Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 22:16:43 GMT
Emma Sartor
Het kleine meisje keek naar hun Dominic en nam dankbaar het flesje aan en begon rustig te drinken, terwijl ze haar vader zag.'' papa!'' sprak ze blij en knuffelde hem even.'' waar gaat papa heen?'' sprak ze nog steeds nieuwsgierig, terwijl ze haar tanden aan de bovenkant van het flesje zette en hem aan keek.'' en gaat papa nog een keertje rijden met mij? mama zei dat jou auto heel snel was.'' sprak ze nog en voelde hoe ze door haar haren geaaid werd en glimlachte vrolijk, terwijl ze om haar heen keek om ze haar moeder nog zag, maar ook het meisje zag haar niet zo snel.'' waar is mama?'' vroeg ze ook rustig aan Dominic en Brian.
Selene Swann
Ze schudde even haar hoofd op zijn opmerking en stak het weer terug in de halter.'' Ik ben al een keer opgepakt wegens wapenbezit, maar nu heb ik een vergunning, dus kunnen ze me niets meer maken. Geen zin om weer een aantal maanden in de cel te zitten eigenlijk.'' sprak ze en streek door haar zwarte haren heen, en keek met zijn bruine ogen in de richting van Jesse, die even zou of ze hem wou starten.'' Sure. Geen probleem.'' sprak ze en liep om de wagen heen naar de bestuurderskant en stapte in, waarna ze de wagen rustig startte en hem aan keek, om te kijken wat hij er van vond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 22:27:15 GMT
Brian + Dominic Brian keek Emma aan " Ik ga snel een keertje met je rijden meis maar ik moet nu echt gaan anders mag papa niet starten " Spra kdie en gaf emma nog een kus op der voorhoofd en keek dom aan " pas je op ze " Waarop dom knikte en brian weg liep. Hij kee kvic aan " Stap in xzou ik zeggen als je mee wilt ik kom er aan " sprak die rustig en keek nog even naar de auto's en zag Sofia in de auto zitten. Hij liep er heen en opende de deur en zag dat je het moeilijk had " Wat is er " Sprak die en hurtke naast je neer terwijl hij naar je keek en zijn hand op je been legde. ' je weet toch dat ik verdomd veel van je hou Sofia, van jou en Emma "Sprak die glimlagend
Jesse Hij luisterde naar je en hoorde hoe je niet veel later de motor staerte. Ja dat klonk ee nstuk beter " klinkt dit niet beter ? " vroeg die rustig aan je terwijl hij de kap weer sloot en naar je keek terwijl hij zijn handen schoonmaakte aa nzijn broek "ik kan je straks wel voorstellen aan Victoria, brian, sofia, emma, dominic, kaylen en siara als je wilt " Sprak die rustig en sloot zijn gereedschapskist weer
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 7, 2014 22:39:40 GMT
Sofia + Victoria
Victoria twijfelde voor geen moment en strompelde naar zijn auto op de krukken en stapte in, en legde de kruk maar even aan de kant. Sofia keek naar hoe de deur open ging en zag Brian en glimlachte even, terwijl ze even een tran uit haar gezicht wegveegde.'' ik ben gewoon verdomd onzeker Brian.'' sprak ze en keek hem aan.'' ik weet dat jij veel om ons geeeft, dat je er wel voor ons wil zijn, maar doordat je net zo abrupt weg liep.. tja je kent me, ik ging rare dingen denken die misschien wel helemaal niet waar zijn.'' sprak ze en slikte even.'' maar hup, rijden jij.. laat me ander denken en win die race voor ons..'' srak ze en slikte even de tranen weg en drukte haar lippen even op de zijne.
Selene Swann
Ze keek naar hem en sloeg nu de motor weer af en stapte uit.'het klinkt inderdaad lekkerder, bedankt.'' sprak ze even en keek hem aan.'ho ho ho.. niet te hard van stapel lopen, ik wil best de rest ontmoeten, maar ik wil eerst eens weten met wie ik te maken heb voor ik met een stel vreemden en een kakker ga ontmoeten.'' sprak ze en over kakker had ze het vooral over victoria, nee ze had echt niets met die naam en dat liet ze ook wel merken.'' Ik ben Selene.'' Sprak ze rustig en keek hem aan, gaf verder geen achternaam, had niet veel nut vond ze ook, want als iemand haar achternaam had was verraden natuurlijk een stuk makkelijker, mocht deze kerel ooit bij de politie komen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 7, 2014 22:45:18 GMT
Brian + jesse Hij luisterde naar je en kneep zachtjes in je been " we zullen nu nooit meer gescheiden worden Sofia "Sprak die glimlagend en gaf haar een kus terug en stond toen op "Ik hou van je "sprak die waarna hij naar de auto liep en de duer opende e ninstapte en hij keek Vicotira aan " hopelijk krijg je niet te veel last van je been, al is het 500 mijl recht door " Sprak die rustig waarna hij weg reed. Hij stopte nog even bij Jesse waar hij het raampje liet zakken en eigenlijk geen aandacht bestede aan het meisje wat bij hem stond "wil jij de Jetta even nakijken. Kaylen zou naar de Race kijken en ik rij tussen door nog een keer met de Jetta "S prak die waarop Jesse Knikte en brian gas gaf en weg reed
Jesse Hij lachte even en keek op toen hij een auto aan hoorde komen en zag dat het Brian was. Rustig luistyerde hij en knikte even " Doe ik man, veel sterkte straks " Sprak die en klopte nog even op de dak van de auto waarna de auto weg reed en hij weer naar Selene keek " ik ben Jesse, die jongen in de auto was Brian, ik werk voor hem. Het meisje er naast was Victoria. Een half zusje of zo ik weet het niet precies " Sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 8, 2014 6:11:27 GMT
Siara en Kaylen
Kaylen bleef rustig bij de nissan staan en knikte even naar Vic toen die ook in de wagen instapte. Waar was Brian nou weer gebleven. Ze keek rond enzag hem bij Sofia staan waardoor ze met haar ogen rolde. Net toen ze hem wou roepen kwam hij toch af en ging zij rustig aan de kant zodat hij kon wegrijden. Ze liep rustig richting de startlijn en keek naar de wagen van Brian. Ze had er echt haar werk in gestoken. Sommige mannen hadden haar al zelfs op oog om haar voor hen te laten werken. En ze zouden het waarschijnlijk ook voorstellen als Brian zou winnen, laar ze zou sowieso nee zeggen. Als monteur van Brian was ze gelukkig, en dat zou ze blijven ook. Siara kroop een beetje ineen en probeerde in slaap te vallen wat niet bepaald goed ging. Ze stond uiteindelijk maar op toen ze wat omhoog voelde komen en nam snel een emmer zodat het niet op de grond was. Ze zuchtte en ging weer wat liggen terwijl ze de emmer bij zich hield. Zwangerschappen...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 11:51:19 GMT
Sofia + Emma
Sofia keek naar hem en glimlachte even terwijl ze nu rustig naar hem keek en uit de mustang stapte. Ze keek even naar Emma die rustig uit haar flesje aan het drinken was en duidelijk stoepkrijt uit de mustang had gepakt uit haar tasje en daarmee tekeningen aan het maken was op de grond. Ze was wel iets van de caravan weg, en zette haar flesje weer weg om rustig verder te tekenen. Ze glimlachte even en keek naar haar meisje die grinnikend naar de tekening keek op de grond. Sofia stond op en liet haar maar even, het zou vast wel goed gaan. Het meisje zat tenslotte niet op een weg waar direct auto's langs moesten. Het ging ook goed tot dat een van de team leden van victoria zich ermee begon te bemoeien, want tja, voor dom zou het kleine meisje nu net niet te zien zijn. De dame stootte " per ongeluk" het flesje nu om over de tekening van Emma heen stootte."oeps Sorry. " sprak het meisje en in de ogen van Emma kwamen langzaam aan tranen te zitten."dat was een tekening voor mama en papa.."sprak ze verdrietig tegen het meisje wat nu ook weer lachend weg liep, en emma verdrietig op haar plekje bleef zitten.
Victoria + Selene
Victoria keek naar brian en lachte even." Brian, als ik dit al niet eens kan overleven, dan komt het nooit meer goed met me, maak je maar geen zorgen." Sprak ze rustig en keek hoe hij iets tegen Jesse zei, en fixte zelf even haar aandacht op het meisje erbij.Ze keek ect even alsof ze een spook had gezien. "Brian.. Zag je dat?" Sprak ze en keek nog even om." Alsof ik naar mezelf kijk alleen dan met een leren pakje en zwart haar.."Sprak ze stom verbaasd. Selene was even eens verbaasd, echter die liet het veel minder merken eigenlijk, die bleef behoorlijk droog staan en luisterde naar Jesse." Mmm.. die jongen lijkt oke maar als dat die Victoria kakker is, lijkt ze wel verdomd veel op mij. Het is dus waar, jij hebt ergens op de wereld een look a like van jezelf rondlopen. Grappig dat ik die nu tegenkom. " sprak ze en luisterde naar de rest wat hij zei."Nou, ik heb nog geen vaste mensen, niemand wil me hebben, ook al kan ik aardig wat." Sprak ze en knikte even." Maar zal ik me dan op jou aanraden maar kijken of ik nog kan starten vanavond? "
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 13:36:13 GMT
Brian + Jesse Jesse had de auto even nagekeken en keek Selena aan toen ze weer begon te praten " Dus jij wilt zeggen dat er nog iemand op de wereld loopt die er zo uit ziet als mij ? " sprak die en keek even naar zijn handen en keek je toen weer aan " Brian en Dominic zoeken altijd mensen voor hun Garage. En allemaal stuk voor stuk hebben ze hun eigen specialiteiten met de auto's "S prak die rustig. Brian haar even raar aangekeken toen ze het zei " Sorry ik heb niet goed op haar gelet " Sprak hij eerlijk en stopte de auto aan de startt. Hij keek naast zich en herkenjde de jongen. Het was een oud racer van Braga. De man vroeg of ze er klaar voor waren. Zijn tegenstander knikte en hij zelf liet de moter even flink ronken als teken. Het publiek begon te joelen toen de man begon af te tellen. Bij go en dat hij zakte gooide Brian de auto in de eerste versnelling trapte het gas in en een paar seconde later gooide hij hem al in de tweede versnelling. het was maar 500 Mijl 9 seconden in de nissan. Halverwege zag hij dat de ander zijn Nitro gebruikt. " Te vroeg jongen " Sprak die tegen zich zelf. Toen 1 seconde later drukte hij de zeine aan. Ze waren net achter de auto en Brian gooide zijn neus tegen de achterkant van de andere auto waardoor die begon te tollen en Brian scheurde over deFinish. ze waren door naar de kwart finale. Heerlijk zoon evenement van 3 dagen. Morgen waren dan de halve finales en de dag er op de finale. Hij hield van dit evenemet. Hij ging langzamer rijden en rustig draaide hij de auto en reed terug naar de huldeging. Daar zou hij het papiertje krijgen dat hij door was naar de volgende ronde
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 13:58:56 GMT
Victoria+ Selene
Victoria schudde even haar hoofd.'' ach het zal allemaal wel.'' Sprak ze rustig en probeerde zich maar op de race te concentreren, vond het wel fijn bij Brian in de wagen te zitten, al vond ze het natuurlijk fijner om zelf achter het stuur te zitten natuurlijk, maar dit was ook wel fijn. Ze glimlachte en keek na de race naar brian, besloot onder het rijden even niets te zeggen, al vond ze het inderdaad wel vermakelijk van de man die zijn nitro te vroeg gebruikte. Brian wist gelukkig goed wanneer hij het moest doen en ze was toch wel trots op hem. Ze glimlachte toen de ander begon te tollen en toen hij eenmaal over de finsih kwam knikte ze even.'' gefeliciteerd Brian.'' sprak ze en porde hem even zachtjes.'' maar echte concurrentie had je natuurlijk nu niet echt nu ik niet mee reed.'' sprak ze en lachte even voor een moment. Victoria keek naar Jesse en knikte even.'' misschien dat ik eens na ga vragen, al werk ik liever voor een vast iemand, odat ik de auto op en top ken, dan werkt prettiger, snappie.'' sprak ze rustig en knikte toch even.''Maar ja, als die wetenschap klopt loopt er ergens op de wereld nog een Jesse rond, of in ieder geval een flinke look a like.'' sprak ze en streek door haar haren.'' maar zal ik me nog opgeven?'' vroeg ze nogmaals aangezien Jesse daar niet echt een antwoord op had gegeven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 14:07:24 GMT
Brian + jesse Hij stapte ook uit de auto en kreeg een boze blik van de andere racer. even fronste hij en glimlachte even naar victoria" Dom is der ook nog he " Sprak die laggend en kreeg de papieren aangerijkt en pakte ze aan. Mooi dat was in elk geval al binnen " Stap in zou ik zeggen dan gaan we terug naar dom, ik moet straks nog met de Jetta racen " Sprak die rustig en opende zijn deur al weer. Jesse luisterde rustig naar haar " Ja dat snap ik. Maar dat gebeurt bij ons ook. Dominic is het best als die met Dodge kan werken en Brian heeft dat met Nissans. "S prak die rustig. en lachte even " misschien onmoet ik me zelf dan ooit nog eens "{ Sprak die glimlagend en knikte even " Lijkt me geen probleem er ord straks geraden om geld en eigendoms papieren dus waarom niet. Brian rijd dan ook mee met een gewonen Jetta "Sprak die ursitg
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 8, 2014 14:58:31 GMT
Kaylen
Ze keek naar de race en was heel blij toen Brian had gewonnen met de nissan. Sommige keken naar haar, ze hadden haar natuurlijk al vaker gezien bij Brian en hoe zij zijn wagens altijd controleerde. "Wat?" Vroeg ze dan ook aan diegene die keken en ze kreeg al meteen de vraag om Brian te dumpen en voor die persoon te gaan werken. "Even denken, nee." Sprak ze en keek hem pissig aan. Zo gek was ze niet, ze hadden zelfs een stuk of 5 monteurs. Dat ze gewoon hun werk eens beter deden of beter auto's kochten. Ze draaide hen haar rug toe en liep weer naar het groepje. Ze was niet gek, en daarbij was ze blij dat ze bij Brian in de buurt kon zijn. Ze zag Emma zitten met traantes in haar ogen waardoor ze naar het meisje toeliep. "Hey, wat is er Emma?" Vroeg ze zacht aan het meisje en ging naast haar zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 15:42:27 GMT
Victoria+ Selene
Victoria lachte even.'' oke, misschien dat hij inderdaad concurrentie bied. '' srak ze en bleef rustig zitten toen hij weg ging, en zag hoe hij terug kwam en glimlachte even over hoe de man boos had gekeken naar brian. leuk gezicht om te zien , hoe iemand zich zo kon ergeren aan een ander.'' Heey, ik zit nog, waarom zou ik überhaupt uit de auto klimmen? mm?'' sprak ze en lachte even voo een moment.'' Dan ga ik niet mee hoor Brian, ik denk dat ik zometeen even ga liggen, mijn been doet lastig.'' Victoria keek naar hem en lachte even voor een moment.'' Wie weet, maar het kan ook zijn dat die in China woont hoor.'' sprak ze en keek hem even aan, en hoorde zijn woorden daarna aan en schudde haar hoofd even.'' mm dan doe ik niet mee, ik houd niet van dat soort races.'' sprak ze eerlijk.'' Dan blijf ik liever aan de kant, en soms saboteer ik wagens, al doe ik dat vanavond niet.'' sprak ze en kek hem aan.'' Doe ik alleen als ik echt wraak wil nemen op iemand, en op dit moment zou ik niet weten op wie ik wraak moet nemen.'' sprak ze rustig en streek nog even door haar zwarte haren.
Emma Sartor
Ze keek naar KAylen die dichterbij kwam, en de fristi droop langzaam tussen haar benen, en nu stond ze pas op en keek naar Kaylen.'' Die vrouw heeft mijn tekening verpest.'' sprak ze verdrietig, en wees naar de vrouw die nu weer aan het kletsen was met de andere ex teamgenoten van Victoria. Ze bleef huilen en keek naar het verweekte stoepkrijt wat er lag, en naar de tekening die helemaal aan het verdwijnen was.'' Ik had zo mijn best gedaan voor papa en mama...'' sprak ze en kroop een beetje tegen Kaylen aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 15:52:04 GMT
Brian + jesse Brian hij lachte even " Sorry ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd " Sprak die laggend en stapte in. Rustig reed hij terug naar de groep waar hij uit stapte. Hij had eigenlijk weinig zin de Toyota te rijden. Hij keek om zich heen en zag DOminif wel, maar waarom was Emma daar niet bij. emma kon toch niet zomaar weg zijn. Dominic zou op haar passen. Even streek hij door zijn haar, maar ook Sofia zag hij zo snel niet meer. Jesse lacht even " ik wil me zelf wel eens zien met spleet ogen "s prak die laggend enluisterde rustig naar je "A ls je maar van onze auto's afblijft " Sprak die en keek je aan " ik ga even kijken wat Brian heeft gedaan en nog even wat eteb. Ga je mee dan kan je hun leren kennen. Het is gezellig " Sprak die rusitg en pakte zijn gereedschapskist op
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 8, 2014 15:56:45 GMT
Kaylen
Ze keek anar de tekening die nu aan het verdwijnen was en keek dan weer naar Emma. "Wat erg voor je meisje, zo'n gemene vrouw." Zei ze zacht tegen haar en keek even naar de vrouw waar ze naar wees. Ze sloeg haar armen een beetje om Emma heen en keek naar de tekening. "Weet je nog hoe de tekening eruit zag Emma? Of weet je dat niet meer zo goed?" Vroeg ze rustig aan haar en keek haar rustig aan. Ze wiegde haar ietsjes heen en weer en keek weer kort naar de vrouw. Zo harteloos om dat te doen bij een kind was ze ook niet. Ze vond het zelfs erg voor het meisje die nu zo aan het huilen was om haar tekening. "Als je het nog weet wil ik wel helpen met een mooie tekening te maken voor jou mama en papa." Zei ze nog even rustig en glimlachte een beetje. Als Brian haar zou vragen de toyota te rijden zou ze alsnog wel gaan. Als hij echt niet wou dan. Ook al had zij weinig race ervaring en zou ze zich behoorlijk belachelijk maken waarschijnlijk als ze zou verliezen met de wagen die zij op had geknapt. Ze zuchtte bij die gedachte en keek dan weer naar Emma, wachtend op haar antwoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 16:17:07 GMT
Selene + Victoria + Sofia
Selene Knikte even rustig.'' Ach misschien ben je dan wel een stuk knapper.'' sprak ze misschien botter dan bedoeld was, want ze bedoelde het als grapje eigenlijk, maar zo kwam het er bij haar niet echt uit. Nee want Selene was gewoon niet goed met gevoelens, en ook haar eigen gevoelens uiten was moeilijk voor haar. Lachen deed ze dus bijna nooit en nu ook niet, ook al maakte hij een grapje. Ze vond het wel grappig, maar je las het gewoon niet van haar gzeich af. Ze keek naar hem.'' Ga jij voorop dan.'' sprak ze rustig en keek even naar haar dashboard kastje en pakte het andere wapen er even uit en deed die in de andere halter, onder haar lange zwarte jas die ze aantrok.'' En oh, ik laat jullie auto's wel met rust, niemand heeft ooit wat verteld dat ik jullie moest saboteren. en op Race wars doe ik dat over het algemeen ook niet, want dit is niet echt een soort race om dat op te doen vind ik.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Nou zullen we mar dan?'' Victoria keek nog even naar Brian en glimlachte even naar hem.'' het maakt ook niet uit, Brian, mijn grote broertje.'' sprak ze plagend en toen ze er waren stapte ze uit en liep ze rustig de caravan in en ging even liggen door haar been. Sofia stond tevens rustig bij haar mustang, de vleesgeur maakte haar wat misselijk, en daardoor was ze liever momenteel wat alleen. Ze had het incident met Emma niet gezien, er waren hier genoeg volwassenen, dus Emma zou vast wel in de gaten gehouden worden.
Emma Sartor
Ze keek naar haar en slikte even vor een moment en keek nog naar de vrouw , maar toen weer naar haar tante en kroop een beetje tegen haar aan.'' maar mijn krijtes zijn ook nat..'' sprak ze en inderdaad, ook haar stoepkrijgt zat helemaal onder de fristi, dus dat kon ook niet meer gebruikt worden.'' Ik kan dus geen tekening meer maken voor papa en mama, mijn kleurpotloodjes liggen thuis bij papa..'' sprak ze en keek haar even aan. Haar tranen liepen nog zachtjes over haar wangen heen en keek haar aan, maar echt vrolijk, nee dat was het meisje momenteel niet echt.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 16:23:19 GMT
Jesse + Brian + Dominic Jesse keek haar even laggend aan "zou zo maar kunnen "Sprak die rustig en knikte even " Ik vind dat je van een ander zijn auto af moet blijven " Sprak die en knitke even en draaide zich om. rustig begon hij te lopen naar waar de groep zat en knikte even naar Dom die hun in het oog kreeg. Dominic zag jesse met een meisje hun kant uit komen. Zou Jesse nou een keer verkering hebben. Dat zou een keer tijd worden. Even knikte hij terug naar jesse terwijl hij klaar vlees op het bord legde. Brian lachte even om de opmerking vanVictoria en zag toen Sofia staan. Rustig liep hij er heen en sloegzijn armen rond haar middel " hey liefje 'sprak die en legde haar hoofd op haar schouder en gaf der een kus op der wang " Zou jij niet voor mij in de Toyota willen rijden straks " sprak die rustig " Ik weet niet zo goed hoe Kaylen haar race ervaring is " Sprak die rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 17:36:02 GMT
Sofia+ Selene
Sofia zag hoe brian op haar af liep en glimlachte even en stond even om van de motorkap zodat haar lichaam echt helemaal tegen het zijn zou liggen en glimlachte even voor een moment.'' Heey lief.'' spak ze ook teug en voelde de kus op haar wang, en glimlachte even terwijl ze over zijn woorden nadacht.'' Lijkt dat je wel slim Brian?'' sprak ze rustig en keek hem even in de ogen aan.'' KAylen zei dat het misschien mis kon gaan en dat Emma mij dan kwijt was..'' sprak ze eerlijk en keek hem een beetje aan zover dat kon.'' natuurlijk wil ik wel, ik ben blij dat je mij vertrouwd, maar ik wil er wel voor jou en Emma kunnen zijn de rest van mijn leven, en ik ben jou Toyota helemaal niet gewend.'' sprak ze rustig en glimlachte even en beetje en legde haar handen zacht op zijn kont neer, kon haar echt niet schelen dat Kaylen het nu zag eigenlijk, waarom wist ze niet, want eerder deed het haar wel iets. Victoria liep rustig met Jesse mee en knikte even.'' IK blijf er vanaf, tenzij ze mijn gelifdes of vrienden iets doen, dan heb je werkelijk een verkeerde aan me.'' sprak ze rustig en keek naar hem, en toen naar de man die deze kant op keek, en knikte even kort naar hem, waarna ze rustig met hem mee liep, en naar de anderen ekeek, al keek ze toch iets raar naar het achterhoofd van Brian.'' Hebben jullie een agent in jullie midden?'' siste ze even een beetje naaar Jese, aangezien dat achterhoofd haar wel heel bekend voor kwam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 18:27:24 GMT
Brian + Jesse + dominic Rustig hield hij haar tegen zich aan en streek zachtjes over haar rug en door haar haar terwijl hij naar haar luisterde. " Ik ke nde Toyota ook niet en Kaylen kent hem ook niet. Oke wij hebben er bijde in gereden maar dat was om dat ding ergens heen te krijgen niet als race " Sprak hij terwijl hij naar je keek " Dood ga je niet zomaar, als jij je eigen race team had moet je goed zijn, dus dan krijg je niet zomaar een ongeluk liefje " Sprak die en drukte zachtjes zijn lippen even op de jouwe en keek je toen glimlagend aan " waar is Emma eigenlijk licht die al weer op bed " Vroeg die rustig en zag Dominic knikken naar iemand en keek om. Het waren Jesse en dat meisje. Victoria had gelijk ze leek echt op haar. Jess keek haar even aan " Hier worden geen mensen vermoord we zijn racers geen Criminelen " Sprak die rustig en hoorde haar vraag. Wat moest hij hier op zeggen. Het was Brian zijn geheim. Hulpzoekend keek hij naar Dominic die toen hun kant uit kwam lopen " en Jesse wie heb jij mee gebracht "S prak die rustig en keek de twee aan en keek toen even alleen naar het meise " Ik ben Dominic " sprak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 18:48:40 GMT
Sofia + selene
Sofia keek naar hem en glimlachte evn.'' maar ik reed altijd in de mustang.'' sprak ze rustig en glimlachte even.'' maar omdat jij het bent liefje, il ik het wel doen.'' sprak ze en ontving zijn kus rustig.'' we waren de beste van italie, dus dat moet wel goed komen.'' sprak ze en legde haar hoofd rustig tegen zijn borst en hoorde zijn vraag over emma.'' nee die wou met haar stoepkrijt spelen, dus die is even daar achter de caravan met haar stoepkrijt aan het spelen. Zodat ze gerust kon spelen zonder dat er auto's aan kwamen.'' srpak ze rustig en volgde zijn blik even naar het andere meisje.'' heeft je zusje haar haren geverft?'' vroeg ze ook geoown rustig aan Brian. Selene keek naar hem en snoof bij zijn eerste opmerking.'" Denk je werkelijk dat ik mensen vermoord?'' sprak ze rustig en stopte nu en keek hem toch enigszins koud en toch kwaad aan. Ze hoorde een stem en keek even naar Dominic.'' Dat kan jou niets schelen wie ik ben, ik houd er niet van om een moordenaar genoemd te worden.'' sprak ze en keerde zich ook gewoon om, en liep terug in de richting van haar civic.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 18:55:24 GMT
Dominic + Jesse + Brian Brian luisterde naar je en schudde zijn hoofd " nee ik weet niet wie dat is. ze was voor mijn race ook al bij Jesse "S prak die en hoorde wat je sprak over Emma " ik denl kdat het bedtijd is. De losse races zijn ondertussen begonnen het is 10 uur. " sprak die rustig " De toyota start als laatst voor vandaag. Dominic was ook door. jesse keek haar met opgetroken wenkbrauw na. Dat was een pittig type. even keek hij Dom an die zijn schouders op haalde " niet te veel van aantrekken. zulke mensen willen aandacht. Zijn lief voor je als ze je een gunst bewijzen en dan kan je weer oprotten " Sprak die en liep terug naar de BQQ. Jesse keek nog even om en liep toen ook met DOminic mee
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 19:20:34 GMT
Sofia+ Selene
Sofia keek even naar hem en zuchtte even.'' Ze moet ook zo op bed, maar ik word een beetje misselijk van de geur momenteel, dus ik wil even een beetje bijkomen, en dan gooi ik onze kleine meid wel op bed.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' tenzij jij het zometeen wil doen als ik met die Toyota van start ga?'' sprak ze rustig en keek hem evn aan, en haalde even een hand over zijn wang heen, zachtjes en elegant.'' Ik houd van je Brian, en ik ben blij dat mijn hart al die jaren op je heeft gewacht, dat ik je die avond weer vond, al was ik opgepakt.'' sprak ze rustig en keek hem rustig aan terwijl haar groene ogen iets sprankelde. Selene keek om en liep ook terug, en keek in de ogen van Jesse voor een moment en ging voor hem staan.'' Ik loop weg, nieuw voor mij eigenlijk..'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' je sprak over een Jetta, Nou die zul je de eerste tijd maar moeten reapareren.'' sprak ze enkel en haalde haar werkende pistool uit de halter\, en schoot twee banden direct lek.'' Zo saboteer ik. '' sprak ze en snoof nog enkel, deed het wapen terug in haar halter en een klein grijnsje lag rondom haar lippen.'' Tot ziens Jesse, en ik heb liever je chinese versie geloof ik.'' sprak ze bot en koud, en nu liep ze wel terug naar de civic en stapte direct in.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 19:31:26 GMT
Brian + Jesse Brian luisterde rustig naar de woorden die ze sprak " Ik snap het meis "Sprak die glimlach en gaf der een kus op der voorhoofd " Ik leg der strakjes wel op bed "s prak die en glimlachte bij je woorden " Ik hou ook heel veel van jou Sofia echt waar " sprak die en streek een pluk haar uit je gezicht. Toen hij de schoten hoorde liet hij haar gelijk los en trok zelf ook zijn wapen. Het was het meisje wat net de hele tijd bij Jesse was en schoot nu zijn banden lek. Hij zag haar lopen naar een Civic. en een wapen dragen en eigendommen vernielen, daar kon je voor gepakt worden. Als het nou bij een ander was geweest deed hij niks. Maar dit waren zijn vriende nzijn team. Hij richte zij nwpen op haar banden en schoot er ook twee lek. Hij keek sofia even aan en liep naar de civic toe. Jesse keek naar haar toen ze terug kwam lopen hij keek naar je terwijl je de banden lek schoot " Ja ik misschien ook, die zou niet eerst nadenken voordat die je smoel zou verbowuen "Sprak die en zag dat Brian ook al gereageerd had. Ook zag hij dat Dom duidelijk niet blij was met deze handeling van Brian
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 19:58:48 GMT
Selene + Sofia
Selene stapte direct weeruit en keek naar Brian, terwijl ze duidelijk niet blij was, dat zag je direct.'' Dat dacht ik al.'' sprak ze rustig en keek Brian Furieus aan, terwijl haar bruine ogen in de zijne keken.'' Komt meneer me weer arresteren, net zoals die keer dat mijn pleegouders vermoord waren? Mijn pleegzusje en broertje dood waren gemaakt, en ik onder het bloed zat? ik was 16, herriner je het nog? jullie dachten dat ik mijn familie veroord had omdat ik erachter kwam dat hun mijn oduers niet waren. Hoe ik 4 jaar in de cel heb gezeten op een valse aanklacht!'' sprak ze en moest moeite doen niet op Brian te schieten.'' De dader loopt nog steeds vrij rond, odat volgens jullie alles naar mij leidde!'' sprak ze en snoof even.'' en als je me nu ook weer op wil pakken ga je gang, zie of het mij wat kan schelen!'' sprak ze en draaide zich om, en moest moeite doen momenteel om haar tranen te bedwingen. Tranen die je niet snel zag bij Selene, maar nu gooide ze er alles uit, en dan kon ze wel eens emotioneel worden. Ze liep naar de auto en gaf er met haar eigen hand een dreun op.'' Nou waar wacht je nog op.'' sprak ze enkel Sofia keek naar de vrouw, en schrok van het hele tafereel wat ze hier zag, waar ze met grote ogen naar zat te kijken eigenlijk. Ze hoorde het verhaal en keek naar Brian, maar wist gewoon niet hoe nu te reageren op alles. Daarom liep ze eigenlijk Automatisch richting Dominic en Jesse.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 20:21:16 GMT
Brian + Dominic Hij zag dat je weer uitstapte en keek naar je. Hij hoorde je verhaal en hij herinerde zich alles weer. Hij had die dag tehoren gekregen dat ze met een team met spoed naar Canada moesten. Iemand had haar hele familie vermoord. Hun kregen alleen die informatie. Hij was allee ndie dag zo stom geweest het masker wat ze hoorde te dragen tijdens zoon inval voor hun veiligheid af te doen. Hij had haar gezicht er iets mee schoongemaakt. Hij streek door zijn haar en keek naar aan. " Ja dat weet ik nog. Denk je dat ik dat beeld nog van mijn etvlies krijg. denk jij dat ik ooit nog kan vergeten hoe ik joun bijbloede gezicht heb schoon gemaakt. " sprak die en stak zijn geweer weg. "Z ik ga je niet arresteren. Maar je moet wel normaal blijven doen tegen mijn vrienden "Sprak die tegen haar. SDOminic zag wat er gebeurde en dat Sofia zijn kant uit kwam. Toen ze der bij kwam staan sloeg hij haar arm om haar heen. Puur bescherming voor dat gevoel
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 20:49:23 GMT
Selene + Sofia
Selene keek naar hem en snoof even.'' Je zei dat je me geloofde.. Maar toch heb je me toen opgepakt.'' sprak ze nog en draaide ich om, terwijl er een verdwaalde traan naar beneden dwarrelde en ze hem nog aan keek. Het wapen wat ze momenteel in haar handen had was de volle, haar schatjes.. haar wapens en haar auto waren schatjes voor haar. Ze slikte even en begon nu koppig aan de reperatie van haar ciciv, zonder nog iets tegen Brian verder te eggen. Ze slikte even en keek nog kort naar hun maar bleef nu werken. Ze wou nu niet eens meer bij hun zijn, en die baan, die hoefde ze ook net. Niet voor die klootzak. Want dat ond ze hem gewoon. hij had die vier jaar in de cel van haar afgenomen. 4 jaar lang onderzoek, Pas daarna was ze vrij en kon ze op zoek naar haar ouders. Het enige wat ze had was een foto van haar moeder, en daar hield het mee op. Sofia voelde de arm van Dom, en glimlachte even een beetje kort, vond het wel fijn dat hij het deed eigenlijk. Natuurlijk zocht ze er niet meer achter dan vriendschap en bescherming, want zij had Brian natuurlijk al, en hij hd ook een meisje voor zichzelf.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 20:58:20 GMT
Brian + DOminic Hij zuchtte even "Ik geloofde je ook. En ik geloof nog steeds dat jij het niet hebt gedaan " sprak die en liep dichter naar je toe aangezien hun gewschreeuw aandacht had getrokken en echt niemand hoefde zijn geheim te weten. Hij kwam naast je staan " ik had geen keus, wij kregen die opdracht jou mee te nemen dat hebben we gedaan. Ik heb geprobeert je eerder vrij te krijen en het heeft me bijna mijn baan gekost " Hij keek je aan " ik weet inmiddels ook warschijnlijk wie het heeft gedaan.maar op het buro is nog geen bewijs "Sprak hij en keek naar je. " Ik geloof niet dat een 16 jarig meisje haar familie zou kunnen uitmoorden, en er dan zoveel verdriet van te hebben " Sprak die rustig. Dominic keek naar de twee en kneep even zachtjes in Sofia haar bovenarm
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 21:19:21 GMT
Selene+ Sofia
Selene Hoorde hoe hij dichterbi kwam en zuchtte even.'' mij eerder vrij proberen te krijgen, geloof je het zelf. Jij hebt me 4 jaar van mijn leven afgenomen. 4 jaar waarin ik hard mijn echte ouders probeerde te zoeken.'' sprak ze enkel en stopte even met werken aan de civic en keek hem aan,'' dus ammehoela.'' sprak ze enkel koppig en ging nu weer verder. Ja het koppig heid had ook Victoria niet van een vreemde, want haar tweelingzus was net zo koppig, al wisten ze natuurlijk niet van elkaar dat ze familie waren. en wist ze dus ook niet dat in feite haar halfbroer naast haar zat.'' Ik zoek mijn moeder, mijn vader en tweelingzus. Ik heb alleen een foto van mijn moeder, en als je het goed met mij wil maken, zoek je haar voor me op.'' sprak ze en haalde een foto uit de auto, en drukte die gewoon in zijn handen. '' Dat is haar.'' Sofia keek naar hoe brian naar haar toe liep en keek naar Dominic voor een moment.'' geen kans voor mij zeker dat ik even een vega schnitzel op de BBQ leg?'' vroeg ze even met een zwak glimlachje, ze probeerde haar gedachten gewoon ergens anders op te zetten.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 8, 2014 21:20:48 GMT
Naam: Elijah O'Connor Leeftijd: 34 Geslacht: Male geschiedenis/karakter: Elijah is de middelste zoon uit huize O'Connor, al kun je nu zeggen dat hij de oudste is gezien oudere broer Mike omgekomen is in een tragisch ongeluk. Elijah was tijdens zijn jeugd behoorlijk anders dan zijn broers, hij had geen interesses in auto's en hij was de geek op zijn school. Altijd zat de kleine Elijah met zijn neus in de boeken, daarbij was het ook niet wijs als hij verder zou gaan dan zijn boeken, Elijah was namelijk ook behoorlijk fragiel. Hierdoor was hij dan ook een zeer makkelijk doelwit voor papslief, op zijn veertiende had hij al zoveel breuken in zijn been opgelopen dat hij de rest van zijn leven mank zou lopen vandaar dat hij nu met een cane rond loopt. De gebeurtenissen in zijn leven veranderde Elijah, hij bleef altijd een gentlemen, slim en zijn familie buiten zijn vader, maar die is er toch niet meer zullen altijd ontzettend veel voor hem betekenen kom dan ook niet aan zijn familie. Echter gewoon hem in de weg zitten of iets doen wat hem niet bevalt is al niet best. Ja Elijah is nogal psychopatisch geworden, maar hij blijft er altijd een gentlemen onder en sporen uitwissen kan hij als geen ander. Uiterlijk: Rol: coureur (nee hij rijd niet zo vlot door zijn manke been. Speelt: Marloes
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 21:29:52 GMT
Brian + Dominic Dominic keek haar aan "ga je gang zou ik zeggen. " sprak die glimlagend " als je me BBQ maar heel laat "Sprak die laggend en liet je los en bleef naar de twee kijken. Brian keek je aan " ik heb mijn best gedaan je eerder vrij te krijgen.Maar ik kon niet tegen de bewijzen op zeiden ze " Sprak die en pakte de foto aan die je hem toe stak. De zelfde moeder als Victoria " Je moeder kan ik je niks over vertellen. Je vader is overleden 5 jaar geleden omgekomen. Mike is mijn broer. Mike heeft een ongeluk gehad. Joun vader voelde zich hier zo schuldig over. na 2 jaar trok hij het niet meer en heeft hij zelfmoord gepleegd. Hij was 1 zoon kwijt en wilde niet aanzien dat hij nog een zoon had die racete. " hij keek je aan " Ik ben je halfbroer " sprak die " victoria is je tweeling zusje " Sprak die en stak zijn handen in zijn broekzak
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 21:30:16 GMT
Brian + Dominic Dominic keek haar aan "ga je gang zou ik zeggen. " sprak die glimlagend " als je me BBQ maar heel laat "Sprak die laggend en liet je los en bleef naar de twee kijken. Brian keek je aan " ik heb mijn best gedaan je eerder vrij te krijgen.Maar ik kon niet tegen de bewijzen op zeiden ze " Sprak die en pakte de foto aan die je hem toe stak. De zelfde moeder als Victoria " Je moeder kan ik je niks over vertellen. Je vader is overleden 5 jaar geleden omgekomen. Mike is mijn broer. Mike heeft een ongeluk gehad. Joun vader voelde zich hier zo schuldig over. na 2 jaar trok hij het niet meer en heeft hij zelfmoord gepleegd. Hij was 1 zoon kwijt en wilde niet aanzien dat hij nog een zoon had die racete. Hij had maar 1 zoon van de 3 die zich niet intreseerde voor auto's. Maar nooit is hij een goede vader geweest. " hij keek je aan " Ik ben je halfbroer " sprak die " victoria is je tweeling zusje " Sprak die en stak zijn handen in zijn broekzak
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 8, 2014 21:35:18 GMT
Kaylen
Ze hoorde geweerschoten maar ging er niet naar kijken, wat was er nu weer allemaal aan de hand. "Hou het idee dan in je hoofd, dan zal ik morgen niet krijt voor je halen en kun je de tekeing opnieuw maken." Zei ze glimlachend tegen het meisje en keek naar haar mobiel om het uur te weten. "Ik denk dat het zelfs bedtijd is voor jou Emma. Het is al laat." Zei ze zacht tegen het meisje en streek even over haar haren heen. Ze keek om en zag Sofia weer bij Brian staan en wat ze bij hem deed. Kaylen slikte en sloeg haar blik even neer. Nee, ze kon er nog steeds niet tegen, en wie weet zou ze er nooit tegen kunnen dat Sofia hem helemaal voor haarzelf had. Ze streek even door haar eigen haar en keek weer naar Emma. "Kom op, we gaan naar mama." Zei ze zacht tegen het meisje en keek haar weer aan. "Wil je lopen of moet ik je dragen?" Vroeg ze zacht en veegde haar traantjes wat weg.
|
|