Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 5, 2014 22:14:03 GMT
Brian + Dominic Dominic keek naar het tweetal en keek naar Siara " De jongen hadden honger dus ik dacht ik begin alvast " sprak die glimlagend en hield haar tegen zich aan terwijl hij naar sofia en KAylen keek. Brian ondersteunde haar terwijl hij naar haar luisterde. Hij liep met haar richting de Taxi die hun naar Race Wars zou brengen. Hij had het hele verhaal aangehoord en schudsde ongelovig zijn hoofd en liet je even losp toen ze bij de uitgsng kwamen " Ik kan hem voor je oppakken als ik die dreiging zwart op wit heb "s prak die terwijl hij naar je keek en de deur voor je openhield zodat je naar buiten kon
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 5, 2014 22:26:32 GMT
Siara & Kaylen
Kaylen zuchtte zacht. "Dan nog, ik wil mijn broer gelukkig zien." Zei ze nu rustig, alsof hij echt haar broer was, want zo voelde hij meestal nu toch wel aan. Ze glimlachte even naar Sofia en haalde haar schouders op. "Ik rijd wel gewoon, ik weet nu onderhand wel hoe Brian zijn wagens rijd." Lachte ze zacht en ging op de motorkap van de toyota zitten terwijl ze even rond keek. Siara glimlachte even op zijn woorden en bleef rustig tegen hem aan staan. "Wanneer hebben ze geen honger?" Lachte ze zacht en gaf hem een kus op zijn wang waarna ze weer naar het vlees keek op de bbq. "Weet je dat we best vaak bbq eten?" Zei ze nu ook zacht met een lachje nu ze het eigenlijk pas besefte. Het was een gewoonte geworden, als de jongens er waren dat het bijna altijd wel bbq was. En aangezien de jongens er vrij vaak waren ja..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 5, 2014 22:49:14 GMT
VIctoria O'Connor
Ze schudde even zijn hoofd. Het staat niet zwart op wit, het is alleen dat hij dat toen tegen mij heeft geegd, en meerdere malen zelfs.'' sprak ze en keek hem aan voor een moment terwijl ze op de krukken naar buiten hinkelde en om zich heen keek voor een moment.'' Het spijt me dat ik je in mijn rotzooi heb mee getrokken, en het spijt me dat je ontdekte dat ik vroeger een hoer was in feite..'' sprak ze rustig en slikte even terwijl ze op haar Krukken rustig verder ging.'' Als je me niet meer wil zien, snap ik dat.'' sprak ze rustig en sloot haar ogen even , wat had ze nu toch gezegd, was een goede opmerking maar niet heus..
Sofia+ Emma Sartor
Ze keek naar haar en glimlachte even voor een moment en keek even naar de auto, waar emma nu slaperig uit kwam zetten en naar haar toe liep.'' Mama, ik heb eng gedroomd..'' Sprak ze rustig en kroop helemaal tegen haar aan, dus tilde sofai haar maar even op, om haar een beetje te troosten, want je zag aan het hele meisje dat ze nog ehelemaal moe was, en er eigenlijk niet zo heel veel beweging in zat momenteel, dat ze gewoon tegen Sofia bijna weer slapend aan kroop. Ze zuchtte even en keek naar de BBQ. Ze werd er eigenlijk een beetje misselijk van, van de geuren, al liet ze dat niet direct merken en ging ze nu dan toch wel een beetje apart zitten, op de motorkap van haar mustang, terwijl ze emma rustig tegen haar aan hield, die nu alweer bijna sliep.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 6, 2014 18:26:49 GMT
DOminic + Brian Dominic lachte even "A ltijd volgens mij "sprak die glimlagend en knikte even " Het is begonnen als gezellig met zijn alle. Nu lijken we soms wel een opvang huis " Sprak die laggend en keek naar je "al wete ik niet hoe alles gaat lopen als de garage bij Brian zijn huis komt. Ik zal dan daar veel van de dag zijn. " hij keek je aan. " Vind jij dat geen probleem " Sprak die rustig tegen haar en haalde het lees van de BQQ en legde het op een bord die hij aan Roman gaf. Even keek hij naar Sofia en Kaylen " pak gerurt hoor voordat due 2 het op vreten " sprak die laggend. Brian luisterde rustig njaar haar en keek je aan " ik heb 2 jaar in een jeugdinrichting gezeten voor auto's stelen " Sprak die " Gepakt voor straatracen en ben mijn strafblad verloren toen de politie me weer nodig had "Sprak die rustig " Dus waarom zou ik niet meer met je om willen gaan, je bent me zusje ik ken je net. Ik wil je nu niet al kwijt " Sprka die rustig en zag de taxi aankomen en hield de auto voor je open waarna hij het adres door gaf van Race Wars
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 6, 2014 19:54:07 GMT
Victoria O'Connor
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment en keek hem aan.'' Dat had ik ook niet achter je gezocht..'' sprak ze rustig en stapte nu rustig in de taxi toen die eraan kwam, en voelde haar been gewoon bonken.'' Ga jij maar naar Rce wars, Vrian, ik ga direct daarna door naar huis, hoop dat Jeeves nog wakker is. Ik kan ook niet verwachten dat jullie constant op mij passen.'' sprak ze rustig en streek even kort door haar bruine haren heen. haar hele lichaam deed haar pijn, en ze vroeg zich momenteel echt af of er niet meer beschadigd was in haar lichaam.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 6, 2014 20:03:09 GMT
Kaylen & Siara
Siara keek hem aan toen hij begon te praten en glimlachte eventjes. "Ik hoop wel dat het de laatste paar maanden toch iets verminderd Dom. En dan wil ik wel dat je een beetje bij me blijft." Zei ze eerlijk tegen hem en keek hem aan, doelend dat ze het op haar zwangerschap had. Ze wilde niet door druk of stress het kindje de laatste paar maanden nog verliezen. Ze liet hem rustig het vlees op het bord leggen die hij dan aan Roman gaf en nam zijn hand even vast die ze om haar middel plaatste en zijn hand op haar buik legde. "Oké?" Vroeg ze nog even zacht tegen hm en keek nu wat naar hem op en legde haar hoofd tegen zijn schouder. "Ik vind het geen probleem dat je daar dan veel gaat zijn, maar de laatste paar maanden wil ik je echt liever bij mij hebben." Zei ze nog even zacht. Kaylen keek even naar haar Stingray en haalde de motorkap even open. Misschien moest ze er ook maar eens een race wagen van maken, wie weet. Het zag er als een schatje uit. Kaylen keek naar Sofia met de slapende Emma en liep rustig naar haar toe en keek naar Emma. "Jullie hebben een mooie dochter Sofia." Klonk ze nu toch wat rustiger tegen haar en glimlachte kleintjes, streek met haar vingers heel voorzichtig over het hoofd van hun kleine meid. Het was wel een leuk meisje, zeker en vast.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 6, 2014 20:06:11 GMT
Brian + Dominic Hij stapte ook in en de taxi reed weg en veen lachte hij 'ach ja ik ben ook jong geweest he, en Roman en ik waren geen lieverdjes vroeger " Sprak die laggend en keek je aan " er zijn campers daar, je kan daar ook slapen. Dan kan je toch nog even mee genieten en als je je dan erg moe voelt kan je gaanslapen " Sprak die rusitg. Hij zou niet bekenne ndat hij het maar niks vond oom je alleen te laten nu hij wist dat er en kerel was die je om wilde leggen. Maar nee dat zou hij echt niet zeggen. Hij kende je amper, het voelde niet eens nog als familie en hij zou dan nu al een beetje de bezorgde broer gaan uit hangen, nee dat zou die echt niet gaan doen. Hij was niet gek.Hij keek even door het raam naar buiten en keek toen weer naar Victoria. Dominic had siara aangekeken.Liet Brian dit maar niet horen. maar hij knikte even. " Dta zal ik doen, al weet je ook wel dat hele dagen voor mij thuis zitten ook niet te doen is. Maar dan ben ik wel in onze schuur thuis " Sprak die rustig en gaf haar een kus op haar voorhoofd
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 6, 2014 20:23:27 GMT
Victoria O'Connor
Ze lachte even en keek hem even aan.'' Dat geloof ik graag sprak ze en keek hem even in de ogen aan met haar burine ogen. Ja misschien leek e ook wel niet heel veel op Brian, op haarkleur na, wat blond was, overigens niet echt bruin, en flink gekruld was. Ze slikte even en keek naar hem in de ogen, en daarna naar het raam. Wat zou ze hier op zeggen. tuurlijk wou ze wel blijven, maar ze wou nu ook wel naar huis eigenlijk, ze wist het niet echt. Ze dacht daarom duidelijk even na en knikte toen even.'' oke ik ga wel mee, en blijf dar. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik liever naar huis ga.''
Emma+ sofia Sartor
Sofia keek naar domnic en schudde haar hoofd.'' Sorry Dominic, ik eet geen vlees, ik ben vegetarisch. sprak ze rustig. Maar als jou jongens eens lief doen en een klein stukje voor Emma bewaren, zou dat wel fijn zijn. Ik ga haar nu ook niet wakker maken.'' sprak ze kalm en glimlachte even terwijl ze rustig om zich heen keek en haar dochter lekker liet slapen in haar armen. Ze zag hoe Kaylen dichterbij liep en knikte even.'' Bedankt Kaylen.'' sprak ze rustig en keek haar aan voor een momnet.'' kaylen, wil jij anders haar peettante zijn?'' vroeg ze nu ook vrij serieus en merkte dat Emma niet meer echt reageerde op de aanraking van Kaylen, ze sliep veel te diep op dit moment, en woelde dus ook alleen een klein beetje.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 6, 2014 20:35:34 GMT
Siara
Ze keek naar Dominic en knikte lichtjes. "Je hoeft ook niet dagen thuis te zitten, af en toe maar. Zolang je er maar bij bent als het zover is." Zei ze zacht tegen hem en sloot haar ogen even bij de kus op haar voorhoofd, ging op haar tippen staan en duwde haar lippen even op de zijne nu voor enkele seconden en keek hem dan weer aan. "Je mag de geboorte niet missen natuurlijk." Zei ze zacht en streek over zijn wang met een glimlachje. "En je mag heus wel racen en naar de garage gaan bij Brian nu, maar niet dagen aan een stuk. Dan vind ik het allemaal best." Zei ze zacht tegen hem en duwde nog een kus op zijn lippen voor ze hem weer glimlachend aan keek.
Kaylen
Ze keek naar Dom en glimlachte. "Ik kom zo meteen wel." Lachte ze nu en keek dan weer naar Sofia die tegen haar sprak. Ze dacht kort na over haar vraag maar knikte uiteindelijk toch maar. "Tuurlijk." Zei ze met een glimlach tegen haar en keek weer nar de slapende Emma. "Ik hoop dat ze dat verleden acher zich kan laten, maar ze heeft nu 2 goede ouders waar ze vee lsteun van kan verwachten." Zei ze weer met een glimlach en keek Sofia weer rustig aan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 6, 2014 20:39:45 GMT
DOminic + Brian Dominic lchte veen " komt goed Sofia " sprak die rustig en keek weer naar Siara " Ik zou daty moment voor geen goud willen missen "sprak die glimlaegend en gaf je een kus terug en legde wat nieuw vlees op de BBQ. " ik ben ook thuis geen zorgen meis " Sprak die rustig en keek wat naar het vlees. Brian keek naar haar " Ik wil je niet dwingen " De Taxi stopte bij de ingang van Race wars en Brian opende de deur " Als je luever naar huis gaat is het goed snap ik het ook. Ik wil je echt niet dwingen als je je niet goed voeld om mee te gaan " Sprak die rustig en keek naar je " Dus geef de chaffeur je adres maar door en dan spreken we nog wel een keer af oke, rust jij maar eerst even goed uit voordat je te veel gaat lopen. En als er wat is, bel gerust dan stuur ik iemand joun kant op "S prak die glimlagend
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 6, 2014 21:13:34 GMT
Siara
Ze glimlachte naar hem toen hij zei dat hij het voor geen goud wilde missen. "Mooi zo." Zei ze zacht tegen hem en legde haar hand op zijn borst en bleef rustig tegen hem aan staan nu. Ze keek weer naar hoe hij met het vlees bezig ging en dan naar Kaylen en Sofia, waar het blijkbaar toch iets beter mee ging. Ze glimlachte kleintjes en keek weer naar Dom. "Zorg maar dat je vandaag je best doet. Al kan ik me niet bedenken wie jou ooit als heeft ingehaald. Op race wars dan." Zei ze met een plagend glimlachje tegen hem. Ze hield vreselijk veel van Dominic, maar ze zou hem nooit het racen afnemen. Ze wist hoe erg hij er op gesteld was, en hoe erg Brian gesteld was op Dom. Dat had ze ook wel gezien toen Brian zo kwaad op haar was afgestapt op die ene race, dat hij kwaad was dat ze Dom's leven had afgepakt en hem van Brian had afgepakt. Ze schudde haar hoofd even bij die gedachten en slaakte een zuchtje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 8:20:27 GMT
Victoria O'Connor+ Castiel
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment.'' Ik weet ook wel wat het nu is, dat ik naar huis wil, want diep van binnen wil ik blijven.'' Sprak ze rustgi en keek hem aan.'' mijn oude team.'' sprak ze nu ook en stapte toch uit.'' Ik ga dus mee, ik moet geen angsthaas worden omdat hun me toevallig in elkaar hebben geslagen.''sprak ze en begon ook eigenwijs het terrein op te open, en kreeg direct 7 blikken op haar gericht van verderop, haar oude team uiteraard. Al deden die nu niet veel, want raad eens wie er verderop stond? Juist Castiel. En die liep gewoon in zijn trenchcoat, zijn scheve stropdas, en alles. Oke hun wisten ook wel dat hij geeen gevaar zou vormen waarschijnlijk, nu stond hij echt doodstil op zijn plek, en voor zich uit te staren alsof hij op iets stond te wachten.
Sofia+ emma Sartor
Sofia glimlachte en knuffelde Kaylen nu voorzichtig, omdat ze natuurlijk Emma in haar handen had.'' Bedankt Kaylen. Dat betekent echt veel voor mij.'' Sprak ze rustig en keek haar aan, waarna ze nog even kort naar Dominic knikte en nu toch even opstond, en de achterdeur opende en rustig Emma neerlegde en een dekentje over haar heen deed vanuit de achterbank, en toen terug liep naar Kaylen.'' Ik hoop het ook, en dat ze uiteindelijk af leert hem Papa Duccio te noemen. Het liefst zag ik die kerel ook achter slot en grendel, voor wat hij onze meid heeft aangedaan. En enkel omdat hij Emma voor mij aanzag.. Hij kon mij niet krijgen, dus ontvreemde hij haar toen ze klein was uit het ziekenhuis, ze leek dood te zijn, tot ze in een ander kamertje begon te huilen, en hij heeft haar toen ontvreemd.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 14:00:47 GMT
Dominic + Brian Dominic keek haar evebn glimlagend aan waarna hij het vlees weer omdraaide ebn de tang weg legde " ook op Race Wars ben ik nog niet onverslagen hoor, er is niemand op Race Wars die nog nooit verloren hier heeft "S prak die "Aangezien je wel tegen de beste 30 racers rijd van nou pak hem weg de hele wereld " Sprak die rustig waarna hij bukte om een flesje Corona te pakken die op de grond bij de BBq stond. Brian keek Victoria aan toen ze toch besloot om mee te gaan en sloot de duer achter haar.Rustig liep hij het terein met haar op en zag haar Team ook kijken " Zolang je bij Dom in de buurt blijft doen ze je echt niks hoor Bijna iedereen ontloopt Dom hier wel als het kan " Sprak die laggend en liep rustig verder en keek even verbaast toen hij Castiel in het oog kreeg. Wat deed die maskees hier. Er was hier genoeg bewaking dus hij hoefde hier helemaal niet te zijn. Even streek hij door zijn haar maar bestede verder geen aandacht aan hem. Nee straks zat hij de hele tijd aan hem vast, en kon hi jzijn mond wel houden om niet op het Kantoor te verlinken dat hij stiekem nog racete
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 15:18:55 GMT
Sofia+ victoria +Emma +castiel
SOfia keek rustig naar de twee en glimlachte even voor een moment, waarna ze door haar haren streek en nu emma weer rustig wakker werd. Ze maakte even zachtjes geluiden.'' Dag mama.. Tante kaylen..'' sprak ze en wreef een beetje in haar kleine oogjes, terwijl ze wakker werd en om zich heen keek voor een moment. Ze zag al snel Brian lopen en keek zijn kant op, maar waar ze normaal enthousiast op af zou lopen, deed ze dat nu niet omdat ze nog half lag te slapen.'' IS dat papa?'' vroeg ze ook slaperig en wou uit de armen van haar moeder, dus zette Sofia het kleine meisje ook even rustig op de grond. Het ging langzaam maar het kleine meisje rende nu wel langzaam zijn kant op, en keek naar hem.'' Papa?'' vroeg ze dan ook toen ze pal voor Brian stond, en keek hem aan, met haar handjes een beetje uitgestrekt. Victoria keek naar hem en slikte even terwijl ze glimlachte om het kleine meisje wat nu langzaam dichterbij kwam en keek nog even naar Brian.'' Het gaat ook vast goedkomen. Sprak ze rustig en volgde even zijn blik naar Castiel en haalde een wenkbrauw op.'' Ken je die kerel?'' vroeg ze ook aan hem, en Castiel kreeg hem ook in het oog en knikte even naar hem, maar bleef verder stokstijf op de plek staan waar hij nu stond, alsof hij ergens op wachtte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 15:28:36 GMT
Naam: Selene Swann Leeftijd:23 Geslacht: vrouw geschiedenis/karakter:Selene wordt meestal getoond te stoïcijns, ernstig, koud en afstandelijk, terwijl ze zelden glimlacht en staat niet bekend om het bezit van een gevoel voor humor. Ze lijkt nooit te lachen en ze heeft toegegeven dat ze niet ''goed met gevoelens'' is en is beschreven als ''koud alsof ze al dood is''. Ze is meestal 'alles-business', en lijd niet graag. Ze is ook eigenzinnig en koppig, zelfs om een ​​fout, weigert ze om weg te lopen tijdens verdachte activiteiten of tot de taak is voltooid. Dit komt soms een punt waar ze zelfs levensgevaarlijke verwondingen negeert. Selene heeft een nogal scheef rechtvaardigheidsgevoel en een bijna psychotisch lage niveau van empathie voor anderen, zien geen kwaad in het doden van een hele soort. Echter, ondanks haar steenachtige buitenkant, ze is niet helemaal apathisch... Ze geeft veel om degene om wie ze geeft, en als hun gewond raken voelt ze zich vaak wraakzuchtig en al die andere dingen tegenover degene die dat haar vriend of vriendin heeft aangedaan. Selene is Geboren in hetzelfde nest als Victoria, sterker nog ze is haar tweelingzus. Echter de twee zijn na de geboorte al direct gescheiden, Selene is naar een ander gezin gegaan, omdat haar moeder geen tweeling wou, is zij ter adoptie gedaan. Niemand weet dus ook dat zij werkelijk de tweelingzus is van Victoria en dus zijzelf ook niet. Uiterlijk; images2.fanpop.com/images/photos/5300000/Underworld-2003-kate-beckinsale-5346840-1934-1080.jpgRol: Monteur Speelt: Chantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 15:35:59 GMT
Brian + Dominic Hij Liep rustig verder richting de groep en het duurde ook niet lang of hij kreeg ze in het oog. Hij glimlachte even toen hij Sofia in het oog kreeg en niet veel laer zag hij Emma op zich af rennen. Hij bukte entilde het kleine meisje op " het grote meid is het nog geen bed tijd voor jou " Sprak die terwijl hij emma rustig vast hield en om keek naar victoria toen ze begon te praten en vroeg of hij hem kende. Even knikte hij " Het is een collega of zo iets dergelijks van mij "Sprak die en keer weer naar Castiel war hij toen ook maar even naar terug knitke terwijl hij door liep naar de griep en emma Rustig vast hield. Ja hij had sofia en Emma nu 3 dagen bij zich maar hij wilde ze nu al niet kwijt. Dominic zag Brian aan komen " Gozer opschieten over 10 minuten moet je met je Nissan Starte voor een plaats in de kwart finale. Ik hoef 5 mensen na jou dus ik ga er ook zo naar toe " sprak die terwijl hij nog en slok Corona nam. Rustig pakte hij nog een flesje die hij opende en naar Brian bracht. Die even glimlachte hem aan nam en een slok nam. Niet er over na denkend dat hij Emma vast had en no urijden mety drank op en drinken waar je kind bij was niet echt een goed voorbeeld was. Maar hij moest noig veel leren als vader. Hij kon Prima rijden als hij 1 corona op had
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 15:57:24 GMT
Selene Swann Ze reed in haar Honda Civic het terrein van Race wars op. Niet dat ze ging racen, meestal speelde ze show off met haar auto, en probeerde hier en dan eens een autootje te repareren voor de anderen, maar niemand nam haar ooit echt vast aan, door haar karakter leek ze op een vreemde manier iedereen af te stoten. Of althans zij vond haar karakter heel normaal eigenlijk. Ze parkeerde haar auto rustig en stapte uit en rook de geuren van een BBQ maar zou er niet op af lopen ofzo, had ze niet zo heel veel zin in. Ze snoof even terwijl ze uit haar auto stapte, en om zich heen keek voor een moment. Ze zuchtte even terwijl ze rustig om de auto heen liep en een praatje maakte met een paar mensen die ook al snel weer weg waren eigenlijk, door haar eigenzinnige karakter. haar auto; image.lowrideredge.com/f/8486728/lre_1101_16zoom+1996_Honda_Civic+Drivers_Side_View.jpg
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 16:02:08 GMT
Jesse Hij keek op toen hij niet veel later een auto aan hoorde komen redden. alleen toen hij de auto zag en het geluid er bij hoorde klopte het niet in zijn oren. Zoon auto moest vee meer ronken bij het rijden dan dit gepruttel at hij maakte. Rustig stond hij op veegde zijn mond schoon en zag toen pas een meid uit stappen. Even poetse hij izjn handen af en liep toen rustig naar haar toe en keek even naar de auto " je hebt een mooie auto " Sprak die goedkeurend " Alleen het geluid wat er uit komt, dat kan veel meer ronkendan wat het nu doet " Sprakdie rustig, Nee dat aanopassen wasniet moeilijk. Hij wist verrot veel van auto's en zelf reed hij in ee nafstanse Jette. Die natuurlijk gewoon bij de pracht auto's van de rest stond. Brian en Dominic hadden al zo vaak aangeboden ee nauto voor hem te kopen maar dat wilde hij niet
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 16:26:12 GMT
Selene Swann
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment en keek naar haar motorkap en opende die rustig waarna ze een stem hoorde die bij haar kwam en kwam even overeind en keek naar de jongen die bij hen was gekomen en keek haar hem en knikte.'' bedankt'' sprak ze rustig en wou net weer boven de motorkap duiken toen hij nog verder sprak en ze knikte even. Ik weet het.'' sprak ze rustig en keek toen naar hem.'' ik kan het alleen zelf verder niet upgraden dan wat ik nu heb eigenlijk.'' sprak ze en kwam weer uit de motorkap terug, toen ze er weer even in keek.'' Ach ik ben toch meer de show off met mijn auto dan dat ik race.'' sprak ze en keek rond, en zag verderop een auto flink roken, en keek die kant op.'' Ik loop dar zo even heen.'' zei ze abrupt, bracht geen excuus of whatever.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 7, 2014 16:34:14 GMT
Kaylen + Siara
"Maar je verloor toch altijd vrij weinig." Zei Siara zacht tegen Dom en bleef weer wat tegen hem aanstaan. Ze hield van hem, mocht dan toch ook wel? Kaylen glimlachte en ontving haar knuffel rustig. "Als je maar goed zorgt voor Brian, anders weet ik je te vinden." Klonk ze nu best serieus maar glimlachte dan toch weer en lusiterde naar haar. Ze slikte. "Dat is niet prettig." zei ze rustig tegen haar en zuchtte zachtjes. "Ik hoop in ieder geval dat dat nooit bij mijn kind gebeurd later. Als ik er al één krijg althans." Glimlachte ze flauwtjes en keek richting Emma die nu weer wakker werd. "heey Emma." Zei ze rustig tegen het meisje en zag verderop Brian aankomen. Ze hoefde toch niet te rijden gelukkig. Ze streek door haar haren heen en keek weer even naar het groepje. "Kom je zo meteen even mee? ook al ben je dan vegetarisch. Het is niet gezellig als jij er niet bij zit." Zei ze rustig tegen Sofia en keek haar aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 16:35:25 GMT
Jesse Hij luisterde rustig naar je en ving een glimp op van wat je in je motor had zitten. Niet veel later zag hij ook de rokende auto en hoorde je spreken dat je er wel even heen ging " Ik wil wel even voor je kijken, Ik zal niet zeggen dat ik de beste ben. Maar Brian en Dominic hebben nooit over mij geklaagd dus volgens mij zit dat wel goed "S prak die rustig. " waarom race jij zelf niet dan. Volgens mij heb je genoeg PK onder die kap zitten om er een flinke snelheid mee op te bouwen. En anders zitten die PK er zo op " Sprak die rustig en stak zijn handen in zijn broekzak. Nee Jason werd niet snel verliefd. Zijn grote liefde waren de auto's
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 16:53:03 GMT
Sofia + Emma+ Vic
Emma keek naar hem en glimlachte breed.'' ik heb net bij mama Geslapen. Ik ben niet moe meer.'' srak ze en vond het fijn toen hij haar optile en kroop ook helemaal tegen hem aan. Het meisje was eigenlijk een beetje vergeten dat ze jarig was, dacht dat het al de volgende dag was eigenlijk, en daardoor glimlachte ze ook een beetje terwijl ze rustig een duim in haar mond stak en tegen hem aan leunde. Victoria liep rustig mee terwijl Sofia naar beide heren keek en hoorde de woorden van kaylen en knikte nog, waarna ze op stond en naar Brian keek.'' brian..'' sprak ze even en keek met haar ogen naar het bierflesje, probeerde niet boos te worden, hij kon het misschien niet weten maar dit kon niet.'' mag ik ook een slokje papa?'' vroeg Emma rustig.'' Ik heb een beetje dorst.'' sprak ze en Sofia schudde eigenlijk haar hoofd al.'' nee emma, dat is geen drankje voor jou.'' sprak ze en keek naar Brian.'' Emma ga maar even naar de auto, ik moet even praten met papa.'' sprak ze rustig en keek Brian even streng aan voor een moment, maar werd niet boos eigenlijk, al klonk er wel wat irritatie in haar stem.
Selene Swann
ze keek naar hem en knikte nog.'' Doe je best.'' sprak ze en liep al weg eigenlijk voor hij kon antwoorden naar de mensen waar de auto rookte. Het was een teamlid van Victoria waar de auto rookte en ze keek naar har.'' Hulp nodig?'' sprak ze rustig en de meid keek even naar haar, en haalde een wenkbrauw op voor een moment.'' Wauw, Victoria jij hebt snel een verkleedfeest gehad.'' sprak een ander en ze keek hun aan.'' wil weinig zeggen, maar ik heet geen victoria.'' sprak ze haast doods, en de anderen kropen al terug, doordat haar ogen vrij cynisch naar hun keek, en het pistool wat ze zichtbaar bij haar hield, hielp niet echt.'' Nee bedankt, geen hulp nodig. zeker niet van look a likes van onze verrader.'' sprak ze en ze haalde haar schouders op.'' zelf weten.'' sprak Selene ook, en liep terug naar haar auto en keek naar hem.'' Oke, ik word uitgemaakt voor Victoria, wat voor kakker draagt nou zo'n naam?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 17:04:20 GMT
Brian + Jesse Rustig kwam hij bij het groepje staan en leunde tegen de motorkap van de Nissan waar hij zo mee zou racen. " en heb je lekker geslapen bij mama " vroeg die rustig terwijl hij nog een slok nam van het flesje Corona. Hij was er totaal niet van bewust dat dit een verkeerd voorbeeld was. Hij keek op toen Sofia zijn naam noemde. Toen ze naar het bierflesje keek keek ze achter zich. Hij dacht dat er iemand aan kwam maar er kwam niemand dus waarom keek ze die kant dan op. Hij hoorde kort daarnsa Emma Vragen of ze ook een slokje mocht. Even kwam er een glimlach op zijn gezicht. Sofia reageerde gelijk zag hij al en hij zette Emma op de grond " ga maar aan Ome Dom vragen of die wat drinken voor jou heeft " Zei hij en keek Sofia vragend aan toen ze sprak dat zij met hem wilde praten en rustig nam hij nog een slok. Jesse moest even laggen om haar opmerking en ging gauw wat gereedschap en onderdelen halen uit de jetta. Rustig opende hijde motorkap en ging bezig. Hij was net bezig toen ze terug kwam en hij hoorde haar opmerking en keek niet op of om en ging rustig verder " de enige die ik ken met die naam. Altans kennen is niet het goede woord " sprak die rustig " is de half zus van Brian. Die moet hier ook ergens rond lopen. Ik denk dat ze bij Brian is op het moment "S prak die rustig terwijl hj verder sleutelde
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 7, 2014 17:16:17 GMT
Kaylen
Ze keek naar de groep en knikte nog even naar Sofia toen ze richting Brian en Emma ging. Geweldig voorbeeld was het nou ook weer niet voor Emma wat Brian deed. Maar hij leerde het nog wel. Ze zuchtte zacht, zij moest zich er niet mee bezig houden althans. Ze was tante, was toch ook iets leuk? Emma was zelfs haar petekind nu ze ja had gezegd tegen Sofia. Ze streek door haar haren heen en liep naar de stingray waar ze de motorkap open deed en maar weer wat begon te sleutelen met wat ze mee had. Had ze ook iets van bezigheid. Honger had ze momeneel toch niet echt. Hadden de jongens meer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 17:26:34 GMT
Sofia + Emma
Sofia keek rustig naar Brian en toen kort naar Kaylen. Emma rende naar Dominic toe en keek hem even aan.'' Ome dom..'' sprak ze rustig en keek hem ook gewoon aan.'' Mag ik wat drinken?'' vroeg het meisje en keek hem aan.'' Mama zegt dat ik papa zijn drankje niet mag hebben.'' sprak ze rustig en keek naar hem terwijl ze toch onschuldig keek, al zag je wel dat het meisje ergens nog moe was, al wou ze het niet laten merken. '' Wil ome dom straks ook meedoen met theefeestje?'' sprak ze en keek naar hem.'' en misschien wil tante Siara, tante Kaylen mama en papa ook wel meedoen!'' sprak ze en 2keek even rond, werd helemaal enthousiast over haar theefeestjes idee, want Emma was gek op theefeestjes. Al waren de Theefeestjes bij Duccio natuurlijk wel anders. Sofia liep even een stukje weg en keek naar hem voor een moment.'' Brian, je mag van mij best drinken, maar wil je dat niet doen als je je dochter vast hebt?'' sprak ze rustig en keek hem aan. '' Ik zal niet boos worden.'' sprak ze kalm en keek hem aan, terwijl ze met haar ogen in de zijne keek, en die even leken te flikkeren, maar dat was meer schijn
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 18:13:44 GMT
Brian + Dominic Dominic had even naar het groepje gekeken en keek Emma aan die naar hem toe gerend kwam. Hij glimlachte even bij haar opmerking " in de caravan licht nog wel een flesje Fristi " Sprak die rustig " Dan zal ik hem voor je openmaken " Sprak hi jen draaide het vlees even om " En ik denk niet dat ik en papa er vanavond bij kunnen zijn, Aangezien papa en ik het vanavond druk hebben " Sprak die rustig en keek naar je " maar een andere keer kom ik heel graag Emma " sprak die glimlagend.Brian had Emma even nagekeken en nam rustig nog een slok van de Corona en liep met Sofia mee. Hij luisterde naar haar. Waarom deed ze hier zo moeilijk over. De gebeurde verder toch niks. Hij hield rustig het inmiddels lege flesje vast en keek naar je " oke " Sprak die rustig. Waarom deed ze hier nou zo moeilijk over. Maar oke hij zou het niet meer doen. Even keek hij op zijn horloge en keek naar je " Ik moet zo rijden sorry " Sprak die en drukte een kus op je wang en liep richting de nissan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 7, 2014 18:27:52 GMT
Siara
Ze keek naar Emma die naar hen toekwam en moet lichtjes glimlachen bij haar woorden. "Ik en Tante Kaylen zullen er vast wel bij kunnen zijn." Zei ze zacht tegen het meisje en glimlachte klein. Anders sleurde ze Kaylen wel mee. Siara keek naar de jongens die aan het eten waren en keek dan weer naar Dom, drukte een kus op zijn wang. "Ik ga even wat eten en dan ga ik even neerliggen Dom. Mijn buik doet lastig." Zei ze rustig tegen hem en liet hem nu rustig los en nam een stukje vlees van het bord af en at dat rustig op. Zij was toch niet de eerste die vlees had genomen, dus had zij geen last van. Toen ze al weer klaar was liep ze rustig even de caravan in waar ze even ergens neer ging liggen om gewoon te kunnen rusten en haar buik niet van streek te maken. Kaylen sleutelde verder aan de Stingray en keek af en toe op naar Sofia en Brian. Toen hij uiteindelijk naar de nissen liep deed ze de klep van haar Stingray dicht en keek rustig toe. Ze was benieuwd of haar werk goed was geweest aan de wagen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 21:44:31 GMT
Sofia+ Emma Sartor
Sofia keek even naar Brian en zuchte even voor een moment, vooral omdat hij er direct weer vandoor ging. Ze voelde zich ergens van binnen nu wanhopig , ze voelde pijn doordat hij zo abrupt weer weg liep. Kon het hem toch niets schelen dat hij daarmee een verkeerd voorbeeld gaf? of was zij niets waard? ze haalde oftwewel allemaal al rare dingen in haar hoofd. Ze keek hem na toen hij naar de wagen liep en liep zelf terug naar haar mustang, en keek even naar de wagen. God wat had ze zin in racen met de mustang, hem weer even zijn ding te laten doen waar hij goed in was. Ze streek even over de motorkap, en keek daarna naar Dom en de andere, waar haar dochtertje bij stond, al rende die nu naar de Caravan toe en weer naar buiten kwam met een flesje fristi. Ze bleef hier nu zitten, en had gewoon plots de neiging een hotel te boeken, om ergens met Emma heen te gaan, maar het meisje was zo vrolijk, en hoe ze nu naar dominic toe liep met het flesje, om hem hem open te aten maken.. het deed haar glimlachen.. Ze zuchtte even voor een moment, en sloot haar ogen, waarna er een traan uit haar ooghoek kwam zetten, en ze terug trok in haar mustang, omdat ze gewoon even niemand wou zien in directe zin. Ze voelde zich verschrikkelijk. Vooral doordat Brian zo plotseling weg liep. HEt zou gewoon niet meer worden als toen ze elkaaar voor het eerst ontmoette, en misschien was haar hart bedoeld voor een ander. Oh wat was ze tocch onzeker soms. Emma liep naar Dominic en stak het flesje naar hem uit.'' Wil je die openmaken?'' vroeg ze ook netjes en stak hem naar hem uit, met een hoopvolle blik.'' wat gaat papa doen?'' vroeg ze ook nieuwsgierig, omdat ze niet wist wat hij nou met de auto ging doen.'' Gaat papa weg zonder doei zeggen?'' vroeg e dus ook, ietsjes met een verdrietige ondertoon eigenlijk.
Selene Swann
Ze keek naaar hem en leunde een beetje tegen de zijkant van de civic.'' Oh je kunt allemaal wel namen roepen, maar ik woon nog niet zo lang in deze omgeving, woonde eerder altijd in het noorden van Canada, niet hier.'' Sprak ze rustig en keek haar aan.'' ik ben hier om mijn ouders te vinden, ik schijn geadopteerd te zijn.'' sprak ze rustig, geen idee waarom ze het zei eigenlijk, al waren alle woorden die ze sprak eigenlijk bussiness gerelkateerd en verder niet. Ze zuchtte even voor een moment en keek hem daarna aan.'' Echt sommige mensen zijn zo idiioot, zoals die meiden daar.'' sprak hij en wees naar het team van Victoria.'' Ze kijken nog steeds naar me en ik houd er niet van als mensen zo naar me blijven staren.'' sprak ze en pakte haar pistool even uit de halter, en bekeek het even.'' Ach iedereen denkt dat mijn schatje geladen is.'' sprak ze rustig over het pistool.'' Even tussen jou en mij, voor je ook gillend weg rent omdat je zo nodig denkt dat ik je neer ga knallen, nee hij is niet geladen. Alleen op de schietbaan, wat ik puur doe voor de hobbie. Hekel aan agentjes. Ze willen zo graag de wet volgen, en daar houd ik niet van.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 21:55:37 GMT
Brian + Dominic Hij zag Kaylen aan komen lopen en glimlachte even " Hijs mooi geworden " Sprak die " Dankjewel " Sprak die glimlagend " Wil jij hem nog even snel nakijken en alles verversen dan ga ik Emma even gedag zeggen. Ik weet niet of e al slaapt als ik terug kom, en dan wil ik der niet wakker maken " sprak die en liep bij haar weg. Toen die langs haar liep kneep die even zachtjes in haar schouder naar Emma en dominic Waar Dominic net het flesje aan pakte hem open maakte en hem terug gaf "Alsjeblieft meis"S prak dominic glimlachend en keek op toen Brian aan kwam lopen " als je nu niet weg gaat mag je niet meer starten he " sprak die waarop Brian knikte " Ik kom Emma even gedag zeggen "sprak die en hurkte voor Emma neer " Ik ben straks weer terug ja " Sprak die waarna hij Emma een kus op haar wang gaf en haar door haar haar aaide. Waar was Sofia nou heen ? Even keek hij om zich heen. Dominic had opgekeken toen Siara zei dat ze even ging liggen en had haar een kus gegeven " is goed lief slaap lekker "Sprak die rustig
Jesse rustig bleef hij bezig onder de motorkap en luisterde wel naar wat je zei. Hij keekeven op toen je sprak over een pistool en pakte ondertussen ook een ander stuk gereedschap. Even moest hij laggen toen je sprak geen vrienden te willen worden met een agent. Wijselijk hield hij zijn mond dicht en ging rustig weer verder " Pas maar op met je wapen er loopt hier genoeg bewaking rond. Ik heb ook al ee nFBI agent gezien " doelend op castiel. Rustig kwam hij onder de kap vandaan en veegde de handen aan zijn broek af " Start eens ik wil ff luisteren " Sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 7, 2014 22:03:07 GMT
Kaylen + Siara
Ze glimlachte even bij zijn woorden. "Ik heb er mijn best aan gedaan." Zei ze rustig en knikte even. "Ben al bezig." Zei hij rustig en tilde de motorkap op en controleerde alles even en ververste de tanken. "Die is in orde." Zei ze zacht tegen zichzelf en sloot de motorkap weer en keek om naar Brian die nu gedag ging zeggen tegen Emma. Op het kneepje in haar schouder had ze even vriendelijk geglimlacht. Ze wist wel dat ze hem sowieso om de nek ging springen als hij deze race won met de nissan. Ze wachtte rustig op hem nu en keek naar hem. Siara had zijn kus nog ontvangen en bleef nu rustig liggen in de caravan en sloot haar ogen rustig. Ze was nog maar een maand of 2 maand zwanger en het viel haar nu al zwaar. Ze voelde zich nogal misselijk, maar dat zou wel verbeteren als ze wat had neergelegen, hoopte ze althans. Ze had namelijk heel erge kostneigingen momenteel, ook al wist ze dat dat normaal was.
|
|