen zoveel mogelijk en trok dus alleen maar een pijnlijk gezicht. Haar been was gebroken, maar Victoria was nog zo eigenwijs dat ze ontkennen, ook al had het bot zich al doorgebroken.'' Rozen vergaan niet.. '' sprak ze en snoof even terwijl een ziekenhuisbroeder bij haar kwam, en zij hem al van zich af begon te drukken.'' Blijf verdorie van em af.'' sprak ze direct.'' iedereen behalve mijn familie komt aan me.'' sprak ze en de man keek naar Brian voor een moment, aangezien hij haar verder nu niet kon helpen bijna.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 12:36:01 GMT
Brian oÇonoor Hij keek naar je " ze laten je zo niet eens op het terein Victoria. Dit iseen legale race en ze willen het hier veilig hebben. Met een gebroken been kan jij niet veilig rijden, kom je dus niet het terein op " hij keek naar je en hoorde dat alleen familie je aan mocht raken " Is goed dan ga ik mee, hecht ik je gips ik je been in " Hij keek naar haar en hield haar aan 1 arm vast " ik laat jou zo geen eens rijden. " Hij keek naar haar " laat je je door hun behandelen in et ziekenhuis of moet ik mee om het te doen. " Hij hoorde zijn telefoon gaan en zuchte even. Hij pakte hem en zag dat hem dom was.Hij nam op en hoorde dom spreken waar hij was, dat hij over een half uurtje al moest rijden " ik sta bij Vitoria, ik weet niet of ik het ga redden binnen een half uur, kan je het niet proberen uit te stellen, en anders moet Roman maar rijden " Sprak die ne hoorde Dom zeggen dat hij wel ging proberen het te verzetten en toen werd er opgehangen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 13:26:31 GMT
Victoria O'Connor
Ze snoof even en slikte kort.'' Nee ik ga niet naar het ziekenhuis.'' sprak ze eigenwijs en ging nu op de ingedeukte motorkap zitten, heel eigenwijs, en ze slikte even voor een moment. Het deed echt wel pijn haar been.'' Ik heb vroeger ook altijd mijn sneeen en alles overleefd, en dat zal nu ook gebeuren.'' spak ze koppig en eigenwijs, en keek even of zich heen.'' Ga maar naar Race wars, Brian, ik ga kijken of de Ferrari nog start, en naar huis.'' sprak ze terwijl ze helemaal leunend, en hinkend op haar goede been richting de autideur ging, die nog open stond, doordat ze daar natuurlijk uitgetrokken was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 13:31:49 GMT
Brian o'Connor Hij schudde zijn hoofd en liep naar der toe en tilde der gewoon op en keek der aan " Ik kom wel op Race Wars, jij gaat naar het ziekenhuis " Hij keek naar de ambulance broers " Stap maar in " Sprak die en hield Vicotiragewoon stevig vast en stapte achter in de ambulance en zette haar op de brancard en de ambulance broerders sloten de deuren en reden weg en keek haar aan " ben niet zo kopig jij " Sprak die en ging opde stoel naast de brancard zitten en keek naar je " Laat je je door hun behandelen of moet ik je plat spuiten zodat ze je laten behandelen "Sprak die rustig en sloeg zijn armen over elkaar heen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 13:59:06 GMT
Victoria O'Connor
'' Heey brian!'' sprak ze toen hij haar optilde en haar naar de ambulance brachten.'' HEt gaat heus wel goed komen.'' sprak ze en snoof even voor een moment. Ja Victoria was echt het type dat niets om zichzelf gaf, als anderen veilig waren, dan liet zij zichzelf wel cremperen. Ze had een hekel aan ziekenhuizen, en vooral aan dokters en zusters eigenlijk. Ze keek naar hem en snoof even voor een moment.'' Ze komen niet aan mijn lijf.'' sprak ze nog eigenwijs tegen Brian. Ze verborg haar verleden, want sinds haar 14de woonde ze al alleen in de grote villa, en had ze een loverboy ontmoet, die ze nou 2 jaar geleden had kwijt geraakt. Door haar eigen ding trouwens, want zij had aangifte gedaan...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 14:05:19 GMT
Brian o'Connor Hij bleef onderuit gezakt op de stoel zitten en keek je aan " Ik heb ook niks met ziekenhuizen hoor, kom er ook niet al te graag. Maar ja soms is het even nodig he " Sprak die rustig " En als jij je niet laat behandelen dan spuit ik je wel plat. Dan heb je geen keus meer om je te laten behandelendoor hun " hij keek je aan " Ik ga je namelijk niet met een gebroke been rond laten lopen. Dat geneest nooit goed en straks heb je er over een paar jaar spijt van. Het zal je leven lang pijn doen en dat hoort ook niet " sprak die en keek naar de spullen die er achter in de ambulance lagen " mmm dis de eerste keer dat ik in een ambulance ben dat ik bij kennis ben " Sprak die laggend en keek wat om zich heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 15:49:10 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, waarna ze naar de dokter keek.'' Victoria O'Connor?'' vroeg de arts even en ze knikte ven voor een moment, en hij keek naar haar.'' We hebben u eerder in het ziekenhuis gehad, drie weken geleden, toen vroeg u om de adoptie gegevens van uw dochtertje die u toen ter adoptie heeft laten zetten, wij hebben de gegevens inmiddels binnen, dus om u wat op te vrolijken, kunnen we u daarmee straks ook verblijden.'' Sprak de man en Victoria knikte even, met een klein glimlachje, waardoor ze niet naar Brian keek nu, ze wou eigenlijk niet dat ze hier nu een preek om kreeg, maar daarom ging ze ook niet graag naar het ziekenhuis, de vader van haar oude loverboy werkte daar, en ze was er als de dood voor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 16:01:46 GMT
Brian o'Connor Hij luisterde met een half oor naar wat er gezecht werd en voelde hoe de ambulance tot stilstand kwam. Toen de arts was uitgepraat ging de achterdeur open en brian stond rustig op en rekte zich even uit. Hij besloot maar even niks te zeggen over je adoptie kind. nee dat leek hem nu niet zo slim dat zou je hem zelf wel een keer vertellen als het zo ver was. Hij stapte rustig uit en bleef op je wachten. Zoalng jij je niet wilde laten aanraken door de artsen slepte hij je wel mee naar binnen. Je been moest zoveel mogelijk ontlast worden " Zal ik op je wachten in de wachtkamer ? " Vroeg die rustig aan je terwijl hij nog stond te wachten tot je de ambulance uit kwam
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 16:11:05 GMT
Victoria O'Connor
Ze slikte en merkte hoe hij tot stilstand kwam en ze schudde direct haar hoofd.'' Ga alsjeblieft mee naar binnen.'' sprak ze en keek hem nu toch even en beetje smekend aan, al klonk haar stem heel anders. Ze slikte even voor een moment, waarna ze rustig naar de doktoren keek die de brancard begonnen te verplaatsen. Het eigenwijze van haar leek even helemaal weg te zijn, al probeerde ze nog wel stoer over te kom en. Ze keek constant om zich heen terwijl ze verderop de man zag staan bij een patient en hij haar kant uit keek, en duidelijk vuil naar haar keek. Ze slikte even en keek naar BRian.'' Ik ben hier hopelijk niet lang.'' sprak ze rustig en werd een kamertje ingereden, om daar vervolgens haar been na te kijken, maar de breuk was al direct zichtbaar, je zag gewoon de botten zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 16:23:02 GMT
Brian o "Connor Hij glimlachte even. ze was plots wel heel erg omgeslagen. Rustig tilde hij haar op de brancard en liep rustig met ze mee.Omdat het alleem om een botbreuk ging mocht hij mee naar binnen. als het toch opereren werd zou hij wel naar de wachtkamer moeten werd er gezecht. Een man verderop had zijn aandacht getrokken toen Victoria de ambulance uit was gekomen en de man haar een rare blik had geschonken. Maar hij bestede er nu geen aandacht aan. Hij was niet aan het werk, dus wat kon hij doen. Rustig bleef hij bij de deur staan terwijl de artsen met je bezig waren " Ik bel wel een Taxi aangezien mijn auto nog bij die van jou staat, als Roman die nog niet heeft opgehaald. wat wel; zo zal zijn lijkt mij "S prak die rusitg
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 16:53:53 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar de doktoren die haar been begon te zetten en haar even aan keek, maar ze daarna even een gil slaakte toen hij het bot weer binnen had. Tranen stonden even in haar ogen, terwijl de man er rustig verband omheen begon te leggen. Ze keek even naar haar been, terwijl ze even de tranen niet kon laten ontwijken. Ze slikte even voor een moment, terwijl de andere dokter binnen kwam die ze juist niet wou zien, en ze slikte even voor een moment.'' Geduld mevrouw O connor, laat mij eens even naar dat been kijken.'' sprak de man en hij keek even naar Brian.'' ja ik ben bang dat we dit moeten opereren, en er een ijzeren plaat tegen aan moeten zetten. HEt bot is behoorlijk verplintert, het heeft een flinke klap gehad.'' sprak de man rustig en Victoria schudde haa hoofd.'' Ik laat mezelf niet opereren.'' sprak ze aangezien ze wist dat Brian dan weg moest, en dat deze man toen haar al in de rechtzaal had gezworen haar te doden, voor het vast zetten van zijn zoon.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 17:05:13 GMT
Brian o'Connor Hij keek rustig naar wat er gebeurde. Toen het bot op zijn plek zag zag het er goed uit. Oke veel verstand had hij er niet van maar hoe vaak had hij dit wel niet gezien al in zijn leven ondertussen. Hij keek op toen een andere arts binnen kwam en hij zag heel victoria haar houding veranderen. Hij vertrouwde het niet. " aangenaam Agent o'Connor " Sprak die tegen de man Hij stelde zich vaak genoeg gewoon als agent voor, niet heel de wereld hoefde te weten dat hij bij de FBI zat, hij was ook gewoon begonnen bij de politie " als u gaat opereren blijf ik hier. Ik sta hier ver genoeg weg om geen viezigheid de wond in te brengen " sprak die " En ik loop niemand in de weg " voegde hij er rustig achter aan en keek naar de man
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 5, 2014 17:52:41 GMT
Siara & Kaylen
Siara en Kaylen kwamen wat later aan, ze waren nog even langs een winkeltje gegaan voor iets te halen voor het kind van Siara later. Ze moesten toch nog 7 maandjes wachten voor de baby er was. Kaylen parkeerde de toyota naast de andere wagens en Siara parkeerde de stingray iets achter de racewagens. Kaylen stapte uit en liep naar Dom en de rest toe samen met Siara. "Waar is Brian?" Vroeg Kaylen dan ook rustig aan Dominic en keek even rond. Ze zag wel Sofia en Emma aankomen en knikte even naar haar en keek dan weer naar Dom. Siara ging nu ook rustig bij hen staan en keek zelf ook even naar Sofia. Brian kon niet ver weg zijn in ieder geval..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 18:44:29 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, al zag ze dat de man duidelijk niet blij was met Brian, en Victoria grijnsde lichtjes. Hij kon niets maken tegenover een agent, als zij dood terug kwam, had hij een probleem. De man knikte wel, maar duidelijk had hij wel andere plannen Victoria voelde haar been gewoon bonken en kreunde even.'' Het lijkt mij sowieso verstandig niet diret haar te opereren, haar eerst een beetje bij te laten komen.'' sprak hij rustig tegen brian en keek hem aan.'' helaas zou u hier vannacht niet kunnen blijven, dit is geen ernstig geval. Echter mevrouw moet hier wel bljven zodat ze morgenvrowg direct geholpen kan worden.'' sprak hij rustig en Victoria snoof.'' Dan blijf ik hier niet, en kom ik morgen terug.'' Sprak ze abrupt, en keek naar hem voor een moment, maar daarna naar de andere artsen.
sofia + emma Sartor
Het meisje lag al half te slapen in de auto, waardoor Sofia maar besloot haar even te laten zitten terwijl ze uit de mustan kwam zetten, en iedereen even aan keek.'' Goedenavond.'' Sprak ze rustig en glimlachte even vriendelijk. Ze keek even rond, omdat ze brian eigenlijk al had verwacht inmiddels eigenlijk, maar die had vast weer wat. Ze zuchtte even en glimlachte even naar Kaylen en keek haar even aan, en knikte even vriendelijk. Ze hoorde de vraag van haar, en keek ook zelf even naar Dominic, aachtend wat zijn antwoord zou zijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 19:00:21 GMT
Brian + DOminjic + Roman
Roman kwam net met de Nissan van Brian aangereden toen de dames er net waren. Hij stapte uit en liep naar DOminic die hij de sleutels van de auto gaf. DOminic knitke even pakte de sleutelsaan en keek op toen Kaylen sprak " er was iets met zijn zus. Ik weet het ook niet precies. Iets vaags. Ik heb zijn race uit kunnen stellen een paar uurtjes. Maar anders moet roman rijden voor grote wedstrijd en jij maar voor de eigendoms papieren voor de Toyota. Ik heb zelf al 2 auto's om te rijden "S prak die en draaide watvlees om wat op deBBQ lag. Brian luisterde naar de man. Hij vertrouwde het echt niet. De houding van de man was verandert toen hij had gesproken dat hij een agent was "Victoria blijft niet hier. Het is nu opereren of ik breng haar morgen terug. Dan spalk je der been nu en dan is ze er morgen voor de operatie "S prak hij en liep bij de muur weg naar de man toe " Ik laar haar niet alleen hier " Sprak hij en keek de man aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 5, 2014 19:27:59 GMT
Siara & Kaylen
Kaylen keek naar Dom en knikte even. Ho, wacht. Moest zij de toyota rijden als hij er niet was? Ze had wel race ervaring, maar ze wist niet of ze wel durfde te racen, bang de wagen kwijt te raken. Ze slikte even en streek door haar haren heen. "Oké dan." Murmelde ze en hoestte kort. Siara legde haar armen om Dom heen langs zijn rug en keek rustig naar wat hij deed. "Ik ben blij dat je terug bent." Murmelde Siara nu ook tegen Dominic en ze keek naar hoe hij het vlees op de BBQ aan het bakken was. "Dom wacht even, ik ben een monteur. Ik kan aardig racen, maar ik kan Brian niet vervangen in die toyota." Sprak Kaylen nu. Ze kende de wagen van binnen en van buiten, maar ze wist niet of het wel zo slim was haar te laten rijden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 21:17:43 GMT
Sofia Sartor
Ze keek naar hen en slikte even voor een moment, en keek naar zowel Kaylen als naar Dominic.'' Ik wil het eventueel ook wel doen, al oet ik wel eerst de wagen testen, en er moet iemand even op Emma letten.'' sprak ze rustig en wees naar haar mustang, waar Emma in slaap was gevallen op de stoel, duidelijk dat het meisje echt helemaal kapot was.'' Waarschijnlijk al ze dan ook wel slapen, maar alsnog.'' sprak ze rustig en keek hen even aan, hoopte niet dat ze nu weer iets deed wat verkeerd viel bij Kaylen, maar dacht misschien hun uit de brand ermee kunnen helpen.'' Natuurlijk wil ik niemands werk afnemen, zo bedoel ik het niet.'' zei ze daarom er ook maar direct achterna, aangezien haar relatie met Brian ook nogal het verkeerde keelgat ingeschoten was bij Kaylen, wist ze gewoon niet meer goed hoe zij in ieder geval zou reageren.
Victoria O'Connor
Ze keek naar beide en slikte even waarna hij even knikte.'' rpima.'' Sprak de man rustig en vertrok, waarna een andere dokter haar been begon te spalken. Die snapte duidelijk niet waarom er een metalen plaat in ou moeten, het was een flinke botbreuk, maar niet iets wat veel rust en gips op kon lossen. Hij keek dan ook even naar de andere voor een ogenblik die het ook niet snapte, maar ja de andere dokter was hoofd chirurgie, dus die konden de dokters impelweg niet tegen spreken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 21:51:01 GMT
Dominic + Brian Hij keek de twee aan " Het maakt mij niet uit wie er rijd. Als Brian niet op tijd is moet er met de Toyota gereden worden voor papieren. Als de toyota verloren word is dat geen ramp. Roman rijd de nissan als dat nodig is " Hij keek iedereen aan " Als ik niet hoef te rijden wil ik best op Emma letten Sofia maar jullie moeten zelf maar uitzoeken wie de toyota gaat rijden daar bemoei ik me niet mee "S prak die en gaf Siara een kus op haar hoofd en glimlachte even. Hij keek de dokter vreemd na en toen ze met Victoria klaar waren hielp hij haar de tafel af " Oke wie was dat ? " Vroeg die rustig en had ondertussen al een taxi gebelt
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 5, 2014 22:02:06 GMT
Kaylen & Siara
Siara hield zich er dit keer buiten en sloot haar ogen bij de kus op haar hoofd die ze van Dom kreeg. Kaylen keek naar Sofia en schudde lichtjes haar hoofd. "Ik neem er geen risico om Sofia." Zei ze rustig tegen haar en liep naar de toyota toe en opende de motorkap even en wuifde even met haar hand dat ze naar hier moest komen. "Dit is lachgas, één verkeerde move en je bent er geweest. Ik wil het risico niet lopen dat Brian jou verliest moest er wat gebeuren. Emma en Brian hebben je nodig." Sprak ze rustig. Ze mocht Sofia nog steeds niet, maar ze wilde Brian gelukkig zien. Ook al was het niet met haar dan, maar ze wilde gewoon zien dat hij zijn leven weer op kon pakken en opnieuw kon beginnen met Sofia dan. Ze slikte en keek naar de motor en zuchtte. "Ik neem het risico niet Sofia. Als Brian niet op tijd is zal ik wel rijden." Zei ze nu rustig en keek haar aan. Siara keek even naar de twee maar richtte zich dan weer op Dom en keek weer naar het vlees. "Hmm. Het ruikt al heerlijk." Zei ze met een glimlach en keek even op naar hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 22:04:40 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem terwijl ze rustig begon te lopen met haar twee krukken. Ze zuchtte even.'' Dat was de vader van een loverboy die mij jaren in de greep hield nadat mijn moeder was overleden.'' sprak ze en keek hem aan.'' Hij heeft altijd gezegd, dat hij mij nog ging doden voor wat ik zijn zoon aan had gedaan. Die heeft 30 jaar celstraf omdat ik hem aan had gegeven. Mijn adoptiekind.. dat was van een jongen waar ik werkelijk van hield, echter deden we het stiekem, en toen ik zwanger was van hem, vertelde ik mijn loverboy dat het van een klant was.. Ik moest het afstaan.. maar ik was ook nog maar 15 toen ik beviel van hem.ik wist ook niets van kinderen, maar Desmond moest ik afgeven.. van hem, ook al wou ik het proberen.. Toen ik 18 was heb ik aangifte gedaan, en ben ik het proces ingerold.'' Sprak ze en keek naar hem.'' Nu weet je wat je half zus mee heeft gemaakt voor ze drie maanden marechaussee deed, en daar er uit werd geknikkerd omdat ik een verleden had bij de politie.''
Sofia Sartor
Ze luisterde naar Kaylen en knikte waarna ze mee liep naar de Toyota en naar haar luitserde. Ze glimlachte even vriendelijk en keek haar even aan terwijl ze praatte.'' ik ga echt niet zo snel dood hoor, Kaylen, maar ik vind het wel lief dat je dit zo zegt.'' sprak ze rustig en legde even een hand op de schouder van Kaylen voor een moment.'' Emma noemt je trouwens Tante, omdat ik dat tegen haar heb gezegd, dat vind je niet erg toch?'' sprak ze rustig en keek haar nog kort aan, waarna ze zich omkeerde, omdat er iets over de BBQ werd gezegd, en ze glimlachte even. Zelf was ze vegetarisch, dus vlees at ze niet, maar dat vond ze niet zo erg eigenlijk, moest ze eerlijk zeggen, Sofia had totaal geen honger, ze was sowieso een slechte eter eigenlijk.
|
|